петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Вучић за Глас Америке: Залажем се за компромис, али да Албанци добију све, а Србија да не добије ништа – за то мој потпис нећете добити

Kоментари (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 22 август 2019 09:45
Владимир Челекетић
Ништа он друго не ради осим што пљачка и брука Србе. Сваки његов наступ је увреда за здрав разум и увреда за национални понос. Толико је бедан и понизан да, уистину, на најбољи могући начин представља већинску Србију.
Иначе, има ли неко да пита Вучића колико износи једна "светлосна миља"? Мислим, да имамо неку представу о томе колико смо далеко од "нечега што бисмо ми желели"?
Препоруке:
72
9
2 четвртак, 22 август 2019 09:50
како ништа
"добића србија"

100 хиљада Срба или у сандуцима или само са оним што су могли да понеесу са децом бежећи чим признамо "државу косово"

Али Вучић не говори о КиМ

он тражи више новца из приступних фондова европске уније

да прави путеве турцима шиптарима да напредују а Србима да беже у београдски пашалук

ТАман ће остати Срба да сви стану у "национални стадион"
Препоруке:
60
11
3 четвртак, 22 август 2019 09:55
olosh
Треба да разумемо да наши пусти снови немају везе са реалношћу.

Realnost je rezolucija 1244. Realnost je da vise od pola sveta ne priznaje nezavisnost tzv. Kosova.

Tako da ne sanjaj da mozes da priznas Kosovo.
Препоруке:
59
8
4 четвртак, 22 август 2019 09:58
Jel` kompromis
Za priznanje KiM ukidanje CARINA a ne taksi,to nisu takse to su CARINE.KO JE OVAJ COVEK,KO MU JE DOZVOLIO DA ON VODI SPOLjNU I UNUTRASNJU POLITIKU???Ocigledno AV NE ZAREZUJE USTAV SRBIJE,AKO JE SUSPENDOVAO USTAV SRBIJE DA LI SE TO MI MIRIMO SA DIKTATUROM I DA NAM RATNI HUSKAC PRODAJE DEO ZEMLjE?!ZATO SU GA I DOVELI NA VLAST 2012.g. DA BI PRIZNAO KIM,INACE RECIKLIRANE RADIKALE NIKAD NE BI PRIZNALI KAO VLAST U SRBIJI.ZAPADNjACI SU SMISLILI PAKLENU IGRU SA SRBIJOM JEDINO MI MOZEMO ODBRANITI NASU ZEMLjU.
Препоруке:
50
8
5 четвртак, 22 август 2019 10:10
Srbija se komada
A mi cutimo!Na Bir festu se okupi 100.000 ljudi a SVI cute na komadanju vlastite zemlje,jel` ziva SPC,vojska,policija,tuzilastvo,intelektualci,GRAdjANI SRBIJE,ili SVI mrtvim snom spavaju.Nismo daleko od apartida.Ako dozvolimo da AV prizna KiM,vise ga NIKAD ne mozemo povratiti,neka ih nek otimaju,jaci su od nas,ali NEDAJMO TAPIJU na KiM,ako je damo vise je NIKAD ne mozemo povratiti po medjunarodnom pravu.Ako sad cutimo NEMOJTE vise nikad da neko zagusla o patriotizmu.Sta je sa Seseljem "velikim" Srbinom i ostalim nabedjenim 'patriotama"?Navijaci crveno-crnih VASA politika od devedesetih godina je dovela do ovoga,DA LI STE SVESNI TE KOJE STE PODRZAVALI DA SU LAZNE PATRIOTE KOJIMA JE OD POCETKA BIO CILj RASTURANJE SRBIJE I LICNO BOGACENjE,KOJI SU NAS DOVELI DO TESKE BEDE I RASTAKANjA DRZAVE U SVIM OBLASTIMA???
Препоруке:
55
8
6 четвртак, 22 август 2019 10:21
Неле
Сада смо у великом очекивању како ће нам објаснити колико је добро за Србију ово громко најављено признање КиМ обожаваоци Вучић Александра, између осталих већ скоро и изблајханих од употребе за ту сврху и ови који су од скоро "прогледали": Бора Чорба,Бреговић, Јездић Велики ... да не погрешим па неког неправедно обележим, уосталом јавиће се они већ када утврде колику им то корист доноси.
Засмрдела Србија, мада ОНИ кажу да је то последица поплава.
Препоруке:
47
8
7 четвртак, 22 август 2019 10:45
Раде Неимар
Дефинитивно опасан, врло опасан човек. По Србе, наравно.
Препоруке:
56
8
8 четвртак, 22 август 2019 10:48
Stvari izlaze na čistac
Ovo je direktna najava izdaje zemlje i priznavanja "države Kosovo" čim se steknu minimalni uslovi za to (da Srbija "dobije" bilo šta makar i metar jer navodno sad nemamo ni to). Umesto da se pokušava da uskladi svoj stav sa moćnijima (USA) treba jasno reći da nećemo priznati Kosovo i ni pod kojim uslovima i da od njihovog posla nema ništa. Umesto da se pravda stanjem na terenu treba da prestane da pogoršava to stanje ako već ne može da ga popravi.
Препоруке:
51
8
9 четвртак, 22 август 2019 11:24
Kosmet je Srbija
Genocidne eksploatorske i kapitalističke SAD, ucenjeni kompradorski soroševac i blerovac, savetodavni zločinački NATO Bler i neoliberalna proamerička MMF lezbejka nisu.
Препоруке:
44
7
10 четвртак, 22 август 2019 11:44
Znaci
nakon "pustanja niz vodu" RSK, slijedi Srbija, pa RS, a Srbi kao robovi bez ljudskih, a da ne govorimo o nacionalnim i kulturnim pravima.To smo svi mi skrivili dopustajuci ovakvim sarlatanima da se poigravaju sudbinom nase dece.Nastavite Srbi sa igrama , veseljem, razvratom i bludom, jer za nas jesu stigla zadja vremena, ali za siptare i sve one koji se bore za sebe je ovo pocetak procvata kroz proganjanje i koristene srpskih robova i njihovih organa. Navali Ameriko, Evropo i ostali, siptari povoljno daju.
Препоруке:
33
8
11 четвртак, 22 август 2019 11:52
б аца
Није срећна та држава ди је глава нечитава...
Препоруке:
29
7
12 четвртак, 22 август 2019 12:26
BORISE,SAD JE TAJ DRUGI FILM
Borise,ispricaj SVE gradjanima Srbije i iskupi se za promasaje i bice ti oprosteno,ipak si ti gospodin za AV.Kako si izgubio izbore i da li si ih izgubio 2012.g, od grobara za navodno par hiljada glasova ILI SU TI NALOZILI DA SE SKLONIS I CUTIS,kako su ovi iz Brisela 2012.g. znali da je grobar pobedio TRI SATA pre zatvaranja birackih mesta,kako je od recikliranih radikala nastala nazadnjacka druzina,koja je uloga Rakica i tvoja u nastanku nazadnjaka,zasto bi zapadnjaci podrzali vlast u Srbiji kad je ta vlast iz devedesetih godina i predstavnik te vlasti Seseljuga je pravosudno osudjen u Hagu,po njima Seselj je zlocinac a tu ISTU vlast,AV,Nikolic POSTAVLjAJU I PODRZAVAJU u Srbiji?!ISPRICAJ SVE STO ZNAS I OPROSTENO TI JE,SAD PROGOVORI ILI ZAUVEK ZACUTI JER SE SRBIJA NALAZI PRED IZDAJOM.SRBIJA JE IZNAD SVIH NAS,DA NAS SE NE STIDE NASI POTOMCI I NE PROKLINJU NASI PRECI KAKAV SMO SLjAM.
Препоруке:
29
12
13 четвртак, 22 август 2019 12:42
Slika govori sve
Bler je priveo Vucica I na John Hopkins Univerzitet, sa koga dolaze najveci srbomrzci, da za Glas Amerike jasno I glasno kaze da dobrovoljno predaje srpski Kosmet, uz mali ustupak, samo opstinu, dve da mu simbolicno "daju", I potpisace sve! Toliko za istoriju!
Препоруке:
38
7
14 четвртак, 22 август 2019 12:47
Gradjani Srbije,oteli su nam protivustavno drzavu,povratimo je MIRNIM putem
USTAV REPUBLIKE SRBIJE :

Nosioci suverenosti

Član 2

Suverenost potiče od građana koji je vrše referendumom, narodnom inicijativom i preko svojih slobodno izabranih predstavnika.

Nijedan državni organ, politička organizacija, grupa ili pojedinac ne može prisvojiti suverenost od građana, niti uspostaviti vlast mimo slobodno izražene volje građana.

ONI SU UZURPIRALI VLAST FARSA IZBORIMA I NA TAKVIM "IZBORIMA',Gebelsovskim medijima,zastrasivanjem,potkupljivanjem,ucenjivanjem gradjana,bugarskim vozovima su "osvojili" 25% birackog tela,VLADAJU PROTIVUSTAVNO KRSECI USTAV,JER TAKVI "UZBORI" NISU SLOBODNA VOLjA GRADJANA I UZ SVE TO PREDSEDNIK SRBIJE SVAKODNEVNO KRSI CLAN 123.USTAVA SRBIJE KOJI PRECIZIRA DA SPOLjNU I UNUTRASNjU POLITIKU VODI VLADA SRBIJE A NE PREDSEDNIK SRBIJE.
Препоруке:
31
7
15 четвртак, 22 август 2019 13:20
Послушај овај кратак део говора обавезно. Овако говори председник државе, а не бедна кукавица.
Pdte. Maduro: Pase lo que lo pase a la Revolución Bolivariana no la va a detener nadie
https://www.youtube.com/watch?v=Uu-8GKAi5qc
Препоруке:
22
8
16 четвртак, 22 август 2019 13:43
Nista ne razumem
не могу Албанци да добију све, а Србија ништа
Kako bre nista, kad imamo njega? A on je mnogo vise od NISTA. On je kao da smo dobili kugu, Nemacku i Tursku okupaciju. I udar asteroida. Dakle umesto da imamo nista, mi smo u debelom minusu. Umesto da budemo u zaostatku 30 godina za svetom, zahvaljujuci njemu baceni smo 200 godina u proslost. Dakle imamo njega. A ne bi hteli. Kamo srece da je on predsednik Siptara, a da je Haradinaj nas. Ili da mozemo da vratimo fals robu. Ali nismo te srece. Siptari imaju 3 svoja predsednika na Balkanu, a mi Srbi nijednog.
Препоруке:
32
8
17 четвртак, 22 август 2019 13:49
кад се сетим
како нам је супер било 1999 када смо се дружили по подурмима и склоништима од бомби ејр смо одлучили 1998 да "србија се сагињати неће" и изабрали мудро руководство 1997 да нас води у победу против НАТО

просто ме обузме носталгија за тим временима и пожелим да опет деца гину по кућама са очевима и мајкама и да деца из школских клупа гину као војници и полицајци

нема већег успеха нације него изабрати мудро руководство које ће да уђе у рат са најзлочиначкијом силом на свету јер је поремећено становништво гледало филмове за ментално заостале и стиало "образовање" да је најважнија ствар у живот имати вођу који мисли уместо тебе

Ко је тај који ће да замени Вуића и да обећа да ћемо поново имати изгинулу децу у рату кој не мижемо да догијемо јер смо га сами изгубили још од 1944...
Препоруке:
10
39
18 четвртак, 22 август 2019 16:11
Ни у другим околностима
Ни "у постојећим околностима" ни у било каквим другим околностима, Србија не треба да призна Косово и Метохију као државу, јер је то отети део територије Србије.
Не само да не треба да је призна, цећ не треба да прихвати Косово и Метохију као државу.
Једнога дана створиће се услови да тај део Србије поново буде део Србије.
Препоруке:
26
7
19 четвртак, 22 август 2019 21:06
блер саветник Бучића,Раме и Тачија,плаћа га бин зајеб,власник савамале,пкба..
Од почетка,од Палмера,све је радио са грешком,по савету деливери јунца.
Донирао Клинтонове,натерао Србе на шиптарске изборе,слао воз,жртвовао ђуру да се не замрзне конфликт није увео конттамре за царине.
Поклонио Север Харадинају..
Отишао у Џон Хопкинс,легло антисрпства и дубоке државе,сад цмиздри.
Препоруке:
27
7
20 четвртак, 22 август 2019 21:51
da ...
Vucic i njegova sns kamarila i sledbenici koje necemo ovde opisivati ali su vrlo vidljivi sigurno NISU bolja Srbija. Bolja Srbija nikad nije bila uz A.V. ..Takodje, niko nigde ne drzi tzv capraz divan..NIkad nije imao odgovarajuci recnik dostojan nekog ko predstavlja Srbiju.
Iskreno se nadam da g. a.v. (namerno malim slovom) nece ostati na vlasti jos dugo jer svako produzenje sns-a u Srbiji je dalje propadanje i urusavanje zemlje i njenih sansi.

Intervju je bio na zalost los i tracenje vremena za svakog ko je citao. NIko ko iole sta zna o politici i javnom poslu moze da misli da su sadasnje vlasti u Beogradu i na KIM u stanju da iznalaze dobra resenja ..KIM ce na dugi rok tek poceti da se resava kad na vlast sa obe strane dodju svesni i odgovorni ljudi. Ovi za sada to nisu, a imali smo mnogo vremena da se uverimo da NISU.
Препоруке:
14
8
21 четвртак, 22 август 2019 22:14
бит суштине дате сржи
Не могу Аљбанци да ДОБИЈУ све а Срби да ИЗГУБЕ све
Препоруке:
4
8
22 четвртак, 22 август 2019 22:22
Леду Гага peva šansone u desetercu
AMA IDIOTE BOLESNI KAŽI VEĆ JEDNOM ŠTA TAJ TVOJ KOMPROMIS PODRAZUMEVA !!!!!
Препоруке:
28
7
23 четвртак, 22 август 2019 22:58
Драгославић
Ошто им је одбрусио:
-Не дирајте ми Јајинце, јер све ћу да вас поломим!
Препоруке:
22
7
24 петак, 23 август 2019 01:39
Magnus & Bunker
AV je samo verna kopija srbije. Lud koliko i srbija, pokvaren koliko i srbija, lukav koliko i srbija, nesposoban koliko i srbija i, najvažnije, nemoćan koliko i srbija... Srpska kultura šizofrena je u onoj meri u kojoj ne prepoznaje sebe kroz Aleksandra Vučića. A svi vi ovde niste u stanju ni stado da čuvate, ali sve o politici i istoriji znadete...
Препоруке:
17
8
25 петак, 23 август 2019 05:17
Устав увек извлаче они који га нису поштовали
Nosioci suverenosti

Član 2

Suverenost potiče od građana koji je vrše referendumom, narodnom inicijativom i preko svojih slobodno izabranih predstavnika.

Nijedan državni organ, politička organizacija, grupa ili pojedinac ne može prisvojiti suverenost od građana, niti uspostaviti vlast mimo slobodno izražene volje građana.

Због чега нису ухапшени и још увек на робији Мирама рковић са супругом Шешељ Вучић Николић Драшковић Дачић влада Србије влада СРЈугославије сви посланици народне скупштине 1997-2000

који су прекшили референдум и приграбили изражену вољу народа да

"нема присуства страних трупа на Косову и Метохији"

Где вам је био онда "устав и сувереитет" мишеви пацови дезертери издајници

кад сте славили "победу мира" а сада кад вам је Вучић поче исплаћује редовне пензије и плате пуних трбушина заборависте да сте издајници
Препоруке:
2
15
26 петак, 23 август 2019 05:47
Causa Spectandum
@ Magnus & Bunker
AV je samo verna kopija srbije. Lud koliko i srbija, pokvaren koliko i srbija, lukav koliko i srbija, nesposoban koliko i srbija i, najvažnije, nemoćan koliko i srbija... Srpska kultura šizofrena je u onoj meri u kojoj ne prepoznaje sebe kroz Aleksandra Vučića. A svi vi ovde niste u stanju ni stado da čuvate, ali sve o politici i istoriji znadete...


Glavni moto jest - Necu da se mesam, nije moja stvar!!

To se zove subsopstvenicki intres plasticno prikazan u dedi koji po ceo dan napasa kravu, a sta je alga i omega njegovog svebitisanja, uz cuveno pitanje, a kako ja zivim od penzije, ne shvaajuci da cilj zivota nije napasati JEDNU kravu.
Препоруке:
7
0
27 петак, 23 август 2019 05:50
срамотно
Људи, ово је врхунац бешчашћа и велеиздаје, то што овај човек прича. Он даје такве катастрофалне изјаве за један страни медиј да је то мучнина слушати (признајем, кад је споменуо Ђиласа и Јеремића и почео он новинарки постављати питања, као да је у Марићевом или Пинковом студију, од мучнине нисам имао снаге даље читати). Па је ли могуће, да се ово зове председик Србије и представља српски народ у свету. Па он је неписмен, не може да састави једну просто-проширену реченицу. Баш данас, слушам негдје на јутубе оног Бошка Обрадовића, кога Вучић и његова камарила не скидају с језика, како човек изговара сваком разумљиве реченице и брани своје аргументе, за разлику од овога, ако вам се да прочитајте поново неколико раценица из овог интервјуа, у чијим се збрканим мислима не може уопште разазнати ни коме се обраћа и правда ни шта предлаже и заступа. Па да ли је могуће да у овој земљи нема нико нормалан, да овомлуђаку каже, доста бре више, мичи нам се с очију.
Препоруке:
22
1
28 петак, 23 август 2019 07:14
Александар Михаиловић
Ово је изборна кампања и рат са опозицијом, не интервју озбиљне државотворне особе. Свет се смеје флоскули да Србија треба нешто да добије, од кога и шта осим такси од Харадинаја? Србија оваквом политиком само губи а комадање исте жели да се прикаже као успех и добитак, добили смо 3% од отетих 100% КиМ, а небитно је да смо изгубили 97% КиМ, дакле, Вучић цинцулира са величином изгубљене територије и уместо да каже да таксе нису главни проблем већ војска "К", да постоји Р1244 која мора да се реализује, он са 10.000км пљује по опозицији. Није ни чудо да га није примио Трамп већ после Државног секретара (ала Дачић) заменик његовог помоћника. Ко још у свету несме да каже да његова држава мора остати целовита и да се националној мањини, Албанцима на КиМ нуди највећи степен аутономије који нема нити једна дрига на свету? Ко још има намеру да капитулира пред терористима и поклони им најзначајнији део своје за њихову државу? Да ли је таква политика озбиљна и одговорна?
Препоруке:
27
2
29 петак, 23 август 2019 08:11
Трговина територијама по етничком принципу
. Вучић за Глас Америке: Залажем се за компромис, али да Албанци добију све, а Србија да не добије ништа – за то мој потпис нећете добити


Политика размене територија по етничкој припадности већинског народа на одређеној територији, која ће и друге интересантне побијати да за себе затраже исто код америчких "пријатеља". Где год ко буде на одређеној територији имао етничку већину може се појавити као заинтересован за овај вид трговине територијама по етничкој припадности. А ви погледајте етничке карте са пописа становништва. Истина у овој причи своју шансу ће тражитими Република Српска, али и друге нације и етничке групе, мимо српске.
Препоруке:
8
0
30 петак, 23 август 2019 08:33
Magnus & Bunker
@ causa
Ne smeš biti toliko pametan da te niko ne razume. Moraš biti pametan na način da kažeš važnu stvar tako da i najveće budale mogu da te shvate...
Препоруке:
7
1
31 петак, 23 август 2019 08:47
Krejzi Hors
Ovo je zaista neviđeno ludilo, bolest, on pokušava novinaru da postavi pitanje i traži da novinar odgovori na njegovo pitanje??? Tako se sprda sa celim narodom u Srbiji!
Препоруке:
19
1
32 петак, 23 август 2019 08:53
Трговина територијама по етничком принципу
. Александар Михаиловић
Ово је изборна кампања и рат са опозицијом, не интервју озбиљне државотворне особе. Свет се смеје флоскули да Србија треба нешто да добије, од кога и шта осим такси од Харадинаја? Србија оваквом политиком само губи а комадање исте жели да се прикаже као успех и добитак, добили смо 3% од отетих 100% КиМ, а небитно је да смо изгубили 97% КиМ,

Плус "отворио си процес" да и друге заинтересоване стране почну размишљати исто, да би било добро да своје већинске етничке општине или територије по етничкој основи припоје негде друго, по принципу кад могу Срби на северу Косова и Метохије зашто не би могли и они. Па онда ко и Александар Вучић затраже пријем код Американаца и "процес је кренуо".
Препоруке:
9
1
33 петак, 23 август 2019 08:54
Ел_Команданте
Новинару да се да 2 године бенефицираног радног стажа, јер је одрадио интервју до краја.
Препоруке:
18
0
34 петак, 23 август 2019 09:01
Етнички принцип размене територија
.Александар Михаиловић
Ово је изборна кампања и рат са опозицијом, не интервју озбиљне државотворне особе. Свет се смеје флоскули да Србија треба нешто да добије, од кога и шта осим такси од Харадинаја? Србија оваквом политиком само губи а комадање исте жели да се прикаже као успех и добитак, добили смо 3% од отетих 100% КиМ, а небитно је да смо изгубили 97% КиМ,

И не само да нећеш добити само 3 одсто, већ кад укључе у "размену територија" и оно што они зову "Прешевска долина" за север Косова и Метохије, нрћеш добити ни 3 одсто, већ ћеш "само отворити процесе да и други траже исто". Опасна је та политика размене територија по етничкој припадности коју заговара Вучић, јер ће са та политика јако лоше одразити на саму Србију. Вучић би требало да буде мудрији и да гледа унапред јер и сам има националне невероватно је колико је човек политички кратковид "за кило меса коље вола". Како ће сутра некоме рећи НЕ, а по етничкој основи цепао Косово и Метохију?
Препоруке:
14
1
35 петак, 23 август 2019 09:12
Трговина територијама по етничком принципу
. Плус "отворио си процес" да и друге заинтересоване стране почну размишљати исто, да би било добро да своје већинске етничке општине или територије по етничкој основи припоје негде друго, по принципу кад могу Срби на северу Косова и Метохије зашто не би могли и они. Па онда ко и Александар Вучић затраже пријем код Американаца и "процес је кренуо".

А Американац ионако "даје туђе, не даје своје" па испада "великодушан" и добија вечите савезнике ко и на Косову и Метохији. Само ви се играјте том политиком цепања територија по етничкој основи, па ће се видети где ће та политика одвести. Паметније би било да се престане с тим, неће то на добро изаћи, неће, цепаће се и даље.
Препоруке:
7
0
36 петак, 23 август 2019 09:16
Mister X
@BORISE,SAD JE TAJ DRUGI FILM


-Da, mogao bi da bude, ali je glumac bojim se pogresan. I on je ista fela (mada, ako ista, sklonjen je jer nije pristao na ono na sta AV jeste).
Препоруке:
9
0
37 петак, 23 август 2019 09:21
Mister X
@Александар Михаиловић
Ко још има намеру да капитулира пред терористима и поклони им најзначајнији део своје за њихову државу?

-Agent stranih sila. Tako nesto se retko u istoriji desavalo, jos redje bivalo obelodanjeno (ako ikada), ali eto kod nas se zadesilo. Treba samo ponovo iscitati "Veleizdaju na rasklapanje".
Препоруке:
9
0
38 петак, 23 август 2019 09:21
Ауторски текст
Предлог да неко напише ауторски текст како се ова сулуда политика трговине територијама по етничкој основи може негативно одразити у будућности и на другим местима?
Препоруке:
8
0
39 петак, 23 август 2019 09:31
Михајло
Сва срећа па нам милицију, војску и БИА-у воде др Слина, Јулин и Бата, иначе би овај на часове клавира у ЦЗ.
Препоруке:
14
0
40 петак, 23 август 2019 09:32
Onako usput
(Вучић за Глас Америке: Залажем се за компромис, али да Албанци добију све, а Србија да не добије ништа – за то мој потпис нећете добити.)

Predsednik Vučić u intervjuu nije rekao ništa jasno a ni novo. Pominje taj zamišljeni "kompromis" kao nešto vrlo važno. Kao ozbiljan i odgovoran predsednik jedne suverene zemlje, kojoj je agresijom NATO pakta 1999. godine oteta pokrajina Kosovo i Metohija, on bi trebao da kaže da prema Medjunarodnom pravu Srbija ima pravo na povratak svoje silom oduzete teritorije. I da se pozove na Ustav svoje države i Rezoluciju SB UN br. 1244. Ovako, u zemlji koja je predvodila NATO agresiju, on predlaže dogovor o podeli teritorije. Kao da je Srbija sa SAD zajednički osvojila Kosmet, pa sada treba da ga podele srazmerno uloženom trudu. Postavlja se pitanje, kakve obaveze ima Srbija prema agresoru iz 1999. godine da bi sa njim dogovarala način rešavanja pitanja KiM? Jedino mesto za razgovore su UN i SB UN uz prisustvo država koje poštuju Medjunarodno pravo.
Препоруке:
9
0
41 петак, 23 август 2019 09:42
Београђанин - инсифицијентна преговарачка позиција Вучића
Не ради се Вучићу о коначном решењу, него о преговарачким позицијама. Ако супротна страна хоће све, наша позиција мора бити да и ми хоћемо све - а не да хоћемо део (оно што ти називаш 'компромисом').

Непрекидним понављањем да пристајеш на 'компромис', ти систематски поткопаваш, слабиш нашу преговарачку позицију и непрекидно упућујеш поруке да ћемо бити задовољи и малим. Тиме само охрабрујеш противника а властити народ обесхрабрујеш. Тиме у суштини водиш психолошки рат против властитог народа.

Наша једина преговарачка позиција мора да буде једноставна и врло јасна: о независном Косову нећемо да преговарамо никад. А о другим опцијама можемо преговарати.
Препоруке:
10
0
42 петак, 23 август 2019 09:56
Конобар
Шибицар.

Да ли је Вучић поменуо Устав Србије и Резолуцију СБ УН? За Устав Србије не зна а зна да је Америка признала Косово?

Политичар превртљивац не ''види''СНС паразите...ко му верује?
Препоруке:
16
0
43 петак, 23 август 2019 10:11
Бојан, Приштина
Све ми се чини да је овај проклетник решио да уништи Србе.

И то му је заиста једина сличност са Титом у којој га чак може и превазићи.

Ако је Тито рекао да после њега Срби неће 100 год моћи да се опораве, АВ ав ће рећи да иза њега Срби неће никад да се опораве.

Нажалост, дрогорбијански олош је још гори од АВ ава

Ако се не појави у скорије време неко неће да ваља, ваљда ће Бог да нам опрости што смо издали непријатељима српства и православља цео војни и политички врх
Препоруке:
10
5
44 петак, 23 август 2019 10:36
Ко је њему дао право да поклања Србију
Психопата умислио да има право да растура Србију.
"хоће неће потписати" ово или оно, па он је разбојник.

Спречите га да отуђује део Србије.
Има ли војске да га спречи?
Препоруке:
15
0
45 петак, 23 август 2019 11:35
vladimir m.
....za kosovo je on najmanje kriv-ucenjen je i nije lako

...kriv je za druge strasne stvari u pogledu ekonomije,korupcije,nepravde

...o tome se ne govori
Препоруке:
4
4
46 петак, 23 август 2019 11:41
vladimir m.
" Због чега нису ухапшени и још увек на робији Мирама рковић са супругом Шешељ Вучић Николић Драшковић Дачић влада Србије влада СРЈугославије сви посланици народне скупштине 1997-2000 који су прекшили референдум и приграбили изражену вољу народа да "нема присуства страних трупа на Косову и Метохији"

Где вам је био онда "устав и сувереитет" мишеви пацови дезертери издајници "


Seselj,Toma i Vucic su izasli iz Vlade,a nisu ni glasali za Kumovski sporazum (da se njih pitalo zasulo bi nas tepih/napalm bombicama da bi prstalo od izliva nacionalizma/patriotizma) .

Ne znam za sta ste-da se ratuje do zadnjeg (za Ustav) ili da se i zakon prekrsi ako je u interesu ljudi,viseg cilja .

Mira ne moze sada na robiju (sa sustinom se slazem-licemerno je pozivati se sada na neko junastvo)
Препоруке:
3
4
47 петак, 23 август 2019 13:12
Banditski brlog
Ako misli da ga treba priznati,pod određenim uslovima trebalo bi da kaže - pod kojim uslovima. A, ako misli da ga ne treba bezuslovno priznati, takođe bi morao da kaže šta nam u tom slučaju valja činiti. Ako misli da je najbolje rešenje podela Kosova i razgraničenje, trebalo bi to i da detaljno obrazloži, a onda da pozove Skupštinu i građane da o tome odlučuju.

Ali neeeee! Od šibicara to nećete čuti...

Suočen sa tim izazovom, da mora da progovori otvoreno o čemu se pregovara, šta on misli da je najbolje za Srbiju i šta i kako ona treba da preduzme, on je odlučio da se pravi još blesaviji nego što jeste.

Tako da dobismo preCednika koji je blesav - na kvadrat!
Препоруке:
9
0
48 петак, 23 август 2019 13:23
раја
У свако следећој изјави је безобразнији , дрскији да му признање није спорно само ето да нешто добије. Нити га је срамота, ни страх од таквог злочина који чини српском народу. Цео КиМ је наш тренутно окупиран и ко год инсистира на разговорима о признању на такве разговоре не треба ићи. Ко иде са наше стране тај је наш непријатељ.
Препоруке:
12
1
49 петак, 23 август 2019 13:52
Oposum
Koliko je bugojanski bandit zapravo bandit jasno govori i ovaj njegov intervju. Ovo što je u ovom intervjuu izrekao je gomila po srpski narod ponižavajućih gluposti koja se direktno kosi sa razumom jednog mentalno zdravog i ponosnog čoveka koji bi da sačuva svoje dostojanstvo. Kaže ludak da "neće dobiti" njegov potpis na sramni akt izdaje Srbije ako Srbija ne dobije neko maleno parčence od sopstvene teritorije! Bruka! To je isto kao da recimo podstanar u nečijem stanu uz pomoć agresivnih i moćnih suseda iz komšiluka zauzme gazdin stan u kojem boravi kao zakupac, uzurpira ga, nasilno izbaci sve gazdino iz tog stana i onda gazda umesto da se surovo obračuna sa tim banditom i izbaci ga iz svog stana on uzme pa krene da "pregovara" sa njim i da kuka da mu uzurpator da neko maleno parčence toga stana, recimo špajz. Ludilo ljudi, veliko ludilo i poniženje nam čini ovaj besramni bugojanski bandit. Treba ga menjati i sudski procesuirati pod hitno.
Препоруке:
13
0
50 петак, 23 август 2019 14:17
Ustaj Tito kerove poveži
@Bojan Priština

...И то му је заиста једина сличност са Титом у којој га чак може и превазићи...

Tito je bio državnička gromada kakvu Srbija nikada neće imati! Tako da vučić zvani HULJA nebi mogao ni cipele da mu čisti.

Dojadio si i bogu i narodu sa svojim stupidnim komentarima.
Jedan komentator je ovde stalno pisao uvek isti komentar, misleći pri tom i na tebe, a taj komentar glasi: "ima li gorih ljudi od Miloševićevaca"?

I bio je u pravu!
Препоруке:
7
16
51 петак, 23 август 2019 23:26
Етнички принцип размене територија
http://www.politika.rs/scc/clanak/436364/Ugljanin-protiv-velikosrpskih-jastrebova


Само ти причај, слуша Суља шта ти говориш, па се и он спрема да посети Америку ко и ти.
Препоруке:
1
0
52 субота, 24 август 2019 01:58
телетабис
Ајде бре већ једном кажи шта то Ти лично (или како кажеш Србија) мислиш да треба да добијеш?
Препоруке:
0
0
53 субота, 24 август 2019 07:29
Шиноби
Хуља .
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер