Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

SzS: Prikupili smo dovoljno dokaza o neregularnostima na izborima u Lučanima; Vuk Jeremić: Mi na izborima za republički parlament pod ovakvim uslovima nećemo učestvovati

Komentari (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 18 decembar 2018 16:55
Za nepoverovati ...
Ovde opozicija radi posao države a država poslove klike oko Vučića.
Preporuke:
64
5
2 utorak, 18 decembar 2018 16:56
Dragan R
Šta je Vučić uopšte radio u Njujorku i koga je zastupao? Ni jednom jedinom rečju nije zatražio da se stopira formiranje tzv vojske Kosova, a kamoli da je najavio odgovor Srbije ako se to ne uradi. Nije ni uslovio nastavak dijaloga zaustavljanjem tog procesa. Izjavio je da je zahvalan ne samo onima koji podržavaju teritorijalni integritet Srbije i rezoluciju 1244, ne imenujući ih, već i "predstavnicima zemalja koje su priznale nezavisnost Kosova, jer žele da vide stvari na relativno ili veoma objektivan način"? Ako zapad objektivno vidi stanje na Kosmetu, zašto je uopšte tražio sednicu SB UN? To što je govorio je sramno i time je ustvari pozvao Šiptare, ali i muslimane iz BiH, Hrvate i sve ostale koji bi da čerupaju i ponižavaju Srbiju da to nastave slobodno da rade, obećavši da Srbija neće ni prstom mrdnuti da zaštiti svoje interese, zapadu poručio da je u pravu šta god da nam urade i pljunuo po onom što za nas rade Rusija i Kina. Mene je stid od toga šta smo sebi dozvolili.
Preporuke:
101
7
3 utorak, 18 decembar 2018 16:57
penzioner Cviko
Podržavam stav SzS o neizlasku na izbore. Dakle, BOJKOT izbora. Svi dosadašnji izbori omogućili su opstanak Vučića na vlasti. To više nemože.
Preporuke:
72
11
4 utorak, 18 decembar 2018 17:05
Ah
Naravno da su svaki izbori u organizaciji napredne mafije farsa. Iduće godine će sigurno biti i izbora za parlament da bi se opravdalo očekivano potpisivanje pakta Vuči-Tači.
Nemojte misliti međutim da će se mnogo sikirati oko bojkota. Neće kao i Milo im pobratim, imaće dovoljno Šapića i "Belih" da izigravaju "opoziciju".
Zato ih samo šetnja može sprečiti u izdaji i korupciji.
Preporuke:
80
7
5 utorak, 18 decembar 2018 17:20
iskreni SNSovac
Pa i cilj je da vi na izborima za parlament pod ovakvim uslovima uopšte ne učestvujete! Umesto vas, napravićemo 5-6 "opozicionih" stranaka po našem ukusu i našim uslovima (a već i onako imamo našeg pouzdanog opozicionara Šešelja, da ga Bog poživi!), i eto ti demokratskih izbora (pod našim uslovima). A vi lepo džedžite napolju, dok vas se ne nakupi bar 5 miliona, pa ćemo i onda ljubazno i lepo kao i uvek, da vam kažemo da ipak ništa od vaših zahteva nećemo ispuniti. Imaćeno parlament sa 80% naših poslanika i 20% naših opozicionara, i teraj čeze!
Preporuke:
37
30
6 utorak, 18 decembar 2018 17:26
ne razumem
Zašto su izlazili na izbore?
Preporuke:
37
8
7 utorak, 18 decembar 2018 17:34
nenad
Ima ko hoce. Postoje i druge, patriotskije stranke.
Vucicu ne treba legitimitet od stranaka, on ima legitimitet naroda.
Sta god Vucic da odluci mi cemo da postujemo!
Preporuke:
14
62
8 utorak, 18 decembar 2018 17:48
Dusan
BRAAAAAAVOOOOO !!!
Preporuke:
36
5
9 utorak, 18 decembar 2018 17:59
bluz mutne vode
Svaka šuša iz SNS se drži zlatne sredine.
Preporuke:
24
4
10 utorak, 18 decembar 2018 18:05
Igor
Kako reci nekome na lep nacin da nije zgodan, a da se on ne naljuti? Kako reci osobi koja se najela bleog luka pa nije oprala zube, da barem ne duva drugima u facu, a da se on ne naljuti? ...Ima jos ceo kilometar primera.
Kako reci opoziciji da tako kako oni zele da oteraju lopovsku bagru sa vlasti, da ni za 1000 godina nece moci. Kao kad bi neko sa dvoprackom isao na tenkove. Ljudi, jel dopire ovo do ikoga?
Preporuke:
37
11
11 utorak, 18 decembar 2018 18:10
Svedok
Vec odavno vlast u Srbiji koristi PRICU O KOSOVU kao paravan iza koga ona laze, krade i pljacka.
Preporuke:
28
5
12 utorak, 18 decembar 2018 18:28
Marko Nikolić
Možda nije idealan način, ali bih zamolio ljude koji kritikuju ovaj pristup da predlože bolju ideju za sadašnju opoziciju (pod opozicijom ne smatram samo Savez za Srbiju)
Preporuke:
28
5
13 utorak, 18 decembar 2018 18:32
nebitan
Na žalost nijedno rešenje ne valja. Ako opozicija bojkotuje izbore, to će biti uzalud jer zapad će joj se smejati u lice i preko svojih OEBS i CEsid agenata će izbore bez oklevanja proglasiti "regularnim", makar pored SNS i SPS učestvovali samo SRS i LDP, makar i vučićevci osvojili 99,99% glasova. Jer, ako je to u Severnoj Koreji "tiranija", u Srbiji je to demokratski proces, bar iz lažljivih i prljavih usta podlog zapada.
S druge strane, učestvovanje na izborima neće SzSu, pa ni DSSu, ni Šapiću (ako verujete da je on opozicionar) niti bilo kome drugom, pod ovakvim uslovima medijski kreirane polufašističke atmosfere doneti više od 25-30% glasova u totalu, što je takođe uzaludan trud. Ipak, između dva zla ipak bih radije izabrao da opozicija izađe na izbore čak i ako je nemoguće pobediti. Bila bi bar kakva-takva satisfakcija da vučić pozeleni od gneva kad vidi da ima još živih Srba, da nas nije sve "pomlatio" svojom idiotskom vladavinom.
Preporuke:
21
27
14 utorak, 18 decembar 2018 18:50
ZR
"Taj republički parlament bez učešća opozicije neće imati legitimitet koji je neophodan međunarodnoj zajednici da bi se završila stvar oko Kosova na način na koji je ova vlast obećala"

O da, i te kako će imati legitimitet.
Zar se neko u SAD I EU pre izvesnog vremena potresao što je zarad jednog drugog "istorijskog sporazuma" kod naših južnih suseda najpre sproveden nelegitimni referendum, a zatim postignuta većina kupovinom glasova poslanika u parlamentu? Meni se nešto čini da nije.
I stoga mi ovakva Vukova teza ne pije vodu. I ta nameravana promena Ustava mora se sprečiti po svaku cenu.
Preporuke:
32
11
15 utorak, 18 decembar 2018 18:59
Eh
Vucic ne zna sta je to demokratija, parlamentarizam, pluralizam i vladavina prava. On razume samo jednu rec, a to je sila.Samo velika masa ljudi moze da zbaci izdajnicki i podanicki rezim Aleksandra Vucica i njegovih kriminalaca.
Preporuke:
39
4
16 utorak, 18 decembar 2018 19:08
nikadsnobom
..SzS za sada dobro radi..Mislim da nas narod nije svestan tezine katarze koju mora da prodje i dubine sopstvenog posrnuca zbog kojeg ta katarza mora da usledi...Ja na SzS gledam kao na jedan od elemenata koji ce dovesti do oslobadjanja Srbije od SNS posasti ,a ne kao jedinu slamku smasa koju davljenik koji se zove Srbija trenutno ima na raspolaganju..
Preporuke:
32
7
17 utorak, 18 decembar 2018 19:24
gandra
szs mora da proglasi da joj je cilj rusenje vucica i sprecavanje veleizdaje a ne preuzimanje vlasti - kad se srusi vucic mora se stvoriti vlada nacionalnog spasa i potom da se raspisu ravnopravni izbori po prvi put u srpskoj istoriji - u protivnom mi ne pada na pamet da se pridruzim subotnjim protestima, iako sam na pet minuta od platoa
Preporuke:
28
7
18 utorak, 18 decembar 2018 19:25
Vučić baulja kroz pustinju i prašumu
"Nebitan" - Grešiš, neće Zapad izbore prihvatiti kao legitimne ako budu bojkotovani i ako jedna stranka zvana AV dobije 99 kome 9 procenata, kako ti to kažeš. Ima li u Evropi takvih država? Nema. Zato Srbija nikad neće ući ni u EU ni u Evropu, imaćemo posete sa "vanevropskih" kontinenata i tamo će Vučić ići da se rukuje, grli i ljubi sa šeicima, ajatolasima i crvenim mandarinima.
Preporuke:
12
14
19 utorak, 18 decembar 2018 20:04
Micika
Izbore treba bojkovati,ne davati im legitimitet. Sve drugo je samoobmana i zavaravanje gradjane.
Kukaju na neregularnosti, a izlaze na crtu. To mi nije baš u vinkli.
Preporuke:
24
5
20 utorak, 18 decembar 2018 20:07
samo pitam
A da se dogovorimo oko nacinalnih interesa?
Preporuke:
15
3
21 utorak, 18 decembar 2018 20:24
Turas
@... Taj republički parlament bez učešća opozicije neće imati legitimitet koji je neophodan međunarodnoj zajednici da bi se završila stvar oko Kosova na način na koji je ova vlast obećala”, rekao je Jeremić.
Upravo većina nas na NSPM stalno kuckamo o tome - BOJKOT . Zar je neko verovao da će SNS diktatura , da se pomiri , da ne manipuliše sa RIKom na sledećim izborima ? Lepo je i gospođa Smailović primetila u Politici - samo ulica može da smeni ovu vladu .
Preporuke:
20
8
22 utorak, 18 decembar 2018 21:31
Mikica
I nca proslim izborima pravili su cirkus.Cetiri puta sam ih opomenula sto su devojke izCrte zapisale I nikom nista.posto je ovde na 100 metara bilo 4 biracka mesta oni su iskljucili ulicno svetlo da glasaci bauljaju.Pred kraj jedan nazadnjacki majmun ukrao mi je telefon I posto sam ga videla on kaze da je to njegov telefon.
Preporuke:
10
4
23 utorak, 18 decembar 2018 23:02
izbori
Na svim dosadašnjim izborima od kad AV vlada Srbijom, dešavale su se iste stvari - mrtvi glasaju; ćelavci u džipovima bez tablica kruže oko biračkih mesta;'glasači' sns -a, valjda profesionalni,sele se kao karavan od grada do grada; nekoliko puta u par dana na vrata vam dolaze sns aktivisti da pitaju za koga ćete glasati i onda vas zaokruže na svom spisku; TV stanice sa nac. frekvencijom i dnevni listovi (sem 'Danas' -a) pljuju iz sve snage opoziciju, koja u te medije ne može ni da priviri.... Pa ipak, opozicija je mazohistički nastavljala da učestvuje u toj farsi. Čemu vodi to?
Preporuke:
9
4
24 utorak, 18 decembar 2018 23:09
Josif Vaserjonovic -STALJIN
MOJI SU IZBORI NAJDEMOKRATSKIJI, U MOJOJ RUCI I NOZ I POGACA,A TU JE I SIBIR.
Preporuke:
8
4
25 sreda, 19 decembar 2018 00:19
nesa
O izborima ne treba ni razmisljati,nego svu energiju usresrediti na proteste i vaninstitucionalnu borbu.SZS treba da konstantno pravi svoju pricu i svoje dogadjaje koji ce sve manje da imaju veze sa Vucicevim namestaljkama.Treba da se ljulja konstantno dok se ne prevrne.Izbore je on privatizovao,i potpuno podredio sebi pa je glupo to i zvati drzavnim izborima,kad su privatni o trosku drzave.Ima dovoljno nezadovoljnih gradjana da bi se krenulo u rusenje zla.
Preporuke:
11
5
26 sreda, 19 decembar 2018 01:22
Atena
@gandra

Da!
Preporuke:
3
2
27 sreda, 19 decembar 2018 02:28
Alija Sevdalija
Bojkot svih izbora doveo bi brzo do njegovog kraja, jer jednopartijski radikalni nacionalizam (fašizam) nije potreban nikome u Evropi.
Preporuke:
5
1
28 sreda, 19 decembar 2018 06:42
Ah
//Možda nije idealan način, ali bih zamolio ljude koji kritikuju ovaj pristup da predlože bolju ideju za sadašnju opoziciju

Nije samo u pitanju borba za demokratiju kako se dosad sticao utisak, u igri je i državni i ekonomski opstanak Srbije iako to veći deo naroda i ne shvata.
Kako je i bojkot i učestvovanje u farsi izbora, izbor u kome nema dobrog rešenja bolje bi bilo pomeriti naglasak na par osnovnih zahteva:

- Ne tražiti samo bolje uslove za izbore već pre svega ostavke vrha SNS partokratije, uključujući Vučića, sa državnih funkcija zbog zloupotrebe položaja, kršenja ustava i štetočinskih prodaja državnih resursa strancima što sve vodi u kolonizaciju i polurobovski status većine naroda a ne u razvoj kako se to lažno predstavlja.
- Pomoglo bi i obećanje da neće biti odustajanja sve dok se ne dobiju ostavke i formiraju nezavisna tela za organizaciju regularnih izbora jer njih bez ostavki neće biti.

Sve ostalo treba ostaviti za postVučićevsku eru, ako je bude, jer je dotle došlo.
Preporuke:
2
3
29 sreda, 19 decembar 2018 07:16
dr
Velika glupost vođa ove koalicije je neizlazak na bilo koje izbore. Najlakše se praviti seka Persa i kukati. Ovi iz koalicije kao da žele da se operu pred naradom i predaju pobedu na sledećim izborima Šešelju i Vučiću bez borbe. TREBA RADITI SUPROTNO. Izaći na izbore, motivisati birače da izađu i glasaju protiv SNS i stranaka oko SNS a to su SPS, LDP, Šapić, itd. Dobro se spremiti, organizovati, naoružati kamerama, foto aparatima, kontrolore naučiiti kako da otkrivaju svako kršenje izbornog procesa, biti spreman da se podnesu krivične prijave protiv svakog ko vrši krivična dela za vremen izbora. Ono što je glavna slabost AV je njegova nervoza i kratak fitilj. Čim počne da gubi kontrolu nad glasačkom mašinom, tog momenta on pada sa vlasti. Dakle treba energiju usmeriti na one ljude iz SNS koji na terenu sprovode teror, prave duple spiskove, prebijaju ljude, falsifikuju i ometaju izbroni proces u bilo kom smislu. Objavljivati njihova imena.
Preporuke:
3
7
30 sreda, 19 decembar 2018 09:55
PIŠI PROPALO
BOŠKO EJ !!!???
Preporuke:
3
1
31 sreda, 19 decembar 2018 10:12
Konobar
SzaS...(SLOGA ZA SRBIJU) i na prljavu igru SNS preduzeća još prljavije odgovoriti.Ima ideja, za početak neposlušnost : tražiti odgovor koliko zaposlenih u EPS-u ima sa lažnim diplomama.Dok ne daju odgovor - nema plaćanja...Šta bi sa helikopterom - zašto su izginuli.Dok ne daju odgovor...Zašto je cena goriva na pumpama...i dok ne daju odgovor...Šta bi sa slučajem SAVAMALE, zašto je čuvar nestao...dok ne odgovore...

Bahatima ne dozvoliti da se osile a jesu...?
Preporuke:
4
3
32 sreda, 19 decembar 2018 10:29
REALNO
"Objavljivati njihova imena".A gde to da vide glasači SNS-a. Neverovatno kakvo naivno razmišljanje.
Preporuke:
5
0
33 sreda, 19 decembar 2018 10:37
Saša
I dalje mi nije jasno kako niko ne pominje ključnu činjenicu, da je predsednik države, nosilac bilo kakve liste, a kamo li na lokalu.Pa to je srž problema.
Našim parama i "NJegovim" TV, vodi izbornu kampanju po palankama i selima.
Zamislite da Tramp vodi izbornu kampanju u nekom "bog te pita kom selu i Indijani, ili Putin u Irkutsku.
Ovo je najveći problem, jer i da izgubi izbore, neće sići sa vlasti. S prvim toplijim danima Proleća, na masovne proteste po celoj Srbiji, sa jasno definisanim zahtevima i rokovima, ako ne onda kreće generalni štrajk u celoj zemlji.
Setite se, tako je i SM pao.
Preporuke:
3
2
34 sreda, 19 decembar 2018 11:01
svi mrze av,av, ali
Građani Francuske su pred vlast izašli sa konkretnim zahtevima, a ne sa zahtevom da padne Makron. Ako Makron ne ispuni zahteve, možda i padne. Ovako stiče se utisak da svi u organizaciji protesta mrze AV, a da neki koji preuzimaju ove proteste od konkurencije imaju jedino u glavi da dođu na vlast.
Krivi su mediji, ali, šta su zahtevi, osim fer izbora, za šta se borite, koji su vaši zajednički ciljevi u interesu građana, osim da padne vlast i da se zameni novom, odnosno starom?
Vučić je na vlast došao sa obećanjem da će se obračunati sa krimilom, i stiče se utisak da ne da se nije obračunao, već da je nastavio brže, jače i "bolje" od prethodnih.
Ako zajedničkih ciljeva nema, a vođe iza sebe imaju minuli rad težak 17 miliona eura ili staž dug 20 godina bez učinka, zašto bi građani i dalje verovali, pogotovo što su neki već istupili iz protesta, a neke razbucale službe kao PSG i DJB?
Preporuke:
7
1
35 sreda, 19 decembar 2018 11:53
gagi
vrtlog okupacije bato , kasno ste svatili da zapad ne interesuje ko je na vlasti dok izvrsava njegova naredjenja , dal to bila predhodna DS garnitura ili trenutna.
Preporuke:
5
0
36 sreda, 19 decembar 2018 14:41
Atena
Onaj ko bi stvarno imao ideju da spasava Srbiju imao bi protiv sebe kompletnu vlast, kompletnu zapadnu zajednicu I kompletnu kompradorsku domacu ,,elitu,, I medije koji su listom udarna pesnica kolonizatora. Morao bi da se osloni na neki narod. Katastrofalno unisten, neobrazovan, ojadjen, dezorjentisan, moralno sunovracen, ocajan I masovno korumpiran. Na sve to dodajmo vecne, sveprisutne I svemocne Jugoslovene koji ,,nikad nece ratovati,, zbog mira u regionu. Kolaboracionizam je nekad bio sramota, a vec dvadesetak godina je to drzavna politika I stil zivota. Bojkot ili ne, sasvim je svejedno. Vucic ili DOS, sasvim je svejedno. Za sustinsku promenu ovog stanja ne zalaze se niko. Verovatno bi ga likvidirali na prvu pomisao da se suprotstavi svemu gore pomenuputom. Ne bi to sluzbe dozvolile, a ruku na srce, narod nije ni zasluzio bolje.
Preporuke:
3
1
37 sreda, 19 decembar 2018 14:45
Dr@REALNO

REALNO
"Objavljivati njihova imena".A gde to da vide glasači SNS-a. Neverovatno kakvo naivno razmišljanje.


Vide, vide i te kako. Da li je razmišljanje naivno ili ne videće se sledeće godine kada pe*er ili lez*uša poptišu priznanje KiM.
Preporuke:
0
4
38 sreda, 19 decembar 2018 15:42
Dr@Atena

Atena
Morao bi da se osloni na neki narod. Katastrofalno unisten, neobrazovan, ojadjen, dezorjentisan, moralno sunovracen, ocajan I masovno korumpiran. Na sve to dodajmo vecne, sveprisutne I svemocne Jugoslovene koji ,,nikad nece ratovati,, zbog mira u regionu.

Ne dam Vam za pravo da je narod onakav kakvog ga opisujete. Ono što je izdržao srpski narod u 20. veku i ostao normalan, mentalno zdrav, ne bi izdržao ni jedan narod koji je trenutno pod vlašću Pape. Jugoviće je lako vratiti rodu.
Bojkot ili ne, sasvim je svejedno. Vucic ili DOS, sasvim je svejedno.

NIJE SVE JEDNO!

Za sustinsku promenu ovog stanja ne zalaze se niko. Verovatno bi ga likvidirali . . .

Ovo je tačno. Za suštinsku promenu zalagao se Nebojša Krstić (OBRAZ) pa su ga likvidirali. Ne treba predavati i treba smisliti perfidniji otpor okupatoru po sistemu odbrane koji ima životinja Tvor.

https://www.youtube.com/watch?v=NqFM0MrbuR8
Preporuke:
1
3
39 subota, 22 decembar 2018 03:23
Heporobljeni Srbin
Potpuno podržavam SzS i slažem se sa njima. Ovi na vlasti su bolesni lopovi.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner