четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Зашто броје – ако се не боје

Kоментари (65) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 28 децембар 2018 10:09
Zec u tigrovom odelu
Kao prvo,radi se o coveku sa ociglednim mentalnim problemima.U to sumnje nema.
Normalan covek se tako ne ponasa.On neprekidno vrsi nesnosnu verbalnu agresiju i maltretiranje gradjana zasnovanu na lazima, na sve koji citaju i gledaju najvece medije.
Kao drugo ,radi se o losem coveku koji nije dobronameran .Da je dobronameran nikada ne bi postavio na kljucne drzavne funkcije 99% nekvalifikovane,nestrucne i nepostene ljude.
Nikada ne bi potpisivao ocigledno stetne ugovore,nikada ne bi koristio batinase,kriminalce,sirio paniku laznim atentatima i ratnim pretnjama,ucenjivao i potkupljivao glasace....
Препоруке:
214
8
2 петак, 28 децембар 2018 10:21
Nista ne razumem
Tako je. Zasto broje demonstrante? Kada je to hrabra i ponosna sekta sa velikim vodjom i magom laganja? Bolje neka broje pare od nezakonitih provizija? Pare koje su opljackali od poreza i preusmerili na njihove privatne firme i drugare? Zasto odjednom broje nezadovoljne ljude? Umesto opljackane evre kao do sada?
Препоруке:
136
6
3 петак, 28 децембар 2018 10:48
//////
Najvaznije........

Ne mozemo mi/vi reci da je bilo desetine hiljada na protestu.Jovanov dodje da se bije u emisiju,a Lutovac pokusava fino,gospodski.....

Prosla su ta vremena-znaci,ako je bilo 30 000 moramo reci da je bar 100 000-da bi narod poverovao u onih 30 000 stvarnih....

Propaganda je ozbiljan posao i nije za ismevanje-eno Krunoslava Kice Krstica sto danonocno sipa otrov u sve vas lidere-vi bi da masete balonima ili duginim bojama....

Kada Kazu Kulovi da je bilo 5 000,moras smesta po 1000 puta na dan objavljivati demanti,bez nervoze,spreman na sve sa njima....
Препоруке:
90
6
4 петак, 28 децембар 2018 11:01
браво
Одличан текст. По обичају, Ђорђе ставио све на своје место.
Препоруке:
120
11
5 петак, 28 децембар 2018 11:35
Амандман
Uzdanje u demokratiju i dijalog osim kao lepa retoricka oblanda, ovde je van svakog rezona. Radi se ipak o coveku koga je politicki zaceo i vaspitao arhi-nasilnik, koji je celo svoje politicko iskustvo gradio na nasilju, verbalnom, psiholoskom ili fizickom, da bi ga na kraju ispunjenjem sna i dolaskom na vlast i "potvrdio" kao "jedino ispravan" metod. Sve je aspekte pokrio i usavrsio. Samo je propustio one vezane za elementarnu ljudsku normalnost. Mislim da bi strategija opozicije, ako se neko uopste time bavi trebalo da se u tom smislu oslobodi svake iluzije, i da fokusira scenarije u kojima je pariranje nasilju jednostavno neizbezan faktor. O kakvoj vrsti nasilja se ovde radi? Slucaj. N. Stefanovica, paradigmatican je. Ono nasilje usmereno na istaknute pojedince u cilju zastrasivanja cele grupe. Zahtev elementarne pravne sigurnosti, uslov je svih uslova a zgodan je i kao najsira moguca platforma za zajednicki nastup opozicionog basibozuka.
Препоруке:
63
7
6 петак, 28 децембар 2018 12:12
dr
Џабе смо кречили 1995, 1996, 1997, а и 2000. године. Сада морамо изнова да (о)кречимо Београд.
Препоруке:
101
20
7 петак, 28 децембар 2018 12:21
пензионер Цвико
Не боје се, само бројањем мере свој страх. Зато Београђани, изађите у суботу на протест, па нека броје ...
Препоруке:
104
7
8 петак, 28 децембар 2018 12:35
možda nije vreme, ali...
Svako neka kreči ispred svoje kuće. Beograđani ispred svoje, Banjalučani ispred svoje, a bogami imali bi i Zagrepćani i Sarajlije šta da okreče.

Bilo bi zanimljivo čuti šta povodom toga misli gospodin Đorđe.
Препоруке:
37
10
9 петак, 28 децембар 2018 12:36
Dragan
“Boljeg nemamo, goreg nećemo naći.”

Lepo čovek opisao i poziciju i opoziciju!
Препоруке:
69
9
10 петак, 28 децембар 2018 12:38
Pera Ždera
"Зато су демократија и друштвени дијалог ипак бољи. Само је питање да ли се то схвати пре или тек после неког великог белаја."

Ovde narod ne shvata ni šta je demokratija i društveni dijalog. Jednostavno oduvek živi samo u nekoj vrsti diktature/tiranije/samovolje.
Ko god bio na vlasti radi šta hoće, dok može a narod ćuti i trpi dok "ne prekipi". Pa onda sve iz početka.
Препоруке:
64
2
11 петак, 28 децембар 2018 13:00
Rex
Zasto da izadjem?
Da jedni lopovi zamene druge a da se sitem ne promeni.

Ili da i ne zamene.
Verujem da bi Vesic ponovo bio gradonaclenik u vladi Djialsa i Jeremica.

Sem toga, Zapad voli Vucica, a koga zapad voli taj vlada u Srbiji. D anece Djials i Jeremic da se okrenu Rusiji i Kini?

Podjite pa protestujte ispred americke ambasade!
Препоруке:
75
77
12 петак, 28 децембар 2018 13:02
Jevka
Niste spomenuli protest koji su zajednički organizovali roditelji zabrinuti zbog obavezne vakcinacije dece vakcinama nepoznatog sadržaja, roditelji ukradenih beba i roditelji-hranitelji kojima su centri za socijalni rad oteli decu. Ovaj protest je takođe bio masovan - bilo je dovoljno ljudi da zaustave saobraćaj u centru Bgd - a vlast je čak pokušala da ga zabrani pod nekim glupim izgovorom.
Препоруке:
72
6
13 петак, 28 децембар 2018 13:06
Сава Старији
Да би се издајник Вучић лепо схватио (а то је потребно да би се на исправан начин организовала борба против ове колонијалне пошасти оличене у њему), уз све друге ставке (психичка лабилност,притиснутост спољним непријатељима, итд.), мора се кренути од овога: издајник Вучић је једна неморална, до сржи покварена особа.
Прођите мало Србијом па се распитајте и видите шта су све награбили: Београд на води, ПКБ, земља у Војводини, Врњачка Бања, Копаоник,...
То је оно што ће он свим силама и свим методама бранити, те је зато и ово ратно стање код сваких локалних избора.

У њему нема никаквог елементарног осећаја за ближњег, невољног, народ и државу.
Препоруке:
105
2
14 петак, 28 децембар 2018 13:14
гандра
много тога у вези са овим протестом није јасно – почев од циљева, па до организације, односа „грађанског“ и „националног“ елемента, ---- па у томе и јесте снага овог протеста, баш као и у случају жутих прслука у француској - макрон се уби од муке што над тим протестима нема нико контролу, чак ни синдикати, па нема са ким да преговара и на тај начин да контролише протесте - док вучић ради управо супротно, што је знак да не схвата суштину ових протеста, он тера од себе (на сву срећу!) управо оне који би му омогућили да има било какву евентуалну контролу над протестима- вучићеву судбину ће одредити енергија ових протеста - и то енегрија у физичком (физикалном) смислу, а не политичком....може лако да се деси да сутрашњи дан буде кључан...


п.с. иначе, жута патка протести јесу сорошев пројекарт
Препоруке:
65
5
15 петак, 28 децембар 2018 13:18
телетабис
Мислим да сте сви мало скренули са пута, то је заправо оно што актуелна власт жели.

Мене баш брига ко је на власти ако та власт развије независне институције које поштено раде свој посао. Ако власт обезбеди улице да се не осећам као на Дивљем западу. Ако свако на власти поштује Законе и Устав. Ако се у Скупштини води стварно расправа и доносе закони у интересу овог јадног народа. Ако у својој земљи могу да се запослим и живим од свог рада пристојно. Дотле ме баш брига ко је на власти.

Ови протести не смеју да буду против једног, ови протести морају да буду за слободу говора и мишљења, за стварање слободних институција, за друштво без корупције, за стварање "нормалне државе". Ништа нам не значи ако сјаши Мурта а узјаши Курта.
Препоруке:
82
2
16 петак, 28 децембар 2018 13:27
нада умире последња
Надам се само да политичари неће преузети ове протесте.
Препоруке:
31
4
17 петак, 28 децембар 2018 13:31
живот је леп, живео живот!
Доста нам је Вучића, Додика, Ђиласа, Ђукановића и осталих лоших глумаца. Ми хоћемо праве уметнике на нашој политичкој сцени!!! Јер политика је уметност могућег.
Препоруке:
65
10
18 петак, 28 децембар 2018 13:40
1 od 5 miliona
Ajmo, ajde svi na proteste !
………Ajmo, ajde svi na proteste !
……………Ajmo, ajde svi na proteste !
Препоруке:
46
12
19 петак, 28 децембар 2018 13:57
Бараба све нас постепено...
... претвара у - барабе.

Целокупну српску популацију!

Ово историја није забележила до сада.
Препоруке:
73
3
20 петак, 28 децембар 2018 14:15
Biće nam i gore
I Broz i Milošević imali su svoje političke protivnike u narodu, ali Vučića mnogi ljudi mrze. Bukvalno, to je najodvratnija i najmorbidnija pojava u Srbiji za poslednjih hiljadu godina. U biti, on je jedan nesrećni proizvod ovog društva, koje očekuje od lažova i lažnog čudodviorca da mu obezbedi "bolji život". Od radikalnog radikala, koji očigledno ima i mentalne "tegobe" (granični poremećaj ličnosti), tek će stići novi užasi. I da vam iskreno kažem, ne bi se on tako ponašao da mu Putin ne daje vetar u jedra. Putinu je potreban Balkan na ivici rata, a "vojskovođu" je našao u ovom psihički neuravnoteženom izraštaju.
Препоруке:
58
47
21 петак, 28 децембар 2018 14:33
@ Драган
Људи из тог краја су препаметни.
Чист ваздух, здрава храна...
Препоруке:
9
1
22 петак, 28 децембар 2018 14:35
небитан
чињеница је да он и даље ужива највећу подршку у српском бирачком телу


Заправо, највећу подршку у српском бирачком телу ужива апстиненција, с обзиром да само 20-25% гласача гласа за СНС а скоро 50% људи не гласа ни за кога (да сад не помињем и мишљења да је списак гласача пренадуван, да не расплињујем поенту коментара). А то што је апстиненција најмасовнији избор српских гласача требало би (и требало је у претходних 6 година) да освести све који воле да се називају опозиционарима. Заиста, у земљи са овако лошом власти једини разлог што та власт већ одавно не седи у затвору је то што опозиција није способна да наће начин да мотивише и покрене гласаче. СЗС је, на пример, пре свега требало да истури у први ред нова лица која не носе никакву хипотеку из времена ДОСа, то би сигурно покренуло многе који данас резонују по систему "сви су они исти". А онда слина не би ни имао времена да пребројава протестанте него би већ седео у авиону за америку са картом у једном правцу.
Препоруке:
68
2
23 петак, 28 децембар 2018 14:40
bog dano vic
Ambrozija SSeSSelj POSEJALA JE SEME U SVE PORE DRUŠTVA. NEKOMPETENTNE, NEVASPITANE, GRLATE PROTUVE kidišu na sve pristojno, kulturno i uljudno što se čudom zadržalo u Srbiji...
Препоруке:
51
7
24 петак, 28 децембар 2018 15:28
Vučić
U inat svima vama, veća sam izdajnička bitanga od njih i veći MMF od MMF-a. Imam obezbedjenu veliku penziju, a šta vi imate, sirotinjo?
Mediji su u rukama mojih zapadnih hijena. Ucenili su me, a vlast mi je sve u životu. Sad sam pravi skot. Postao sam kapo i tiranin, a da zauzvrat evrofašiste proglasim za prijatelje i krvoloke za saradnike srpske liste.
Identifikovan sam sa agresorom. Taman da vas je 10 miliona, mrzim Srbiju sa Kosmetom, jer vas moj prijateljski i milosrdni Zapad mrzi! Preostaje vam da me se plašite, da izumirete i bežite, ne da budete hrabri i svoji, ne da se oslobodite okupatorskih eksploatatora, separatista, kapitalista i mene. Oni koji puze kao ja, kliču mi: ''Budi kvisling! Izdaj! Rasprodaj! Daj strancima i teroristima! Hoćemo robovanje, rijaliti i pelene!''.
Ja sam kukavica. Srbiju ponižavam dok me trpi. Biće sve manja i bednija, dok vas brže, jače i bolje od njih vodimo u nestajanje kroz razaranje države, privatizacije, pljačku naroda i narodnih resursa.
Препоруке:
73
5
25 петак, 28 децембар 2018 16:23
Slavomir Srpski, Sta je prioritet?
Ipak mislim da ova analiza ne uzima u obzir najkriticnije elemente za Srbiju.

A to je da u sledecim mesecima (ili najvise godinu dana), na nama je usredsredjen najveci pritisak po pitanju otimacine KIM, kao i naoruzavanje vec proglasene vojske sipetara da porobe i sever KIM.

Dakle kao drzava, nama nad glavom preti taj mac, i to je svakako prioritet br.1.

Ne vidim da je predmet protesta ocuvavanje KIM svim (pa i vojnim sredstvima) odbrane!

A sada, ako bi doslo do nasilnog rusenja vlasti, Srbija bi najmanje godinu dana bila blokirana. Ne znamo ko bi vrsio ulogu "tehnicke vlasti" da spreme nove izbore, ni da li bi ona bila u stanju (i htela) da KIM brani oruzjem. Takvu slabost Srbije bi najbolje zloupotrebile zapadne sile koje zele otimacinu KIM. Moramo sacekati da ovaj zapadni talas prodje i opadne (za godinu dana).

Stoga, protest da se rusi na ulicama vlast DANAS zbog nedostatka pravne drzave, je od sekumndarne vaznosti od teritorijalne i vojne odbrane KIM.
Препоруке:
20
39
26 петак, 28 децембар 2018 16:24
Уђимо на наш Космет
Прва Путинова реакција на улазак сиријске војске у Манбиџ
https://rs.sputniknews.com/rusija/201812281118319424-putin-o-ulasku-sirijske-vojske-u-manbidz/
Препоруке:
33
0
27 петак, 28 децембар 2018 16:25
S'jedne strane
Kao prvo,radi se o coveku sa ociglednim mentalnim problemima

postavlja se pitanjce da li bi ga vjekoslav ulebio da donosi pivo pre promocije od strane okupatora na "preshJednika" koji direktno reportira aci soroshevom.
S'druge strane mozhda ih mentalitetne sposobnosti ili nesposobnosti spajajU.
Препоруке:
9
2
28 петак, 28 децембар 2018 16:28
Председниче Асаде и врховни команданте Сирије, ти ниси Вучић, ти ниси издајничко фашисоидно ђубре нити марионета ''милосрдног'' запада. Ти си државник храброг сиријског народа и одлучне сиријске војске!
Hrabri sirijski narod i ti, predsedniče Asade, ne dozvoljavate nikakvu pasivnost, malodušnost i kukanje, a kamoli saradnju sa okupatorom. Ne dozvoljavate nikakvu ''kompromisnu'' izdaju niti kapitulaciju, ne dozvoljavate nikakvu banditsku i terorističku vojsku. Odlučni sirijski narod i ti ponosno gazite tu terorističko-antikomunističku djubrad podupiranu američkim i evropskim zlikovcima.
Уз ангажовани позив и позитиван одговор солидарности и подршке Русије и Ирана до коначне победе!
ŽIVELA SLOBODA! ŽIVEO MIR!

Армия моя! My Army!
https://www.youtube.com/watch?v=5yYQIa-4rLE
Препоруке:
59
2
29 петак, 28 децембар 2018 16:52
30 ništa
Napadaj Vučića ali mi ne diraj Putina. Ala vam je logika, kako vam je Putin "simpa" kad je to Vučićev najveći zaštitnik? Ne ide vam pamet za logikom.
Препоруке:
14
44
30 петак, 28 децембар 2018 17:17
@ 30 ništa
Putin, pre svega, brine o Rusiji, a daleko manje o Srbiji. Kada bi na čelu Srbije bili rodoljubi, a ne ološ, Putin bi pružio daleko značajniju podršku Srbiji nego što je to danas. Šta misliš, da li bi Putin pružio podršku Siriji da se lavovski ne bori za svoju slobodu i svoj suverenitet protiv zapadnih hijena i terorista? Ne bi.
Препоруке:
62
8
31 петак, 28 децембар 2018 17:42
Kontinuitet izdaje u Srbiji Vucic NIJE skrivao, jos od 2012, dosledno je nastavio ono sto je zapoceo Tadic - ali opozicija je o tome malo govorila, najveci njen deo je to podrzavao, i podrzava i danas! Mrka kapa za Srbiju!
Ми смо Косово и Метохију изгубили 2008. јер смо имали двојицу на власти који су се тукли у Београду ко ће више да се допадне странцима. Имали смо неспособну власт 2006. када смо изгубили Црну Гору.

Ovako Vucic govori o tome ko je izgubio Kosovo i kad je izgubljeno! Pitanje Vukadinovicu: da li vi u opoziciji raskrinkavate te necuvene lazi? O Kostunici moze svako da misli sta hoce, ali je u njegovo vreme Srbija izgradila cvrstu poziciju u pogledu Kosova, zato je i smetao Tadicevim mentorima, koji ce kasnije preuzeti Vucica! Stvaranjem SNS-a razorena je patriotska opozicija, krenuo udar na Kostunicu i na legalitet i legitimnost vlasti u Srbiji! Zasto, Vukadinovicu, ne podsecate Vucica svakodnevno sta mu je bio prvi potez kad se samoimenovao za PPV (Prdez Primitivni Vucic) - odmah je prihvatio i nastavio ono sto je Borko Stefanovic samo u vidu nacrta sacinio u Briselu! Vucic je smesta POGURAO izdaju, zato je i doveden! Ocit je bio KONTINUITET izdaje, ali se sve vreme cuti, zasto?
Препоруке:
48
3
32 петак, 28 децембар 2018 17:58
Slavomir Srpski
Svi na proteste!
Ovo zlo mora biti srušeno.
Препоруке:
44
12
33 петак, 28 децембар 2018 18:07
uzrok i posledice
Slazem se sa Vukadinovicem da Vucic iritira veliki broj ljudi svojim politickim potezima i stalnim prisustvom u medijima,ujedno ne dozvoljavajuci drugacija misljenja niti polemiku. Kopiranjem politike DS ne samo da je njih urusio nego je obesmislio i izbore.Ako je politicki program toliko slican sta se bira?Onaj drugi deo opozicije je ili podkupio ili se slazu potajno sa njegovom politikom tako da glasaci nemaju veliki izbor.Istinske opozicije(koji misli suprotno) ima jako malo i podeljena je.Zato su ovi protesti pre svega opomena ne samo Vucicu nego i ostalim partijama jer predstavljaju narod koji ne pripada partijama a dosta im je stranackog prepucavanja lopovluka i manipulisanja.
Препоруке:
27
4
34 петак, 28 децембар 2018 18:28
Ах
Г. Вукадиновић је у праву - протести су првенствено израз незадовољства диктатуром А. Вучића. У питању је очигледно човек веома поремећене психе али врло манипулативан и способан да обједини све маргиналце у силу коју им даје број а не памет или индивидуалне способности. Са друге стране већина "паметних" је разједињена и зна углавном само што неће. Али и то је некакав почетак. Заиста тешко је видети да ли ће се нешто постићи без јасне организације и поруке, чак и без јасног непосредног циља. Наравно да би договор био далеко боља опција али њега не може бити нажалост са Вучићем јер је целу каријеру направио на свађама и поделама, мутним диловима и лажима. То нешто нажалост говори и о друштву у целини. Ако се протести изјалове омогућиће му да отпише Косово и формално и настави са неометаном пљачком Србије у корист партијашког кадра а не народа.
Са друге стране стални протести макар и мањег броја али хиљада људи избациће га из такта и допринети његовом паду кад тад. Битно је издржати.
Препоруке:
38
4
35 петак, 28 децембар 2018 18:29
Турас
Управо је то чега је Вучић сам свестан , сопствена пропаганда и неминовност са све масовнијим приливом снс присталица (сви из личне користи)у структурама неспособних власти - локалне самоуправе- које чине ову "спиралу смрти "коју Вукадиновић наговештава . Јер та СНСовска структура на власти са купљеним дипломама закопаће Вучића . Јер они су носиоци беде , нерада , корупције и несавесног пословања . Конкретно крађе друштвених пара које се манипулацијама , ребалансима сливају у личне доходке и хонораре оних који чак немају радна места а примају плате као партиски радници .
Препоруке:
34
1
36 петак, 28 децембар 2018 19:11
пензионер Цвико
Вучић и његови бројачи су се пребројали, погрешили су у бројању. Зато сутра, у суботу 29.12.2018 г. ко год може нека изађе на протест. Немојте се скривати, стајати тик један до другог, већ направите мали размак. Имајте душе јер ако поново погреше у бројању ми ће мо опет у протесте док не схвате, џабе им бројање... "енергија протеста" расте.
Препоруке:
42
4
37 петак, 28 децембар 2018 19:57
limes
Svakako da je narod izasao na ulice da protestuje jer nema drugog nacina da izrazi svoje nezadovoljstvo stanjem u kojem zivi. Svi ventili su zatvoreni. Skupstina blokirana, policija, sudstvo i posebno mediji kontrolisani, opozicija satrta, sluzbe bezbednosti zloupotrebljene, vojska ne postoji...Postoji samo privid R. Srbije. Ona je potpuno nefunkcionalna za njene gradjane i stoga oz nje bezi ko god moze. To su pre svega mladi ciji je odlazak pretekao 100 000 godisnje, i ubzava se. 600 000 za 6 godina gubitka populacije (10%) ne moze izdrzati nijedno drustvo.
Vukadinovic gresi, ovo nije protest protiv Vucica, ovo je vapaj za goli opstanak!
Препоруке:
28
6
38 петак, 28 децембар 2018 20:10
Serdjo
Osnovni sud u Bаčkoj Pаlаnci presudio je u korist penzionerа

Osnovni sud u Bаčkoj Pаlаnci presudio je u korist penzionerа J.M. i nаložio Republičkom fondu zа penzijsko i invаlidsko osigurаnje dа mu nаdoknаdi sve ono što mu je do sаdа uzeto primenom Zаkonа o privremenom uredjivanju načina isplate penzija, saopštio je 22.12.2018. pokret Dveri.
Препоруке:
27
2
39 петак, 28 децембар 2018 20:15
Slavomir Srpski @ "Slavomir Srp[ski"
Moram da reagujem na nekog komentatora koji misli da je pametno da se javi pod mojim imenom a da plasira teze koje ne nzastupam.

Tu naravno milsim na komentatora koji se prevukao u moju kozu (misli da je ili duhovit ili pametan kako Aco sVrbin), pa poziva na rusenje drzave na ulicama.

Vec sam u prvom komentaru jasno dao stv da po meni DANAS rusenje drzave u situaciji vojne pretnje Srbima na KIM nije ni pametno ni dobro. A ono sto nije dobro je onda zlo.

Dakle zlo bi bilo da pocetkom sledece godine silom rusimo drzavu, ostvarimo haos sa nekom "tehnickom vladom" (za koju ne znamo ni ko bi u njoj bio ni kakvu politiku prema KIM bi imala), i da onda blokiramo drzavu za vreme pripreme i odrzavanje novih izbora.

Lako bi u takvim uslovima Srbi na KIM bili prepusteni okupaciji od NATO-sipetara, i ROSU bi stigla na severne granice KIM zaokruzujuci potpunu okupacijum Kosova.

Ponavljam, kao pokusaj razuma, da je rusenje drzave na ulicama, neprihvatljivo barem za jos godinu dana.
Препоруке:
15
31
40 петак, 28 децембар 2018 20:55
Slavomir Srpski@Slavomir Srpski
Moram da se ogradim od komentatora koji se uvukao u moju kozu (misli, valda, da je duhovit) i poziva da se Vucic ne dira jos godinu dana.

Zato pozivam sve na proteste i rusenje diktatora!
Препоруке:
31
13
41 петак, 28 децембар 2018 21:29
Viva-libertas
Vreme je za srpsko prolece. Dole diktatura elite bez pokrica, seoskih varalica sto glume drzavnike i tzv. velikosrba sto sanjaju dolare!
Препоруке:
10
7
42 петак, 28 децембар 2018 21:41
Hепоробљени Србин
Господине Вукадиновићу, ја нећу бити учтив као Ви, па ћу рећи народним језиком какав је Вучић (добро сам га упознао, давне једне године, док је био потрчко радикалима и у опозицији): то је једна тееешка кукавица која се унередила чим је чула за протесте против себе! Ја у животу нисам срео такву кукавицу, ма колико се он куражио и вређао оне око себе.. То, јадничак, чини из паничног страха! Треба га разумети и обезбедити му пристојан мир у некој булници за умоболне. Ништа то није, Вуле, неки зли људи тамо шетају, само ти нама пајки и сањај. Даће ти чико бону када се пробудиш.
Препоруке:
26
5
43 петак, 28 децембар 2018 22:04
@ kontinuitet izdaje u Srbiji...
Slažem se sa Vama - ono što B. Tadić nije smeo (bojeći se naroda ili zbog probuđene savesti) da prihvati da 'odradi', prihvatila je druga osoba, koju je prosečni glasač doživljavao kao patriotsku opciju. A možda su 'gazde' procenile da B. Tadić, čak i ako je on hteo, nema izgleda da 'odradi' 'trajno rešenje kosovskog problema', zato što je kod glasača obeležen kao 'žuti'. Zato je'posao' poveren onom koga narod doživljava kao patriotsku opciju. I taj to odrađuje.
Препоруке:
24
3
44 петак, 28 децембар 2018 22:10
Звонимир Бгд
Ма шта мислили о данашњој српској опозицији, парламентарној и ванпарламентарној (а већина не мисли бог зна шта добро – иначе и не би били опозиција)...

Г.Вукадиновић је мајстор сажетих дефинисања стварности. И ту је немилосрдан, а заправо реалан посматрач (и учесник) наших дана. Не дозвољава да га сопствене жеље и политичко опредељење одведу на странпутицу заблуде. Он увиђа нешто што многи не признају - да Вучић и назадњаци (још увек) поседују народну већину међу изашлим бирачима Србије. Када се планира и организује борба против актуелне власти, веома је важно кренути од чињеница, јер свако самозаваравање води у погрешне закључке, самим тим и у неуспех.

С друге стране, не бих се сложио са г.Вукадиновићем у вези са појмом "тиранин" када је Вучић у питању. Он је, по мени, заврбовани НАТО агент који своју улогу испуњава као глобалистичка марионета. Тирани по правилу нису ничије марионете.

Ауторов позив властима да започну дијалог са опозицијом је глас разума.
Препоруке:
17
9
45 петак, 28 децембар 2018 22:11
Pele
Poenta price je da svi treba da se informisemo o ranijim diktatorima po Juznoj Americi i kako je USA postavljala i ih i menjala po potrebi, Batista kad je bezao poneo je sa sobom 700 miliona dolara u kesu. Bice ovde svega jer se osta matrica primenjuje na nama samo je drugi vremenski period. Spremajte se kjudi za sumu nema nam druge do Slobode i ponovne preraspodele opljackanog i otetog.Mafija i Diktatori su oduvek postojali.
Препоруке:
19
2
46 петак, 28 децембар 2018 22:47
Кувар Бродски
Јелте Славомире, Вама је добра извесност вучићеве косовске политике која треба да озваничи независност?
Мени се чини да је рушење психопате једини начин да се то заустави.
Препоруке:
18
5
47 петак, 28 децембар 2018 23:17
gandra
padom vucica se sprecava priznanje kosova i stolica u un - a eventualna tehnicka vlada, kao sto joj i samo ime kaze, ne bi mogla da donosi nikakve dalekosezne odluke, ali i te kako bi mogla da pokrene vojnu i policijsku odbranu ako bi siptari krenuli na sever, ja bih to nazvao vladom nacionalnog spasa, ali sam naziv nije toliko vazan
Препоруке:
21
2
48 петак, 28 децембар 2018 23:58
Mare
Više od protesta se plaši toga što ne zna ko su spavači u njegovim redovima koji čekaju signal da se aktiviraju, a zna i da mu se stranka sastoji od pukih beskarakternih oportunista koji će da prelete gde treba..
Препоруке:
21
2
49 субота, 29 децембар 2018 00:31
пензионер Цвико
@ Mare,
Какви "какви спавачи", којима ће "неко дати сигнал"? О чему Ви то пишете? Да можда прелетачима на релацији СНС према новом одредишту, не спремате одступницу? Ако ти прелетачи полете истовремено, радари НАТО пакта ће их регистровати, као дронове, количински, неколико милиона? Хаос на небу? Ко зна, можда је то добро?
Препоруке:
4
4
50 субота, 29 децембар 2018 00:40
Slavomir Srpski @Kuvar Brodski
Јелте Славомире, Вама је добра извесност вучићеве косовске политике која треба да озваничи независност?

Ovde izgleda svi vile prosta i brza resenja. Ne ide tako.

Nama neposredna opasnost ne dolazi od konacnog resavanja KIM, jer cak i da Aco zeli da se to podeli ili potpuno preda,to mora na referendum (promena Ustava),i onda ga tu mozemo da srusimo sa izvesnim razlogom.

Konacno resenje je na dugom stapu,jer SAD i Rusija imaju veto u SB za bilo kakvu promenu r1244.

Ono sto jeste neposredna opasnost je moguca Oluja sipetara nad preostalim Srbima u tom protektoratu UN. Samo brzo dejstvo nase vojske to moze da spreci a za to je potrebna puno-funkcionalna drzava: za to imamo obecanje vlade i Predsednika. Samo ukoliko to ne sprovedu onda se moraju da ruse. Dotle je stabilna Srbija jedina prepreka da SAD-pristina povedu vojsku na sever. I ta opasnost je u roku od godinu dana, koliko traze SAD da se situacija resi. Moramo da imamo spremnu drzavu za delovanje u roku sledece godine.
Препоруке:
11
4
51 субота, 29 децембар 2018 00:46
Pinoče tiranin
@ С друге стране, не бих се сложио са г.Вукадиновићем у вези са појмом "тиранин" када је Вучић у питању. Он је, по мени, заврбовани НАТО агент који своју улогу испуњава као глобалистичка марионета. Тирани по правилу нису ничије марионете.

Da li je i zločinac Pinoče bio marioneta severnoameričkog imperijalizma i kapitalizma, a u isto vreme i tiranin? Jeste.
Препоруке:
20
4
52 субота, 29 децембар 2018 01:00
onako hipotetički
Možda on ko Redža uhvati bežaniju?
Препоруке:
11
1
53 субота, 29 децембар 2018 01:15
Boža
Mislim da je protest u Kuršumliji, osnova i klica protesta u celoj Srbiji.
U provinciji svako svakog zna "u dušu", i to je ono što če srušiti SATRAPA. Ne zaboravite da je i SM na isti način pao. Grneralni štrajk, SVI i SVUDA.
Препоруке:
17
8
54 субота, 29 децембар 2018 01:53
gandra
to sto vucic ima vecinu na svojim nazovi izborima je nevazno - on je prakticno svojim postupcima obesmislio izbore kao takve - ne postoje izbori u srbiji - ukinuti su
Препоруке:
22
2
55 субота, 29 децембар 2018 12:30
Slavko Stanisavljevic z.p.Strpce KOSMET
A to sto broje i usput umanjuju broj prisutnih na protestima,to je jasni pokazatelj njihovog straha.Da da Vucic i njegova dvorska kamarila boje se i to mnogo jer da nije tako sto bi se A.Vucic"junacio"kad dade onu svoju cuvenu izjavu koja ce mu na kraju doci glave jer koji to i ciji predsednik sme tako nesto da izjavi:"Neka na ulice Beograda izidje i 5(pet)miliona demonstranata Ja necu promeniti misljenje,ili kada rece:"Nedam im Srbiju,nisu je zasluzili".Mnogo puta sam u komentarima rekao,sada ponovo kazem,Vucic nije za predsednika.On patoloski laze a ovamo na svojoj Pinkoviziji ili RTS kaze:"JA NE VOLIM DA LAZEM nikada ja ne lazem.Svi drugi lazu,kradu i zele vlast a samo je Vucko andjeo po ugledu na Andjelu Merkel.I ranije sam pisao da je Vucic najveci i najodvratniji izdajnik Srbije ne u 1 veku vec u MILENIJUMU.Da li je svestan svoje milenijumske izdaje?
Komentar"Bravo"rece"Odlican tekst.Po obicaju,Djordje stavio sve na svoje mesto".Ja dodajem"jos da Vucka smesti u kavez tj resetke.
Препоруке:
14
3
56 субота, 29 децембар 2018 13:47
синиша бр.1.
Има ту у близини Београда једно село. Дражевац познато по томе што је ту рођен Лека Ранковић. Мештани га обожавају и не дао Бог да кажеш нешто против Леке, а и зашто би, и они су ту своју лојалност годинама плаћали. Били су потпуно запуштени и занемарени од власти. Нису чак имали ни цркву. То је требало да покаже како ти Дражевчани који обожавају Леку нису добри људи.

Наравно нису имали ни асфалт ни воду. И ништа нису могли да се договоре.

А онда је неко довео воду. Одмах за водом и асфалт. Саграђена је црква. И људи су почели да проширују и поправљају куће. Зашто би изнајмљивали скупе уџерице по Београду кад могу ту лепо да станују и да стигну на посао у Београду или Обреновцу. Гледао сам својим очима како село оживљава.

Један мештанин је рекао да је вода донела и живот.

Заиста у једној средини, селу или држави треба нешто што ће да оживи то село или државу.

Србија је некако загушена, пригушена, удављена. Потребно је нешто што ће је оживети.
Препоруке:
14
2
57 субота, 29 децембар 2018 13:49
Fructalije Nektarov
Nemojte bre tako,,,, od vremena sv. Save lepseg, pametnijeg i skromnijeg predsednika nismo imali.
Sveti Aca Pich_ousti velikomucenik.
Препоруке:
12
3
58 субота, 29 децембар 2018 15:53
Pele
Spremajte se ljudi za sumu jer i onako ce ovi fasisti da nam uzmu kucu i stanove jer racune ne mozemo da placamo. Mi nesvesni zivimo u ropstvu nametnutom od ovih laznih demokrata, bivsih komunjara i njihove dece. Vucko je kukavica, a ti su najgori, prodao je i nas i Srbiju da ga ovi sa Zapada postede.
Препоруке:
9
4
59 субота, 29 децембар 2018 17:31
Звонимир Бгд

Pinoče tiranin
Da li je i zločinac Pinoče bio marioneta severnoameričkog imperijalizma i kapitalizma, a u isto vreme i tiranin? Jeste.

Не. Пиноче је био диктатор у пуном и теоријском и политичком смислу речи. То није исто што и тиранин. На власт јесте дошао превратом и уз помоћ америчких служби. Али, Америка је имала користи у његовој влади у том смислу што је постављена брана левичарским владама у том делу света. Међутим, ако се боље обавестите, видећете да Американци нису постављали услове за његову владавину, нити су били у ситуацији да му диктирају задатке. Пиночеова лична политика и ауторитаран поглед на владавину сасвим се уклапао у америчко виђење интереса у Латинској Америци.

А и иначе, мало је елемената за упоређивање Вучића са Пиночеом. Ради се о две различите појаве. Овде нема места за елаборацију, али је прва разлика у начину којим су дошли на власт. Од ње све почиње.
Препоруке:
6
3
60 субота, 29 децембар 2018 18:38
...
A gde su ostali gradovi u Srbiji?
Umeju da pljuju po Beogradu a kada je stani pani samo u Beogradu demonstracije?! I to gle cuda u krugu dvojke!
Licemerno, Nis, Novi Sad, Kraljevo, Kragujevac, Krusevac, Uzice, Zajecar, Sombor itd
Препоруке:
11
3
61 субота, 29 децембар 2018 19:30
@ Звонимир Бгд
Nemoj protiv istine.
Pinoče je bio višedecenijski antinarodni desničarski tiranin.
Batista je bio antinarodni desničarski tiranin.
Vučić je antinarodni desničarski tiranin blaže varijante.
Ove prokapitalističke protuve i psihopate rade za iste imperijalističke mentore i vode antiradničku politiku gotovo identičnih ciljeva i zadataka. Danas su metode ispiranja mozgova tehnički usavršenije i ''bezbolnije'', jer nisu neophodna masovnija ubistva, već više medijska i druga sredstva manipulacije da se uguši snažna želja za suverenitetom, pravim ljudskim pravima i za oslobodjenjem od tihog terora. SAD, NATO, EU i Velika Britanija precizno igraju na Vučića. Ova antidržavnička i antipravnička bitanga kontinuirano sprovodi politiku državnog udara i nastavlja politiku žutih.
Četnički nastrojen sebični Šešelj to neće da prizna, jer hoće da preko narodne grbače bar održava svoju stomačinu.
Revolucijom ili korenitom promenom i to će biti rešeno.
Препоруке:
8
7
62 субота, 29 децембар 2018 21:34
ел србињо
Stoga, protest da se rusi na ulicama vlast DANAS zbog nedostatka pravne drzave, je od sekumndarne vaznosti od teritorijalne i vojne odbrane KIM.

слажем се са славомиром. осетљив је тренутак. покренута је обојена револуција у рс, јер се додик противи уласку бих у нато. да не понављам све што је навео славомир за ким. сем тога, за рушење вучића сам само због његове подле издајничке политике у погледу ким. остало ме мање интересује. а опозиција на протестима се по питању ким и не оглашава.
Препоруке:
11
5
63 недеља, 30 децембар 2018 01:13
Кратко и јасно
Са Вучићем ни Космета, ни слободе, ни демократије, ни правде, ни хлеба.
Препоруке:
10
4
64 недеља, 30 децембар 2018 17:20
Звонимир Бгд

@ Звонимир Бгд
Nemoj protiv istine.

Нећу и не желим против истине. Немој ни ти. Арбитар истине је наука. У овом случају политологија и историографија. Појам тиранина је дефинисан пореклом и устројством власти појединца где заједно постоје најчешће ови елементи: 1) власт уграбљује силом (превратом, државним ударом итд, без било какве законске основе), 2) страховлада (перманентни прогони и убиства политичких и других противника), 3) хекатомбе лешева сопствених сународника (било у миру, било у освајачким ратовима које води)… итд.
Познати су тирани у источним деспотијама старог века (Асурбанипал у Асирији, Крез у Персији, Калигула у Римском Царству), неки владари средњег века (Атила, Џингис Кан, Тамерлан...), у новом веку је то нпр.Наполеон, у савременој историји Хитлер... итд.
Не постоји "блажа варијанта тиранина" као што не постоји блаже и јаче трудна жена. Ово свакако зна и г.Вукадиновић, али употребу тог појма видим више као фигуру која појачава утисак.
Препоруке:
2
0
65 недеља, 30 децембар 2018 20:27
ел србињо
Звонимир Бгд@

џаба објашњаваш звонимире. живимо у времену турбо- лингвистике, која је у служби дневне политике. појмови се разводњавају, обесмишљавају их нове дефиниције иза којих стоји одређени политички интерес. па отуда, тиранин је неко ко се бави медијским манипулацијама, нису неопходна масовна убиства. па зар таква нису и нова тумачења геноцида? по њима си направио геноцид ако убијеш два човека(председника и његовог заменика), који су организовали живот одређене популације на одређеној територији. смејурија. све се слажем с њим што каже за вучића, да је прокапиталистичка протува и антиправничка битанга, али није тиранин у било каквој верзији.
Препоруке:
3
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер