Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Mesić i granice našeg dostojanstva

Komentari (27) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 07 novembar 2009 15:20
gl
Ništa novo ni puno vredno čitanja. Po čemu je Danas srpski list? Možda bi bilo bolje u svetlu ovog intervjua pisati o vezi vlasničke strukture i uređivačke politike ovakvih novina u Srbiji. A o čemu Mesić uopšte može i da priča? O sjajnoj situaciji u Hrvatskoj? Ha, Ha..
Preporuke:
0
0
2 subota, 07 novembar 2009 15:56
kriger
Nešto ima dirljivo u vezi sa Mesićem. to je njegova želja da bude bolji nego što jeste. Najbolja potvrda toga su plastične operacije koje je napravio kad je izabran za predsednika Hrvatske. Kad sam se uverio u taj dirljivi pokušaj prolepšavanja zapitao sam se dal da se smejem ili da ga žalim. Čovek u šezdeset petoj hoće ono lice da ulepša.
A što se tiče objekta članka, hrvatski predsednik govori za hrvatske novine.
Koga interesuje šta on priča i ko bi drugi to objavio osim njihovih novina.
Ono što nije vest ili informacija za Francuza ili Nemca ili Kineza ili Mađara nije ni za mene. Nađite mi nekoga od pomenute milijarde ili nepomenutih ostalih 5-6 milijardi ljudi da ih interesuje šta govori i mene će interesovati.
Preporuke:
0
0
3 subota, 07 novembar 2009 17:37
Milorad
@Kriger. U pravu ste, mada tog lika treba pažljivo osluškivati, mnogo zna, bez obzira što je sa one strane. Voleo bih da neko naš bude bar upola kao on ( nemojte pogrešno da me shvatite). Što se tiče ulepšavanja to ga je verovatno podučio Berluskoni.
Preporuke:
0
0
4 subota, 07 novembar 2009 18:16
racel
Pa kako ga nije sramota da on prica da li neko prima nesto kao svoju zemlju, kada je on bio glavni glumac u predstavi Rasturanje Jugoslavije.Za onoliko krvoprolice, veliku krivicu nosi on na svojim plecima.Neka on Srbiju i srpski narod ostavi na miru.A Dodik, na koga on puca, pa on moze samo da mu zavidi na drzavnickoj sposobnosti i midrosti,Kamo srece da imamo vise takvih ljudi, ali na zalost, takvi nisu kod nas na vlasti, ili ih je vrlo malo. E, zbog toga se taj covek okomio na Srbiju i srpski narod.Sram ga bilo.
Preporuke:
0
0
5 subota, 07 novembar 2009 19:21
MP
Mesiću molim te izvini zbog ovakvih članaka o tebi.
Bolje ja da mu se izvinem nego Tadić.
Preporuke:
0
0
6 subota, 07 novembar 2009 19:45
paja patak
@gl: potpuno se slažem! "Danas" - srpski list? Što rekli: malo sutra! Istina, on izlazi (i treba da može da izlazi) u Srbiji, ali to je bez ikakve sumnje (pro)hrvatski list. Ponavljam: dobro je da izlazi, dobro je da piše kako piše. Za razliku od Hrvatske, gde jedan (pro)srpski list (čak ni tako zakukuljen i zamumuljen, što se identiteta tiče, kao "Danas"), ni u snu ne bi smeo da izda čak ni svoj prvi broj - a o daljem izlaženju ne bi moglo biti ni reči (ma, niko ne bi smeo ni prvi broj da kupi) - "Danas" nesmetano izlazi u Srbiji, neki ga bez ikakvog straha i rizika kupuju i čitaju - u tome je razlika između Srbije i Hrvatske. I, tako treba da ostane, ali isto tako treba da se zna ko je ko i ko je šta. A, što se Mesića tiče - on odlazi, ali "Danas" i njegovi čitaoci (i čitateljke/čitateljice) ne treba da se sekiraju: i posle Mesića dolaze još mnogi, mnogi mesići (a možda i mesićke).
Preporuke:
0
0
7 subota, 07 novembar 2009 19:59
Božo Bjelak
Mesićeva naklapanja nisu vredna pažnje. Poslednji put sam bio u blizini tog "državnika" kada je jedne lepe godine i jednog lepog janura u Domu garde prikazan film o uvozu kalašnjikova i Špegelju. Bili su prisutni najviši rukovodioci iz svih republika toga vremena. Kada se završio film; Mesić je spontano upitao, "da li ćemo biti uhapšeni". Svi su ćutali. Kako niko nije hapsio, mirno su se vratili u njihovu lijepu plavu. Da su tada pohapšeni, tok zbivanja na prostorima bivše Jugoslavio bio bi sasvim drukčiji. E, onda se Mesić otrgao. Napisao je knjigu "Kako sam razbio Jugoslaviju". Recezent je bio Genšer. Što se tiče lista "Danas", ništa nije novo da je taj list antisrpski. Jedan od direktora i suvlasnika Cvjetičanin, bio je 4 godine ambasador unesrećene srpske države u Zagrebu. Tamo nije branio srpske interese, niko ga nije mogao opozvati. Ko je kriv. Koštunica i Tadić, odnosno onaj koji mu je potpisao akreditivna pisma. Srbija je ovo brale.
Preporuke:
0
0
8 subota, 07 novembar 2009 20:08
a sladak je
...bas
Preporuke:
0
0
9 subota, 07 novembar 2009 20:28
Branko
Dobro,ne voli nas,pa šta,nije promenio ćud,a i šta očekivati drugo od jednog Mesića.Ali,opet,kao i pre neku godinu pitam se :Čime li je zaslužio crnogorski orden(odnet na noge-uručen u Zagrebu)Sećate li se toga?
Preporuke:
0
0
10 subota, 07 novembar 2009 20:53
Haralampije
Koliko lica ima ovaj čovek?
-Kada ga ulove da peva ustaške pesme, on kaže "da je samo zevao" ?
-Kada govori o Drugom svetskom ratu hvali "hrvatsku dvostruku pobedu, koju niko drugi na svetu nije postigao, i kao nacisti i fašisti i kao antifašisti" ?
-Kada priča o svom "antifašizmu", zaboravi da je rođen 24. XII 1934., a da mu je stric Marko Mesić ustaša, komandovao "Vražijom divizijom", da je odlikovan od Hitlera i Pavelića, da je zarobljen kod Staljingrada, da ga je Tito preuzeo od Crvene armije kao zarobljenika i dao mu čina pukovnika ... (!)
-Kada priča o Srbima, zbog EUnije, smatra ih "hrvatskim građanima", zaboravljajući da im je na početku rata poručivao "da mogu poneti samo blato na svojim opancima", ...
-Sa Hrvatske, stvorene genocidnim uništavanjem Srba često skreće pažnju pričom o Republici Srpskoj, ili "samo zeva", a naknadnom pameću će "objasniti" šta je "stvarno govorio".
No, sve je to manje važno od nedostatka elementarnog dostojanstva i samopoštovanja u Srbiji. Kao da je Srbiju zahvatila pandemija "Stokholmskog sindroma" a ne svinjskog gripa.
Preporuke:
0
0
11 subota, 07 novembar 2009 22:13
Biljana
Juče sam pročitala "prijateljske političke savete" dokazanog humaniste, po rečima Nataše Kandić, pa bi mu i sama udelila par saveta i želja - nek primenu na Hrvatsku istu politiku kao i na SFRJ, nek počene da se zalaže za isti tretman Hrvata u Srbiji kao što imaju Srbi u Hrvatskoj, i nek priprema argumentaciju za oduzimanje dela teritorije Hrvatske u korist Velike Slovenije.
Preporuke:
0
0
12 nedelja, 08 novembar 2009 10:47
Goran Stanković
Krenem po " POLITIKU ", pružim ruku i, ne mogu da kupim. Nema Ljilljane, Kuste, Srđana...
Preporuke:
0
0
13 nedelja, 08 novembar 2009 13:57
Ljubiša
To reče predsednik države koja je u 50 godina skrivila jednom genocid, a drugi put etničko čišćenje! Nad Srbima. A, ko Srbima jamu kopa, u Srbiji bude tretiran kao ugledni građevinski preduzimač.
Preporuke:
0
0
14 nedelja, 08 novembar 2009 14:03
10 vekova ćirilice
Možda je sazrelo vreme da počnemo da pravimo razliku između novina na latinici i srpskohrvatskom jeziku, i onih na ćirilici, odnosno srpskom jeziku. Tako bi mnogo toga odmah postalo jasnije i pravedno i objektivno razgraničeno.
Preporuke:
0
0
15 nedelja, 08 novembar 2009 18:36
au mile
Najciničniji političar danas, Stipe Mesić, se proslavio kada je izjavio kako će Hrvatska uvoziti oružje a ne penkala, kako bi se odbranila od "srbijanske agresije". On je jedan od najvećih ratnih zločinaca koji neće biti osuđen, a razlikuje se od notornih ustaša jedino po tome što ne govori glasno kako Srbe treba proterati iz lijepe njihove, već cinično poziva na povratak, a u stvari sve radi da se rezultati etničkog čišćenja cementiraju kako bi Srbi u Hrvatskoj bili svedeni na Tuđmanovih 3%.
Preporuke:
0
0
16 nedelja, 08 novembar 2009 22:43
Teofilo Stivenson
O Mesicu se zaista moze ozbiljno razgovarati samo na nivou dijagnoza. Poput druge Srbije (ali i Gebelsa 1944), njemu oni koji su gotovo potpuno istrebljeni, unisteni (Srbi, Jevreji), predstavljaju najvecu opasnost. Prividjaju mu se, stalno. U sopstvenom krevetu, u nezavisnoj hrvatskoj drzavi, u bosanskom vilajetu. I, kao u nekoj grotesknoj prici, oni se negde, zaista i pojave: gdja Kosor ima nesto od hrvatskog porekla, bez obzira na cinjenicu da taj 'problem' iziskuje nove dokaze domoljublja. 'Najbolji' hrvatski novinar je Srbin, bez obzira na cinjenicu da je los novinar, i tabloidni skandal maher koji govori o dozvoljenim temama i napada one odredjene za odstrel. Splitski gradonacelnik govori ono sto vecina Hrvata misli duvajuci u pistaljku sa posebnom frekvencijom. Srpski reziser koji je osvojio dve Zlatne palme i presao iz Islama u pravoslavlje? To mora da se proveri!!!

Interesantno je da Danas nije u stanju da ove stvari ispita, da pronadje intelektualni, politicki, ideoloskim, psihoanaliticki podtekst hrvatskih problema, kompleksa, frustracija, dilema i gotovo patoloske opsednutosti Srbima. Mozda bi bilo dobro da za pocetak uzmu u obzir jedan pojam na cijoj totalnoj degradaciji u Srbiji tako zdusno rade: Identitet.
Preporuke:
0
0
17 ponedeljak, 09 novembar 2009 00:45
veljko @ milorad
Niste u pravu. Dabogda niko moj ni u čemu ne bio ni nalik na Mesića. Ako smem da dodam ni naš. Kažeta da mnogo zna. Šta zna? Košarku, matematiku hemiju, pravo, strane jezike, lepo ponašanje, dobro priča viceve, ume ili je ikad umeo da osvoji i da se dopadne devojci. On ništa ne zna. Da ne mislite da je dobar doušnik, iliti da ga unapredimo u obaveštajca. Nije. Kakav je to udbin doušnik kad ja znam da je cinkario ekipu iz zatvora Lepoglave (Tuđmana, Đodana i ostale koji su tamo dospeli). Verovatno mislite na psihopatološke igre, igre prevare, za koje je prirodno talentovan. Prirodni talenat za igre prevare proističe iz psihološkog defekta, a svaki osrednji transakcioni analitičar, psiholog zna te igre sto puta bolje od njega u terapijske svrhe. Drugo i bitnije, taj čovek nema ni jednu vrlinu. Ako mislite da ima onda recite koju Mesić vrlinu ima? On je promovisan u Hrvatskoj samo na osnovu jedne činjenice, a to je da nikad neće izdati hrvatsku nacionalnu stvar Srbima. Dakle oni koji su ga postavili za predsednika veruju potpuno njegovom antisrpstvu. U tome je prvi i zato je predsednik. Još jedna važna stvar. Kod nas postoji specijalno odnegovan tip političara koji su pod a) fascinirani zapadom, odnosno nečim što oni zamišljaju da je zapad, pod b) ni slučajno nemaju kapacitet da nauče nešto novo pogotovo jezik, i pod c) uče najgorim metodom a to je oponašanje. (proverite kod stručnjaka za učenje i reći će vam da je to najgori metod) Onda oni metodom oponašanja pokušavaju da se prilagode "zapadu", a za oponašanje izaberu nekoga ko im se, najčešće lažno predstavi kao "zapad" ili bečka škola. Recimo likovi iz SPO su ostali izgubljeni za zapad za kojim su čeznuli samo zato što su se ugledali na Markovića Antu i Mesića. Učili su i oni i nažalost bitniji od njih i od Kardelja i ta znanja su nas dovela tačno ovde. SPO se može lako prepoznati po ugledanju na Mesića. Zar ne?
Preporuke:
0
0
18 ponedeljak, 09 novembar 2009 11:29
Dragan
Danas i B92... Omiljena mesta za okupljanje svih koji imaju potrebu da pljuju po Srbima i Srbiji.

Pitanje za tužioce:

Ako je izazivanje verske,rasne i nacionalne netrpeljivosti krivično delo, da li se kao takvo i tretira kada je mržnja uperena prema pripadnicima srpske nacionalnosti?
Preporuke:
0
0
19 ponedeljak, 09 novembar 2009 13:00
Miroslav Đukić
Odgovor za Dragana (tužilac ne čita ćirilicu): Nije! To je gospođa Vučo na televiziji lepo objasnila, možeš u Srbiji da lepo pljuješ po svemu srpskom, to je dozvoljeno.

Ja se ne bih nervirao za "Danas", to nije list koji živi od tiraža (minoran je), već isključivi od donacija, a ko daje novac, on određuje i šta će biti objavljeno. Mene ne brine list "Danas" (taj list danas jeste, sutra (kad presuše donacije) - nije, u međuvremenu niko ga ne čita), mene brine što "Politika" sve više liči na "Danas", skoro da nema razlike između njih, sem što je ovaj drugi autentično takav.

Mesić se priprema da, u penziji, napiše nastavak prve knjige, koji će se zvati: "Kako sam razbijao Republiku Srpsku".

I jedna ispravka, koliko znam, Mesićev stric je vodio ustašku "Plavu legiju" na Staljingradu.
Preporuke:
0
0
20 ponedeljak, 09 novembar 2009 15:56
aleksandar
Ovom doslednom, iskrenom i velikom našem neprijatelju možemo samo svi složno da poručimo: daleko ti lepa kuća.
Ne postoje nikakvi uslovi za iole korektne odnose između dve države i to bi kod nas u Srbiji morali konačno da shvate. Za žaljenje je što naši političari nisu državnici, nisu dovoljno ni nacionalno svesni ni pronicljivi da to prepoznaju, nego se ovakvima kao Mesić uvek i večito dodvoravaju umesto da im jasno i glasno, državnički i muški odgovore i postave ih na svoje mesto. Sa neprijateljskom državom se ne mogu graditi ni korektni odnosi. To mogu biti samo oni najhladniji, najneophodniji, najminimalniji diplomatski odnosi, samo po onim pitanjima koja su u našem interesu.
Sramno. O "etničkom čišćenju" govori predsednik "države" koja je u različitim svojim vidovima postojanja izvršila najstravičniji genocid nad Srbima, pobivši, pokrstivši i proteravši gotovo celu srpsku populaciju, tako da ih je danas tamo manje od četiri posto.
Najviše boli što to nema ko da mu kaže. "Danas" mu nije postavio takvo pitanje. A naš predsednik sa takvim želi da održava i unapređuje "dobrosusedske odnose".
Sa te strane su stizali i stižu samo šamari.
Hrvatska nacionalna politika koja se ispoljava kroz delovanje njihovih vodećih političara, bilo da se radi o Starčeviću, Trumbiću, Supilu, braći Radić, Mačeku, Paveliću, Bakariću, Tripalu, Vrhovcu, Račanu, Tuđmanu, Mesiću, Sanaderu,ima jednu jedinu nepromenljivu konstantu.
A to je antisrpstvo. Uvek i iznad svega.
Interesantno je da u navedenom smislu nema nikakve razlike između njihovih političara komunista, antikomunista, "demokrata", autokrata, ustaša, partizana, levičara, desničara, humanista, antihumanista,
Njihovoj nacionalnoj politici nijedna Srbija nikada neće biti dovoljno mala.
Preporuke:
0
0
21 ponedeljak, 09 novembar 2009 20:20
Milorad
@Veljko. Da ste pažljivo pročitali par mojih rečenica, a naročito ono u zagradi, shvatili bi da smo na istoj strani. P.S Stipeta volim kao i Vi, a možda i više. P.S.1. Stjepan Mesić, je vrhunski političar, sviđalo se to nama ili ne. On radi za njihovu stvar vrhunski. P.S.2. Stvarno ne znam kako je osvajao devojke, ako znate da je špijun onda verovatno znate i to? Zar ne?
Preporuke:
0
0
22 ponedeljak, 09 novembar 2009 22:56
Milorad
@Veljko. Izvinite, gledao sam neku emisiju na HRT (da bi poznavao suprotnu stranu gledao sam da je uvek proučim, ili kako reče Vojvoda Mišić u Vremenu smrti Dobrice Ćosića-šta li sada misli Poćorek?), pa vas se setih, apropo Vašeg nerazumevanja mog skromnog pisanija... Koliko daleko idu u svom bezobrazluku, jer to je jedina reč kojom mogu da se poslužim prikazuju NOR maltene kao njihovu borbu. U tome i jeste štos, dok se mi svađamo ko je više potegao, da li partizani i četnici, oni ( čitaj Stipe ), imaju obraza da stanu pored Putina na paradi i da kažu, kako su jedina zemlja koja je dva puta pobedila u II sv. ratu. Koji bi odgovor tu dao Miloš Obrenović? Verovatno da mi smo imali dva antifašistička pokreta.Šta mislite kako bi oni dočekali Medvedeva? Pa naredili bi da se cijela Krvatska( tako je moja nana zvala Hrvatsku) okupi u maršu mira i pokaže vječno prijateljstvo sa Ruskim narodom. Mogao bih o ovome da pišem celu noć, ali podsetiću Vas na Jovana Dučića, koji kaže da nisu oni opasni zbog svog junaštva, već zbog toga što se ničega ne stide. P.S. Nadam se da sam da sam bio malo jasniji.
Preporuke:
0
0
23 utorak, 10 novembar 2009 01:15
KninjaNIN
e MP-e , svaka čast...Smijem se već 5 minuta...
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 12 novembar 2009 01:25
veljko @ milorad
Ma razumemo se mi vrlo dobro ko je Mesić. Sve primedbe su vam na mestu. Naročito je realistična Dučićeva opaska. Ali... Razilazimo se po pitanju šta nam valja činiti. Vi mislite da mu treba dati značaj i učiti od njega. Ja ne mislim tako. Evo najjednostavniji primer i uputstvo. Ako ne znate šta da radite onda gledajte šta drugi rade. Kakav Nemci imaju stav prema njemu, kakav Rusi, Kinezi, Mađari bilo ko. U zvaničnim susretima postoji zvanični protokol i što je veća država to se njihovi zvaničnici više drže tog protokola. Mimo protokola idu predstavnici nebitnih država. Oni se klate, smeju, šale bez veze, lupkaju po ramenima. Medvedev, Obama, Merkel, kraljica Elizabeta se drže protokola. Kraljica Elizabeta po protokolu prima Svetozara Marovića, kao predsednika SCG iako zna da će njegova država prestati da postoji za mesec dana, iako ga prezire jer govori protiv države koju predstavlja. Međutim, posle protokola nema ćaskanja sa Mesićem, on ostane potpuno sam u holu i onda trču da proćaska sa Tadićem, da se smeje, grli i slično. Naši, budući u sličnoj situaciji prihvataju igru. Ja ne želim i bunim se što naši predstavnici pristaju da budu socijalna štaka jednom beznačajnom predsedniku beznačajne države. On ne uživa nikakav ugled ni kod koga u svetu. Kakav će ugled da uživa čovek koji kaže "zadatak je ispunjen Jugoslavija ne postoji", a onda dođe na sud i svedoči pod zakletvom da je tu uradio neko drugi. To je nula od čoveka. Nemci i Šveđanio takve šalju na psiho-testove. Vi želite da vam sin ili neki komšija, nečije dobro i pametno dete, bude takav, da naši predstavnici budu takvi. Bože sačuvaj i zakloni.
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 12 novembar 2009 22:52
Moler
Mesicu je granica Hrvatske na Drini bila i ostala najvaznija politicka ideja. Za tu svoju ideju spreman je da zrtvuje ideju zapadne Hercegovine kao hrvatske regije u BiH, a spreman je da se za nju bori do poslednjeg Bosnjaka.
Hoce li Bosnjaci upasti po treci put u istu zamku, u svega 60 godina, ostaje da se vidi.
Preporuke:
0
0
26 petak, 13 novembar 2009 08:50
Dušan
Srbiju već glave dolazi širokogrudost i tolerancija prema drugim i slabijim, jer su se ti prividno manji i slabiji ujedinili i organizovali se generalno protiv nas Srba i to ne samo u Srbiji (ima mnogo Srba i izvan Srbije). Sve izjave svih političara po Balkanu koji nisu Srbi su isključivo antisrbske i uperene na širenje netrpeljivosti svih prema Srbima i to se ne smije ignorisati. Čak i mnogi političari Srbi zastupaju u svojim izjavama i djelima izdaju naših nacionalnih interesa. Svi imaju svoje nacionalne interese i za njih se bore, samo mi smatramo da je to nešto deplasirano.
Preporuke:
0
0
27 subota, 14 novembar 2009 18:09
miki
Oni rade.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner