петак, 24. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

СзС: Прикупили смо довољно доказа о нерегуларностима на изборима у Лучанима; Вук Јеремић: Ми на изборима за републички парламент под оваквим условима нећемо учествовати

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 18 децембар 2018 16:55
За неповеровати ...
Овде опозиција ради посао државе а држава послове клике око Вучића.
Препоруке:
64
5
2 уторак, 18 децембар 2018 16:56
Dragan R
Šta je Vučić uopšte radio u Njujorku i koga je zastupao? Ni jednom jedinom rečju nije zatražio da se stopira formiranje tzv vojske Kosova, a kamoli da je najavio odgovor Srbije ako se to ne uradi. Nije ni uslovio nastavak dijaloga zaustavljanjem tog procesa. Izjavio je da je zahvalan ne samo onima koji podržavaju teritorijalni integritet Srbije i rezoluciju 1244, ne imenujući ih, već i "predstavnicima zemalja koje su priznale nezavisnost Kosova, jer žele da vide stvari na relativno ili veoma objektivan način"? Ako zapad objektivno vidi stanje na Kosmetu, zašto je uopšte tražio sednicu SB UN? To što je govorio je sramno i time je ustvari pozvao Šiptare, ali i muslimane iz BiH, Hrvate i sve ostale koji bi da čerupaju i ponižavaju Srbiju da to nastave slobodno da rade, obećavši da Srbija neće ni prstom mrdnuti da zaštiti svoje interese, zapadu poručio da je u pravu šta god da nam urade i pljunuo po onom što za nas rade Rusija i Kina. Mene je stid od toga šta smo sebi dozvolili.
Препоруке:
101
7
3 уторак, 18 децембар 2018 16:57
пензионер Цвико
Подржавам став СзС о неизласку на изборе. Дакле, БОЈКОТ избора. Сви досадашњи избори омогућили су опстанак Вучића на власти. То више неможе.
Препоруке:
72
11
4 уторак, 18 децембар 2018 17:05
Наравно да су сваки избори у организацији напредне мафије фарса. Идуће године ће сигурно бити и избора за парламент да би се оправдало очекивано потписивање пакта Вучи-Тачи.
Немојте мислити међутим да ће се много сикирати око бојкота. Неће као и Мило им побратим, имаће довољно Шапића и "Белих" да изигравају "опозицију".
Зато их само шетња може спречити у издаји и корупцији.
Препоруке:
80
7
5 уторак, 18 децембар 2018 17:20
искрени СНСовац
Па и циљ је да ви на изборима за парламент под оваквим условима уопште не учествујете! Уместо вас, направићемо 5-6 "опозиционих" странака по нашем укусу и нашим условима (а већ и онако имамо нашег поузданог опозиционара Шешеља, да га Бог поживи!), и ето ти демократских избора (под нашим условима). А ви лепо џеџите напољу, док вас се не накупи бар 5 милиона, па ћемо и онда љубазно и лепо као и увек, да вам кажемо да ипак ништа од ваших захтева нећемо испунити. Имаћено парламент са 80% наших посланика и 20% наших опозиционара, и терај чезе!
Препоруке:
37
30
6 уторак, 18 децембар 2018 17:26
ne razumem
Zašto su izlazili na izbore?
Препоруке:
37
8
7 уторак, 18 децембар 2018 17:34
nenad
Ima ko hoce. Postoje i druge, patriotskije stranke.
Vucicu ne treba legitimitet od stranaka, on ima legitimitet naroda.
Sta god Vucic da odluci mi cemo da postujemo!
Препоруке:
14
62
8 уторак, 18 децембар 2018 17:48
Dusan
BRAAAAAAVOOOOO !!!
Препоруке:
36
5
9 уторак, 18 децембар 2018 17:59
блуз мутне воде
Свака шуша из СНС се држи златне средине.
Препоруке:
24
4
10 уторак, 18 децембар 2018 18:05
Igor
Kako reci nekome na lep nacin da nije zgodan, a da se on ne naljuti? Kako reci osobi koja se najela bleog luka pa nije oprala zube, da barem ne duva drugima u facu, a da se on ne naljuti? ...Ima jos ceo kilometar primera.
Kako reci opoziciji da tako kako oni zele da oteraju lopovsku bagru sa vlasti, da ni za 1000 godina nece moci. Kao kad bi neko sa dvoprackom isao na tenkove. Ljudi, jel dopire ovo do ikoga?
Препоруке:
37
11
11 уторак, 18 децембар 2018 18:10
Svedok
Vec odavno vlast u Srbiji koristi PRICU O KOSOVU kao paravan iza koga ona laze, krade i pljacka.
Препоруке:
28
5
12 уторак, 18 децембар 2018 18:28
Marko Nikolić
Možda nije idealan način, ali bih zamolio ljude koji kritikuju ovaj pristup da predlože bolju ideju za sadašnju opoziciju (pod opozicijom ne smatram samo Savez za Srbiju)
Препоруке:
28
5
13 уторак, 18 децембар 2018 18:32
небитан
На жалост ниједно решење не ваља. Aко опозиција бојкотује изборе, то ће бити узалуд јер запад ће јој се смејати у лице и преко својих ОЕБС и ЦЕсид агената ће изборе без оклевања прогласити "регуларним", макар поред СНС и СПС учествовали само СРС и ЛДП, макар и вучићевци освојили 99,99% гласова. Јер, ако је то у Северној Кореји "тиранија", у Србији је то демократски процес, бар из лажљивих и прљавих уста подлог запада.
С друге стране, учествовање на изборима неће СзСу, па ни ДССу, ни Шапићу (ако верујете да је он опозиционар) нити било коме другом, под оваквим условима медијски креиране полуфашистичке атмосфере донети више од 25-30% гласова у тоталу, што је такође узалудан труд. Ипак, између два зла ипак бих радије изабрао да опозиција изађе на изборе чак и ако је немогуће победити. Била би бар каква-таква сатисфакција да вучић позелени од гнева кад види да има још живих Срба, да нас није све "помлатио" својом идиотском владавином.
Препоруке:
21
27
14 уторак, 18 децембар 2018 18:50
ЗР
"Тај републички парламент без учешћа опозиције неће имати легитимитет који је неопходан међународној заједници да би се завршила ствар око Косова на начин на који је ова власт обећала"

О да, и те како ће имати легитимитет.
Зар се неко у САД И ЕУ пре извесног времена потресао што је зарад једног другог "историјског споразума" код наших јужних суседа најпре спроведен нелегитимни референдум, а затим постигнута већина куповином гласова посланика у парламенту? Мени се нешто чини да није.
И стога ми оваква Вукова теза не пије воду. И та намеравана промена Устава мора се спречити по сваку цену.
Препоруке:
32
11
15 уторак, 18 децембар 2018 18:59
Ех
Vucic ne zna sta je to demokratija, parlamentarizam, pluralizam i vladavina prava. On razume samo jednu rec, a to je sila.Samo velika masa ljudi moze da zbaci izdajnicki i podanicki rezim Aleksandra Vucica i njegovih kriminalaca.
Препоруке:
39
4
16 уторак, 18 децембар 2018 19:08
nikadsnobom
..SzS za sada dobro radi..Mislim da nas narod nije svestan tezine katarze koju mora da prodje i dubine sopstvenog posrnuca zbog kojeg ta katarza mora da usledi...Ja na SzS gledam kao na jedan od elemenata koji ce dovesti do oslobadjanja Srbije od SNS posasti ,a ne kao jedinu slamku smasa koju davljenik koji se zove Srbija trenutno ima na raspolaganju..
Препоруке:
32
7
17 уторак, 18 децембар 2018 19:24
gandra
szs mora da proglasi da joj je cilj rusenje vucica i sprecavanje veleizdaje a ne preuzimanje vlasti - kad se srusi vucic mora se stvoriti vlada nacionalnog spasa i potom da se raspisu ravnopravni izbori po prvi put u srpskoj istoriji - u protivnom mi ne pada na pamet da se pridruzim subotnjim protestima, iako sam na pet minuta od platoa
Препоруке:
28
7
18 уторак, 18 децембар 2018 19:25
Vučić baulja kroz pustinju i prašumu
"Nebitan" - Grešiš, neće Zapad izbore prihvatiti kao legitimne ako budu bojkotovani i ako jedna stranka zvana AV dobije 99 kome 9 procenata, kako ti to kažeš. Ima li u Evropi takvih država? Nema. Zato Srbija nikad neće ući ni u EU ni u Evropu, imaćemo posete sa "vanevropskih" kontinenata i tamo će Vučić ići da se rukuje, grli i ljubi sa šeicima, ajatolasima i crvenim mandarinima.
Препоруке:
12
14
19 уторак, 18 децембар 2018 20:04
Micika
Izbore treba bojkovati,ne davati im legitimitet. Sve drugo je samoobmana i zavaravanje gradjane.
Kukaju na neregularnosti, a izlaze na crtu. To mi nije baš u vinkli.
Препоруке:
24
5
20 уторак, 18 децембар 2018 20:07
samo pitam
A da se dogovorimo oko nacinalnih interesa?
Препоруке:
15
3
21 уторак, 18 децембар 2018 20:24
Турас
@... Тај републички парламент без учешћа опозиције неће имати легитимитет који је неопходан међународној заједници да би се завршила ствар око Косова на начин на који је ова власт обећала”, рекао је Јеремић.
Управо већина нас на НСПМ стално куцкамо о томе - БОЈКОТ . Зар је неко веровао да ће СНС диктатура , да се помири , да не манипулише са РИКом на следећим изборима ? Лепо је и госпођа Смаиловић приметила у Политици - само улица може да смени ову владу .
Препоруке:
20
8
22 уторак, 18 децембар 2018 21:31
Mikica
I nca proslim izborima pravili su cirkus.Cetiri puta sam ih opomenula sto su devojke izCrte zapisale I nikom nista.posto je ovde na 100 metara bilo 4 biracka mesta oni su iskljucili ulicno svetlo da glasaci bauljaju.Pred kraj jedan nazadnjacki majmun ukrao mi je telefon I posto sam ga videla on kaze da je to njegov telefon.
Препоруке:
10
4
23 уторак, 18 децембар 2018 23:02
izbori
Na svim dosadašnjim izborima od kad AV vlada Srbijom, dešavale su se iste stvari - mrtvi glasaju; ćelavci u džipovima bez tablica kruže oko biračkih mesta;'glasači' sns -a, valjda profesionalni,sele se kao karavan od grada do grada; nekoliko puta u par dana na vrata vam dolaze sns aktivisti da pitaju za koga ćete glasati i onda vas zaokruže na svom spisku; TV stanice sa nac. frekvencijom i dnevni listovi (sem 'Danas' -a) pljuju iz sve snage opoziciju, koja u te medije ne može ni da priviri.... Pa ipak, opozicija je mazohistički nastavljala da učestvuje u toj farsi. Čemu vodi to?
Препоруке:
9
4
24 уторак, 18 децембар 2018 23:09
Josif Vaserjonovic -STALJIN
MOJI SU IZBORI NAJDEMOKRATSKIJI, U MOJOJ RUCI I NOZ I POGACA,A TU JE I SIBIR.
Препоруке:
8
4
25 среда, 19 децембар 2018 00:19
nesa
O izborima ne treba ni razmisljati,nego svu energiju usresrediti na proteste i vaninstitucionalnu borbu.SZS treba da konstantno pravi svoju pricu i svoje dogadjaje koji ce sve manje da imaju veze sa Vucicevim namestaljkama.Treba da se ljulja konstantno dok se ne prevrne.Izbore je on privatizovao,i potpuno podredio sebi pa je glupo to i zvati drzavnim izborima,kad su privatni o trosku drzave.Ima dovoljno nezadovoljnih gradjana da bi se krenulo u rusenje zla.
Препоруке:
11
5
26 среда, 19 децембар 2018 01:22
Atena
@gandra

Da!
Препоруке:
3
2
27 среда, 19 децембар 2018 02:28
Alija Sevdalija
Bojkot svih izbora doveo bi brzo do njegovog kraja, jer jednopartijski radikalni nacionalizam (fašizam) nije potreban nikome u Evropi.
Препоруке:
5
1
28 среда, 19 децембар 2018 06:42
//Možda nije idealan način, ali bih zamolio ljude koji kritikuju ovaj pristup da predlože bolju ideju za sadašnju opoziciju

Није само у питању борба за демократију како се досад стицао утисак, у игри је и државни и економски опстанак Србије иако то већи део народа и не схвата.
Како је и бојкот и учествовање у фарси избора, избор у коме нема доброг решења боље би било померити нагласак на пар основних захтева:

- Не тражити само боље услове за изборе већ пре свега оставке врха СНС партократије, укључујући Вучића, са државних функција због злоупотребе положаја, кршења устава и штеточинских продаја државних ресурса странцима што све води у колонизацију и полуробовски статус већине народа а не у развој како се то лажно представља.
- Помогло би и обећање да неће бити одустајања све док се не добију оставке и формирају независна тела за организацију регуларних избора јер њих без оставки неће бити.

Све остало треба оставити за постВучићевску еру, ако је буде, јер је дотле дошло.
Препоруке:
2
3
29 среда, 19 децембар 2018 07:16
др
Велика глупост вођа ове коалиције је неизлазак на било које изборе. Најлакше се правити сека Перса и кукати. Ови из коалиције као да желе да се оперу пред нарадом и предају победу на следећим изборима Шешељу и Вучићу без борбе. ТРЕБА РАДИТИ СУПРОТНО. Изаћи на изборе, мотивисати бираче да изађу и гласају против СНС и странака око СНС а то су СПС, ЛДП, Шапић, итд. Добро се спремити, организовати, наоружати камерама, фото апаратима, контролоре научиити како да откривају свако кршење изборног процеса, бити спреман да се поднесу кривичне пријаве против сваког ко врши кривична дела за времен избора. Оно што је главна слабост АВ је његова нервоза и кратак фитиљ. Чим почне да губи контролу над гласачком машином, тог момента он пада са власти. Дакле треба енергију усмерити на оне људе из СНС који на терену спроводе терор, праве дупле спискове, пребијају људе, фалсификују и ометају изброни процес у било ком смислу. Објављивати њихова имена.
Препоруке:
3
7
30 среда, 19 децембар 2018 09:55
ПИШИ ПРОПАЛО
БОШКО ЕЈ !!!???
Препоруке:
3
1
31 среда, 19 децембар 2018 10:12
Kонобар
СзаС...(СЛОГА ЗА СРБИЈУ) и на прљаву игру СНС предузећа још прљавије одговорити.Има идеја, за почетак непослушност : тражити одговор колико запослених у ЕПС-у има са лажним дипломама.Док не дају одговор - нема плаћања...Шта би са хеликоптером - зашто су изгинули.Док не дају одговор...Зашто је цена горива на пумпама...и док не дају одговор...Шта би са случајем САВАМАЛЕ, зашто је чувар нестао...док не одговоре...

Бахатима не дозволити да се осиле а јесу...?
Препоруке:
4
3
32 среда, 19 децембар 2018 10:29
REALNO
"Објављивати њихова имена".А где то да виде гласачи СНС-а. Невероватно какво наивно размишљање.
Препоруке:
5
0
33 среда, 19 децембар 2018 10:37
Saša
I dalje mi nije jasno kako niko ne pominje ključnu činjenicu, da je predsednik države, nosilac bilo kakve liste, a kamo li na lokalu.Pa to je srž problema.
Našim parama i "NJegovim" TV, vodi izbornu kampanju po palankama i selima.
Zamislite da Tramp vodi izbornu kampanju u nekom "bog te pita kom selu i Indijani, ili Putin u Irkutsku.
Ovo je najveći problem, jer i da izgubi izbore, neće sići sa vlasti. S prvim toplijim danima Proleća, na masovne proteste po celoj Srbiji, sa jasno definisanim zahtevima i rokovima, ako ne onda kreće generalni štrajk u celoj zemlji.
Setite se, tako je i SM pao.
Препоруке:
3
2
34 среда, 19 децембар 2018 11:01
svi mrze av,av, ali
Građani Francuske su pred vlast izašli sa konkretnim zahtevima, a ne sa zahtevom da padne Makron. Ako Makron ne ispuni zahteve, možda i padne. Ovako stiče se utisak da svi u organizaciji protesta mrze AV, a da neki koji preuzimaju ove proteste od konkurencije imaju jedino u glavi da dođu na vlast.
Krivi su mediji, ali, šta su zahtevi, osim fer izbora, za šta se borite, koji su vaši zajednički ciljevi u interesu građana, osim da padne vlast i da se zameni novom, odnosno starom?
Vučić je na vlast došao sa obećanjem da će se obračunati sa krimilom, i stiče se utisak da ne da se nije obračunao, već da je nastavio brže, jače i "bolje" od prethodnih.
Ako zajedničkih ciljeva nema, a vođe iza sebe imaju minuli rad težak 17 miliona eura ili staž dug 20 godina bez učinka, zašto bi građani i dalje verovali, pogotovo što su neki već istupili iz protesta, a neke razbucale službe kao PSG i DJB?
Препоруке:
7
1
35 среда, 19 децембар 2018 11:53
gagi
vrtlog okupacije bato , kasno ste svatili da zapad ne interesuje ko je na vlasti dok izvrsava njegova naredjenja , dal to bila predhodna DS garnitura ili trenutna.
Препоруке:
5
0
36 среда, 19 децембар 2018 14:41
Atena
Onaj ko bi stvarno imao ideju da spasava Srbiju imao bi protiv sebe kompletnu vlast, kompletnu zapadnu zajednicu I kompletnu kompradorsku domacu ,,elitu,, I medije koji su listom udarna pesnica kolonizatora. Morao bi da se osloni na neki narod. Katastrofalno unisten, neobrazovan, ojadjen, dezorjentisan, moralno sunovracen, ocajan I masovno korumpiran. Na sve to dodajmo vecne, sveprisutne I svemocne Jugoslovene koji ,,nikad nece ratovati,, zbog mira u regionu. Kolaboracionizam je nekad bio sramota, a vec dvadesetak godina je to drzavna politika I stil zivota. Bojkot ili ne, sasvim je svejedno. Vucic ili DOS, sasvim je svejedno. Za sustinsku promenu ovog stanja ne zalaze se niko. Verovatno bi ga likvidirali na prvu pomisao da se suprotstavi svemu gore pomenuputom. Ne bi to sluzbe dozvolile, a ruku na srce, narod nije ni zasluzio bolje.
Препоруке:
3
1
37 среда, 19 децембар 2018 14:45
Др@REALNO

REALNO
"Објављивати њихова имена".А где то да виде гласачи СНС-а. Невероватно какво наивно размишљање.


Виде, виде и те како. Да ли је размишљање наивно или не видеће се следеће године када пе*ер или лез*уша поптишу признање КиМ.
Препоруке:
0
4
38 среда, 19 децембар 2018 15:42
Др@Atena

Atena
Morao bi da se osloni na neki narod. Katastrofalno unisten, neobrazovan, ojadjen, dezorjentisan, moralno sunovracen, ocajan I masovno korumpiran. Na sve to dodajmo vecne, sveprisutne I svemocne Jugoslovene koji ,,nikad nece ratovati,, zbog mira u regionu.

Не дам Вам за право да је народ онакав каквог га описујете. Оно што је издржао српски народ у 20. веку и остао нормалан, ментално здрав, не би издржао ни један народ који је тренутно под влашћу Папе. Југовиће је лако вратити роду.
Bojkot ili ne, sasvim je svejedno. Vucic ili DOS, sasvim je svejedno.

НИЈЕ СВЕ ЈЕДНО!

Za sustinsku promenu ovog stanja ne zalaze se niko. Verovatno bi ga likvidirali . . .

Ово је тачно. За суштинску промену залагао се Небојша Крстић (ОБРАЗ) па су га ликвидирали. Не треба предавати и треба смислити перфиднији отпор окупатору по систему одбране који има животиња Твор.

https://www.youtube.com/watch?v=NqFM0MrbuR8
Препоруке:
1
3
39 субота, 22 децембар 2018 03:23
Hепоробљени Србин
Потпуно подржавам СзС и слажем се са њима. Ови на власти су болесни лопови.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер