Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Na današnji dan 1228. umro srpski kralj Stefan Prvovenčani; 1941. na konferenciji u Londonu potpisana Atlantska povelja; 2000. Vojislav Koštunica pobedio na izborima za predsednika SRJ

Komentari (48) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 24 septembar 2019 09:09
Ratko
Vojislav Koštunica je verovatno benigna ličnost, ali je usled svoje maivne neobaveštenosti napravio neoprostive grehove.
Doveo Đinđoća na vlast.
Isporučio srpske generale i predsednika.
Dinkića imao za saradnika.
Usred mandata predao vlast idiotima.

DŽaba mu memoari.

Morao bi da se zamonaši i revnuje do kraja života.
Preporuke:
62
20
2 utorak, 24 septembar 2019 09:47
ha ha
Sad kad titoisti-slobisti-radikali krenu da dreče zbog 5. oktobra. Nego, pitanje je, da li to oni plaču za njihovim Slobom kojeg su već odavno zaboravili, ili već unapred plaču za ovim sadašnjim?
Preporuke:
21
83
3 utorak, 24 septembar 2019 10:16
Necuveno!
Kakva odvratna laz da je Kostunica pobijedio Milosevica na izborima.Pobijedili su strani okupatori uz obilatu pomoc domacih izdajnika i politikog sljama, sto je dovelo do 5.Oktbra, najvece srpske tragedije i nesrece.
Preporuke:
80
22
4 utorak, 24 septembar 2019 10:27
ZR
2000 - Predsednički kandidat Demokratske opozicije Srbije Vojislav Koštunica pobedio je na izborima za predsednika SRJ. Pokušaj ignorisanja izbornog rezultata dovešće do masovnih protesta građana 5. oktobra.


Ma trebao je DOS da bojkotuje izbore kao ovi današnji opozicionari, pa da vidiš kako bi Milošević pao sam od sebe, ali oni bili glupi, organizovali se, prepešačili uzduž i popreko celu Srbiju (umesto da sede u krugu dvojke i kukaju da su okolnosti loše) i pobedili na izborima...
Preporuke:
8
73
5 utorak, 24 septembar 2019 10:32
Posmatrac
Svu golgotu koju smo prosli i koju prolazimo, doneli su nam Slobodan i Mira Milosevic. Bili smo pred vratima EU kad se on dosetio da ce lakse ostati na vlasti ako pokrene pricu o velikoj i jakoj Srbiji.
Preporuke:
15
81
6 utorak, 24 septembar 2019 10:56
Dragan
Vojislav je bio i ostao srpski patriota.
Preporuke:
24
84
7 utorak, 24 septembar 2019 11:08
Beograđanin
Pokušaj ignorisanja izbornog rezultata dovešće do masovnih protesta građana 5. oktobra.


Suviše vremena je proteklo i suviše smo saznali da bi i dalje držali gornju ocenu. Već:

Unapred osmišljen plan pod unapred napisanom optužbom o navodnoj krađi izbornih rezultata, doveo je do unapred planiranog protesta građana i nasilnog preuzimanja vlasti odnosno državnog udara.
Preporuke:
33
14
8 utorak, 24 septembar 2019 11:27
Dragan R
1Rezultate niko nije ignorisao. Čak niko nije sporio ni činjenicu da je Koštunica osvojio najviše glasova. Problem je u tome što je Savezna izborna komisija tvrdila da mora da se održi drugi krug izbora pošto u prvom niko od kandidata nije osvojio potrebnih 50% plus jedan glas od izašlih. Da li je Koštunica zaista pobedio u prvom krugu osvojivši 50,24% glasova što je zvanična istina ili je morao da se održi drugi krug izbora pošto je osvojio samo 48% glasova kako je nakon izbora tvrdila izborna komisija verovatno nikada nećemo saznati. U najmanju ruku postoji osnovana sumnja u pobedu Koštuinice u prvom krugu. Ako ni zbog čega drugog ono zbog toga što je 5. Oktobra spaljen izborni materijal.
Preporuke:
22
11
9 utorak, 24 septembar 2019 11:31
Raćel @ / za Ratka/
Ako komentar ima izgled nedovršenosti ili površnosti, treba mu dati izgled dovršenosti. Kod vas je i jedno i drugo u pitanju.Izraz "benigno", za jednu takvu ličnost je ispod svake kritike, jer Koštunica je ličnost koja se retko rađa i stvara.Čak iako hoćete da ga kritikujete, mogli ste neku jaču reč da upotrebite! Kakva naivna neobaveštenost?! Bio je pravi demokrata i smatrao da svako odgovara za svoje postupke/ministarstva!!!/ Nije on doveo Đinđića,niti Dinkića, nametnuti su!.Bio je protiv isporuke Miloševića, a za generale je apelovao da se sami predaju , da nebi bili lovljeni kao zveri/to se i obistinilo/ I zašto da se zamonaši, mislite da ima grehova!? Vi ste neobavešteni, jer da je suprotno ne biste to pisali.A ne pišete da je za njegove vlade isplaćena prva i jedina tranša MMFu, da je spasao Srpsku, odkupivši deo Telekoma, jer bi inače propala.Tako su joj bili namenili.Dao je Ustav, koji i danas štiti celovitost Srbije. I drugi put pišite ono što znate , a ne Šešeljeva
Preporuke:
17
31
10 utorak, 24 septembar 2019 11:31
Nikad mi nije bio jasan...
... Koštuničin stav prema braći.

Pa, je l' bio on koji put u Rusiji? Poznaje li nekog Rusa?

Izgleda ne.
Preporuke:
29
14
11 utorak, 24 septembar 2019 11:37
siniša
Ja sam bio u inostranstvu i nisam mnogo pratio politiku u Srbiji. Mnogo sam radio trebalo mi je mnogo para, nisam hteo da budem siromašan ostatak života, tako da nisam srpske novine pročitao najmanje pet godina. Ni sa Interneta.

Uglavnom prema izbornom zakonu, kao na primer u Francuskoj, da bi neko pobedio u prvom krugu mora da osvoji 50% od broja upisanih birača.

U istoriji Frncuske se nikada nije desilo da je izabrljn predsednik republike u prvom krugu.


U istoriji Srbije je obično posle prvog kruga išao drugi gde se pobednik birao između dvojice prvoplasiranih kandidata, a u prvom krugu učestvuju svi kandidati može ih biti i deset, dakle u drugom krugu se bira kandidat sa više glasova.

Koštunica u prvom krugu nije osvojio više od 50% glasova birača, a drugi krug nije održan. I onda su Đinđić i ostali spalili glasove iz prvog kruga.

IPAK JE TO BIO PREVRAT.

Lično mislim da je Koštunica lično bio za mene prihvatljiv, ali ne moženo se praviti ludi.

BIO JE TO PREVRAT!
Preporuke:
24
13
12 utorak, 24 septembar 2019 11:47
crni 5 oktobar
MekFol: Koštunica nije pobedio na izborima 2000 godine.

Zašto je spaljena Skupština Srbije? Pa zato da se ne broje glasački listići. Koštunica nije imao 50% glasačkih listića. Ko je dobio najviše glasova? Slobodan Milošević je dobio najviše glasova. DOS 18 stranaka su dobili 2,4 miliona glasova a sam Slobodan Milošević je dobio 1,9 miliona glasova.


OVAKO JE CIA RUŠILA SLOBU: Za uklanjanje Miloševića Ameri, Nemci i Britanci dali 60 miliona dolara! U čitavu operaciju rušenja vlasti u Beogradu bili su uključeni obaveštajci iz CIA-e i britanskog SAS-a, tvrdi Tim Maršal, engleski reporter i urednik za međunarodne odnose televizijske stanice "Skaj Njuz". Za rušenje bivšeg predsednika SRJ i lidera SPS-a Slobodana Miloševića Amerika je dala je preko 25 miliona dolara, dok su zajedno SAD, Britanija i Nemačka u tu svrhu izdvojile preko 60 miliona “zelenih novčanica”! U plan rušenja Miloševića bili su uključeni specijalci CIA, SAS i mnogi drugi obaveštajci!
Preporuke:
48
16
13 utorak, 24 septembar 2019 11:54
Dragan R
2.
Što se samih protesta 5. Oktobra tiče najbolju ocenu istih je dao gospodin koji se potpisao kao "Beograđanin" i koju citiram: "Unapred osmišljen plan pod unapred napisanom optužbom o navodnoj krađi izbornih rezultata, doveo je do unapred planiranog protesta građana i nasilnog preuzimanja vlasti odnosno državnog udara." Svakog ko spori da je sproveden državni udar moram da podsetim na neke činjenice. Da nisu radili bageri, kalašnjikovi i "krizni štabovi" po čitavoj zemlji šta bi se promenilo pobedom Koštunice? Apsolutno ništa! Na izborima za saveznu Skupštinu, koji su održani zajedno sa izborima za predsednika SRJ, su pobedili SPS i njeni koalicioni partneri iz Srbije i Crne Gore, a u Srbiji je na vlasti bila SPS, tako da pobeda Koštunice ni na koji način nije mogla da ugrozi dotadašnju vlast da nije bilo državnog udara.
Preporuke:
17
12
14 utorak, 24 septembar 2019 12:00
jovan d.
Svasta... Opste je poznato da, iako je imao vise glasova od Milosevica, Kostunica NIJE pobedio na izborima. To je bio puc.
Preporuke:
44
7
15 utorak, 24 septembar 2019 12:01
lepa maric
,,danas 19 godine izborne pobede DOS-a i Koštunice!- NAŽALOST. Onda bilo: ,,Gotov je,, a sada: GOTOVI SMO!
Preporuke:
42
7
16 utorak, 24 septembar 2019 12:06
Aleksić Z.
19 godina posle, situacija izgleda ovako. Politički: ugašena je SR Jugoslavija, otcepila se Crna Gora, Kosovo je proglasilo nezavisnost, stvorio se problem Sandžaka, Vojvodina je jednom nogom van Srbije. Srbija od svojih navodnih saveznika trpi poniženje za poniženjem, ucenu za ucenom, šamar za šamarom. Ekonomski: u bescenje je rasprodata državna imovina, preduzeća i prirodni resursi, spoljni dug je postao veliki i brzo rastući, tekući platni bilans sa inostranostvom vrlo negativan i rastući, kreditna zaduženost građana i privrede sve veća, nema kapitalnih investicija, nezaposlenost je nazapamćena, standard pada iz godine u godinu. Socijalno: drušvo se raslojilo na vrlo bogatu manjinu i siromašnu većinu, korupcija je ogromna i rastuća, društvo se pretvorilo u partijske zabrane, iseljavanje se nastavilo i ubrzalo, građani masovno ne veruju u bolji život.
Pre 19 godina bio je gotov ON. Danas, gotovi smo MI.
Preporuke:
40
6
17 utorak, 24 septembar 2019 12:07
itd ili ...
Koštunica je bio državnik od formata!
Preporuke:
18
32
18 utorak, 24 septembar 2019 12:09
O Koštuničinom planu za Kosovo - Samardžić "Vučić manipuliše"
http://rs.n1info.com/Vesti/a528098/Samardzic-Vucic-manipulise-Kostunica-imao-razvijen-i-razradjen-plan-za-Kosovo.html
Preporuke:
11
12
19 utorak, 24 septembar 2019 12:17
Saopštenje
"I stvarno, posle predaje severnih opština, policije i pravosuđa, civilne zaštite, energetskog sistema, telekoma, međunarodnog pozivnog telefonskog broja i prihvatanja administrativnih prelaza kao pravih graničnih, što je sve kosmetski legat današnjih vlasti Srbije, priča o Hongkongu deluje nestvarno. Samo, to nije priča Vojislava Koštunice, nego jednog lažnog cara, političkog kleptomana koji stalno viče – drž`te lopova", naveo je Samardžić u saopštenju.
Preporuke:
15
12
20 utorak, 24 septembar 2019 12:21
Vidite
čak i da jeste bio prevrat i da jeste bilo orkestrirano, SM je imao sve poluge vlasti da to predupredi, a nije, zašto?
Preporuke:
10
18
21 utorak, 24 septembar 2019 12:28
sofi
Slažem se da je Koštunica benigan, ali je grešio. Bilo - prošlo. Istorijska istina je da nije dobio potrebnu većinu, tako da je Milošević priznao nepostojeći poraz. Koštunica je dekretom postao ,,pobednik" izbora. Takođe, ni Milošević nije dobio potrebnu većinu. Svoje mišljenje temeljim na objavljenim izbornim rezultatima, kazivanju jednog od ključnih članova Izborne komisije, kao i na izričitom nalogu organizatora protesta da se izborni materijal spali! Živi bili, pa saznali.
Preporuke:
14
10
22 utorak, 24 septembar 2019 13:07
Raćel
Meni nisu jasni pojedini komentatori! Kao da pate od amnezije, ili su suviše lepo živeli pod Miloševićem, na račun nas bedaka , koji smo jedva sastavljali kraj sa krajem. Oni su zaboravili onu pljačku ,sva valuta je bila pokradena i odnešena van Srbije,/pa od čega žive i sada potomci Miloševića, a do skora i žena mu/ ogromna inflacija, do tada neviđena u istoriji, ja sam radila za 2-3 marke, nije bilo benzina, prazni rafovi, preko sindikata su nam nekako obezbeđivali malo brašna, zejtina i šećera, tako da smo se svi naduli od pravljenja te uštipaka, te prepženog hleba, i sl-. Cigarete smo mogli da sanjamo, jer je to držala"pod svoje" porodica Milošević-Marković sa svojim pulenima.Lekova nije bilo, benzin se kupovao "na flaše" , vozovi nisu išli/svaka tri dana/sve to pamtim jer mi je dete bilu u BGD na operaciji, a benzina nigde ili vasionske cene, vozovi ne rade...jednom reči:užas!A pri tome, policija je divljala.Ima još, ali, nemam"karaktera" tako kažu kad nemam više mesta.
Preporuke:
24
14
23 utorak, 24 septembar 2019 13:26
Raćel - svaka čast!
Ovde na NSPM iskupili su se privilegovani.

Dokoni ljudi sa ogromnim penzijama.

Ne znaju ti šta je - patnja.
Preporuke:
15
12
24 utorak, 24 septembar 2019 13:30
Onako usput
"2000. - Predsednički kandidat Demokratske opozicije Srbije Vojislav Koštunica pobedio je na izborima za predsednika SRJ."

Vojislav Koštunica je ispao kao "Trojanski konj" za one koji su preko njega na "mala vrata" preuzeli vlast u Srbiji i SRJ. Kada bi trebao da najkraće kaže šta misli o tim (nesrećnim) dogadjajima završenim 5. oktobra 2000. godine, to bi trebalo da bude: - Jao meni do Boga miloga, što pobedih od sebe boljega!
Preporuke:
12
10
25 utorak, 24 septembar 2019 13:48
Turas
@ 2000 - Predsednički kandidat Demokratske opozicije Srbije Vojislav Koštunica pobedio je na izborima za predsednika SRJ. Pokušaj ignorisanja izbornog rezultata dovešće do masovnih protesta građana 5. oktobra. "
Jedna ordinarna laž koju , obzirom ko vodi Srbiju , moramo i danas da prihvatamo kao istinu .
Preporuke:
13
7
26 utorak, 24 septembar 2019 13:55
Raćel - "svaka čast"!
@ Raćel

Ima još, ali, nemam"karaktera"...

Ovim ste dosta rekli. Pored tolikog pisanja, zaboravili ste SAMO ono najvažnije - da je Srbija bila u ratnom okruženju i pod sankcijama. Ko je ii koliko pomagao naše sunarodnike u zapadnim državama raspale SFRJ?
Preporuke:
8
6
27 utorak, 24 septembar 2019 14:09
Turas
@ utorak, 24 septembar 2019 13:07Raćel
Vi ste verovatno učili "povjest" a manjka vam i vaspitanje , kada nas na NSPM smatrate nedobudnima ili šta već . Svaka čast vašem Koštunici kao profesoru .
Jedan komentar je lepo ocenio da je "upotrebljen" od soroševih bitangi koji su prigrabili vlast mitom , korupciom i uz pomoć stranih službi i domaćih izdajnika kojima je Milošević bio okružen . To znate , ali vam današnji status ne dozvoljava prihvatanje istine . Verovatno ste ili rvat ili sns-ovac .
Preporuke:
12
7
28 utorak, 24 septembar 2019 14:43
Pera
Previše smo mi bili mekani te 2000. i zato smo dozvolili da nam izdajnici silom dođu na vlast! Tu ne mislim samo na vojsku i policiju, mislim pre svega na nas običan narod koji smo znali da je opstanak Miloševića jedini garant za budućnost Srbije. Umesto da smo se na svakom koraku suprostavili budalama koje su se hvalile kako će glasati za DOS, umesto što smo im govorili "dobar dan" i sl sve bi bilo mnogo drugačije. Jer borba se ne odvija samo na glasačkom mestu, već i dvorištu, u školi, u prodavnici, na pijaci. A ja bio običan magarac i još mislio da Miki preteruje što ih gađa jajima. Kakve bre jaja, trebalo je napuniti kese sadržajam WC šolja i septičkih jama i sa time krenuti u napad. Da smo to uradili nebi ostali bez Kosova i Crne Gore zbog pobede DOS-a.
Preporuke:
15
8
29 utorak, 24 septembar 2019 14:54
Raćel za/@ Raćel ili Raćel svaka čast.
Odgovaram , a taj će znati od ove dvojice, jer je nejasno ko je kome dao komentar, aaaaa "Srbija bila u ratnom okruženju i pod sankcijama" To vi kažete! Da bila je, ali kako za Miloševićevce i Julovce nije bila?! Oni su se toliko obogatili, pravili kuće, vikendice, menjali auta i garderobu, pušili skupe cigarete! Kako za njih nije bio rat i sankcije? Lepo bi bilo da smo svi živeli isto, ali nije. Nemojte, molim vas, osetila je moja porodica i familija sve to, jer smo naučeni da živimo od poštenog rada.Mogla sam i ja da se učlanim u Jul ili SPS, ALI MI VASPITANJE NIJE DALO. tO JE BILA JEDNA LOPOVSKA BAGRA, kao i ovi sada.Pa ja bih se stidela sebe!A moja direktorica je divljala, za valutu su gastarbajteri, zasnivali svojoj deci , ovde radne odnose.Donacije koje su dolazile, odlazile su u privatne apoteke, posteljina za bolenike, donatorska, završavla je negde, bolenici su ležali na zamazanim dušecima, ko je imao donosio je posteljinu od kuće. I vi ćete da mi pričate za to doba,
Preporuke:
6
7
30 utorak, 24 septembar 2019 15:23
Raćel @ / za Turasa
Eh, Turase, Turase...ni Hrvat ni SNS. Prava Srpkinja.Baš me nasmeja! A ja ti do sada skoro uvek davala PLUS! bAŠ ME NASMEJA. Pročitaj još jednom moje kometare i videćeš da grešiš i duguješ mi izvinjenje.Koštunica je pobedio, to svi znaju, ali neće da priznaju! A ujedno da odgovorim komentatoru/čini mi se da znam ko je/ kaže da bi se KOštunica , kad bi se pitao,sada, odgovorio":jao meni...itd" A ja njemu, njih dvojica se ne mogu nikako uporediti, jer plus i minus se ne upoređuju, i još da ga pitam:"Zar i ti , sine Brute?" Mislila sam da drugačije misli , ali se prevarih, i nije mi prvi put!
Preporuke:
5
5
31 utorak, 24 septembar 2019 16:06
ila li neki komentar da nije od ludaka "mikija" koga je aktivirala "centralna otadžbinska uprava" Šešelja da spamuje NSPM
siniša "profesore" siniša ne budali više

siniša
Ja sam bio u inostranstvu i nisam mnogo pratio politiku u Srbiji. Mnogo sam radio trebalo mi je mnogo para, nisam hteo da budem siromašan ostatak života, tako da nisam srpske novine pročitao najmanje pet godina. Ni sa Interneta.

Dakle ti si bio dezerterska fukara koja je radila za naciste koji su bombardovali Srpski narod 90tih i još se hvališ kako si puno radio

da bi oni ubili što više Srba

e pa od svih poremećenih ludaka ti si najluđi od svih jer pokušavaš da napšeš komentar iz praznog mozga
Preporuke:
5
5
32 utorak, 24 septembar 2019 16:10
logično pitanje
ako je Koštunica "ukrao" izbore 24. septembra

zašto mentalno poremećeni miloševićevci nisu pobedili ni na jednim izborima od tada engo su se razlili ko fekalije po ostalim kanalizacionim strankama kao što su se iz Brozove bande prelili kod miloševića

Vođa vam sahranjen u dvorištu gde se sahranjuju kućni ljubimci

Gde vam je stranka miloševićevi nego zavijate po inernetu kaoko ste glasali za Dačića Vučića Šešelja pase "pokajali"

E jeste vam bio dobar Slobo opljačkaste 300 milijardi dolara stanova i kuća sa njim
Preporuke:
8
13
33 utorak, 24 septembar 2019 16:13
svaka čast drugarice Rejčel
kako se borite sa brozovom titovkom na glavi protiv mrskih uništitelja Brozovog "sretnog socijalizma"

Još da vam se pridruži natogorka MP-1 NY imate kompletnu "partizansku trojku"
Preporuke:
2
8
34 utorak, 24 septembar 2019 16:21
"niška banja topla voda" za miloševićeve prava zgoda

Pera
Previše smo mi bili mekani te 2000.

Reci ti meni "pero" što si "mikijev komšija" iz one ulice što izlazi na put za Nišku banju

Koliko vas poremećenih ludaka ima u toj ulici ili je tamo bolnica otvorenog tipa za vas miloševiećve psihičke slučajeve
Preporuke:
3
9
35 utorak, 24 septembar 2019 16:27
šta smo imali da saberemo - uvek nam drugi dovode vladara na vlast
A to nije počelo kada je "crvena armija" bombardovala Beograd avionima danima evo sad će godišnjica ubijajući nemce i Srbe da bi ustoličili Broza na vlast da nastavi ono što su nemci radili sa slvoencima hrvatima tircima mađarima bugarima šitparima natogorcima vojvođanima i domaćčim izdajnicima zvanim "srpski komunisti"

Ko je obučavo godinama Miloševića u SAD kao "naslednika trona" Markovića jer se udao za Miru Marković, te je slboa išao na pohađanje kurseva kako se upravlja maloumnim niskointeligentnim masama tšo su pruzeli Šešelj Drašković a sada i Vučić

Milošević da dođe na čelo saveza komunista Srbije bez saglasnosti slovenačke i hrvatske službe koji su radili za nemce je bilo teoretski nemoguće i rado su ga podržali

shvativši da nema veće budale u Srbiji kojoj mogu da poture raspad SFRJ kao kolektivnu krivicu Srpskog naroda

Milošević je samo zaboravio da izdajnike svi koriste a onda ih odbacuju kad završe izdaju

kao što je on urdaio
Preporuke:
4
8
36 utorak, 24 septembar 2019 16:49
Pera
@"niška banja topla voda" za miloševićeve prava zgoda

E moj mrčo pa ti si neki mnogo ogorčen čovek. Ne vadiš Mikija iz usta koja su ti puna pene i to samo zbog komentara na internetu. Ne valja ti posao mrčo, siguran sam ja da bi ti kada bi upoznao Mikija i kada bi video kakav je džek i sam promenio mišljenje o njemu. Jer pazi, Mikija doslovno svi vole. Bilo je situacija kada se meni nisu sviđali neki postupci, ali na duži rok ispostavilo se da je on u pravu. Recimo, meni se zaista nije sviđalo kada je on ubeđivao decu u školi da plaču kada je umro Milošević ili kada ih je nagovarao da kliču "Slobo mi te volimo". Ja sam mislio da mala deca treba da su van politike. Međutim, to je vrlo naivno, jer druga strana uvek gleda da ih pridobije za sebe. Ako ih mi ne naučimo patriotizmu, naučiće ih izdajnici da budu izdajnici. Da je svako tako učio decu za vreme 90-ih da viču "Slobo mi te volimo", pa ne bi bilo 5. oktobra. Ovako će se deca stideti roditelja izdajnika koji su glasali za DOS.
Preporuke:
6
2
37 utorak, 24 septembar 2019 16:58
Ogorčeni vojvođanski penzioner
Prosto neverovatno koliko ima komentatora koji žale za Miloševićem. Verovatno su sve klinci koji se ne sećaju koliko se dobro živelo u vreme Tita i nekoliko godina nakon njegove smrti, pre nego što je došao Milošević i sve upropastio i opljačkao. Zbog njega više nema one velike i lepe države u kojoj su naši paori prodavali junce sve do Slavonskog broda i Bosanske dubice. Zbog njega se povampirilo ustaštvo u Hrvatskoj i separatizam u drugim zemljama pa nam se država raspala. Opljačkao je naš penzioni fond i mi iz Vojvodine smo dovedeni do ruba propasti nakon Jogurt revolucije. Što je najgore, posle 5. oktobra se nastavilo sa pljačkaškom politikom (Dinkić i Vučić) i ništa nam nije vraćeno. Penzije su nam bedne da ne mogu biti bednije, čak i meni koji sam zarađivao odlično.
Preporuke:
4
12
38 utorak, 24 septembar 2019 17:35
PODSETNIK
Slobodan Antonić
Dva razmišljanja o 5. oktobru


http://www.nspm.rs/politicki-zivot/dva-razmisljanja-o-5.-oktobru.html
Preporuke:
4
2
39 utorak, 24 septembar 2019 19:23
hvala "pero"
Pera
Jer pazi, Mikija doslovno svi vole. Bilo je situacija kada se meni nisu sviđali neki postupci, ali na duži rok ispostavilo se da je on u pravu. Recimo, meni se zaista nije sviđalo kada je on ubeđivao decu u školi da plaču kada je umro Milošević


Što još jedanpud dokazuješ kakvi ste vi mentalno poremećene osobe miloševićevci.

Od čega se "miki" razlikuje od Hitlera i nacista pokušavajući da stvori slobojugend

Obzirom a niste pohapšeni 2000 vi miloševićevi zločinci što ste stariji sve ste bahatiji što je dobro da deca vide kako su mentalno poremećeni glasači miloševića
Preporuke:
4
10
40 utorak, 24 septembar 2019 20:34
Miki
Ogorčeni vojvođanski penzioner
Prosto neverovatno koliko ima komentatora koji žale za Miloševićem.


Ti želiš Presednika Venecuele Madura iza rešetaka. Za siromaštvo i probleme u Venecueli optužuješ Madura. Za rat u Siriji optužuješ Asada. Nikad nisi napisao večna slava na Muamer el Gadafi. Želiš Vojvodinu kao Republiku. Nikad nisi napisao RATKO MLADIĆ je SRPSKI HEROJ. Nikad nisi napisao ŽIVELA REPUBLIKA SRPSKA. Za sve probleme na Balkanu za tebe je kriv SLOBODANA MILOŠEVIĆ. Ti nikad nisi napisao NE SRBIJU u EU i NATO. Pa to dovoljno govori ko si i šta si. Ti si BOT i ti nisi SRBIN.
Preporuke:
9
3
41 utorak, 24 septembar 2019 22:26
Ratko
@Raćel @ / za Ratka/
Bio demokrata, jel'? Ja bih rekao neodgovoran i nedorastao.Zar se u zverinjaku možete opušteno šetati, jer ste sigurni u sebe da nećete naškoditi nijednoj životinji? Oprezan čovek to sebi nikada ne bi dozvolio. Koštunica, kakvog vi znate i ja donekle( bio sam član DSS u njegovo vreme)je morao znati koga dovodi na vlast prihvatanjem da stane na čelo. Verovao je Crnogorcima. Oni su mu u stranci povlačili važne poteze, kada je u pitanju privatizacija, i postavljenje crnogorskih kadrova, koje samo drp-resor interesuje. Koliko su mu bili lojalni, svi su preleteli kod novog vođe u SNS da nastave sa svojim ,,hobijem''.
U Subotici nikada nije svratio u OODSS, a kada je Kasa bacio petardu pored svoje kuće odmah je doleteo helikopterom da se izvini Kasi što je sam sebe uznemirio. Koštunica je bio snažnog stiska ruke kao drvoseča, a ponašao se kao da nosi suknju.
Preporuke:
7
4
42 utorak, 24 septembar 2019 23:10
Nele
Spasi Srbiju iz ludnice, Koštunice, Koštunice!!Kako je nakada ovo lepo zvučalo, a ne ono: Vučiću pederu, Vučiću pederu.
Preporuke:
3
3
43 utorak, 24 septembar 2019 23:14
Onako usput
@ Raćel

Ako želite da se podsetite na ta vremena i godina posle njih, pročitajte ovaj članak na NSPM od 21.12.2012. godine pod naslovom: Mario Kalik - Naknadna pamet Vojislava Koštunice. Adresa je http://www.nspm.rs/politicki-zivot/naknadna-pamet-vojislava-kostunice.html. Pozdrav.
Preporuke:
5
2
44 utorak, 24 septembar 2019 23:32
Turas
@ utorak, 24 septembar 2019 15:23Raćel @ / za Turasa
Draga moja , izvinjavam se za neopreznost i zanemarivanja srbstva . Vi samo imate pogrešno mišljenje , što se mene tiče , u oceni Poslednjeg Predsednika Srbije koji je ubijen u Hagu . Drugo , ja ne živim od ničijih pluseva ili minusa . Ako u buduće smatram vaš komentar od opšte koristi , tako ga ocenjujem . Drugarski pozdrav .
Preporuke:
5
2
45 sreda, 25 septembar 2019 00:30
Raćel @ / za Ratka
Po odgovoru, slutim da ste ispravan. I zato am i odgovaram. E, sda, da li je trebao Koštunica da "baca pasulj" p da vidi
Preporuke:
1
3
46 sreda, 25 septembar 2019 00:49
Raćel za/@ Onako usput
Ne, niste to vi, što sam mislila. Po neke poznajem po stilu . Eh, tu sam se prešla. Pardon, pozdrav.
Preporuke:
4
3
47 sreda, 25 septembar 2019 14:45
Onako usput
@ Raćel

Pretpostavljao sam da ste me pomešali sa nekim drugim komentatorom. Inače se mi slažemo po mnogim temama i pitanjima. Ja sam u svom komentaru od 24.09. u 13:30 č. bio dosta kratak i malo nedorečen.
V. Koštunica ima svoje mesto u političkom životu Srbije u prvim godinama ovog veka. Posle pobedničke euforije, (nekom) pobedom nad Miloševićem, on se prepustio slavljeničkim osećanjima tadašnjeg DOS-a. Nije video oblake koji su se nadvijali nad Srbijom. A to je zato što su bili u zabludi pričama sa Zapada. Oni su ih ubedjivali da je potrebno samo da se oslobode "diktatora" Miloševića i sve će doći na svoje mesto. Tu je i problem sa otetom pokrajinom Kosovom i Metohijom, koja je Zapad bilo samo "demokratsko" pitanje. Lideri DOS-a su lakoverno, a možda neki i znajući, prihvatali ta obećanja. Koštunica, kao iskusni pravnik i patriota je morao da bude oprezniji od drugih. I da sve aktivnosti novih vlasti podvrgava proveri. Slažem se sa "Ratkom" u vezi sa nekim od grešaka Koštunice.
Preporuke:
4
0
48 sreda, 25 septembar 2019 15:08
živ je sloba umro nije dok je zločinaca iz "srbije"
Uporno forsiranje miloševićevih idota i kulmnista sa zaštitom "dopisnog člana SANU" samo pokazuje da sloboda medija za koju se navodno bore "naši poslanici"

je obična fašistička prevara jer i režim i opozicija samo žele da se čuje njihov glas

a ne glas svih
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner