субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Горан Весић: Град Београд расписује тендер за постављање система јавних бицикала; Систем представља допуну градском превозу и имаће 150 станица са 900 бицикала

Kоментари (21) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 17 август 2019 17:35
Videla žaba da se konj potkiva
Jao na šta bacate pare! U bg nema staza za bicikle, a vožnja po ulicama je ravna ruskom ruletu! A još kad pocnu da kradu bicikle i delove! Dajte pare za siromašne gradjane i bolesnu decu!
Препоруке:
18
0
2 субота, 17 август 2019 17:41
Goolag Baby!
Beogradska komuna nije kao i *druge metropole*.
Konkurs za kineske bicikle.
Препоруке:
13
0
3 субота, 17 август 2019 17:42
паде!
Рекао сам вам.
Гестапу(гсп),нису потребни возачи аутобуса.
Смислио је"геније"велосипед.
Па ће народ,кућа-посо-кућа,
уместо бусом,бициклом.
Само да уведу вожњу бицикала као стручни предмет у школе(Блесић први да полаже).
Остали грађани,могу користити стазе за пешаке намењене слепима,ту је Вођа.
Најдужу стазу од Бањице до Аутокоманде назвати по Блесићу,визија слепе баба Живане.
Препоруке:
15
0
4 субота, 17 август 2019 17:44
телетабис
Интересантна идеја. Бициклистичке стазе могу да се изграде одузимајући простор од тротоара, по којима се народ једва мимоилази (пола тротоара заузимају паркирани аутомобили), или улица које су ионако претесне за саобраћај.

Овај Весић има Београд да направи савременим градом ко Пол Пот Камбоџу.
Препоруке:
14
0
5 субота, 17 август 2019 17:50
Заваривач
Значи полако превазилазимо и " Алан Форд " ?!! Ово је за рубрике веровали или не ?!!
Препоруке:
18
0
6 субота, 17 август 2019 17:53
@НСПМ
Данас: Због масовног одласка шофера у западну Европу, држави прети транспортни колапс - Србији недостаје 7.000 возача--изгледа глупо коментар који сам пустио,али на овај текст,сам иронично"предвидео"прелазак са аутобуског на бициклистички вид превоза,по многобројним стазама које стоје неискоришћене.Заузимајући при том пешачке стазе већ делимично заузете стазама за слепе.Уз напомену да би пасовале Вођи(Домановићевом)
Препоруке:
12
0
7 субота, 17 август 2019 17:53
Хоће ли неко да заустави блесића?
Град Београд расписује тендер за постављање система јавних бицикала;

- вероватно по цени 0д 5,000 евра по комаду...
Препоруке:
12
0
8 субота, 17 август 2019 18:05
Драгославић
Допуна градском превозу? Ком градском превозу? Оном без возача? Шта ће пре: Вучичијеви летећи аутомобили или Весичијеви трицикли? Чији оно беху аутомобили: мерцедесови, кинески или из Прибоја?
Ајмо СНСесвци: -би,би....ту, ту....
Препоруке:
16
0
9 субота, 17 август 2019 18:12
небитан
Осим Новог Београда и Земуна, остатак Београда је углавном неупотребљив за озбиљнији бициклистички превоз. Говорим о озбиљнијем превозу у дужинама од више км, што је неподношљиво узевши у обзир брдовит терен, ускоћу и непроходност већине улица. Весићевска банда је овим као и увек хтела да малоумно и непромишљено "копира" решења из других, сређених градова, по принципу да замаже очи наивчинама за што мање пара, али у тим градовима постоје праве стазе, а не као у БГ где стазу само реда ради нацртају по неком потпуно непроходном делу улице. А о метроу да и не причамо, њихова прва линија за приватне потребе макишког брата карића и Београда на води биће једно сумануто и злочиначко бацање пара а да превозу у БГ неће допринети скоро нимало. Треба ту банду најурити и довести паметне људе којима на првом месту није сопствени џеп, већ истински интерес града.
Препоруке:
12
0
10 субота, 17 август 2019 18:51
Kopčanje na leđima
Gradski prevoz?
Bicikl?
Po razrušenom beogradskom Černobilu i radijacije zvane SNS?
Препоруке:
13
0
11 субота, 17 август 2019 18:53
Vesićev diznilend
Biće zanimljivo kada padne sneg!
Препоруке:
13
0
12 субота, 17 август 2019 19:19
Nista ne razumem
Da bi ovaj sistem sa biciklima imao smisla, predlazem da se sva sluzbena vozila VLADE Srbije, svih drzavnih ustanova, osim hitne pomoci, vatrogasaca i policije, rashoduju i pretope u otpad, a umesto njih drzavnim funkcionerima dodele Kineski bicikli ! Neka beskorisni funkcioneri pokazu primerom kako menjaju skupocene drzavne skode, bmw, mercedese koje su kupili od para siromasnih gradjana sa biciklima?
Препоруке:
15
0
13 субота, 17 август 2019 20:04
mrljavko
meni je jasno sta upotreba bicikala ili trotineta znaci.
Bicikli su se u nekim gradovima pojavili i sada ih skoro vise nema.
Zasto. Zato sto bicikli traze "biciklisticke staze", spustene ivice ivicnjaka koje i pored biciklistickih staza treba izgraditi i pre svega fizicku sposobnost ljudi svih uzrasta da voze bicikle, jer za bicikle, ma kakvi bili pa i na elektricni pogon, treba i fizicka napor za zaustavljanja, silazenja, polazenje i penjanje na bicikl.
Sve u svemu i tamo gde ima elektricnih bicikala, oni su se skoro sasvim izgubili.
Trotineti, pa i elektricni ima daleko vece prednosti zbog manjeg napora, manjeg rizika ozlede, nepotrebe nosenja slema i sl.
Ipak nedostatak za trotinete u Beogradu cini nemanje posebnih staza, spustenih ivica trotoara, brdovita konfiguracija Beograda i dr.
Dakle, ocigldno da je ovaj mamlaz kao i uvek sav u supljim reklamama i u spektakularnim efektima i to mu je jedina vrednost u upravi grada Beograda.
Budalcina bio i ostao.
Препоруке:
7
1
14 субота, 17 август 2019 20:39
@mrljavko
Trotineti imaju prednosti?!?!
Vama i sendviči imaju "prednosti"
Besmisleno trolovanje i izmišljanje "tople vode".
Autobusi, tramvaji i automobili su izmišljeni pre više od sto godina, a bavimo se trotinetima?!?!
Beograd je postao Vesićev (SNS) Diznilend!
Препоруке:
9
0
15 субота, 17 август 2019 20:43
некад давно сећашли се
А некада су жути мрави били примећени само на Новом Београду

не зато жто су били жути него што су оствљали жути траг за собом

Али и тада пре више од 40 година на Новом Београду су се могли видети велики плакати будућег метроа који никад није стигао

али су жути мрави стигли до скупштине Београда и то баш са Весићем као саветником председника странке и градоначелника

који су нам до победе и после победе обећавали изузетан напредни технолошки успех

трамвајем у 21 век

сада нам Весић обећава "будућност србије" да се вратимо 200 година уназад кад је измишљен бицикл

са бициклом у 22 век у граду где еј и кретање по тротоарима а нарочито пешачким прелазима смртна опасност за пешаке а камоли за бициклисте
Препоруке:
8
0
16 субота, 17 август 2019 20:47
Бицикларије
Београд: Трећину градског превоза уништити, трећину аутомобила избацити, а трећину увести бицикле!
Препоруке:
7
0
17 субота, 17 август 2019 20:49
одличан потез
који ће дати мотивацију грађанима Београда да гласају за Ђиласа да уведе бициклето ПЛУС
Препоруке:
15
0
18 субота, 17 август 2019 21:09
Bicikljeto
Svaki bicikl mora da ima BUS pljus aparate i kontrolore! Ne treba zaboraviti ni žardinjeriju na svakoj stanici
Препоруке:
9
0
19 субота, 17 август 2019 21:57
student
.. a treca je gondola.
Препоруке:
1
0
20 субота, 17 август 2019 22:59
Đura
Koliko si se ugradio pri nabavci bicikla i dali ćeš donirati stranku sa 40.000 više puta uplatiš preko pošte i opereš pare.
Препоруке:
2
0
21 недеља, 18 август 2019 05:37
deda Pera
Bravo Tarzane, i ti kad malo uvezbas moci ces da koristis taj servis.
Dojadice ti da gledas onaj spot sto treba da se vrti po autobusima da zbuni protivnika kako je sve lepo, cisto, ispravno, ide na vreme, ima vozaca i nema guzve.
Pa onda lepo na velosiped i teraj.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер