Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: Nisam oslobodio Fljoru Brovinu i znam šta piše u Miroslavljevom Jevanđelju – ali ne znam da li za Vučića još važi Ustav Srbije i Rezolucija 1244, kao ni o čemu se, zapravo, u skupštini glasalo

Komentari (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 30 maj 2019 08:48
budjavi
Djordje, svaka Vam cast !
Preporuke:
138
7
2 četvrtak, 30 maj 2019 08:50
Uzrok i posledice
Pokazatelj situacije u vezi slobode govora opozicije i vlasti u Skupstinije uključen mikrofon predsednika i isključen g.Vukadinovic.
Preporuke:
113
1
3 četvrtak, 30 maj 2019 08:54
Nista ne razumem
Profesor Vukadinovic je odrzao javni cas funkcionalno nepismenom primitivcu Mucicu. Mucic pokusava da zbija sale, kako bi motivisao njegovu bandu iz Skupstine ili drugi polusvet. Medjutim njegove navodne "sale" a ni nesrpski jezik izrazavanja niko ne razume, sve sto kaze je nedoreceno, osim sto se pravio ozbiljan i premestao djozluke sa laznom dioptrijom po nosu uz neodredjeni pogled u daljinu? Te fore ima kada god ne zna sta ce da slaze sledece. Pogled u daljinu, levo, desno i guranje naocara po nosu. Valjda gleda sve do Londona, do "skole" u kojoj je prosao osnovnu obuku? Podrska hrabrom profesoru Vukadinovicu, on je penicilin za Mucica, izgazio ga je u Skupstini kao mace muskatle !!!
Preporuke:
135
1
4 četvrtak, 30 maj 2019 09:01
huh
Eto nije Vučić toliko strašan kao što ga se plaše stanovnici sa "smanjenim primanjima" pa u strahu da ne smanjuje još glasaju za njega.

SAm Vukadinović je izdržao svu kanonadu napada koju je Vučić spremio za celu opoziciju.

I dok je Vučić govorio nesuvislo, ludački, poluistinama lažima,

nije odgovorio ni na jedno ključno pitanja poslanika Vukadinovića.

Da se vratimo na Vučićeve "tajne partije šaha i poteze"

Vučić je izabran da "spase kosovo" od "izdajnika" Tadića

Vučićev jedini "potez" je da se Kosovo i Metohija vrati u institucije Srbije i a vojska i policija garantuju suverenitet i ljudska prava kao i svim stanovnicima Srbije.
Preporuke:
85
1
5 četvrtak, 30 maj 2019 09:07
Velizar
Odlično rečeno Đorđe. Vučić je bolan zato i vuče bolne poteze. Njegov um izmišlja svakakve gluposti da bi opravdao izdaju Srbije. Predaja Kosova je umobolna. Um(o)Bolan je u skupštini izjavio da KiM nisu deo Srbije da bi Šiptari samo nakon 24 časa potvrdili te Vučićeve reči upadom na sever Kosova. On je krvnik srpskog naroda gori od Tačija i Haradinaja jer omogućava uništenje Srba na Kosovu (i šire) kao predsednik Srbije sa umišljajem.
Preporuke:
103
2
6 četvrtak, 30 maj 2019 09:08
Ršum
Nema nama spasa... Vuciceva govorancija je uvod u metastazu teritorijalne i svake druge propasti Srbije...
Preporuke:
78
3
7 četvrtak, 30 maj 2019 09:17
da ...
Odlicno sto je g. Vukadinovic imao konferenciju za stampu i tu objasnio svoje pozicije u odnosu na drski i bahati nacin kojim je predsednik Vucic odgovarao na pitanja.
Ali nije to nista slucajno..Mi mozemo da nagadjamo oko toga kako su NIkolic i Vucic uopste dosli na vlast 2012 u smislu ciji sve interesi su ih ustolicili ..
znaci potrebna nam je hronologija tih dogadjaja da bi pojasnili kakvu ulogu igraju pojedine zemlje EU u postavljanju vlasti u Srbiji i kojim mehanizmima se to radi.
Vucic se ponasa onako kako se ponasa..mahinacijama i uz pomoc interesnih grupa i kriminlanih grupa prigrabio je vlast u Srbiji..EU na sve to do danas gleda prihvatljivo..sve samo da im se potpise "sveobuhvatni" ..Zasto im je to KIM toliko vazno.Pa cak i da Beograd pristane (a ne sme ..) KIM ne moze da se odrzi kao nezavistan, on je propali zapadni projekat.
Ponovnim pogledom na izbore 2016e, kojim je navodno g. Scott ugurao dss/dveri u Skupstinu. Vucic je hteo da crkne ali ne zbog Scotta..
Preporuke:
65
1
8 četvrtak, 30 maj 2019 09:21
@@
Eto ti Obilića, gnjido.
Preporuke:
76
0
9 četvrtak, 30 maj 2019 09:22
da ...nastavak
Vucic je hteo da crkne jer kradja glasova od dss/dveri nije bila dovoljno velika.
Moramo se ozbiljno zapiati kakvu je ulogu cesid igrao u svim izborima jer mislim
da je cesid jedna od kljucnih karika izborne kradje. A sponzori su strane ambasade i nvo. Verujem da postoji jedna masa od priblizno oko 500 hiljada glasova kojima je moguce manipulisati u izbornom procesu. Dalje sumnjam da je Vucic dobio 1,8 miliona, mislim da je realnije da je samo oko 1,2 miliona glasalo; Ko zna kako su prepravljani spiskovi. Kad kaze "vasi" misli verovatno na dss koji je kasnije napao preko sluzbi i nastojao da rasturi stanku da "nikad vise ne udje u skupstinu.."
pa sta rade sluzbe koje sluze vucicu nego prepraspodeljuju i otvaraju i zatvaraju stranke. Radikalski mracnjaci i njihovi pomagaci. Ovo je veliki problem jer su gradjani Srbije taoci EU uticaja citaj Nemacke, Austrije, Britanije, jednim delom SAD..
koji nam postavljaju krajnje destruktivne vlasti. Dugo cemo se mi boriti za nasu slobodu.
Preporuke:
77
1
10 četvrtak, 30 maj 2019 09:42
Heporobljeni Srbin
Ne poštuje dramoser ni Ustav Srbije, ni Rezoluciju 1244, što ga "kvalifikuje" za momentalno hapšenje! Zahvaljujući jaudima od tzv. "sudija", koji "uživaju" u zavetrini dramoserove zadnjice i "glume" "sudije", dramoser se slobodno šeta i manijački siluje zdrav razum! A retardirane gegule mu na to još i aplaudiraju.
Preporuke:
84
0
11 četvrtak, 30 maj 2019 10:17
Upravo tako
Aleksandar Vučić voli da šalje različite poruke. On često nastupa ratoborno, borbeno „patriotski“, glasno, često i neumesno i preteći, sa jedne strane. A sa druge strane, odmah posle i odmah nakon tih poruka, zapravo, čini stvari koje su ovom ne samo direktno suprotne, nego su, zapravo, direktno kapitulantske, neustavne, nezakonite i moram da kažem – veleizdajničke!
Preporuke:
58
1
12 četvrtak, 30 maj 2019 10:22
siniša
Koliko se ja razumem i u ono što se traži i o ono o čemu se govori eto šta je u pitanju.
Vučić dobija redovno čvrge u glavu, i poneki šamar što od Tačija i Haradinaja što od Grasija i ostalih iz " međunarodnih činioca".

I čoveku je dosadilo. Zar vama ne bi. Stalno vam lupaju čvrge i šamare.

Sad bi on hteo da te čvge i šamare ne lupaju njemu nego nama.

Sa svoje strane ja to ne mogu da prihvatim. Ne mogu da prihvatim čvrge koje njemu sleduju i koje on redovno dobija.

NEKAKO SE NAMEŠTA I ZA ČVRGE I ZA ŠAMARE KOJE MU LUPAJU TAČI I HARADINAJ.
Preporuke:
44
0
13 četvrtak, 30 maj 2019 10:29
tri_korne_penal
Sve satrape koji su glasali za ovo i sve one ranije koji su podržali Briselski sporazum...sve poslanike pobrojati imenom i prezimenom i napraviti spisak i objaviti ga.

Protiv sam spiskova, protiv sam etiketiranja ljudi, ali po ovome se gleda ko je klimoglavac, a ko ima integritet. U ličnom životu radite šta hoćete, ali da pravite cirkus sa opštim dobrom, to neće moći.

Danas se svi sećaju samo Miloševića, Đinđića, Koštunice, a vrhuške ispod njih koja je samo aplaudirala i skidala kajmak niko se ne seća.

To je za njih bio biznis. Profitiralo je mnogo ljudi kojih se niko ne seća, a njihove su odluke isto važne i pogrešne kao i predsednika.
Preporuke:
64
2
14 četvrtak, 30 maj 2019 10:38
neko
Pretpostavljam , da se većina( bar posetilaca NSPM)slaže sa ocenom da je sednica bila samo jedna u nizu PREDSTAVA. Ali, nikako da "protumačimo" ulogu Rusije u tim PREDSTAVAMA. I pretpostavljam, da samo idioti mogu da pomisle, kako Rusija( ruska vlast) "nema pojma" šta se dešava u Srbiji. A, kad je već PREDSTAVA, ajde da, zarad potomstva u Srbiji, neko "izađe" sa tumačenjem svega što se dešava na političkoj sceni u Srbiji, ali bez "zadrške". Opšte je poznato, da u geopolitičkim prilikama, glavnu reč o podeli (planetarnoj, ne regionalnim, u koje spada i Srbija) vode najjači. Moguće je da se oko podele Srbije još nisu dogovorili, te otuda ovo "mrcvarenje". A, PREDTAVA je režirana od strane svih koji bi da se "ovajde" od i u Srbiji. Nije baš sve tako prosto, ali je bar lako "pogoditi" , da se nijedna vlast u Srbiji, evo već 100 godina( a, možda i duže) ništa ne pita, već sprovodi u delo ono što "glavni" hoće, kako bi nešto ušićarili. Pa i Rusija !
Preporuke:
41
5
15 četvrtak, 30 maj 2019 10:38
Dragan
Analize stanja su ekstra, ogoljeni su izdaja i pljačka.

Ali...šta nam vredi kad policiju, sudstvo, medije, banke, budžet drže isti ti koji pljačkaju i izdaju. Svi alati su u njihovim rukama.

Kako se izboriti za normalan sistem i život?
Preporuke:
48
1
16 četvrtak, 30 maj 2019 10:48
Aleksandar Mihailović
Čitavo skupštinsko zasedanje i ono što se događalo u raznim studijima gde su bili gosti iz režima ili po njihovoj preporuci "analitičari" i "komentatori" bilo je namenjeno ubeđivanju naroda da je kapitulacija nešto OK i kompromis, da je pretvaranje sopstvenog naroda u nacionalnu manjinu na sopstvenoj teritoriji nešto normalno, uz garancije da će imati rezervate, a da je davanje države teroristima i zločincima samo najobičnije "razgraničenje", naravno, sa sopstvenom pameću. Implementacija Borkovih parafa i potpisivanje Briselskog sporazuma bez ikakve garaancije i zahteva da se to stvarno i uradi, davanje ustupaka a 7g ne proglašavanje svega potpisanog ništavim jer se jedna potpisnica ne drži svojih obaveza, je samo pokazatelj amaterizma, neznanja i narcisoidne sujete u vođenju/vodanju države stazama i bogazama Domanovićevih junaka. Tek da je svakom jasno, čeka ga prokletstvo ko pljune na pretke, istoriju, rezultate Balkanskih i oba svetska rata, ko rasturi Srbiju i njenu budućnost.
Preporuke:
55
1
17 četvrtak, 30 maj 2019 11:04
!!!
Čestiti gospodin Vukadinović je po kozna koji put raskrinkao šiptarskog lobistu Velikog Lažova i veleizdajnika, dramosera Aleksandra Vuqija!

Aleksandar Vučić je najveći veleizdajnik i šiptarski lobista svih vremena, i to nam je predsednik, nazovi države!!!
Preporuke:
71
1
18 četvrtak, 30 maj 2019 11:35
Ah
Sve racionalno i dobro primećeno uz malu primedbu da Kumanovski sporazum nije ni u kakvoj vezi sa briselskom izdajom jer je samo tehnički sporazum u vezi sa rezolucijom 1244.
Glavno i suštinsko pitanje ostaje ne da li se Vučić bavi izdajom jer je to očigledno već šta će preostala opozicija uraditi u vezi toga?
Bojim se da neki u opoziciji samo čekaju da Vučić odradi izdaju da bi se nastavilo sa evrointegracijama naravno po njihovom i sa njima u glavnoj ulozi što je kompletna zabluda i čak idiotluk. Vučić će izdajom Kosova, ako mu prođe pored crkve i naroda, samo cementirati svoju vlast jer sa opozicijom ala Šutanovac može da mete pod.
Preporuke:
47
3
19 četvrtak, 30 maj 2019 11:44
Deda Mile ima farmu
Navijam za Đorđa ali... Uvek to famozno "ali"! Glavno pitanje i suština svega je: Koliko je ljudi u Srbiji čulo i videlo Đorđevu konferenciju za štampu? Značajno manje nego što je gledalo prenos zasedanja, i to 3 dana kasnije kada su događaji na severu KiM i izveštaj EK glavne teme! Dalje, tačno je da je Đorđe uspeo da pred širim auditorijumom, postavi neka nezgodna pitanja i iznese neke konstatacije, ali (opet ono famozno) AV je u svom monologu,neodgovarajući na pitanja i baratajući neistinama na koje (ovo je suština) Đorđe nije imao pravo na repliku, uspeo da obesmisli i otupi oštricu pitanja! Razumem i stav da se u etar kaže i iznese drugačije mišljenje, ali AV je postavio takav sistem kojim će sve to obesmisliti i marginalizovati a pri tome imati i upora da kaže: Eto, omogućio sam da se kaže, da se čak i glasa protiv!
I dalje mislim da je prisustvo na sednici bila pogrešna odluka.
Preporuke:
41
6
20 četvrtak, 30 maj 2019 11:57
penzioner Cviko
Kad se ne poštuje Ustav Srbije, potpuno zanemaruje rezolucija 1244, ne iznosi platforma pred narod a od njega se traži da "proguta žabu", kad se u ime demokratije ne dopušta odgovor narodnog poslanika predsedniku, kad se na ovako važnom mestu iznose laži, kad se mirno sedi u skupštini dok Albanci biju Srbe i istovremeno zaklinje se u skupštini kako brane Srbe na Kosovu i Metohiji, kad predsednik prenosi novinarske izveštaje, čeka reakcija velikih, onda tu nema države. Sve su isto to mogli da odrade u nekoj kafani. Nema razlike. Na jednom našem portalu pročitao sam jasnu vest, izjavu Kosačova da će se Rusija umešati ako vlada Srbije pozove. Ovo je vest za naivne jer je nisam našao u ruskim medijima. Ali dobro ako je i tako. Samo da Rusija prihvati zamenu, pa da poruka glasi: ako NAROD U SRBIJI bez obzira na reagovanje zvanične vlasti, zatraži rusko delovanje, Rusija će se odazvati". Druge nam nema.
Preporuke:
37
2
21 četvrtak, 30 maj 2019 12:09
Rokenroler
Argumentovano i nadahnuto zbori Đorđe.
Dabome, kao široko postavljeni intelektualac hoće i da oduži. Problem je samo u tome što osoba kojoj odgovara jednostavno ne može da razume jezik argumenata, dokaza, pristojnosti, ISTINE.
Iz konforne zone prevrtljivosti, opsenarstva, manipulativnosti, Vučić je nepovratno prešao u stanje patološkog lažova, uvek spremnog na agresivno izgovaranje svakojakih besmislica što je pred "širokim auditorijumom", diplomatskim korom i Radojičićem punim balkonom, još jednom iskazao.
Gde će kraj? Bog zna. Totalitarnog lažova moramo nerestano razobličavati. Čestitke Đorđu. Nema predaje.
Preporuke:
50
0
22 četvrtak, 30 maj 2019 12:54
ćutanje je odgovor
Da vidimo kako će odgovoriti na jasnu,otvorenu i nedvosmislenu ponudu Kosačova(Rusije).
Kao vama,nama?
Ili će ćutati.
Preporuke:
30
1
23 četvrtak, 30 maj 2019 13:53
Oposum
Eh da, gospodine Vukadinoviću u pravu ste. Taj Vučić se sramotno odrekao Ustava Srbije i gazi ga brutalno svakoga dana i biće kad tad nadam se priveden pred pravosudne organe ove zemlje i snosiće konsekvence zbog tog veleizdajničkog čina. Osim toga Vučić naravno brutalno gazi i sva važeća međunarodna dokumenta, među kojima je i za nas najvažniji dokument po pitanju Kosmeta naravno Rezolucija SB UN 1244 i tim gaženjem nam nanosi strahovito velike štete. Ali šta vredi ajde kako gospodine Vukadinoviću to objasniti ovom zaista NEODGOVORNOM narodu koji TRPI ova Vučićeva poniženja i gleda svojim očima nestanak svoje države i NIŠTA ne preduzima! Što se tiče Skupštine i o čemu se to glasalo u njoj ovih dana, pa to je enigma i za samog Vučića naravno, drugim rečima glasalo se ni za šta, usvojen je Vučićev "izveštaj" za Kosmet koji ne vredi ništa, koji Srbiju dodatno baca na kolena jer nema nikakvu pravnu težinu, plus sadržaj teksta u njemu je grozan, nejasan i užasno loš za srpske interese!
Preporuke:
29
0
24 četvrtak, 30 maj 2019 13:57
!!!
@ćutanje je odgovor

Kako li će veleizdajnik odgovoriti je zaista velika dilema. Pa kako, nikako, prvo mora po mišljenje u neku zapadnu ambasadu.Pa kad se uzmu u obzir šiptarski interesi, smisliće mu nešto okruglo pa na ćoše da kaže Rusima.Onda tabloidi paljba kako smo najjači,a narodu zadruga i rijaliti...I tako do priznanje države šiptarima... Kako drugačije!?Zar očekujete drugačije?!
Preporuke:
33
0
25 četvrtak, 30 maj 2019 14:27
Miki
KOSOVO NIJE IZGUBLjENO ZA SRBIJU, već je oteto i okupirano od Zapada i Albanaca
Kosovo nije izgubljeno, kao ključ od stana, fudbalska lopta ili mobilni telefon. Nemoguće je baš zagubiti Gračanicu, Pećku patrijaršiju, Dečane… Kosovo je oteto i okupirano.
Rat za Kosovo završen je Kumanovskim sporazumom i Rezolucijom 1244 Ujedinjenih nacija, po kojima je Srbija celovita država,a Kosovo i Metohija su njena južna pokrajina.
Ključna bitka za status Kosova vodila se u Savetu bezbednosti UN 2007.god. kada je, posle neuspešnih pregovora Srba i Albanaca, finski diplomata Marti Ahtisari predložio svoj plan koji je u sebi otvarao formalnu mogućnost da Kosovo u perspektivni postane nezavisno.
Ali, posle veta Ruske Federacije, Srbija je u Ujedinjenim nacijama odnela diplomatsku pobedu i formalno sahranila Ahtisarijevu podvalu.
I aktuelni Briselski sporazum, kao i dijalog unutar EU, formalno su statusno neutralni i ne prejudiciraju nikakav budući status Kosova i Metohije. Ništa ni tu nije — izgubljeno.
Preporuke:
40
0
26 četvrtak, 30 maj 2019 15:38
bog dano vic
svaka Vam čast Gospodine Vukadinoviću kad imate snage da se nosite sa ssEssELJEVSKIM TALOGOM...
Preporuke:
34
14
27 četvrtak, 30 maj 2019 16:10
Gospodine profesore...
... nisko vam se poklanjam.

Mislio sam da takvih veličina, kao što ste vi, više nema u srpskom narodu.

Pronađite, molim vas, i ohrabrite još naših ljudi kao što ste vi.
Preporuke:
30
2
28 četvrtak, 30 maj 2019 17:06
Časlavljov
Poštovani Đorđe, ja za vas imam samo veliko poštovanje i odobravanje, i veliku zahvalnost za vaše vredno, mudro i hrabro nošenje bremena skupštinske opozicije.

I nemojte zameriti ove moje dobronamerne reči: Đorđe, ali prošlo je vreme za pamet i učtivost. Politika je postala pozorište, farsa, rijaliti, i tako je trebalo tu skupštinsku sednicu i režirati. Tom jadnom predsedniku još jadnije Srbije trebalo je na sednici reći da je lažov, da je glup, da je slabić i kukavica. Trebalo mu je reći da nema mozga, da nema srca i da nema m.da. Baš tako je trebalo reći, da se sve lepo čuje i vidi na televiziji. I znam ja da vi, Đorđe, niste nikakav cirkuzant, i da to vi niste mogli. Ali mislim da je priliku trebalo iskoristiti.
Preporuke:
28
2
29 četvrtak, 30 maj 2019 17:44
Bonja
G-din Vukadinović je, kao i uvek, sasvim u pravu, ali je neko postavio ključno pitanje: "Koliko je ljudi videlo i čulo ovu konferenciju za štampu?!" Mislim da je greška što opozicione stranke nisu učestvovale u "raspravi" o KiM. To je bila prilika da se nešto javno kaže, a da je bilo opstrukcije - videlo bi se i čulo. Ja sam tu sednicu pratila samo prvi dan, nisam stigla da slušam od početka.Ne/srećom pa je ovaj gudio par sati. A to je negde i poenta - da se i oni zainetresovani za celu priču maksimalno izmrcvare. Ono što mi je bilo interesantno jeste Vučićeva reakcija na Šešeljeve "dobronamerne" savete. Samo što nije zaplakao. Ok, sigurno ima tu njegove odlične glume, ali su mu trebale 2-3 "ode" da se oporavi i ponovo bude prepoznatljivi diktator. "Opozicija" je, slučajno ili namerno, počela da peva Vučićevu pesmu o društvu i ekonomiji, bez KiM. Koliko nam je svima stalo do Kosmeta, a dođe do potpisivanja nekog "sporazuma", može da se pokaže samo na jedan i jedini način:
Preporuke:
11
6
30 četvrtak, 30 maj 2019 17:50
Bonja
masovnim demonstracijama! Onome kome je stvarno stalo - izaći će, mirno, na ulicu! To je jedino što može, što bi trebalo, da nas sabere i okupi! Protiv nepotizma, partokratije, medijskog mraka, laži i spinovanja, pljuvanja, klevetanja, nipodaštavanja, ok - ne mora i ne može svako, ali za KiM ne sme biti izgovora!
Preporuke:
23
0
31 četvrtak, 30 maj 2019 19:44
Turas
Đorđe Vukadinović .
Dobro je što Srbija još uvek ima ovakve pojedince kao što je Vukadinović . Ako ne mogu danas da značajno učine promene u srbskoj politici , mogu bar da nas vrate - pored ovolikih laži vlade - u stvarnost . Da održe kontinuitet vere u istinitost situacije u kojoj se Srbija nalazi . Mora se priznati gospodo , da je to svesna žrtva našeg Vukadinovića .
Preporuke:
18
1
32 četvrtak, 30 maj 2019 19:54
bog dano vic
ssEssELJEVSKI TALOG užasavate argumentima, poštenjem i doslednošću, osobinama koje oni nemaju a tako bi želeli da ih imaju. Nikad taj tupan ne bi završio pravni fakultet da mu to nije sredio VEVIKI DEBEVI VADIKAV. Eto alapača sa diplomom postade predsednik narodu koji ga takvog i zaslužuje mirili se mi sa tim ili ne...
Preporuke:
16
6
33 četvrtak, 30 maj 2019 20:40
Bolje jez u skupstini (samo ovaj put)
nego puz golac na Bgd betonu
Dobro je da je i takva vlast ocajna, losa, sazvala tu sednicu da pokazu jos jednom, ko zna da gleda, na sta lice. Vredelo je da opozicija NE dodje, ali i oni koji su stariji ili nisu Savez,da su dosli,da budu svesno udarani kao sto se i desilo, vredjani. Ali ko mora da ima posla sa takvim minotaurima koji su vlast ili lazna opozicija, mora biti spreman da isturi i svoje bodlje, i to one koje bodu najteze i najvise, kao jez ali skupstinski jez; stoga dobro je sto je Vukadinovic izasao jer kako bi znali da na putu od R 1244 do Briselskih sporazuma vlada prava zbrka alavih vlasti kojima je KIM bio balast, ili su koristili KIM da se obogate; a da drugi iz milosrdja pomazu narod na KIM. Solidan hladan tus A.V. je doziveo samo sedmicu pre, pa sta da radimo. Nije lako, hoces funkciju, a nisi u stanju da je vrsis, a radikalski lazes decenijama. Nema druge nego da se radikali novi i stari pobede. Nemam ni najmanje sumnje da ce se to desiti. Sigurno !
Preporuke:
15
1
34 četvrtak, 30 maj 2019 22:18
Bezdan
Ma g.Vukadinović još oštrije podvucite i rsazobličite sve perfidnosti ovih koji rade za šiptarski režim Odlična analiza zasnovana na činjenicama, a kod njih toga nema
Preporuke:
15
0
35 četvrtak, 30 maj 2019 22:30
teletabis
Posle glasanja napisao sam komentar i zamolio one koji se razumeju, jer ja malo teže shvatam, da mi objasne šta se glasalo u Skupštini?

Sad mi je lakše, nisam jedini koji ne shvata igrokaz u Skupštini.

PS. niko mi nije odgovorio na pitanje, i to je potvrda da i ostatak komentatora nema pojma šta se glasalo.
Preporuke:
15
0
36 četvrtak, 30 maj 2019 22:43
Bravo Đorđe !!!
.
BRAVO ĐORĐE!!!

NA OVAJ I OVAKAV TEKST SNS “KADROVI” NEMAJU ODGOVORE.
ZATO LAŽU, uvek lažu što dokazuje da nikda nisu u pravu.
MULjATORI I LAŽOVI SU ONI,
BESTIDNICI. DOČEPALI SE NARODNOG NOVCA PA PRAVE ORGIJE NA SVAKOM MESTU....
Preporuke:
20
1
37 četvrtak, 30 maj 2019 23:11
Zvonimir Bgd
Šta je bio problem da i mi izađemo sa svojom platformom?

EU, gospodine Vukadinoviću. EU! Znate i sami kao dosledan evroskeptik, što izuzetno cenim kod vas.
To pogubno "bezalternativno" usmerenje srpske politike ka članstvu Srbije u EU! Eto, to je problem nad problemima, iz kojeg proističu skoro svi drugi problemi i Srbije i žalosne političke scene koju gledamo.
Utemeljeno petooktobarskom katastrofom i nepromenjeno do danas kroz sve različite personalne garniture vlasti kroz koje smo prošli i koje se po tom pitanju nisu razlikovale. Danas se to pogubno usmerenje nastavlja. Sve brže. I sve pogubnije...
Preporuke:
15
1
38 četvrtak, 30 maj 2019 23:50
Saučesnik
Gosn. Vukadinović, u prvom delu svoga komentara razložno izlaže da u pogledu oslobađanja Flore Brovine i drugih osuđenih zlikovaca nije bio u vladi i da sa time nema nikakve odgovornosti. Međutim, Vučić zaboravlja da je on tada bio u Nardonoj Skupštini kao poslanik Radikalne stranke i da je bio saučesnik u navedenim događajima jer su bili parlamentarna stranka. Ukoliko su bili protiv trebali su da napuste skupštinu kao protest tadašnjoj politici. Isto se odnosi i na ostale događaaje-gluposti koje je prethodna vlast pre 2012 činila. Sećam se kada je bilo glasanje o rezoluciji o Srebrenici da je Vučko, Toma i ostali pobegli i nisu smeli da glasaju protiv rezolucije , verovatno da se ne zamere nekome.
Znači vučko i bivši radikali kao i SnS su bili saučesnici a ne gosn. Vukadinović. Inače u nekim slučajevima mora se biti čovek ali to košta.
Preporuke:
10
1
39 četvrtak, 30 maj 2019 23:51
Jeremija Krstić
Vučić da da ostavku i da se vrati na "Sever" velikog stadiona.
Preporuke:
15
0
40 petak, 31 maj 2019 00:06
Zvonimir Bgd

Saučesnik
...Ukoliko su bili protiv trebali su da napuste skupštinu kao protest tadašnjoj politici. … Sećam se kada je bilo glasanje o rezoluciji o Srebrenici da je Vučko, Toma i ostali pobegli i nisu smeli da glasaju protiv rezolucije , verovatno da se ne zamere nekome.

Razveselio me Vaš komentar. Sasvim je protivrečan.
Preporuke:
4
1
41 petak, 31 maj 2019 07:42
Konobar
Vučić se bavi izdajom, i to očigledno...

Opozicija u akciju...

Srpski intelektualci u akciju...

SPC u akciju...

Nije više dovoljno opisivati stanje i konstatovati rad izdajnika. Manipuliše i sluđuje narod...ubija zdravu pamet, osiroteli narod je u bunilu i haosu uništenih institucija Srbije.
Preporuke:
19
0
42 petak, 31 maj 2019 16:15
MP 1
Da li je ono O Kovacevic u emisiji "Da mozda ne" prezrivo rekla da Dj. Vukadinovic nije bitan a ni njegovo izlaganje i konferencija za novinare ? O.K. prokomentarisala na pricu C. Jovanovica koji je vrlo pripremljeno pokusavao da razvodni kako se Srbija istorijski odnosila prema KIM-u i sta je sadasnjost. Povrsno gledamo bilo bi nekom i ubedljivo ako se malo dublje ne pogleda. Emisija na rts-u je bila orkestrirana samo vredi pazljivo slusati tekst koji je (dramaturg u politici) Jovanovic tada izrekao. Naucio je tekst na pamet..kad onako iskolaci oci, znaci da je naucio, pa da se preslisa da nije zaboravio. Ima male dramske pauze da vidi kakav je efekat postigao..to je bilo perfidno podmetanje u tv emisiji sa vecom gledanoscu od prosecne.
Smatram da je Kovacevic bila NEprofesionalna jer svaki narodni poslanik koji savesno obavlja svoj posao i oseca obavezu da govori istinu je vredan paznje i postovanja.
Sramota RTS sta sebi dozvoljavaju i koliko stete nanose javnoj reci !
Preporuke:
22
1
43 petak, 31 maj 2019 18:23
"Panter"
Hvala vam u ime normalnih Srba što ste prisustvovali i što ste diskutovali na sednici Skupštine.
Preporuke:
20
1
44 subota, 01 jun 2019 00:16
Miroslav Đukić
Bravo! Nije Vučić u svađi sa g. Vukadinovićem, ni sa Svetim sinodom, ni sa opozicijom,najmanje sa narodom. Vućić je u svađi sa samim sobom! U toj svaži mu niko, pa ni Gospod Bog, ne može pomoći!
Preporuke:
5
0
45 subota, 01 jun 2019 07:45
Milentije
Primer kako treba medijski nastupati, u situaciji zagađenja i pometnje u informativnom prostoru, ciljano proizvedenih i održavanih zbog odsustva objektivnih argumenata vlasti. Vučić nema viziju za rešavanje velikih političkih pitanja (tu se ništa nije promenilo od devedesetih godina, kada se pojavio na političkoj sceni), a nema ni potreban realni kapacitet za pregovore na internacionalnoj sceni (saučesnik i eksponent neodgovorne politike devedesetih godina koja je ostavila katastrofalne rezultate). Potrebno je jasno iznositi argumente i čvrsto se držati suštine i najbitnijih pitanja velikog nacionalnog problema i ne dozvoliti skretanje paženje i zamagljivanje, niti trikove usavršene u radikalskoj školi.
Preporuke:
4
0
46 subota, 01 jun 2019 11:12
Konvertit
Ko jednom slaže - drugi put mu se ne veruje! Ko stalno laže - postave ga za Predsednika Srbije. Da isposluje obećano.
Preporuke:
5
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner