Кад је власт без душе
потпори се руше,
авиони слете,
а радници лете.
Препоруке:
17
2
2
среда, 19 септембар 2018 02:00
све је "нормално" у земљи ненормалних
Што би рекао генерал Павковић у "обраћању јавности" кад је хвалио "министре одбране" Вучића, Гашића и Вулина и "председника" Вучића, објашњавајућу да се "хеликоптерске несреће догађају" и да је то "нормално",
вероватно би изјавио и да је ово "нормално"
Препоруке:
15
0
3
среда, 19 септембар 2018 02:48
“Најважнији приоритет”?
Ако је нешто приоритет, онда је најважније. Не постоји “најважнији приоритет”.
Али, каква компанија, таква и ПР саопштења.
Препоруке:
16
0
4
среда, 19 септембар 2018 06:50
Д.В.
Не наводе тип авиона.
Новембра 1987.исто се десило на ју 042 Београд- Триполи,Б727.
Због тога што није принудно слетео на Малту,пилот је морао да се"спашава"робије у Либији,а ризиковао је животе 180 путника.
Игром случаја,фалило је пар минута да пожар захвати довод горива,они данас живе други живот(неки не).
учесник,сведок.
Препоруке:
13
0
5
среда, 19 септембар 2018 07:47
сада већ (скоро) трагично
због неадекватног одржавања, летење авионима ’Ер Србије’ постаје руски рулет.
Препоруке:
12
0
6
среда, 19 септембар 2018 09:45
ау
Д
.В.
Не наводе тип авиона.
Новембра 1987.исто се десило на ју 042 Београд- Триполи,Б727.
учесник,сведок.
Е "јак" си ти "учесник и сведок" када се "разумеш", а не знаш који ЕрСрбијин авион има 144 седишта и има Горан Бреговић. Ти као "кромпир под церадом" коментаришеш поступке пилота, чију би слику требао да држиш као икону и да јој се молиш сваки дан, што ти је спасао живот због механичкерске грешке који нису спремили авион као што треба.
Пилот је поступио у потпуности по процедури како су му показивали инструменти и пре полетања и после полетања и безбедно спустио авион.
Где нађе баш пилоте Боинга 727 коју када су забрањени у европи, 90тих преправљени у карго авионе а посаде летеле по ратним зонама ризикујући главу сваки дан, да би полудела гомила имала шта да једе. 727 су на крају продати у склопу припрема за бекство у Русију од издајничког и пљачкашког режима 90тих
Препоруке:
3
3
7
среда, 19 септембар 2018 20:32
Д.В.
@среда, 19 септембар 2018 09:45 ау
Е па у томе је проблем што пилот није поступио по процедури.
Мембер кру,стд,обавестио је пилота ...да је пијани либијац угасио цигару кроз отвор за вентилацију који се налази у путничкој кабини у висини потколенице(Боинг 727)и одакле је куљао дим.
СЛАБА ТАЧКА ТОГ ТИПА АВИОНА
Ств је гасила"пожар"флашом киселе воде и уредно известила капетана...о инциденту који је по проицедури био ДУЖАН да приземи авион на први аеродром)Малта.
На свој ризик капетан је терао до краја,Аеродром Триполи и када су путници искрцани а багажници отворени,видела се страхота:
у дужини од 40 цм изгорела је азбесна оплата од довода горива до мотора,пртљаг је био већином изгорео,а минути су делили од експлозије(мишљење стручњака из истраге полиције и цив.авијације Либије).
Авион је враћен фери флајт(посада пилот Словенац,ств и флаша вискија).
Капетан са 042 приведен и изменом писане изјаве,спашен робије,а тога није ни свестан.
Толико,ја сам захвалан у сваком случају.
потпори се руше,
авиони слете,
а радници лете.
вероватно би изјавио и да је ово "нормално"
Али, каква компанија, таква и ПР саопштења.
Новембра 1987.исто се десило на ју 042 Београд- Триполи,Б727.
Због тога што није принудно слетео на Малту,пилот је морао да се"спашава"робије у Либији,а ризиковао је животе 180 путника.
Игром случаја,фалило је пар минута да пожар захвати довод горива,они данас живе други живот(неки не).
учесник,сведок.
Не наводе тип авиона.
Новембра 1987.исто се десило на ју 042 Београд- Триполи,Б727.
учесник,сведок.
Пилот је поступио у потпуности по процедури како су му показивали инструменти и пре полетања и после полетања и безбедно спустио авион.
Где нађе баш пилоте Боинга 727 коју када су забрањени у европи, 90тих преправљени у карго авионе а посаде летеле по ратним зонама ризикујући главу сваки дан, да би полудела гомила имала шта да једе. 727 су на крају продати у склопу припрема за бекство у Русију од издајничког и пљачкашког режима 90тих
Е па у томе је проблем што пилот није поступио по процедури.
Мембер кру,стд,обавестио је пилота ...да је пијани либијац угасио цигару кроз отвор за вентилацију који се налази у путничкој кабини у висини потколенице(Боинг 727)и одакле је куљао дим.
СЛАБА ТАЧКА ТОГ ТИПА АВИОНА
Ств је гасила"пожар"флашом киселе воде и уредно известила капетана...о инциденту који је по проицедури био ДУЖАН да приземи авион на први аеродром)Малта.
На свој ризик капетан је терао до краја,Аеродром Триполи и када су путници искрцани а багажници отворени,видела се страхота:
у дужини од 40 цм изгорела је азбесна оплата од довода горива до мотора,пртљаг је био већином изгорео,а минути су делили од експлозије(мишљење стручњака из истраге полиције и цив.авијације Либије).
Авион је враћен фери флајт(посада пилот Словенац,ств и флаша вискија).
Капетан са 042 приведен и изменом писане изјаве,спашен робије,а тога није ни свестан.
Толико,ја сам захвалан у сваком случају.