субота, 04. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: Србија не сме да буде талац Вучићевих нереалних, да не кажем, болесних амбиција и једног олако датог обећања

Kоментари (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 01 септембар 2018 21:20
Nislija
Bravo. Sve koncizno objašnjeno.
Препоруке:
120
26
2 субота, 01 септембар 2018 22:09
браво
Одлично речено. По обичају, тачно у мету. Ботови ће полудети, а "мали алек" бити много бесан.
Препоруке:
95
6
3 субота, 01 септембар 2018 22:39
Овако агресивним свакодневним испирањем мозгова...
... преполовио је коефицијент интелегенције скоро свима нама.

Нек нам је Бог у помоћи.
Препоруке:
84
4
4 субота, 01 септембар 2018 22:51
ГСМ
Какав је он покварени издајник? Историја није до сада забележила такво понижавање неког народа, у целој васељени, као што он понижава Србе. Све му смрди на издају. Хеј Срби моји мили, шта чекате више, зар да нестанемо због овог несоја?
Препоруке:
107
4
5 субота, 01 септембар 2018 23:16
Миле
Столица за Косово у УН је исто што и признање независности. То издајницима треба јасно и гласно рећи.
Препоруке:
96
4
6 субота, 01 септембар 2018 23:21
Добро је што се нешто дешава али се бојим да су петиције недовољне да зауставе ово зло.
Не знам зашто опозиција не организује скупљање потписа за референдум о Вучићевој смени. Само легална акција и промена приче може избацити овог очигледног агента страних интереса из седла. Овако док он замењује тезе, изазива кризе и узурпира овлашћења која нема сваки дан кршећи и устав и здраву памет остаје горак утисак да се не предузима све што би могло и требало да се ради јер сви само реагују на његову музику уместо да промене партитуру и засвирају му пипиревку.

Риба смрди од главе и цела фрка у држави настала је због овог очигледно уцењеног човека. Све док СПЦ, опозиција, синдикати реагују посебно и свако за себе Вучић ће све изиграти једно по једно.
Одговор?
Удруживање опозиције није довољно, морају се удружити преостале здраве снаге у друштву и црква и народ и синдикати и јавне личности које још нису морал и здраву памет бациле на олтар златних телади власти.
Препоруке:
89
5
7 субота, 01 септембар 2018 23:50
пензионер Цвико
Ја мислим да Србију, ону праву, нико ни не пита ни за ић а камоли за столицу. Е сад да ли таква Србија може да устане против столице или бар хоклице за творевину "КОСОВА" у УН? Мислим да би морали поћи од избора. Да ли је процес гласања био коректан обзиром на појављивање амбасадора страних земаља у РИК-у? Како доказати, како оборити кад нам ништа не ради по Уставу, закону али ради по једином закону, закону страха?
Препоруке:
29
30
8 субота, 01 септембар 2018 23:54
Laufer
Naravno da treba svi da stanemo u odbranu očuvanja Srbije ali u predvodnicima skupine koja kaže da tome teži je jedan Borko Stefanović i njegov paraf. Zašto je on tu, na izborima od pre dve godine dana je dobio neku sirotinju og glasova, skoro na nivou statističke greške?!
Препоруке:
22
61
9 недеља, 02 септембар 2018 00:29
AntiSNS
Ovaj "Laufer" gore lepo ilustruje kako rade napr(e)dnjacke botine. "Naravno da smo svi za Kosovo, ali..." pa onda ubaci nesto sto ce da napravi razdor kao "...ali tu je Borko (Janko/Marko)...i s njim bas ne mozemo.."

Ali naravno, sa Vucicem uvek mozemo. E moji botici, slabi ste mi, dobro kazu u Vranju!
Препоруке:
34
4
10 недеља, 02 септембар 2018 00:30
Nedo
Protv svega sam sto Vucic(SNS) radi oko Kosmeta. Vukadinovic je u pravu kada kaze da postoje obecanja radi odrzavanja vlasti. Ta dijagnoza nije komplikovana.Medjutim, kako da Kosmet postane onakav kakav je stipulisan Ustavom Srbije na koji se je Vucic zakleo? K A K O , K A D A i S A K I M Djordje??????????????????????
Препоруке:
7
15
11 недеља, 02 септембар 2018 01:02
Ел_Команданте
Не слажем се да је запад поставио Николића и Вучића. Ипак смо то учинили ми, мада је запад свакако гурао ту ствар. Не лажимо се око тога. Ми смо ово зло одабрали да води државу и ми сносимо одговорност и као нација и као друштво. Одговорност свакога од нас појединачно није једнака наравно, али ако ништа друго, сви заједно смо одговорни јер нисмо у стању да се преберемо и нађемо адекватне људе да се баве политиком у Србији. На сваким изборима бирамо мање зло, уместо да бирамо веће добро. То доста говори о нама као о народу. Колико год да Вучић данас боде очи, проблем никада није и не може бити један човек.
Препоруке:
32
4
12 недеља, 02 септембар 2018 01:06
изазов разуму
Вучићева "заклетва"

http://pink-rs.com/media/image/portal-media-254d2992-2da9-34e7-b935-79dabea4fd3d/720

Патолошки лажов "полаже заклетву" држећу руку на црвеном "уставу" а при томе испод је неки објекат за који тврди да је Свето Писмо.

Лажов се заклиње (са "тампон црвеном зоном") над Светом писму а у Бога не верује и не поштује Свето Писмо

2. Не прави себи идола нити каква лика; немој им се клањати нити им служити. (Меркел)
7. Не чини прељубе.
8. Не укради.
9. Не сведочи лажно на ближњега свога.
10. Не пожели ништа што је туђе.

није је крштени Православац, а црква је ионако одвојена од државе те "полагање заклетве" "над светим писмом" је обична мајмунска представа за идиоте.

"црвени" устав се не штампа од пада комунизма, и не постоји штампарија која је одштампала важећи Устав Србије у црвеној боји

Радикал Вучић "пљује" напредњака Вучића као "несрпску фукару"

https://youtu.be/6VzQL0lOORw
Препоруке:
25
2
13 недеља, 02 септембар 2018 01:17
Ајде
пензионер Цвико
Мислим да би морали поћи од избора. Да ли је процес гласања био коректан обзиром на појављивање амбасадора страних земаља у РИК-у? Како доказати, како оборити кад нам ништа не ради по Уставу, закону али ради по једином закону, закону страха?

Опет ти са бојкоташком пропагандом .... те Вучић више.

И Милошевић је све имао и крао изборе, док се народу није смучило и изашао у довољном броју на изборе, па није могло више да се краде "шиптарским гласовима".

Само већ годинама заговараш бојкот и истим речником као Вучић кад забрља постајеш Калимеро како ти мислиш уствари добро годинама позивајући на бојкот и "фер услове"

Нека изађе 5 милиона Срба патриота како ће да покраде твој Вучић изборе?
Препоруке:
9
12
14 недеља, 02 септембар 2018 01:23
честитам
Посланик и аналитичар Вукадиновић је једини са НСПМ (ос свих "итнернет патројота" коментатора) који је ставио свој потпис и свој матични број да је патриота и да се противи предаји Косова и Метохије.

ПС нисам ни ја, не зато што немам 300 динара за превоз него зато што немам ни динара.
Препоруке:
22
4
15 недеља, 02 септембар 2018 01:42
М. Обрад Симовић
„Решавање” статуса КиМ је догурало дотле да све постаје јасно као дан или 2+2. Многољудно „не” лошем науму добија снагу лавине која ће сместити плитку политичку памет у историјски запећак. И то ће бити то. О једној другој ствари мора истовремено да се брине. Постоји неколико убедљивих разлога да се верује у наратив како неко изван Србије бира власт у Србији. Тако и садашњу власт која све чини, како опозиција каже, не би ли заслужила нових неколико година „масти и сласти”. Онолико колико је овај наратив тачан, толико је власт у нас колаборационистичка. Дакле, статус КиМ, било ко и када, не могу да решавају колаборационисти а да не нанесу штету српским државним и националним интересима. Укратко, они који се залажу за поштовање Устава Републике Србије и Резолуције УН, бр. 1244 морали би већ сада да пружају гаранције да неће упловити у власт са колаборационистичким једрима. -Је л' поштено? (Знам за јадац).
Препоруке:
15
2
16 недеља, 02 септембар 2018 02:31
Svako ko razume njegova zlodela shvata da je Vučić cinični i perfidni mrzitelj Srbije i to više nigde ni ne krije.
Pod srpskom zastavom, patološki nastavljač uništenja slobode Srbije i okoreli autošovinista identifikovan sa evroatlanskim agresorom vuče ka propasti i nestanku slobodne i duhovne Srbije.
Koji su uzroci što ga ne mali broj Srba trpi? Strah i neznanje.
Dokle? Od svih nas zavisi da li ćemo biti TAOCI bolesne ambicije veleizdajnika ili NEĆEMO.
Dovoljno smo SPOSOBNI I SNAŽNI da izdajničkom režimu STANEMO ZA VRAT.
Препоруке:
26
2
17 недеља, 02 септембар 2018 03:23
misljenje
Odmah organizovati skupljanje potpisa da se smeni Vucic. Medju prvima potpisujem..dosta vise ovog sarlatanisanja sa nasim zivotima i zivotima nasih komsija, sugradjana. Opozicija uporedo sa skupljanjem potpisa protiv lazne drzave Kosovo mora da skupi potpise da se obori Vucic i vlada; da ne bude da nam ostane Brnabic..napravi ona solidnu karijeru zahvaljujuci tome sto mi cutimo.

I eno je pise u Politici autorski clanak mozes misliti koji je na nivou sastava iz srednje skole i resavske skole prepisivanja sta pise u NY Tajmsu .Zena koja nema ni jednu zaslugu da bi mogla da vodi vladu, koja se ne mesa u svoj posao..koja misli da je digitalizacija njen prioritet a njen prioritet treba da bude nesto sasvim drugo..
Zena koja izlazi pred javnost i laze dva dana o Sinisi Malom i ne trepne ..koja daje neodgovorne izjave o KOsov, i sve to moze. Kad smenimo Vucica (kojeg EU podrzava iz sve snage..) da nam ne ostane gdjica Brnabic da i dalje bude nesto.

Prema tome nije Vucic sam..
Препоруке:
26
2
18 недеља, 02 септембар 2018 03:49
Nemanja@laufer
Babi je milo sto joj se snilo.E tako vi radite.Vidiste vi Borka Stefanovic u toj grupi,a nevidoste Slavisu Ristuca i Marka Jaksica?

Inace sta je to Borko parafirao?


Ne morte da zavrsite pravni da biste znali sta je paraf,on je samo kraj pregovora,pravno obavezujuci ne predstavlja nista.Ali,ajde,prosvetlite me sta je to Borko tako lose parafirao da Vucic nije sproveo?

Oda kapitulacije 99,koja je iznudjena da se razumemo niko ne kaze da je MIlosevic kriv za to,niko nikad nije taku stetu naneo Srbiji kao sto je Vucic briselskim sporazumom.
Препоруке:
19
6
19 недеља, 02 септембар 2018 04:27
с.ј Срби морају да се пробуде из ове тампазије, а за то је неопходно да пробијемо медијску блокаду
Патриотске гласове је немогуће чути у 'мејнстрим' медијима.
Препоруке:
19
3
20 недеља, 02 септембар 2018 04:54
xxx
Rusija i Kina mogu da blokiraju prijem kim u un, šta god da aca veličanstveni uradi. S druge strane vidi se da je zapad u panici čim nas toliko pritiskaju, tačnije ove beskičmenjake na vlasti.

E sad šta je uzrok te zapadne panike ( rat u siriji ukrajini... neredi u moldaviji.... ) o tome se može samo nagađati ali činjenica je da im se žuri da zaokruže prljave poslove koje su započeli na balkanu.
Препоруке:
20
0
21 недеља, 02 септембар 2018 05:04
Горькая моя Родина
"Велика је Србија, а бежати никуда, иза нас је Шумадија!"
Препоруке:
19
2
22 недеља, 02 септембар 2018 06:19
Malji dec
Nobelovu nagradu za mir dobili su i teroristi kao sto su Arafat i Samir. Dobili su i ratni huskaci kao Obama. Ta nagrada je odavno smesna i devalvirana.
Beeedno je to sve.
Препоруке:
20
5
23 недеља, 02 септембар 2018 08:26
не сме...
Не треба: "Србија не сме да буде талац...", него: "Србија не сме да остаје талац..."
Препоруке:
19
2
24 недеља, 02 септембар 2018 09:26
Slavko Stanisavljevic z.p.Strpce KOSMET
Gospodine Vukadinovicu,mozete li da objasnite Srbima da je poslednji cas da se blokira i zaustavi izdaja koju je na najperfidniji nacin u sprezi sa mentorima sa zapada osmislio najbolji student generacije na pravnom fakultetu u Beogradu.Gadim se da napisem to ime izdajnika,lazova i neprevazidjenog manipulatora. Laze svoj narod od pocetka i sve sto je obecavao,nije ispunio.On ponizava gradjane Srbije i pravi nas maloumnim.Ako tako nam i treba,umesto da organizujete narod da se suprostavi njegovoj nameri da KiM pokloni Siptarima,Srpski narod i dalje cuti.Znate li bolji nacin od ulicnih demonstracija protiv aktuelne nenarodne vlasti,zar se ceka da ova izdajnicka vlada aminuje nezavisnost Kosova pa tek onda da se ide na ulice i tsl.
Znao je on veoma dobro da Srbi imaju pamcenje kao kokoske zato se usudio na izdaju najsvetije zemlje i zato onako drsko i bezocno nas ubedjuje da je Srbija odavno izgubila Kosovo;2.Mi nemamo nista na Kosovu;On nema ali hiljade i hiljade imamo imovinu na KiM.
Препоруке:
20
3
25 недеља, 02 септембар 2018 10:13
ANALITICAR
Jos jedna brilijantna analiza gospodina Djoleta Vukadinovica. Vucicevu politiku je najlakse definisati u jednoj jedinoj recenici - Vucic izdaje Kosmet - Vucic razbija Srbiju - Srbija izumire - Vucic je zatvorio medije , Vucic radi za Zapad i Vucic vodi politiku izdaje koja ce na kraju dovesti do gradjanskog rata.

Danas novo ubistvo u Beogradu. Zemlja u rasulu
Препоруке:
18
5
26 недеља, 02 септембар 2018 10:54
Ујка Васа
ГДЕ МОЖЕ ДА СЕ ДА ПОТПИС ЗА "ЈЕДАН ПОТПИС МЕЊА СВЕ"?
Препоруке:
13
3
27 недеља, 02 септембар 2018 11:01
ANALITICAR
Nakon sest godina vladavine Vucica i nestanka Srbije imamo samo danas :

BEOGRAD - U Grockoj se jutros dogodila stravična tragedija, muškarac (58) je u pomoćnom objektu porodične kuće iz lovačke puške pucao sebi u glavu.

Tragedija se dogodila na dan venčanja njegove ćerke.



STRAVA I UŽAS NA BULEVARU: Pronađen leš muškarca, ubijen iz vatrenog oružja!


NOVI UŽAS U BEOGRADU: Mladić skočio sa Pančevačkog mosta


Opste rasulo i raspad sistema. Ekonomski i nacionalni raspad. Bukvalno svih institucija Srbije.
Препоруке:
18
5
28 недеља, 02 септембар 2018 11:47
пензионер Цвико
@ Ајде,
Чиме се ви то заносите? Тврдњом да сто пута поновљена лаж постаје истина? Узалудан посао! То може да прође код оних који су или "слепци" и поред доброг вида или су не заинтересовани за решавање питања које их мучи па се препуштају дефетизму, инерцији, невољности, итд. А што се тиче позива на бојкот, то је моје право па и обавеза. Мој деда Јован је носилац Албанске споменице. Отац је био официр и професор који је због става да не поклања оцене страдао, итд. И сад ја да би ствар била по вашој вољи треба да пљујем на њих двојицу и све њихове колеге, истомишљенике. Срам вас било заједно са друштвом које се на сваком кораку бори за ову будалу. И упамтите, ускоро вас нико неће поштовати без обзира под којим се псеудонимом појављујете. Добра страна тога јесте да ће те видети шта је то достојанство...
Препоруке:
8
3
29 недеља, 02 септембар 2018 11:52
Laufer na ANTI SNS
Kakav bre botić! Od 1992 idem na opozicione proteste. Jesi ti ANTI SNS-ovac bio 2013. na protestima što ih su ih organizovali Srbi sa Kosova i Metohije? Ne verujem da si bio. Ja sam bio. Možda si bio kada je Nikolić dao zakletvu 2008. da se neće smiriti tako mu Boga (Bog damu dušu prosti) dok ne vrati KiM u okvire Srbije. Ja samo gledam sa srpskog stanovišta a ne šta naredi tata preko bare (mora da bude ovaj, pa posle njega ovaj,pa posle taj itd. itd.).
Препоруке:
7
5
30 недеља, 02 септембар 2018 12:01
Црна Мамба
Не само да ће признати Косово већ у држави стварају атмосферу која прети да прерасте у обрачун са онима који су против. Видимо то по режираним инцидентима према опозицији. Шта ће снсовске овце на скуповима опозиције сем ако нису дошли да провоцирају? Те провокације су све чешће и безобразније а видимо шта се ради и са Србима на Косову-праве се спискови присталица и прети се да ће ићи по кућама да "убеђују" оне који су против признања. Министар полиције то подржава. Само се питам ко плаћа ту полицију-ми или министар? А ко плаћа тог министра-ми или Вучић? Ово све више постаје страховлада и терор.
Препоруке:
20
2
31 недеља, 02 септембар 2018 12:21
ANALITICAR
PENZIONER CVIKO

Prijatelju Vi pisete patriotske i kulturne postove. Potpuno Vas podrzavam da su Izbori u Srbiji farsa. Mislim da na njih ne treba izlaziti zato sto u birackim spiskovima ima oko milion ljudi vise nego sto ima zivih biraca. To znaci da Vucic ima u startu milion glasaca prednosti. Dovoljno je da SNS i Vucic popune prazne listice jos pre izbora. Evo dokaza da Vucic laze za milion ako ne i vise. Statisticki Zavod Srbije koji vodi Kovacevic od 2015 godine a koji je kadar SNS je priznao da Srbija ima samo 7 miliona. Strvarni broj nije ni 6 i 900 000 ali uzmimo da ima 7 miliona. Kako onda biraca moze biti 6 miliona i 700 000 kada deca od nula do 18 godina zivota nemaju prava glasa. Dakle od 7 miliona treba oduzeti 18 godina puta oko 70 000 beba koliko se radjalo u proseku u zadnjih 15 godina. 18 puta 70 hiljada je milion i 256 000. Dakle stvarna cifra biraca je maksimum 5 miliona i 800 000 a nije ni tolika. Dakle Vucic u startu laze za minimum 900 000 biraca. Farsa !!!
Препоруке:
10
2
32 недеља, 02 септембар 2018 12:53
samo pitam
Ko ima ovlascenje da privremeno okupiranoj teritoriji KiM da stolicu u UN?
Препоруке:
10
2
33 недеља, 02 септембар 2018 15:08
Tурас
@ Успешан рад Ђ. Вукадиновићу !
Изашао је коментар да Тачи пристаје (какво олакшање за Вучића)на разграничење !?
Логика је као и до сада , да неки "трамписта" саветовао шиптару овај заокрет . Што би за нас Србе значило нове форме вучићевских балада .
На пример ;Нашим трудом смо успели да преговоре померимо са "мртве тачке" и кренемо да радимо на новим оквирима које смо поставили"(?). Тако ће отприлике бити "нови" концепти остваривања издајничке политике "наше" владе и њеног председника .
Верујем као и многи , упркос Вукадиновићевом труду, да ће Вучић да настави да ради на "задатку" (помињао га је Вукадиновић)уз мање "заобилажења" зависно од притиска СПЦ и отпора који је завладао у Србији .
Шта Вучић притом занемарује , што је у србском менталитету . Срби су као цунами . Бунт касније надолази и прераста у катастрофу , коју је немогуће контролисати .
Препоруке:
6
2
34 недеља, 02 септембар 2018 16:49
кукавичје јаје
У питању је симболички, политички и стратешки најважније српско питање у овом и прошлом веку.

Ово је Србима подметнуто уз помоћ отуђене београдске елите, да би се реализовали други циљеви. Махом албанске територије без икаквог стратешког значаја за Србе.

Македонске територије су рецимо Србима биле од стратешког значаја, а становништво се можда и могло интегрисати да је национална држава прављена на време и са мером. Првенствено на својим етничким територијама, како су то радили други мали европски народи. Онда Срби не би могли остати ни без излаза на море при нормалном разграничењу Срба, Хрвата и Бошњака, уз поштовање каквог-таквог реципроцитета.
Препоруке:
4
3
35 недеља, 02 септембар 2018 17:29
Neša
Izdaju ništa neće zaustaviti.
Препоруке:
3
3
36 недеља, 02 септембар 2018 18:50
пензионер Цвико
@ ANALITICAR,
Хвала. Ја сам пробао да изађем и да не изађем. У оба случаја, Вучић је победио. Шта би било кад на дан избора нико не би отишао да гласа? Отишао би Вучић али не са власти већ да обиђе сва гласачка места и констатује како на дивно изненађење Србија има 15 милиона становника. Истина!!! Погледајте фотографије са његовог предизборног митинга у Милановцу. Људи ко овце трче му у зазгрљај. Неки су чак повели децу што је етички неприхватљиво. Шта ће та деца мислити кад стасају да привређују ако буде услова? Да ли ће псовати своје родитеље који су их васпитавали на заблудама?
Препоруке:
2
1
37 понедељак, 03 септембар 2018 12:09
скромност
@пензионер Цвико
Ја сам пробао да изађем и да не изађем. У оба случаја, Вучић је победио.

Пробајте следећи пут да гласате за Вучића.
Препоруке:
1
0
38 понедељак, 03 септембар 2018 13:56
Nebojsa
tzv. Kosovu ne treba stolica u UN. tzv. Kosovo i Albanija su de fakto jedna drzava tzv. velika Albanija, tako da se predsednik Srbije o tome nista ne pita. Srbija treba da ukine postojecu granicu sa Kosovom i Metohijom, treba da se mnogo radi na vracanju srpskog stanovnistva na nasu svetu zemlju, na povecanju nataliteta, da se vrate institucije drzave Srbije, a koje su ukinute, da se vrati barem tajna policija i vojska. jedini nacin je da Srbija stvara veliku Srbiju sa Republikom Srpskom i svim srpskim teritorijama.
samo tako mogu da se sacuvaju interesi srpskog naroda, a predsednika Srbije i ostale izdajnike niko u svetu ne voli i ne ceni.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер