Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vuk Jeremić: Srbija se ni pod kojim uslovima ne sme odreći Kosova, jer će "džemper nastaviti da se para"

Komentari (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 24 april 2019 11:41
Ljubiša
Odlično Vuče!
Preporuke:
79
8
2 sreda, 24 april 2019 11:43
Vojislav
To je istina i oko ovog pitanja ne smemo da se delimo.
Preporuke:
77
7
3 sreda, 24 april 2019 12:26
penzioner Cviko
@ Vojislav,
U pravu ste ali i ja sam u pravu. Mi se ipak delimo, na žalost. Ukratko, delimo se na patriote i veleizdajnike. Patriote gotovo ni pis a veleizdajnici su se "raširili" po medijima.
Preporuke:
26
12
4 sreda, 24 april 2019 12:30
ZR
Nema se šta ni dodati ni oduzeti, odlična izjava i stavovi.
Preporuke:
52
6
5 sreda, 24 april 2019 13:00
iluzije...
Jeremić "je kazao da širom sveta razgovara sa uspešnim ljudima iz Srbije, među kojima su kako je naveo, veoma uticajni i moćni bankari, advokati, preduzetnici i naučnici i dodao da bi velika većina njih volela da se vrati u Srbiju, ali da to ne čine jer "neće da plaćaju reket kriminalcima". To je, naravno, iluzija... Nijedan stvarno uspešan čovek, koji je uspeh postigao pod normalnim okolnostima u nekoj normalnoj zapadnoj zemlji ne može da želi da se vrati u zemlju kakva je danas Srbija. Ma - ni u onakvu kakvom je Jeremić zamišlja da bi postala pod njegovom vladom... Od 1944 g. na ovamo Srbija je neprestano tonula u moralnu močvaru, u kojoj je sve što je normalno iščezlo, a sve što je odvratno, podlo, nisko, postalo standard za odmeravanje normalnosti i uzora u njenom društvu. I u takvu smrdljivu močvaru da neki normalan čovek želi da se vrati??? Ne budite smešni! Najviše što je prihvatljivo je kratka poseta, posle čega se želi što brži povratak u normalan život u normalnoj ѕemlji van Srbije.
Preporuke:
35
22
6 sreda, 24 april 2019 13:55
kakav državnik
Svaka mu je ko u Njegoša!
Oj ha!
pozzz
Preporuke:
16
12
7 sreda, 24 april 2019 13:58
Igor
Ovaj covek je nekako sterilan. Nije tip za kojm ce narod krenuti. Sad su svi na nekoj vatri jer im je dosta SNS i AV, koji je isto tako pricao bajke dok nije seo u veliku fotelju. Naravno da niko normalan iz inostranstva nece, niti treba da skoci samo tako i dodje u Srbiju. Znam licno nekoliko ljudi koji su bili oglodani za kratko vreme i gorki i razocarani se vratili u svoje Australije i Nemacke itd. Jedno je doci u posetu, gde se i za to kratko vreme oseti odbojnost, u onom fazonu "sta ti mislis ko si ti, mi znamo sve, kako ti tamo preko radis i zivis", a zamisli tek kad dodjes i oni te osete da si spustio sidro i sad si im na dohvat ruke,i povredljiv. Jedan lik blizak Jeremicu cesto koristi priliku da adresira ljude iz dijaspore kao da su amebe. Hvala :( S. K.
Preporuke:
15
16
8 sreda, 24 april 2019 14:47
provalila ih dijaspora...a i narod je provalio biznismene koji bi celu Srbiju da zaposle da sadi salatu
"Neophodno je postaviti sistem koji će biti predvođen solidnom ekipom kvalitetnih ljudi koja neće prevariti dijasporu, tako da ona pored patriotskog motiva, dobije i snažan ekonomski interes da ulaže u Srbiju", rekao je

Svi su već izvarali dijasporu više puta i Vuk i Šešelj i ovi drugi da se ne naljute, tako da ako mislite da se oparite od dijaspore, slaba vajda.
S jedne strane očekuju se strane investicije, a s druge jeftina radna snaga, a sa treće mladi i obrazovani odlaze, jer nemaju posla. Svi obećavaju promene pre nego što dođu na vlast, a na kraju samo partiokratija profitira.
Ako nas "trust mozgova" ne izvuče, "sto pametnih Srba" ili neka nadprirodna sila ne vidim izlaz iz tunela? Naravno da nije tako.
Nama ne treba trust mozgova, hiljadu i jedna partija i državnici za internu upotrebu koji divane po svetu u naše ime a za svoj račun, stakleni plastenici u gradu, demagogija o povratku na selo i sl. već program. Avramović je imao program, imao je i Ante Marković, Panić..
Preporuke:
11
9
9 sreda, 24 april 2019 15:00
Milorad Radović
Srbija i narod su najveći kapital ali prvi put u istoriji u neposrednoj opasnosti da potezom pera budu izbrisani za sva vremena. Dogodili se to mi više nećemo imati status naroda , mi ćemo biti etnička grupa.
Da se ja pitam ne bih računao na ove "uspešne" , pre bih računao na ovu drugu većinu njihovi životi su najveći kapital .
Preporuke:
11
4
10 sreda, 24 april 2019 15:11
alisa u zemlju čuda
Od divana nema puno vajde.
Koliko će naš principijelan stav osiromašene da košta i ko su spoljni "prijatelji" na koje se možemo u ekonomskom smislu osloniti? I Karić ima veze u Rusiji, ali za se, a mi?
Kažu ljudi na Kosovu pomaže ih Crkva.
Pomažemo im mi, jer im šaljemo pakete, a SPC samo posreduje. Odakle Crkvi, nije to preduzeće. Ali dokle će ljudi dole da žive od donacija, a mi da živimo od milostinje ili da radimo za 200 eura?
Ova vlast očekuje od ljudi bez posla da se snađu na bilo kakav način ili da nestanu, jer su za državu teret, građani trećeg reda, marginalna pojava, od radnika u pelenama traže da ćute i trpe, da budu srećni što uopšte rade, a od radnika u državnim službama da mitinguju i botuju. I kako vreme prolazi sve je gore.
Ima li ko jasnu viziju kako to promeniti?
Niko se ne obraća onima koje ne vidi. To je vrlo zanimljivo odnosi se i na Đilasa i na Jeremića. Koga nema bez njega se može. I onda očekuju od tih ljudi da im pomognu kad odu i kad se snađu, da budu SrBi.
Preporuke:
16
3
11 sreda, 24 april 2019 15:14
@iluzije...
Iz licnog primera vam mogu reci da niste u pravu. Ja sam decenijama izvan Srbije i imam svoju privatnu gradjevinsku kompaniju u SAD. Cesto posecujem Srbiju i bio bih zainteresovan za neku vrstu "new deal" - a o kome g. Jeremic prica. Novac investiram i ovako i onako a ako mogu to da uradim na relativno bezbedan nacin u Srbiji, to bi mi svakako bila ozbiljna opcija.

Ali, to ne znaci da je dijaspora spremna da svoje mukotrpno zaradjene novce investira u Srbiju kakva je sada, i tu ste potpuno u pravu. Medjutim, ukoliko se stanje promeni, ako se uspostavi pravna sigurnost, ako se povrati poverenje u politicki sistem i ako se vecina gradjana prestanu ponasati kao da zive u Severnoj Koreji, dijaspora bi definitivno mogla i htela da ucestvuje u obnovi Srbije.
Preporuke:
39
5
12 sreda, 24 april 2019 15:23
Zoran
Dva pitanja i za Vuka Jeremica i za sve one koji su za "dva koloseka" (gde isceznu onaj jedan) i KiM i EU:
1) EU insistira na medjusobnom pravno regulisucem sporazumu (citaj: medjusobnom i formalnom i faktickom priznanju) izmedju Beograda i Pristine pre nego sto se Srbija eventualno jednog dana prikljuci EU; kako g. Jeremic misli da i dalje vodi Srbiju ka EU i pored ovog za Srbiju neprihvatljivog uslova?
2) Sasvim je jasno da se Srbiji nece dati zeleno svetlo prikljucenja pre nego sto uvede sankcijne Rusiji; kako g. Jeremic misli da zadrzi to opredelenje nad opredelenjima (clanstvo u EU) i uvede Srbiju u EU bez da uvodi sankcije zemlji koja nas ne samo stiti na medjunarodnom planu nego nam je i glavni izvor dugorocne energetske stabilnosti?
Preporuke:
13
6
13 sreda, 24 april 2019 17:13
Iz šveCQ @ iluzije...
Pomaci koji su učinjeni za vreme Koštunice za dijasporu i obrnuto za maticu nisu zanemarljivi, ali sve je to puklo, pa i uništeno, jer danas recimo možete da glasate samo lično u ambasadi ili konzulatu. Dati našem narodu pravu priliku da ispune svoju neku patriotsku potrebu bila bi više nego odlična ideja.
Preporuke:
10
5
14 sreda, 24 april 2019 17:14
Jugoslavija
se oparala ko čarape Kralja Petra.
Preporuke:
3
1
15 sreda, 24 april 2019 17:42
Zvonimir Bgd
Zoran

Napisali ste osnovan i razložan komentar. O toj političkoj zavrzlami malo ko govori, a ključna je. Kada god čitam šta govore pristalice EU iz opozicije, vidim da se kunu u našu južnu pokrajinu, ali i dalje veruju u "bezalternativni put" Srbije u EU. Kako te dve suprotnosti da izmire kada dođu na vlast, o tome malo ili nimalo ne govore.
Uglavnom se drže veoma uoštenih formulacija. Na primer, g.Jeremić pominje značaj nekakve diplomatske veštine i, kako kaže, civilizovanog dijaloga sa onima koji su priznali Kosovo*. Zaista mi nije jasno kakvu to novu političku i diplomatsku metodu želi da upotrebi protiv npr. američke ili nemačke politike, s obzirom da mu je učinak nikakav kada je bio u poziciji da nešto preduzme.
Preporuke:
16
2
16 sreda, 24 april 2019 17:46
Možete vi to i bolje?!
A zašto niste kao celokupna opozicija napisali pismo Merkelovoj, Makronu i ostalim međunarodnim faktorima i institucijama da Vučić nema nikakvo Ustavno pravo ni mogućnost da kao Predsednik Srbije razgovara i odlučuje o KiM???
I stavili im do znanja da će svaki dogovor koji on postigne ili potpiše biti neustavan pa time i po međunarodnom pravu ništavan.
Preporuke:
24
0
17 sreda, 24 april 2019 17:54
na balkanu ništa novo
Organizovaće demokratski referendum o Kosovu Zorane, a na referendumima je sve već viđeno. A onda će reći eto narod je odlučio.
Preporuke:
12
0
18 sreda, 24 april 2019 18:21
Nista ne razumem
O tome sta ce biti kada dzemper pocne da se para, DS elita je trebalo da razmislja kada je slala Borka u Brisel da divani sa Editom Tahiri. Ili kada su pristali da porode osmog putnika - SNS. A pre toga kada su rasturali nase banke, privredu i ekonomiju sa pajtasima iz G17 i pripremali nase stanovnistvo za osiromasavanje i ekonomski genocid u skladu sa zeljama stranaca. Bez neke vrste konotrolisane ekonomije, nacionalizacije opljackanog, promene vlasnickih i proizvodnih odnosa, Srbija nikada ponovo nece stati na noge. Nikada vise nece imati preko 6 miliona stanovnika. Iluzorno je ocekivati nesto novo od ljudi koji su drzavu i njenu ekonomiju vec jednom unistili i podveli ono sto je ostalo strancima. Medjutim, razgovor o tome sta dalje i malo samokritike su dobrodosli. Za pocetak bi mogli da krenu od "Drugovi, gresili smo, jeli smo... "
Preporuke:
10
2
19 sreda, 24 april 2019 18:25
Promene?
Sta je u Srbiji najneophodnije? Promena vlasti koja od Srba zahteva promenu svesti! Tu promenu zahteva dripac koji nema nikakvu svest, neko ko ima - razumece kvisling ovaj termin - criminal mind! Mi da povijemo glave, on i njegovi kriminalci-analfabete da nas peljese i diktiraju nam cak i misli!?
Ovo je vec treci dripac u nizu! Teror nad Srbima zapoceo je onaj sto je pozivao NATO da udara po nama do kraja! Djindjica je nasledio Tadic, koji je razvio sistem licne vlasti, sa svojim beskorisnim sminkerima. Taj sistem usavrsice sibicar Vucic i time baciti Srbiju na ivicu ambisa.
Protesti koji traju mesecima beleze negativan razvoj! Jedna od udarnih pesnica zutih, samovoljni ministar zute kulture Lecic, preuzeo je vodjenje protesta, opet on drzi govoranciju!? Stice se utisak da se zuti spremaju da preuzmu vlast - i sta ce Srbija od toga imati? Pa, imace to da ce time biti spreceno da se Srbija vrati Srbima, narodu! Umesto borbenog glumca Sergeja sad zuta krpa Lecic predvodi?!
Preporuke:
10
0
20 sreda, 24 april 2019 19:12
Spiridon
@ sreda, 24 april 2019 15:14 @iluzije...
IJa sam decenijama izvan Srbije i imam svoju privatnu gradjevinsku kompaniju u SAD. Cesto posecujem Srbiju
Odavno ste otišli a ne bih se baš mogao zakleti da je tako često posećujete, inače vam ne bi padalo na pamet bilo šta slično. Prvi komentator je savršeno opisao zemlju Srbiju, jer je zaista od 1944 pa na ovamo sve gori i gori šljam i moralni talog zajahao da se iživljava, da bi to danas ličilo na jednu smrdljivu septičku jamu, gde su najgori na vrhu a ono što vredi tavori u nekoj nemaštini ili gleda cene avionskih karata u jednom pravcu. Možemo mi da se lažemo, možemo mi da se nadamo, možemo mi i da sanjamo ali u realnosti zemlju Srbiju ne upristoji više ni Bog sa nebesa. Evo sutra da dođe Jeremić na vlast ili ko god iole normalan, pa da se suspenduju izbori na 10 godina a da se istovremeno svim tzv sigurnim glasačima SNS-a zauvek ukine pravo glasa, pa opet povuci potegni da i posle te jedne decenije to na bilo šta pristojno liči...
Preporuke:
12
8
21 sreda, 24 april 2019 19:45
Dragoslavić
To je to. Ako jednom pocne povlacenje onda kraja nema.
Preporuke:
5
1
22 sreda, 24 april 2019 20:00
EU je iluzija
Srbija ce po dizajnu EU nestati. Cak i ako ostane pod Carapicevim Drvetom, NIKADA nece biti primljena u EU.
Kladim se sa bilo kim u sve sto imam. Da je EU postena, YU se ne bi raspala vec kao najnaprednija zemlja, kako kazu istocne Europe, bila bi prva primljena.
Mozda izgleda surovo ili paranoidno ali osnivaci EU hoce da Srbija nestane sa nape i na dobrom su putu.
Preporuke:
4
1
23 sreda, 24 april 2019 20:23
Milan V.
Teror nad Srbima započeo je Josip Broz, a ne Zoran Đinđić. Đinđića su ubile udbaške Brozove strukture koje su ostale netaknute i antisrpske u svojoj osnovi. Zašto ubiše baš njega a ne nekog drugog jasno je svakom ko ima iole mozga. Na svoje oni ne udaraju. Mislim na ove podmetnute udbine opozicionare i prevarante zadužene za uništavanje i blaćenje plemenite ideje zdravog srpskog nacionalizma i monarhije, pretvorivši sve to u svinjski brlog i septičku jamu mafijaško estradnog karaktera što im je bio osnovni zadatak. Trenutno obojica uživaju u plodovima svoga nečoveštva, dobro finansijski zbrinuti i još pokvareniji nego što su bili. Služba ih čuva ko oči u glavi. Odradili su odličan posao, svako na svoj način. Srbije i srpske ideje naime, više nema.
Preporuke:
7
6
24 sreda, 24 april 2019 20:28
Nista ne razumem
Paradoksalno jeste, ali samo neka velika nepogoda svetskih razmera i teska iskusenja mogu spasiti Srbiju i osvestiti nas narod. Bar neki njegov jos vitalan deo. Od reformi, reorganizacije, promene svesti, stranih investicija nema pomoci. Uopste ne treba sumnjati da smo kao narod obelezeni za nova velika stradanja i da ce se ona dogoditi kada budemo najmanje spremni. Ponovo cemo praviti Srbiju sa neke livade, posle gubitka polovine stanovnistva, u ratu za koji opet necemo biti spemni. Po ko zna koji put. Do pogibelji bi dosli, ali za toliku koja ceka nas narod treba da zahvalimo politickim garniturama koje nas pripremaju da sto vise i temeljnije stradamo, SKJ, SPS, DS, G17 i sada SNS. Ko bude preziveo znace da bolje ceni slobodu. Medju prezivelima nece biti mesta za nomenklature i karakter ljudi koji su nosioci sadasnje unutrasnje okupacije. Svaki sastanak Mucica, Dacica po svetu, znaci po 1000 novih dodatnih Srpskih zrtava, vise sutra u borbi za slobodu.
Preporuke:
4
1
25 sreda, 24 april 2019 20:34
@Spiridon
Jesam otisao odavno ali sam cesto bio nazad, poslednji put pre dva meseca, tako da pristojno znam situaciju u Srbiji.

Slazem se da je sadasnja situacija takva da niko normalan iz dijaspore ne bi ulagao u Srbiju. Ali nije uvek bilo tako.

U vreme g. Djindjica poceli su da se donose zakoni koji bi garantovali institucionalna ulaganja dijaspore i bilo je entuzijazma da se to resi. Od tada nazalost sve ide nadole, ali to ne znaci da se situacija ne moze preokrenuti. A da li ce to uraditi g. Jeremic ili neko drugi, to ostavljam vama da odlucite.

Ja vam samo kazem dve stvari:

A) bez resavanja korupcije i kriminala u drzavi necete privuci ulaganja iz dijaspore (a interesa za ulaganja ima, a ima i sredstava)

B) ova vlast je digla korupciju na tako visoku lestvicu da je BILO ko drugi bolji od njih, sa gledista postenog investitora!
Preporuke:
11
4
26 sreda, 24 april 2019 20:37
POSTACEMO
Kurdi na Balkanu.
Nemamo jasan i jedinstven cilj, jaku vojsku, niti jaku crkvu.
Inace g. Jeremic sve tacno kaze, ali je i on "tigar od papira" bez gore navedenog.
Preporuke:
4
3
27 sreda, 24 april 2019 21:04
Mićko
Daj, čoveče, pomenite onda to Kosovo na protestima češće. I ozbiljnije.
Preporuke:
11
1
28 sreda, 24 april 2019 21:28
Ah
U ovome je Jeremić potpuno u pravu - bilo kakvo priznanje otimačine Kosova koje Vučić i njegova interesna mafija odavno spremaju je katastrofa koja će se samo širiti dalje.
Isto tako je u pravu da se razvoj ne može zasnivati na jeftinoj radnoj snazi i subvencijama strancima.
Drugo je pitanje kako iskoristiti potencijal dijaspore. To će biti moguće tek kada se uspostavi pravni poredak, nezavisno sudstvo i iskorene glavni tokovi korupcije. Dotle neće biti interesa za ulaganje u ono što je danas efektivno srpska privreda-crna rupa u kojoj se snalaze samo dobro uvezani i skloni mutnim šemama.
Dijaspori treba ponuditi kada se za to steknu uslovi - prvo saradnju u svim oblastima a posle toga konkretne procente i u parlamentu, i u poslovnim ugovorima sada rezervisanim isključivo za strance, i u naučnim ustanovama koje su sada recimo tvrđave mediokriteta gde dokazani naučnici iz dijaspore ne mogu ni da privire. Uz to ide i glasanje poštom. Tek onda će postati moguće ovo o čemu govori Jeremić.
Preporuke:
5
1
29 sreda, 24 april 2019 22:10
AgatonFonPetrović
ZA DIJASPORIJANCA

da li biste vi i ostali dijasporijanci mogli da nam sjašete s leđa? ko je molim vas od vas iz dijaspore uložio nešto u srbiju u vreme đinđića? niko. kada su izbori u srbiji ne prijavljujete se da glasate iako se zbog vas tamo šalju i plaćaju izborne komisije. deca vam u najboljem slučaju natucaju srpski a dvojno državljanstvo nemaju.


vi biste navodno da ulažete u srbiju ali pod posebnim uslovima za kapital iz dijaspore? a to su da imate poreske olakšice šta bi drugo bilo. bolje ulažite u gvatemalu. ali problem je što vi nemate novac ni da ga uložite u gvatemali već su to prazne priče o tome kako biste ulagali novac koji u stvari nemate.

odavno ste vi zaboravili na srbiju a i ona na vas.
Preporuke:
4
9
30 četvrtak, 25 april 2019 01:32
Spiridon
@ sreda, 24 april 2019 20:34 @Spiridon

Pa sad o tome da li će to biti Jeremić (ne) odlučujem u istoj meri kao i vi, ali potpuno nebitno, jer je on pomenut jedino teksta radi a što se mene tiče može da bude bilo ko, meni realno potpuno svejedno ili bolje reći ni iz džepa ni u džep ali bukvalno
Ono što sam ja, zaista najdobronamernije želeo da kažem, je da ste verovatno propustili taj jedan jako bitan period da bi imali prosto bolji uvid u ono što je Srbija danas. Ceo sistem u smislu državnog aparata ili pripadajućih državnih kompanija podređena tome da Vođina partija zaposli svoje ljude, koji onda u ogromnom broju slučajeva pokušavaju da izvuku materijalnu korist iz svog položaja tako što će bliskim ljudima davati poslove ili prosto uzimati mito ako već ne može ona prva opcija. U prevodu vi da bi investirali, morate da ste iz te ekipe ili da prvo date pare toj ekipi a da se pri tome pazite da vas ne ošišaju, ili još gore da svojom investicijom i poslom niste konkurencija kome ne treba...
Preporuke:
2
0
31 četvrtak, 25 april 2019 01:50
Spiridon
@ sreda, 24 april 2019 20:34 @Spiridon

Tako da u takvom sistemu pare zarađuju ne najpametniji, najsposobniji i najvredniji, kao što ste to vi navikli, već najgori, najpodmukliji i najbezobrazniji. Narod opet životinjari te neke svoje bedne živote, zanimajući se kojekakvim glupostima i verujući u najgore moguće idiotarije. Što se tiče ove sada vlasti, ona je samo u sebi skupila sve najgore od svojih prethodnika i kao takva je nažalost samo ogledalo samog društva.
Jako često se setim reči Ive Andrića koje savršeno opisuju upravo stanje u Srbiji...
Dugotrajno robovanje i rđava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanja jednog naroda da zdrav razum i pravi sud u njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla u svetu oko sebe nego ni svoju sopstvenu korist od očigledne štete.
Ili još bolje rečeno...
Dođe vreme kada pametni zaćute, budale progovore, a fukara se obogati...
E to vam je Srbija danas...
Preporuke:
2
1
32 četvrtak, 25 april 2019 02:00
Turas
@... "daje milijarde evra subvencija strancima, dok sa dijasporom uopšte ni ne razgovara" kaže Jeremić
Ne želi Jeremić da navede razlog koji je očit ali nije materijalno dokazan (za sada) Pravi razlog je "provizija" koja se deli sa strancima , ali iz budžeta Srbije . Učešće stranaca se nadomešćuje kroz jeftinu radnu snagu u par godina , posle kojih se obično firma zatvara a radnici ostaju bez posla . To je Vučićeva cela mudrost ekonomskog "razvoja" Srbije .
Preporuke:
2
1
33 četvrtak, 25 april 2019 08:48
AgatonFonPetrović
@Spiridon

podstakli ste me na razmišljanje o svim bojama naše ''buržoazije'' posle drugog svetskog rata. posle 1945. godine dobili smo ''crvenu buržaziju'', onda smo posle petog oktobra dobili ''žute barone'', ali ne mogu da se setim kojom bi bojom nazvali sadašnju naprednjačku buržaziju. imate li ideju? ili su oni u stvari do te mere bez svojstava da nemaju čak ni boju?
Preporuke:
2
0
34 četvrtak, 25 april 2019 09:04
Pozdravi kući
Ovo sa paranjem džempera je tačno 1000% i to je i najubedljiviji argument za one koji KiM doživljavaju kao balast i misle da će nam procvetati ruže čim se ratosiljamo toga.
Sa druge strane, treba biti pošten, koliko god nas nervirala aktuelna vlast - odnos zapada se neće promeniti prema nama. Njihov trajni cilj i jeste paranje džempera. Kosovo nije čak ni cilj, već samo jedna od stanica na tom putu.
Preporuke:
2
1
35 četvrtak, 25 april 2019 09:30
to je to
iluzije...
Od 1944 g. na ovamo Srbija je neprestano tonula u moralnu močvaru, u kojoj je sve što je normalno iščezlo, a sve što je odvratno, podlo, nisko, postalo standard za odmeravanje normalnosti i uzora u njenom društvu.


Tačno, tačno, tačno! Ali, Srbija još nije došla do te svesti da bi mogla da krene dalje s njom.

I u takvu smrdljivu močvaru da neki normalan čovek želi da se vrati??? Ne budite smešni! Najviše što je prihvatljivo je kratka poseta, posle čega se želi što brži povratak u normalan život u normalnoj ѕemlji


Ipak nije toliko crno, ima potencijala za bolje. Verovali ili ne, ali ima i stranaca koji se dosele i rade u Srbiji i tvrde da im je ovde bolje nego drugde, čak su i porodicu doveli. Jesu izuzeci, ali postoje.
Treba nam sistem, nov, zdraviji sistem koji će se odmaknuti od komunističke moralne i sistemske močvare u kojoj SNS, SPS, Čankovi, Gojkovićke, Šešelji, Čede i ostali plivaju i uživaju.
Preporuke:
2
3
36 četvrtak, 25 april 2019 09:39
nespojivost

sreda, 24 april Milan V.
Teror nad Srbima započeo je Josip Broz, a ne Zoran Đinđić. Đinđića su ubile udbaške Brozove strukture koje su ostale netaknute i antisrpske u svojoj osnovi.


Apsolutno!!! Kada većina to shvati i poveže sa sadašnjošću, stvoriće se uslovi da krenemo dalje. Mi smo još u sistemu koji je u dubini komunistički, nakazno bolestan, korumpiran i antisrpski.
Sva vlast je takva, a i dobar deo tzv. evropejaca, tobožnjih demokrata, a naročito NVO. Deca komunističkih generala i političara, s plivajućom liberalnom retorikom i tvrdom komunističkom svešću i praksom.
Preporuke:
4
1
37 četvrtak, 25 april 2019 09:41
Zoran Simić
Odlično rečeno. Drago mi je što su lideri Opozicije postali sigurniji i tvrđi u izjavama.To je bilo jako potrebno.
Preporuke:
1
2
38 četvrtak, 25 april 2019 09:47
anđeli
sreda, 24 april EU je iluzija
Da je EU postena, YU se ne bi raspala vec kao najnaprednija zemlja, kako kazu istocne Europe, bila bi prva primljena.


Sve je u tome što ste rekli netačno! Jugoslavija je bila TRULA do srži, nikada uspešna zemlja! Nju su tolerisali kao što sada tolerišu Vučića, ili bandite na Kosmetu, u Bosni, Hrvatskoj i drugde ... Baš ih briga dogod tako odgovara njihovim geostrateškim interesima i nekakvom miru dok on traje, a i u ratu će naći interes kada se desi.
Jugoslavija je iluzija stvorena tonama propagande, laži i falsifikata; na sličan način sada SNS i SPS među neprosvećenim svetom stvaraju iluziju uspešnosti i napretka dok satiru ono što je preostalo od zdrave supstance čije ostatke istiskuju i ona beži napolje.
Da ljudi imaju svesti o tome šta je bila Jugoslavija, prepoznali bi i prirodu i stanje sadašnje Srbije. Počnite od latinice kojom pišete, to je to.
Preporuke:
3
1
39 četvrtak, 25 april 2019 10:27
Spiridon
@ AgatonFonPetrović

Oni su savršena mešavina sve prethodne tri opcije i to tako da su nekim neverovatnim čudom pokupili sve najgore od svakoga od njih. Moram da priznam da su ubedljivo najbizarnija moguća vlast u zemlji Srbiji svih vremena, odnosno njihova boja je svaka ali opet niti jedna posebno. Jedina vlast otkako je sveta i veka, koja je rešila da se bori protiv opozicije štrajkujući glađu. Vlast koja je uspela da u sebi spoji nespojivo, da su uvek u medijima predstavljeni kao pobednici ali i žrtve u isto vreme, odnosno jedina vlast u istoriji ljudskog roda koja je sa toliko kontrole medija kukala danonoćno da ih u medijima nema dovoljno i da pri tome svi mediji loše govore o njima, iako ovakav stadijum medijskog podaništva nije još od Tita viđen. Jedina vlast u istoriji gde novinari dolaze na konferencije za štampu da bi odgovarali na pitanja, umesto da oni pitaju. Mislim da treba da budemo ponosni, jer prvi u svetu imamo rijaliti vlast u bukvalnom smislu te reči...
Preporuke:
4
0
40 četvrtak, 25 april 2019 13:30
@ AgatonFonPetrović
Gosn Fon, za prvi komentar postovani vi nemate pojma.
Celokupna pomoc, (uglavnom zajmovi) EU i US u proteklih 19 godina je jedna cetvrtina (1/4) gospodine od ukupnih doznaka preko zvanicnih bankovnih racuna od diaspore, ne pominjem kes u kovertama.
Dragi moj prijatelju Srbije bez dijaspore vec odavno ne bi bilo.
U SAD nasa dijaspora ne moze da glasa u lokalnim crkvamar, koje su jedine predstavnice Srbije u US, tako da prosecna familija treba da putuje 1200 milja da bi glasala. Pitam vas javno ovde da treba da idete u Finsku da li bi glasali?
Nemate vi pojma kakav je odnos drzave pprema dijaspori, stoga o cemu nemam znanje, najbolje je ne komentarisati.
Vuk jeste najkompletniji politicar popunio je rezime da li ce uspeti u Srbiji million $ pitanje ? Danasnja vlast je duginih boja na celu sa tata Anom, zivela Srbija!
Preporuke:
1
1
41 četvrtak, 25 april 2019 14:22
AgatonFonPetrović
@Spiridon
znači iamo trenutno bezbojnu buržoaziju mada bi pravi naziv možda ipak bio ljudi bez svojstava.
Preporuke:
1
0
42 četvrtak, 25 april 2019 15:10
AgatonFonPetrović
ZA DIJASPORIJANCA
to što vi vašim mamama i tatama šaljete pare nije nikakva pomoć srbiji već vašima. vaše tate i meme bi propali bez toga a ne srbija. jedini čovek iz dijaspore koji je stvarno davao nešto srbiji a ne svojima je onaj iz, ako se ne varam užica, koji je davao i daje novac za bolnice i sve i svašta tako da je za života dobio ulicu. nikada srpska dijaspora nije bila ni prineti hrvatskoj dijaspori, koja je zaslužna za to što je hrvatska vodila rat jer su davali pare za to. ali i oni su sada dobili dijasporu kao što je naša. i njihovi baš kao i vi govore sada ''mi'' tamo i ''vi'' ovde. hrvati su bili zabezeknuti kada su se takvi pojavili, ali smo i mi objasnili da mi takvu dijasporu imamo poodavno. sada bi i da glasate po crkvama? znate to ne može nikako jer je srbija sekularna zemlja. ni u americi se ne glasa po crkvama. inače zar prosečna srpska porodica ne prevali i više milja kada ide u diznilend? evo možete da pomognete srbiji. sakupite pare da otvori konzulate.
Preporuke:
2
2
43 četvrtak, 25 april 2019 17:29
Dijasporijanac
@AgatonFonPetrović
Zao mi malo kad vidim da se neko upecao, i da se nastavlja sa "intelektom" kao sto si ti, koji si na nivou zelene muve. zelena metalik, (i svi znaju tacno gde ona najvise voli da sleti).
Preporuke:
3
0
44 ponedeljak, 29 april 2019 13:06
kritika
Nije mi se dopalo što je arh. Bakić sinoć optužio arh. Borisa Podreku da je Vasinu ulicu načinio pešačkom i "napravio nekakve šare" ... Svaki arh. mora da zna da Podreka nema nikakvu krivicu za odluku o tome da je Vasina određena kao buduća pešačka ulica. Odluku je doneo neko drugi (vlasti), i to se arhitekti zadaje kao početni uslov na osnovu kojeg on pravi svoje rešenje IZGLEDA ulice. Optuživati Podreku za nešto što nije odlučio je netačno i neprofesionalno, pogotovo što kao arhitekta to treba da znate.

Razočarao sam se zbog gluposti i neznanja izrečenih sinoć. Jedino je čovek iz NDB zvučao verodostojno, nenaduvan osećajem sopstvene važnosti.

I sama emisija ima loš koncept, i primer je kako kod nas jedno rešenje i jednom zauzeta pozicija daju osnova za nekoliko desetina godina istog bez pomaka i poboljšanja. Tri-četiri telefonska glasa odlučuju o tome šta je utisak nedelje u Srbiji!?! Smešno.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner