петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Жалосно позориште сенки

Kоментари (65) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 24 септембар 2009 11:27
влкс
Смешно је Басарино повезивање Коштунице са хулаганима, па зар ти исти хулигани нису и њему певали:``Спаси Србију и уби се!``. За кога су тада певали и ко је тада стајао из њих?
Препоруке:
0
0
2 четвртак, 24 септембар 2009 11:29
duška
Strašno, da jedan pisac iskaže toliku netoleranciju i mržnju prema Koštunici , optužujući ga za sva zla, u Srbiji, pa on je prevazišo Čedu. Jadan je ovaj narod sa ovakvim ostrašćenim piscima, političarima, koji bi za pare svojih nalogodavaca prodalu dušu đavolu. Pa oni će uskoro da pohapse sve koji nisu na njihovom "evropejskom" putu,
Препоруке:
0
0
3 четвртак, 24 септембар 2009 11:29
BBC
Ето још једне сјајне карате-представе "борбе са замишљеним противником". Очигледно да Слоба (одавно) полако излази из моде, дежурни кривац постаде Коштуница, уз наравно неизбежни (а веома непријатни) тандем неистомишљеника Вукадиновић-Антонић. Чик погодите ко ће бити на тапету кад и лепи Бора слети са власти (а сва је прилика да му крај полако али неумитно долази).
Препоруке:
0
0
4 четвртак, 24 септембар 2009 11:34
Јозеф К.
Из подсвести једног бившег књижевника после промене заната:
халуцинирање и паламуђење нису никакав патриотизам него срамни занат и средство за друштвену и професионалну промоцију неспособњаковића
Препоруке:
0
0
5 четвртак, 24 септембар 2009 11:35
Jedan ogorceni Pancevac
Vidi ti ovog besramnog, neobrazovanog i nadobudnog drvenog filozofa. Ej Basara dosadio si i Bogu i ljudima svojom petparackom palanackom filozofijom, koju ni pas s maslom ne bi poliz'o. Odavno si procitan i bolje ti je da ne pametujes vise. Na zalost Srbija je prepuna takvih kvaziintelektualaca, koje mozes kupiti. Prvo promeni sebe pa onda pricaj o drugima. Ako ti treba da budes uzor nekome onda je Srbija stvarno nadrljala. O srpstvo moje kukavno!
Препоруке:
0
0
6 четвртак, 24 септембар 2009 11:35
300 + 1
Ma, hapsi to, Svetislave. Tako su nam pretili policajci i njihovi ideolozi i devetog marta. Kad je pola druge Srbije bilo uz Slobu, a druga polovina na konsultacijama u stranim ambasadama.

E moj pre-moderni literarni pregaoce, zaglibljeni do kolena, do ramena, do guse u argumentima druge Srbije. Ti bi zaista Beograd pretvorio u Moskvu, ali iz tridesetih. Kao da se vec ne kuca dovoljno na vrata, kao da vec nema histerije na Tvojim omiljenim stanicama, kao da vec sada ta pohapsena deca mogu da dobiju fer sudjenje posle 'preemptivnih' tekstova NVO-ovaca u Politici i gradonacelnikovih komentara i optuzbi koje nemaju NIKAKVE VEZE sa Vukadinovicevim tekstovima. Uskocio si na taj vagon zato sto moras. A bolje da pogledas dva filma; Saboovog Mefista i ovde vec mnogo puta preporucivanog Bertolucijevog Konformistu. jer vreme im je u Srbiji. Ponovo.

Kako vas, BRE, sve zajedno nije SRAMOTA pred Srbijom, pred ovom decom koja vas gledaju, slusaju i mozda citaju, kao i na grobljima na koja valjda jos uvek odlazite? Zar zaista misljenje jednog coveka, jednog ljudskog bica - tako malo vredi i tako ?
Препоруке:
0
0
7 четвртак, 24 септембар 2009 11:50
вламил
Чудо једно какав текст може да напише овај човек?!
Добро је што немамо Отоке, а Аде су нам мале или заузете. Он би их радо напунио!
Препоруке:
0
0
8 четвртак, 24 септембар 2009 11:55
PtriJota
Nanjušio Svetislav da Čeda postaje sve poželjniji i prihvatljviji koalicioni partner pa da se na vreme preporuči pred naredne izbore...

To, što je do Koštunice patriotizam bio marginalozovan zaluga je nesretnog sticaja okolnosti da su se na političkoj sceni Srbije, u formi državnog vrha našli Korać, Čeda, Čanak, Svilanović i činjenice da je nakon 5. oktobra veliki broj građana zarad malo "lakog keša" i mogućnosti da plaća kreditnim karticama (nezarađeno) bilo spremno da zaboravi ko je, šta je i odakle potiče...

I sada,kada je stigla rata troškarenja i kada bankari pored hipoteke na Kosovo žele i hipoteku na Vojvodinu, jerbo su cene nekretnina i u svetu pale,pa da se dodatno obezbede, narod polako i stidljivo,gunđajući protiv samog sebe, dolazi...sebi...

Zbunjen, probuđen iz duboke kome uzrokovane anestezijom, artikuliše svoj bes i gnev na pogrešan način...i za to se takvi kao Svetislav hvataju, prenebregujući činjenicu da uhapšeni klinci u Padinjaku spremaju Obligacione odnose za oktobarski ispitni rok na Pravnom fakultetu...i..sad im treba tamo,ako je ikako moguće, oduzeti i udžbenik,da nikako ne budu u stanju da skapiraju, formalno-pravno, šta nama ko i koliko dođe...
Препоруке:
0
0
9 четвртак, 24 септембар 2009 12:01
Sretenije
Samo ste zaboravili jednu vrlo vaznu "malenkost":
Srpski narod, naime, veoma dobro pamti, da su i Tadic i Kostunica i svi ostali danasnji "ugladjeni" i "mirojubivi" na vlast dosli na talasima "srpskog banditizma" i navodne "patriotske" borbe za bolju Srbiju...
Препоруке:
0
0
10 четвртак, 24 септембар 2009 12:03
Милан
Жалосно, богами , жалосно . Имам предлог за Вас-промените име. Не паше Вам. А толико lijepih имена има.
Препоруке:
0
0
11 четвртак, 24 септембар 2009 12:08
Delo svako govori za sebe
Peti oktobar su činjenice.
1. Upad u NBS dugim cevima.
2.Zauzimanje firmi silom
3.Cane Subotić,nije mi jasno kao je Marko Milošević proglašen krivim a ovaj

prvi svetinjom.
4.Kršenje ustava kad je isporučen Slobodan milošević.
5.Glasanje iz Bodruma
6.Državni udar,kad je prekršen ustav i uvedeno vandredno stanje
7.Čume izaslanik istine,njemu je država sve oprostila.Drugima neće,zar i

drugi nemaju pravo da budu pošteni kao Čume
8.koferi puni para,kruže oko viceguvernera.Keš nema trag,ali ga je neko

namirisao
9.Sartid prodat za 23 milona dolara,bez dugova.Ja bi ga takvog prodao bar

za 24 milona dolara.
10.Sad ovaj zakon o informisanju,ima li nečeg licimernijeg i nepoštenijeg

kada su petooktobarci sad glasali po mom mišljenj za gori zakon od onog

tkzv Šešeljovog.
11.Oni koji su vršli otmice po Srbiji puštenisu i nije im suđeno,nezna se ni

dan danas zašto i kako.Posle suih likvidirale od spec. jedinice.Mrtva usta

ne govore
11.Citat Čedomira Jovanovića: " Ja sam išao samo u Šilerovu da pitam ko to

hoće da ubije Đinđića".
12.primera je još mnogo.Ni jeda slučaj nije dobio epilog na sudu,mnogi se i

još dana s osećaju maorlnim i poštenim građanima Srbije.
Препоруке:
0
0
12 четвртак, 24 септембар 2009 12:10
Владимир Челекетић - Замбија
Ја заиста нисам стручњак, али у наступима и писањима људи из "друге Србије" постоји нека патологија. Они имају неки проблем сами са собом. Или се између периодичних понављања речи "фашиста" и "нациста" ставља гомила вулгарности или је у питању опсесија неком личношћу као што је то Коштуница у случају Басаре или неки црквени великодостојници у случају неких других аутора.
Сад је Коштуница одговоран и не само одговоран, него је безмало и организовао људе који су хтели да спрече "параду"?! То је толико бесмислено да не вреди коментарисати.
Оно што Басара не схвата је следеће.
Замислимо да власт направи уговор да се у Србији складишти нуклеарни отпад из Европе. Све по процедури и демократски. Људи гласали, влада формирана, влада преоговарала и нагодила се, све по закону.
Претпоставимо сада да би већина била против. Огромна већина. Сетимо се Чешке и Пољске и ракета или имиграције у западној Европи или Авганистана. Огромна већина је против али не може ништа јер је све "демократски" и по закону.
Шта сад та већина може да ради? Да чека нове изборе? Опет имате леви и десни центар који имају паре и контролишу све медије. А до нових избора отпад је већ ту, ракете су већ ту, већ смо национална мањина у сопственој држави или, како лепо рече неко на овом сајту, камила је већ гурнула нос у шатор и треба да уђе, нове генерације већ знају да је то, како би се то на модерном српском рекло, "ОК".
Оног тренутка када је власт донела одлуку, упркос вољи огромне већине, та већина има само два избора. Или да искористи своје право на самоодбрану или да трпи.
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 24 септембар 2009 12:13
Ненад
Да у Србији постоји независно судство, Басара би требало да одговара и прекршајно и кривично за изазивање говора мржње и подстрекивања на насиље- у овом тексту. Просто не знам одакле да кренем са набрајањем његових позива на личн оних који политички другачије мисле. По оној народној, свако се чеше тамо где га сврби, па тако и Басарине газде у Бриселу и Вашинготну сврби то што Воја износи истину и говори оно што је свима оком видљиво - а то је насиље које ЕУ, Америка и НАТО већ 10 година спроводе над Србијом. Пошто је дотични господин миљеник ”друге Србије” то чисто сумњам у неку озбиљнију истрагу. Наш драги председник Б. Тадић обећа да ће се свим средствима борити против насиља и позивања на исто. Ево му прилике да докаже како је прави демократа.
Препоруке:
0
0
14 четвртак, 24 септембар 2009 12:19
Милош
Нисам правник али ме занима постоји ли могућност тужбе против овог аутора?(говор мржње, омаловажавање нечије личности, довођење у везу неких личности са насиљем без основа итд...) Очигледно је да са неким особама није могућ рационалан дискурс, примерен демократским друштвима.
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 24 септембар 2009 12:23
Стева Надрљански
Мучени Светислав, почео је опасно да конкурише Панчићу. Ако, ако...
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 24 септембар 2009 12:45
goran
ma basara je smesan pisac.on moze samo za tv pink da pise serije.a mislim da na kostunicu misli 24 sata dnevno.
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 24 септембар 2009 13:18
A-klasa
Alkoholicar, ambasador (Draskovicev izbor!), anti-Srbin, anarho-liberal (Cedinog kova!) - sve na "a"! Bas je ovaj Basara - A klasa!
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 24 септембар 2009 13:20
Пречанин
Треба ли поузданији индикатор о моралном паду нашег народа од чињенице да га је овакав никоговић представљао као амбасадор у ииностранству?

Да, ситуација јесте тешка али нам је боље него што смо заслужили!
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 24 септембар 2009 13:40
roadrunner
"кафанских теоретичара завере и приградских пропалица"

Pa zar ima obrza da (i) ovo kaze?
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 24 септембар 2009 13:45
Баја Патак
@Милан: “ … Имам предлог за Вас-промените име. Не паше Вам. А толико lijepih имена има”. Ја имам читаву прегршт предлога дивних имена за тог литерату – али, плашим се: ни оно најнежније именце строги цензор неће никако пропустити. Зато – баталим тај подухват и прелазим на цитат из најновијег ауторовог опуса: „ Е, ту Тадићу и Ђиласу... ....Могли би рецимо, ако хоће, за почетак, да се уздигну изнад буразерског плурализма, па да наложе истражном судији да се позабави Коштуничиним пословима везаним за организацију рушилачког митинга и многих других ствари. Да ли хоће? Хоће Црвен бан. Иста је то представа. Једна је то екипа. Само се улоге мењају у жалосном позоришту сенки.“ То је директна увреда Коштунице! Како сме и може ону двојицу и њихов „буразерски плурализам“ да у истом даху помиње и пореди са Коштуницом (који није светац, али ипак...) ?
Истовремено сугестија НСПМ-у: Тај текст је пренет из листа “Danas”, који се штампа хрватском верзијом латинице. Ја бих га свакако пренео тим истим писмом. Такви одвратни и гадни текстови се тако лакше читају.
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 24 септембар 2009 13:46
Милорад
Ко је аутор овог летка?!
Јадан писар, ни њему није лако. Као да је овај летак на кољену писао,непрочитавши, посла на руке наручиоцу.
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 24 септембар 2009 13:51
луди скретничар
Голо паламуђење.
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 24 септембар 2009 13:51
станко
Од када Пера Луковић пише под псеудонимом "Светислав Басара" ?
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 24 септембар 2009 13:55
Jasna Simonović
1. “Banditizam” nema nacionalnu odrednicu, zašto “srpski”?
2. Mislim da je “inercija” zahvatila i autora, jer ne primećuje da je “Koštuničina država” već odavno postala “Borisova država”(po “narodskom” jeziku)....
3. Mislim da “redefinicija patriotizma” koju g Basara predlaže nije potrebna...Već Ršumovićev pesnički opis je dovoljan za teoriju...A kada praksa zataji, onda je najbolje da npr. ljudi povedu svoje mališane u “Boško Buha” da pogledaju npr. “Zlatokosu sa tri "medvedića” (ima li?)..I svakako da im usput objasne ko je bio Boško Buha i da deca ne treba da budu odrasli ljudi pre vremena...
4. Nisam razumela šta je to “burazerski pluralizam” iako mi je ponekad drag taj naš “posprdni” bratski rečnik?
5. Slažem se sa opisom “nesposobnjakovića, lopova i lumpenintelektualaca” i to u mnogo širem smislu (evropskom, itd)...Ali ne znam ko to da “naloži istražnom sudiji”?
6. Pa dok ljudi lože, prilože, nalože, ulože i založe, ja bih da uljudno zamolim da moj "nepozorišni" slučaj Farmest vs KPMG Jugoslavija i sar. (dodatno vs Solvay Belgija i sar., Savezna ministarstva SRJ, Hemofarm GmbH, itd) “obradi” nova gdja ambasadorka USA u Beogradu kojoj zaista želim da se u Srbiji oseća kao kod kuće ...WELCOME TO SERBIA....FEEL AT HOME...
7. “Pozoriše žalosnih senki”...Ma ‘ajte, molim Vas, gdine Basara! “Global unity” (as well as Obama’s call for necessity of prompt cessasion of “bleeding”) na koju je pozvao Obama iz UN u “Obaminoj državi” zaista obavezuje ...I “nas” koji nismo “senke”...Svi smo mi "one global team"...
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 24 септембар 2009 14:03
НаСтражи
Писац?!
Па, ако неко сматра да је Марко Видојковић "писац", а Анабела Басало "списатељица", онда је и Басара "писац".
Но, добро. Нема разлога за жестину, драге колеге читаоци. Неће нам овакви још дуго солити памет.
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 24 септембар 2009 14:51
PREDRAG
E stvarno je se Basara proslavio ovim clankom.Osim sada vec i dokazane patoloske mrznje prema Kostunici,Vukadinovicu,Antonicu nista drugo nije ni rekao.A da li je moguce da piscu reci nedostaju?I koliko je jadno u dubini njegove duse kad OLOVKA NE PISE MU SRCEM vec pise mrznjom...Kako samo Basara voli da mrzi i kako se samo ljuti na sebe sto su jos uvek tu po njemu glavni krivci(Kostunica,Vukadinovic,Antonic).Da moze izbrisao bih ih svojim perom.Samo to pero je vec odavno izlizano,odavno i za uvek.Tako da od takvih kakav je Basara besmisleno je da se "glavni krivci" boje. Vise treba da se plase oni koje po Basari treba da pohapse Tadic i Djilas.A to su izvinite slucajno ili namerno nasa deca,deca nasih prijatelja,deca nasih sugradjana...Samo na Basarinu veliku zalost i posle ovog teksta vise nego jasnu zavisnost od mrznje (Basarinu) nece to ici tako lako.Jer svejedno pre ili kasnije iza te dece koju Basara nazva svim mogucim pogrdnim imenima stace
Srbija...Stace i svi oni koji su se nagutali suzavca da bi ova dvojica(Tadic i Djilas) i mnogi jos dosli na vlast...Vlast koju zloupotrebise.Jer izvinite mnoge vlasti prezivela je ona poznata svima KO SE MACA LATI OD MACA CE I POGINUTI,tako da svi poklici na nasilje,hapsenje u odnosu na decu Srbije nece proci...I u tom smislu jalova je nada Basare i njemu slicnih da se moze pohapsiti celi narod.A jos jalovija je rec pisca koji i nema sta da kaze...NEMA KOME BASARA DA PISE...I tu je kraj.
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 24 септембар 2009 15:34
Teofilo Stivenson
U mom prvom, neobjavljenom komentaru, ste rec 'dijagnoza' procitali kao uvredljivu. U redu. U davnoj polemici sa Dobricom Cosicem, autor ove jadne i sumorne optuznice, Svetislav Basara, koristio je izraz 'skudoumno' da bi optuzio i naruzio oponenta. Taj izraz sasvim dobro pristaje ovom Basarinom tekstu.
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 24 септембар 2009 15:56
горштак
Од некадашњег ''великог родољуба'', па чак и ''православног писца'', за шта су га многи сматрали, Светислав Басара се срозао до отвореног зазивача хапшења ''промотера и идеолога српског бандитизма'', у најбољој традицији ранобољшевичких агитпроповаца и партијаца. Нису ли пре само коју деценију и комунисти денацификовали Србе уз поклич ''Удри банду!'' (готово истоветан Басарином).
Тиме је надмашио и самог Вука Драшковића, који је од некадашњег великосрбина и антикомунисте ''напредовао'' до убеђеног НАТО-промотера. Убедљиву челну позицију на топ-листи највећих српских конвертита, Драшковићу је преузео тужни и претужни Басара.
Да ли је могуће да овај човек заиста не види на које се гране срозао или се само прави да не види? Пошто сматрам да је више него довољно паметан да би био свестан свега, мислим да је ипак у питању ово друго.
Шта је онда узрок толиког, такорећи свесног самосрозавања: користољубље, тежак алкохолизам, инат услед некакве дубоке увређености? Другосрбијанци би ипак требало да нас поштеде својих психолошких компензација у виду освете сународницима због својих унутрашњих конфликата, за које им ми Срби апсолутно нисмо криви. Нека се суоче са самима собом и превазиђу своје психолошке проблеме сопственим напорима, јер их се сигурно неће ослободити трпањем ''српских бандита'' у затворе. Не само што то није ни људски ни морално, већ није ни безопасно. Јер застрашивањем се не изазива само страх, одувек неопходан диктаторима, већ и бес. А чини ми се да је у последње време српски бес почео надвладавати страх и да ће ''хапшење српских бандита'' томе само ићи у прилог ако се настави.
Препоруке:
0
0
29 четвртак, 24 септембар 2009 15:57
Мунзе Конза
Прешао бих преко нискости текста, преко увреда, преко денунцијантског понашања Басариног, али преко израза "кукњава због бомбардовања" не могу и нећу да пређем. Самозвани интелектуалац, као ни екипа му, не би издржао ни један ондашњи пендрек Слобине милиције, али му је зато лако да туђу муку, сакаћење, бол и црнину галантно алали душманима.

Очигледно је да је наступило време отвореног сукоба "нас" и "њих". Ако Басара и другари му овако причају већ данима, кренули су у отворен лов на "нас" који не мислимо као они. Не, дакле, на хулигане и оне који би батинама да мењају педере или политичко мишљење, већ на нас којима батине ни на крај памети нису биле. Или, нису биле док некоме није пало на памет да пали српску заставу, а "у име протеста".

Добро је све ово - да се пребројимо већ једном, да знамо кога је колико и ко чиме располаже. Сила је у вас - у тебе, Басара и у твојих пајташа, но ни ми нисмо нејачки. Док будете писали овакве текстове, текстовима ћемо и одговарати. Кад будете почели да забрањујете, на улице ћемо. Е кад почнете да бијете... па видећете онда. Нисам члан никакве организације, осим оне која се зове Србија - и та организација неће трпети неправду. Никад није, неће ни убудуће.
Препоруке:
0
0
30 четвртак, 24 септембар 2009 16:16
Загор
Књижевниче,
слаба вајда и да промене "систем вредности", како прижељкујеш. Никад од тебе Његош.
Препоруке:
0
0
31 четвртак, 24 септембар 2009 16:26
Pavle
Prvi put čitam kolumnu S. Basare. Nije trebalo to da uradim. Sada su mi svi oni koji polemišu sa njim manje vredni. Uh.
Препоруке:
0
0
32 четвртак, 24 септембар 2009 16:29
eustahije brzic
ja sam skapirao da su za sve krivi: Kostunica,Antonic,Vukadinovic i SPC...hm
vrlo interesantno glediste nabedjenog spisatelja...
cini mi se da ima malo govora mrznje u njegovom tekstu,ili mi se samo cini...????
Препоруке:
0
0
33 четвртак, 24 септембар 2009 16:44
Simonovic Dragan
Ziveo Basara, zato sto kao monarhista i desnicar razotkriva lazi Kostunice i jastrebova u SPC.
Ziveo Basara, zato sto kao nagradjeni i najcitaniji pisac odgovara intelektualcima koji mu samo zavide na njegovoj velicini.
Ziveo Basara, zato sto govori iskreno i jasno protiv ljudi koji bi za svoja sabrana dela ili 100 kvadrata stambenog prostora kod Arene unistili i sadasnjost i buducnost Srbije.
Ziveo Basara, zato sto protiv njega nijedan komentar nije argumentovan nego samo vredjanje i napadi po licnoj ossnovi.
Ne slazem se sa vecinom autora na NSPM ali ih sa odusevljenjem citam, radicu to u ubuduce i zahvaljujem NSPM na objavljivanju mog komentara.
Препоруке:
0
0
34 четвртак, 24 септембар 2009 16:56
Радован
Одмах се моја маленкост сетила романа МИРКО и СЛАВКО где су немачки ослободитељи, лепи наши милосрдни ослободитељи, у СРБИЈИ, знали од чега патимо,од примитивизма и митоманско-светосавске идеологије,препознавали су у свакој акцији према тадашњим припадницима отпора односно терористичких орг. СРПСКИ БАНДИТИЗАМ и његову ИДЕОЛОГИЈУ! Зар тај човек, наш човек, СРБИН,по имену и презимену СВЕТИСЛАВ БАСАРА, не заслужује да буде предложен за НОБЕЛОВУ НАГРАДУ! И ми још не знамо шта се све у њему крије, који капацитет, шта ће он још открити...
Препоруке:
0
0
35 четвртак, 24 септембар 2009 17:02
Zabrinuti
Slazem se sa vidjenjem Gorstaka. Secam se dobro emisije na jednoj od televizija u kojoj je gostovao Basara. Bilo je to posle 5. oktobra, a Basara je tada bio potpredsednik Baticeve stranke. Novinar je komentarisao dolazan Karle del Ponte kod Kostunice. Basaraje je seretski odgovorio: "Koliko poznajem Voju(da, bas Voju) Kostunicu, zakucala je na pogresna vrata." Ovo ocigledno govori da je rec o najobicnijem politickom konvertitu. Ovde zaista postoji paralela sa Vukom Draskovicem. Mislim da je negde posle 5. okobra bio i u DS-u. Ne bih uzimao za ozbiljno njegovo misljenje.
Препоруке:
0
0
36 четвртак, 24 септембар 2009 17:08
бојан
писцу, великом писцу али то до данас нисмо знали, ћу одговорити песнички: И ПАД ЈЕ ЛЕТ...
Препоруке:
0
0
37 четвртак, 24 септембар 2009 17:10
симонида
у својој беди превазишао је самог себе...
Препоруке:
0
0
38 четвртак, 24 септембар 2009 17:58
Ловац
Молим Вас све саписнике да будете нежни и пажљиви прена г. Басари, човек је добио задатак и одрадио, гарант ће добити амбасадорско место код малтешких витезова, а сви знате да је на Малти прелепо, чак и држава поштује и спроводи закон !
Препоруке:
0
0
39 четвртак, 24 септембар 2009 18:23
Vladimir
Da li to Basara najavljuje neku vanrednu situaciju, gde ce uz pomoc sile upristojavati Srbiju, robijama i pendrecima.

Meni lici da jeste, ali takodje mi je jasno da ovaj udvoricki tekst ne vredi par stotina evra, a to je malo...malo..ni za zub svetogslavka:)
Препоруке:
0
0
40 четвртак, 24 септембар 2009 19:03
Јозеф К.
Криво ми је што у овој Басариној потерници, осим Коштунице, Вукадиновића и Антонића, не нађох и своје име. Што ме тако омаловажава? То му нећу опростити. На Кипру је и сад топло и може да се купа. Јефтиније је ван сезоне, па да скупимо кинту и да га пошаљемо. Нека нас тамо, на миру, све попише, важи?!
Препоруке:
0
0
41 четвртак, 24 септембар 2009 19:21
Раде
С. Басара је, то му се мора признати, изабрао одличан наслов за свој текст. Ова наша Србија је заиста претворена у жалосно позориште сенки. Само у таквој средини неко попут Басаре може да се уопште назове писцем. Па још успешним.
Препоруке:
0
0
42 четвртак, 24 септембар 2009 21:09
Пера Детлић
Морална громада Светислав Басара само сања о томе да ће једног дана да нађе вечни календар за другосрбијански дан мрмота, где ће сваки од 365 дана у години носити ознаку 6.октобар.
Препоруке:
0
0
43 четвртак, 24 септембар 2009 21:29
@Pavle
Први пут читаш?!
Не мора више - сваки пут је исто!
Криза средњих година - криза инспирације.
Препоруке:
0
0
44 четвртак, 24 септембар 2009 21:32
брм
@ На стражи
Анабела Басало се запослила ко архиварка (списатељица)? Где?
Препоруке:
0
0
45 четвртак, 24 септембар 2009 22:34
александар
Једино што ми пада на памет да кажем је сирома човек.
Бог драги ће му ваљда опростити оволику мржњу коју носи у себи и не може да је сакрије. Даће Бог.
На крају романа "Дервиш и смрт" нашег Меше Селимовића има једна поучна реченица која би се могла применити на овог сиромаха Басару.
Та реченица гласи "Нисам знао да је толико несрећан".
Овај човек је дубоко несрећан.
Препоруке:
0
0
46 четвртак, 24 септембар 2009 23:53
Biljana
Basaru za predsednika i premijera, on je spas Srbije!! Svi ćemo imati besplatni smeštaj i hranu! I ovako nema posla, najbolje da smo u zatvoru, ako nas je više biće nam toplije i slađe ćemo da ručkamo! A onda iz zatvora, preporođeni, bez posla, para, identiteta, u Evropu, peške, bolje ne zaslužujemo.
Nadam se da nikad neće doći dan kad će Basara HVALITI ovu trojicu, tad ću prestati da ih cenim.
Препоруке:
0
0
47 четвртак, 24 септембар 2009 23:55
ДемоХришћанин
Ја мислим да ће после овога и Маринко Вучинић дићи руке од Басаре. Забраздио, нема му лека!
Препоруке:
0
0
48 петак, 25 септембар 2009 08:17
slobodan45
pozdrav moralnoj gromadi.
Препоруке:
0
0
49 петак, 25 септембар 2009 08:51
Srle
kao coveka mogu da ga razumem iako nemam opravdanje ali da kao pisac priziva neka davna zlobna i nesrecna vremena...tu mora da imate dobar stomak i dobru jetru!
Препоруке:
0
0
50 петак, 25 септембар 2009 11:04
am
Zaista, Basara se srozao na nivo jednog Lukovića...
Препоруке:
0
0
51 петак, 25 септембар 2009 15:29
Tao biciklista
Kao da je cudno sta pise ovaj rezimski pisac i intelektualac. U ovo moze biti razocaran samo neko ko ga je cenio kao pisca. Jednako kao Vuka Draskovica. Pa i Mira Markovic je bila, a verovatno i jos jeste, pisac.
Препоруке:
0
0
52 петак, 25 септембар 2009 16:17
divna
da li uopste vredi komentarisati tekstove pisca koji ne razlikuje pojmove i sve ih trpa u isti kos?I da li je ovo nacin da nadomesti neuspeh u knjizevnosti, privlaceci paznju na ovaj nacin?
Препоруке:
0
0
53 петак, 25 септембар 2009 18:31
ветеран
Пре више година, далеко пре свих нас, један виспрени коментатор је дао прецизну карактеристику Басаре: "Човек свеобухватних интересовања и капацитета који се у вештинама и таленту приближио ренесансним громадама као што су били Тодо Куртовић, Хамдија Поздерац и Ђуро Пуцар Стари."
Препоруке:
0
0
54 петак, 25 септембар 2009 19:32
Пречаних
@ветеран
Није коректно поредити Тоду, Хамдију и Ђуру са једним пискаралом. Њих бар ми старији памтимо и помињемо у вицевима.
Препоруке:
0
0
55 петак, 25 септембар 2009 20:53
vuk
Ne mogu da verujem da u zapadnoevropskim zemljama nije upoznao osecanja gradjana tih zemalja kada je u pitanju njihov nacionalni ponos.Upoznao je sigurno ali iz materijalistickih razloga to krije kao zmija noge.E moj gospodine Basara da ste obdareni pisac pronikli bi u srpsku istoriju i dusu srpskog naroda.Steta po Vas.
Препоруке:
0
0
56 петак, 25 септембар 2009 22:46
Sećanje
Verujem da se sećate Mirka Kovača (književnika),tako kažu,ja se ne razumem u književnost,taj čovek je napadao preko medija Emira Kusturicu i naravno Emir mu onako šeretski odgovori preko novina : " Ko laže stalno, nos mu ne prestaje rasti",eto ja neću da više lažem, nos mi je prevelik a nekima i dalje raste... hvala ti Emire!
Препоруке:
0
0
57 петак, 25 септембар 2009 22:51
Jedan ogorceni Pancevac
Da li znate da je Vojin Dimitrijevic, danasnji revnosni branilac antisrpskih prava svih susa u Srbiji, sedamdesetih promovisao sabrana dela Tode Kurtovica? Bilo bi dobro upitati doticnog druga Dimitrijevica kada je bio iskren tada ili danas.
Препоруке:
0
0
58 субота, 26 септембар 2009 00:55
ТОПОЉ
Укратко:Типични другосрбијанаки ријечник.
Препоруке:
0
0
59 субота, 26 септембар 2009 13:32
@Jedan ogorceni Pancevac
Ствар је у томе да се Тоде променио (заћутао, не пише), а не В.Димитријевић. Како је искрено говорио о Тоду, толико је искрен и данас. Реч је о камелеонској доследности.
Препоруке:
0
0
60 субота, 26 септембар 2009 15:02
Милош
Увек сам се питао зашто Басарине романе не могу да читам даље од две странице. Некад заспим некад заборавим прочитану реченицу. После тога ми није било јасно одакле новац за промоцију књига које не могу могу да прочитам до краја, а много читам, па претпостављам да их нико не може до краја прочитати.Све док нисам схватио да је то један обичан чанколиз који свој комплекс понављача и недаровитог писца мора негде да уновчи.Наравно, за то мора да буде арлекин у одређеним моментима и да пише наручене текстове против Коштунице. Не против Шешеља, Николића, Марковића, Дачића, него баш против Коштунице у.А можда му је Коштуница указао на горе наведене моменте док је Басара био у ДСС-у па му то никада не може опростити.Верујем да је Коштуница био сасвим добронамеран и да му није грубо рекао да пише глупости и бесмислице, да је у књижевности безнадежан случај,да му се романи купују а не читају већ да би морао много више да ради на својим романима.
Препоруке:
0
0
61 субота, 26 септембар 2009 15:40
Миша
Бавари су у Србији често били на јавној сцени (сетимо се само покојног Јоже Броза).Он је хапсио, стрељао,отварао логоре итд.Данас су јавна сцена Србије па и Ваш цењени лист очигледно девалвирли.На јавној сцени је бравар-понављач. Да има власт и да му не смета алкохол и он би ,као и Јожа, хапсио и судио.Јожа је био бравар-маршал, а Басара је бравар-понављач-писац.Девалвација је очигледна.
Препоруке:
0
0
62 понедељак, 28 септембар 2009 14:22
бојан
@милош, исти проблем је и код мене! не да читам - ГУТАМ, али његову ниједну књигу не могу! умислио сам да нисам стигао до тог нивоа!сада сам сигуран да ЊЕГОВ НИВО никада, ама баш никада у животу нећу достићи јер бих у то случају извршио САМОУБИСТВО...
Препоруке:
0
0
63 понедељак, 28 септембар 2009 21:47
DZORDZ
Sjajna analiza uvazenog gospon Basare . Otvorio nam je trece oko , pa nam je sad sve jasno . Da bi se skroz denacifikovali , ove njegove tekstove treba citati tri put na dan , pre jela .
Препоруке:
0
0
64 понедељак, 28 септембар 2009 22:12
Dzordz
Mislim da bi Basara trebao biti nas ambasador u UN , toliko me odusevio ovaj tekst .
Препоруке:
0
0
65 понедељак, 28 септембар 2009 22:17
Vinko
Trezven stav ,njegova ekselencija je svima nama pokazala svu apsurdnost zalaqanja za postovanje medjunarodnog prava .
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер