Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Posle Dimitrija Tucovića, u Skupštini Srbije nije viđen takav proalbanski ekspoze kao što je bio ovaj Vučićev

Komentari (71) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 29 maj 2019 20:33
penzioner Cviko,
Juče su Skupštini Srbije napravili cirkus tortu a večeras u centru Beograda prave "šlag za tu tortu", skup "Mirdita-dobro jutro" u sred večeri. Srpska policija obezbeđuje ovaj skup. Zašto kad je to tako dobro?
Preporuke:
113
11
2 sreda, 29 maj 2019 21:25
Zoran Đ.
U Srbiji se pojavila filozofija da o radu filozofiraju oni koji nista u zivotu nisu radili!Vucicev primer za uspesnu privredu je: Covek bez dana radnog staza postane direktor!Covek drzi pecenjaru,a onda preko noci postane direktor preduzeca koje zaposljava 30000 ljudi i okrece milijarde evra!Ministri sa laznim diplomama i doktoratima!!!!DALI OVAJ COVEK IMA MAKAR MALO OBRAZA I STIDA!!!???Za dualno obrazovane su potrebno ozbiljne firme,a ne fabrike papuca i tregera!
Preporuke:
119
9
3 sreda, 29 maj 2019 21:29
Markovic N.
Što bi rekao Bili Piton: Ajde!? A kod koga se to, po Vučiću, primila filozofija diplome a ne rada? „Doktorati“ Nebojše Stefanovića, Siniše Malog, Jorgovanke Tabaković, Aleksandra Šapića, „diploma i master“ Tomislava Nikolića, „diplome“ Aleksandra Martinovića, Igora Bečića i kuma Nikole Petrovića? To su sve ljudi iz njegovog kruga (Šapić originalno nije ali mu se prilepio). Koliko njih se ikada bavilo preduzetništvom ili bilo kakvom privredom, a koliko su bili na državnim jaslama ili „savetničkim“ poslovima za belosvetske i domaće muljatore? Vučić nam stalno govori da smo mi Srbi lenji i najgori kad se bunimo što nam „nalazi“ posao za 200 evra sa pelenama i bez bolovanja, ali njegova ekipica sa lažnim obrazovanjem i falsifikovanim biografijama je superiška. Ajde!?
Preporuke:
105
8
4 sreda, 29 maj 2019 21:30
slučajni propust?
"Za krivično delo nacionalne veleizdaje u srpskom krivičnom zakonu na osnovu člana 306 i 307 predviđena je kazna do 20 godina zatvora."
--
Poslanici skupštine Srbije usvojili su danas izmene Krivičnog zakonika kojim se ukida kazna zatvora od 30 do 40 godina i uvodi doživotna kazna zatvora za najteža krivična dela.

"Doživotna kazna zatvora proširena je i na sva druga krivična dela za koja je prema važećem zakonu predviđena kazna od 30 do 40 godina.
Ta dela su ubistva predstavnika najviših državnih organa, teška dela protiv ustavnog uređenja i bezbednosti Srbije..
--
Teško delo protiv ustavnog uređenja?
Preporuke:
93
13
5 sreda, 29 maj 2019 21:44
Ratko
Predsednik Srbije,je njen grobar.
Da je sve režirao sa Tačijem, potvrđuje sam Vučić, podatkom da je za upad šiptarske bande znao još 17.05.2019. Pri tom je izričit da Zapad laže, da je od njih dobio tu informaciju. Ovaj podatak, uz prošiptarski izveštaj u Skupštini Srbije, pun laži, istorijskog paušalizma i veličanja šiptarskih kapaciteta u svrhu zastrašivanja Srba i upozorenja o šiptarskom strašnom sudu koji čeka Srbe i Srbiju, ima samo jedan cilj- bezuslovno priznanje nezavisnosti Kosova. Možda za koji dan iznese i ideju da pride treba dati i Preševsku dolinu.
U normalnoj zemlji za tako otvoreno neprijateljsko delovanje protiv države se ne predviđa doživotna robija, no smrtna kazna.
Preporuke:
73
6
6 sreda, 29 maj 2019 21:45
Heporobljeni Srbin
Ne zna se kada je bolesnik pre slagao: na "sednici volova" (tako se zove naša skupština) bolesnik je izjavio "Svim sredstvima ćemo braniti srpski narod na KiM" i pokrenuo ono što je ostalo od vojske. Kada ga je čovek sutradan pitao da li je time mislio da upotrebi vojsku da bi zaštitio preostale Srbe, bolesnik je odgovorio: "Ni po koju cenu mi ne pada na pamet da je upotrebim!". Verovatno je mislo da sa Šiptarima ratuje jajima koje pominje. Samo ne znam kojim, pošto nije vernik, a za druga jaja ja ne znam. Razni ljudi, pa razne i sklonosti!
Preporuke:
59
6
7 sreda, 29 maj 2019 21:51
Ma, daj da vidimo...
... kako srpske starkelje da ubedimo u sve ovo.

Prvi su ujutro na kioscima da kupe njegovu štampu.
Preporuke:
58
10
8 sreda, 29 maj 2019 22:20
Rajko Krvavac
Teški dani su pred nama. Veleizdajnik i psihopata vučić sve ovo kreira, sve ovo na Kosovu rade njegovi satrapi, sve je režija i to je više nego očigledno...
Kako objasniti da već 30 godina nekolicina tih nitkova, ništarija, ubica, veleizdajnika i pljačkaša: Šešelj, Vučić, Nikolić, Dačić, vulin, gojkovićka jorgovanke i sl... uništavaju srpski rod.
Zaista ne znam šta je s nama kada to dopuštamo.
Nema te nesreće u koju nas nisu uvalili upravo ovi likovi. Pogledajte šta su uradili Srbima u regionu. Srba više nema u Kroaciji, u Sarajevu, u crnoj gori, na kosovu ... šta su uradili u Srbiji: piramidalne banke, inflacija, nekoliko ratova, stotine hiljada izginulih, izbeglih, uništenih, nameštaju nas kao glinene golubove zapadnom ološu da nas istrebi, bombarduje, oduzme zemlju, firme ... pa šta smo mi nego obično roblje ... građanski rat nam ne gine ... zaista se bojim ... ovo je sve potpuno u raspadu ... policija radi za lopove, sudovi sude sirotinji, nema pravde, nema dobrote, nema budućnosti
Preporuke:
57
17
9 sreda, 29 maj 2019 23:30
sofi
Oradovao me ovaj članak. Konačno da šira javnost sazna za stavove i mišljenja Dimitrija Tucovića. U Užicu je Ulica Maršala Tita preimenovana u Dimitrija Tucovića. Mrtva trka ko je veći prijatelj Arbanasa. Kada je menjan naziv ulice bio sam ismejan jer navodno izmišljam o stavovima Dimitrija Tucovića. Ulicom svakodnevno idem,ali joj naziv ne spominjem.
Preporuke:
58
11
10 sreda, 29 maj 2019 23:43
Lek
Pojedinačnu gnjidu zgnječiti noktima, ako su se zapatile, potopiti u "srpsko bure".
Preporuke:
37
7
11 sreda, 29 maj 2019 23:44
Ustav Republike Srbije
. Za krivično delo nacionalne veleizdaje u srpskom krivičnom zakonu na osnovu člana 306 i 307 predviđena je kazna do 20 godina zatvora.


Čudno je da pre svih pregovora sa Albancima, pre Briselskog sporazuma nije prvo izmenjen Ustav Republike Srbije, upravo zbog ovoga. Neshvatljivo.
Preporuke:
28
7
12 sreda, 29 maj 2019 23:50
Saglasnost Narodne Skupštine Republike Srbije i na referendumu
. krivično delo nacionalne veleizdaje u srpskom krivičnom zakonu na osnovu člana 306 i 307 predviđena je kazna do 20 godina zatvora. Narodni pokret Srba sa Kosova i Metohije


Ma može se to izbeći na način da se zatraži saglasnost Narodne Skupštine Republike Srbije, plus potvrda na referendumu saglasnosti i na sporazum i "sve čisto" bez krivične odgovornosti.
Preporuke:
16
6
13 sreda, 29 maj 2019 23:53
Temudzin
Pa sta bre vise komentarisete i prodajete pamet kad niko od Vas sajber komentatora nema hrabrost da uradi ono sto treba. Vucic prodaje Kosovo i Vi crkinte od muke a ko ce da ga spreci.... Vojska??? Policija??? Narod na ulici ??? Pohapsiti i poslati u zatvor na 20 god minimum. Ovo se napravila organizovana izdajnicka grupa i osim Boska i nekoliko oko njega niko nema hrabrosti. Jel tako junaci???
Preporuke:
46
8
14 sreda, 29 maj 2019 23:54
Nista ne razumem
Mucic. Mindzurijski kandidat - Siptarski mandatar.
Preporuke:
30
7
15 sreda, 29 maj 2019 23:58
Skupština i referendum
. krivično delo nacionalne veleizdaje u srpskom krivičnom zakonu na osnovu člana 306 i 307 predviđena je kazna do 20 godina zatvora.


Previše potcenjujete, pa čovek je već dobio "pokriće" od Narodne Skupštine Republike Srbije, za Briselski sporazum i za sve što čini u vezi sa pregovorima sa Albancima, sutra opet šta god dogovori dobiće saglasnost Narodne Skupštine Republike Srbije, dok je njegova većina u skupštini. Sve opet potvrdi na referendumu i to je to, nema krivične odgovornosti, jer nije sam bio u tome već mu je skupština i referendum pokriće za sve.
Preporuke:
32
9
16 četvrtak, 30 maj 2019 00:05
Bojan, Priština
Dugo se među Srbima nije pojavio nesoj da nastavi delo Koste Novakovića i Dimitrija Tucovića.

Ako preživimo AV Ava, živećemo do sudnjeg dana, kao narod.
Preporuke:
51
13
17 četvrtak, 30 maj 2019 00:11
Causa Spectandum
Imam resenje!! _)))) Volim kada mi genijalnost zaiskri.LM, ocigledno je da se AV navadio govoriti u skupstini i primati aplauze. To valja iskoristiti tako sto cete ga hvaliti i traziti bezbrojnr bisove, pa neka sa naprednjaci do mile voje naslusaju vodjinog trabunjanja
Preporuke:
16
7
18 četvrtak, 30 maj 2019 00:13
Ivan Veljković
Da zaista, posle Dimitrija Tucovića ovo je naj proalbanskiji govor u Skupštini Srbije koji je gotovo dva i po sata govorio sumanuti predsednik Srbije Aleksandar Vučić pre dva dana. Još uvek sramotni izdajnik Tucović drži suvereno prvo mesto po tom pitanju, jer Tucovićevi javni nastupi i stavovi po pitanju Kosmeta su zaista najveći talog i sramota koje je ova zemlja Srbija iznedrila, međutim Vučić ide njegovim stopama, i nastavi li ovako kao sada veoma brzo će stići i prestići Tucovića po pitanju proalbanstva i izdaje Srbije.
Preporuke:
46
11
19 četvrtak, 30 maj 2019 00:49
Kapitulacija iz Kumanova
Verujte ja ne verujem da će bilo kada ili bilo ko odgovarati za bilo koji vid "prodaje ili izdaje" srpskih nacionalnih interesa. Kada niko do sada iz pregovaračke delegacije iz pregovora u Kumanovu nije odgovarao za veleizdaju jer je odobrena okupacija teritorije države Srbije ili tada SR Jugoslavije, odobreno stranim vojskama da zauzmu teritoriju (KFOR). Bili je u toj delegaciji koja je potpisala kapitulaciju i vojnih lica i lica iz politike i sve je to odobrila Narodna Skupština SR Jugoslavije i Srbije i nikom ništa. Tako će se i "ovi pokriti" odlukom Narodne Skupštine Republike Srbije ili referendumom i posle će "biti heroji" ko i oni što su 1999 godine kapitulirali, potpisali klasičnu kapitulaciju. Koja se danas predstavlja kao "pobeda". Kapitulacija i izdaja pred jačom vojnom silom ko i 1941 godine, samo što ovo traje mnogo duže.
Preporuke:
22
89
20 četvrtak, 30 maj 2019 01:35
dr
Posle Dimitrija Tucovića, u Skupštini Srbije nije viđen takav proalbanski ekspoze kao što je bio ovaj Vučićev


Da ovo potvrdimo i poslovicama koje je skovao srpski narod: Krv nije voda ili Ko će kome, ako neće svoj svome.

To što smo mi Srbi dozvolili da nam potomci Balista i Ustaša vode državu je naš problem. Da bi se znalo gde smo pogrešili u istoriji, srpski narod je iskovao više stihova poput sledećih:

Da se Dražim bajrak vije, ne bi bilo Albanije, i bila bi Ravna Gora na tri južna srpska mora.
Preporuke:
28
63
21 četvrtak, 30 maj 2019 04:52
Spiridon
@ Kapitulacija iz Kumanova
Kada niko do sada iz pregovaračke delegacije iz pregovora u Kumanovu nije odgovarao za veleizdaju jer je odobrena okupacija teritorije države Srbije ili tada SR Jugoslavije, odobreno stranim vojskama da zauzmu teritoriju (KFOR).

Da bi neko odgovarao za veleizdaju mora da postoji država sa velikim D, to jest uređen sistem sa vladavinom prava a ne partijska prćija na čelu sa Vođom koji je iznad svih zakona. Tako da, kao što niko nije nikada odgovarao zato što je Vođa iz Kumrovca sa svojim satrapima rasparčao Srbiju Ustavom iz 1974, tako isto niko nije odgovarao kada je Vođa iz Požarevca potpisao kapitulaciju u Kumanovu i pustio NATO da mu na Kosovu napravi Bondstil. Prema tome, ni ovaj novi Vođa iz Čipuljića tj NBG blokova nema čega da se plaši, jer dok je primitivnog stada biće i Vođe da to stado vodi kako god mu je ćef. Za državu sa D su potrebni ljudi a ne polupismena rulja koja živi svoj život na potezu Zadruga-fuZbal na teveju-Grand parada...
Preporuke:
31
70
22 četvrtak, 30 maj 2019 06:49
Dragan
AV će zbrisati iz knjiga Vuka Brankovića, Dimitrija Tucovića i Milana Nedića...3 u 1.
Preporuke:
20
7
23 četvrtak, 30 maj 2019 08:04
Milos Petrovic
Nemojte molim vas mesati Vucica i Tucovica. Tucovic je bio vrhunski intelektualac i hrabar covek. Njegova razmisljanja o Albancima treba razumeti u kontekstu tog vremena, jos pre Prvog svetskog rata, i u kontekstu njegovih ideoloskih principa u kojima je--slagali se mi sa njima ili ne--bio dosledan. Najzad, Tucovic je u Kolubarskoj bici dao svoj zivot u odbranu Srbije. Kamo srece da je danas vise takvih ljudi u Srbiji -- i u Skupstini!
Preporuke:
32
10
24 četvrtak, 30 maj 2019 08:09
Spiridon
@ Zoran Đ.
U Srbiji se pojavila filozofija da o radu filozofiraju oni koji nista u zivotu nisu radili!Vucicev primer za uspesnu privredu je: Covek bez dana radnog staza postane direktor!Covek drzi pecenjaru,a onda preko noci postane direktor preduzeca koje zaposljava 30000 ljudi i okrece milijarde evra!
Pa sad, koliko mene sećanje služi u zemlji Srbiji je stanje takvo otkako ja znam za sebe, odnosno jedino što se promenilo je što su zaslužne drugove sveže pristigle od zmija i međeda, zamenili trange-frange vlasnici pečenjara naprdnjačke tj eks-vadikalske provinijencije. U bilo kojoj normalnoj državi takvo nešto je van pameti, ali u Srbiji će svi odmah da potrče i stanu u red, ne bi li nekako preko neke rođačko-zemljačke veze zaposlili dete kod tog vlasnika pečenjare, što je sada zaseo u direktorsku fotelju. Najbitnije je da smo mi sveCki šampioni u dangubljenju i mlaćenju prazne geostraktičke slame, odsek oranje po nebesima, a to da se ispred svog praga počisti je misaona imenica...
Preporuke:
20
28
25 četvrtak, 30 maj 2019 08:20
Dragoslavić
Od Isusovog ulaska u Jerusalim pa do dana današnjega nije viđen.......ovakAV skup izdajnika i manipulatora na tako malom prostoru!
Preporuke:
24
4
26 četvrtak, 30 maj 2019 08:21
CD
Spiridon , Srbija nije 1999. potpisala kapitulaciju.
Preporuke:
38
18
27 četvrtak, 30 maj 2019 08:45
Vlada1
Mislim da je u pitanju veca štetočina od Tucovića.
Tucović je žrtva svoje ideologije i primer jedne velike boljke kod Srba - usled nedefinisanja srpskog stanovišta Srbi su skloni da prihvate svaku ideju bez pitanja - "gde su Srbi,Srbija i naš nacionalni interes tu,kako to da "uklavirimo" u tu novotariju".
Dogmate.Vernici novih ideologija koji ne kapiraju da svaka ideja ima svoje poreklo,da je tvorac koji ju je osmislio takodje čovek koji je "proizvod" nekog podneblja,neke kulture i religije,koji je pod vecim ili manjim uticajem formalnih ili neformalnih centara moci iz svog okruzenja i svojih interesa.
Da pored porekla ideja ima i svoj tok,dinamiku i da je ,nezavisno od toga ko ju je osmislio i plasirao ona ima svoj zivot - trpi uticaje formalnih i neformalnih centara moci koji je oblikuju ,prilagodjavaju svojim interesima,krazkoročnim i dugoročnim ciljevima.
Preporuke:
14
7
28 četvrtak, 30 maj 2019 09:02
Vlada2
Druga velika boljka kod srpske elite je oportunizam,zelja za vlascu bez obzira na javni interes.
Ovde je to u pitanju a Tucovićevski pristup je samo alat za postizanje trenutnog cilja- predaje KiM na sto laksi način i stvaranja uslova da ta izdaja ne bude kasnije kaznjena.
Protiv DOGMATA se moze boriti ligičkim zakljucivanjem i argumentima ali protiv oportunizma se moze boriti isključivo postavljanjem moralnih normi kao osnovnovnih preduslova za bavljenje javnim poslom i ostrim kaznjavanjem svakog oblika ponasanja koji je usmeren protiv javnog interesa.
OPORTUNIZAM TRETIRATI KAO KRIMINAL,sto on u stvari i jeste.
Mi imamo kriminalnu "elitu" kija je omo sebe okupila talog drustva.
Pogledajte agresivnost i odlucnost koju ispoljavaju "idelopoklonici" (a u stvari oportunisti ) braneci 'Vodju" (a u stvari štit za koruptivne radnje ,od najsitnijih,mizernih do najkrupnijih) - znaju da su talog i spremni su da brane pozicije (od kafe kuvarice do ministra) po svaku cenu.
Preporuke:
16
7
29 četvrtak, 30 maj 2019 09:11
tri_korne_penal
Miloš Petrović

Ne znam mnogo o Dimitriju Tucoviću, ali mi se čini da je Vaš komentar dobar. To vreme je drugačije, od ovog, ali i nije toliko.

Naslov dela Dimitrija Tucovića je varljiv, u njemu se koristi izraz SRPSKA BURŽOAZIJA. Dakle, tu se mešaju klasna i nacionalna dihotomija (buržuji/proleteri, nacionalno/internacionalno). Tu nešto nije u redu, jer se ti principi ne trpe baš, jedan mora imati prvenstvo. Tucović nastupa ideološki protiv srpske buržoazije, kojoj recimo pripada Pašić i koja navodno ugrožava Šiptare, ali buržoazija ne poznaje nacionalnost, kao što ni danas kapital ne poznaje granice. Buržuj ugrožava i domaće i strane jer je njemu sticanje princip. A nacionalno osvešćen čovek makar bio i preduzetnik se odnosi isto i prema podređenima iz svog i drugog naroda. Čitajte Iljina, zdravi nacionalizam je bolji od bilo kog internacionalizma.

Tucovića skinuše sa Slavije, Pašić i dalje "stoji" kod Doma sindikata.
Preporuke:
14
27
30 četvrtak, 30 maj 2019 09:37
Spiridon
@ CD
Spiridon , Srbija nije 1999. potpisala kapitulaciju.

Ajde...!?? A kako se tačno zove potpis na papir, po kome se vojska i policija te države povlače sa dela svoje teritorije, da bi ih zamenile oružane snage zemalja koje su i napale tu državu upravo sa ciljem da nasilno otcepe taj deo njene teritorije...?!! Evo, izvolite miloševićevci, imate sve vreme ovog sveta da odgovorite na to jako jednostavno pitanje...
Preporuke:
20
33
31 četvrtak, 30 maj 2019 09:45
RS
Zašto se Srbi sa Kosova i Metohije ne okrenu sami sebi? Zašto se sami ne organizuju i zatraže pomoć dijaspore? Zar ne vide da će ih politički ološ prodati? Pa 1994. godine su uveli sankcije i prekinuli sve odnose sa Republikom Srpskom, u sred rata.

Srbi u ostatku Srbije su zasljepljeni.
Preporuke:
14
9
32 četvrtak, 30 maj 2019 10:03
tri_korne_penal
Spiridone

Samo ste delimično u pravu, povlačenje snaga jeste kapitulacija, vojske država jesu došle da održavaju mir, ali sporazum i R1244 su u pravnom smislu jasni. i dalje Srbija ima pravo da vrati deo snaga na KiM, na granicu i na deo teritorije dok se rešenje ne nađe.

To što neko misli da je to istorijski prevaziđeno je njegov problem.

I nisam nikakav miloševićevac i o njegovom režimu mislim sve najgore. Milošević je uradio to što je uradio. Ja bih na njegovom mestu držao teritoriju makar i sto hiljada Srba poginulo od bombardovanja ne bih je predao. Jer se Srbija tada dobro branila. I Srbija se branila i od NATOa i od OVK. Čisto da se ne bi menjale teze da je Srbija provodila genocid na Kosovu itd. To su budalaštine kojima se pravdaju nečije mrlje. Isto je i sa Račkom, Markalama, Dobrovoljačkom
Preporuke:
12
32
33 četvrtak, 30 maj 2019 10:17
Vlada @ tri_korne_penal
Bravo.Baš na to sam mislio kada sam pisao ranija dva komentara.
Pašicevski,oportunistički pristup sa jedne i Tucovicevski ideološki sa druge.To je stpska politička priča.Nazalost.
Premalo Dositeja Vuka,Ička,Garašanina ...a previše Pašića i Tucovića.
Preporuke:
11
21
34 četvrtak, 30 maj 2019 10:41
tri_korne_penal
Vlada

Nije to samo srpska priča, pogotovo ne danas, i ranije je toga bilo. Ja kad sam čuo da je Pašić bio vlasnik cele četrvti u Beogradu, ja sam ga otpisao. To je nedopustivo, to je sukob interesa, takvi ne mogu da se bave politikom. Mogu, ali da dokažu doslednost.

Pogledajte Čedu Jovanovića, pogledajte mnoge druge.

Tajkuni koji se bave politikom i navodno zastupaju nešto. Nema razlike između Čede i Bajatovića. A u opozitnim partijama!!! I onda se pitamo što imamo preletače, neko preleti za radno mesto, a neko za neki dil u biznisu. Tajkun je tajkun, njemu u politici nema mesta, i glasači su mu sumnjivi.

Koštunica je pravio neke greške, ali on je čovek tu idejno i ideološki i takav je što se mene tiče najbolji da se bavi opštim stvarima. Svi prave greške, ali neko to radi jer je to ljudski, a neko se uz to ogrebe na razne načine.

Zato ja kažem - Jovo Bakić da uđe u politiku, nisam njegov istomišljenik, ali taj tip neće da ukrade, neće da kaže jedno a uradi drugo
Preporuke:
5
24
35 četvrtak, 30 maj 2019 10:51
Spiridon
@ tri_korne_penal

sporazum i R1244 su u pravnom smislu jasni. i dalje Srbija ima pravo da vrati deo snaga na KiM, na granicu i na deo teritorije dok se rešenje ne nađe.

Jeste daje joj pravo da vrati tih simboličnih 1000 vojnika i to za sledeće namene:

1. Vezu sa međunarodnom civilnom misijom i međunarodnim snagama bezbednosti.

2. Obeležavanje ili čišćenje minskih polja.

3. Održavanje prisustva na srpskim istorijskim lokalitetima.

4. Održavanje prisustva na ključnim graničnim prelazima.

A sve to je isključivo i jedino dozvoljeno na poziv oružanih snaga agresora koji su i napali Srbiju sa ciljem da bi se ta ista vojska i povukla sa Kosova. Što se tiče tog dela sa rešenjem koga treba u međuvremenu naći, jasno vam se u 1244 kaže da se isto ima tražiti na osnovu Rambujea (S/1999/648), odnosno referendum o nezavisnosti posle par godina
Prema tome, jako mi je žao ali to se zove kapitulacija, samo umotana u lep šareni papir ...
Preporuke:
12
31
36 četvrtak, 30 maj 2019 11:37
Država
Ko je to odgovarao što nije branio granice Na Srbije a danas Republika Srbija "baštini nasleđe Kraljevine Srbije" u Vojsci , politici i uopšte kao država. Baštini nasleđe Kraljevine Srbije bez Makedonije i Crne Gore koje su bile u sastavu Kraljevine Srbije. Što niko nije odgovarao za izdaju 2006 godine kada je dopušteno da se odvoji Crna Gora? Što niko nije odgovarao 2008 godine kada su Albanci proglasili svoju "državu na Kosovu i Metohiji"? Ko je to krivično procesuiran? Niko ni od Albanaca ni od Srba što nisu poslali srpsku vojsku da vrati suverenitet. Znači neće niko ni za šta odgovarati. Eto Sulja Ugljanin otvoreno zastupa ideju "Sandžak Republika" i ništa, što nije u zatvoru, a tako su počeli i Albanci "Kosovo Republika" p bi što bi. Neka sutra polude i u Vojvodini, ko će odgovarati, niko? Pa vidi to svet i zato se niko ne plašite jer država ne reaguje na vreme ili nikako i zato je sve tako.
Preporuke:
20
5
37 četvrtak, 30 maj 2019 12:05
Ah
Tucović i Vučić su neuporedivi, prvi je imao ideale makar i bio u zabludi ali mu oni nisu smetali da pogine za Srbiju. Da li neko može da zamisli Vučića da žrtvuje išta za Srbiju?
PS
Ne pominje se u rezoluciji 1244 referendum iz neprihvaćenog sporazuma u Rambujeu koji bi bio stvarna kapitulacija. Da je tako davno bi šiptari organizovali referendum.
Inače stara je teza žutih evroljubaca koji bi da se otarase Kosova i u čemu suštinski podržavaju Vučića je da je Kumanovsko povlačenje "kapitulacija".
Laž, jer kako izgleda kapitulacija pogledajte Nemačku 1945 - totalno razoružanje i zarobljeništvo oružanih snaga.
Dosta više sa tom prozapadnom i efektivno prošiptarskom propagandom. Nismo svi sisali veslo kao što neki očigledno misle.
Preporuke:
12
18
38 četvrtak, 30 maj 2019 12:21
Miki
Srbija je okupirana 5. oktobra 2000.god.
Preporuke:
32
8
39 četvrtak, 30 maj 2019 14:02
Kapitulacija
Ne samo da je 1999 potpisana kapitulacija nego je to ucinjeno defakto bez borbe sa samo 300 poginulih vojnika i policajaca. Danas se spominje bitka na Kosarama a da se ne kaze da bitka nije zavrsena i da je Kumanovska kapitulacija potpisana u sred te bitke. Ni danas niko ne spominje cinjenicu da se 1999 ni vlast ni opozicija ni narod nisu bili spremni zrtvovati za Kosovo. Sto se posle desilo je ispunjenje Lazareve kletve
Preporuke:
8
30
40 četvrtak, 30 maj 2019 14:28
Miki
KOSOVO NIJE IZGUBLjENO ZA SRBIJU, već je oteto i okupirano od Zapada i Albanaca
Kosovo nije izgubljeno, kao ključ od stana, fudbalska lopta ili mobilni telefon. Nemoguće je baš zagubiti Gračanicu, Pećku patrijaršiju, Dečane… Kosovo je oteto i okupirano.
Rat za Kosovo završen je Kumanovskim sporazumom i Rezolucijom 1244 Ujedinjenih nacija, po kojima je Srbija celovita država,a Kosovo i Metohija su njena južna pokrajina.
Ključna bitka za status Kosova vodila se u Savetu bezbednosti UN 2007.god.kada je,posle neuspešnih pregovora Srba i Albanaca, finski diplomata Marti Ahtisari predložio svoj plan koji je u sebi otvarao formalnu mogućnost da Kosovo u perspektivni postane nezavisno.
Ali, posle veta Ruske Federacije,Srbija je u Ujedinjenim nacijama odnela diplomatsku pobedu i formalno sahranila Ahtisarijevu podvalu.
I aktuelni Briselski sporazum,kao i dijalog unutar EU, formalno su statusno neutralni i ne prejudiciraju nikakav budući status Kosova i Metohije. Ništa ni tu nije — izgubljeno.
Preporuke:
13
2
41 četvrtak, 30 maj 2019 14:31
Vlada @ tri_korne_penal
Naravno da je bilo toga uvek- samo su te dve mane srpske politike najzastupljenije i usput se "namestilo" poredjenje Vučića i Tucovica pa oidatle poredjenje.
Baš taj sukob interesa koji pominjete je najdlabija tačka demokratije u koju i udaraju protivnici demokratije a istovremeno tim putem je urušavaju.
Jedini lek je transparentnost ,ne samo onih koji su na javnim funkcijama već svih onih koji se bave politikom,bilo da su stranačke ili nestranačke ličnosti.
Smatram da svako ko udje u politiku mora da istakne ne samo imovinsku kartu vec da biraču,konzumentu politike mora da naglasi svoje članstvo u bilo kakvom verskom ili gradjanskom udruženju - bilo da je u pitanju udruzenje golubara,loža ili slično.
Ovo kod nas nije obaveza već samo stvar lepog vaspitanja,nažalost.Svako precutkivanje članstva se mora tretirati kao pokušaj obmane.Samo iz tog razloga se ne slazem s vama oko g.Bakica.
Prećutkuje svoje članstvo u Ist-vest bridž grupi.Tek ako mu neko pomene daje objasnjenja neka.
Preporuke:
5
8
42 četvrtak, 30 maj 2019 14:54
Kapitulacija
. Kapitulacija
Ne samo da je 1999 potpisana kapitulacija nego je to ucinjeno defakto bez borbe sa samo 300 poginulih vojnika i policajaca.


Naravno da je kapitulacija. Oni koji tvrde da nije kapitulacija iz razloga kao nije vojska odvedena u zarobljeništvo i nije razoružana. Pa nije ni u Sloveniji JNA razoružana, nije ni u Makedoniji razoružana i nije odvedena u zarobljeništvo, nije ni u Crnoj Gori, nije ni u Federaciji Bosne i Hercegovine, pa zar nije kapitulacija gde srpska vojska nema efektivnu kontrolu teritorije? Naravno da je kapitulacija. Ne treba se lagati.
Preporuke:
8
25
43 četvrtak, 30 maj 2019 15:17
Stefke
Porediti Dimitrija Tucovića i Aleksandra Vučića nema mnogo smisla. Pre svega, da biste mogli pričati o delu Dimitrija Tucovića treba se dobro upoznati s njegovim aktivnostima, knjigama, člancima, kao i o vremenu u kome je bio politički aktivan (1903-1914). On nikada nigde nije napisao niti izjavio da teritorija današnjeg Kosova i Metohije treba da se priključi nekakvoj suverenoj albanskoj državi! Molim vas, imajte to u vidu. Dimitrije Tucović je smatrao da balkanski narodi treba da formiraju jednu vrstu Zajednice, tzv. "Balkansku Federaciju", kako bi se suprotstavili imperijalizmu i hegemoniji velikih zapadnih sila. Dimitrije Tucović je dao svoj život u borbi za odbranu Srbije. Nije pobegao u inostranstvo. Za razliku od Tucovića, Vučić propagira ideju RAZGRANIČENjA, pri čemu je vrlo jasno da on, Dačić, Vulin, i slični njima izdajnici hoće da Albancima predaju 90% teritorije Kosova i Metohije, plus Preševo i pola Bujanovca! I to hoće da predstave kao veliku srpsku pobedu, tj. kompromis!
Preporuke:
12
1
44 četvrtak, 30 maj 2019 15:24
VRS
@Kapitulacija Sve što si napisao je netačno ! Vojska je odbranila granicu,odbranila je svaki grad na KiM od ulaska agresora i terorista tokom rata 1999.god . Vojska se povukla sa KiM nakon Kumanovskog sporazuma i Rezolucije SB UN 1244(koja garantuju da je KiM dio SRJ t.j.Srbije; Vučić laže da to nije tako;ta rezolucija je i razlog zašto KiM nisu priznali Španci(član NATO),Rusi,Kinezi i 100-tinjak država svijeta).
Do Kumanvskog sporazuma NATO je došao, ne pobjedom nad Vojskom SRJ na KiM, nego ubijajući civile i rušeći škole, bolnice, puteve, mostove,obdaništa... širom Srbije.
Preporuke:
28
1
45 četvrtak, 30 maj 2019 15:34
Stefke 2
"Neću ni sada, kao što nisam nikada, ni pomišljati da sebe sklanjam od sudbine koja prati ceo narod“ - napisao je Dimitrije Tucović, uoči smrti, svom ocu.
... Da pojasnim malo neke stvari. Dimitriju Tucoviću se nepravedno pripisuje da se on zalagao za priključenje teritorije Kosova i Metohije nekakvoj "suverenoj albanskoj državi". To je nebuloza koju su smislili anti-srpski komunisti posle 1919. godine, kada Tucović više nije bio među živima. Pročitajte njegove knjige i članke, i videćete da on to NIKADA NIGDE nije izjavio! Tucović je u svom delu kritikovao isključivo zaposedanje Lješa i Drača, albanskog primorja, s pripadajućom okolinom, smatrajući da Srbiji nije potrebno da na taj način ostvaruje "izlazak na more". Tucović se zalagao za ravnopravnu Zajednicu Balkanskih Naroda, gde će svi balkanski narodi moći da ostvare svoja prava na slobodu, mir, pravdu, ekonomski i kulturni napredak. Tucović NIKADA nije povlačio granice između bilo koja dva naroda na Balkanu! Tucović nije Tito Broz!
Preporuke:
7
1
46 četvrtak, 30 maj 2019 17:42
Spiridon
@ Ah
Ne pominje se u rezoluciji 1244 referendum iz neprihvaćenog sporazuma u Rambujeu koji bi bio stvarna kapitulacija. Da je tako davno bi šiptari organizovali referendum. Inače stara je teza žutih evroljubaca koji bi da se otarase Kosova i u čemu suštinski podržavaju Vučića je da je Kumanovsko povlačenje "kapitulacija".
Mmmdaa, ko drugovi drugačije kaže taj je žuti evroljubac što-no kleveće i laže. Problem sa vama miloševićevskim novo-Srbima je što slabo volite da čitate ali ste zato u busanju u grudi i pratećm pokazivanju pravedničkim prstom svetski šampioni. Dakle, uzmite lepo tu čuvenu rezoluciju 1244, pa je lepo pročitajte ali od početka do kraja, pa da razgovaramo dalje. Lepo vam se i vrlo jasno kaže da će se konačno rešenje tražiti na osnovu Rambujea, a onda otvorite taj Rambuje pa pogledate šta se tamo podrazumeva pod tim rešenjem i gle čuda, kad’ ja tamo a ono referendum posle par godina, bez ikakvog međutim, što ima veze jedino sa zdravim razumom a ne sa žutima...
Preporuke:
1
14
47 četvrtak, 30 maj 2019 17:48
Spiridon
@ Ah

Inače, kao što već rekoh... Imate sve vreme ovog sveta da mi odgovorite, kako se tačno zove kada vi povučete posle ratnih dejstava kompletnu vojsku, policiji i državnu upravu sa dela svoje teritorije, da bi tamo došli isti oni koji su vas i napali. Evo, ja sam žuti evroljubac, klevećem i lažem, a vi pošto znate sve tajne vaskolikog Univerzuma mi odgovorite, kako se to tačno zove a ne kapitulacija... Verovatno pobeda na NATO paktom, kako vam je rekao vaš požarevački Vođa, koji je kao i vi shvatio koliki je samo veliki Srbin ali tek kada je napunio četrdeset i neku godinu života, a do tada Tita-partija-omladina i bratstveno-jedinstvena akcija...
Preporuke:
4
12
48 četvrtak, 30 maj 2019 17:53
tri korne penal
Vlada

Slažem se sa svim što ste rekli. Znam da je Bakić u toj grupi, ali pitanje je ima li to uticaja na njegova rasuđivanja i kakve benefite ima od toga. Najgora varijatna bi bilo to da je njihov igrač koji je tu da balansira u idejama, u šta ne mogu da poverujem. Pogledao sam dvadeset intervjua sa njim i našao dve logičke zamerke. Ideološke nisu ni važne, važno je da je čovek dosledan i da ima petlju da izađe i kaže Čedi, Dejanu Vuku Stankoviću i sličnima stvari koje im treba reći.
Preporuke:
1
12
49 četvrtak, 30 maj 2019 18:42
Miki
Spiridon
@ Ah
Inače, kao što već rekoh... Imate sve vreme ovog sveta da mi odgovorite, kako se tačno zove kada vi povučete posle ratnih dejstava kompletnu vojsku, policiji i državnu upravu sa dela svoje teritorije, da bi tamo došli isti oni koji su vas i napali.


Rusija i Putin nisu napali Srbiju. Ruska vojska i Putin su prvi došli u Prištinu.
Preporuke:
7
2
50 četvrtak, 30 maj 2019 18:46
Miki
Spiridon, da li si ti SRBIN ? NISI.

Ti nikad nisi napisao :

ŽIVELA REPUBLIKA SRPSKA
RATKO MLADIĆ je SRPSKI HEROJ
ŽIVELA RUSIJA i PUTIN.
ŽIVELO PRAVOSLAVLjE
ti nikad nisi napisao :
NE želimo Srbiju u EU i NATO

ti svaki dan godinama samo kritikuješ SLOBU.
Preporuke:
20
7
51 četvrtak, 30 maj 2019 19:01
drug
Ziveo drug Tito. Zivela Komunisticka partija Srbije.
Preporuke:
8
5
52 četvrtak, 30 maj 2019 20:12
tri korne penal
Miki

Vi ste baš neki ostrašćeni tip. Zašto bismo srpstvo merili na osnovu vaših kriterijuma!

Za mene Mladić nije srpski heroj, heroj bi bio da nije dopustio Srebrenicu ili da je kaznio vinovnike. Nije na nivou nekog Arkana ili Lukića, ali nije ni na nivou Lazarevića, Lisice ili Delića. General koji dozvoli da njegova vojska strelja 2500 zarobljenika i ne reaguje tako što sudi vinovnicima tog zločina ne može biti heroj. General u čijoj vojsci Milan Lukić čini to što je činio i nije bio sankcionisan ne može biti heroj. Nije ovo srednji vek da se tako postupa. Kad mudžahedini seku glave Srbima na Glamoču to je strašno, a kad Srbi rade slično - treba da ih štitimo. Nećemo da ih štitimo. Ubiti u borbi ili samoodbrani je jedno, a ubiti bespomoćnog je drugo. Štitio je Mladić srpski narod, imao dobre poteze u tim nemogućim uslovima, ali neke greške nisu dopustive.
Preporuke:
2
14
53 četvrtak, 30 maj 2019 20:25
Miki
tri korne penal
Miki

Vi ste baš neki ostrašćeni tip. Za mene Mladić nije srpski heroj, heroj bi bio da nije dopustio Srebrenicu ili da je kaznio vinovnike. General koji dozvoli da njegova vojska strelja 2500 zarobljenika.


Zločin u Srebrenici dogovorili Izetbegović i tadašnji presednik SAD Bil Klinton. Ti nisi SRBIN. Optužuješ RATKA MLADIĆA da je izvršio zločin. Pa da su srbi izvršili zločin ja ću izgovoriti : NE SRBI nisu izvršili ni jedan zločin.
Ti si BOT i plaćen si da kritikuješ SRBE.
Preporuke:
11
3
54 četvrtak, 30 maj 2019 21:50
Vlada1@ Miki
Naravno da što se Srebrenice tiče strani faktor i Alija lično nisu sedeli skrstenih ruku.Ne samo da su se pobrinuli da stvore uslove da se Srebrenica dogodi (predhodni napadi iz zasticene zone ,u
bistva srpskih civila i stvaranje podloge za revanšizam)već se stice utisak da su se pobrinuli da se sacuvaju i upakuju(pa i fabrikuju) dokazi o krivici srpske strane.
I samo do ove stvari si u pravu - za ostalo nisi.
Srpski vojnik kao sto je vojvoda Bojović to nikada ne bi dozvolio a ako bi se dogodilo ne bi proslo bez kazne (pogledaj njegov govor pre oslobadjanja Srbije,posle proboja Solunskog fronta).
General Mihajlovic je poveo postipak protiv Koste Pecanca,naredio da ga uhapse a kada ga je deligradska grupa uhapsila i ubila bez sudjenja poveo je postupak protiv njih.Protiv Zeke (Vranić) je pokrenut postupak i sprovedena opsezna istraga ,koja je ukljucivala cak i izvestaje obavestajaca koji su imali uvid u rezultate istrage specijalne policije...
Preporuke:
4
10
55 četvrtak, 30 maj 2019 21:58
Vlada2@Miki
Dakle ,ispravna odluka SRPSKOG oficira bi bila pokusaj sprecavanja streljanja ratnih zatvorenika i civila ili ukoliko bi do zlocina došlo onda postupak i presuda za zločin.
Da su Erdemovici i slični zavrsili pokopani sa svojim zrtvama ,uz sudjenje danas ne bi Mladic bio pred Sudom (kakav god da je taj sud i koliko god da je politicki,antisrpski on ne bi imao povoda za delovanje).
Naravno da nije bilo genocida i da je fabrikovano dosta toga ali činjenica je da: 1)nije sprecio 2.) nije kaznio.
Tesko je braniti srpstvo a biti komunista.Čak i kada se to iskreno želi.
Preporuke:
3
6
56 petak, 31 maj 2019 01:21
Spiridone Istoriju u ruke
@ Spiridon
@ Kapitulacija iz Kumanova

Knez Lazar je stao pred Turcima i izgubio glavu braneći srpsku državu na Kosovu Polju. Njegov sin Stefan je morao da služi okupatora. Ali to nije docnije sprečavalo Karađorđa i Miloša da ustanu protiv Turaka. I Đorđevog praunuka kralja Petra I da istera Turke i oslobodi južnu Srbiju. Istorija se često ponavlja, pa će se to događati i u našem vremenu. Sa Verom u Boga i večnu nam Srbiju!
Preporuke:
1
0
57 petak, 31 maj 2019 05:39
tri korne penal
Ja u taj TOR koji vi zovete Srpstvom i Pravoslavljem neću da idem. A ne poznajem mnogo Srba, istinskih i pravih, ali one koje znam, od njih sam naučio da ne treba biti kao vi. Drago m ije kada me neko kao vi nazove botom i plaćenikom. A ja sam potpuno suprotno od toga, iako vi možete verovati u šta hoćete.

Vlada vam je očitao lekciju iz logičkog i istinitog mišljenja. Ja nisam rekao da Mladić nije heroj jer je ubio nekoga. Niti sam pominjao Klintona, Izetbegovića, Hakiju Meholjića, Vinka Pandurovića, Orića i Erdemovića i ostale učesnike tog događaja.

Ili je znao a nije sprečio, ili nije znao pa nije kaznio a morao je - to je moja zamerka Mladiću i isto bih rekao da se radi o generalu bilo koje vojske. Srpska je vojska slavna i herojska, malobrojna i neustrašiva, David koji je ustajao na mnoge Golijate. Mladić se zaklinjao u srpstvo i mnogo puta ga pokazao, ali žao mi je, ratni se zarobljenici ne smeju streljati.
Preporuke:
1
0
58 petak, 31 maj 2019 06:10
Spiridon
@ Miki
Spiridon, da li si ti SRBIN ? NISI.
ŽIVELA REPUBLIKA SRPSKA
RATKO MLADIĆ je SRPSKI HEROJ
ŽIVELA RUSIJA i PUTIN.
ŽIVELO PRAVOSLAVLjE


Pa sad, za razliku od vas miloševćevskih novo-Srba, ja sam Srbin ceo svoj život, dok ste vi Titini piJoniri prvo bili Jugoslovenčići koji su pola života vikali
ŽIVELA JUGOSLAVIJA
ŽIVEO DRUG TITO
ŽIVEO DRUG STALjIN I BRATSKI SSSR
ŽIVELA KOMUNISTIČKA PARTIJA,
Pa onda samo sa četrdeset i kusur tamo negde 1989-1990 postali turbo-Srbi koji misle da je srpstvo isto što i Titino jugoslovenstvo samo sa novim Titom iz Požarevca, te veselnici počeli da srBuju na taj otužno-zasmejavući način. Izašao si ti Miki iz Titine partije, ali ona nije iz tebe...
Preporuke:
3
1
59 petak, 31 maj 2019 06:35
Srbi
@ Miki

Pa da su srbi izvršili zločin ja ću izgovoriti : NE SRBI nisu izvršili ni jedan zločin.
Ti si BOT i plaćen si da kritikuješ SRBE.

Tja, kao što rekoh, izašao si ti Miki iz Titine partije ali džaba neće Titina partija da izađe iz tebe, niti je to više moguće. Ostadoste ceo život onakvi kakve vas je vaš drug Tita napravio, velika deca kojoj uvek treba tata u vidu Vođe na liniji Kumrovac-Požarevac-Čipuljići, i koji uvek svet posmatraju podeljen na nas i na njih, na pravoverne i na izdajnike. U svakom slučaju hvala ti do neba Miki, jer svakim svojim komentarom pokazuješ kako razmišlja Titin piJonir koji se pod stare dane preoobukao u turbo-Srbina...
Preporuke:
1
0
60 petak, 31 maj 2019 08:06
tri_korne_penal
Pa da su srbi izvršili zločin ja ću izgovoriti : NE SRBI nisu izvršili ni jedan zločin


Srbi su apstraktan entitet, ali postoje i postojali su pripadnici srpskog narodakoji su činili zločine. To što vi nećete to da izgovorite govori o vama.

Mislite da će vas Živelo Pravoslavlje! Živela Srbija! spasiti od ovog ludila. Razmislite malo o sebi, svojim stavovima, svom identitetu, svom srpstvu, porodici, tradiciji, uzorima.

Jer izgovoriti ovo gore, a ne srećemo se prvi put i ne izgovarate ovo prvi put, nije baš zdravo.
Preporuke:
1
0
61 petak, 31 maj 2019 08:59
Spiridon
@ Spiridone Istoriju u ruke

Kada nađete bilo gde na NSPM, makar samo i jednu polurečenicu u kojoj se ista možda i može shvatiti kao moje eventualno pristajanje na to da je Kosovo izgubljeno, javite mi molim vas da nikada ovde više ne napišem niti jedan jedini komentar. Nažalost, zapatilo se od početka 90-tih to neko otužno kvazi-srpstvo miloševićevske provinijencije, po kome je srpstva prazno busanje u grudi, šovinistička mržnja prema svemu što nije srpsko ili makar pravoslavno i potpuno neverovatno verovanje u kojekakve fantazmagorije servirane iz miloševićevske propagande, tipa toga da smo pobedili NATO i da su sporazum u Kumanovu i 1244 garant te pobede. Žao mi je ali to se zove kapitulacija, koju je potpisala kukavička i izdajnička vlast na čelu sa Miloševićem. Međutim, to je ono što vi nećete da shvatite, da je taj čovek prvo bio Titov Jugosloven, pa onda potpalio Srbe preko Drine i onda ih sve, uključujući tu i Srbe na Kosovu, ostavio na cedilu kada je zagustilo...
Preporuke:
1
0
62 petak, 31 maj 2019 09:06
Vlada1@Stefke,Stefke2
U pravu ste da se lik i delo D.Tucovica mnogo razlikuje od komunističke predstave o njemu i od lika koji su pripadnici te antiversajske,revizionisticke organizacije gradili od 1919. godine.U pitanju je reinterpretacija istorije i pokusaj ukalupljivanja.Slicno sada imamo kada su Milisevic i Djindjic u pitanju.Da li ste nekada čuli da "gradzanisti" brane Djindjica od optuzbi za izdaju i citiraju njegove izjave od 1994-2003. Ne ,čak neki (Latinka) pokusavaju da relativizuju neke njegove patriotske stavove "jer strče". Da li ste čuli da "patriJote" koje ocas posla okace nekom etiketu izdajnika optuzuju S.Milosevica za veleizdaju (recimo zbog ponasanja u vezi Banditerove komisije)? Ne.Niti "gradzanistima" pada na pamet da ga za to napadnu.
Zapravo,u pitanju je reinerpretavija istorije i eksploatacija pokojnika u politicke svrhe što kod nas stvara mitološke predstave (skloni smo tome) .I tu ste u potpunosti u pravu.
Preporuke:
3
0
63 petak, 31 maj 2019 09:22
Vlada2@Stefke,Stefke 2
Ono na sta ne obracate paznju je njegove ideje ,bilo socojalisticka bilo ta o "Balkanskoj federaciji" nisu njegove i takve kako ih je prezentovao nisu bile u interesu srpskog naroda.
Obzirom da su i socijalisticka internacionala i Marksizam i komunizam trpeli jak uticaj centralnih sila kada su Srbi (Slovensko pitanje u opste) u pitanju i da je to vise- manje poznato (pa i Tucovic se u jednom momentu pobunio protiv toga) osvrnimo se na tu famoznu Balkansku federaciju.
Ona nije nista drugo nego rusko- francuski plan za sprecavanje Germanskog prodora na jug i Rusi su bili odusevljeni sa idejom da "500000 balkanskih bajoneta doceka Nemce".
Taj plan je zacet dve godine pre stupanja Nikolaja na presto i stvaran je u sklopu priprema za Veliki rat.
Njime je rukovodio MSP Sazunov a glavni "igrač" mu je bio poslanik u Beogradu Hartvig.Rusi su imali i rezervnu ,tursku varijantu koju je vodio pislanik u Istambulu Čakirov.
Sakle Hartvig se pitao koliko i nekada Rodifinikin.Mnogo!
Preporuke:
2
0
64 petak, 31 maj 2019 09:30
Vlada3@Stefke,Stefke2
Zasto nije ta ideja bila u nasem interesu?Zato sto je srpski interes bio NACIONALNA DRZAVA a ne neki savez pod patronatom stranih sila (Rusije i Francuske) od kojih je jedna kroz čitav 19. vek protezirala Bugarsku na ustrb srpskih nacionalnih intersa i tolerisala asimilaciju srpskog stanovnistva u zapadnoj Bugarskoj (Šopi npr) u vreme "ruske Bugarske".
Naravno ,mi smo taj savez "minirali" drugim balkanskim ratom i tada su Rusi pokusali da nas odvrate od toga (postoje depese MSP) zarad "opste stvari".
Kao sto sam napisao u jednom komentaru - svakaideja ili ideologija je celofan za pakovanje interesa - najcesce interesa velikih igraca.
To sto je rasplet dogadjaja bio drugaciji (Jugoslavija) ne menja stvar- u tom trenutku mi to nismo mogli da znamo i ta Balkanska feseracija svakako nije bila u nasem interesu.
Preporuke:
2
0
65 petak, 31 maj 2019 11:59
Stefke 3
Dobar dan. Izvinjavam se svima koji eventualno imaju vrlo loše mišljenje o liku i delu Dimitrija Tucovića, ali... Želim da kažem da je on neuporedivo pozitivnija i progresivnija ličnost u odnosu na ovog sada prisutnog Aleksandra Vučića... jer taj AV AV nije ništa drugo nego eksponent velikih zapadnih sila, njihov pion. (DŽaba mu onaj minuli "radni staž" u SRS!) Dimitrije Tucović nikada nije bio pion u rukama velikih zapadnih sila! Imajte to u vidu, molim vas. Možete da se ne slažete s njegovim ideološkim pogledom na svet, on jeste bio poštovalac dela Marksa i Engelsa, bio je i pod uticajem austrijske socijaldemokratske partije, ali, ne možemo za njega reći da je bio IZDAJNIK svog naroda. On je za taj svoj narod dao sve što je imao, pa i svoj ŽIVOT! Da je bio izdajnik, on sigurno ne bi poginuo kao vojnik u srpskoj vojsci. Nećete u njegovim delima i govorima nigde pronaći da je izjavio kako KiM treba da se pridruže suverenoj Albaniji. Tu LAŽ su spakovali Kominternovci, Brozovci i Albanci.
Preporuke:
3
2
66 petak, 31 maj 2019 12:09
Stefke 4
S današnje tačke posmatranja, možemo eventualno pomisliti da je Dimitrije Tucović imao dosta simpatija i razumevanja prema Albancima kao narodu. Dimitrije Tucović je jednostavno želeo da SVI narodi na Balkanu postignu mir, sreću, napredak, razvoj, nacionalno i socijalno oslobođenje. On nigde nije crtao GRANICE, niti je deklamovao koji kraj treba da pripadne nekoj od država. On je pretpostavljao da će balkanski narodi u miru da se dogovore oko eventualnih problema, i da će ujedinjeni ostvariti jednu širu Balkansku Federaciju. Pa to je na neki način ideja 50 godina starija od ideje o "evropskoj uniji"! Dimitrije Tucović je pretpostavljao socijalistički društveni poredak, u kome NEĆE biti nacionalnih konflikata između naroda u toj zamišljenoj federaciji. On je samo video OKVIR te federacije, da tu treba da se nađu Srbi, Bugari, Rumuni, Grci, Albanci, zatim Makedonija i Bosna i Hercegovina. On je verovao u ideju da takva federacija može biti srećan dom za sve te narode. On nije crtao granice.
Preporuke:
3
3
67 petak, 31 maj 2019 16:39
tri korne penal
Ja u taj TOR koji vi zovete Srpstvom i Pravoslavljem neću da idem. A ne poznajem mnogo Srba, istinskih i pravih, ali one koje znam, od njih sam naučio da ne treba biti kao vi. Drago m ije kada me neko kao vi nazove botom i plaćenikom. A ja sam potpuno suprotno od toga, iako vi možete verovati u šta hoćete.

Vlada vam je očitao lekciju iz logičkog i istinitog mišljenja. Ja nisam rekao da Mladić nije heroj jer je ubio nekoga. Niti sam pominjao Klintona, Izetbegovića, Hakiju Meholjića, Vinka Pandurovića, Orića i Erdemovića i ostale učesnike tog događaja.

Ili je znao a nije sprečio, ili nije znao pa nije kaznio a morao je - to je moja zamerka Mladiću i isto bih rekao da se radi o generalu bilo koje vojske. Srpska je vojska slavna i herojska, malobrojna i neustrašiva, David koji je ustajao na mnoge Golijate. Mladić se zaklinjao u srpstvo i mnogo puta ga pokazao, ali žao mi je, ratni se zarobljenici ne smeju streljati.
Preporuke:
2
0
68 petak, 31 maj 2019 21:37
Ah
Da vidimo original teksta 1244

Ujedinjene Nacije
Savet Bezbednosti
Rezolucija broj 1244
...
Ponovo potvrđujući privrženost svih država clanica suverenitetu i teritorijalnom integritetu SR Jugoslavije i drugih država regiona, kako je navedeno u Helsinškom dokumentu i aneksu 2,
Ponovo potvrđujući apel iz prethodnih rezolucija za široku autonomiju i suštinsku samoupravu za Kosovo,

Rezolucija 1244 predviđa u uvodnom delu eksplicitno suverenitet SR Jugoslavije (i sledstveno Srbije kao pravnog naslednika).
Istina je da se u delu teksta član 11 pominju sporazumi iz Rambujea koje SR Jugoslavija NIJE potpisala/
"a. unapređenje uspostavljanja, do konačnog rešenja, suštinske autonomije i samouprave na Kosovu, uzimajući u potpunosti u obzir aneks 2 i sporazume iz Rambujea"

Ta formulacija je uopštena što govori i formulacija "uzimajući u obzir" što je uslovna kategorija a ne eksplicitna.
Preporuke:
1
0
69 petak, 31 maj 2019 21:43
Ah
Interesantno je u vezi sa tim sledeće:
" Volgang Petrič je pred Haškim tribunalom izjavio da je bilo predviđeno da se sporazum iz Rambujea "preispita i revidira" posle tri godine na osnovu "volje naroda", ali da je ta formulacija u odlučivanje uključila i srpsku i albansku stranu i nije neminovno predviđala referendum, budući da je međunarodna zajednica "naučila lekciju referenduma u BiH"


Ukratko da rezolucija 1244 odgovara šiptarima, mahali bi njom i organizovali referendum. Ovako Vučić priča nebuloze da se ona ne odnosi na Srbiju a trolovi da "daje nezavisnost Kosovu", i jedno i drugo je očigledna propagandna laž.

Propaganda o "kapitulaciji" spada isto u tu kategoriju propagandnih laži kojima je cilj da se širi demoralizacija i omiljeni je alat prošiptarskih i prozapadnih botova.
U istoriji nije bilo "kapitulacije" gde se vojska povukla sa punim naoružanjem i tenkovima sa dela teritorije, makar to bila i delimična okupacija.
Pouka - i hiljadu puta ponovljena laž nije "istina".
Preporuke:
2
0
70 ponedeljak, 03 jun 2019 02:33
Elizeo
Pa neka priča Vučić. Samo to i može. A neki bi rekli i mora.

Što se Kosova i Metohije tiče, tu on na sreću neće odlučivati ništa. Kinezima treba podrška na tom delu Puta svile, Kinezi su protivnici Amerikanaca - logija je jasna. Neće Kinezi birati za podršku nekoga iz redova najvećeg suparnika, nego jedinog neprijatelja svoj neprijatelja u regionu: Srbiju. To im je ubedljivo najsigurnija varijanta. E sad, kada će oni oterati Amerikance sa Puta svile, veliko je pitanje, ali će ih oterati, pa će se onda širiti "njihovi" Srbi ovako kako se sada šire "američki Albanci, Hrvati, Bošnjaci..." S tim u vezi, sklonost Kineza i Rusa da postupno deluju, bez naglih pokreta, za razliku od Amerikanaca, govori mi da oni već kontrolišu glavne igrače: njima najviše odgovara da se Srbi i Albance ne dogovore (pa zato Tači i Haradinaj odbijaju pregovore), a da se u isti mah ne desi neki nagli događaj tipa rat, što bi bilo izgledno kada bi se Vučić isto tako ponašao (pa zato on stalno nudi dogovor).
Preporuke:
0
0
71 petak, 07 jun 2019 09:44
Katarina
Izdajnik!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner