Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Pustite planetu - spasimo Gretu?!

Komentari (59) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 25 septembar 2019 15:03
itd ili ...
ta devojčica pati kao što pate svi klinci na zapadu jer su ozbiljno uplašeni onime što im se u školi servira a to je skora propast sveta! istinski uznemiravajuće, delovala je kao da joj zaista treba pomoć, pomoć lekara da izađe iz stanja straha i depresije! poznato je da to mnoga deca na zapadu proživljavaju kada slušaju o stanju planete.
Preporuke:
78
15
2 sreda, 25 septembar 2019 15:16
Mićko
Da, sa prirodom je inače sve u redu. Može da se gazi do mile volje. Nego eto, Soroš, snajka, CIA i tako to.
Preporuke:
28
87
3 sreda, 25 septembar 2019 15:19
Stanje stvari
Hvala Brendanu O Nilu za ovaj odličan tekst. I hvala NSPM što ga prenosi, jer ovaj "gretizam" biva sve nesnosniji.
Preporuke:
120
19
4 sreda, 25 septembar 2019 15:30
Dušan
Zloupotreba dece u političke svrhe je za svaku osudu, bilo da nose vešala po ulici ili da drže patetične govore u ujedinjenim nacijama, ovde kod nas u Beogradu ili u Njujorku svejedno!
Preporuke:
78
25
5 sreda, 25 septembar 2019 15:54
penzioner Cviko,
Da ona je bolesna ali se bori za svoje ozdravljenjenje. Šta radimo mi, koji smo zdravi? Ništa. Da li su odrasli kumovali bolesti ove i drugih devojčica i dečaka? Svakaka da jesu. Šta preduzimamo? Opet, NIŠTA. Ili njen zdravstveni problem svodimo na nju samu proglašavajući je lutkom tamo nekih kojima njeno pojavljivanje teba da donese poene (dolare). A trebalo bi da bar dignemo glas protiv onih koji su je doveli u ovu situaciju. Da li će mo to uraditi. pa nećemo. Mi naše probleme ne rešavamo već prepuštamo političkoj stihiji, te nam je kriv onaj, ovaj, Turci, Austrougari, Nemci, Amerikanci, itd. samo mi nismo krivi... (Po oceni mog sina, koji je više meseci boravio u Švedskoj, sve je doterano do perfekcije, pa sve postaje dosadno, dosadno do depresije...)
Preporuke:
38
13
6 sreda, 25 septembar 2019 15:58
NY
NIje u redu da se deca zloupotrebljavaju u politicke svrhe sigurno..ali ovo O'Neil vidjenje je takodje ekstrem. Problemi sa globalnim otopljavanjem su vrlo prisutni. IZ godine u godinu leta su sve toplija. Velike su promene na mnogim mestima .Menja se ne samo klima, menja se zivtinjski svet, biljni, mi..Pojavljuju se nove bolesti i poremecaju izazvani ovim promenama i poveanim UV zracenjem.Moramo biti svesni toga. I moramo da cuvamo planetu, mi odrasli. Mozemo valjda za toliko ??Da li je Greta zloupotrebljena ili nije treba videti; Ali govori o problemu; Neko joj je napisao govor, bez sumnje. Samo nismo li skoro u UN gledali jednu mladu osobu kojoj je bilo uskraceno skolovanje i takodje nije bila punoletna? Prisetite se.
Preporuke:
19
51
7 sreda, 25 septembar 2019 16:00
a gde je to šveđanka "dete"
u Stradiji nije jer od 14 miže da stupa u seksualne odnose kao "odrasla" a sa 14 da promeni pol hirurškom intervencijom

U SAD može da ima vozačku dozvolu i da e emencipuje tj da traži da je proglase punoletnom sa punom radnom i društvenom odgovornošću
Preporuke:
43
1
8 sreda, 25 septembar 2019 16:05
ne lupetaj
itd ili ...
ta devojčica pati kao što pate svi klinci na zapadu jer su ozbiljno uplašeni onime što im se u školi servira a to je skora propast sveta! istinski uznemiravajuće, delovala je kao da joj zaista treba pomoć, pomoć lekara da izađe iz stanja straha i depresije! poznato je da to mnoga deca na zapadu proživljavaju kada slušaju o stanju planete.

Najveći problem dece na zapadu je kako da dobiju novi model telefona gde da se provedu koja nova kola mama i tata da im kupe

Da pitaš decu na zapadu gde je Srbija

rekli bi ti Srbija jel se to jede a globalno zagrevanje ih interesuje kao dobar povod da se izađe iz škole

Ta indoktrinacija je sprovođena i sprovodi se po Stradiji ali ti to nevidiš jer si i sam žrtva iste
Preporuke:
40
12
9 sreda, 25 septembar 2019 16:06
Pustite malograđansku ... Brendana - spasimo Planetu, izborimo se za drugačiji svet, ljudskost i humani razvoj čovečanstva! Izborimo se za svako dete. Od Afrike ili bilo kod drugog ugroženog dela sveta se može početi.
Spasimo Brendana od preovlađujućeg relativizujućeg ništavila. Ne mora Greta da vam objašnjava kakvu destrukciju, zlo i pustoš donose imperijalizam, kolonijalizam i kapitalizam za majku Prirodu, ljude i druga živa bića širom sveta. Kapitalistički degenerisanog, izvitoperenog, anglosaksonskog malograđanina i bednika O'Nila treba naučiti da ni posledice osiromašenog uranijuma nisu puka predstava.
Javni dijalog DA - relativizacija uništavanja NE.
DESTROY CAPITALISM - SAVE THE PLANET!
Preporuke:
42
33
10 sreda, 25 septembar 2019 16:12
Detinjstvo
Ovo devojce je zloupotrebljeno od militanata. Napravili su je da grize politicki umesto da se jos uvek igra lastisa.
Klimatske promene jesu veliki problem, ali zivi bili pa videli sta ce od ovog devojceta biti kad bude imala 20 ili 25 godina.
Preporuke:
52
10
11 sreda, 25 septembar 2019 16:21
Spiridon
@ Mićko
Da, sa prirodom je inače sve u redu. Može da se gazi do mile volje

Ne naravno da priroda ne može da se gazi bez posledica i ja sam prvi koji je i srcem i dušom za maksimalnu zaštitu prirode ALI tzv teorija globalnog zagrevanja je naučno netačna iz više razloga. Prvi je da je zagrevanje planete Zemlje nikada nije bio stacionaran proces, pa je sada odjednom došlo do iskakanja sistema iz normale. Sama reč klima je od grčkog κλιμα tj ugao, jer ceo sistem zavisi u suštini od ugla pod kojim Sunce zagreva Zemlju, paje to promenljiva kategorija koja zavisi od rotacije Zemlje, zatim revolucije oko Sunca ali i precesije oko pola ekliptike i nutacije tj tiltovanja. Sve to je odavno Milanković obradio u svojoj teoriji o ledenim dobima, i to ništa nije novo. Zatim samo Sunce ima svoje minimume i maksimume, svoje cikluse koji se očituju brojem Sunčevih pega. Na kraju sama teorija krši drugi zakon termodinamike, jer to što oni tvrde je perpetuum mobile da ne ulazim dalje zašto...
Preporuke:
55
17
12 sreda, 25 septembar 2019 16:31
nebitan
Svet će zaista propasti ako ga ljudski rod bude ovako i dalje mrvcario, tako da je poruka sasvim u redu, samo je stil te poruke bio sablažnjujući i koliko vidim, autor teksta se više bavi tim stilom nego samom suštinom poruke. Uostalom, ljudski rod je toliko otupeo da do njega više i ne stižu poruke koje nisu upakovane u neko šokantno pakovanje. Uzgred, da li bi autoru smetao taj histerični ton da su devojčicu na primer, angažovali da lobira za prava seksualnih manjina, što osetljivim zapadnim ušima danas mnogo više prija nego nekakve priče o eko-katastrofi?
Preporuke:
20
12
13 sreda, 25 septembar 2019 16:31
QQ
Nemojte pljuvati po svemu što je "zapad" samo zato jer jeste.
Počnimo od činjenice da je Švedska zemlja opsednuta ekologijom. Godišnje se u Švedskoj posadi 380 MILIJONA drveća (Velika Britanija je u poslednjih 8 godina zasadila tek 15 milijona.)
Druga činjenica je da to dete ima 3 ozbiljne dijagnoze. Treća je da je to isto dete uspelo da učini više za PRIRODU nego svi vi za života.
Ako je po vama sve u redu u svetu, onda nastavite da uživate u mini hidroelektranama i vesićevom vrelom betonu.
Preporuke:
19
58
14 sreda, 25 septembar 2019 16:32
Mićku
Sa prirodom naravno nije sve u redu ali ni sa Gretom nije sve u redu, a mislim da za Gretino stanje nije kriva priroda, te se ni tako ne može otkloniti.

Ako vam je do prirode pre nego do ljudi, onda vidite šta hoćete i ne vidite pred sobom osobu koja može vrlo lako biti zloupotrebljena za EKOteroizam! ma kako vam to čudno zvučalo i neprihvatljivo, takvi se lako regrutuju, neko ih vidi kao savest a neko misli da im treba pomoć makar koliko i prirodi!
Preporuke:
54
5
15 sreda, 25 septembar 2019 16:57
danas je sve fejk
Nekako se inicijativama koje dolaze iz bogatih i razvijenih država kao što su skandinavske,doživljavaju sa mnogo manje oduševljenja,nego kada dolaze iz Indije,Pakistana ili Avganistana(Nađa murad,Malala Jusufzai).
Posebno ako to ukljućuje umešanost visokog društva(kraljevskih familija,jahti i sl).
Ostaje mogućnost nagrade Londonske kraljevske akdemije lepih umetnosti,porodična sklonost je preporučuje.
Preporuke:
26
5
16 sreda, 25 septembar 2019 17:01
Chaka
AMIN.
Preporuke:
15
6
17 sreda, 25 septembar 2019 17:27
za onoga koji lupeta
klinci su im pukli na zapadu, em ih teraju da se ljube sa istim polom da otkriju koje su im seksualne sklonosti em ih plase tim doom and gloom pricama, ako ne verujete nadjite nekoga ko ima klince na zapadu, pa cete saznati, dok ne saznate,obracajte se pristojno, nije vam ovo Stradija iz vase glave, Stradija je u vama ne u drugima niti spolja!
Preporuke:
26
4
18 sreda, 25 septembar 2019 17:30
Vlade
Ta devojčica ima očiglednih psihičkih problema i to mnogi primećuju. Ipak ne mogu da kažem da se zalaže za išta pogrešno. Planeta jeste ozbiljno ugrožena, svakih nekoliko minuta nestane po jedna životinjska ili biljna vrsta, led se zaista topi u polarnim oblastima. Više je nego očigledno i to da će ekološka ideologija biti veoma važna poluga moći u 21. veku - ko pokaže da može i ume da reši ekološki problem, ili barem demonstrira ozbiljnu želju da ga reši, postaće najmoćniji na planeti.
Preporuke:
17
23
19 sreda, 25 septembar 2019 17:31
planeta je o.k.
Pustite planetu,spasimo Cviku,QQ i mnoge druge.
Preporuke:
34
10
20 sreda, 25 septembar 2019 17:45
sofi
Zostikovano zdravstveno stanje ovog deteta je dijagnostikovano i upravo smo svi svedoci njegove manifesttacije. Zloupotrebljavaju je oni koji je dovode u žižu i daju joj publicitet. Ona je sve manje dete, a, izgleda, sve više bolesnik.
Priroda čini ono što čini. Čovek je, u suštini, na makro planu nemoćan. U lokalnim okvirima može učiniti mnogo toga, ali na planetarnom, teško. Podsetio bih na mini ledeno doba koje je trajalo od polovine šesnaestog do polovine devetnaestog veka. Za taj klimatski događaj niko nije okrivio čoveka, ali se ipak neumitno dogodio.
U dubini Arktičkok leda pronađeni su tragovi zemlje zasićene raspadnutom florom i faunom. To je dokaz postojanja nekakvog drugačijeg izgleda Zemlje. Tada čovek nije pravio efekat staklene bašte.
Klimatske promene su složen problem da bi ga rešavala deca (bolesna).
Preporuke:
45
5
21 sreda, 25 septembar 2019 17:54
It gets more interesting
izgleda je čitaocima promaklo pominjanje kulta smrti iz uvodnog dela? čovek zn o čemu priča, naime ekolozi slede eugeničku agendu, smatraju da će se priroda oporaviti ako se broj ljudi na planeti smanji.
Preporuke:
49
8
22 sreda, 25 septembar 2019 17:55
Ah
Znate na šta se "spasavanje planete" svodi u planu onih koji su isturili ovo dete - Na formiranje kvota za ispuštanje gasova koji će oni preprodavati na njujorškoj i drugim berzama. To bi u ruke onih koji su i napravili problem industrijalizacijom stavilo alat da i dalje zagađuju sami sprečavajući razvoj svih ostalih.
Naravno da treba voditi računa o zagađenju i da je potrebna međunarodna akcija ali ako su "spasioci" oni koji su nas "humanitarno" bombardovali sa svim svojim licemernim šemama, od spasa budite sigurni nema ništa. Ima samo profita za one koji plaćaju ekscentrična putovanja ovog deteta na milionskim jahtama. I njima verovati nešto?
Hah.
Preporuke:
52
2
23 sreda, 25 septembar 2019 18:06
Mind my words...
Greta je autista (Aspergerov sindrom) i to se stvarno "iz aviona vidi" gledajući i slušajući je. Koriste je gadovi u političke svrhe, a nije isključeno, da će usled svog poremećaja, fanarizma i završiti kao neki ekološki terorista "u dobre svhre spasavanja planete").
Preporuke:
39
9
24 sreda, 25 septembar 2019 18:17
Igir
Kako ovaj manipulator menja teze. Jel niko od nas ne vidi kakva su zagadjenja i kako se unistava priroda?
Preporuke:
19
30
25 sreda, 25 septembar 2019 18:46
drago_ca
Sticajem okolnosti neki dan sam pročitao tekst kako je stvarana (proizvedena) Greta Tun berg.

Tekst je na žalost na engleskom i malo je dug za prevođenje. Koga interesuje evo linka:

http://www.wrongkindofgreen.org/2019/09/18/the-manufacturing-of-greta-thunberg-for-consent-the-behavioural-change-project-to-change-everything-volume-ii-act-v/
Preporuke:
21
3
26 sreda, 25 septembar 2019 19:00
Kreten-kapitalista
Pustite Planetu i majku Prirodu - spasimo mini-hidrocentrale?!
Preporuke:
18
12
27 sreda, 25 septembar 2019 19:35
Spiridon
@ QQ
Nemojte pljuvati po svemu što je "zapad" samo zato jer jeste.
Počnimo od činjenice da je Švedska zemlja opsednuta ekologijom. Godišnje se u Švedskoj posadi 380 MILIJONA drveća (Velika Britanija je u poslednjih 8 godina zasadila tek 15 milijona.) .

Mislim da mešaš babe i žabe, dakle ekologija je jedno a teorija o globalnom zagrevanju o kojoj ova devojčica priča je nešto sasvim drugo, jer nije ovde priča o drveću i ekologiji nego da se smanji emisija ugljen dioksida i svih tzv gasova koji navodno tvore taj sloj kojim se stvara efekat staklene bašte. Ovo što se radi je manje više čista manipulacija jer se vrlo slično kao u Kini za vreme Kulturne revolucije guraju deca u prvi plan. Bez ljutnje, ali to što oni pričaju nije prosto fizički moguće tj ako je moguće moraju novi zakoni termodinamike da se prave koji bi uklopili tu navodnu realnost u teorijsku nauku, a ja sam inače da se smanji zagađenje ali ono pravo koje uništava prirodu i samog čoveka...
Preporuke:
37
12
28 sreda, 25 septembar 2019 20:43
Lester
@QQ

Treća je da je to isto dete uspelo da učini više za PRIRODU nego svi vi za života.


Šta je to tačno uradila za prirodu/klimu/bele medvede/bilo šta osim što je vrištala "Mi hoćemo nešto, ne znamo tačno šta, hoćemo to odmah i skičaćemo sve glasnije i glasnije dok to ne dobijemo"?
Preporuke:
41
5
29 sreda, 25 septembar 2019 21:35
@Vlade
Ko pokaze da moze da resi ekoloski problem, moci ce da bombarduje druge, kao sto su to cinili oni koji su "resili" klasni problem, problem demokratije, seksualnih manjina...
Preporuke:
21
1
30 sreda, 25 septembar 2019 23:35
brzi
Nije bitno ko šta kaže nego je bitno šta ko kaže. I u toj tački je sasvim u pravu Tumbergova i oni koji stoje iza nje i je podržavaju. Ali o tome niko neče da piše i priča ko stoji iza Tumbergove. Zašto? Pa zato jer bi onda svakome sa IQ večim od 90 bilo jasno da su trenutačno največi tirani ovog sveta proizvođači energenata i hrane a ne snovači novih tehnologija. Snovači novih tehnologija se samo protive toj kliki proizvođača energenata i hrane i ništa drugo. Šta je glavni moto tih "neo ekologa": maksimalizacija proizvodnje svega što čovečanstvu treba za fizičko preživljavanje na lokalnom nivoju a ta činjenica ni pod razno ne odgovoara tim naftašima, farmerima, latifundistima i distributerima njihovih proizvoda. I na toj tački če se voditi bitka među te dve grupacije, proizvođača resursa i proizvođača novih tehnologija, na globalnom nivoju barem sledečih 50 godina
Preporuke:
7
14
31 četvrtak, 26 septembar 2019 03:14
Turas
Da je Gretica izpolitizovana u redu , ali da je svetskim badavdžijama skresala ( što su već zaboravili) i to je u radu . Cilj je verovatno da se svet zabavi ovim , a odvrati pažnja od glavne stvari - točak liberalnog sveta koji neumitno i dalje melje .
Što se klime tiče , prirodni ciklus na koji čovek ima vrlo malo uticaja . I to je jedan način da nas neoliberali pljačkaju .
Preporuke:
14
3
32 četvrtak, 26 septembar 2019 03:52
Briga za planetu
je iskljucivo zapadna (ako se i pojavi neka devojcica iz Irana, ona bi, gle cuda, da devojcice u Iranu budu kao one sa Zapada (sto rece Beni Netanjahu:"Omladina u Iranu sanja da nosi dzins" (i samoupravljanju je glave dosao dzins iz Trsta :))).Da ekoloski resursi ne mogu biti stvar nacionalnog suvereniteta je samo jedan od narativa koji bi trebalo da obezbede buduca bombardovanja po svetu.Posto ubijanje u ime demokratije baguje, a u ime "seksualnih manjina" deluje mutno, ubijanje u ime drveca i kitova (da Bog da ih Japanci sve iz'eli:)))i, naravno, buducih narastaja-izrastaja, deluje kao nesto najopravdanije sto je ikada izmisljeno.I, dok se osporava pravo glasa "neobrazovanim", "krezubima" i inima, dotle sedamnaestogodisnja devojcica raspravlja o klimatskim promenama.Elem, posto je Evropski parlament izjednacio Boska Buhu i Hitlerjugend, nema razloga da i Gretu ne ubacimo u istu ekipu.Da je barem bila neka Greta '39-e, kada se njeni sunarodnici nisu borili za planetu protiv Hitlera!
Preporuke:
14
4
33 četvrtak, 26 septembar 2019 07:24
Filip
Bez obzira na sve ovo zagrevanje-hlađenje, Grete i sl., zagovornici beskonačnog razvoja, mahom multinacionalni kapitalisti i bankari nikako da objasne kako je moguće održavati sistem koji počiva na beskonačnom rastu u konačnoj sredini?
Preporuke:
14
1
34 četvrtak, 26 septembar 2019 07:48
Galen
Kapitalizam i pohlepa koju on postavlja u centar poretka vrednosti je stašno zlo. Ali protiv tog zla se ne treba boriti impotentinim, dužebrižničkim i u suštini mizantropnim histerisanjem povodom klimatskih promena, već staloženim ali upornim postavljanjem pitanja kao što su: da li je čovečanstvu potrebno da neki ljudi imaju po hiljadu ili milion puta više novca od proseka i da li to skuži nekom opštem cilju? A nakon što dovoljan broj ljudi shvati da su odgovori na ova pitanja negativni, onda ćemo zasukati rukave i ...
Preporuke:
17
2
35 četvrtak, 26 septembar 2019 08:11
penzioner Cviko,
@ Galen,
U pravu ste, potpuno. Bog je kazao množite se ljudi. Ono što to sprečava jeste neravnopravna raspodela dobara i još uvek kapitala. Šta će nekom silne milijarde kad ih ne može utrošiti. To je mrtav kapital koji nam zagorčava život...
Preporuke:
10
0
36 četvrtak, 26 septembar 2019 08:57
Pustite planetu - spasimo Gretu?!
upravo tako!

Inače, njena priča me podseća na istu emocionalnu priču za mase u vezi ,,beba izbačenih iz inkubatora’’ u Iraku, tog dalekog 10 oktobra 1990.
Preporuke:
7
3
37 četvrtak, 26 septembar 2019 09:53
SW
Novac i samo novac, interesi i dobit je ovde u pitanju.

Sadasnji zeleni su "unuci" zestoke RA levicarske teroristicke organizacije.

U Holandiji 1999godine njihov glas za bombardovanje Srbije je odlucio. Izgleda da njihov teror ponovo dobija na snazi.
Preporuke:
21
1
38 četvrtak, 26 septembar 2019 10:49
ima tu jedno ali
Zašto u Srbiji nemamo mnogo tinejdžera koji se bore protiv minihidrocentrala, već većinu takvih aktivista čine ljudi od preko 50 godina? Greti je bar stalo do neke ideje, možda se bori za tu ideju na pogrešan način ali mlada je ima vremena da nauči. A za koje ideje se bore naši tinejdžeri, do čega je njima stalo?
Možda je ona toliko medijski isturena baš zato što ju je lako diskreditovati, tj možda je sad bacaju u blato isti oni koji su je prethodno uzdigli. Uobičajena taktika, kad nemaš argumente onda diskredituj osobu. Kao npr medijsko potenciranje nekakvih ravnozemljaša, koji su svaki uticaj izgubili još u srednjem veku, pa onda proglašavanje svakog ko ne veruje slepo NASA verziji o spuštanju Amerikanaca na Mesec za ravnozemljaša. Tako će sad svakog ko postavlja pitanje zašto najuiticajniji svetski političari stalno govore o klimatskim promenama i zagađenju a ništa ne rade protiv toga proglasiti za novu Gretu. Medijska mašina je dobro podmazana.
Preporuke:
7
4
39 četvrtak, 26 septembar 2019 10:59
posmatrač
Nemam dileme, treba spašavati i Gretu i Planetu. Suština problema je u patološkoj potrebi za gomilanjem bogatstva u rukama nekolicine čime se "raubuju" resursi planete koji su u suštini oskudni. Razvoj je potreban ali treba biti u skladu sa rastom normalnih ljudskih potreba podržanih kupovnom moći istih. Ovako se rasprava izmješta na teren - koje za Gretu a ko je za Planetu!
Preporuke:
10
1
40 četvrtak, 26 septembar 2019 12:56
teletabis
Najlakše je zloupotrebiti decu. Zeleni su upotrebili Gretu, Beli šlemovi u Siriji decu kao žrtve "trovanja" u Srbiji decu dovlačimo noću na stadion da zamene navijačke kretenčine zbog kojih je kažnjen klub za koji oni kobajagi navijaju.

Zloupotrebljavaju se cele nacije, ispiraju nam ovo zdravog razuma i na kraju se samo pitamo a nemamo nikakav odgovor.

I slažem se autorom, psihijatarski bolesnici vode ovaj Svet baš u propast, a mi smo ih glasali "na demokratskim i poštenim izborim".
Preporuke:
12
2
41 četvrtak, 26 septembar 2019 13:31
takovac
Vidi Srbine,i sam "dnevni red"Generalne Skupštine UN nam kazuje da je sve spremno za ozakonjenje "ekološkog suvereniteta"...Kada se u Takovu analizralo sve što se dogodilo u toj oblasti,kada su uočeni nosioci zelenih barjaka, neizbežen je zaključak da će procesi voditi ka ekološkom totalitarizmu.Savremeni svet ipak najveće benefite ostvaruje sa ideologijama u čijoj je osnovi socijal-darvinizam...Toliko o tome.
Preporuke:
8
1
42 četvrtak, 26 septembar 2019 15:27
marlon
tako su se sps debili smejali i govoru branka lazica kada je pricao bajku o dedi i unuku... poenta i grete i laziceve bajke je u epilogu koji je isti a glasi...kraj ce biti vrlo tuzan.
Preporuke:
3
4
43 četvrtak, 26 septembar 2019 15:55
ѕuze su ok /nebitan
Uostalom, ljudski rod je toliko otupeo da do njega više i ne stižu poruke koje nisu upakovane u neko šokantno pakovanje.

Tačno tako, i zato je Gretin govor ok. Jer šta nas može pokrenuti da razmišljamo sem takvih govora? Primećujete koliko polemike je izazvao govor ovog deteta u javnosti. Znači da je bio potreban baš takav govor.
Izgleda da ovaj govor smeta predstavnicima krupnog kapitala, bilo da im je od babe ostalo prirodno bogatstvo, bilo da spašavaju svet novim, još gorim tehnologijama, dok tamo daleko deca svakodnevno umiru od gladi.
Da se Vlasi ne dosete, 'luga Greta'.
A mi svaki dan gledamo ludake i 'profesionalne političare' i divimo se njihovoj gluposti dok sve više tonemo. Zanimljivo između svih njih profesionalnih lažova razlika je samo u nijansama.
Preporuke:
5
4
44 četvrtak, 26 septembar 2019 17:51
Nenad Pivaš
Svima preporučujem da pročitaju knjigu Vaclava Klausa Plava planeta u zelenim okovima u kojoj raznosi u komadiće tu pomodarsku priču o "globalnom zagrevanju". Interesantno je kako se mnogi smeju desnici da je sklona raznim teorijama zavere. Nažalost, ume da bude. Ali čitav narativ o globalnom zagrevanju, koje samo što nije uništilo planetu, je takođe jedna prilično paranoična teorija zavere, koju vladajući mejnstrim u mnogim državama nažalost gura kao naučnu teoriju.
Preporuke:
10
2
45 četvrtak, 26 septembar 2019 17:53
Spiridon
@ ѕuze su ok /nebitan
Izgleda da ovaj govor smeta predstavnicima krupnog kapitala, bilo da im je od babe ostalo prirodno bogatstvo, bilo da spašavaju svet novim, još gorim tehnologijama, dok tamo daleko deca svakodnevno umiru od gladi.
Da se Vlasi ne dosete, 'luga Greta'.

Pa sad, ne osećam se baš kao predstavnik bilo kakvog krupnog kapitala, još manje pričam o zaverama, ili o zdravstvenom stanju ove devojčice. Mene samo interesuje, kako bilo koji dečak ili devojčica od 16 godina zna da je ono što priča istina, ako nema osnovnih predznanja o datoj materiji, samo to. Realno to rade i većina političara, odnosno medijskih poslenika koji pričaju na datu temu, odnosno samo kao papagaji prenose nešto što su čuli a da ih nije uopšte interesovalo da prouče problematiku. Ne znam, mene ovo užasno podseća na Srednji Vek i na priču o Sudnjem danu, pa kao svi znaci ukazuju da on samo što nije. Kako ne shvatate da ima ogromna rupa u teoriji koja priča o globalnom zagrevanju...
Preporuke:
8
0
46 četvrtak, 26 septembar 2019 18:42
Aleksa
Za početak, autor teksta zdravo i normalno reaguje, ali ima ga i u oblacima.
Ko i kako bi da spasi Gretu? Ta zar ona nije u uzrastu kad je najpametnija plus medijska pažnja...
Nešto slično i sa uzrastom i sa samoljubljem povezanim sa medijima se događa i sa vučićem.
A imamo i mi ovde "Spiridona".
Ajde onako iskreno, da l bi neko ovde mrdnuo prstom da spasi "Spiridona"?

Inače, kad autor piše spasimo, to se tiče njihovog sveta Zapada, na njima je da sebe spašavaju od svojih elita. Mi treba da znamo i da budemo u stanju da se branimo od njih. I u čemu je to Greta posebna u odnosu na milione u svetu koji pate i zaslužuju pažnju i ljudsku toplinu i pomoć. A ne radi se samo o deci...
Mediji...
Preporuke:
3
1
47 četvrtak, 26 septembar 2019 19:40
suze su ok@Spiridon
Iskreno, mene sve takođe pomalo podseća na lov na veštice i mračni srednji vek, kao što Vi kažete, s tim da ja smatram da je istina negde na pola puta između globalističkog pisma i suverenističke glave, o čemu je već na ovu temu napisao odličan komentar komentator potpisan kao 'brzi' mislim . Greta je 'žrtva' i onih čije interese zastupa i onih koji bi je zbog toga spalili na lomači, zato mi je pomalo simpatična.
Greta misli jedno, Spiridon misli drugo. U čemu je problem?
Deca danas znaju više nego što mi mislimo, a uverenja se mogu revidirati, pa ne vidim u čemu je problem i zbog čega je jedna devojčica od 16 godina zaslužila da je proglase ludim zato što je iznela svoj pogled na svet. Ako se sa 16 godina može raditi, zašto se sa 16 hodina ne može izneti svoj politički stav?
Preporuke:
1
2
48 četvrtak, 26 septembar 2019 19:47
@Nenad Pivaš
Pa sad, možda ova priča prevazilazi okvire priče o globalnom zagrevanju. Niste to primetili?
Preporuke:
2
0
49 četvrtak, 26 septembar 2019 21:26
Spiridon
@ Nenad Pivaš

Problem svih problema je što je takvo nešto fizički nemoguće, odnosno ne može zagrevano telo da sebi samom povećava temperaturu, jer je to perpetuum mobile. Navodno postoji sloj u atmosferi koji tvore vodena para, ugljen dioksid, metan, azot oksid i metan, pa onda u trenutku kada planeta zemlja vraća deo energije ka svemiru, onda taj sloj ne dozvoljva da određene frekvencije infra-crvenog zračenja odu na gore, tj bivaju reflektovane nazad na Zemlju, pa opet na gore i tako u nedogled. Pod jedan ne postoji materija u poznatom Univerzumu koja radi kao izolator u jednom smeru, tj ako postoji taj sloj onda on reflektuje iste te frekvencije kada Sunce greje, pa samim time manje energije dolazi do Zemlje. Pod dva, drugi zakon termodinamike jasno kaže da toplota nikada ne prelazi spontano sa tela koje ima nižu temperaturu na telo koje ima višu temperaturu. Kako je moguće da sloj visoko u atmosferi na -50 suprotno tome zagreva Zemlju koja ima višu temperaturu...?!?
Preporuke:
2
2
50 četvrtak, 26 septembar 2019 21:43
Spiridon
@ Nenad Pivaš

U prevodu, ako i postoji ljudski faktor on se ogleda u tome što se za razliku od pre 200 godina živi u ogromnim gradovima, prepunim betona i asfalta koji stvaraju tzv toplotna ostrva, što svako zna jer je leti temperatura u Beogradu uvek tri do četiri stepena viša nego u prvom selu, a posebno noću kada asfalt i beton krenu da isijavaju akumuliranu toplotu. Pod dva u svakom većem gradu postoji leti ogromna peć koja isijava gigavate toplote u vidu klima uređaja, jer da bi u zatvorenom prostoru bilo ugodnih 22-24 stepena celzijusa, ta energija se mora vratiti spoljašnjoj sredini tj onoliko koliko se hladi unutra, toliko se zagreva napolju. Sve drugo su ciklusi Sunca, odnosno Zemlje koja nema uvek isti ugao prema Suncu zbog precesije i nutacije, pa je samim time i energija koju prima varijabilna kategorija. Na kraju krajeva od 1945-1975 u jeku industrijalizacije je svaka godina bila sve hladnija, pa se dobro sećam Galaksije iz 70 i neke sa naslovnom Novo ledeno doba...?!!
Preporuke:
2
2
51 petak, 27 septembar 2019 00:05
Sten
Vecina zna o cemu se radi, ali ima veliki broj i onih koji jos uvek ne razumeju. Jednostavno, najbogatiji su se dosetili kako da unovce globalno otopljavanje, za koje nije krivac ljudski rod niti CO2, a zrtva je Greta i mnoge druge Grete.
Preporuke:
2
0
52 petak, 27 septembar 2019 01:55
Spiridon
@ suze su ok

Deca danas znaju više nego što mi mislimo, a uverenja se mogu revidirati, pa ne vidim u čemu je problem i zbog čega je jedna devojčica od 16 godina zaslužila da je proglase ludim zato što je iznela svoj pogled na svet. Ako se sa 16 godina može raditi, zašto se sa 16 hodina ne može izneti svoj politički stav?

Plašim se da je pitanje svih pitanja, kako je devojčica sa 16 godina nekim čudnim sticajem okolnosti dobila priliku da se obrati celom svetuiz UN. Moja pitanja su uvek ista, i kada ih postavljam ovde drugim komentatorima ili kada se pitam za Gretu, dakle odakle ona zna ono što misli tj sigurna je milion i jedan posto da je to sušta i nepobitna istina. Ja za razliku od legendarnog pevača Bajonea, smatram da je decu najlakše prevariti i najlakše sa njima manipulisati. Mada se ovde u suštini ne radi o manipulaciji dece, već o manipulaciji odraslih sa decom, tj ova devojčica je isto što i malo kuče koje milo gleda, tj neko ovde prodaje emocije...
Preporuke:
5
3
53 petak, 27 septembar 2019 02:29
Lester
@Spiridon

Za dve-tri godine međunarodni panel za klimatske promene(IGPCC) treba da razmatra upotrebu 20-ak miliona tona gasifikovane sumporne kiseline u stratosferi.Godišnje. Harvard već radi studije po tom pitanju godinama.
Ideja je da ona odbije sunčeve zrake i ohlade planetu za 1 stepen.
Problem je što što će to izazvati globalne kisele kiše(ko bi rekao), trajno ošteteti ozonski omotač, što nebo neće više biti plavo, što će vazduh trajno postati zagađen(teško onima sa plućnim problemima) i što se to neće smeti prekidati naglo, da ne bi izazvalo daleko veću katastrofu po živi svet.
Preporuke:
6
1
54 nedelja, 29 septembar 2019 23:44
frlj
Hoće li pored Femi-naci pokreta, novi levi liberalizam da radikalizuje i infan-šizam ? Sa `pravom` dece na `klimatski` lapot starijih ?
Preporuke:
7
0
55 utorak, 01 oktobar 2019 20:15
Zar ne vidite
Mala je sektašica. Lice iskrivljeno od mržnje.
Preporuke:
5
0
56 četvrtak, 03 oktobar 2019 23:26
Majstor Bob
Žao mi je što su bolesno dete iskoristili belosvetski hohštapleri, ALI...
S obzirom da je Greta upropastila karijeru svoje majke, operske pevačice, da ne bi putovala avionom, jer avioni truju, je li, pitam se kako je mala Greta otišla u Njujork? Gumenim čamcem na vesla, nešto kao ona tehnološka čuda što koriste migranti iz Afrike? Ipak mislim da je preplivala.
Preporuke:
3
0
57 ponedeljak, 07 oktobar 2019 19:01
Šta je Talijan Ravezi napisao ovoj maloj sektašici mizantropu, iskrivljjene face od mržnje
"Draga Greta, blago tebi jer kada zaplačeš, slušaju te moćni ljudi u svetu,blago tebi da te primaju u Ujedinjene Nacije. Blago tebi jer možeš da putuješ brodovima i prelaziš mora. Blago tebi kad možeš da plačeš i kažeš, ukrali ste mi detinjstvo, ali to su prazne reči. Blago onima koji žele da veruju u nešto i saosećaju se sa vama aktivistima".
Pavezi je postavio na Fb sliku dece u školi u srpskoj enklavi na Kosovu,koji žive u oronulim kućama okruženi mržnjom onih koji bi želeli da ih oteraju sa njihove zemlje.
- Oni su nasmejani, a u rukama drže kao poklon sveske koje vrede pola dolara.
Jer, draga Greta, dok ti okrećeš svet naglavačke, tvoji vršnjaci na Kosovu ne mogu da izađu iz enklava i nemaju vremena da u Ujedninjenim Nacijama o klimi, jer im je briga šta će da pojedu pre nego što odu naspavanja, najmoćnije članice UN su 1999. godine bombardovale njihove kuće i ubijale im roditelje..

Pa vi vidite kome je ukradeno detinjstvo.
Preporuke:
2
0
58 ponedeljak, 07 oktobar 2019 19:12
Malo citata
Klimatske pokrete finansiraju Banka Engleske,Goldman Saks, Soroš fondacija i slične organizacije. Zbog griže savesti? Ne, zbog profita
Nakon nekoliko godina temeljne pripreme, švedska kompanija za promet nekretnina, Vasakronan, izdala je 2013. prvu korporativnu Zelenu obveznicu.
Danas, prema tvrdnji nečega što se naziva Inicijativa za klimatske obveznice,postoji više od 500 mlrd dolara u takvim zelenim obveznicama. Autori ideje tvrde da je njihov cilj da pridobiju glavni deo od 45 biliona dolara sredstava pod upravom širom sveta, koji su se formalno obavezali da ulažu u programe zaštite klime.
Princ Čarls,zajedno sa Engleskom bankom i londonskim Sitijem, promovisao je zelene instrumente finansiranja, na čelu sa zelenim obveznicama, kako bi preusmerio penzione planove i uzajamne fondove prema zelenim projektima.
Pa dalje ima o "Zelenoj agendi"...
Preporuke:
1
0
59 utorak, 08 oktobar 2019 13:46
Zoran Đorđević
Umesto mog komentara pročitajte ovaj tekst:
http://www.pecat.co.rs/2019/10/ko-stoji-iza-grete-tunberg/

Inače, efekat staklene bašte je ono što omogućava život na Zemlji. Osunčana strana ne može da se pregreje, a mračna ne može da se smrzne, kao kod planeta koje nemaju atmosferu. Pojam "efekat staklene bašte" se bezobrazno zlouopotrebljava.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner