понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Александар Вучић: Није могуће да Србија прихвати споразум о КиМ без свеобухватног пакета за Србију

Kоментари (52) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 15 септембар 2018 15:13
Djuradj
A sta je sporazum o KiM? Kad ces reci javno? Priznaces Kosovo, za bajku o EU. Koliko vidim, cak ni severni deo necemo dobiti. Mislim, to je sto se tice drzave. Sto se tice licne koristi, dobices pravo da vladas neograniceno bar jos 5 godina.

Dajemo Kosovo, samo da sacuvamo Vucica jos par godina na vlasti. Malo su se nakrali.
Препоруке:
109
4
2 субота, 15 септембар 2018 15:24
синиша
Последњии покушај да мимо Русије и српског народа и Цркве да Шиптарима и осталима шта хоће од Србије. Наравно и Србију која није његова.

Као " Дали смо Косово и још мало Србије за чланство у ЕУ. Биће социјалне помоћи, биће виза ихај".

Наравно ничега неће бити па ни ЕУ, али он што би моје Сарајлије рекле " завро као јуне у ривину" даћу Шиптарима Косово па ћу им дати.
Препоруке:
92
7
3 субота, 15 септембар 2018 15:30
Zasto vec jednom ne kaze?
Zasto Vucic vec jednom nama ne kaze sta je on, u ime Srbije, spreman da da odnosno ucini u zamenu za tzv. sveobuhvatni opaket za Srbiju??? Necemo svrseni cin - hocemo na vreme da znamo cime Vucic trguje!!!
Препоруке:
77
4
4 субота, 15 септембар 2018 15:40
samo pitam
Sveobuhvatni paket sa kim?Oni(EU) ne mogu da se dogovore ni oko sankcija a hoce oko paketa pomoci?
Препоруке:
58
4
5 субота, 15 септембар 2018 15:42
Deda Mile ima farmu
Nema ništa od toga!
Препоруке:
54
4
6 субота, 15 септембар 2018 15:52
NE!
Ne damo Kosovo i Metohiju kao trampu za prijem u trulu EU!
Препоруке:
83
4
7 субота, 15 септембар 2018 16:00
Звонимир Бгд
Чак ако на тренутак и заборавимо на свеобухватно антидржавничко делање антипредседника Србије, веома је проблематично његово калкулисање са могућношћу да он уцењује еуРопску бирократију.
Уцењивање уцењивача је ретко коме пошло за руком.
Захтеви ЕУ према Србији су један непресушни резервоар уцена које нису испостављане ниједном кандидату за чланство. Тамо су сви наши непријатељи, па овакав однос према нама може да зачуди само наивне или политички неписмене Србе.

Демократско устројство система и економски опоравак Србије сасвим је могућ и без испуњавања жеља еуРопских уцењивача. Тим пре што ни сама ЕУ нема истинит демократски систем избора и одлучивања, а економски назадује.
Препоруке:
85
5
8 субота, 15 септембар 2018 16:24
Kosovo za EU
U Srbiji niko nije za clanstvo u EU uz uslov da priznamo nezavisnost KiM. Međutim, kako vidimo, Vučić se baš za to zalaže.
Nijedna vlast , pre ove, ne bi pristala na to.
Препоруке:
60
13
9 субота, 15 септембар 2018 16:54
nikadsnobom
..Ajde ne lazi vise..Daces ti i pola Srbije kad te pritisnu,..a nama ces da objasnis da je to "za dobrobit tvoje dece"..
Препоруке:
63
4
10 субота, 15 септембар 2018 17:05
mp 1
Opet on, Aleksandar Vucic. Kada ce vise ucutati?
Ostavka !!

Sve cega se dohvatio upropastio, dnevno laze narod, pljacka i ucenjuje..daj vise
Ovde prica o "sveobuhvatnom sporazumu" ..ma naravno. Najbolji odgovor na ove
budalastine je ono cerekanje njegovog Djurica..
Rezim koji nema ni jedno resenje i koji nam se dnevno cereka u lice. Odlazi !!
Препоруке:
56
4
11 субота, 15 септембар 2018 18:04
Звонимир Бгд

Kosovo za EU
U Srbiji niko nije za clanstvo u EU uz uslov da priznamo nezavisnost KiM. Međutim, kako vidimo, Vučić se baš za to zalaže.
Nijedna vlast , pre ove, ne bi pristala na to.

То је само претпоставка. Али, без основа. Свим ВЛАСТИМА пре ове назадњачке било је јасно да целовита Србија, дакле са својом јужном покрајином, нема шанси за учлањење у ЕУ. И логиком већине чланица ЕУ које су признале Косово*, тако нешто било би немогуће, јер оне не признају целовиту Србију. А довољан је и само један глас против, па да Србија не буде примљена.
Ипак, и те српске власти замајавале су народ преваром како су питања Косова* и ЕУ два сасвим одвојена проблема који једно с другим немају везе. Шипак. Онда су лагали паролом "И Косово и ЕУ", што је напокон свако видео да је то немогуће.

Није тачно да у Србији НИКО није за чланство у ЕУ уз жртвовање нашег Космета. Има их. Много више него што би иначе смело да их буде. Кување жабе дало је погубне резултате.
Препоруке:
71
10
12 субота, 15 септембар 2018 18:41
Deda Mile ima farmu
Ah, kako si ti Zvinimire Bgd jedan sofisticiran bot! Ovamo je AV kao antisrpski predsednik, pa ga onda hvališ na sva usta kako ucenjuje EU. Onda si valjada shvatio šta si napisao pa brže bolje okrećeš priču kako sve vlasti ne valjaju, kao dale bi KiM za EU! Međutim istina je da ni jedna vlast od 2000. do 2008.godine, pošto su one tvoja meta, nisu potpisale nešto ni nalik Briselskom sporazumu koje su potpisali AV i Dačić. I naravno da ih Šešelj, inače tvoj omiljeni lik, u tome zdušno podržava!
Daj bre malo kreativnosti.
Препоруке:
33
37
13 субота, 15 септембар 2018 18:53
Мики
Deda Mile ima farmu
Ah, kako si ti Zvinimire Bgd jedan sofisticiran bot! I naravno da ih Šešelj, inače tvoj omiljeni lik, u tome zdušno podržava!
Daj bre malo kreativnosti.

Господин Звонимир Бгд , није бот. Омиљени ликови Господина Звонимира Бгд и моји су Војислав Шешељ, Слободан Милошевић, Ратко Младић и Путин. Свако има своје мишљење, за неког су Шешељ и Милошевић издајници а за неког Српски хероји. Неко воли Четнике а неко Партизане.
Препоруке:
38
19
14 субота, 15 септембар 2018 19:23
paket aranžman
i ja sam za sveobuhvatni paket, da se spakuju svi sa vlasti u buvaru
Препоруке:
64
5
15 субота, 15 септембар 2018 19:24
Овако је било
Deda Mile ima farmu
Ah, kako si ti Zvinimire Bgd jedan sofisticiran bot! Međutim istina je da ni jedna vlast od 2000. do 2008.godine, pošto su one tvoja meta, nisu potpisale nešto ni nalik Briselskom sporazumu koje su potpisali AV i Dačić.

Борис Тадић је 7 септембра 2006.год. потписао СОФА споразум са Кондолизу Рајс.
Вук Драшковић је 18 јула 2005.год. потписао СОФА споразум са Генералним секретаром Северноатланског пакта Japa de Hopa Shefer.
Потпредседник Владе Србије Божидар Ђелић је 29 априла 2008.год. у Луксембургу и председавајући ЕУ Димитриј Рупел потписали Споразум о стабилизацији и придруживању.
Препоруке:
41
7
16 субота, 15 септембар 2018 19:29
@ Deda Mile ima farmu
"звонимир.бгд" и "мики"

"звонимир" је баљезгатор "Шешељ"
"мики" је лудак "Вучић"

"звонимир" је искусан провокатор, који у својим "коментарима" користи већ употребљене термине али да оптужи све патриоте и извуче из канализације Шешеља, иако је Шешељ већ у колицији са Вучићем и изјављује јавно да је спреман шиптарима на КиМ да понуди више него Вучић

"мики" је "гласачка подршка" те ова два "радикала" "звонимир.бгд" и "мики" побеђују "шиптарским гласовима" на "шиптарским гласањима"

Наравно "звонимир.бгд" ужива подршку све фукаре која је као и радикали издала све Србе на Балкану 90тих и којима је једини проблем што сада нису у комбинацији за издају и пљачку.
Препоруке:
20
31
17 субота, 15 септембар 2018 19:40
Звонимир Бгд
Мики

Жив ми и здрав био, родољубе!

А деда Милету не знам шта да одговорим. Стварно не знам. Чини ми се да је и он родољуб, опет на неки свој начин, али му понестаје памети када смо ми други родољуби у питању. Све му се своди на оно омиљено, лепљиво и празно "бот" па "бот"!
Додуше, сада сматра да сам "софистицирани бот". То му, ваљда, дође као увредљиви комплимент, шта ли?

Ја сам једноставно уверен у то да Србији велику штету наноси свака политика која у себи носи макар и примесу оријентације ка ЕУ, а последично и ка НАТО. Ето, то је суштина. Зашто је толико важно КО то намеће, када су последице по моју земљу и народ исте, ко год то био! Овде углавном имам примедбе оних који су учесници или присталице петооктобарске катастрофе. Чак и они који су увидели сво штеточинство досманлијске власти и пљачкашку приватизацију, многи не увиђају централно место политичког промашаја - пут у ЕУ! А утемељено је 5.октобра! То је извор практично свих уцена и невоља које имамо већ 18 година.
Препоруке:
54
17
18 субота, 15 септембар 2018 20:21
Овако је било
„Међутим, ми немамо ни споразум, ни нацрт, нити предлог“, подвукао је Вучић

Он је оценио да је Србија добро поставила своју платформу.

Ако неко каже да се ради само о новцу, наравно да је новац важан, али пре свега се ради о интересима нашег народа на киМ, а потом све друго што можемо да обезбедимо.

Какво лудило од поремећеног Вучића

- немамо предлог
- имамо добру платворму

Ко је "тај неко" који је поменуо новац који Вучић очекује да ошљачка из фондова ЕУ (као што сада пљачка приступни фонд са Зораном Михајловић) те је
- новац важан
- новац није важан

А Срби су "толико важни" на КиМ да их је Вучић претњама избацио из Србије и натерао да постану грађани "државе косово"

А коју је то "србија" поставила платформу, кад о томе није одлучивала ни влада, ни скуштина а ни народ се није птиао,

него је Вучић рекао Србима на КиМ да довршава издају, обећавајући им "авионе, камионе, и остале лампионе" преко својих медија.
Препоруке:
21
25
19 субота, 15 септембар 2018 21:22
Deda Mile ima farmu
@Zvonimir Bgd
Naravno da uvek dela koja učini AV ili izjavu koju da, izvlačiš iz konteksta i daješ im neki pomirljivi, prihvatljivi ton! Da uprostim, AV je loš ali eto sticajem okolnosti bolji je od zlih dosmanlija! Jedna od neoprostivih grešaka DOS-a je ta što nije bilo 6.oktobra i što banda sps, radikali i jul,nije pohapšena i što im zabranjeno bavljenje politikom.
Zvonimire, kao prvo EU iz devedestih i sadašnja EU su totalno dva različita pojma, te se niko normalan ne zalaže za slepi put i prijem EU po svaku cenu osim AV, Dačića, Čede i Čanka! Kad je Šešelj izjavio da se protivi razgraničenju i da je za celovito KiM? Nikada, ali je zato onako junački napao igumana Savu, iza koga valjda je jasno stoji cela SPC! A svi ti sporazumi koje Miki i slični pominju su ništa u odnosu na Briselski sporazum kojim je zaokružena šiptarska teroristička tvorevina! Kojim je od tih sporazuma predata vlast ili pozivni broj? Toliko o patriotizmu.
A to "sofisticiran bot" znači fin, uglađen.
Препоруке:
16
35
20 субота, 15 септембар 2018 21:39
Deda Mile ima farmu
Miki
U kom kontekstu ti pominješ i stavljaš u isti koš Ratka Mladića i Putina sa Slobodanom i Šešeljem?
To je blago rečeno, neumesno i uvredljivo!
Na žalost nisi čuo, a voleo bih da jesi kakvo je mišljenje Ratka Mladića o Slobodanu a posebno o "vojvodi" Šešelju!
Nisu tvoje fikcije i tvoje mišljanje o nekim ljudima i događajima, a po gotovo o onima kojima nisi prisustvovao, relevantni da bi tvrdio da je to istina!
To što ti i Zvonimir Bgd imate "vaše" mišljenje ne znači da ste u pravu! Vi guslate radikalsku priču o pokojnom Đinđiću, zlim dosmanlijama jer ne možete da prežalite što vas je narod motkama najurio sa vlasti. Evo, vratili ste se 2012. i ponovo ista priča, ali krivi su drugi. Onda opozicija, pa posle vlast pa sad opet opozicija! Koji rat su izgubili ti zli dosovci, jesu li oni potpisali Briselski sporazum i dali sve Šiptarima? Jesu li oni predali Hrvatima SAO Krajinu?
Ti pišeš komentare tako što citiraš Dnevnik 2 i novine iz 90-tih.
Препоруке:
16
30
21 субота, 15 септембар 2018 21:42
Овако је било
Овако је било
Deda Mile ima farmu
Ah, kako si ti Zvinimire Bgd jedan sofisticiran bot! Međutim istina je da ni jedna vlast od 2000. do 2008.godine, pošto su one tvoja meta, nisu potpisale nešto ni nalik Briselskom sporazumu koje su potpisali AV i Dačić.

Борис Тадић је 7 септембра 2006.год. потписао СОФА споразум са Кондолизу Рајс.
Вук Драшковић је 18 јула 2005.год. потписао СОФА споразум са Генералним секретаром Северноатланског пакта Japa de Hopa Shefer.
Потпредседник Владе Србије Божидар Ђелић је 29 априла 2008.год. у Луксембургу и председавајући ЕУ Димитриј Рупел потписали Споразум о стабилизацији и придруживању.
Време пролази али Брозови, Милошевићеви, Мире Мрковић, Шешеља, Вучића дегенерици још увек опстају и служе се истим методама.

Чим лудака "микија" пусте из луднице за викенд почење старо ботовање, крађа имена исталих коментатора...

Јер само лудак "мики" има у "бази" готове лудачке коментре које подмеће другима.
Препоруке:
12
44
22 субота, 15 септембар 2018 22:11
Мики
Овако је било
Чим лудака "микија" пусте из луднице за викенд.

Ti su ludak a ne Ja.
Препоруке:
31
9
23 субота, 15 септембар 2018 22:23
gandra
vucic definitivno prica besmislice - ne vredi se upustati u coravi posao nalazenja nekog smisla u njegovom buncanju
Препоруке:
38
4
24 субота, 15 септембар 2018 22:42
xxx
Aca veličanstveni bi trebalo da zna da ništa nije nemoguće i naravno onu čuvenu - ko sa đavolom tikve sadi....
Препоруке:
16
1
25 субота, 15 септембар 2018 22:44
Ах
Наставља са једењем буника, кад не може Косово за пар метара територија онда може за пуста обећања.

//paket aranžman
i ja sam za sveobuhvatni paket, da se spakuju svi sa vlasti u buvaru

Немојте тако, треба то на поља и у руднике, да бар једном у животу раде поштен посао и буде неке користи од њих - рецимо на пољима ПКБа национализованог од "арапске" браће Вучић.
ПС
То би било добро и за њих, бар не би сањали бабе са пиштољима што је јелте ноћна мора и Вучића и свих "инвеститора" однедавно.
Препоруке:
18
2
26 субота, 15 септембар 2018 22:45
Бојан, Приштина
Који шибицар, која ја***а, који просјак... Дајем државну територију дајте ми обећање да ће Србија бар 2025 ућиму ЕУ.
Препоруке:
32
3
27 субота, 15 септембар 2018 22:50
Onako usput
@ gandra

Nije baš da Vučić priča besmislice. On sada nastoji da svojim idejama o rešenju problema Kosova i Metohije pridobije i deo svojih političkih protivnika. Zato govori o ispunjenju zahteva koje iznosi pred Evropsku uniju. Time se približava onima koji su za vremenski odredjen ulazak Srbije u EU. Govori o pomoći koja bi se tražila za napredak Srbije: („Али, ако неко мисли да је могућ споразум без свеобухватног пакета, који би се тицао будућности Србије, без додатне економске помоћи, драматично бржег раста, не пада ми напамет“, јасно је поручио Вучић.) Time stvara utisak kod nekadašnjih boraca za ulazak u Evropsku uniju, da su im ciljevi isti. Jedina je razlika, što oni nisu bili otvoreni u vezi sa obavezom Srbije da potpiše Sveobuhvatni sporazum sa "Kosovom".
Препоруке:
12
23
28 субота, 15 септембар 2018 23:01
Београђанин
Патетичан си. И провидан. Најпре им све обећаш, даш, а када ништа не добијеш за узврат, онда када те преваре као што су те преварили, онда као кукаш.
Препоруке:
23
2
29 субота, 15 септембар 2018 23:17
Звонимир Бгд за Deda Mile ima farmu 1

Naravno da uvek dela koja učini AV ili izjavu koju da, izvlačiš iz konteksta i daješ im neki pomirljivi, prihvatljivi ton! Da uprostim, AV je loš ali eto sticajem okolnosti bolji je od zlih dosmanlija!

Не. Апсолутно не. Вучић је лош па је лош и никако не може бити "бољи". Више пута сам написао да је његова вероломна и погубна политика НАСТАВАК досманлијске политике пута у ЕУ, само јаче, брже и - горе! Псовке и празне поштапалице као клетве не користим. Искрено полемишем и чињеницама поткрепљујем своје коментаре. Ако очекујеш да начин писања прилагодим твом виђењу коментара, то ти је прилично детињасто. Своје коментаре пишем ја, лично и нико ми неће наметати стил писања, то упамти.
Jedna od neoprostivih grešaka DOS-a je ta što nije bilo 6.oktobra

Неискрен си. У праву си да има више неопростивих грешака ДОС-а, али некима од њих ти ипак прашташ.
Препоруке:
13
2
30 субота, 15 септембар 2018 23:21
Звонимир Бгд за Deda Mile ima farmu 2
Zvonimire, kao prvo EU iz devedestih i sadašnja EU su totalno dva različita pojma, te se niko normalan ne zalaže za slepi put i prijem EU po svaku cenu

Шта ти значи ово да неће "по сваку цену"? Цена ЕУ Србији за чланство је кристално јасна - ампутација српске државне територије на Космету. За сваког нормалног је већ то довољно да се УОПШТЕ не залаже за пут у ЕУ! Да буде ПРОТИВ. У свом односу према нама, не постоји разлика појма ЕУ деведесетих и данас. Одувек су били контра Србије и наших интереса. Како деведесетих, тако и данас. Шта ме брига за њихове данашње проблеме које раније нису имали. Мене интересује појам ЕУ у смислу политике према Србији. Ту код њих никада није било разлике. Нити ће бити.
Evo, vratili ste se 2012. i ponovo ista priča

Ко се вратио? Чињеница је да је политика Милошевићевог СПС-а била ТОТАЛНО различита од Дачићевог. Шешељ није одступио од идеологије Велике Србије. Не мораш га "волети", али не фалсификуј његове изјаве.
Препоруке:
12
5
31 субота, 15 септембар 2018 23:21
NENAD
Samo da damo Kosovo.
Pa dali bi i ostalo.

Nemacka ce da nas hrani i odeva.
Deca ce moci da odu.
Vozicemo dobra kola.
Svi ce da nam zavide.

Sta fali tome?
Sta fali Vucicevoj politici?
Objasnite!
Препоруке:
7
17
32 субота, 15 септембар 2018 23:23
Kazi cenu
vise, sta davis!
Препоруке:
16
2
33 субота, 15 септембар 2018 23:42
gandra
@onako usput... pa ako se analizira samo ova izjava, izdvojeno - ali je sustina da on nema ideju sta da radi, a vreme mu curi kod zapadnih gazda- pa jednog dana prica jedno, drugog dana trece...klasicno bauljanje - kao kokos bez glave kad jurca dvoristem
Препоруке:
12
2
34 субота, 15 септембар 2018 23:52
Склањајте га док је време
„Али, ако неко мисли да је могућ споразум без свеобухватног пакета, који би се тицао будућности Србије, без додатне економске помоћи, драматично бржег раста, не пада ми напамет“, јасно је поручио Вучић

И несвесно је признао да је Србија под напредњацима "у були".
"без додатне економске помоћи" Задужио је Србију преко 10 милијарди евра, плус бесповратна помоћ и истока и запада и опет би да му дају паре "на реч".
Шта је урађено са досадашњим парама? Ништа, осим што је вероватно велики део завршио у рукама домаћих и страних "инвеститора".
драматично бржег раста Па зар се до јуче није хвалио да имамо највећи привредни раст малтене у целој Европи и да нам и Немачка може позавидети?!
Пре се говорило "лупа к'о максим по дивизији" а сад "лупа к'о Вучић на конференцијама за штампу".
Али оно главно: ОН нема уставно право да са позиције председника Србије одлучује о било којим стварима које је помињао.
Препоруке:
20
3
35 недеља, 16 септембар 2018 00:03
precanin
...o cemu ova budaletina govori?!
Препоруке:
8
2
36 недеља, 16 септембар 2018 00:09
деда јеремија
Коју платформу?
Препоруке:
9
2
37 недеља, 16 септембар 2018 00:10
Deda Mile ima farmu
Zvonimir Bgd
Ajmo redom:
EU, hm...Diskutabilno! Najkraće: u EU NE, tzv "evropske vrednosti" tj. normalna država DA!
Šešelj, trojanski konj svake vlasti u opoziciji. Bukvalno! Šešeljeva Velika Srbija?! Hahahaha Već sam u ranijim komentarima pisao i ne želim da ponavljam. Međutim ponoviću ovo: Interesantno da se Šešelj mi jednom nije izjasnio o celovitom KiM kao delu Srbije nego je podržao razgraničenje i je junački napao igumana Savu! Koju izjavu sam falsifikovao?
Stil pisanja i izražavanja je tvoj, i na pamet mi ne pada da te kritikujem zbog toga, niti da te ne daj Bože, teram da to menjaš i prilagođavaš drugome a posebno ne meni!
Препоруке:
8
10
38 недеља, 16 септембар 2018 00:18
Пада њему на памет свашта...
... зато тако и - булазни.

Него... Продаде све за мале паре... Бор, ПКБ...
Препоруке:
7
2
39 недеља, 16 септембар 2018 00:19
ima pedera, ali nema novaca
Ima jedan vic, ne znam da li ce ga redakcija objaviti jer spominjem pedere ali bez toga nije razumljiv. Ono kad pita Mujo Hasu da li bi posrao peder za 1000 eura, a ovaj kaze naravno ne, a da li bi za sto hiljada a ovaj opet ne ali sa malom zadrskom, a da li bi za milion, a on kaze pokazi pare.A onda Mujo kaze, eto vidis Haso, rekao sam ti da ima pedera ali nema miliona eura. Eto, to vam je Vucic sa ovom izjavom. E, moj Vucicu ima izdajnika koliko hoces, ali nema miliona eura za svakog izdajnika.
Препоруке:
9
2
40 недеља, 16 септембар 2018 00:38
Неле
Будала која ни по закону нема право ни да преговара а не да још и потписује.
Препоруке:
6
3
41 недеља, 16 септембар 2018 00:47
Zoki
Gomila gluposti.CG je manja ispunila sve i nista . Tz Zapadni Balkan nikad nece uci u EU
Препоруке:
8
2
42 недеља, 16 септембар 2018 01:15
Causa Spectandum
Decko je puk'o k'o zvecka. Definitivno. Pravo je pitanje koliko srbi i svi ostali gradjani Srbije trebaju kopati ispod dna, pa da nesto "otkriju"?

Obrazlozenje za ovakakv stav lezi u sledecim premisama:

- EU nije zemlja dembelija, niti Eldorado - dakle mena love bez zalaganja;
- partijska zaposljavanja (mislim na vreme KP) su bila sitan, gotovo nevidljiv, dozivljaj za ono sta je danas praksa. Tada su clanovi pratije, vecina njih, bili obrazovani, te znali sta rade;
- jeste, mentalitet se MORA promeniti i to:
  1. - u smeru hriscanskih moralnih vrednosti
    2. - reda
    3. - rada
    4. - bezprekorne discipline
Препоруке:
6
2
43 недеља, 16 септембар 2018 02:45
Nenad
Svi, svi, svi smo uz Vučija, paket i paketiće i ne damo ga stranim silama, jer su one uz nas.
Препоруке:
9
3
44 недеља, 16 септембар 2018 04:29
Деда свака част
Звонимир Бгд за Deda Mile ima farmu 1
Jedna od neoprostivih grešaka DOS-a je ta što nije bilo 6.oktobra

Неискрен си. У праву си да има више неопростивих грешака ДОС-а, али некима од њих ти ипак прашташ.

Богуми Деда не да си упецао "звонимира" на "бућку" него си га и извукао на суво.

То се не зна ко краде чије "коментаре" "звонимири.шешељи" од "микија" или обрнуто.

Да је било 6. октобра неби било ни "звонимира" који би био у затвору или лудници са Вучићем и Шешељем, умосто што се жали по НСПМ "зашто "јсо" није убијао током побуне припаднике ДОСа" признајући да је прави производ Шешељеве и Вучићеве лудачке "кухиње"

Звонимир Бгд - петак, 13 јул 2018 23:14
Да је то била оружана побуна, то би значило да ЈСО крене ноћу, ишли би од стана до стана и купили људе. оценио је Шешељ.

Е, па управо што тако нису учинили, то им је и највећи пропуст.
Препоруке:
3
6
45 недеља, 16 септембар 2018 06:43
Mirko
Nastavlja da se zeza I da nas zeza I arci becarski sve sto je preostalo od narodne imovine ,dok taj isti narod nemo posmatra I radi - nista.Nista ne radi ni tzv. opozicija kojoj je ostao mali dvocifreni broj dana da pokazu da li su zaista za ono za sta se verbalno zalazu ili su ono sto nam se cini da jesu - Vucicevi pioni - pioniri.Mnoge efikasne stvari kontra rezima su vec mogli I morali da pokrenu,a nisu. Zasto? Naprednjaci imaju vise slabih tacaka,oni su div na staklenim nogama,ali I staklene noge tesko same od sebe padaju.Oni doduse ne odmaraju na lovorikama nego sto kaze Vucic marljivo I predano rade,na nasoj propasti I njihovom prosperitetu I ne nameravaju da se zaustave,naprotiv.
Inace Vucic zasluzuje odavno nesto sto je Tesla dobio-da se merna jedinica za magnetnu indukciju nazove po njemu.Po Vucicu moze jedinica za meru izdaje sopstvenog naroda-drzave.Vec dosad uradjenim potpuno je bacio u senu Vidkuna Kvislinga,on je za naprednjake,Dacice,Palme I ine mala I nevina beba.
Препоруке:
8
2
46 недеља, 16 септембар 2018 06:44
Antiseptik
ako sudbina Srbije treba da zavisi od ovog ... i ako nema odbrane onda i treba da propadneme
Препоруке:
6
3
47 недеља, 16 септембар 2018 08:03
Onako usput

Nije baš da Vučić priča besmislice. On sada nastoji da svojim idejama.............


Наравно да он не прича бесмислице, он једноставно и беспоговорно извршава наређења, јер се нада да ће му газде допустити да остане на власти. А да су његове газде хтеле, примиле би нас у унију 6ог октобра. Али они то ни тада, а ни сада не намеравају, јер њима Србија није потребна, а Срби још мање. Него, јеси лепо ручкао, са чиме су били сендвичи ?
Препоруке:
21
4
48 недеља, 16 септембар 2018 08:48
Deda Mile ima farmu
@Deda svaka čast
Hvala brate, mada i ti znaš dobro da ih nagaziš.
Препоруке:
4
6
49 недеља, 16 септембар 2018 13:03
Tурас
Ова изјава је темпирана за пензионере и вукодолце .
Имамо небројано примера где су западне земље прекршиле писмене договоре и уговоре . На пример САД уговор са Русијом о разоружању . Зна Вучић добро као и ми , да се он креће ка признању независности Космета . Мало је чудно што подцењује јавност (осим оних који су необавештени и већина)са овако наивним изјавама , којима уједно и даје сигнал газдама да је на линији задатка .
Препоруке:
4
3
50 недеља, 16 септембар 2018 15:24
Onako usput
@ bezimeni (недеља, 16 септембар 2018 08:03)

Nisi me razumeo, a nisi jedini. Ja sam hteo da ukažem na sadašnje namere Vučića. Njemu je potrebna šira podrška za svoje aktivnosti oko Kosova i Metohije. Nije mu dovoljna slepoalušajuća vladajuća koalicija. Zato ovim isticanjem našeg davnašnjeg cilja, posle 5. oktobra 2000. godine, za pristupanje Srbije Evropskoj uniji, želi da na svoju stranu privuče deo opozicije koji su nekad činili koaliciju ZES. To je suština moga komentara.
Препоруке:
8
19
51 недеља, 16 септембар 2018 22:21
браша
Значи - `неће` ? Јел` то пред пут у Кину ?
Препоруке:
2
1
52 недеља, 16 септембар 2018 22:23
Текст је шиптарски безобразлук
Овај криминалац свакодневно подјебава Србе и Србију. То ће се Шиптарима осветити, не иде им у корист овакво бескрупулозно и бесомучно понижавање српског народа.
Препоруке:
4
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер