Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Redžep Tajip Erdogan: Neprihvatljivo da države koje imaju nuklearno naoružanje zabranjuju Turskoj da ga i sama nabavi

Komentari (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 05 septembar 2019 09:54
Aleksa
Mogu pvo sistemi i suhoji Turčine, ali tu si ga moćno preterao. Nisu Rusi Zapad da ne drže reč, ili ti zasmetao plafon više nego što ti odgovara "tursko prijateljstvo" sa Moskvom?
Preporuke:
9
4
2 četvrtak, 05 septembar 2019 10:32
Srboljub
Erdogan je u pravu.
Vratili smo se na pravo sile. Kada Imperija napada zemlje bez odluka UN normalno je očekivati da svako želi da se naoruža. I svako ko može će to i uraditi.
Kako raste broj onih koji imaju atomsko ili nuklearno raste mogućnost da bude upotrebljeno.
Izrael ima bombu a svi se prave da nema. Pakistan je uz pomoć zapada došao do bombe. Severno Koreanci uz pomoć Kine i/ili Rusije. Asad je probao pa su ga napali.
Da je Sadam imao bombu verovatno ga nebi napali. Nas ne bi napali. Gadafija....
SADisti su to pokrenuli sa svojim kršenjem međunarodnog prava. Englezi kažu da se "zakon mora poštovati pa makar svet propao". Bez zakona imamo silu i ništa više, postajemo gori od životinja.
Svi podanici imperije koji je podržavaju u nasilju ne razmišljaju o dugoročnim posledicama.
Preporuke:
15
2
3 četvrtak, 05 septembar 2019 11:13
Nenad Pivaš
Dok su se neki radovali mogućnošću da Iran dobije nuklearno naoružanje, ja sam odavno govorio da će to dovesti do toga da ga požele i Saudijska Arabija i Turska. I evo to se ostvaruje. Međutim, u međuvremenu su neki srpski nacionalisti postali obožavaoci ne samo Irana, već i Erdogana - pa ih možda i ovo obraduje?! Na stranu to što je, samo po sebi, diskutabilno kojim će putem ići Turska, oni naši ljudi naivno veruju da je nama od posebne važnosti da li je ona bliža SAD ili Rusiji. Ne shvataju da je politika Turske, uvek i pre svega turska i da oni mogu da promene svoj odnos prema ovoj ili onoj velikoj sili, ali ne i prema Balkanu, gdje će uvek postojati podrška Bošnjacima i Albancima kao konstanta. Tursko-ruski savez bi čak mogao da bude vrlo loš za Srbiju, jer bi u takvoj situaciji Rusi lako mogli da prepuste Balkan Turcima kao sferu interesa. A svejedno nam se loše piše, jer i Ankara i Moskva podržavaju Vučića iz svojih razloga.
Preporuke:
15
14
4 četvrtak, 05 septembar 2019 11:20
Turska je zaokrenula!
Za 180 stepeni.

A vi, Srbi, dogovorite se da li vam se to sviđa ili ne.
Preporuke:
12
1
5 četvrtak, 05 septembar 2019 11:56
Redzho, turski pobratime
zidaj gljive i raketle sa RF, Kinom, Iranom, Pkaistanom i slobodarskim delom planete.
Spremi se za konachan obrachun sa petoglavom azhdajom i janjicharima.
Preporuke:
5
4
6 četvrtak, 05 septembar 2019 12:01
Srboljub
@Nenad Pivaš
Mislim da za želju/potrebu za naoružavanjem nije kriv Iran.
Zapad tj. anglosaksonci su toliko zla i nepravde učinili iranskom narodu i ne samo njima.
Ako neko stalno preti da ćete napasti onda bi bilo glupo da se ne spremaš za taj napad. Ako te napadnu preko posrednika (Irak) onda će se još više spremati.
Količina konvencionalnog naoružanja koju SADisti mogu da izruče je ogromna i toliko košta da je jeftinije da napraviš par bombica. I onda te čuva strah.
Da je Srbija 99 imala bombu teško da bi nas bombardovali. Mimo prava i morala smo napadnuti.
Svima je jasno šta se dogodilo. Imaju dve opcije da prihvate primat Izuzetnih ili da se spremaju za rat.
Za slobodu i nezavisnost zemlje potrebna je tehnologija iz 1945. ameri bomba + nemci isporuka iste. I niko te neće dirati. Kada Iranci naprave prvu probu (ne podržavam ali razumem) odnos prema njima će se promeniti. Glavni krivac za potrebu/želju država da poseduju nuklearno oružje je nepoštovanje prava od strane Izuzetnih.
Preporuke:
14
0
7 četvrtak, 05 septembar 2019 12:13
Nenad Pivaš
@Srboljub

Motivi Irana da nabavi nuklearno naoružanje su jedno, a reakcija drugih muslimanskih država na Bliskom Istoku na takvu situaciju su nešto sasvim drugo. Ja govorim o ovom drugom. Takođe, meni za razliku od drugih srpskih nacionalista nije dovoljno da neko u svetu bude u sukobu sa SAD pa da krenem automatski da ga podržavam i veličam.
Preporuke:
4
4
8 četvrtak, 05 septembar 2019 12:52
ANALITICAR
Nenad Pivas

Geopolitika i tvoje analize su nebo i zemlja, osoba koja glumi srpskog nacionalistu a slika se sa zastavom izraela je blago receno amater ili si njihov a glumis da si nas. Bosnjaci su mi ubili oca ali u ratu muslimana i USA / Britanije uvek sam kontra 666 tj kontra satane sa komandom u londonu a pesnicom u oruzanim snagama usa jer su oruzane snage britanije propale a Rusi su ih prebili u Siriji, pobili i zarobili u Guti i oko Damaska i na Alepu na desetine "Sasovaca". Srpska nekadasnja jedinica policije u Kuli cuveni SAJ ili 72 brigada Pancevo ili 63 niska su izmislile rat za pogane engleze. Englezi su najjaci samo u filmovima o agentu 007 bondu.
Preporuke:
13
8
9 četvrtak, 05 septembar 2019 12:53
Zoran
"Erdogan je u pravu.
Vratili smo se na pravo sile."

Peavo sile je uvek i bilo, samo je nisu imali svi. Sada se vracamo na pravdu, a to znaci sto vazi za jednog, vazi za sve, pa i pravo na silu.

DRUG komunjara Obama je sve zakuvaoo sa Turskom. Namestio puc Erdognau i oterao ga ka Rusima. Sad Erdogan mora ovako jer mu visi zivot o koncu.
Preporuke:
4
3
10 četvrtak, 05 septembar 2019 13:31
Nenad Pivaš
@Analitičar

Ognjene Drakuliću, ne očekujem da ti shvatiš išta kompleksnije s obzirom da su osnovni izvor tvog "znanja" slikovnice Dejana Lučića. Ali tako ti Alaha, ne lupetaj baš toliko. Kakve veze imaju moje slike na Fejsbuku sa pitanjem da li Turska treba da ima nuklearno oružje?! Ti si grđi paranoik od Ilije Čvorovića. I uopšte me ne čudi što menjaš mišljenje na svaka dva-tri meseca kada tvoj idol Dejan Lučić u jednoj knjizi negira sve ono što napiše u drugima. Tako u Kraljevstvu Hazara piše kako se nada da će Rokfeler biti srpski prijatelj, a u drugim knjigama ga napada. U knjizi Islamska republika Nemačka piše kako će se u Drugoj polovini 2000-ih Amerikanci okrenuti protiv Albanaca. Ako je verovati njegovom delu Vladari iz senke trebalo je da pre nekih 10ak godina započne vojna invazija Nemačke na Rusiju.

To je samo mali broj gluposti koje je on napisao. A sada, kao poseban šlag na tortu, mogu da dodam i šta je gospodin meni lično govorio.
Preporuke:
8
5
11 četvrtak, 05 septembar 2019 13:32
Nenad Pivaš
Elem, tamo 2009. D. Lučić mi je pričao kako mi Srbi treba da osnujemo neke srpske masonske organizacije putem kojih ćemo da se borimo za srpske interese?! Takođe, govorio mi je, još u vreme dok je SNS bio u opoziciji, kako je Nikolić američki igrač i kako će se Vučić zbog toga odvojiti od SNS i svoju novu stranku okrenuti Rusiji. Takođe mi je hvalio kvazi-istoričara Jovana Deretića koji nas svojim lažima bruka na sve strane.

Tvoj Dejan Lučić je obična udbaška starleta koja kako mu pošalju signal uvek pušta novu buvu. Sličan je šarlatan kao i Darko Trifunović, jedino što pokušavaju da grade drugačiji imidž.

Elem, sa svom tom jeftinom konspirološkom literaturom ja stojim daleko bolje od tebe i mogao bih, kada bih hteo, da odglumim nekog paranoika koji piše o tome pa da mi ti skidaš kapu - jer si inferioran.

A ti nastavi da se "boriš protiv satane", u međuvremenu ti savetujem da nabaviš i svetlosni mač, jer pokazao se efikasan u Ratovima zvezda, pa što ne bi i protiv demona...?
Preporuke:
7
7
12 četvrtak, 05 septembar 2019 14:37
Aca
Koliko god mi, ratnici za tastaturom, bistrili geopolitiku, jedna činjenica je konstanta još od 1945.: zemlja koja poseduje nuklearno oružje je "nenapadiva".
Preporuke:
5
0
13 četvrtak, 05 septembar 2019 15:18
Aleksa
za "Nenad Pivaš"
"Dok su se neki radovali mogućnošću da Iran dobije nuklearno naoružanje, ja sam odavno govorio da će to dovesti do toga da ga požele i Saudijska Arabija i Turska. I evo to se ostvaruje".
Dobro i? Zar je teško tako nešto pomisliti? Zvuči kao da si pobedio te radosnike.

Tursko-ruski savez bi čak mogao da bude vrlo loš za Srbiju, jer bi u takvoj situaciji Rusi lako mogli da prepuste Balkan Turcima kao sferu interesa.
Mimo konteksta da trenutno nato drži ceo Balkan, negde čvršće, negde manje, Zašto bi Rusi prepustili Balkan Turcima kao sferu interesa?
Zazvučalo mi je ko da mora nešto, pa čak na silu, da se loše napiše o Rusima. Ajde stvarno, zašto bi Rusi prepustili svoj uticaj u Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori i Srpskoj?
Preporuke:
3
0
14 četvrtak, 05 septembar 2019 16:51
bogme redžo
za zločine tokom Otomanske imeperije

niste vi zaslužili da imate samo jednu atomsku bombu

nego posle svih zločina i genicida zaslužili ste vi više atomskih bombi nego Japanci
Preporuke:
7
1
15 četvrtak, 05 septembar 2019 17:04
da saberemo šta smo imali
Da su "rbi imali atomsku bombu 99" bombardovali bi nas još pre nego što bi je i započeli

"da su srbi imali atomsku bombu" pre kOsovoskog boja nebi imali problem sa Otomanskom imperijom

Rusija je pod sankcijama i u defanzivi "plašeći mečku rešetom" odugovlai svoj neminovni pad, a ko to ne vidi nema ni oči a ni mozak dar razume svtetsku politiku

Rusija nema nikakvog strateškog interesa na Balkanu osim da odloži nekim krviprolićem svoj neminovni pad a svi tursko ruski "sporazumi" su završavali na štetu Srba

Z Nenad Pivaš - divim se vašoj sposobnosti da čitate Lučića što pakuje izuzetno čvrst karakter i upornost
Preporuke:
3
4
16 četvrtak, 05 septembar 2019 17:44
Kralj majmuna
Da, neka svaka zemlja sa ludakom na celu dobije nuklearno oruzje i balisticke rakete i zivecemo u raju.
Koji je ovo ludak, kao sto su i ludaci svi oni koji ga podrzavaju
Preporuke:
5
1
17 četvrtak, 05 septembar 2019 18:35
Srboljub
@Nenad Pivaš @Kralj majmuna
Mislim da nisu muslimani poželeli bombu zbog Irana. Pre će biti da su je poželeli zbog Izraela koji je "nema". A Izrael je napravio jer je bio ugrožen od Arapa. Kralj je ukazao u koje ludilo to vodi.
Pokušao sam da skrenem pažnju da onaj koji ima silu i koristi je mimo međunarodnog, takvog kakvog, prava snosi najveću odgovornost za širenje nuklearnog oružja. Broj zemalja sa Bombom će rasti. Kad tad će je neko upotrebiti. Nekoliko nadzemnih eksplozija neće uništiti čovečanstvo kao što nije nekoliko desetina već izvedenih ali napraviće ogromnu štetu.
Eduard Teler, glavni zagovornik pravljenja bombe,kada je shvatio da Nemci nemaju bombu molio je da se ni ne proba. Da se nebi pokazalo da je moguće napraviti.
Od tada svi znamo da se može napraviti pa što je ne bi napravili. Juga je imala materijala za par komada. Điki vratio Rusima. Imate dokumentarac.
Na mikro nivou nebi izgorela kuća da nasilnik nije krenuo da gradi MHE mimo volje domorodaca, koje podržavam.
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 05 septembar 2019 20:05
šta znamo do sada
Kralj majmuna
Da, neka svaka zemlja sa ludakom na celu dobije nuklearno oruzje i balisticke rakete i zivecemo u raju.
Koji je ovo ludak, kao sto su i ludaci svi oni koji ga podrzavaju

A ko ti kaže da se to već nije desilo gomilu puta za vreme postojanja planete zemlje u periodu od 4.5 milijardi godina i da se čovečanstvo više puta vraćalo u divljaštvo što bi značkilo da je priroda ugradila u "ljudsku vrstu" mehanizam samouništenja kao i za leminge koji kada se namnože izvrše masovno samoubistvo.

Iako naučnici tvrde da astroidni pojas između Marsa i Jupitera nije raspadnuta uništena planeta

tako su i tvrdili da je Marsovu severnu populoputu udario veliki objekat koji je uništio atmosferu i život,

dok najnovija ispitivanja sondi na Marsu nisu pokazala da je količina izotopa koji se javlja na zemlji samo posle nuklearnih proba na Marsu u takvoj koncentraciji da je nuklearna eksplozija uništila i atmosferu i svernu poluloptu Marsa
Preporuke:
0
2
19 četvrtak, 05 septembar 2019 20:59
Zvonimir Bgd
Naslov kao citat reči turskog predsednika sadrži čisto načelnu konstataciju. Ta konstatacija je, sama po sebi - ispravna! Ne vidim s koje bi se strane logički mogla napadati. Isto kao i činjenica koju je jedan kolega konstatovao:

Aca
...jedna činjenica je konstanta još od 1945.: zemlja koja poseduje nuklearno oružje je "nenapadiva".

E, sad, drugo je pitanje u koga mi kao pojedinci imamo poverenja. Pa, tako imamo i ovaj komentar:
Kralj majmuna
Da, neka svaka zemlja sa ludakom na celu dobije nuklearno oruzje i balisticke rakete i zivecemo u raju.
Koji je ovo ludak, kao sto su i ludaci svi oni koji ga podrzavaju

Ja bih rekao da su "ludaci" sve one elite ljudskog roda koje su nuklearnu energiju iskoristile (i) za pravljenje sredstava za masovno ubijanje. Ali, bio bih vudstokovo dete cveća ("mir brate mir!") kada ne bih shvatio da je to odraz čovekolikog razvoja ljudske istorijske sudbine. Ludak je onaj koji napada, ne onaj koji se brani.
Preporuke:
1
0
20 petak, 06 septembar 2019 00:09
Kralj majmuna
@ Srboljub (i ostali):

Zemlje koje imaju nuklearnu bombu nece se iste odreci u dogledno vreme. Svet nece postati bezbednije mesto ako zemlje kao sto su Turska i Iran nabave istu. Nece postati bezbedniji cak ni taj bliski istok.

Srbiji nije u interesu da se povecava broj zemalja koje vladaju atomskim oruzjem, to je sve. Amerika nam nije prijatelj, ali nam nisu prijatelji ni americki neprijatelji, Iran i Turska.
Preporuke:
0
0
21 petak, 06 septembar 2019 00:42
Tačno
  • . Turski predsednik Redžep Tajip Erdogan izjavio je da je neprihvatljivo da države koje imaju nuklearno naoružanje zabrane Turskoj da ga i sama nabavi.


Tačno.
Preporuke:
0
0
22 petak, 06 septembar 2019 03:48
@ Zvonimir.bgd.Šešelj
A ti beše iz partije onih ludaka Šešelja Vučića i Nikolića i godinama si glasogovornik Šešelja na NSPM

koji su devedesetih pretili da će "bombardovati sve evropske prestonice" (ne i SAD jer je Šešelj američki agent)

Znački vi bi radikalski ludaci upotrebili atomsku bombu za "odbranu" i 5.oktobra bi ste bacili atomsku bombu na beograd a tokom pobune "jedinice" postavljači bi mini atomske bombe na vrata funkcionera DOSa, a "miki" bi umesto jajima da izbije nekom oko gađao DOS proteste mini atomskim bombama

Ludak je svako onaj koji je i pomislio i izvršio probu nukearnog oružja u zatvorenm ekosistemu planete Zemlje

a takvih je gomila https://youtu.be/dGFkw0hzW1c

koji su za samo 150 godina "industrijalizacije" pronašli način da unište život na planeti Zemlji
Preporuke:
0
0
23 petak, 06 septembar 2019 04:08
Vilo jedonm u Stradiji
Ja sam bio dosadno dete koje je uvek postavljalo nezgodna pitanja, a otac da bi me naučio da sam dolazim do odgovora bi samo pokazao na predratnu biblioteku knjiga.

I tako davno pre Vudstoka "dececveća" "mire marković sa cvetom u kosti" i pre računara se dokopam kratke naučno fantastične priče na engleskom


U registru ujedinjenih sistema u Mlečnom putu dolazi službenik i kaže da se u zadnjoj rupi na svirali u jednom sunčevom sistemu pojavila rada ljudi koji imaju nuklearnu energiju

Piše službenik formular

atomska energija - imaju
među zvezdana putaovanje - nemaju kaže donosilac vesti

- Pa ged vrše atomske probe
- Na svojoj planeti

- Budale kaže službenik i baci registracioni list u korpu za otpatke.

To je prvo što sam naučio o atomskoj energij i nuklearnom oružju i podržavam zaključak službenika
Preporuke:
0
0
24 petak, 06 septembar 2019 17:50
Zvonimir Bgd
Pa, dobro, hajde neka ti bude...
Jer si dao video-prilog toliko interesantan i koristan da sam potpuno zabezeknuto nešto i naučio. Ako se da verovati ciframa koje su prikazane. Do sada sam naivno mislio da se broj tih "proba" meri na desetine, recimo do najviše stotinu. Kad ono, ispade da je ova naša jadna planeta pretrpela na HILjADE nuklearnih isprobavanja od strane najvećeg ološa na Zemlji - čovekolikih zverova.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner