Кошта сечу пензија и плата, кошта појачавање акциза за енергенте, кошта одлазак 60.000 младих сваке године јер неће да живе у тунгузији где им локални кмет отвара налицкане аеродроме, попуцао асфалт и волове, бизоне и остала говеда која ричу по телевизији, кошта сечу дрвета које је одолело турке али није потурице итд.
Када је први пут рађен просечан IQ тест на већем броју земаља а наш је био најгори помислио сам - која глупост, није реално. Сада ми је јасно да су нас тиме ипак соколили, јер ми смо још глупљи када ови перформанси са путевима и ,,чатамима", ,,преговорима" пролазе. Нови голи оток нам треба дефинитивно.
Препоруке:
10
0
3
среда, 21 август 2019 13:45
не бих баш...
Треба знати: у Србији се ниједан податак од јавног значаја не може лако наћи – а ако се нешто случајно и нађе, ни то никад није тачно. Дакле: галиматијас! Друго: ако неких 100 километара аутопута заиста кошта више од 800 милиона евра (колико?) – рецимо нилијарду, онда 1 км. кошта 10 милиона евра? Много? Има оних који сматрају да јесте... Ја живим у Холандији и погледао сам цену изградње аутопута коју је саопштило Министарство саобраћаја (2 х 2 траке, плус по једна са стране за склањање, планирање, откуп земљишта, асанација, израда – утабавање вишеслојних подлога, бетонирање, канализација, раскрснице, петље, аквадукти, вијадукти, зоодукти, осветљење и најзад – асфалтирање), па тек онда вожња - то зависно од терена износи од 50 – 100 милиона евра по 1 км. Према томе, вас у Србији власти тешко завитлавају са “ценом“ од 10 милиона евра по км., коју ви сматрате претераном... Или – можда треба ангажовати српске извођаче за рад у Холандији? Не бих баш волео да се возим таквим путем...
Ал' да предамо Косово Шиптарима.
Када је први пут рађен просечан IQ тест на већем броју земаља а наш је био најгори помислио сам - која глупост, није реално. Сада ми је јасно да су нас тиме ипак соколили, јер ми смо још глупљи када ови перформанси са путевима и ,,чатамима", ,,преговорима" пролазе. Нови голи оток нам треба дефинитивно.