субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Патријарх Иринеј: СПЦ је против поделе КиМ и нове границе, Србија без КиМ није Србија

Kоментари (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 06 фебруар 2019 12:42
Jasnije !!!
Gospodine Poglavaru SPC što ne kažete jasnije da : "Podela Kosova i nove granice , O ČEMU GOVORI VUČIĆ, za Srpsku pravoslavnu crkvu i za većinu stanovništva nisu prihvatljivo rešenje".
Препоруке:
133
16
2 среда, 06 фебруар 2019 12:46
пензионер Цвико
Патријарх има исти став као и народ који протестује. Напредујемо (?).
Препоруке:
96
17
3 среда, 06 фебруар 2019 13:09
ЗР
Све то што си рекао, пренеси и твом љубимцу на Андрићевом венцу.
Препоруке:
106
7
4 среда, 06 фебруар 2019 13:21
@Cviko
Ne napredujemo, on uporno govori da se prvorodjeni "bori za Kosovo kao lav"..??!!
Препоруке:
60
16
5 среда, 06 фебруар 2019 13:39
Komunista Uvek
Cudni neki vetrovi duvaju i u SPC. Patrijarh izgleda ne bi da se zamera ni Rusiji, ali ni vladaru Srbije. S toga i njegove izjave se razlikuju i prilagodjene su politickim izjavama. Jedna je za rusku javnost, a drugacija za srpsku.Obe u skladu s politikom zemalja u zavisnosti cijim se medijima daju.
Mozda bi smo voleli da cujemo zaista kakav je stav SPC prema KiM? Ne samo prema manastirima i srpskom narodu koji ce i dalje ostati, nadamo se, pod okriljem SPC, vec prema teritoriji kao delu drzave?
Препоруке:
71
15
6 среда, 06 фебруар 2019 13:40
gandra
odlicno - a sada crkva i patrijarh to da ponavljaju svakoga dana
Препоруке:
77
7
7 среда, 06 фебруар 2019 13:49
Dajte poglavaru
Gospodine Poglavaru SPC što ne kažete jasnije da : "Podela Kosova i nove granice , O ČEMU GOVORI VUČIĆ, za Srpsku pravoslavnu crkvu i za većinu stanovništva nisu prihvatljivo rešenje".

malo vremena da nauchi srBski.
Препоруке:
28
14
8 среда, 06 фебруар 2019 14:20
Peć
Prvo treba da sjedište Crkve vrati u Peć i da se i on i popovi iz vrha Crkve presele tamo. Onda ostalo.
Препоруке:
55
11
9 среда, 06 фебруар 2019 14:28
Ukt
Pope odluci se!
Препоруке:
44
19
10 среда, 06 фебруар 2019 14:30
Час у клин...
... час у плочу.

Па, не може то тако. Па да си три пут српски патријарх.
Препоруке:
61
13
11 среда, 06 фебруар 2019 14:46
Slavomir Srpski
Подела Косова и нове границе, о чему неки говоре, за Српску православну цркву и за већину становништва нису прихватљиво решење, јер Србија без Косова и Метохије није Србија, изјавио је патријарх српски Иринеј

Jasnije ne moze biti: nikakva podela, nikakvo prekrajanje granica. Vidim da neki komentatori napadaju patrijarha zlonamerno, izvrcuci ono sto je jasno receno.

Ta odluka nije samo Patrijarha vec i S.A.Sabora SPC, i pokazuje da danas SPC sa svojim pravoslavnim vernicima je najjaca brana u Srbiji protiv biilo kakve otimacine i jednog jedimog kvadratnog metra na Kosovu i Metohiji. Kosovo i Metohija je neotudjivi deo Srbije, barem dok postojimo mi Srbi.

Ako opozicija nije u stanju da to afirmise na protestima, ima SPC da nas vodi umesto nesposobnih politicara da Srbiju oslobodimo okupacije. Nije prvi puit u istoriji.
Препоруке:
60
11
12 среда, 06 фебруар 2019 14:50
И ја нешто да кажем
И док Хашим Тачи говори о мањој корекцији границе Вучић говори о подели.По том договору Срби ће добити територије које су припале Косову 1959. а Албанци 97процената Косова,правно обавеѕујући спораѕум и столицу у УН.Патријарх је потпуно у праву али ови на власти се не боје бога већ људи на протестима.
Препоруке:
51
8
13 среда, 06 фебруар 2019 14:54
U Evropi...
...Srbija moze i bez srca. Tamo nas vole. Necemo trebati ni da radimo. Slace nam evre u kamnonima, a razmnozavacemo se kao i oni. Dobro smo krenuli.
Препоруке:
37
8
14 среда, 06 фебруар 2019 15:12
Расија
Став СПЦ и патријарха је недвосмислен.
Неустрашив став непричешћених пљувача је смислен.
Зато што критиковање патријарха не изазива ни нелагодности ни непријатности док примедбе неком са возилом са погоном на четири точка или грађевинском инвеститору изазива (тј. свим "моћницима" из вашег комшилука).
Препоруке:
16
18
15 среда, 06 фебруар 2019 15:28
небитан
@Slavomir Srpski

Поштовани, ја се такође придружујем већини коментатора који "нападају", тачније упозоравају Патријарха због његових дволичних изјава. Док са једне стране Њ.Светост говори да Црква неће прихватити поделу и сличне злочине око Косова, дотле са друге стране стално изражава подршку извесном вучићу који већ три године покушава Србима силом да ували управо поделу, звану разграничење. Је ли то лудило, дволичност, шизофренија, да није можда нека премудра партија шаха у којој сви крију своје праве потезе? Па, у том надмудривању Србија је можда отупела запад, али је отупела и свој понос, свој морал и спремност већине грађана да верују у државу чији челници јавно тргују својом територијом. Штета која је неупоредиво већа од користи, ако ико уопште види корист у вучићевом канцерогеном деловању.
Препоруке:
46
2
16 среда, 06 фебруар 2019 15:45
Мићко
Дај се више одлучи на коју ћеш страну
Препоруке:
47
5
17 среда, 06 фебруар 2019 16:25
Raskolije
KiM bez patrijarha u Patrijarsiji nije deo Srbije.
Препоруке:
19
4
18 среда, 06 фебруар 2019 16:27
Zabrinuti
Kojim stavovima Njegove Svetosti verovati? Stav Sabora je jasan i precizan, jasni su i stavovi pojedinih Vladika, taso, Amfilohije,Fotije, irinej backi. Ali, stavovi Patrijarha su dvosmisleni i neprecizni. sada, vasa Svetosti govorite kako i dolikuje srpskom Patrijarhu. Svedocite Istinu, sledite primer Gavrila rajica, Mucenika. Ali, da li ce ovi stavovi biti vrlo brzo retusirani pominjanjem nepomenika koji se lavovski bori, a taj isti otvoreno predlaze podelu protiv koje sada i Vi govorite? Kada Vam verovati, kada govorite istinu? Potseticu Vas na reci Svetog Atanasija u vremenu Julijana Otpadnika, Vi dobro znate u kakvoj situaciji je tada bila Crkva, rece Sveti:"Oblacak je, proci ce". Bice i ovih i nekih drugih vlasti, manje - vise neverujucih i verujucih samo za prenose Litugija o Bozicu i Vaskrsu, a Svetinje su Svetinje za sva vremena. kako radili, tako nam i Bog pomagao
Препоруке:
32
5
19 среда, 06 фебруар 2019 17:08
Ja pa ja
Kada odeš u Prestonicu svih Srba, Pećku patrijaršiju, onda ću da ti poverujem. Ovako, danas jedno sutra drugo, ali ne demantuješ ono da je "sami Bog poslao Vučica da spašava Kosovo". Šta ti ono reče AV da tražiš od Putina u hramu Svetog Save. Zašto se toliko ponizi pred narodom.
Препоруке:
32
3
20 среда, 06 фебруар 2019 17:11
Cinik
Pravac Pecka Patrijarsija.Daj licni primer bre.A stado ce mozda za tobom.
Препоруке:
33
5
21 среда, 06 фебруар 2019 17:19
Svedok
Srbija bez Kosova, kao covek bez srca
Srbija je vec vise godina bez Kosova, al patrijarh sve zivahniji
Препоруке:
24
6
22 среда, 06 фебруар 2019 17:36
Голуб
Ако ми дозволите, ни АВ никада није рекао за руске медије да жели поделу и признање КиМ. Тако да ово што је рекао патријарх није убедљиво. Нека каже исто на РТС или за Танјуг.
Препоруке:
33
3
23 среда, 06 фебруар 2019 18:33
Горштак
То све знамо. Ипак...

Слажем се да Црква треба да тежи да се не сукобљава са Владом, и слажем се да патријарх треба да делује у помирљивом тону, да смирује страсти у друштву, што и покушава. Али...

Потпуно је јасно да са Вучићем можете бити у добрим односима само ако му храните сујету, и то до неукуса, јер ништа мање он не признаје. А од свега тога, бар по питању КиМ, нема никакве користи.

Ови надљудски и неприродни покушаји патријарха да буде у одличним односима са Вучићем (који заступа то што заступа - када Руси нису у близини), а да истовремено представља аутентичне ставове народа и Цркве, доводе до комичних ситуација.

И сам сам део Српске православне цркве (као верник), али мислим да патријарх просто треба да каже шта мисли о КиМ и да стави тачку након тога. Па ком опанци, ком Информер.
Препоруке:
20
5
24 среда, 06 фебруар 2019 19:17
Slavomir Srpski @небитан
Evo p[okusacu da vam odgovorim. Pre svega kritikuje se neciji stav po nekom pitanju. a ne licnost. Dakle, ja isto kritikujem neke stavove Patrijarha, posebno onaj sa bogosluzenja u Banja Luci kada je rekao, bez dokaza, da "nam je sam Bog poslao Vucica". E sada, kao vernik, posto je Bog svemocan a Vucic sedi na vrhu drzave, verovatno je tako. Ali Bog salje i upozorenje na taj nacin narodu koji se odvraca od svoje vere, i stavlja nas u iskusenje da pokazemo nasu snagu i moral. Stoga da li je ili ne Bog poslao nekog medj Srbe da nas isusava ja ne znam.

Ali ono sto znam je da je posle toga S.A Sabor SPC doneo jasnu odluku po pitanju KIM, i da Patrijar uvek iznosi taj jasan stav o ocuvavanju KIM u Srbiji svim sredstvima. Nakaradno je napadati Patrijarha SPC kada iznosi takav jasan i opsteprihvacen stav svih pravoslavnih vernika koji veruju i mole se S.Savi za spas Kosova i Metohije.
Препоруке:
15
6
25 среда, 06 фебруар 2019 19:27
Slavomir Srpski @небитан (2)
Kao sto rekoh, ja ne znam da li nam je Bog poslao Acu sVrnbina da nas kazni zbog tolike nevere medj Srbima, i da nas podtakne da reagujemo posteno u istini i pravdi.

Pa mi ta izjava Patrijarha u B.Luci najvise lici na ohrabrivanje i pozivanje na istorijsku odgovornost Ace sVrbina po pitanju ocuvanja Srba i matice nase na Kosovu i Metohiji,na vrlo slican nacin na koji je licno Putin, mocni predsednik Rusije,to ucinio ordenovanjem Ace u Beogradu.

Ako ste primetili,u odlasku u Hram S.Save, Vucic je bio u drugom redu gde se detinjasto smeskao cekajuci da ga Putin promovise pred SNS Srbima ospelih autobusima. Putin je bio uz Patrijarha direktno sve vreme,iako on nije patrijarh Rusije vec Predsednik, pa bi po protokolu morao da bude uz Predsednika Srbije. A nije. Zasto? Zasto je izbegao da bude izmanipulisn politicki pred SNS organizatorima kontramitinga? On i nas Patrijarh su na istom problemu dovodjenja u red ovog Ace psihopate koga smo MI ustolicili za Predsednika a ne oni.
Препоруке:
14
5
26 среда, 06 фебруар 2019 20:42
Ах
Како освестити бесловесног? Тешко и то показује апсурд у коме патријарх осуђује Вучићево политиканство и издају а не помиње га по имену иако сви са иоле мозга схватају и знају о коме је реч.
Проблем који има СПЦ је онај хришћански доктринарни став да је "свака власт од бога". ПА и јесте само што је некад благослов а некад казна. Овај је богами жестока казна а зашто треба сви да се запитају па и патријарх и СПЦ.
Неће бити боље док се истина не изнесе до краја - да имамо окупатроског намесника на власти који распродаје Србију за своју фотељу и кожу уз помоћ интересне мафије коју је окупио око себе и бесловесног пука који трупка за њим надајући се мрвицама.
Препоруке:
24
3
27 четвртак, 07 фебруар 2019 07:08
Спиридон
@ Slavomir Srpski

Putin je bio uz Patrijarha direktno sve vreme,iako on nije patrijarh Rusije vec Predsednik, pa bi po protokolu morao da bude uz Predsednika Srbije. A nije. Zasto? Zasto je izbegao da bude izmanipulisn politicki pred SNS organizatorima kontramitinga? On i nas Patrijarh su na istom problemu dovodjenja u red ovog Ace psihopate koga smo MI ustolicili za Predsednika a ne oni.


Ма браво Славомире, одмах се види да сте код Цвијановића ишли на магистарске студије из небеске геострактике...
Елем, шта хтедох рећи... Дакле када кажете Ми смо устоличили председника, говорите ако није проблем само и једино у своје име, јер има људи који нису као ви веровали 2012 у крилатицу Преко Вучића и Томе до слободе!?!
Такође само ми није јасно, када кажете да ће црква да поведе народ, да ли ће да то ураде пешке или ће да иду испред нас у џиповима и ауди црним лимузинама. Чисто да се зна ко у бесну лимузину по путу први коси а ко табанајући воду иза носи...
Препоруке:
7
6
28 четвртак, 07 фебруар 2019 07:48
Hemac
@пензионер Цвико
Патријарх има исти став као и народ који протестује. Напредујемо (?).

Da, vidim. Zato se opozicije u programu dogovorenim sa narodom ubi od brige za Kosovom.
Препоруке:
8
1
29 четвртак, 07 фебруар 2019 08:45
Igor
Gospodine Gavrilovicu sta vi konkretno predlazete. Da siptari podviju rep i da svi nestanu u nepoznatom pravcu. Da se dovede David Koperfild i da obavi magiju nestajanja sipaca, za one koji nece da odu. Pa oni se bre naseljavaju po Srbiji gde god im se hoce i zasticeni su kao medvedi. Atomsku bombu takodje nemamo; daklem sta vasa svetlost predlaze, ali molim vas da ima coskove i rucke za sta da se uhvati. Hvala.
Препоруке:
7
6
30 четвртак, 07 фебруар 2019 09:39
Radoje
Odgovor za komentar Peć:
Uporno govorim da DELA a ne reći govore o svakom od nas, pa tako i o Patrijarhu Irineju. i takođe uporno insistiram da je njemu mesto u Pećkoj Patrijaršiji, a na u Dvoru Episkopa Beogradsko-Karlovaćkog, koji narod pogrešno zove Patrijaršija. Danas ćujem da se protest sprema i u Gračanici, još jedan razlog više da posluša i VAS sa KiM, i da svojim stolovanjem u Peći DELOM pokaše da je uz narod.
Препоруке:
11
1
31 четвртак, 07 фебруар 2019 10:26
Агент
Упитан да прокоментарише хоће ли српски манастир Хиландар на Светој гори, који се налази под јурисдикцијом Цариградске патријаршије, признати нову Украјинску православну цркву,

Нисам сигуран али мислим да Хиландар није под јурисдикцијом Цариградске патријаршије. Чини ми се да је приликом оснивања манастира царском повељом ослобођен од сваке власти.
Препоруке:
4
0
32 четвртак, 07 фебруар 2019 13:35
Турас
@ Доскочио.
Куцкају неки ,јасан је Иринеј да јасније не може бити . При томе заборављају да мења своје изјаве зависно од "терена" . Као и његов "борац" АВ. Значи доскочио !
Сада једна теза за коментаторе : Асихрона политика Србије -одлуке неодлучних или пренемагање недостојних
Или једноставно , не сматрате ли да СПЦ има дужност за јасан став о Космету према свом Народу ?
Све у свему ствар је у људском моралу . Љубав према Отаџбини или заболе нас ...
Препоруке:
0
1
33 четвртак, 07 фебруар 2019 15:36
Slavomir Srpski, @Spiridon
јер има људи који нису као ви веровали 2012 у крилатицу Преко Вучића и Томе до слободе!?!

Elem? Sta je pisac hteo da kaze? Moja malenkost je bila da se rusi Tadic i glasa za Nikolica, jer je Tadic izmestio pregovore o KIM iz UN u Brisel i time je otpocela tragedija razbijanja srbskih institucija na KIM. Glasali smo za Tomu jer je onda SNS apsolutno trazila da se poniste svi ti Borko-Tadic sporazumi i taj Briselski proces!

DA, da PONOVIM: onda je SNS svekolika trazila da se prekinu Briselski sporazumi, pa izmedju takvog obecanja i Tadiceve izdaje i predaje, izabrali smo SNS. I to je bilo normalno.

Ali nismo izabrali psihopatu Acu. To je izvedeno pucem u SNS kada je Aco PRISILIO Tomu da se odrekne predsednistva SNS (on se nije odrekao kada je postap Predsednik republike, pa samo govori kolika je on HULJA od coveka). Zauzimanjem SNS, Aco je postao gospodar Srbije do danas.

Sto se tice toga kako SPC poziva narod da se brani, procitajte malo istoriju: nije na odmet.
Препоруке:
5
0
34 четвртак, 07 фебруар 2019 15:42
Спиридон
@ Турас
Куцкају неки ,јасан је Иринеј да јасније не може бити . При томе заборављају да мења своје изјаве зависно од "терена" . Као и његов "борац" АВ. Значи доскочио !


Куцкају они што су се до јуче у Тому и Вучића клели, па сада веселници сањају како ће Вучић да се уразуми, само да га као патријарх и Путин погурају и ето њега опет оног старог...
Препоруке:
2
3
35 четвртак, 07 фебруар 2019 16:18
Slavomir Srpski @Turas
Куцкају неки ,јасан је Иринеј да јасније не може бити . При томе заборављају да мења своје изјаве зависно од "терена" .

Posto sam jedan od onih koji je tako "kuckao", pozvan sam da vam odgovorim:

Ako je vasa potreba da kritikujete licnost,jer je po vama nedostojna,najbolje je onda da napisete duzi tekst za NSPM (ne moze to u 200 slova),pa da onda o tome diskutujemo . TO bi onda bilo u redu.

Ali ako kritikujete pojavu neke licnosti koja onda iznese jedan poseban stav, kritika mora da se odnosi na ono sta taj stav zauzima. (vec sam u ranijem konetaru to napomenuo). Opet,u ovom istupu, bilo gde da je bio,JASAN je stav Patrijarha i neopoziv za bezalternativnu odbranu Kosova i Metohije,u skladu sa S.A.Saborom SPC. Dakle taj stav je jasan,ispravan,verodostojan u skladu sa sveukupnom SPC i vernicima.

Sada, posto vam to izgleda smeta,da Patrijarh kaze nesto skladno,ja vam bas ne mogu nista. Lepo napisite poduzi tekst da NSPM objavi o Patrijarhu kao licnosti,pa da vidimo.
Препоруке:
2
1
36 четвртак, 07 фебруар 2019 16:19
Турас
@ четвртак, 07 фебруар 2019 14:42 Спиридон
@ Турас
Пемзионери се надају у Вучића , не да се уразуми , већ да он то намерно тако конфузно тврди , час једно , после друго , да завара западне "повериоце" . Они су (распитивао сам се)убеђени да неће Космет да прода
По мени биће "пријатно"изненађени . Нема везе није им први пут .
Препоруке:
0
0
37 четвртак, 07 фебруар 2019 16:26
Slavomir Srpski (2) Gospodo, STA je vama prioritet u pokusaju veleizdaje?
Куцкају неки ,јасан је Иринеј да јасније не може бити . При томе заборављају да мења своје изјаве зависно од "терена"

Drugo ste htedoh reci je u smislu prioritetnosti za Srbiju. naime, svakako da je prioritet da se spasava Kosovo i Methojija, i cudi da SzS to ne primecuje iako svaki bozji dan pretnje, is SA, iz Brisela, da se stvar "razgranici",a Pristina otima, preti ratom..

Ne mozete me ubediti da je DANAS,i sledecih par meseci (barem do Juna),najvaznije diskutovati o sposobnostima Patrijarha da vodi SPC,vaznije i hitnije nego spremiti narod za mogucu agresiju (i vojnu) na sever KIM,ili na mogucu veleizdaju "razgranicenja" od strane vlade koja to trazi bar godinu dana!

A da bi se odbranili,mi moramo da gradimo JEDINSTVO,pre svega pravoslavnog rodoljubivog srbskog naroda. Ko danas instrumentalizovano napada na Patrijarha rusi poslednji stub odbrane Srbiej: rusi jedinstvo u SPC. A taj cin bi bio cin veleizdaje u najtezem momentu. To necemo dozvoliti.

Jeli sad jasnije?
Препоруке:
2
0
38 четвртак, 07 фебруар 2019 18:44
Спиридон
@ Slavomir Srpski
Moja malenkost je bila da se rusi Tadic i glasa za Nikolica, jer je Tadic izmestio pregovore o KIM iz UN u Brisel i time je otpocela tragedija razbijanja srbskih institucija na KIM. Glasali smo za Tomu jer je onda SNS apsolutno trazila da se poniste svi ti Borko-Tadic sporazumi i taj Briselski proces!
Гласајте ви опет ко вам брани, ја сам само хтео да вам се од срца захвалим, јер да не би вас и ваше геострактичке памети, ко зна где би данас Србија са оним “злим” жутима била!? Срећа божија па дође Вучић, што рече потресно наш патријарх сам нам га је Бог са небеса послао, да предводи све Славомире земље Србије. Ја да сам нека власт, па одмах бих увео закон да сви ви што за Вучића и Тому издаштасте 2012 године, од сада па на даље можетe само за њих и никога другог да гласате. Сад ће он Славомире, видећете ви, само да га патријарх погура и да му Путин још неки орден задене, други ће то сасвим човек бити од овога сада. Издржите Славомире, само још мало...
Препоруке:
0
3
39 четвртак, 07 фебруар 2019 19:25
итд или ... Спиридону гневном
може неки Б витаминчић за живце?!

коме као Спиридону није јасно да је Патријарх више него јасно казо шта је имао ономе ко има уши да слуша и мозак да разуме, њихов проблем

а коме су џипови симбол за цркву као Спиридону тај ништа не зна ни о нашој цркви ни о вери

усуђујем се да устврдим, Спиридон ништа не зна ни о чему овде о чему пише

Спиридон неки назадњак бот?

вероватно

кобајаги суптилно удара на све Вучићеве непријатеље и оне који се Вучићу успротиве, да ли је Спира корисни идиот или само ово друго?

Славомире, манте се комуникације, сви коментари су вам сјајни!
Препоруке:
4
0
40 четвртак, 07 фебруар 2019 19:28
Спиридон
@ Slavomir Srpski
Drugo ste htedoh reci je u smislu prioritetnosti za Srbiju. naime, svakako da je prioritet da se spasava Kosovo i Methojija, i cudi da SzS to ne primecuje iako svaki bozji dan pretnje, is SA, iz Brisela, da se stvar "razgranici",a Pristina otima, preti ratom..
Дакле мало дете од три и по године види да је проблем свих проблема, укључујући ту и предају Косова, ваш омиљени Вучић и да је conditio sine qua non да се он скине са власти, иначе потписа Косово Шитпарима колико ове године најкасније. Што се тиче тих као претњи ратом и свега осталог, смањите читање Информера и гледање ТВ Пинка, јер се примате као пензија из два дела, на Вучићеве спинарије које му служе да своју будућу косовску велеиздају представи као једино могуће решење проблема.
Чисто да вам кажем унапред, да ћу искористити сваку прилику када Вучић ускоро потпише са Тачијем коначни и свеобухватни споразум да вас подсетим на вашу данашњу памет и да вам се опет захвалим за 2012 годину...
Препоруке:
0
4
41 четвртак, 07 фебруар 2019 19:35
итд или ...
заиста како се коментари који треба да се односе на вест претварају у дефанзивне одговоре, објашњења, правдања неком Спиридону?

само му пумпате его

ионако га има превише

ни Патријарх није нико у односу на Спиридонов допринос српству и српској интелигенцији
Препоруке:
4
0
42 четвртак, 07 фебруар 2019 21:44
Спиридон
@ итд или ...
коме као Спиридону није јасно да је Патријарх више него јасно казо шта је имао ономе ко има уши да слуша и мозак да разуме, њихов проблем
Шта је ово, почело видим окупљање напрдњачког фан клуба, одсек орање по геострактичким небесима. Елем, могао изашли сте ви из Титине партије, али слабо хоће да изађе Титина партија из вас, односно малко вам воња то ваше срБство на титоистички празилукаЦ. Тако да, какав народ таква и власт, каква власт таква некако и црква, каква црква такав и патријарх што је то нешто казо, како то ви прелепо рекосте. Поводом бесних лимузина, само констатујем очигледно односно што рече патријарх Павле, шта би тек било да се нису заветовали на скромност ако је овако са све заветом.
Иначе скромна је моја памет да би могла да досегне на такве ингениозне висине у коме ви што сте до јуче носили Вучићеву слику у новчанику некоме причате да је као напрдњачки бот, а да сте при томе ви патриЈоте у напрдњаци, једно те исто само у две верзије...
Препоруке:
0
4
43 четвртак, 07 фебруар 2019 21:49
Спиридон
@ итд или...

да је Патријарх више него јасно казо


Претпостављам да сте хтели да кажете, да је патријарх више него јасно казао, или сам се преварио...?!
Препоруке:
0
3
44 четвртак, 07 фебруар 2019 22:01
итд или ...2
Спиридона за Патријарха!


шалим се наравно!

али стварно не разумем ваше баба Ванга коментаре ко је одакле из чијег шињела? да нисте ви онај Трговчевић, коме се јавља?
Препоруке:
3
0
45 четвртак, 07 фебруар 2019 22:52
Спиридон
итд или ...

Спиридона за Патријарха!


али стварно не разумем ваше баба Ванга коментаре ко је одакле из чијег шињела? да нисте ви онај Трговчевић, коме се јавља?


Ја још мање вас разумем, пошто ми се чини да сте хтели да кажете Спиридона за патријарха ваљда, или је то само добра стара патриЈотска памет, одсек казо ја њему, а онда он казо мени...?!!
Иначе хвала на питању, остало ми од малих ногу да нањушим Титине чим проговоре, ваљда тај гејачко-лумпенроретерски воњ се осећа...
Препоруке:
0
4
46 четвртак, 07 фебруар 2019 23:32
Lav
А шта би са лавовском борбом АВ?
Препоруке:
0
3

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер