среда, 01. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

КарГо обезбедио логистику новом такси удружењу: "Нови такси - мој такси" биће "ретро", са модерном технологијом

Kоментари (6) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 15 октобар 2019 15:02
Sto jedan plasljivac pokvari
ni 100 hrabrih ne moze da popravi.
Препоруке:
6
1
2 уторак, 15 октобар 2019 15:15
што јес,јес
лепо каже мени пензионерка са минималном пензијом са којом делим остатке хране из пекаре кад имају

Ови вви нас праве будалама, по цео дан објављују вести које могу да приуште само они који су се "снашли у приватизацијама"

Немам хлеба да једем а ударне вести којим ће се превозом возити "наша елита" да ли регуларним таксијемиа или неком карго који није за голе и босе
Препоруке:
12
0
3 уторак, 15 октобар 2019 16:06
Курсула
Не треба (ваљда, батин) ЦарГо да оснива такси удружење већ треба сви таксисти да се одјаве и да самостално формирају нову апликацију КараГо.
Јер, кад неће (ваљда батина,извињава се што не знам чија је) апликација да поштује закон зашто би то радили и таксисти?!
Једино ћете на тај начин истерати мечку из јазбине. Овако вам се њен потпарол кези са малих екрана и медија возећи се фијакером и пишањем у здрав мозак.
Није лако бити поштен данас у Србији!
Препоруке:
6
1
4 уторак, 15 октобар 2019 16:43
brzi
Neshvatljivo događanje. Taksisti terorišu zajednicu jer po njihovom mišljenju Car go predstavlja nelojalnu konkurenciju iako radi samo i striktno prevoze po naruđbi od adrese do adrese dok taksisti mogu da kupe stranke kde oču. Ali te činjenice niko neče od službenih lica da objasni taksistima.
Препоруке:
6
3
5 уторак, 15 октобар 2019 18:36
Vlada
Monopol se ne ukida tako što se na trziste pusti igrač koji ce sve da počisti vec ukidanjem ograničenog broja taksista.
Samo da ukinu ogranicenje i dozvole ljudima da radi.
Jedan vozač - jedna firma - jedan auto.
Pa ko hoce neka se udružuje ili mek vozi samostalno.Neka sklipi ugovor sa Car go ili sa nekom drugom firmom koja ce ga reklamirati,ugovarati voznje i naplacivati.
Ne mešakmo babe i zabe.
Nista musterije nemaju od ovoga a ni vozaci nece dobro proci ako umesto vlasnika firme za taksi prevoz postanu obicni vozači kao ovi u GSP.
Uvek na strani pojedinca koji hoce da radi za sebe a ne za drugoga.
Препоруке:
4
0
6 уторак, 15 октобар 2019 20:15
Горан
Срећан почетак! Ништа без здраве конкуренције, надам се, да је ово пут ка појефтињењу такси услуга и враћање попуста (30%)на телефонски позив, који је волшебно укинут пре пар година.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер