Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Žalosno pozorište senki

Komentari (65) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 24 septembar 2009 11:27
vlks
Smešno je Basarino povezivanje Koštunice sa hulaganima, pa zar ti isti huligani nisu i njemu pevali:``Spasi Srbiju i ubi se!``. Za koga su tada pevali i ko je tada stajao iz njih?
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 24 septembar 2009 11:29
duška
Strašno, da jedan pisac iskaže toliku netoleranciju i mržnju prema Koštunici , optužujući ga za sva zla, u Srbiji, pa on je prevazišo Čedu. Jadan je ovaj narod sa ovakvim ostrašćenim piscima, političarima, koji bi za pare svojih nalogodavaca prodalu dušu đavolu. Pa oni će uskoro da pohapse sve koji nisu na njihovom "evropejskom" putu,
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 24 septembar 2009 11:29
BBC
Eto još jedne sjajne karate-predstave "borbe sa zamišljenim protivnikom". Očigledno da Sloba (odavno) polako izlazi iz mode, dežurni krivac postade Koštunica, uz naravno neizbežni (a veoma neprijatni) tandem neistomišljenika Vukadinović-Antonić. Čik pogodite ko će biti na tapetu kad i lepi Bora sleti sa vlasti (a sva je prilika da mu kraj polako ali neumitno dolazi).
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 24 septembar 2009 11:34
Jozef K.
Iz podsvesti jednog bivšeg književnika posle promene zanata:
haluciniranje i palamuđenje nisu nikakav patriotizam nego sramni zanat i sredstvo za društvenu i profesionalnu promociju nesposobnjakovića
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 24 septembar 2009 11:35
Jedan ogorceni Pancevac
Vidi ti ovog besramnog, neobrazovanog i nadobudnog drvenog filozofa. Ej Basara dosadio si i Bogu i ljudima svojom petparackom palanackom filozofijom, koju ni pas s maslom ne bi poliz'o. Odavno si procitan i bolje ti je da ne pametujes vise. Na zalost Srbija je prepuna takvih kvaziintelektualaca, koje mozes kupiti. Prvo promeni sebe pa onda pricaj o drugima. Ako ti treba da budes uzor nekome onda je Srbija stvarno nadrljala. O srpstvo moje kukavno!
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 24 septembar 2009 11:35
300 + 1
Ma, hapsi to, Svetislave. Tako su nam pretili policajci i njihovi ideolozi i devetog marta. Kad je pola druge Srbije bilo uz Slobu, a druga polovina na konsultacijama u stranim ambasadama.

E moj pre-moderni literarni pregaoce, zaglibljeni do kolena, do ramena, do guse u argumentima druge Srbije. Ti bi zaista Beograd pretvorio u Moskvu, ali iz tridesetih. Kao da se vec ne kuca dovoljno na vrata, kao da vec nema histerije na Tvojim omiljenim stanicama, kao da vec sada ta pohapsena deca mogu da dobiju fer sudjenje posle 'preemptivnih' tekstova NVO-ovaca u Politici i gradonacelnikovih komentara i optuzbi koje nemaju NIKAKVE VEZE sa Vukadinovicevim tekstovima. Uskocio si na taj vagon zato sto moras. A bolje da pogledas dva filma; Saboovog Mefista i ovde vec mnogo puta preporucivanog Bertolucijevog Konformistu. jer vreme im je u Srbiji. Ponovo.

Kako vas, BRE, sve zajedno nije SRAMOTA pred Srbijom, pred ovom decom koja vas gledaju, slusaju i mozda citaju, kao i na grobljima na koja valjda jos uvek odlazite? Zar zaista misljenje jednog coveka, jednog ljudskog bica - tako malo vredi i tako ?
Preporuke:
0
0
7 četvrtak, 24 septembar 2009 11:50
vlamil
Čudo jedno kakav tekst može da napiše ovaj čovek?!
Dobro je što nemamo Otoke, a Ade su nam male ili zauzete. On bi ih rado napunio!
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 24 septembar 2009 11:55
PtriJota
Nanjušio Svetislav da Čeda postaje sve poželjniji i prihvatljviji koalicioni partner pa da se na vreme preporuči pred naredne izbore...

To, što je do Koštunice patriotizam bio marginalozovan zaluga je nesretnog sticaja okolnosti da su se na političkoj sceni Srbije, u formi državnog vrha našli Korać, Čeda, Čanak, Svilanović i činjenice da je nakon 5. oktobra veliki broj građana zarad malo "lakog keša" i mogućnosti da plaća kreditnim karticama (nezarađeno) bilo spremno da zaboravi ko je, šta je i odakle potiče...

I sada,kada je stigla rata troškarenja i kada bankari pored hipoteke na Kosovo žele i hipoteku na Vojvodinu, jerbo su cene nekretnina i u svetu pale,pa da se dodatno obezbede, narod polako i stidljivo,gunđajući protiv samog sebe, dolazi...sebi...

Zbunjen, probuđen iz duboke kome uzrokovane anestezijom, artikuliše svoj bes i gnev na pogrešan način...i za to se takvi kao Svetislav hvataju, prenebregujući činjenicu da uhapšeni klinci u Padinjaku spremaju Obligacione odnose za oktobarski ispitni rok na Pravnom fakultetu...i..sad im treba tamo,ako je ikako moguće, oduzeti i udžbenik,da nikako ne budu u stanju da skapiraju, formalno-pravno, šta nama ko i koliko dođe...
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 24 septembar 2009 12:01
Sretenije
Samo ste zaboravili jednu vrlo vaznu "malenkost":
Srpski narod, naime, veoma dobro pamti, da su i Tadic i Kostunica i svi ostali danasnji "ugladjeni" i "mirojubivi" na vlast dosli na talasima "srpskog banditizma" i navodne "patriotske" borbe za bolju Srbiju...
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 24 septembar 2009 12:03
Milan
Žalosno, bogami , žalosno . Imam predlog za Vas-promenite ime. Ne paše Vam. A toliko lijepih imena ima.
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 24 septembar 2009 12:08
Delo svako govori za sebe
Peti oktobar su činjenice.
1. Upad u NBS dugim cevima.
2.Zauzimanje firmi silom
3.Cane Subotić,nije mi jasno kao je Marko Milošević proglašen krivim a ovaj

prvi svetinjom.
4.Kršenje ustava kad je isporučen Slobodan milošević.
5.Glasanje iz Bodruma
6.Državni udar,kad je prekršen ustav i uvedeno vandredno stanje
7.Čume izaslanik istine,njemu je država sve oprostila.Drugima neće,zar i

drugi nemaju pravo da budu pošteni kao Čume
8.koferi puni para,kruže oko viceguvernera.Keš nema trag,ali ga je neko

namirisao
9.Sartid prodat za 23 milona dolara,bez dugova.Ja bi ga takvog prodao bar

za 24 milona dolara.
10.Sad ovaj zakon o informisanju,ima li nečeg licimernijeg i nepoštenijeg

kada su petooktobarci sad glasali po mom mišljenj za gori zakon od onog

tkzv Šešeljovog.
11.Oni koji su vršli otmice po Srbiji puštenisu i nije im suđeno,nezna se ni

dan danas zašto i kako.Posle suih likvidirale od spec. jedinice.Mrtva usta

ne govore
11.Citat Čedomira Jovanovića: " Ja sam išao samo u Šilerovu da pitam ko to

hoće da ubije Đinđića".
12.primera je još mnogo.Ni jeda slučaj nije dobio epilog na sudu,mnogi se i

još dana s osećaju maorlnim i poštenim građanima Srbije.
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 24 septembar 2009 12:10
Vladimir Čeleketić - Zambija
Ja zaista nisam stručnjak, ali u nastupima i pisanjima ljudi iz "druge Srbije" postoji neka patologija. Oni imaju neki problem sami sa sobom. Ili se između periodičnih ponavljanja reči "fašista" i "nacista" stavlja gomila vulgarnosti ili je u pitanju opsesija nekom ličnošću kao što je to Koštunica u slučaju Basare ili neki crkveni velikodostojnici u slučaju nekih drugih autora.
Sad je Koštunica odgovoran i ne samo odgovoran, nego je bezmalo i organizovao ljude koji su hteli da spreče "paradu"?! To je toliko besmisleno da ne vredi komentarisati.
Ono što Basara ne shvata je sledeće.
Zamislimo da vlast napravi ugovor da se u Srbiji skladišti nuklearni otpad iz Evrope. Sve po proceduri i demokratski. Ljudi glasali, vlada formirana, vlada preogovarala i nagodila se, sve po zakonu.
Pretpostavimo sada da bi većina bila protiv. Ogromna većina. Setimo se Češke i Poljske i raketa ili imigracije u zapadnoj Evropi ili Avganistana. Ogromna većina je protiv ali ne može ništa jer je sve "demokratski" i po zakonu.
Šta sad ta većina može da radi? Da čeka nove izbore? Opet imate levi i desni centar koji imaju pare i kontrolišu sve medije. A do novih izbora otpad je već tu, rakete su već tu, već smo nacionalna manjina u sopstvenoj državi ili, kako lepo reče neko na ovom sajtu, kamila je već gurnula nos u šator i treba da uđe, nove generacije već znaju da je to, kako bi se to na modernom srpskom reklo, "OK".
Onog trenutka kada je vlast donela odluku, uprkos volji ogromne većine, ta većina ima samo dva izbora. Ili da iskoristi svoje pravo na samoodbranu ili da trpi.
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 24 septembar 2009 12:13
Nenad
Da u Srbiji postoji nezavisno sudstvo, Basara bi trebalo da odgovara i prekršajno i krivično za izazivanje govora mržnje i podstrekivanja na nasilje- u ovom tekstu. Prosto ne znam odakle da krenem sa nabrajanjem njegovih poziva na ličn onih koji politički drugačije misle. Po onoj narodnoj, svako se češe tamo gde ga svrbi, pa tako i Basarine gazde u Briselu i Vašingotnu svrbi to što Voja iznosi istinu i govori ono što je svima okom vidljivo - a to je nasilje koje EU, Amerika i NATO već 10 godina sprovode nad Srbijom. Pošto je dotični gospodin miljenik ”druge Srbije” to čisto sumnjam u neku ozbiljniju istragu. Naš dragi predsednik B. Tadić obeća da će se svim sredstvima boriti protiv nasilja i pozivanja na isto. Evo mu prilike da dokaže kako je pravi demokrata.
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 24 septembar 2009 12:19
Miloš
Nisam pravnik ali me zanima postoji li mogućnost tužbe protiv ovog autora?(govor mržnje, omalovažavanje nečije ličnosti, dovođenje u vezu nekih ličnosti sa nasiljem bez osnova itd...) Očigledno je da sa nekim osobama nije moguć racionalan diskurs, primeren demokratskim društvima.
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 24 septembar 2009 12:23
Steva Nadrljanski
Mučeni Svetislav, počeo je opasno da konkuriše Pančiću. Ako, ako...
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 24 septembar 2009 12:45
goran
ma basara je smesan pisac.on moze samo za tv pink da pise serije.a mislim da na kostunicu misli 24 sata dnevno.
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 24 septembar 2009 13:18
A-klasa
Alkoholicar, ambasador (Draskovicev izbor!), anti-Srbin, anarho-liberal (Cedinog kova!) - sve na "a"! Bas je ovaj Basara - A klasa!
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 24 septembar 2009 13:20
Prečanin
Treba li pouzdaniji indikator o moralnom padu našeg naroda od činjenice da ga je ovakav nikogović predstavljao kao ambasador u iinostranstvu?

Da, situacija jeste teška ali nam je bolje nego što smo zaslužili!
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 24 septembar 2009 13:40
roadrunner
"kafanskih teoretičara zavere i prigradskih propalica"

Pa zar ima obrza da (i) ovo kaze?
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 24 septembar 2009 13:45
Baja Patak
@Milan: “ … Imam predlog za Vas-promenite ime. Ne paše Vam. A toliko lijepih imena ima”. Ja imam čitavu pregršt predloga divnih imena za tog literatu – ali, plašim se: ni ono najnežnije imence strogi cenzor neće nikako propustiti. Zato – batalim taj poduhvat i prelazim na citat iz najnovijeg autorovog opusa: „ E, tu Tadiću i Đilasu... ....Mogli bi recimo, ako hoće, za početak, da se uzdignu iznad burazerskog pluralizma, pa da nalože istražnom sudiji da se pozabavi Koštuničinim poslovima vezanim za organizaciju rušilačkog mitinga i mnogih drugih stvari. Da li hoće? Hoće Crven ban. Ista je to predstava. Jedna je to ekipa. Samo se uloge menjaju u žalosnom pozorištu senki.“ To je direktna uvreda Koštunice! Kako sme i može onu dvojicu i njihov „burazerski pluralizam“ da u istom dahu pominje i poredi sa Koštunicom (koji nije svetac, ali ipak...) ?
Istovremeno sugestija NSPM-u: Taj tekst je prenet iz lista “Danas”, koji se štampa hrvatskom verzijom latinice. Ja bih ga svakako preneo tim istim pismom. Takvi odvratni i gadni tekstovi se tako lakše čitaju.
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 24 septembar 2009 13:46
Milorad
Ko je autor ovog letka?!
Jadan pisar, ni njemu nije lako. Kao da je ovaj letak na koljenu pisao,nepročitavši, posla na ruke naručiocu.
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 24 septembar 2009 13:51
ludi skretničar
Golo palamuđenje.
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 24 septembar 2009 13:51
stanko
Od kada Pera Luković piše pod pseudonimom "Svetislav Basara" ?
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 24 septembar 2009 13:55
Jasna Simonović
1. “Banditizam” nema nacionalnu odrednicu, zašto “srpski”?
2. Mislim da je “inercija” zahvatila i autora, jer ne primećuje da je “Koštuničina država” već odavno postala “Borisova država”(po “narodskom” jeziku)....
3. Mislim da “redefinicija patriotizma” koju g Basara predlaže nije potrebna...Već Ršumovićev pesnički opis je dovoljan za teoriju...A kada praksa zataji, onda je najbolje da npr. ljudi povedu svoje mališane u “Boško Buha” da pogledaju npr. “Zlatokosu sa tri "medvedića” (ima li?)..I svakako da im usput objasne ko je bio Boško Buha i da deca ne treba da budu odrasli ljudi pre vremena...
4. Nisam razumela šta je to “burazerski pluralizam” iako mi je ponekad drag taj naš “posprdni” bratski rečnik?
5. Slažem se sa opisom “nesposobnjakovića, lopova i lumpenintelektualaca” i to u mnogo širem smislu (evropskom, itd)...Ali ne znam ko to da “naloži istražnom sudiji”?
6. Pa dok ljudi lože, prilože, nalože, ulože i založe, ja bih da uljudno zamolim da moj "nepozorišni" slučaj Farmest vs KPMG Jugoslavija i sar. (dodatno vs Solvay Belgija i sar., Savezna ministarstva SRJ, Hemofarm GmbH, itd) “obradi” nova gdja ambasadorka USA u Beogradu kojoj zaista želim da se u Srbiji oseća kao kod kuće ...WELCOME TO SERBIA....FEEL AT HOME...
7. “Pozoriše žalosnih senki”...Ma ‘ajte, molim Vas, gdine Basara! “Global unity” (as well as Obama’s call for necessity of prompt cessasion of “bleeding”) na koju je pozvao Obama iz UN u “Obaminoj državi” zaista obavezuje ...I “nas” koji nismo “senke”...Svi smo mi "one global team"...
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 24 septembar 2009 14:03
NaStraži
Pisac?!
Pa, ako neko smatra da je Marko Vidojković "pisac", a Anabela Basalo "spisateljica", onda je i Basara "pisac".
No, dobro. Nema razloga za žestinu, drage kolege čitaoci. Neće nam ovakvi još dugo soliti pamet.
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 24 septembar 2009 14:51
PREDRAG
E stvarno je se Basara proslavio ovim clankom.Osim sada vec i dokazane patoloske mrznje prema Kostunici,Vukadinovicu,Antonicu nista drugo nije ni rekao.A da li je moguce da piscu reci nedostaju?I koliko je jadno u dubini njegove duse kad OLOVKA NE PISE MU SRCEM vec pise mrznjom...Kako samo Basara voli da mrzi i kako se samo ljuti na sebe sto su jos uvek tu po njemu glavni krivci(Kostunica,Vukadinovic,Antonic).Da moze izbrisao bih ih svojim perom.Samo to pero je vec odavno izlizano,odavno i za uvek.Tako da od takvih kakav je Basara besmisleno je da se "glavni krivci" boje. Vise treba da se plase oni koje po Basari treba da pohapse Tadic i Djilas.A to su izvinite slucajno ili namerno nasa deca,deca nasih prijatelja,deca nasih sugradjana...Samo na Basarinu veliku zalost i posle ovog teksta vise nego jasnu zavisnost od mrznje (Basarinu) nece to ici tako lako.Jer svejedno pre ili kasnije iza te dece koju Basara nazva svim mogucim pogrdnim imenima stace
Srbija...Stace i svi oni koji su se nagutali suzavca da bi ova dvojica(Tadic i Djilas) i mnogi jos dosli na vlast...Vlast koju zloupotrebise.Jer izvinite mnoge vlasti prezivela je ona poznata svima KO SE MACA LATI OD MACA CE I POGINUTI,tako da svi poklici na nasilje,hapsenje u odnosu na decu Srbije nece proci...I u tom smislu jalova je nada Basare i njemu slicnih da se moze pohapsiti celi narod.A jos jalovija je rec pisca koji i nema sta da kaze...NEMA KOME BASARA DA PISE...I tu je kraj.
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 24 septembar 2009 15:34
Teofilo Stivenson
U mom prvom, neobjavljenom komentaru, ste rec 'dijagnoza' procitali kao uvredljivu. U redu. U davnoj polemici sa Dobricom Cosicem, autor ove jadne i sumorne optuznice, Svetislav Basara, koristio je izraz 'skudoumno' da bi optuzio i naruzio oponenta. Taj izraz sasvim dobro pristaje ovom Basarinom tekstu.
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 24 septembar 2009 15:56
gorštak
Od nekadašnjeg ''velikog rodoljuba'', pa čak i ''pravoslavnog pisca'', za šta su ga mnogi smatrali, Svetislav Basara se srozao do otvorenog zazivača hapšenja ''promotera i ideologa srpskog banditizma'', u najboljoj tradiciji ranoboljševičkih agitpropovaca i partijaca. Nisu li pre samo koju deceniju i komunisti denacifikovali Srbe uz poklič ''Udri bandu!'' (gotovo istovetan Basarinom).
Time je nadmašio i samog Vuka Draškovića, koji je od nekadašnjeg velikosrbina i antikomuniste ''napredovao'' do ubeđenog NATO-promotera. Ubedljivu čelnu poziciju na top-listi najvećih srpskih konvertita, Draškoviću je preuzeo tužni i pretužni Basara.
Da li je moguće da ovaj čovek zaista ne vidi na koje se grane srozao ili se samo pravi da ne vidi? Pošto smatram da je više nego dovoljno pametan da bi bio svestan svega, mislim da je ipak u pitanju ovo drugo.
Šta je onda uzrok tolikog, takoreći svesnog samosrozavanja: koristoljublje, težak alkoholizam, inat usled nekakve duboke uvređenosti? Drugosrbijanci bi ipak trebalo da nas poštede svojih psiholoških kompenzacija u vidu osvete sunarodnicima zbog svojih unutrašnjih konflikata, za koje im mi Srbi apsolutno nismo krivi. Neka se suoče sa samima sobom i prevaziđu svoje psihološke probleme sopstvenim naporima, jer ih se sigurno neće osloboditi trpanjem ''srpskih bandita'' u zatvore. Ne samo što to nije ni ljudski ni moralno, već nije ni bezopasno. Jer zastrašivanjem se ne izaziva samo strah, oduvek neophodan diktatorima, već i bes. A čini mi se da je u poslednje vreme srpski bes počeo nadvladavati strah i da će ''hapšenje srpskih bandita'' tome samo ići u prilog ako se nastavi.
Preporuke:
0
0
29 četvrtak, 24 septembar 2009 15:57
Munze Konza
Prešao bih preko niskosti teksta, preko uvreda, preko denuncijantskog ponašanja Basarinog, ali preko izraza "kuknjava zbog bombardovanja" ne mogu i neću da pređem. Samozvani intelektualac, kao ni ekipa mu, ne bi izdržao ni jedan ondašnji pendrek Slobine milicije, ali mu je zato lako da tuđu muku, sakaćenje, bol i crninu galantno alali dušmanima.

Očigledno je da je nastupilo vreme otvorenog sukoba "nas" i "njih". Ako Basara i drugari mu ovako pričaju već danima, krenuli su u otvoren lov na "nas" koji ne mislimo kao oni. Ne, dakle, na huligane i one koji bi batinama da menjaju pedere ili političko mišljenje, već na nas kojima batine ni na kraj pameti nisu bile. Ili, nisu bile dok nekome nije palo na pamet da pali srpsku zastavu, a "u ime protesta".

Dobro je sve ovo - da se prebrojimo već jednom, da znamo koga je koliko i ko čime raspolaže. Sila je u vas - u tebe, Basara i u tvojih pajtaša, no ni mi nismo nejački. Dok budete pisali ovakve tekstove, tekstovima ćemo i odgovarati. Kad budete počeli da zabranjujete, na ulice ćemo. E kad počnete da bijete... pa videćete onda. Nisam član nikakve organizacije, osim one koja se zove Srbija - i ta organizacija neće trpeti nepravdu. Nikad nije, neće ni ubuduće.
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 24 septembar 2009 16:16
Zagor
Književniče,
slaba vajda i da promene "sistem vrednosti", kako priželjkuješ. Nikad od tebe Njegoš.
Preporuke:
0
0
31 četvrtak, 24 septembar 2009 16:26
Pavle
Prvi put čitam kolumnu S. Basare. Nije trebalo to da uradim. Sada su mi svi oni koji polemišu sa njim manje vredni. Uh.
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 24 septembar 2009 16:29
eustahije brzic
ja sam skapirao da su za sve krivi: Kostunica,Antonic,Vukadinovic i SPC...hm
vrlo interesantno glediste nabedjenog spisatelja...
cini mi se da ima malo govora mrznje u njegovom tekstu,ili mi se samo cini...????
Preporuke:
0
0
33 četvrtak, 24 septembar 2009 16:44
Simonovic Dragan
Ziveo Basara, zato sto kao monarhista i desnicar razotkriva lazi Kostunice i jastrebova u SPC.
Ziveo Basara, zato sto kao nagradjeni i najcitaniji pisac odgovara intelektualcima koji mu samo zavide na njegovoj velicini.
Ziveo Basara, zato sto govori iskreno i jasno protiv ljudi koji bi za svoja sabrana dela ili 100 kvadrata stambenog prostora kod Arene unistili i sadasnjost i buducnost Srbije.
Ziveo Basara, zato sto protiv njega nijedan komentar nije argumentovan nego samo vredjanje i napadi po licnoj ossnovi.
Ne slazem se sa vecinom autora na NSPM ali ih sa odusevljenjem citam, radicu to u ubuduce i zahvaljujem NSPM na objavljivanju mog komentara.
Preporuke:
0
0
34 četvrtak, 24 septembar 2009 16:56
Radovan
Odmah se moja malenkost setila romana MIRKO i SLAVKO gde su nemački osloboditelji, lepi naši milosrdni osloboditelji, u SRBIJI, znali od čega patimo,od primitivizma i mitomansko-svetosavske ideologije,prepoznavali su u svakoj akciji prema tadašnjim pripadnicima otpora odnosno terorističkih org. SRPSKI BANDITIZAM i njegovu IDEOLOGIJU! Zar taj čovek, naš čovek, SRBIN,po imenu i prezimenu SVETISLAV BASARA, ne zaslužuje da bude predložen za NOBELOVU NAGRADU! I mi još ne znamo šta se sve u njemu krije, koji kapacitet, šta će on još otkriti...
Preporuke:
0
0
35 četvrtak, 24 septembar 2009 17:02
Zabrinuti
Slazem se sa vidjenjem Gorstaka. Secam se dobro emisije na jednoj od televizija u kojoj je gostovao Basara. Bilo je to posle 5. oktobra, a Basara je tada bio potpredsednik Baticeve stranke. Novinar je komentarisao dolazan Karle del Ponte kod Kostunice. Basaraje je seretski odgovorio: "Koliko poznajem Voju(da, bas Voju) Kostunicu, zakucala je na pogresna vrata." Ovo ocigledno govori da je rec o najobicnijem politickom konvertitu. Ovde zaista postoji paralela sa Vukom Draskovicem. Mislim da je negde posle 5. okobra bio i u DS-u. Ne bih uzimao za ozbiljno njegovo misljenje.
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 24 septembar 2009 17:08
bojan
piscu, velikom piscu ali to do danas nismo znali, ću odgovoriti pesnički: I PAD JE LET...
Preporuke:
0
0
37 četvrtak, 24 septembar 2009 17:10
simonida
u svojoj bedi prevazišao je samog sebe...
Preporuke:
0
0
38 četvrtak, 24 septembar 2009 17:58
Lovac
Molim Vas sve sapisnike da budete nežni i pažljivi prena g. Basari, čovek je dobio zadatak i odradio, garant će dobiti ambasadorsko mesto kod malteških vitezova, a svi znate da je na Malti prelepo, čak i država poštuje i sprovodi zakon !
Preporuke:
0
0
39 četvrtak, 24 septembar 2009 18:23
Vladimir
Da li to Basara najavljuje neku vanrednu situaciju, gde ce uz pomoc sile upristojavati Srbiju, robijama i pendrecima.

Meni lici da jeste, ali takodje mi je jasno da ovaj udvoricki tekst ne vredi par stotina evra, a to je malo...malo..ni za zub svetogslavka:)
Preporuke:
0
0
40 četvrtak, 24 septembar 2009 19:03
Jozef K.
Krivo mi je što u ovoj Basarinoj poternici, osim Koštunice, Vukadinovića i Antonića, ne nađoh i svoje ime. Što me tako omalovažava? To mu neću oprostiti. Na Kipru je i sad toplo i može da se kupa. Jeftinije je van sezone, pa da skupimo kintu i da ga pošaljemo. Neka nas tamo, na miru, sve popiše, važi?!
Preporuke:
0
0
41 četvrtak, 24 septembar 2009 19:21
Rade
S. Basara je, to mu se mora priznati, izabrao odličan naslov za svoj tekst. Ova naša Srbija je zaista pretvorena u žalosno pozorište senki. Samo u takvoj sredini neko poput Basare može da se uopšte nazove piscem. Pa još uspešnim.
Preporuke:
0
0
42 četvrtak, 24 septembar 2009 21:09
Pera Detlić
Moralna gromada Svetislav Basara samo sanja o tome da će jednog dana da nađe večni kalendar za drugosrbijanski dan mrmota, gde će svaki od 365 dana u godini nositi oznaku 6.oktobar.
Preporuke:
0
0
43 četvrtak, 24 septembar 2009 21:29
@Pavle
Prvi put čitaš?!
Ne mora više - svaki put je isto!
Kriza srednjih godina - kriza inspiracije.
Preporuke:
0
0
44 četvrtak, 24 septembar 2009 21:32
brm
@ Na straži
Anabela Basalo se zaposlila ko arhivarka (spisateljica)? Gde?
Preporuke:
0
0
45 četvrtak, 24 septembar 2009 22:34
aleksandar
Jedino što mi pada na pamet da kažem je siroma čovek.
Bog dragi će mu valjda oprostiti ovoliku mržnju koju nosi u sebi i ne može da je sakrije. Daće Bog.
Na kraju romana "Derviš i smrt" našeg Meše Selimovića ima jedna poučna rečenica koja bi se mogla primeniti na ovog siromaha Basaru.
Ta rečenica glasi "Nisam znao da je toliko nesrećan".
Ovaj čovek je duboko nesrećan.
Preporuke:
0
0
46 četvrtak, 24 septembar 2009 23:53
Biljana
Basaru za predsednika i premijera, on je spas Srbije!! Svi ćemo imati besplatni smeštaj i hranu! I ovako nema posla, najbolje da smo u zatvoru, ako nas je više biće nam toplije i slađe ćemo da ručkamo! A onda iz zatvora, preporođeni, bez posla, para, identiteta, u Evropu, peške, bolje ne zaslužujemo.
Nadam se da nikad neće doći dan kad će Basara HVALITI ovu trojicu, tad ću prestati da ih cenim.
Preporuke:
0
0
47 četvrtak, 24 septembar 2009 23:55
DemoHrišćanin
Ja mislim da će posle ovoga i Marinko Vučinić dići ruke od Basare. Zabrazdio, nema mu leka!
Preporuke:
0
0
48 petak, 25 septembar 2009 08:17
slobodan45
pozdrav moralnoj gromadi.
Preporuke:
0
0
49 petak, 25 septembar 2009 08:51
Srle
kao coveka mogu da ga razumem iako nemam opravdanje ali da kao pisac priziva neka davna zlobna i nesrecna vremena...tu mora da imate dobar stomak i dobru jetru!
Preporuke:
0
0
50 petak, 25 septembar 2009 11:04
am
Zaista, Basara se srozao na nivo jednog Lukovića...
Preporuke:
0
0
51 petak, 25 septembar 2009 15:29
Tao biciklista
Kao da je cudno sta pise ovaj rezimski pisac i intelektualac. U ovo moze biti razocaran samo neko ko ga je cenio kao pisca. Jednako kao Vuka Draskovica. Pa i Mira Markovic je bila, a verovatno i jos jeste, pisac.
Preporuke:
0
0
52 petak, 25 septembar 2009 16:17
divna
da li uopste vredi komentarisati tekstove pisca koji ne razlikuje pojmove i sve ih trpa u isti kos?I da li je ovo nacin da nadomesti neuspeh u knjizevnosti, privlaceci paznju na ovaj nacin?
Preporuke:
0
0
53 petak, 25 septembar 2009 18:31
veteran
Pre više godina, daleko pre svih nas, jedan vispreni komentator je dao preciznu karakteristiku Basare: "Čovek sveobuhvatnih interesovanja i kapaciteta koji se u veštinama i talentu približio renesansnim gromadama kao što su bili Todo Kurtović, Hamdija Pozderac i Đuro Pucar Stari."
Preporuke:
0
0
54 petak, 25 septembar 2009 19:32
Prečanih
@veteran
Nije korektno porediti Todu, Hamdiju i Đuru sa jednim piskaralom. Njih bar mi stariji pamtimo i pominjemo u vicevima.
Preporuke:
0
0
55 petak, 25 septembar 2009 20:53
vuk
Ne mogu da verujem da u zapadnoevropskim zemljama nije upoznao osecanja gradjana tih zemalja kada je u pitanju njihov nacionalni ponos.Upoznao je sigurno ali iz materijalistickih razloga to krije kao zmija noge.E moj gospodine Basara da ste obdareni pisac pronikli bi u srpsku istoriju i dusu srpskog naroda.Steta po Vas.
Preporuke:
0
0
56 petak, 25 septembar 2009 22:46
Sećanje
Verujem da se sećate Mirka Kovača (književnika),tako kažu,ja se ne razumem u književnost,taj čovek je napadao preko medija Emira Kusturicu i naravno Emir mu onako šeretski odgovori preko novina : " Ko laže stalno, nos mu ne prestaje rasti",eto ja neću da više lažem, nos mi je prevelik a nekima i dalje raste... hvala ti Emire!
Preporuke:
0
0
57 petak, 25 septembar 2009 22:51
Jedan ogorceni Pancevac
Da li znate da je Vojin Dimitrijevic, danasnji revnosni branilac antisrpskih prava svih susa u Srbiji, sedamdesetih promovisao sabrana dela Tode Kurtovica? Bilo bi dobro upitati doticnog druga Dimitrijevica kada je bio iskren tada ili danas.
Preporuke:
0
0
58 subota, 26 septembar 2009 00:55
TOPOLj
Ukratko:Tipični drugosrbijanaki riječnik.
Preporuke:
0
0
59 subota, 26 septembar 2009 13:32
@Jedan ogorceni Pancevac
Stvar je u tome da se Tode promenio (zaćutao, ne piše), a ne V.Dimitrijević. Kako je iskreno govorio o Todu, toliko je iskren i danas. Reč je o kameleonskoj doslednosti.
Preporuke:
0
0
60 subota, 26 septembar 2009 15:02
Miloš
Uvek sam se pitao zašto Basarine romane ne mogu da čitam dalje od dve stranice. Nekad zaspim nekad zaboravim pročitanu rečenicu. Posle toga mi nije bilo jasno odakle novac za promociju knjiga koje ne mogu mogu da pročitam do kraja, a mnogo čitam, pa pretpostavljam da ih niko ne može do kraja pročitati.Sve dok nisam shvatio da je to jedan običan čankoliz koji svoj kompleks ponavljača i nedarovitog pisca mora negde da unovči.Naravno, za to mora da bude arlekin u određenim momentima i da piše naručene tekstove protiv Koštunice. Ne protiv Šešelja, Nikolića, Markovića, Dačića, nego baš protiv Koštunice u.A možda mu je Koštunica ukazao na gore navedene momente dok je Basara bio u DSS-u pa mu to nikada ne može oprostiti.Verujem da je Koštunica bio sasvim dobronameran i da mu nije grubo rekao da piše gluposti i besmislice, da je u književnosti beznadežan slučaj,da mu se romani kupuju a ne čitaju već da bi morao mnogo više da radi na svojim romanima.
Preporuke:
0
0
61 subota, 26 septembar 2009 15:40
Miša
Bavari su u Srbiji često bili na javnoj sceni (setimo se samo pokojnog Jože Broza).On je hapsio, streljao,otvarao logore itd.Danas su javna scena Srbije pa i Vaš cenjeni list očigledno devalvirli.Na javnoj sceni je bravar-ponavljač. Da ima vlast i da mu ne smeta alkohol i on bi ,kao i Joža, hapsio i sudio.Joža je bio bravar-maršal, a Basara je bravar-ponavljač-pisac.Devalvacija je očigledna.
Preporuke:
0
0
62 ponedeljak, 28 septembar 2009 14:22
bojan
@miloš, isti problem je i kod mene! ne da čitam - GUTAM, ali njegovu nijednu knjigu ne mogu! umislio sam da nisam stigao do tog nivoa!sada sam siguran da NjEGOV NIVO nikada, ama baš nikada u životu neću dostići jer bih u to slučaju izvršio SAMOUBISTVO...
Preporuke:
0
0
63 ponedeljak, 28 septembar 2009 21:47
DZORDZ
Sjajna analiza uvazenog gospon Basare . Otvorio nam je trece oko , pa nam je sad sve jasno . Da bi se skroz denacifikovali , ove njegove tekstove treba citati tri put na dan , pre jela .
Preporuke:
0
0
64 ponedeljak, 28 septembar 2009 22:12
Dzordz
Mislim da bi Basara trebao biti nas ambasador u UN , toliko me odusevio ovaj tekst .
Preporuke:
0
0
65 ponedeljak, 28 septembar 2009 22:17
Vinko
Trezven stav ,njegova ekselencija je svima nama pokazala svu apsurdnost zalaqanja za postovanje medjunarodnog prava .
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner