понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Правда за дуксерицу

Kоментари (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 04 новембар 2009 07:32
dragoslav pavkov
За тужиоца није проблем што на делу територије за коју је надлежан и уредно прима велику плату није могуће организовати гостовање навијача најтрофејнијег српског фудбалског клуба,већ шта на себи носи председник Звезде.Ово подсећа на инсерт из комада Радован Трећи када Радован описујући како је скресао другу Игрутину који га је искључио из Библиотеке каже како је у праведном гневу дигао сто дуг шеснаест метара...А онда Катица не желећи да га увреди и каже му да лаже,а не могавши ни да пређе преко Радованове "креативности"пита:"А како тај Игрутин пише на толиком столу?"
На трагу тога је и тужилачка ревност друга Радован-овића;Баш лепо што нисмо могли Звездиним навијачима гарантовати безбедност у Новом Пазару!Супер је што су остали код куће,сигурно би још неки од њих носили спорне дуксеве па би се десило ко зна шта...Ово је пример на који начин ради власт у овој земљи-глава у песак и увек бити на страни јачег,или макар политички коректнијег.Сада се води кампања против хулиганства у спорту и у њеној сенци као мање опасни остају најодвратнији шовинистички испади новопазарске публике увек кад гостују клубови из других делова Србије.То је метод који је примењен и код новог закона о безбедности у саобраћају;Кад треба позвати на одговорност путаре због лошег одржавања путева-смањују највећу дозвољену брзину,јер лакше је казнити возача него јавно предузеће који спонзорише владајуће странке.
Препоруке:
0
0
2 среда, 04 новембар 2009 09:26
Сима
Не слажем се с вама, г. Танасићу.

Овај поступак гос'н Ве-Деа представља битан преседан који може да препороди ову земљу.

Ево, мој случај. Оног тренутка кад сам на ТВ-у видео дотичног господина и чуо какву оптужницу подиже и због чега, добио сам неконтролисани порив да исту дуксерицу купим. (Необично, "Звездин" сајт и он-лајн шоп нису радили.) Елем, поступак гос'н Ве-Деа је у мени изазвао све оно из уводног пасуса вашег текста и у тренутку ме је претворио у хулигана. Самим тим постоји основа за подношење кривичне пријаве против нареченог гос'н Ве-Деа због подстицања хулиганства у нареченом мени.

Сад замислите да овај рецепт применимо на све припаднике владајуће олигархије. Политички живот Србије би очас посла постао као апотека, а страни инвеститори би отворили силне "гринфилд" хулиганске затворе за тада већ бивше политичаре, "бизмисмене" и остале мешетаре.

Гос'н Ве-Де нема алтернативу!
Препоруке:
0
0
3 среда, 04 новембар 2009 09:33
Сима
Извињавам се, г. Нешковићу за погрешно презиме.

Ето видите колико ме је поступак гос'н Ве-Деа растројио! Заиста, основа за кривичну пријаву има онолико.

Још једном, извињење...
Препоруке:
0
0
4 среда, 04 новембар 2009 10:38
МП
У емисији на Б92 "Разговор са Југославом Ћосићем" Александар Вучић је показао фотографију са нацистичком поруком која је у виду великог транспарента била истакнута на трибинама у Новом Пазару.Како да ВД државног тужиоца Србије није обавештен о том ни мало наивном "инциденту"?Или је то цена ауто пута кроз Рашку област?
Препоруке:
0
0
5 среда, 04 новембар 2009 10:40
м. -ић
Није параноја, ама је л' то дукс ћирилицом?
Биће да то није било довољно еуропски, па се мора казнити.
Да је дукс латиницом, могло би и страшније да се истрпи него погодбени исказ о астрономским открићима од пре четиристотинак година.
Препоруке:
0
0
6 среда, 04 новембар 2009 10:46
брм
уместо да тужилац апси ТН због недвосмисленог сексизма,, расизма, угрожавање АМЕРИКЕН СИТИЗЕНСА (Наоми) и дискриминације лтбг популације - они ухапсише невина човека
Препоруке:
0
0
7 среда, 04 новембар 2009 11:23
Миша
У једној емисији Вучић је изнео податак да су навијачи Новог Пазара величали нацистичког злочинца. Да ли је Вучић у праву што се тиче транспарената на утакмици у Новом Пазару? Уколико је оно истина, а истовремено републички јавни тужилац гања Лукића због дукса, у овој земљи не ваља много више од овога што ми видимо на први поглед. Знам од раније за истицање турских, косовских и саудијских застава на том истом спортском објекту, клицање Харадинају и осталим злочинцима, али како је могуће да нисмо добили информацију ни од једног медија за овај транспарент, на утакмици која је била под лупом јавности
Препоруке:
0
0
8 среда, 04 новембар 2009 11:27
Nenovinar
"Док се Земља око Сунца креће, Звездини се барјактари умирити неће" је стадионска верзија ове песме која се пева на трибини. Ова "хулиганска" Радовановићева незванична. Треба упитати господина јавног тужиоца где је он чуо ту верзију?
Уз помоћ фејсбука сам дошао до следећег снимка.
Обратити пажнју на датум и речи:
http://www.youtube.com/watch?v=XZvBHnUvfbw

"Док се земља, док се земља око сунца креће, ЗВЕЗДИНИ СЕ БАРЈАКТАРИ УМИРИТИ НЕЋЕ
дува тајфун, дува тајфун, кошава све носи,
сваком ветру, сваком ветру, барјак наш пркоси !!!"
Препоруке:
0
0
9 среда, 04 новембар 2009 11:59
брм
@nenovinaru
као стари циган (сви несрпски народи на утакмицама увредљиво користили као синоним за Србе у доба Тите ЗАТО СМО ЦИГАНИ=СРБИ)који не иде на север још одкад је савезна Арканова УДБА измислила делије(елитну отоманску војску која је таманила локално становништво - Србе), могу да ти кажем да је хулиганска верзија права, прастара, још из титиног доба и да се пева уз музику песме "ко то каже ко то лаже.."...ОВЕ СТЕРИЛНЕ БАРЈАКАТАРЕ И КОШАВЕ И ТАЈФУНЕ МОГУ ДА ИЗМИСЛЕ САМО "ДРУГОВИ" ИЗ КОМИТЕТА....
није суштина да ли је текст песме хулигански или није, већ шта ће бити ако се сви ТЕКСТОВИ ПЕСаМа почну тумачити дословно, тј. буквално?
нпр. "проклет био издајица своје домовине"
Препоруке:
0
0
10 среда, 04 новембар 2009 12:31
M.Perić
Slušajte. Ima dijagnoza za onoga ko u svojoj glavi čuje glasove koje drugi ne čuju. Ta dijagnoza može biti važi i za druge upadljivo slične pojave, poput one da neko čita ono što nije napisano.
Препоруке:
0
0
11 среда, 04 новембар 2009 15:26
Mihajlo
U mladjim danima sam bio navijac Partizana ali stvarno sam na strani Lukica koga optuzuju zbog dukserice ali ako se bolje razmislim povod je nesto
drugo mozda sto je Lukic osvedoceni SRPSKI patriota
i to se verovatno nesvidja tuziocevim mentorima(cik
pogodite kome?) pa apelujem na sve sadasnje i bivse
navijace da se ne delimo na Zvezdase i Partizanovce
vec da se podrzi Lukic protiv ovakvih optuzbi
Препоруке:
0
0
12 среда, 04 новембар 2009 16:06
Мирослав Анђелковић
И Галилеј је, због неког оновременог ватиканског инквизитора сличног овом нашем, данашњем, старост провео у кућном притвору, мада се био одрекао своје тврдње да се ''Земља око Сунца oкреће''. На самрти је ипак узвикнуо: ''Ипак са oкреће... !! И oкретаће се! Упркос ситним инквизиторским душама, којих је свагда било и биће их!
Препоруке:
0
0
13 среда, 04 новембар 2009 16:49
хиперборејац
ма никад нисам волео тај фудбал .. Не волим партизанске клубове Звезду и Партизан...
нервирају ме патолошки навијачи....
Али у суботу идем до бувљака да види да нема тамо ТА мајца (дуксерица.. се зове сачувај ме боже)

Онај је стварно кос .. под углом од 30-ак степени.

А од понедељка је носим
Препоруке:
0
0
14 среда, 04 новембар 2009 19:21
Branko
Iako se protivim svakom nametanju politicke korektnosti, mislim da je tuzilac hteo malo da disciplinuje predsednika ovog kluba koji i ranije nije pokazivao previse ozbiljnosti u skladu sa funkcijom koju obavlja, pa je tako posle utakmice u Pragu kojoj je prethodilo divljanje huligana na ulicama napisao saopstenje kojim je, uz sve ograde, hteo da zastiti navijace. Tako se moglo zapaziti njegovo blakonaklono ophodjenje prema navijacima, medju kojima izgleda ne razlikuje navijace od huligana, a drzava u sklopu neke borbe protiv huligana pokusava tu razliku da napravi.

Pored tog incidenta, a da bi jos vise bio prihvacen od navijaca, Lukic je nosio pomenutu duksericu u Novom Pazaru, a motiv bi mogao biti samo to da ne izgubi podrsku navijaca i da ga ne dozive odgovornim zato sto nije bilo dozvoljeno da i oni prisustvuju toj utakmici.

Tako da mislim da su motivi tuzioca bili da Lukicu posalje poruku kakvo bi trebalo da bude njegovo ponasanje kao predsednika fudbalskog kluba (koje za sada nije na nekom zavidnom nivou) i da u nekoj planiranoj borbi drzave protiv huligana, predsednik bilo kog FK treba da bude na strani drzave, a ne da se dodvorava navijacima/huliganima.

Ne kazem da u ovakvim dogadjajima ne treba videti sansu da neki kolumnista pokaze svoj smisao za humor, ali opet mozda treba pokusati analizirati nesto vise od toga...
Препоруке:
0
0
15 среда, 04 новембар 2009 19:56
Доротеј
Бранку
Ма није ваљда посао тужиоца да шаље поруке? Он треба да се бави кривичним делима, а о томе је у овом случају смешно говорити.
Препоруке:
0
0
16 среда, 04 новембар 2009 20:12
брм
@бранко
нисам знао да је посао тужиоца је да васпитава и шаље поруке председницима клубова
Препоруке:
0
0
17 среда, 04 новембар 2009 21:55
Милорад
Неки дан сам у неким новинама видео слику Бин Ладена на мајици неког момка. Видео сам и разне слике разних људи на мајицама које се просају на железничкој станици. Стално видим неке слике које ме нервирају. Рекоше ми деца да је и Вини Пу сумњив. Отприлике је онај. П.С. Сећам се да сам као клинац имао мајицу са америчком заставом. То је страшно изнервирало мог профу.
Препоруке:
0
0
18 среда, 04 новембар 2009 22:05
Branislav Zekic Zeka
A sta bi tek bilo da se kojim slucajem Lukic pojavio u Novom Pazaru sa duksericom bez ikakvih obelezaja i bez ikakvog teksta?

Sta bi mu tekstodopisaci tek tada mogli da nakarikju?

Ali zasto tolika povika na tuzioca?
On je tu samo izvodjac radova a iza svega toga stoji, ko? I zbog cega?

Zakazale su fudbalske sudije. Nisu odradile posao.
Pa je Zvezda utekla Partizanu cetiri boda. E nece moci to tek tako.

Jer On to nikako ne voli!
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 05 новембар 2009 00:19
Нимбус
Е, како ово да формулишем, па да буде `коректно`?:
Овај `спинић`, `спинче` г. Јавног, који му је у кесици од семенки директно са текме дотурио неко из агит-пропа г. Ш., би био толико јадан и бедан да би служио за спрдњу целокупном новинарству да нисмо ту где смо, а г. Коракс би направио одличну карикатуру, да није презаузет другим темама.

Сад се сви `о јаду забавише` са тим дуксом и `истресањем из гаћа` наивног Звездиног председника, па нам суштина промиче испред носа:
Како су нас сва средства информисања обавестила, утакмица је прошла у беспрекорном реду. Томе је пресудно допринело то што Звездиним навијачима није био дозвољен приступ стадиону, и његовој ближој и даљој околини.
Без обзира што потпуне генерализације нису могуће, `за претпоставити је` ко за кога навија.
Наша власт је дала перфектан пример за мир у држави:
где год се појави проблем, Србе треба уклонити, и проблема више нема!
Утакмица у Новом Пазару је доказала сву исправност такве политике, коју сада само треба мултипликовати на све сегменте заједнице.
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 05 новембар 2009 05:34
Dimitrije sine Mitre
Da je u pitanju cista osveta Lukicu jasno je kao dan, samo jos nije bas jasno da li mu se JAVNI sveti ili TAJNI sveti.Da li je Lukiceva greska sto je preporodio Zvezdu pa propadaju namestaljke da se Zvezda OTME ili je onaj SAMPANJAC bio gorak.
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 05 новембар 2009 06:57
dragoslav pavkov
A razmišlja li neko o pravima nekog lokalnog navijača Zvezde koji je iz "bezbednosnih" razloga sprečen da navija za svoj klub?Za one koji ne znaju ko je Vučićev Aćif efendija,imate grupu na Facebook-u o ovom "ugledniku",pročitajte pa se zapitajte zašto drug Radovan-ović ne optuži i njegove fanove.Ili je represija predviđena samo za Srpske šoviniste?
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 05 новембар 2009 13:12
Биљана
Зато наставница професорка социологије у средњој школи у Краљеву мирно и демократски убеђује ученике да је нормално бити хомосексуалац. Друга наставница у основној школи је ученицима рекла да нема намеру да им памти имена па ће ученици бити - БРОЈЕВИ?!- према томе где седе у клупама.
Док се земља око сунца креће, и док живота у мени има, неморалним ланцима оковати ме нико неће, медиске штангле моја глава не прима, бићу своја у инат њима.
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 05 новембар 2009 14:30
још један који је похулиганио због ВеДеа
Зато миле и осетљиве окице госн ВеДеа не боде споменик шиптарском терористи у једном месту у југоисточној Србији - то је баш, онако, светски, и милује његову фину душицу.
Предлажем да се Делије, којима није дозвољено да присуствују утакмици у Новом Пазару (на којој је био развијен велики транспарент с именом муслиманског зликовца из Другог свет. рата), удруже с хомосексуалним организацијима, које нису могле крајем лета да се прикажу у Београду, и заједно организују Параду поноса!
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 05 новембар 2009 18:00
hiraeth
Izvinite, a sta je sa mojim ljudskim pravom da prisustvujem utakmici Crvena Zvezda - Novi Pazar i bodrim tim za koji navijam? Ja sam malo starija zenska osoba, koja nije huligan, a i da hocu, nemam snage da to budem? I zasto ja ne mogu da odem u Novi Pazar sa transparentom na kome je slika, recimo, Borisa Tadica ili Boze Djelica, ili, jos bolje Mladjana Dinkica(pu,pu, daleko bilo)? Da li bi onada nemilosrdni i nesalomivi g. Radovanovic smeo da pisne? A nekako bi bila dobra "kontra" transparentu Novopazaraca, koji tuzilac, slucajno nije video...
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 05 новембар 2009 19:46
хиперборејац
"Стадион Аћиф ефендије": транспарент на фудбалској утакмици Нови Пазар – Црвена звезда с именом нацистичког сарадника Аћифа Хаџиахметовића"

а јел можемо да тужимо тужиоца... мислим озбиљно... за рецимо занемаривање дужости
Уствари треба да одштампамо мајице са именом тог Атифа .. па дан нас чувени тужиоц похапси.. то би сигурно могао
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 05 новембар 2009 20:53
какви министри такав народ
Спрдао се народ и с текућом министарком правде, њеним двема државним платама и наградицама за, уф, велики труд у износу од 25.000 евра; спрдао се и с текућом председницом Скупштине и њеним бројним уговорима с фармацеутским кућама и њеним професурама на факултетима на које никада не иде, и ... па им није ништа фалило. Тако ће бити и с овим тужиоцем. Одрађује човек све послове, све што му се каже, а то је најбоља препорука за одговорно место у држави. Ко шиша законе, грађане, демократију, истину, правду .. ма, ајде!
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 05 новембар 2009 21:04
Марко
Тако је, постоји две верзије песме. Навијачка са барјацима, а и ова хулиганска са штанглама. А мене занима зашто се тужилац ухватио баш за ову другу кад навијач на дуксу држи барјак, а не штанглу?
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 05 новембар 2009 22:07
Dule
Ima li kraja glupostima koje nam iz dana u dan serviraju? Kako ih samo nije sramota? Svi na stadionu u Novom Pazaru vide ono sto Radovanovic ne zeli da vidi. Kako bi Evropa reagovala da je kojim slucaje Radovanovic podigao optuznicu protiv onih koji su drzali transparent koji velica nacistu? E, u tom grmu lezi zec. I slazem se sa nekim od prethodnika da je vrhuska pokazala kako sve lagano tece kada se iskljuce Srbi iz nekog dogadjaja.
Препоруке:
0
0
29 четвртак, 05 новембар 2009 22:19
Teofilo Stivenson
Demokratska stranka je najgora politicka partija u istoriji Srbije. Srbija je najneslobodnija zemlja u Evropi.

Zasto vladajuca stranka u ovoj zemlji toliko mrzi Delije i Grobare i preti im progonom? Zasto drzavni tuzilac dopisuje znacenje reci odstampanih na jednoj majici, a ne zeli da vidi i kazni transparent posvecen nacistickom kolaborantu? Zato sto stranka koja drzi sve konce vlasti u ovoj drzavi, u Delijama, Grobarima i ostalim koji bi se jos uvek borili za Srbiju (NSPM, Dveri) vidi glavne neprijatelje vlasti i rezima koji zeli da Srbiju dokrajci i unisti. A one koji su drzali transparent na kome je pisalo 'Acif Efendija' vidi kao svoje saveznike u tom poslu.

Zar Tadic i njegovi ministri misle da narod ovo ne zna? Bride li im obrazi pred decom?
Препоруке:
0
0
30 четвртак, 05 новембар 2009 22:59
хероји на магарцима
Е, да имамо адвокате, способне, талентоване, независне, као што немамо, па да од овог суђења направе шегачину за памћење и преседан за будуће глупаве и зле покушаје послушника власти. Тако бисмо створили судски систем који почива на закону и правди. Али, откуд у оваквој држави такви адвокати!
Препоруке:
0
0
31 петак, 06 новембар 2009 03:00
обожавалац дуксерице
Слушајте пажљиво шта прича тужилац:
http://www.youtube.com/watch?v=c_iOZwfF2tI

и пажљиво погледајте слику дукса:
http://www.delijeshop.com/user/include/delije/images/items/duks_dok_se_zemlja_1.jpg

Ko je овде луд и за шта државни функционери попут овог добијају плату? Боже помози!
Препоруке:
0
0
32 петак, 06 новембар 2009 12:41
Мирослав Ђукић
Да се тужилац зове Торквемада, а да је сада петнаести век, ствари би биле у реду и Лукић би могао да добије ломачу, као Ђордано Бруно за опасну тврдњу да се Земља око Сунца врти. Сви тоталитарни режими личе један на друге и у свим диктатурама јавно изношење непорецивих аксиома је сумљиво. Како мисли један типичан тужилацу једној просечној тоталитарној земљи? "Док се Земља око Сунца врти!? - Хм, хм, против кога је ово уперено? Ко је овде "Сунце"? Он овде алудира на лик и дело нашег Председника! А ко се то - врти? Уз то, дукс је _ ЦРВЕН!!! Ово је нешто мнооого опасно, хајде да нађем разлог да овог Лукића оптужим!"
Препоруке:
0
0
33 петак, 06 новембар 2009 16:43
Владимир Зириковић
Поштовани г. Бранко,

Цитирам вашу поруку:
"Iako se protivim svakom nametanju politicke korektnosti, mislim da je tuzilac hteo malo da disciplinuje predsednika ovog kluba koji i ranije nije pokazivao previse ozbiljnosti u skladu sa funkcijom koju obavlja, pa je tako posle utakmice u Pragu kojoj je prethodilo divljanje huligana na ulicama napisao saopstenje kojim je, uz sve ograde, hteo da zastiti navijace. Tako se moglo zapaziti njegovo blakonaklono ophodjenje prema navijacima, medju kojima izgleda ne razlikuje navijace od huligana, a drzava u sklopu neke borbe protiv huligana pokusava tu razliku da napravi.

Pored tog incidenta, a da bi jos vise bio prihvacen od navijaca, Lukic je nosio pomenutu duksericu u Novom Pazaru, a motiv bi mogao biti samo to da ne izgubi podrsku navijaca i da ga ne dozive odgovornim zato sto nije bilo dozvoljeno da i oni prisustvuju toj utakmici. " крај цитата

Да ли сте можда били присутни на утакмици Славија Праг - Црвена Звезда и да ли можете лично да посведочите о дивљању хулигана на улицама пре поменуте утакмице или пак ову изјаву темељите на извештајима новинара? Увек верујете медијима?

Себе не сматрам хулиганом а био сам на утакмици и за длаку сам избегао да будем ухапшен ни крив ни дужан - чешка полиција је без ваљаног разлога (пре тога се ниједан инцидент у центру Прага није десио) брутално ударила на велику групу навијача Звезде. Неки екстремнији јесу након тога покушали да нападну полицију али то је далеко од дивљања. На крају, да је стварно била реч о дивљању ваљда би чешко правосуђе реаговало и приведени би били кажњени драконскијим казнама него што јесу - 8 евра је свако од њих платио због ремећења јавног реда и мира.

Није само Лукић устао у одбрану навијача Звезде већ и држава Србија - веровали или не. Представници амбасаде су захтевали да чешка полиција одмах пусти ухапшене на слободу јер је очигледно била реч о испровоцираном инциденту. чега су и Чеси били свесни.
Препоруке:
0
0
34 субота, 07 новембар 2009 02:45
Irena
Svaka cast za tekst...konacno neko objektivan, ozbiljan i pismen!!
Препоруке:
0
0
35 субота, 07 новембар 2009 14:16
Александар Павић
"ДОК СЕ ЗЕМЉА ОКО СУНЦА КРЕЋЕ..." тужилац Радовановић се умирити неће. Неће му дозволити савест зато што се огрешио о г. Лукића и дозволио себи да са места државног тужиоца чита нечије мисли и бави се песничким слободама(угрожавајући основне људске). Мислио је г. Радовановић да су на стадиону Н. Пазара и у Србији све сами занесењаци и песници и да не виде ни "прст пред оком"(читај транспарент) који атакује на државни интегритет и суверенитет Р. Србије. Можда је тужилац то учинио јер памти да је г. Лукић својевремено "метн'о ривалу" у последњем минуту или "метн'о сам себи" када је због агресије НАТО-а птрекинуо своју међународну играчку каријеру, али не памти лекцију из II светског рата која се тиче геноцида над његовим народом на својој територији! Стога боли и вређа чињеница да би осудио тај вандалски чин само да га је начинио г. Лукић. Али пошто није, најлакше је било ударити на дукс јер се у том случају не мора гледати човеку у очи. Да је којим случајем било хладније(или топлије) нема сумње да би била оптужена јакна(или мајица). Државни тужилац нам још није дао одговор на питање које је за српску државу много значајније и гласи: Да ли наставак песмице гласи "...стадион се аћиф ефендија никад неће звати"(намерно написано малим словима)? Боли ову транзициону Србију што њен тужилац делује само у београдском пашалуку. Мисли да је ту најјачи јер може благовремено да реагује по наређењу а да буде економски исплатив тј. да не троши кредит мобилног телефона на међуградске разговоре. Јер није Војводина његова брига, није ни Рашка област, није ни Косово и Метохија, није ни државни криминал али јесте г. Лукић. Он је ни не знајући, именом и презименом ушао у Устав Србије и добрано уздрмао државни поредак.
Стога г. Радовановићу моли Вас српски народ да га не узнемиравате вашим произвољним оценама него да покушате у складу са својим могућностима решити неки проблем. Нећемо Вам замерити ни ако не успете јер ће доћи неко бољи. И дођите на стадион, проведите дан као грађанин.
Препоруке:
0
0
36 недеља, 08 новембар 2009 12:59
коми-трагично
А како би било да г. Тужилац да оставку? То је сасвим довољно, али и неопходно у друштву у којем постоји морална и професионална одговорност, за оволики промашај и нестручност! Он сам то, очигледно, не осећа, али држава Србија (да је има такве) морала би да оптпуштањем с посла скине са себе одговорност за овакав груб, стаљинистички поступак, који њу, државу, каља!
Препоруке:
0
0
37 недеља, 08 новембар 2009 22:27
Дејан С.
Навијач сам Партизана,али ово су трагикомичне ствари,Лукића гоне због дукса,а министар Љајић,кога иначе уважавам,пре неки дан на опаску Вучића пре неки дан рече да пазарска деца и не занају чије су име истакли на транспаренту.Па докле тако?Једни хулигани и фашисти,а други необавештени.Ако ћемо да будемо праведни онда судимо ни по бабу ни по стричевима.
Препоруке:
0
0
38 субота, 14 новембар 2009 01:38
Србољуб Крајишник
Г. С. Радуловићу: Да ли то, пред инквизицијом ("Sanctum Officium"), неко некад рече "Eppur si muove!"?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер