среда, 01. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Сергеј Лавров: САД и поједине државе Западне Европе покушавају да створе унитарну БиХ како би је увели у НАТО; Жељко Комшић: Пут у НАТО је одлука институција БиХ - Русија то мора да поштује

Kоментари (18) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 03 октобар 2019 18:38
жељко је доказани мајмун
Јер не поштује институције БиХ а битна институција БиХ је

РЕПУБЛИКА СРПСКА И ВОЉА НАРОДА ИЗРАЖЕНА КРОЗ СКУПШТИНУ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ.

А онда мамун булазни да Русија “мора да поштује...”

МАЈМУН ОСТАЈЕ МАЈМУН и зато што не зна кога представља када лапрда.
Препоруке:
43
2
2 четвртак, 03 октобар 2019 20:02
пензионер Цвико,
Овај став лаврова говори да им је Балкан ипак важна стратешка тачка. Неке "подтачке" им нисду баш поуздане па им дају да ало лутају, да имају осећај да могу да седе на више столица. Не искључују им могућност и да стоје поред столица.
Препоруке:
6
2
3 четвртак, 03 октобар 2019 20:39
Одмах или сад
Комшић има амбицију да уведе БиХ у НАТО док је председавајући Председништва БиХ. Мора да већ има чин америчког наредника.
Препоруке:
15
0
4 четвртак, 03 октобар 2019 21:14
Спиридон
@ пензионер Цвико,
Овај став лаврова говори да им је Балкан ипак важна стратешка тачка. Неке "подтачке" им нисду баш поуздане па им дају да ало лутају, да имају осећај да могу да седе на више столица
Пре ће бити да су им тактика и стратегија на Балкану практично непостојеће, односно немају ама баш никакву концепцију, још мање било какву смислену идеју сем да подржавају неке корумпиране властодршце зарад неког ситног и пролазног ћара. У Црној Гори су испали смешни, у Македонији су се осрамотили а сваког дана у сваком погледу све више напрдују да не кажем сад напрдњаче у земљи Србији. Од медија имају једно велико ништа, односно преименовани Глас Русије и неке опскурне вебсајтове где се сервира пропаганда за популацију милошевићевско-вадикалске провинијенције. Уосталом, како раде, тако ће им и бити, тј ето тако они констатују ово за Босну као да то сви ми не видимо и сами. Е када треба нешто урадити, онда их нигде нема сем ако није да се нешто пазари или да нешто продају...
Препоруке:
16
22
5 четвртак, 03 октобар 2019 22:28
пензионер Цвико,
@ Спиридон,

Пре неки дан написао сам да је за Русију на Медитерану стратешка тачка Сирија. До уласка у Сирију, Балкан им је био важнији. Историја казује да сви путеви на Исток воде преко Балкана. Зато Амери и "ЕУ-таназија" форсирају Балкан. Русија пак сматра да целу ствар може променити са неколико ракета, у што не сумњам. У међувремену Руси се "играју" са земљама Балкана. Ми их због тога сматрамо "млакоњама". И од друге стране има истине. У неким случајевима Русија се пробудила тек кад је добила, не по носу већ по читавом телу. Али опет то је њихова срвар. У односу на Русију ја сматрам да Руси не требају бити већ Срби од Срба и да ми Срби не треба да од њих очекујемо руку спасења... Али и овде са Русијом имамо паралелу која је интересантна за расправу. Срби ко Руси, пале нам ватру под ногама а ми ништа. Зашто?
Препоруке:
10
6
6 четвртак, 03 октобар 2019 23:04
Oposum
Komšića bi neko morao da podseti da ova i ovakva sadašnja BiH počiva na Dejtonskom sporazumu koji govori da je Republika Srpska deo BiH bez kog se ne mogu donositi velike i važne političke odluke na nivou cele Bosne. To bi trebao i Lavrov da mu kaže. Nedopustivo je da se ovako bahato ponaša predstavnik jednog od tri ravnopravna konstitutivna naroda sadašnje Bosne i da on deli lekcije Šefu Diplomatije Ruske Federacije koji sa druge strane, nažalost, ne radi dovoljno na ruskom uticaju na Balkanu, to moramo konstatovati, jer ovo što je sada Lavrov izjavio po pitanju Bosne nije dovoljno, treba oštrije, jasnije, treba nastupiti onako kako nastupa jedna velika svetska sila. Jednostavno treba odbrusiti Komšiću da on nije ovlašćen da u ime cele Bosne govori o budućnosti te tvorevine i da se tu i Srbi veoma pitaju. Međutim Lavrov opet ostaje nedorečen. I to se može veoma pogubno odraziti na dalji status Srba u Bosni, jer ako ostanemo bez jasne podrške glavnog nam saveznika nadrljali smo.
Препоруке:
11
0
7 четвртак, 03 октобар 2019 23:39
Srbin
@ пензионер Цвико,

Moj predlog je da svi Srbi, pa i vi gospodine naravno, najzad prestanete da razmišljate o Rusima na način tipa "Neće oni biti veći Srbi od Srba" jer je to katastrofalno pogrešno razmišljanje verujte mi. Oni bi najpre ZBOG SEBE morali biti veoma snažni na Balkanu, da ne bude posle sasvim kasno i za njih, jer ne bi trebali da smetnu s uma da ih je upravo taj Balkan, odnosno Srbija, već DVA PUTA bukvalno spasla teške golgote i nestanka! Prvi put kada je poturila svoja leđa i rekla Hitleru to ludačko "ne" u trenutku kada je on bio najjača sila sveta i time odložila Hitlerov plan "Barbarossa" koji, da je počeo na vreme, satro bi Rusiju do kraja, i drugi put 99-te kada je svojim "ne" u Rambujeu dala vreme Rusiji da smeni Jeljcina i stane na noge te spremna dočeka "Novi svetski poredak" što je ona i iskoristila naravno, dok su Srbi zbog toga opet teško postradali. Trećeg srpskog "ne" neće biti i ne bude li Rusija sada bukvalno veća Srbija od same Srbije kajaće se.
Препоруке:
13
17
8 четвртак, 03 октобар 2019 23:54
Srbin
@ пензионер Цвико,

I još nešto da dodam po pitanju te prazne fraze "Neće Rusi biti veći Srbi od Srba". Dakle, zar misliš da su Ameri bili "veći Šiptari od samih Šiptara" 99-te kada su ih buikvalno spasli totalnog poraza na Kosmetu? Naravno da NE! Ameri su tada, zbog SEBE naravno, a ne zbog Šiptara, brutalno intervenisali u Srbiji i teškim zločinačkim bombardovanjem Srbije okupirali srpski Kosmet da bi potom stekli veoma važan geostrateški položaj i ujedno eksploatisali ogromne prirodne resurse sa Kosmeta naravno. Tako funkcioniše velika svetska sila prijatelju, tako širi svoje uticaje, tako nameće svoje interese u regionima. Uostalom, zna i Putin to veoma dobro, Sirija je dokaz toga da kada hoće i kada ima interes on lako nađe rešenje i bude jasan i precizan. Misliš da ga je zaista Asad eto "pozvao" u Siriju da interveniše i da bez tog "poziva" ne bi Rusija reagovala u Siriji? Naivan si ako tako misliš! Rusija je u Siriji intervenisala BEZ POZIVA i isključivo radi SVOJIH interesa!
Препоруке:
8
12
9 петак, 04 октобар 2019 00:10
stojan
Gdin Lavrov, svaka castiramo, otkrili ste 14. Planetu Suncevog Sistema, bas nismo to ocekivali od funkcionera Federacije BiH ? Ali tu je Gazda Vucic, ne Gdin Vucic-Perisic Toma,koji ce i nama to isto da saopsti, da se takodje kao i Gdin Lavrov,pozali nama, a pitam se zasto ? Da li mi vodimo spoljnu politiku ili Gazda Vucic ? da li je "zalba" vodjenje spoljne politike, pitanje za oba Gdin-a ?
Препоруке:
4
2
10 петак, 04 октобар 2019 00:12
Ivan
@ Спиридон

Da mi je neko rekao da ću se ikada složiti sa nekim tvojim komentarom na ovom sajtu rekao bi mu da je lud, ali ovo što si sada napisao u 21:14 časova od reči do reči potpisujem! Mada znam iz kojih pobuda to pišeš ali svakako u pravu si u svemu što si u tom komentaru izneo i teška srca moram da se ovoga puta složim s tobom!
Препоруке:
2
5
11 петак, 04 октобар 2019 00:24
Ivan
Nema ruske bratske pomoći Srbiji sve dok Rusija opet ne postane Pravoslavna Carevina naravno! Jedini iz Rusije koji je iskreno i bratski pomogao Srbima u 20. veku je Sveti Car Velikomučenik Nikolaj Drugi Romanov i veliko mu hvala zbog toga, mi ga Srbi nikada nećemo zaboraviti! A posle surovog i sramnog ubistva Svetog Cara Nikolaja Drugog Romanova koje su počinili Boljševici na vlast u Rusiji si došli upravo ti Boljševici koji nikada, apsolutno NIKADA nisu niti marili za Srbiju niti imali želje da nam u bilo čemu pomažu! Sve što su Boljševici po pitanju Srbije radili posle Oktobarske revolucije bilo je na našu štetu! Slično je i sada kao što vidimo! Puštaju nas da bukvalno potonemo do dna, podržavaju i kite ordenjem NAJVEĆE izdajnike Srba i Pravoslavlja te na taj način opet čine veliku uslugu našim arhineprijateljima nažalost!
Препоруке:
2
4
12 петак, 04 октобар 2019 01:00
Спиридон
@ пензионер Цвико
Пре неки дан написао сам да је за Русију на Медитерану стратешка тачка Сирија
Јес’ стратешка тачка зато што им је у Латакији једна једина војна база коју имају ван Русије, тј што је још битније туда је требао да прође гасовод који није њихов, па је то Асад одбио због њих и уместо гомиле пара за транзит сад има разрушену земљу коју више ни сајџија не сакупи у било какву смислену целину. Иначе чисто да се подсетимо, једна од последица тог истог рата су оне реке мученика које ви зовете мигранти, па онда измишљате којекакве теорије завера да су то као фол Сорош и глобалисти смислили. Да комедија буде али потпуна у тој истој Сирији, они бране Асада са Ираном, у исто време дозвољавају Израелу да лупа кад год хоће положаје Хизба и Шиа милиција, јер ето имају неке своје дилове са њиховим налазиштима гаса, мољакају Саудије да купе С400 а када Американци крену да лупају онда се склоне да не сметају. Међутим, патриЈоте у Србији живе и умиру са Русима у Сирији...
Препоруке:
2
4
13 петак, 04 октобар 2019 01:07
Спиридон
@ Srbin

Misliš da ga je zaista Asad eto "pozvao" u Siriju da interveniše i da bez tog "poziva" ne bi Rusija reagovala u Siriji? Naivan si ako tako misliš! Rusija je u Siriji intervenisala BEZ POZIVA i isključivo radi SVOJIH interesa!

Управо тако, међутим чак и то раде по систему добро јутро сиријска чаршијо на све четири стране, па се тале са Реџом јер им он треба за гасовод и да му ваљају оружје, добар им је Иран тј боре се са њима против Ал-Нусре коју спонзоришу Сауди, да би онда први трчали њима и нуткали их са С400 а да су у исто време Иранцима испоручили С300 годинама после након што су га ови уредно платили, пошто нису хтели да се каче са Американцима и кваре им санкције...
Препоруке:
3
4
14 петак, 04 октобар 2019 02:29
Турас
Ништа ново у формулацији једног издајника какав је Комшић . Изјаве таквог субјекта се не могу узимати озбиљно . Он је један епизодиста у политици БиХ кога подупире Немачка и поједине земље ЕУ следбенице САД политике . Када промене интерес САД , нестаће и ови издајници балканских народа . Тада ће људи моћи у најмању руку да их пљују када их сретну на улицу .
Препоруке:
4
0
15 петак, 04 октобар 2019 06:25
Dragan
A šta će Rusija konkretno da preduzme?
Препоруке:
5
2
16 петак, 04 октобар 2019 08:45
QQ
Sve dok je dolar u ovom našem svetu u kome živimo DOLAR, nema od Ruskog uticaja na Balkanu ništa. Kada njihovih 100 najvećih kompanija i najbogatijih ljudi prestanu da šalju pare u London i Njujork onda možemo da počnemo da pričamo o nečemu takvom.
Препоруке:
2
1
17 петак, 04 октобар 2019 09:32
синиша
Фојница је мало место. Из Фојнице је чувени хармоникаш Јозо Пенава који је компоновао прелепе песме у народном духу.
Заиста немам ништа против људи из малих места. Сви ми ако нимо директно потичемо из неког малог места. Од Николе Тесле до Сафета Сушића и Николе Јокића.

Додуше не морају из тих малих места да буду светски научници и фудбалери, може да буде добар аутомеханичар, добар наставник биологије честит трговац на мало и слично.
Е Комшић није ништа од тога.

ОН у Фојници у нормалним временима не да не би могао да буде председник општине него би морао много да се бори да носи ташну председнику општине Фојница. Одатле је он.

Никакве школе, никакве професије, никакве имовине, регуларно опорезоване и он о Лаврову, о белом свету, о светској геостратегији.

Што већа фукара то веће мете. Имаш ли ти неку локалну фојничку тему? Ако имаш, а имаш, ако ништа друго ко је са ким спавао, и шта је ко кувао за ручак и одакле му паре за ручак, па причај о томе, а мани се ти белог света.
Препоруке:
3
0
18 петак, 04 октобар 2019 10:43
Спиридон
@ Ivan
Da mi je neko rekao da ću se ikada složiti sa nekim tvojim komentarom na ovom sajtu rekao bi mu da je lud, ali ovo što si sada napisao u 21:14 časova od reči do reči potpisujem! Mada znam iz kojih pobuda to pišeš

Можда зато што сам русофил али онај прави, који је нажалост и то од малих ногу научио да власт у Кремљу и Русија нису једно те исто. Иначе на мој ужас се од доласка Милошевића идолопоклоничко кремљољуБство сматра за русофилију. Тако да сам под један разочаран, јер сам се ваљда надао да ће коначно нешто променити, јер памтим Брежњева, Андропова, Горбачова и Јељцина па сам заиста мислио да ће са Путином бити нешто сасвим друго када је однос према Србији у питању. Уколико бивши агент КГБ-а и начелник ФСБ-а не зна ко је и шта је Вучић и шта ради Србима подржавајући га, онда му ја то сигурно не могу објаснити. Као да живим у дану мрмота цео свој живот, либерали имају Запад, удбаши имају као и увек имају Кремљ а српске патриоте вечито к’о тринаесто прасе...
Препоруке:
2
3

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер