Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vladika Grigorije u „Utisku nedelje“: Dodela ordena Vučiću je jedna stravična greška koja ne poštuje veličinu 800-godišnjeg jubileja SPC

Komentari (34) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 28 oktobar 2019 03:30
deda Pera
Velika je bruka i budalastina da se jednom neprijatelju srpskog naroda daje tako visoki orden. Najbolje je da ga crkva anatemise zbog pokusaja da trguje sa svetom srpskom zemljom. A svetovno je najbolje da se posalje u ludnicu ili da se sto pre turi u apsanu da ne pravi jos vecu stetu.
Preporuke:
107
21
2 ponedeljak, 28 oktobar 2019 06:13
Srbin100%
Nisam preterani vernik ali, da jesam, Vladika Grigorije bi mi sigurno vratio veru u crkvu.

Ovako hocu samo da mu kazem sa je pravi laf i da vraca veru u ljude! Da se svi sete da su potomci Vojvode Putnika a ne samo Vuka Brankovica.
Preporuke:
90
24
3 ponedeljak, 28 oktobar 2019 07:41
Forever Jang
Meni je najfascinantnije kako Olja Bećković bira goste. To je za ozbiljno proučavanje.
Preporuke:
50
15
4 ponedeljak, 28 oktobar 2019 08:28
Nemci obrlatili i...
... Patrijarha - isto kao Vučića?

Istrebiće nas do poslednjeg!
Preporuke:
58
11
5 ponedeljak, 28 oktobar 2019 08:44
Eho
Ako je netko sumnjao u Vučićevu ispravnost onda orden SPC i posudba ruskog oružja na pet dana bi ga trebalo uvjeriti u njegovu pravovjernost. Dobar uvod u predizbornu godinu u kojoj dotični moli da mu se dozvoli razgraničenje. S obzirom da je većina jerarha bila protiv ovog ordena a paralelno u štampi su se pojavile optužbe protiv predvodnika tog suprotstavljanja izvlači se zaključak da je struja iz patrijaršije zahvalna predsjedniku i njegovom utjecaju na pomoći oko preslagivanja u crkvenim pitanjima.
Preporuke:
11
14
6 ponedeljak, 28 oktobar 2019 09:33
Bojan, Priština
Za mene je davanje Savinog ordena AV-u gnusan čin.

Ali mi je od toga još gnusnija misao na to da bi Grigorije taj isti orden stavio oko vrata nekom istom DS Vučiću.
Preporuke:
33
72
7 ponedeljak, 28 oktobar 2019 10:04
penzioner Cviko,
Mnogi od nas smo ukazivali na "stravičnu grešku". Ukoliko je "stravična greška" po modelu Nobel-Obama imala za cilj sprečavanje da napravi zlo onda je to opravdan pokušaj spašavanja Kosova i Metohije. A ako nije onda je to stvarno sramota. Sve u svemu ta dodela odlikovanja veoma brzo bledi. To malo ko spominje. U narodu se "stravična greška" nije primila. Verni narod tu dodelu preko svojih predstavnika nije doživeo kao svoj čin... Dakle, dodela je besmislena.
Preporuke:
27
6
8 ponedeljak, 28 oktobar 2019 10:40
Nista ne razimem
Vladiko, stanite na celo litije. Jedan monah, sam samcat protestvuje po kisi, jarkom suncu, snegu, ledu, svaki dan godinama ispred okupatorske uprave. Umesto sto ste otisli kod Olje, bolje da ste njega bratski podrzali. Pokazite to sto govorite na delu, medju vernim narodom koji skapava pod terorom naprednog Antihrista, a ne u TV studiju uz kafu i kiselu.
Preporuke:
45
10
9 ponedeljak, 28 oktobar 2019 10:58
nenad
Najveci dogadjaj u istoriji SPC je upravo dodela ordena nasem Vucicu.
Preporuke:
15
22
10 ponedeljak, 28 oktobar 2019 11:15
Konobar
Zapad i novac...

"Za dolar se može kupiti sve..."

Bagra podmazala,preosvećeni podlegao...

Integritet ...se rodi.
Preporuke:
26
5
11 ponedeljak, 28 oktobar 2019 11:29
Heporobljeni Srbin
Potpuno se slažem sa poštovanim vladikom, njegovom svetošću Grigorijem, da je sramota za 800 godina naše Crkve, da se dodeli, ni manje ni više, nego Orden svetoga Save, jednom ..... kao što je Mučić!
Preporuke:
44
11
12 ponedeljak, 28 oktobar 2019 11:35
Dragan
Vladika Grigorije je bio izuzetno blizak sa Dodikom, a razišli su se...moguće da je saradnja sa Vučićem jedan od razloga.
Preporuke:
27
10
13 ponedeljak, 28 oktobar 2019 13:25
Djokica
Ko o cemu a Bojan, Pristina opet vergla o tome dap su "svi isti". Dok se svi divimo Vladiki na svetovnim recima, on bi opet da nadje opravdanje izdajniku Vucicu. Alo bote, dosta bre vise!
Preporuke:
38
11
14 ponedeljak, 28 oktobar 2019 14:17
itd ili ...
pročitah da Lučić smatra da je to bio orden da vlast ćuti o aferama u crkvi?! i zaista se pogodilo, pre toga probni balon, sada nestalo iz medija dalja razrada bluda istopolnog
Preporuke:
9
7
15 ponedeljak, 28 oktobar 2019 14:56
Bojan, Priština
@Djokica

Ja sam Đokice samo izneo svoj stav, ti se možeš složiti ili ne.

Ja nisam rekao da su svi isti, ali tvrdim da su Vučić, Vesić, Mali 1/1 isti sa Balšom Božovićem, Zoranom Živkovićem, Sergejom Trifunovićem ako nisu još i gori.

Što se vladike Grigorija tiče, ja lično kao obični pratilac politike u nas imam averziju prema njemu, on je i dan danas vatreni antimiloševićevac, evropeihovan i "moderan" u svakom pogledu, a u Dubrovniku se izvinjavao papistima.

Ako su tebi njegovi stavovi bliski onda je pre da si ti jedan Bot!
Jer nije bitno samo šta se govori, bitno je i ko govori.

Besmisleno je da se vlast neprekid i menja između sns i ds tj između pravih izdajnika i lažnih patriota pri čemu se ne zna ko je gori
Preporuke:
31
15
16 ponedeljak, 28 oktobar 2019 15:14
stadija
je fašistička zemlja

lažnih pravoslavaca

i spc
Preporuke:
11
19
17 ponedeljak, 28 oktobar 2019 15:24
Svedok
Vladika Grigorije ?
Svaka cast, pozdrav vladiki.
Mudar i hrabar, pravi intelektualac, predvodnik.
Ovo sa ordenom Vucicu, velika je sramota.
I dok ostali pognute glave cute, Grigorije, uspravan, stoji. I naravno da je meta Vucicu i c°.

A ako je vladika za Evropu, ako je za dijalog i pomirenje nasih naroda, ako je za mir i prosperitet, klanjam mu se do zemlje.
Preporuke:
13
12
18 ponedeljak, 28 oktobar 2019 15:51
R.P.F.
@ Bojan, Pristina

Tvrdite da niste bot, ali je ovo sto ste napisali tipican botovski komentar. Naravno da je bitno da se vlast smenjuje, pa makar birali samo izmedju SNS I DS. Smena vlasti je kontrola koju gradjani imaju nad njom. Koliko God bila minorna, ipak moze da indukuje promene koje, cak i na duge staze, mogu biti korisne po gradjane. Recimo, da DS nije pAo sa vlasti, da li mislite da bi se kao predsednik pojavio Lutovac? Ili bi Balsa I Sunatovac ostali u prvom planu?
Preporuke:
12
14
19 ponedeljak, 28 oktobar 2019 16:09
Zvonimir Bgd
On je istakao da je princip po kome ne smeš biti drugačiji i različit strašno opasan.

Da ovako nešto izjavi svešteno lice, kao predstavnik institucije Crkve - veliki je napredak! Veliki iskorak za Crkvu.
Svako jutro ću ustati i reći ja se ne slažem sa tobom....Ja hoću da budem čovek i ličnost i kao takav hoću da izgrađujem zajednicu, a ne kao podanik i sluga, ne kao nebiće već kao biće, ime, kao Grigorije.", rekao je episkop.

Ovo je svakako imao na umu i Galilej, kao biće i veliko naučničko ime. Posle povinovanja crkvenim naredbama, izjavio je: "Ipak se okreće". Naravno, tada je morao da šapuće. Da ga ne bi spalili na lomači...
Preporuke:
7
12
20 ponedeljak, 28 oktobar 2019 17:18
ko će kome ako ne svoj svome
Vučić je Irinejev, Irinej je Vučićev.
De fakto potpisnik Briselskog sporazuma, dobio orden.
Preporuke:
14
4
21 ponedeljak, 28 oktobar 2019 18:10
Brundalo
Ne može se poreći određena sposbnost ovoga vladike, ali se radi o kontoverznom svešteniku, naglaašavam - svešteniku. U pravu je, Vučiću SPC nije smjela dodijeliti odlikovanje.Dok je Grigorije bio u Republici Srpskoj, štampa je brujala da je prodao nekakav hotel za velike pare, da se bavio biznisom, na toj osnovi se i razišao sa Dodikom, koji se bavi biznisom, često u saradnji sa Kusturicom. U intrevjuu u "Dojče vele", vladika Grigorije se pohvalio(sada je episkop Diseldorfsko-njemački) da služi na njemačkom jeziku, što je nedopustivo.Srbi u Njemačkoj ne smiju zaboraviti srpski,a crkva u tome mora da pomogne. Hitno mu to zaabraniti.Ocenio je "da su odnosi države Srbije i SPC već godinama u silaznoj putanji". SPC ima normativna akta, regulativu ponašanja iz koje Grigorije "izlijeće" i govori o nekakvoj demokratiji, ispa da savako svešteno lice može da laprda šta god hoće ili što mu neko utuvi u galvu. Svađe u SP crkvi su stravične
Neporobljeni Srbine, vladika se ne oslovljava sa njegova svetos
Preporuke:
13
4
22 ponedeljak, 28 oktobar 2019 18:24
Bojan, Priština
R. PF

Ja na ovom portalu komentarišem već više od 10 godina, moji su stavovi poznati, pa ne ide da ne nekom komentaru sa nickom koji se prvi put pojavio - pravdam da li sam bot.

Uopšte to je na granici paranije da se svako malo neko proziva da je bot.

Elem ono bitno,

Ne slažem se da je rešenje stalna rotacija sns-ds ili bilo kojih partija pod kontrolom kolonizatora

Jer Srbija to više ne može da izdrži, tonemo u ropstvo, tonemo u svakom pogledi, gubimo ljude, gubimo veru, sve gubimo

Zato sam u svojim komentarima i na Rusiju kivan, jer hvala njima što brane 1244, ali nema treba nešto drugo, nama treba sveobuhvatan program za izbavljenje iz okupacije.
Preporuke:
14
7
23 ponedeljak, 28 oktobar 2019 18:48
100
Sada će Vulin objavit da je vladika neprijatelj Srbije i da sarađuje sa NATO.
Nakon tog Aco će javiti da Vulin energično brani državu od neprijatelja koji je navalio sa svih strana.
U Informeru sledi naslov "Vladika izdajnik".
Preporuke:
8
4
24 ponedeljak, 28 oktobar 2019 19:44
R.P.F.
@ Bojan, Pristina

Pa, ocigledno je da propadamo vec dosta godina. Takodje, ono sto mora biti jednako ocigledno, propadanje bi bilo kud i kamo "uspesnije" da nemamo opciju smene vlasti. Bilo kakvo (eksplicitno ili implicitno) podrzavanje ostanka SNS na vlasti, na zalost, pospesuje propadanje ove napacene zemlje...
Preporuke:
6
3
25 ponedeljak, 28 oktobar 2019 20:56
Zvonimir Bgd
R.P.F.

Kada je u pitanju pogrešna, bolje reći pogubna politika srpskih vlasti, promena vladajuće garniture je od malog značaja. Jer, nema PROMENE POLITIKE. A ta politika, utemeljena petooktobarskom katastrofom, proglašena je bezalternativnom i simbolizuje je floskula koja glasi - "Srbija na euRopskom pRutu"!
Pri promeni garnitura na vlasti radi se o stepenovanoj izdaji zemlje. Jedni druge smenjuju, ali politiku izdaje ne menjaju, nego je ubrzavaju. Ovde potsećam na reči g.Ćirjakovića:
"Pola srpske opozicije, ako je za Evropsku Uniju, moralo bi da se učlani u SNS. Jer, mi moramo shvatiti - ne može se biti za ustav Srbije, celo Kosovo u Srbiji i Evropsku Uniju!!! To nije politički stav. To je budalaština, to je šarena laža."
Ko ovo ne razume, neka se uzaludno nada preporodu Srbije sa takvima, bili oni iz DS, bili nazadnjaci. Nije bez razloga ona parola - "da ovi odu, a da se oni ne vrate"!
Preporuke:
9
3
26 ponedeljak, 28 oktobar 2019 21:07
Banditski brlog
...problem je počeo onog trenutka, u samom začetku, kada se nismo suprostavili onima za koje vidimo da lažu...

Časni vladika je apsulutno u pravu.Mada će ga mnogi optužiti za talasanje. Ali bez talasanja se ne može ništ učiniti u smrdljivoj močvari koju je hulja napravio od Srbije.

Mit je da smo mi slobodarski narod. Naprotiv: kod Srbalja je dominantan upravo ropski mentlitet, o čemu je pisao i Andrić.Više volimo zavodljivu laž nego oporu i surovu istinu.Pored toga to je dokaz da se kod nas Hrišćanstvo nikada nije primilo.Jer Hrist je govorio: "... ja sam put i ISTINA i život...!"

"Sloboda znači pre svega ne lagati. Tamo gde se mnogo laže, najavljuje se tiranija ili se ona nastavlja" - govorio je Alber Kami.
Preporuke:
2
1
27 ponedeljak, 28 oktobar 2019 21:17
Cinik
Vladici se izgleda dosadilo da sedi u Germaniji pa ce dobije premestaj vrlo brzo nema da brine.
Preporuke:
5
2
28 ponedeljak, 28 oktobar 2019 21:19
Svedok
Zvonimire, ne slazem se !
Nasa buducnost je u Evropi.
Bez Vucica, Dacica i Vulina, NARAVNO.
Preporuke:
1
4
29 ponedeljak, 28 oktobar 2019 22:34
Nemojte da se lazemo
A sto nebismo smo za ljubav Boga i istine pokrenuli postupak protiv Irineja?
Zar nemamo mi i sposobnijih i pametnijih od njega?
Vidite li sta rade vladike po svojim eparhijama?
Irinej jer nemocan da neke stvari promeni....
Ucinimo mu i ispratimo ga u penziju.
Preporuke:
1
1
30 ponedeljak, 28 oktobar 2019 22:48
R.P.F.
@ Zvonimir,

Nadam se da ne zastupate tezu po kojoj su SPS I SRS krajem proslog veka vodili uspesnu politiku....
Preporuke:
0
0
31 ponedeljak, 28 oktobar 2019 23:03
Turas
@ ponedeljak, 28 oktobar 2019 19:56Zvonimir Bgd
R.P.F.
Upravo je to Zvonimire ,(eksplicit što kaže gospodin R.P.F.)ništa ne znače promene koje su spolja određivane ili odrađivane . To se pokazalo na stanju Srbije . Zemlja je pod takvim uticajem da liči na okupacionu zonu ili banana republiku . Čude me ljudi koji to ne uviđaju .
Preporuke:
4
0
32 ponedeljak, 28 oktobar 2019 23:31
Turas
@ponedeljak, 28 oktobar 2019 13:56Bojan, Priština
@Djokica
Nemam averziju prema Grigoriju , odavno ne odobravam njegovo političko angažovanje . Vladika ne treba da javno kritikuje crkvene stavove . Postoji Sinod gde se rešavaju takvi problemi . Grigorije zloupotrebljava , što bi rekli , svoj položaj crkvrnog službenika - vladike . U Vladi imamo isti primer predsednika koji ne poštuje ustav na koji je položio zakletvu . Pa gde stižemo sa takvom "različitošću" u jednoj ustanovi kada svako radi po svome ? Otuda je i nastalo ono , tri Srbina tri različita mišljenja o istoj stvari . MORAJU se poštovati ustanove i dužnosti koje u njima vršimo .
Preporuke:
5
2
33 utorak, 29 oktobar 2019 01:16
Zvonimir Bgd
R.P.F.

Nadajte se čemu god hoćete, to je Vaše pravo. Ja se, recimo, nadam da će se na vlast u Srbiji doći oni koji se bore za srpsku državnost, za otpor neprijatelju koji bi da je pocepa i uništi. Kao i svaka, tako i ova borba nikada nije mogla imati zagarantovan uspeh. Ona podrazumeva žrtve, kao što je oduvek bilo u našoj slobodarskoj prošlosti. Po ljubavi za nezavisnošću i slobodom naš je narod različit i prepoznatljiv u odnosu na sve okolne narode. Zato smo i jedini među njima podigli glas protiv višestruko jačeg neprijatelja koji primenjuje zakon sile, a ne silu zakona. Da li je postojala alternativa? Svakako, jeste. Ukratko, po rečima onog novinara Marića, da se priklonimo jačem! Da se lepo uklopimo u unipolarni globalistički Novi poredak, mirno prihvatimo njihovo krojenje političke mape sveta u kojoj je Srbija teritorijalno osakaćena i da fino okrenemo glavu od svog naroda van Srbije. Rodoljubiva vlast tako ne radi. Ona se, zajedno sa narodom, bori! Tako je i bilo...
Preporuke:
3
0
34 utorak, 29 oktobar 2019 13:47
R.P.F.
@Zvonimir

postovani gospodine, to sto prizeljkujete se NIKAD nece desiti dok je SNS na vlasti....
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner