уторак, 30. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Милорад Додик: Србија нема спремности да поднесе да јој се врати Косово и да Албанци добију 30 одсто посланика, место премијера или председника државе – зато је боље да тражи север

Kоментари (178) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 12 август 2018 08:50
Gospodar Zarin
"Да бисте се легитимисали пред међународном заједницом морали бисте Албанцима да дате 30 одсто места у парламенту, место премијера, или председника Скупштине или место председика државе. Морали бисте да уведете њихов језик барем у парламент. Ако неко мисли да то можемо, хајде то да гурамо".
-Zanimljivo. Srbijom su VLADALI RAZNI, pa smo MOGLI. Zašto misliš da je to problem? Koliko vidim, više ne tražiš istovremeno pripajanje RS Srbiji, jer ti je jasno da ti to ovaj neće dati, kao što ti nikakvi referendumi više ne padaju na pamet. Bićeš uskoro zadovoljan da te drže stranci kao njega i da vladaš okupiraniom RS, kao što on vlada Srbijom. Misliš li da TO treba da guramo!?
Bio jednom jedan Dodik...
Препоруке:
217
8
2 недеља, 12 август 2018 08:51
Мићко
А овај, овај је посебна мустра. Медо Додо. Толико дуго већ пролази са својим безобразлуком, а досад некако прилично непримећено. Тадићев пријатељ, Вучићев бот, узор му Мило, жели да влада 1000 година, лопов прве врсте, Србију би да крчми и гази, а зове је матицом. Бахати неотесанац, у рангу са Дачићем и Палмом.

Треба му ово добро запамтити.
Препоруке:
225
10
3 недеља, 12 август 2018 08:58
domine
Ako bi Dodik dobio ista vise, sad ima vise od bilo kakve autonomije u svetu, vara se iko ko misli da nece dosta regiona traziti u najmanju ruku ono sto Dodik ima sad.
Препоруке:
6
41
4 недеља, 12 август 2018 09:03
primer kada je
lični interes iznad svega!!!
Препоруке:
148
3
5 недеља, 12 август 2018 09:05
Spanulis
Mile,Mile...da li mislis da ce srpski narod u Republici Srpskoj biti srecniji i imati prosperitet ako izdate bracu na Kosmetu??? Po tvojoj nakaradnoj logici Mile onda gotovo svaka zemlja na svetu koja ima nacionalne manjine treba da se odrekne tih delova teritorija gde su oni jer ce zaboga uci u parlament i imace ministre..Mile,Mile ne valja ti rabota i zapitaj se sta ces da radis kada ovaj veleizdajnik i njegova sekta padnu sa vlasti i budu pohapseni!
Препоруке:
179
5
6 недеља, 12 август 2018 09:10
ЗР
Ти уместо што си се претворио у Вучићевог портпарола, боље гледај шта је било са свим могућим референдумима које си најављивао, а од којих није било ништа...


Одавно РС вапи за новим искреним и одлучним патриотским снагама.
Препоруке:
158
4
7 недеља, 12 август 2018 09:11
Deda Mile ima farmu
Mile još uvek ne shvata da je RS sledeći korak!
Препоруке:
142
3
8 недеља, 12 август 2018 09:12
jesi li čuo zaharaovu
i veliko rusko NJET
Препоруке:
106
7
9 недеља, 12 август 2018 09:15
Manjaca
Tako je predsednice slazem se sa svim recenim.Srbija nije u stanju da integrise citavo Kosovo.Srbija mora da trazi podelu tako da joj sever pripadne.Ali da u ceo proces bude ukljucena i Republika Srpska.Tako da cim Kosovo bude primljeno u UN.Da istog momenta i Republika Srpska krene put ujedinjenje sa Srbijom.Na zalost mnogi ljudi u Srbiji iako Patriotskih uverenja.Nikako ne mogu da svate da je Republika Srpska jedini bastion Srpstva.A ne Kosovo jeste Kosovo kolevka nase duhovnosti.Ali nije Srpski bastion kao sto nije ni Srbija ni Crna Gora.Republika Srpska je Srpska Sparta.
Препоруке:
17
140
10 недеља, 12 август 2018 09:27
Manjaca
@Spanulis Nemojte biti ostrasceni prema Dodiku.On se bori za interese Republike Srpske.Mozda je nacin na koji se on bori nije po vasem ukusu.Ali on drugog izbora nema nego da veze Kosovo sa Republikom Srpskom.Ovo je poslednja prilika koja nam se pruza da Republiku Srpsku otcepimo. I integrisemo sa Srbijom.Ako oces da znas mi u Republici Srpskoj imamo podrsku Rusije Kine Izraela i Austrije. Da zaokruzimo Srpsko nacionalno pitanje u Bosni i Hercegovini onako kako mi zelimo.Zato predsednik Dodik pokusava Vucicu ukazati.Na potrebu da se resavanje Kosovskog pritanja veze sa Republikom Srpskom.Zaista ovo je poslednja sansa da Republiku Srpsku ocepimo i integrisemo sa Srbijom.
Препоруке:
11
111
11 недеља, 12 август 2018 09:29
Defetizam
"Да бисте се легитимисали пред међународном заједницом морали бисте Албанцима да дате 30 одсто места у парламенту, место премијера, или председника Скупштине или место председика државе. Морали бисте да уведете њихов језик барем у парламент. Ако неко мисли да то можемо, хајде то да гурамо", рекао је Додик за "Блиц" од недеље и додао да мисли да те спремности нема.
Препоруке:
11
48
12 недеља, 12 август 2018 09:35
@ Manjaca
I sta je bilo kada si se probudio! Teroristima i takozvanoj drzavi kosovo da damo stolicu u UN,a onda ce Republika Srpska da se pripoji Srbiji a nasi vekovni i Vucicevi ,,prijatelji" Nemci,Amerikanci,Englezi,Turci ce sve to da posmatraju sa simpatijama i jedva ce da docekaju da se Republika Srpska spoji sa Srbijom! Kako ne shvatas da ste vi sledece na redu ako ne daj Boze ova fukara prizna takozvanu,teroristicku drzavu kosovo i da ce i vas prodati kao sto prodaje Kosovo i Metohiju! I da li si se zapitao zasto Mile vise nigde ne spominje referendum???
Препоруке:
105
9
13 недеља, 12 август 2018 09:39
Veliki Srbin Dodik zna šta govori
"Да бисте се легитимисали пред међународном заједницом морали бисте Албанцима да дате 30 одсто места у парламенту, место премијера, или председника Скупштине или место председика државе. Морали бисте да уведете њихов језик барем у парламент. Ако неко мисли да то можемо, хајде то да гурамо", рекао је Додик за "Блиц" од недеље и додао да мисли да те спремности нема.


Tačno, navedeno sam mnogo puta napisao u svojim komentarima na NSPM. Naravno i u Vojsci bi uvek "drugi čovek po hijerharhiji" morao biti Albanac, ako je ministar odbrane Srbin, načelnik generalštaba bi bio Albanac i tako do najnižeg nivoa u vojsci, pravosuđu, administraciji i dr.
Препоруке:
14
121
14 недеља, 12 август 2018 09:45
pedjaprorus
A nisam nesto cuo Seselja i radikale da su se izjasnili o predlogu podele KiM.
Препоруке:
96
8
15 недеља, 12 август 2018 09:47
Papagaj
Velik Srbin Dodik postao "portpalor" Aleksandra Vučića, Vučić "pokrenuo priču" Dodik "papgajski ponavlja".
Препоруке:
120
6
16 недеља, 12 август 2018 09:52
Manjaca
Vi ljudi nikako da shvatite da polozaj Srba u Republici Srpskoj.Nije nista bolji od polozaja Srba u Crnoj Gori ili Hrvatskoj.Mi smo ugrozeni od dzihadistickog Sarajeva.Istu i cak i vecu ugrozenost trpe i Hrvati.Shvatite mi ne zelimo da zivimo u toj Bosni i Hercegovini to nije Bosna to je dzihadistan.Sve sto mi Srbi ali i Hrvati trazimo to je razlaz od tog dzihadistana.Mi ne zelimo da nekakvi bosnjaci budu dominantni u takvoj Bosni.Mi ne zelimo sa tim bosnjacima da zelimo isti zivotni prostor.Ni Hrvati to Ne zele i oni hoce da napuste dzihadistan.Razumite nas braco iz Srbije da mi ne zelimo da zivimo u takvoj Bosni.U kojoj je dominantno islamisticko dzihadisticko Sarajevo.
Препоруке:
15
70
17 недеља, 12 август 2018 09:55
Kad bi se Albanci pitali
Manjaca
@Spanulis ...Ali on drugog izbora nema nego da veze Kosovo sa Republikom Srpskom...Na potrebu da se resavanje Kosovskog pritanja veze sa Republikom Srpskom..


Jeste da se o navedenom može pregovarati sa Albancima, ali Albanaca nema kao političkog faktora u toj BiH, ali zato ima na jugu Srbije u Preševu, Medveđi i Bujanovcu, pa će biti prilike sa dogovore. Tamo se je četiri godine vodio rat, da je to tako lako desilo bi se još 1995 godine a ne bi ni trebao "Dejton". Naravno i ja sam za navedno da se Republika Srpska i Srbija ujedine, ali o tome se ne može kalkulisati tako što ćeš izdati Kosovo i Metohiju i predati je Albancima u "zamenu za Republiku Srpsku u sastavu Srbije" kad Albanci nemaju nikakva uticaja na politiku u BiH.
Препоруке:
63
7
18 недеља, 12 август 2018 10:03
RSK
Manjaca
Vi ljudi nikako da shvatite da polozaj Srba u Republici Srpskoj.Nije nista bolji od polozaja Srba u Crnoj Gori ili Hrvatskoj...stu i cak i vecu ugrozenost trpe i Hrvati..


Šta se vataš Hrvata? To bi ti opet ko i sa Republikom Srpskom Krajinom 1995.godine, kao što se izdala Republika Srpska Krajina sada bi za Republiku Srpsku izdao i Kosovo i Metohiju i opet i da izdaš kao što se izdalo i 1995.godine, opet bi pogrešio jer opet ne pita se Albanac već opet se vraćaš na situaciju kakva je bila i u vreme pre "Dejtona".
Препоруке:
66
7
19 недеља, 12 август 2018 10:08
Боки
Било би добро да Србија не уђе никад у Е Унију. Када уђе, албанци ће моћи да преузму остатак Србије.
Препоруке:
35
10
20 недеља, 12 август 2018 10:14
Manjaca
@ Brate Srbine imamo mi u Republici Srpskoj 100%totan konsenzus da se ujedinimo sa Srbijom.Tu cinjenicu nece moci ni Amerikanci ignorisati.Tramp je veoma naklonjen Republici Srpskoj ali i gospodin Stiv Benon.Premijerka Cvijanovic se skoro sastala sa Benonom.Pa sta ti mislis sta je tema razgovora bila? Pa oceplhenje Republike Srpske.I gospodin Dragan Covic se takodje sastao sa Stivom Benonom koji mesec ranije.Mi imamo podrsku Teampovih ljudi da krenemo u disoluciju ovog dzihadistana.Rusija nas uz Izrael naj vise podrzava.Ako se Srbija ipak oglusi na nase zahteve.Mi cemo samostalno krenuti u icepljenje Republike Srpske.Isto ce i Hrvati uciniti sa njihovom zajednicom Herceg Bosnom.Naprosto mi ne zelimo da zivimo u dzamahiriji.
Препоруке:
10
55
21 недеља, 12 август 2018 10:15
@ RS sledeći korak! Sve to je unaprijed izplanirano.
Vučić umesto interesa Srbije brani stavove Tačija i Haradinaja .
Šta, VI očekujete od tog šibicara PSIHO MANIPULATORA VUČIĆA ?90te 100za jednog , i sada ode KiM . Pazite SRBI da i Srbija ne nestane negde u magli …Da li av i ta Vlada guraju Srbiju u rat? Crno vam se piše. SRBIJA će nestati , a od Srbije ostaće samo BG pašuluk! Srbija je tačno tam , gde joj je mesto.
Препоруке:
54
5
22 недеља, 12 август 2018 10:18
није тако
Шиптари имају аутономију у оквиру које остварују сва политичка права, а не да управљају Србијом.
Косово би управљало Србијом онолико колико Кентаки, или Ајова, или..., управљају Сједињеним америчким државама.
Природни ресурси , манастири, цркве, српска земља су у власништву Државе Србије. Не може повећан број Шиптара одузимати право Србима да буду власници онога чега су вековима били, посебно кад се узме у обзир да су и бројчану “предност” Шиптари добили злочиначким методама у временима када је Србија била под окупацијом разних освајача: Турака, Италијана, Аустроугара, НЕМАЦА, АМЕРИЧКОГ НАТО ПАКТА, и антисрпске владавине Јосипа Броза и данашњег издајника што предаде Север Косова и Метохије и остало.

ГОСПОДИНЕ ДОДИК, ПРИМИТЕ ТО К ЗНАЊУ !!!
Препоруке:
84
7
23 недеља, 12 август 2018 10:24
Spanulis@ Manjaca
Nemam obicaj da polemisem ovde ali neke stvari moraju da se pojasne..nikako nisam ostrascen prema Miletu Dodiku ali istina se mora reci i mozemo da polemisemo samo argumentima..ja bih prvi voleo i zivim za taj dan da se ujedine sve srpske zemlje ali nikako po cenu da se odreknemo Kosmeta..i da li prijatelju i brate mislis da je Aleksandar Vucic faktor i garant ujednijenja sprskih zemalja? On je faktor razbijanja srpskog naciona i zato je doveden uostalom na vlast od zapadnih mentora..svako je mnogo naivan ko veruje da ce se veleizdajnik Vucic zalagati za ujedninjenje Srbije i Republike Srpske,kada obavi posao i veleizdaju u vezi Kosmeta..da li se zapitas prijatelju zasto on nigde ne spominje Republiku Srpsku i pravo Srba na samoopredeljenje,zasto ne potencira referendum u Republici Srbskoj i Zasto vise referendum ne spominje ni Mile??? I cemu ovolika zurba i kako kazes ovo nam je zadnja sansa,kada se na globalnom planu desavaju tektonski poremcaji i kada nasi dusmani uveliko slabe??
Препоруке:
73
7
24 недеља, 12 август 2018 10:27
Uzdaj se ti u Hrvate
Manjaca

Samo se ti uzdaj i pouzdaji u savez sa HB Hrvatima. Izdaće te, kao što su i naučili menjati saveznike, 1992 sa Izetbegovićem, 1993 sa Karadžićem (kada su bili pred uništenjem HVO u centralnoj Bosni, pa ih Karadžić spasavao preko srpskih linija bežali), da bi 1994 i 1995.godine ponovo ti isti Hrvati sa Izetbegovićem "terali Srbe" u Krajini (oko Banja Luke). Izdaže tebe Hrvati, samo se uzdaj u njih, pa ćeš vidjeti "kako hrvatski tenkvi" forsiraju Savu, samo se ti uzdaj u Hrvate.
Препоруке:
75
4
25 недеља, 12 август 2018 10:28
Laufer mu javlja
Od kada je milion naspram sedam miliona isto što i 30 odsto naspram 100 odsto!? Dodik nam poručuje da ne treba verovati onome što nam oči vide - da ih ima jedva milion, nego onome što je rekao nemački kancelar Kol pre dvadeset godina, kako Šiptara ima dva miliona na KiM!
Препоруке:
64
4
26 недеља, 12 август 2018 10:29
Manjaca
@ Kad bi se Albanci pitali. OK ajde mi onda reci koji je tvoj predlog za Republiku Srpsku? Jer ti ocigledno ne zelis da vezes Kosovo sa Republikom Srpskom? Sta je tvoje resenje? Shvati mi ne zelimo da zivimo u islamistickoj Bosni.Sve sto mi trazimo je nezavisna Republika Srpska.Ili ujedinjena Republika Srpska sa Srbijom.Mi smo izgubili 36.000 Srba tokom rata za Republiku Srpsku.Mi ne zelimo sa obezvredimo te zrtve. Tako sto cemo nastaviti na silu da zivimo u toj Bosni.Nijedna Srpska zrtvapoginula 1982-1995 u BiH nije piginula za sadasnju Bosnu.Piginuli su za slobodnu i sa Srbijom ujedinjenu Republiku Srpsku.Islamista vec sad ima 50% u dzihadistanu.Ne mislis valjda da treba da cekamo jos 20 godina.Da se islamista jos namnozi?
Препоруке:
7
35
27 недеља, 12 август 2018 10:30
@ Kada Srbija uđe u EU , albanci će moći da preuzmu ostatak Srbije.
Otvorili ste Pandorinu kutiju i nema više da se govori o tome. Kako vas nije sramota, licemeri jedni? ZAPAD i SAD ŽELI DA PODELI KOSOVO – RUSI PORUČILI: Ništa ne može bez nas, pitanje Kosova je postalo međunarodni problem i da se ne tiče samo Srbije. Ali ipak…:)) o statusu Kosova savetodavno telo činilo je šest država: SAD, Rusija, Velika Britanija, Francuska, Nemačka i Italija.
Препоруке:
13
7
28 недеља, 12 август 2018 10:33
@pedjaprorus
Voja,,crveni vojvoda" ima preca posla: pazari ,,La costa" majice u raznim bojama i kupuje hrvatske zastave da bih palio usred Beograda!
Препоруке:
54
7
29 недеља, 12 август 2018 10:39
Da
ne zaboravimo 90te zbog 100za jednog raspadla se je Jugoslavija, sve u svemu dolaze nove granice na Zapadnom Balkanu . Realno gledano vi samo zavodite narod u propast , bedo.
Препоруке:
25
6
30 недеља, 12 август 2018 10:40
RSK
Manjaca,,zar zaista misliš da eventualno nedaj bože dođe do novog rata u BiH da Hrvati ne bi iskoristi priliku da uzmu u najmanjem slučaju neke teritorije u posavini gde su objektivno pre rata 1992 godine bili većina? Naprimer Brod, Šamac, Derventa, Modriča? Video bi ti kako forsiraju Savu. Misliš da ne bi iskoristili priliku i zauzetost Srba sa muslimanima?
Препоруке:
47
2
31 недеља, 12 август 2018 10:40
Manjaca
@RSK. Vas nije niko izdao.Ponudjen vam je plan Z4 koji ste odbili vasi politicari su ga odbili.Koliko me secanje sluzi taj Z4 je vama Krajisnicima nudio daleko vece ingerencije i prava.Nego sto je nama u Republici Srpskoj Dejton dao.Tako da vama Niko nije kriv.Vasi politicari su bili megalomani.Trazili se Krajinu na pola teritorije ipak medjunarodno priznate Hrvatske.Z4 vam je nudio apsolutnu kontrolu u 11 Srpski opstina.Sve su to vasi politicari odbili.Mi u Republici Srpskoj svojim zrtvama i krvlju smo izborili Republiku Srpsku.36.000 Srba je polozilo svoje zivote za Republiku Srpsku.I zato niko nema pravo da se igra sudbinom Republike Srpske.
Препоруке:
8
50
32 недеља, 12 август 2018 10:48
е, Миле, Миле, рђо једна...
како рече отац Ненад, срам вас било г. Председниче!
Препоруке:
58
5
33 недеља, 12 август 2018 10:48
Tурас
@ Коментари .
Миле , да Бог да , да милиш на руке .
Каква ружне дефетистичка перцепција једног "проницљивог" Србина . Зар не види колико је наших предака задњих векова ИЗГИНУЛО , нису ИСПРОСИЛИ ову Србију ? Уместо да као председник (не мислим на Вучића)пледира на јединство Срба на Балкану . Миле заборавља да смо Срби једини легитиман народ кога запад , микса са конвертитима ,стварајући против тежу Србима у циљу њиховог расплињавања и нестајања , које очито није за слепце .Управо Миле сеје семе раздора , иде на руку МЗ , не осврћући се на безкомпромисне нападе Запада на Русију и примарно , повод такве агресије - нестајање Србије . Елем , коме Миле иде на руку ? Осим себи и Вучићу - Србији никако .
Препоруке:
51
5
34 недеља, 12 август 2018 10:52
пензионер Цвико
Mислим да "повратак" Косова и Метохије не иде баш тако лако како Додик описује. После свега што је било, Косово и Метохија треба да прође унапред одређен, добро испланиран процес повратка. То пре свега значи опколљавање Косова и Метохије са војним и полицијским снагама Србије. Граница према Албанији се задања затвара. Затим следи претрес терена. Мало по мало, атар по атар, општина по општину, итд. То неће бити само попис затеченог становништва, већ и утврђивање одакле су дошли, кад су дошли, питање њиховог држављнства, власништва имања и фирми, итд. Ту је битна компонента здравствено-санитарног стања како становништва тако и простора. Процес чишћења и оздрављења трајаће дуго. За то време становници су под посебним државним третманом своје државе и док се све не среди, неће имати право гласа ни представнике у органима државе. Упостављање власти подразумева и "оздрављење" оних који испуњавају услове за останак на Косову и Метохији. То ће бити дуготрајан процес.
Препоруке:
55
6
35 недеља, 12 август 2018 10:57
Manjaca
@RSK.Mi smo se sa Hrvatima razgranicili jos 1993. Posavina sigurno ostaje Srpska.Hrvati nam to nikad traziti nece.Njih zanima iskljucivo zajednica Herceg Bosna.Njih ne zanima Hrvatska do Drine.Zar mislis da smo mi naivni? Hrvatsku do Drine traze Hrvati koji zive u bosnjackim sredinama.Oni su uglavnom HOSovci ustase.Hrvati iz Herceg Bosne nisu HOSovci.Oni cak mrze vise te HOSovce nego dzihadiste.Oni su nama mnogo blizi za saradnju.To ti govori bliskost gospidina Dodika i gospidina Covica.Ne brini ti za nasu Republiku Srpsku.Republika Srpska je bastion Srpstva.
Препоруке:
4
45
36 недеља, 12 август 2018 11:07
Vuk
Manjaca, ti si Hrvat, odao te tvoj posljednji kometar u kome kriviš Srbe u RSK i pominješ "međunarodno priznatu Hrvatsku", veruj to samo Hrvat može napisati a cilj ti je da "navučeš Srbe" na tanak led, da uđu u nepromišljeni konflikt i da "udarite u leđa" kao što ste i naučili, ne bi vam bilo prvi put.
Препоруке:
47
8
37 недеља, 12 август 2018 11:07
gandra
ako kosovo kojom nesrecom bude primljeno u un (podeljeno ili celo, sasvim svejedno) - sledeci korak je ukidanje republike srpske - ko to ne shvata ili je mentalno retardiran ili je zlonameran - i radi protivno srpskim interesima - ovde mislim i na dodika i na "manjacu", koji najverovatnije nije svestan da su njegovi stavovi duboko antisrpski - ili je svestan i placen da seje defetizam - sasvim svejedno...

p.s. dodika nikada nije krasila preterana inteligencija - ali je imao jaku intuiciju i volju - ovo sto sada radi ili radi iz ciste gluposti ili (sto je mnogo verovatnije) krece putem veleizdaje - da bi sacuvao ne republiku srpsku - vec svoje neposredne privatne interese
Препоруке:
50
5
38 недеља, 12 август 2018 11:07
пензионер Цвико
@ Мањача,
План "З 4", био је подвала. Коначни циљ Хрвата био је Хрватска каква је данас. Да је овај план усвојен, то би за Хрвате био само ПРЕДАХ за изигравање заједница и постизање Хрватске у данашњим границама. У оваквој тврдњи полазим од чињенице да су Срби проглашени за геноцидан народ, да су све најгоре, да су их Американци и остали подржали у "Олуји", итд. И ви очекујете да ће Хрвати да остварују оно што им не одговара. Ако је план добар зашто сада кад им становништво исељава не врате Србе које су протерали? Зашто се не покају за Јасеновац? Зашто Албанци на Косову и Метохији по узору на Хрвате неће ништа да прихвате? Зато јер их подржавају Американци и друштво. Према томе од планова ма како се звали, реализују се они који одговарају Америци а не сићи која подмеће леђа мислећи да ће тиме побољшати своју позицију.
Препоруке:
44
5
39 недеља, 12 август 2018 11:11
Tурас
@ недеља, 12 август 2018 10:24 Spanulis@ Manjaca
Браво "Спанулис" , управо је то језгро око кога гравитирају светски догађаји .
Препоруке:
8
7
40 недеља, 12 август 2018 11:12
а још мање има спремности да се размотри и покрене питање - колико заиста људи живи на Косову и Метохији ???? и зашто шиптари упорно одбијају да спроведу попис становништва, макад и под
заштитом кфора, оебс-а итд ????


Дакле није тачно да Србија не би могла да поднесе да се Косово и Метохија данас укључи у њен правни систем, могла би, али би онда на површину испливало доста прљавог веша који су западни бандити и фашисти и наравно њихови балкански сатрапи оставили за собом.

Толико.
Препоруке:
46
1
41 недеља, 12 август 2018 11:13
Миле
Видећемо, миле, који јо то проценат становништва Србије када се врате сви бесправно насељени Албанци из Албаније, сви који нису имали наша документа и они који су у међувремену постали држављани Бундес републике и осталих ЕУ чланица...

Албанија је већ сада празна држава, сви су преко Косова отишли у бели свет, а Западу се потурају лажне информације о милионима становника Косова, иако се са Косова већ деценијама шиптари исељавају, јер је чак и у Албанији сада бољи живот него на Косову...
Препоруке:
49
3
42 недеља, 12 август 2018 11:15
Onako usput
Čudno je da se danas na Kosovo i Metohiju gleda kao na neku nepoznatu teritoriju koja je nastala iznenada i niodkuda. To je naša pokrajina, koja je NATO agresijom privremeno oduzeta od Srbije. Njeno vraćanje državi je prirodna stvar. Kada su 1912. god. Srbija i saveznici oslobadjali južne krajeve sa Kosmetom, nisu razmišljali o sastavu stanovništva. I tada je bilo raznih nacija, koje je turska okupacija donela. Sada je na Kosmetu raznih gradjana, koji su ga, otetom od Srbije, shvatali kao "Eldorado". Kada se obavi "restitucija" Kosova i Metohije Srbiji, preduzeće se potrebne državne mere za utvrdjivanje državljanstva postojećeg stanovništva. Svi koji su došli posle okupacije, treba da se vrate odakle su došli, ako nisu ovde rodjeni. Treba ih smatrati za ilegalne uljeze u Srbiju. Procenat Albanaca prema ukupnom broju gradjana nije toliki. To će popis utvrditi, uprkos tradicionalnom otporu Albanaca tom "prebrojavanju". Potrebno je jednom utvrditi tačan broj svih nacionalnosti u Srbiji.
Препоруке:
50
3
43 недеља, 12 август 2018 11:20
Vuk
@ Мањача,

Prvo koliko mene sećanje služi i u Jugoslaviji "zapadna Hercegovina" (sadašnja najvećim delom HB) je slovila kao "najžešće uporište ustaške ideologije", dalje ukoliko su Hrvati tako dobri saveznici Srbima zašto onda "Kosovo" (Albanci) imaju najveću podršku upravo Hrvata?
Препоруке:
45
3
44 недеља, 12 август 2018 11:22
Manjaca
@Vuk.Brate ne krivim ja Srbe iz Krajine.Ali krivim njihove politicare kojim je nudjeno nesto sto se ne odbija.Oni su glatko odbili Z4. I onda Republiku Srpsku okrivljuju za nekakvu izdaju.Daj brate budi realno odbili su plan koji im je nudio drzavu u drzavi.Sa daleko vecim ingerencijama nego sto je nama Dejton dao.Z4 im je nudio pravo na vlastiti novac.Nudio im je pravo da hrvatska vojska ne moze uci u Krajinu bez Srpske saglasnosti.Nudio im je policiju.Nudio im je pravo isticanja Srpski simbola sirom Krajine .Bez prava da sahovnica stoji recimo na Kninskoj tvrdjavi.Sve to mi u Republici Srpskoj nemamo.Kod nas pored Srpske zastave mora stajati i dzihadistanska zuto plava zastava.Oni su u Krajini sve to odbili.Onda nas krive za svoju propast.
Препоруке:
5
40
45 недеља, 12 август 2018 11:23
Jos jedan "Tribalac"
Mile Dodik je SNS-ov covek, u slucaju potrebe SNS ce organizovati prevoz iz Srbije svih onih clanova koji imaju pravo glasa u BiH.

Izjava iz teksta je podmetacina za krezube. Izrael nekako nema Arape na funkciji, Kurd u Turskoj moze da se krije u maslinjaku kad naidju helikopteri a ne da sanja o ovoj ili onoj funkciji, da ne govorim o situaciji srba u Albaniji. Uostalom Albanci su po svom nahodjenju uvek bojkotovali popise i izbore u Srbiji, dok insajder Mile nekako za potrebe Vucica ima druge informacije.
Препоруке:
54
2
46 недеља, 12 август 2018 11:25
Форевер Јанг
МИле ишао у Бугојно по мишљење.
Препоруке:
53
2
47 недеља, 12 август 2018 11:28
RSK
Manjaca
@RSK.Mi smo se sa Hrvatima razgranicili jos 1993.


Misliš ko "sporazum Cvetković-Maček"? Pa jako brzo, samo koja godina prošla Hrvati napraviše NDH-ziju, na ono delu koji je po sporazumu pripadao Srbima.
Препоруке:
40
3
48 недеља, 12 август 2018 11:42
Manjaca
@Vuk.Velika podela vlada unutar Hrvarske politicke elite.Kako one u BiH tako i one u samoj Hrvatskoj.Ali i u njihovoj crkvi vladaju velike podele bas po pitanju BiH.Ajd pokusacu objasniti.Covicevu politiku zastupa i podrzava Kolinda i onaj njihov pop Bozanic.Ali i celokupna Katolicka struktura na prostoru Herceg Bosne predvodjana popom Ratkom Pericem.Drugu struju koja je protiv ove prve.Predvodi Plenkovic i svi Katolicki popovi i svi Hrvatski politicari van Herceg Bosne.Oni furaju pricu o jedinstvenoj BiH i suzivotu i te gluposti.I veoma su privrzeni dzihadistickom Sarajevu a Mostar Grude i Siroki Brijeg zaobilaze u sirokom luku.Njih podrzava I Papa.To bi od prilike bila slika Hrvatske politicke scene.
Препоруке:
1
30
49 недеља, 12 август 2018 11:42
Dragas
Mozda je Milorad bio na nekom izletu u okolini Banja Luke,pa jeo gljive ludare ponudjene mu,plus vrucina plus alkohol I evo izjave za koju je jedino logicno objasnjenje ovo gore nabrojano (ok,plus dilovi sa najnovijim najboljim prijateljem AVom,ali ajde da budemo optimisticni).
Sta reci u vezi ove izjave a ne odjuriti negde I ispovracati se,takav osecaj to izaziva.Mozda to nije izjavio,mozda je njuznet preneo? Visi mi lici na nebulozu iz glave Vulina ili Nebojse iz Beograda,sefa Kabineta ili eventualno Vesica,to su Vucicevi glavni medijski jahaci apokalipse,Dragan Dzej Vucicevic moze I ludje od toga.Sad ce da krenu od Ponedeljka,od 6 ujutru,1,2,3-pali!
Препоруке:
41
6
50 недеља, 12 август 2018 11:44
Мики
pedjaprorus
A nisam nesto cuo Seselja i radikale da su se izjasnili o predlogu podele KiM.

ШЕШЕЉ ПОРУЧИО ВУЧИЋУ: Нема дијалога, остаје само Лазарева клетва за издају Косова.
Нема шта да се расправља и дефинише, већ да се зна да не сме да се призна независност Косова, улазак КиМ у УН, као ни у друге међународне организације – каже Шешељ.
Све је јасно, треба замрзнути дијалог, тражити да се укључи Русија као наша сила заштитница, прекинути преговоре о уласку у ЕУ и треба тражити да се косовско питање врати у УН, сваком нормалном је то јасно. Све власти након 5. октобра прихватале су по нешто и сада моле за помоћ.Једни су прихватали ознаку за фусноту, други Бриселске споразуме, сви су прихватили нешто…“, рекао је Шесељ.
За мене је тај дијалог завршен – наводи лидер СРС и додаје да нема више дијалога, већ да остаје само Лазарева клетва за оне који издају Косово.
Препоруке:
33
17
51 недеља, 12 август 2018 11:45
Каплар
На задњим изборима на Космету изашло је 470.000 гласача свих националности , како Додик мисли да ће "они" да преузму Србију са неких 300.000 гласова?! Зашто упорно увећавате број албанаца на Космету?!! Срби још увек не схватају да су у "популационом рату" победили албанце?!! Па погледајте прославу њихове "независности" у Приштини где Рита Ора стоји скоро нага поред Тачија, та да роди 11-о деце неће сигурно а све је виша "ора" и "дуа липа" међу њима .Кога плашите том бројком?! Докле год сам жив борићу се да Космет опет буде под окриљем Србије ако ја не будем успео свој завет ћу пренети својој деци!! А сви ови који подржавају Додика (а зна се шта је радио за време рата) и чији су дедови гинули по Србији као аустро-угарски војници да се ману Србије и тумачења наших унутар-политичких процеса. Имате своју територију па се тамо играјте "спартанца" са Додиком. "До године у Призрену" !!!
Препоруке:
56
7
52 недеља, 12 август 2018 11:45
телетабис
Само у изопаченим мозговима издајника и велеиздајника постоји Косово које је негде отишло.

Код нормалног света постоји Косово и Метохија које је аутономна покрајина Србије привремено окупирано међународним снагама. Тако ствари стоје.

Кад причају само Косово онда испада као да је то нешто туђе и Србија хоће да га отме. Постоји Србија коју хоће да ампутирају не бринући о Србији већ само о ономе што се жели да отме од ње. На жалост сви смо пали у ту замку. Време је да изађемо из те кљусе у коју су нас увалили странци захваљујући нашим издајницима.

Време је да се пробудимо. А промена границе једне државе, а отимањем Косова и Метохије мењају се границе Србије, кроз сву људску историју иду само кроз рат. Да ли то хоћемо. Лажу кад кажу да мењају границу Србије ради мира.
Препоруке:
43
2
53 недеља, 12 август 2018 11:46
Onako usput - 2
Kosovo i Metohija je bila po Ustavu Srbije pokrajina. Ona bi ponovo imala takav status. Nesporazumi, koji su nastali izmenom Ustava 1989-90. god. i doveli do tragedije svih gradjana Kosmeta i Srbije, će se dobrom voljom svih prgovarača otkloniti. Najvažnije je da se uspostavi razoreno medjunacionalno poverenje. Srbi, Albanci i druge nacije na Kosmetu su živeli stotinama godina zajedno. Država Srbija treba zakonskim merama da obezbedi jednakost svih gradjana. I sveobuhvatnu zaštitu manjinskog stanovništva. Što se tiče učešća u organima vlasti pokrajine i republike, to je već poznato iz prošlosti u SR Srbiji. Upotreba jezika i pisma nije ništa novo. Trebaju se poštovati odredbe Ustava Srbije uz korekcije iz EU.
Препоруке:
12
27
54 недеља, 12 август 2018 11:47
Manjaca
@RSK.Mislim pre svega na dogovor koji smo postigli u Grudama 1993.Ti dogovorom mi smo sa Hrvatima napravili definitivno dogovor sta je cije.Taj dogovor i danas vazi.
Препоруке:
1
32
55 недеља, 12 август 2018 11:49
Pitam se zašto satanisti vladaju? Šta god su oni podržali to je uništeno , poklano, ubito, silovano , prognano iz svoje zemlje .
@ Dodik je SNS — satanisti u vladi .
SFRJ je bila ideja, "eksperiment", i sada je BiH Pilot program , gde satanisti vladaju, tamo nema mira i uvek nas dele . U POLITIKI SE NE DESI NIŠTA SLUČAJNO - SVE JE UNAPRIJED IZPLANIRANO—Da li bi Hrvatska dobila Bosnu da Princip nije ubio Ferdinanda .

Da ne zaboravimo pre 500 godina u BiH nije postojala ni jedna džamija, nije postojao ni jedan musliman. U Sarajevo su bili samo Srbi. Ali došli su turci na Balkan i srbi su promenili svoju veru. Prezimena muslimana se završavaju na IĆ .
Ali ipak …:))) sve države Balkana su sada kolonije svetskih sila.

BOSNA JE ZEMLJA MRŽNJE I STRAHA od 1920 do danas .
Препоруке:
24
5
56 недеља, 12 август 2018 11:52
Логика му није баш...
... јача страна.

Уразуми се, човече. Ако се разграничимо - нови велики талас српски избеглица према северу.

Крушевац и Ниш - први на удару.
Препоруке:
37
3
57 недеља, 12 август 2018 11:52
изазов разуму
Мало ко размишља о томе да ли би Србија могла да поднесе да јој се врати Косово и да Албанци добију 30 одсто посланика, место премијера или председника државе - оценио је Додик.

Уместо да поврати КиМ, Србија да вуче довека са собом "геноцид" из Сребренице РСрпске?

Додик као и сви остали прекодрински "аналитичари" су "учили математику" код Фате (2 по 2 = 402)

Чак и да је истина да "има гласача" на КиМ 1.8 милиона колико тврде да је укупни број становника на попису.

и да сви гласају за једну странку шиптара то је са 100% излазности шиптара тек ~21% укупног бирачког тела.

Шиптари ни по једном основу неби могли да имају 30% а што се тиче "потпредседничког места" или "премијера", тешко да би се било ко од шиптарских "политичара" јавио да дође у Београд где их чека затвор за злочине према Србима.
Препоруке:
28
8
58 недеља, 12 август 2018 11:53
Биљана Николић
Не продаје Додик САМО Косово и Метохију, оваквим ставом Додик припрема и предају Републике Српске.

Кад и ако се Србија одрекне КиМ јер "нема снаге и спремности" одмах после тога иде "аргумент" - ето како Србија да помогне РС кад Србија није имала снаге да сачува КиМ.
Препоруке:
46
3
59 недеља, 12 август 2018 12:02
dragan
Dodik je postavio razumno pitanje, jednom su Slobodana Antonica pitali isto i znate sta je odgovorio? Snacicemo se nekako. I to je sva njihova ideologija snacicemo se kada nam vrate Kosovo, snacicemo se ili proterati sve, nesto i pobiti ili sta? U tom slucaju Srbija bi bila podeljena na dve stranke a Albanci bi imali zlatne akcije odlucivali ko ce vladati u Srbiji, kao danas u Makedoniji. Zelimo li to? Na ovom portalu da. Nivo komentarisanja i diskusije je nivo Odjeka i reagovanja, rubrike u Politici Milosevicevih dana. Tihoj vecini Srba je ustvari preko glave i Kosova, i politike, i nacinalnog interesa. Preko glave im je i same Srbije pa beze od nje.
Препоруке:
4
55
60 недеља, 12 август 2018 12:04
ма шта кажеш ?
Manjaca
Ovo je poslednja prilika koja nam se pruza da Republiku Srpsku otcepimo. I integrisemo sa Srbijom.Ako oces da znas mi u Republici Srpskoj imamo podrsku Rusije Kine Izraela i Austrije. Da zaokruzimo Srpsko nacionalno pitanje u Bosni i Hercegovini onako kako mi zelimo.Zato predsednik Dodik pokusava Vucicu ukazati.

Зашто би се интегисали са "србијанцима?

бугари су направили другу државу у бјрм
шиптари су направили две државе бјрм и КиМ
усташе су направили још једну државу херцегбосну

Кад сте толико јаки и имате подршку Русије, Кине, Аустрије и Израела што не правите Републику Српску до Токија - Брисела - Блиског истока

зашто потурате издају Косова као изговор за "уједињење".

Очигледно да се вицеви о Муји и Хаси не односе само на турке и потурице, јер у РСрпској уопште нико није свестан које би последице биле по целокупни Српски народ да Русија није ставила вето на Резолуцију Уједињених Нација да се Срби прогласе као први "геноцидан народ" на свет
Препоруке:
31
3
61 недеља, 12 август 2018 12:10
RSK
Manjaca
@RSK.Mislim pre svega na dogovor koji smo postigli u Grudama 1993.Ti dogovorom mi smo sa Hrvatima napravili definitivno dogovor sta je cije.Taj dogovor i danas vazi.


Da, da samo se ti nadaj, pa šta su onda Hrvati nakon tog dogovora tražili pred Banjalukom? Šta su tražili u srpskom Drvaru, srpskom Grahovu i Šipovu? Je li i to bio dogovor iz Gruda 1993.godine?
Samo ti se nadaj, da neće hteti još više, nadaj se, lepo sanjaj i nadaj se.
Препоруке:
31
3
62 недеља, 12 август 2018 12:18
crni mile šta pričaš
Rezolucija 1244 doneta u SB se MORA POŠTOVATI
Препоруке:
41
4
63 недеља, 12 август 2018 12:21
Поздрав из Русије
Слободан је на време упозоравао на Додика.
Препоруке:
36
10
64 недеља, 12 август 2018 12:25
RSK
Manjaca
@RSK.Mislim pre svega na dogovor koji smo postigli u Grudama 1993.Ti dogovorom mi smo sa Hrvatima napravili definitivno dogovor sta je cije.Taj dogovor i danas vazi.


Kad si ti Hrvati tako dobri saveznici zašto Srbi iz Grahova, Drvara i Glamoča koji su pod hrvatskom okupacijom u njihovom "Hercegbosanskom" kantonu, zašto traže da se priključe muslimanskom Unsko-sanskom kantonu, jer im je položaj "pod Hrvatima" nepodnošljiv i veruj nema veće diskriminacije od one koju Srbi trpe u tim opštinama u kojima su Srbi oduvek apsolutna većina.
Препоруке:
30
3
65 недеља, 12 август 2018 12:28
KIKI—@ Miki, ostaje samo Lazareva kletva za one koji izdaju Kosovo.Bog je rekao "napuni zemlju i vladaj njome".
Ako ne napunimo zemlju, nećemo ni vladati njom, nego ćemo biti proterani. Prosto i jednostavno. (Da ne zaboravimo kako je Slobo završio i, gde je Mira danas, naravno u Rusiji).

ZATO će se Bosna raspasti , muslimanima nije mesto niti u Sarajevu, sve u pepel i krv spremenilo se bo !!!BOG Oče naš je ISUS —Onaj ko ceni sebe i poštuje on će ceniti i drugog, u suprotnom opstanka nema.
Pre 500 godina u BiH nije postojala ni jedna džamija, nije postojao ni jedan musliman, a u Sarajevo su bili samo Srbi. Srbija je nebeska zemlja s"tim i srbi .

Miki , molim te razmisli malo, zašto srbi najviše "pate" ? Odgovor je prost i jednostavan , satanisti vladaju u Srbiji i na zemlji , ali ne za uvek . Srbi su trn u oku satanistima . I dok satanisti vladaju srbima se ne piše dobro, srbi nemaju mira .
Nažalost su sve stranke koje vladaju — satanisti— ! Bosna i Srbija je tačno tam , gde joj je mesto.

Mi svi smo tačno tu, gde nam je mesto,i meni u ch…
Препоруке:
13
11
66 недеља, 12 август 2018 12:31
!!!
Pa neka dobiju. Ali zna se, nema rovarenja, zvanicni jezik je srbski, Ustav mora da se postuje i stite interesi drzave Srbije.Izdaja i korupcija se kaznjava i to je to...
Tako je u manje vise u Evropi,a mi tome tezimo. Pa izvolte,a kome se ne svidja nek trazi bolje... Recimo u Albaniji ili na tamo negde na zapadu.

Eh da je drzave i zakona.
Препоруке:
25
2
67 недеља, 12 август 2018 12:39
Vlado Banja Luka
Samo bih napomenuo da ja na ovom portalu od 2013. godine pisem da Dodik nije ono za sta se predstavlja. Kada se samo sjetim 2014. godine, Dodik i Putin se rukovali u nekom hodniku, a na ovom portalu 120 egzaltiranih komentara... Ja sam jedini napisao negativan komentar, tj rekao sam da je Dodik IZDAJNIK i dobio sam oko 250 "minusa". Pozivam te iste citaoce da mi i danas "zalijepe 250 minusa" kad kazem da je Dodik izdajnik!
Препоруке:
30
8
68 недеља, 12 август 2018 12:44
синиша
Албанци не чине 30% становника СРбије.

Србија има 7 милиона становника, а Албанаца на Косову је највише 800 000. ОНи користе број од 1 800 000, али то једноставно није тачно. Кажу у Приштини живи 700 000 Албанаца. Није тачно. Нема их ни 200 000. Укупан број становника Албаније је једва нешто изнад 2 000 000. Од тога 40 % нису Албанци.

Имајући у виду расељавање, на Косову нема можда ни 500 000 Албанаца, али рецимо да их има уписано 800 000.

Према томе није 30%, није ни 20 %, али ако би било и 30% шта фали. И ако има неко способан и спреман за функцију и председника и премијера зашто да не буде.

И сада је премијер Србије Хрват па шта. Додуше није па шта јер се не радио о способном и изабраном председнику него наметнутом папету , али нисам приметио да ико има ишта против ње због тога што је Хрватица. То никоме не смета у Србији. Смета нам свима што се бави економијом, а не зна разлику између простог и сложеног укамаћивања, односно не зна да постоје те категоприје уопште.
Препоруке:
37
5
69 недеља, 12 август 2018 12:47
Далеко је Русија
@ Поздрав из Русије

Шта је то Слободан упозоравао на Додика? Додик је, својим доласком на чело Републике Српске, успео да је постави као праву државу у Федерацији БиХ. Док су пре њега, разни Високи представници из УН радили шта су хтели, укључујући и смене председника (случај Никола Поплашен), њему не могу ни да приђу. Он је РС подигао на ниво озбиљне државе. Не ваља ово његово мешање у питање Косова и Метохије. Очигледно је да подржава председника Вучића и екипу из Бриселских преговора. Вероватно да то од њега и траже ови "губитници" из Србије.
Препоруке:
22
25
70 недеља, 12 август 2018 12:50
U pravu si.
[Vlado Banja Luka
Samo bih napomenuo da ja na ovom portalu od 2013. godine pisem da Dodik nije ono za sta se predstavlja. Kada se samo sjetim 2014. godine, Dodik i Putin se rukovali u nekom hodniku, a na ovom portalu 120 egzaltiranih komentara... Ja sam jedini napisao negativan komentar, tj rekao sam da je Dodik IZDAJNIK i dobio sam oko 250 "minusa". Pozivam te iste citaoce da mi i danas "zalijepe 250 minusa" kad kazem da je Dodik izdajnik!/quote]

Dodik vodi izdajničku politiku prema Kosovu i Metohiji.
Препоруке:
25
4
71 недеља, 12 август 2018 12:50
...
Sto bi 800.000 ljudi predstavljalo problem za 7 miliona?!
Svako treba da ima glas pa I imali su ga, srazmerno broju.
U toku je inace engleski Blair recept plasenja Srba brojnoscu Siptara, pa ono kao mi nemamo nista pa cemo dati sve I slicne engleske kojestarije.to rade I u UK plase narod Brexitom!
Препоруке:
33
2
72 недеља, 12 август 2018 12:50
Istok Zapad
Ako se Kosovo vrati Srbima na Kosovu nece biti vise od 500000 Shqiptaret. Na Kosovo ih nikada nije bilo 2 miliona. Sada ih nema vise od 500hiljada Koji deo od ovih su glasaci. Samo 250 hiljada Svi su se iselili a oni koji su ostali zele da odu. Ako Srbi vrate Kosovo jos 100 hiljada ako ne i vise cotici. 500 hiljada na 3 miliona to je je 1/6 glasackog tela. Ako je u skupstini 180 poslnika 30 poslanika bi bilo Shqiptaret. 30% je na 180 3x18=54 poslanika znaci opet podmetanje nepostojecih brojki. Odite na Kosovo pa izbrojte. Ako se uzme da je od 500 samo polovica punoletna onda je to 250 hiljada ili 15 poslanika. zdrDakle tolika manipulacija sa ciframa i brojkama samo da bi Srbima odrubili njihovu istoriju bez koje ne postoji Srbsko bice. Znaci vaznije je da se Srbe psihicki unisti i otme im se ili se ustroje od svoje nacionalne pripadnosti. Koji manijaci i ludaci vode Srbiju. To mi je iznenadjenje za ovoga iz Srbske. Znaci njima nije stalo do duhovnog identiteta Srba.Samo psihicke
Препоруке:
28
5
73 недеља, 12 август 2018 12:55
Manjaca
@RSK. Dogovorom iz Gruda Drvar i te teritorije su usle u Hrvatsku teritirijalnu jedinicu.Radi se ipak o zabacenim prostorima bez strateskog znacaja.Posavina je nama strateski zila kucavica.
Препоруке:
0
26
74 недеља, 12 август 2018 12:56
Миле,не наседај
Четири српске општине на Северу Косова су биле де факто и де јуре у правосудном
и политичком систему Србије.
Дезинтегрисао их је Вучић потписивањем тзв бриселским преговорима и његовом имплементацијом.
Од готовог је правио вересију
да би изјавио како Србија тамо нема ништа и онда срамно
понудио југ Србије.
Препоруке:
36
3
75 недеља, 12 август 2018 13:03
Banditski brlog
Dodo je korumpiran od strane psihopate i veleizdajnika AV. AV-a. I on je njeov trbuhozborac.

Zašto kosovski Albanac nebi mogao da bude predsednik ili premijer Srbije. Pa i danas jednu od te dve funkcije "obnaša" Hrvatica.
Препоруке:
35
3
76 недеља, 12 август 2018 13:04
Manjaca
@RSK.Pred Banja Luku su hrvati dosli pre svega zbog pritiska Amerike.Tudjman je nevoljno krenuo na Banja Luku.Amerikanci i Alija su vrsili pritisak na Tudjmana. Zauzimanje Banja Luke nije bilo po planu iz Gruda niti bilo kakvom planu.Plan iz Gruda je podrazumevao zauzimanje Drvara Petrovca Glamoca Grahova i Kupresa.Ali ne i Sipova Mrkonjica Banja Luke.Amerikanci su naterali Tudjmana da krene prema Sipovu Mrkonjicu i Banja Luci.Da bi se izvrsio pritisak na Milosevica da odustane od Sarajeva.Tudjman je bio protiv dalje ofanzive prema Banja Luci.Kao sto reko Amerikanci su ga naterali.
Препоруке:
1
33
77 недеља, 12 август 2018 13:07
RSK
Manjaca
@RSK. Dogovorom iz Gruda Drvar i te teritorije su usle u Hrvatsku teritirijalnu jedinicu.Radi se ipak o zabacenim prostorima bez strateskog znacaja.Posavina je nama strateski zila kucavica.


Tri opštine koje su imale preko 97 odsto srpskog stanovništva, pa to je izdaja. Drvar gotovo 100 odsto Srba.
Препоруке:
29
2
78 недеља, 12 август 2018 13:10
RSK
Manjaca, teško "žabu u vodi natjerati" a tako i Tuđmana da uzme srpske teritorije.
Препоруке:
26
4
79 недеља, 12 август 2018 13:13
Република Српска - "највеће достигнуће српског народа у 20. вијеку"
За 11 муслиманских општина у Босни и Херцеговини оде Крајинa, Косово, Прешевскa долинa, 6 општина босанске Крајине. 400.000 Срба из Сарајева, Мостара, Зенице и Тузле отишло је због потребe дела босанских Срба да се одвојe од Бошњака.
Препоруке:
11
18
80 недеља, 12 август 2018 13:21
Бојан, Приштина
А овај већ дужи низ година важи за најтврђег политичара, међу Србима генерално.
Што је опет још један показатељ у како смо лошем стању.
Ал опет, одлично кад бар маске падају.

Прво, у Србији се мора вратити са парламентарног на извршни систем и председнику. Јер је то једна од првих тековина 5 октобра да се страни утицај много лакше остварује кроз партије и партијаше нњго кроз председника кога директно народ бира. У тој ситуацији шуптари немају шта да траже. Посебно јер Миле лаже ! Шиптара има седамсто хиљада, од чега је питање колико њих иима наш пасош.
Препоруке:
25
6
81 недеља, 12 август 2018 13:23
Manjaca
@RSK. Znam ali da nije tog bilo mi nikad nebi Posavinu dobili.Preko 500.000 Srba zapadne Republike Srpske bi bilo odseceno.Od istocnog dela Republike Srpske i Srbije.To smo im prepustili da pripoje hrvatskoj jednog dana.A oni su se odrekli Posavine u nasu korist.Mislim da je to fer dogovor bio.Ipak sacuvali smo zapadni deo Republike Srpske u kom zivi preko 500.000 Srba.A u Drvaru Glamocu Grahovu jedva da je zivelo 100.000 Srba.Iako su gotovo 100% bili vecinski Srpski.
Препоруке:
0
20
82 недеља, 12 август 2018 13:24
moki
Molim sve Srbe da prestanu da razmisljaju regionalno i da se orijentisu iskljucivo na svesrpsku ideju, spajanje svih regionalnih delova u jednu zajedincku jedinstvenu nesalomivu Srbiju. Dokle cemo se diciti regionalnim dostignucima? Mi jos nismo postigli najmanji zajednicki sadrzalac, matematicki receno, a to bi moralo biti jedinstvo svih Srba ma gde bili, interes Srbije kao drzave svih Srba i opsti napor oko boljeg polozaja naroda Srbije. Ako ili kada to uradimo necemo imati problema...
Препоруке:
21
5
83 недеља, 12 август 2018 13:28
Мирко
Без обзира што Додик и Вучић немају времена и навике за читање добрих књига, било би веома корисно да прочитају недавно објављену књигу генерала Небојше Павковића о херојској одбрани Косова и Метохије за време злочиначког НАТО бомбардовања. Нарочито би користило Додику, који није учествовао у рату када је створена и одбрањена Република Српска. Вучић је ипак дао неки допринос, био је као радикал на Српском положају у околини Сарајева.
Поздрав.
Препоруке:
8
16
84 недеља, 12 август 2018 13:31
"nema ih vise od 900 hiljada"
2017 na Kosovu se rodilo 23 402 dece
a u Srbiji 65 329.

Prirodni prirastaj u Srbiji je bio - 38 875 a na Kosovu + 13 732
Препоруке:
6
25
85 недеља, 12 август 2018 13:32
Neverovatno
...ovakve reči čuh od jedne srpkinje iz Sarajeva i to one kobne 1995, u jeku etničkog čišćenja Srba iz RSK. Reče ona : "Dobro je ovo, mi ćemo ovako dobiti teritorije u BiH."
Do tada imadoh dobro mišljenje o toj gospođi, ali te reči mi otvoriše oči. Neverovatno je koliko je onih koji misle da nekom mora smrknuti da bi, eto, njima "svanulo" Ne znaju jadni da se srpstvo branilo tamo, kao i sada na KiM, do koga ne bi ni došlo da se RSK odbranila. Tako i Mile u svojim nadanjima (ne znam zašto, ili kako), nije (ili jeste) svestan da se sa ovim ruše i nadanja za opstanak RS, jer ne bude li KiM u sastavu Srbije, neće ni ona opstati, a kamoli zajedno sa RS-om.
Препоруке:
18
2
86 недеља, 12 август 2018 13:37
раја
Ова скотина глуми великосрбина, а у ствари је гуланфер и протува иста као и колега му АВ. Такве "аргументе" не би просипао ни некакв ђак осмог рзреда. Многе државе имају своја "косова" па то нико на потеже као разлог да их се одрекну. Тамо у РС глуми патриоту, а овде подржава домаћег Клинтона то јест АВ.
Препоруке:
34
2
87 недеља, 12 август 2018 13:37
Neverovatno
...ovakve reči čuh od jedne srpkinje iz Sarajeva i to one kobne 1995, u jeku etničkog čišćenja Srba iz RSK. Reče ona : "Dobro je ovo, mi ćemo ovako dobiti teritorije u BiH."
Do tada imadoh dobro mišljenje o toj gospođi, ali te reči mi otvoriše oči. Neverovatno je koliko je onih koji misle da nekom mora smrknuti da bi, eto, njima "svanulo" Ne znaju jadni da se srpstvo branilo tamo, kao i sada na KiM, do koga ne bi ni došlo da se RSK odbranila. Tako i Mile u svojim nadanjima (ne znam zašto, ili kako), nije (ili jeste) svestan da se sa ovim ruše i nadanja za opstanak RS, jer nebude li KiM u sastavu Srbije, neće ni ona opstati, a kamoli RS-om.
Препоруке:
13
2
88 недеља, 12 август 2018 13:40
Павле
М.Додик, научио трговину на пијаци у Загребу при продаји парадајиза. Вучић, потомак познатог бугојанског трговца Рада Вучића. И остали који пишу о некој трговини.Престаните да тргујете.Нема трговине са земљом и народом на Косову.Нису вам то дедови оставили.Додик може у Лакташима да тргује земљом, ако је има уписану у катастру. А Вучић у Бугојну, ако је има уписану у катастру.
Препоруке:
35
3
89 недеља, 12 август 2018 13:44
Novi
Rusija i Turska u poslednje vreme imaju fantasticne odnose. To moze biti inspuracija za popravljanje odnosa izmedju svih pravoslavnih i svih muslimana na Balkanu. Mozda bi za pocetak srpska strana trebala da prizna vlastite greske pocinjenje na stetu bosnjackog i albanskog naroda te iskreno pruzi ruku pomirenja. Zasto? Pa izmesani smo sa muslimanima i dalje a medju latinima nikad iskrenih prijatelja.
Препоруке:
7
19
90 недеља, 12 август 2018 13:50
brzi
@Manjaca
Vi srbi, i u RS i u Srbiji, najviše ugrožavate sami sebe sa svojom nekonsistentnom, šizofrenom, politikom koju ko pokoncu kod vas sprovode polupismene, u suštinskom smislu, političke vođe. Jer da bi bile vaše političke vođe pismene ne bi vam obečavale onoga što sami ne mogu da sprovedu. Tu imam u mislima ujedinjenje RS i Srbije. To pitanje mogli bi bi da reše jedino Vatikan i Ruska pravoslavna crkva sa razmenama teritorije. Ali je teško očekivati da bi se radi priklučenja RS Srbiji Ruska pravoslavna crkva odrekla istočne Ukrajine. Takođe vas Dodik prekodrinske srbe laže oko svojih tutora koji dolaze i sa istoka i sa zapada, razlika je samo u tome što se u javnost puštaju samo informacije o kontaktima sa istočnim tutorima dok se o kontaktima sa zapadnim tutorima čuti, a RS i prekodrinski srbi igrate ulogu dvojnog korisnog idiota, zapad vas kortisti za kontrolu islamskog faktora u Bih dok vas rusi koriste kao kartu za podkusurivanje u pregovorima sa zapadom
Препоруке:
10
20
91 недеља, 12 август 2018 13:50
Manjaca
@Neverovatno.Ipak u Republici Srpskoj je te 1995 zivelo milion i tristo hiljada Srba.A u citavoj RSK i delu Bosanske Krajine Drvaru Glamocu Grahovu.Jedva 350.000 Srba.Naravno da je to uspeh sto vam je ta gospodja rekla.Nikad se vola ne kolje za kilo snicli.To treba svaki nacionalno svestan Srbin da zna.
Препоруке:
1
23
92 недеља, 12 август 2018 13:55
САРМАТ
Ја када је у питању света србска земља Косово и Метохија нећу и не желим да слушам ни једног србског политичара.Оне на власти,оне у опозицији,са обе стране Дрине,потпуно је ирелевантно.Последња је руска.Ово сам написао и господину Ђорђу Вукадиновићу поводом његовог ауторског текста "По(с)кидане маске" на сајту НСПМ.И оно што сам написао показало се тачним,само неколико дана послије када је у посјету Србији стигла госпођа Марија Захарова.Госпођа Захарова била је више него јасна."Русија не подржава никакво разграничење".А изјава госпође Захарове је став званичне Москве.И ту је крај приче.Нема даље никакве мудролије.Неки медији јуче су пренијели да се Вучић повлачи из политике,наводно несхваћен због тога што у његовој политици према КиМ није препознато оно најбоље за Србију.То наводно тврде извјесни "мудраци".Можда се повуче,можда и не,тек,госпођа Марија Захарова усред Београда и Србије му је између редова саопштила ра Русија не подржава погубну политику Вучића према КиМ.Сасвим довољно.
Препоруке:
31
6
93 недеља, 12 август 2018 14:22
RSK
. недеља, 12 август 2018 13:50 Manjaca
@Neverovatno.Ipak u Republici Srpskoj je te 1995 zivelo milion i tristo hiljada Srba.A u citavoj RSK i delu Bosanske Krajine Drvaru Glamocu Grahovu.Jedva 350.000 Srba.Naravno da je to uspeh sto vam je ta gospodja rekla.Nikad se vola ne kolje za kilo snicli.


To je izdajnička politika, koja izdaje i prodaje Srbe i koja će na kraju samu sebe izdati i prodati.
Препоруке:
21
3
94 недеља, 12 август 2018 14:26
RSK
. недеља, 12 август 2018 13:50 Manjaca
@Neverovatno.Ipak u Republici Srpskoj je te 1995 zivelo milion i tristo hiljada Srba.A u citavoj RSK i delu Bosanske Krajine Drvaru Glamocu Grahovu.Jedva 350.000 Srba.Naravno da je to uspeh sto vam je ta gospodja rekla.Nikad se vola ne kolje za kilo snicli.


Danas 960 hiljada u Republici Srpskoj. Nije izdaja braće Srba u RSK i onih južno usrećila. Naroda nestaje "topi se".
Препоруке:
18
5
95 недеља, 12 август 2018 14:28
Onako usput - 2

.......Srbi, Albanci i druge nacije na Kosmetu su živeli stotinama godina zajedno. Država Srbija treba zakonskim merama da obezbedi jednakost svih gradjana. I sveobuhvatnu zaštitu manjinskog stanovništva. Trebaju se poštovati odredbe Ustava Srbije uz korekcije iz EU.


Јеси лепо ручкао ? Са чиме су били сендвичи ?
Препоруке:
19
8
96 недеља, 12 август 2018 14:29
М.В.
Изјаве Марије Захарове нису баш тако јасне и коначне, обзиром да је казала да ће Русија подржати свако решење које Србија, односно Вучић донесе. Ипак, надајмо се да Русија неће подржати против уставно решење,уколико Вучић посегне за тиме.
Препоруке:
19
7
97 недеља, 12 август 2018 14:32
@domine
covece, okreni se oko sebe, da li znas da je ovaaj tvoj fqavorit gradjanin ggrada Beograada.? Licno sam ga video kako glasa na proslim beogradskim izborima!
I sad oo tebi on da vodi racuna o Republici Srpskoj?
Ko ti je popio mozak?
Препоруке:
17
8
98 недеља, 12 август 2018 14:33
steta...
Ja sam poslednje nade polagao bas u njega. Da zaista ima petlju i daMu koliko je neotesan i bilo bi neke fajde, kad ono... Umjesto da kaze: braco srbi, stoko, pa kako cemo pred predke izaci, sta ce o nama potomci misliti, ako pedalj srpske svetinje damo siptarima...
On plasi brojkama i procentima, ko neki trgovac, ko bankar. Nasao da nas ubjedjuje matematikom, ko da smo nedaj boze njemci a ne srbi.
Dodo, sta znaci meni 30%, 70%, 90%, kad sam ja Srbin, ja sam lud i proklet i nedam im iz inata, nedam im jer oce na silu i sta nam mogu? Da nas slucajno nece opet bombardovati?!
Препоруке:
27
4
99 недеља, 12 август 2018 14:36
Onako usput
@ Vlado Banja Luka

Ne, nije Milorad Dodik izdajnik. On je u politiku Republike Srpske ušao kao čovek koji je delovanje uklopio sa tadašnjom situacijom. Znamo kakva se hajka povela protiv Dejtona i formiranja tri entiteta. Zapad je ogorčen time, grubo nasrnuo na sve političare iz ratnih dana. Civilne i ratne rukovodioce su proganjali kao divlje zveri uz pomoć NATO komandosa. On je smirio strasti Zapada prema novoj državi. Kada je to uspeo, (prividnom) saradnjom sa zapadnim zemljama, onda je krenuo u konsolidaciju Republike Srpske. U tome je prilično uspeo. Sada je Srpska država važan faktor u Federaciji BiH. Oni u Sarajevu mogu samo da škrguću zubima od besa. Ova njegova preporuka za Kosovo i Metohiju je iznudjena. To od njega traže čelnici iz Srbije. A on ne može da ih odbije. Jer Srbija pomaže i štiti Republiku Srpsku. Svako suprostavljanje Vučiću može da se odrazi tako, da se tas pomeri prema Muslimansko-hrvatskoj Federaciji. A to bi oslabilo Republiku Srpsku u korist zapada.
Препоруке:
8
28
100 недеља, 12 август 2018 14:37
Manjaca
@RSK. Ko god da pobedi na narednim izborima u Republici Srpskoj.Republika Srpska nece menjati kurs zacrtan 1992.A to je odlazak iz dzihadisticke Bosne koja nas ugrozava.I ujedinjenje sa Srbijom i okretanje Majci Rusiji.Cak ukoliko nas Srbija odbije integrisati u svoj ustavno pravni okvir.Mi cemo se osamostaliti i vezati po svim pitanjima za Rusiju.Sve za Republiku Srpsku Republiku Srpsku ni za sta.Ovo je nasa zvezda vodilja od 1992 koje se nikad odreci necemo.Cak i ako nam Srbija okrene ledja.Postoji druga Majka za nas Rusija.
Препоруке:
0
25
101 недеља, 12 август 2018 14:49
@SARMAT
Jesi li to ti TOPOLJ?Unapredio si se!
Препоруке:
7
12
102 недеља, 12 август 2018 14:58
brzi
@SARMAT
To što vam je uradila RF ovog vikenda je največe moguče ponižeje neke države. U oficielnu posetu kod vaših političkih funkcionera ( Dačić) su vam slali činovnika koji se bavi tehničkim pitanjima ( Zaharova; portparol ministarstva vanjskih poslova RF) i ne odlučuje o ničemu nego samo i izključivo prenosi u javnost odluke političke vlasti. Pre neko vreme ste se sprdali sa zapadnim pomočnicima političkih funkcionera i činovnika ali oni suštinsko donose odluke dok tehnički činovnici ne odlučiju o ničemu političkom nego samo sprovode te odluke. ja se samo bojim da čete tu činjenicu isto kao pad berlinskog zida shvatiti tek za koju deceniju ili dve.
Препоруке:
10
21
103 недеља, 12 август 2018 15:00
пензионер Цвико
@SARMAT,
После изјаве Захарове, пуштен је пробни балон "Вучић напушта политику". И сада влада тајац. Нема даље реакције Вучића а ни амбасадора са запада.
Препоруке:
18
3
104 недеља, 12 август 2018 15:04
Onako usput
@ (Onako usput - 2) Јеси лепо ручкао...?

Očekivao sam komentar, umesto minusa.
Treba biti realan. Ako se Kosmet vrati u sastav Srbije, rešenje će svakako biti obnavljanje Pokrajine Kosova i Metohije. Pokrajina treba da obezbedi jednake uslove za život svih svojih gradjana. Doneće se Statut pokrajine u skladu sa Ustavom Srbije. Bilo kakvo drugo rešenje sa suspenzijom pokrajine, moglo bi biti samo privremeno. Albansko stanovništvo, povratkom u državu Srbiju, ne treba da oseća kao da gubi svoja gradjanska i manjinska prava. Mora da se vrati njegovo poverenje u "staru" državu. Ovakvo rešenje će podržati i naši protivnici na Zapadu i naši prijatelji sa drugih strana. A i naša demokratska javnost, 5. Oktobarci, će biti zadovoljni sa time. Učešće albanske manjine u organima vlasti pokrajine i republike će biti kao i drugih nacionalnosti i manjina. Važno je da državne granice Srbije budu jasno označene i dobro obezbedjene. Sa svih strana Srbije. Nemaju samo Albanci aspiracije prema Srbiji.
Препоруке:
16
5
105 недеља, 12 август 2018 15:15
Manjaca
Iskreno veoma mi je zao sto se za Predsednika Republike Srpske.Nece kandidovati profesor Nenad Kecmanovic.Radi se o veoma sposobnom i mudrom coveku kakav treba Republici Srpskoj.Sa izuzetnim kontaktima u Rusiji i Izraelu.
Препоруке:
5
18
106 недеља, 12 август 2018 15:27
Onako usput

Albansko stanovništvo, povratkom u državu Srbiju, ne treba da oseća kao da gubi svoja gradjanska i manjinska prava. Mora da se vrati njegovo poverenje u "staru" državu.


Албанци који су за време тита, па чак и милошевића живели на Косову и Метохији, су живели ко лордови у односу на оде у албанији. Имали су све од здравства до школства, па ћак и своје функционере у КПЈ који су били високо позиционирани. Али то им очигледно није било довољно, па су одлучили да заједно са словенцима, хрватима итд. дивљачки запале и поруше државу која им је дала све на тацни.

А сад настави да ручкаш сендвиче.

Пријатно и довиђења.
Препоруке:
20
8
107 недеља, 12 август 2018 15:31
Zoran jovanović
Nije mi samo jasno da li je dodik samo glup ili plus i pokvaren kao njegov šef ortodoksni lažov i veleizdajnik vučić.ne mogu ds verujem da ne shvata.da čim vučić potpiše kapitulaciju tj.pravno obavezujući dporazum sledeći zadatak od merkelove će biti da potpuno dezavuiše repub.srpsku.dugo je u politici činilo se da dobro brani interes srpskog naroda u bosni.ovo mu je katastrofalna greška.običan vučićev poltron nažalost
Препоруке:
23
3
108 недеља, 12 август 2018 15:45
Република Српска
@Manjaca,шта ти све написа ?!
Ако ти ниси Хрвоје,ја не знам ко је
Препоруке:
24
3
109 недеља, 12 август 2018 15:53
пензионер Цвико
@ Onako usput,
Обзиром на све што се дешавало и колико времена је потребно да покрајина живи под "суспензијом" иста не може трајати кратко. На Косову и Метохији има много "смећа" које треба уклонити. Зависи и од кооперативности Албанаца. Тек кад се у целости очисти, укључиво уранијум, може се приступити постепеном укидању суспензије.
Препоруке:
15
2
110 недеља, 12 август 2018 15:58
Aleksandar
Na stranu,sta nama Kosmet znaci u duhovnom i istorijskom smislu,ako bi i pokusali ujedinjene Srbije i Srpske,to bi jedino bilo moguce tako sto bi ta "Velika Srbija" postala clanica NATO pakta.Naravno,to onda ne bi bila nikakva Srbija...
Препоруке:
3
15
111 недеља, 12 август 2018 16:00
Onako usput
@ (Onako usput) "Пријатно и довиђења."

Smešan neki čovek. Da li je tebi jasno da smo gotovo izgubili Kosovo i Metohiju, zbog nekih "sitnih" nesporazuma i separatističkih namera, koje su iskoristile velike zapadne sile za svoje interese? Sada je nova realnost i nova prilika. Mi moramo sa albanskom nacijom da uspostavimo novo poverenje. Da nastavimo zajednički suživot. Velika većina kosovskih Albanaca nije za ovakvo sadašnje stanje. Da bi izbegli greške iz prošlosti, treba sve urediti Ustavom Srbije i Statutom Pokrajine Kosova i Metohije. Ono što je bilo u prošlosti, prošlo je. Treba stvoriti novu sadašnjost, da bi imali sigurnu budućnost. Nema više drugih republika da nam stvaraju "države u državi" sa Ustavom iz 1974. god. To vide i sami kosovski Albanci. A vide i svu bedu nezavisnih država nastalih od bivše SFRJ.
Препоруке:
12
12
112 недеља, 12 август 2018 16:11
Manjaca
Dejtonska Bosna mora nestati ovo je provizorium drzava na aparatima.Dejtonska Bosna nije nikom po volji ni nama Srbima ni Hrvatima ni dzihadistima.Optimalno resenje je razlaz.Republika Srpska Srbiji Herceg Bosna Hrvatskoj a dzihadistan nek se seli u Tursku.Svako ko iole dobro pozna prilike u Bosni zna kakva je situacija.Mnogi u Srbiji bi da cuvaju ovakvu Bosnu.A nisu mogli sacuvati Jugoslaviju.Bosna mora nestati inace mi Srbi u Republici Srpskoj cemo ostati veciti taoci ovog Dejtonskog monstruma.Koji je upravo sklepan tako da dzigadistima omogucuje majorizaciju druga dva naroda.I to noseca dva Hriscanska naroda.
Препоруке:
2
18
113 недеља, 12 август 2018 16:22
ANALITICAR
Drage kolege komentatori i citaoci NSPM trebalo bi provjeriti prvo prije komentarisanja da li je Predsjednik Dodik uopste dao bilo kakav intervju u vezi sa Kosmetom imajuci u vidu da su izjavu prenijeli antisrpska glasila Blic i Beta.Ako je stvarno dao ovakvu izjavu ona je stetna i ide na to da izdajniku Vucicu i sekti SNS da podrsku odnosno da sakrije njihovu izdaju. Otkud to da je Dodik odjednom prijatelj sa Vucicem kada je za vreme Borisa Tadica Dodik bio drug Borisa Tadica a za Vucica i Nikolica je koristio pogrdan izraz da su politicki pobacaji. Milorad Dodik nema prava nikakva da Srbiji sugerise da izda Kosovo i Metohiju, predlog da se cijepa bilo koji dio Srbije znaci unistavanje citave Srbije. Nije tacno kao prvo da bi siptari imali 30 poslanika jer njih nema toliko u Srbiji niti bi siptari htjeli da glasaju za Narodnu Skupstinu Srbije. Rukovodstvo Srbije i Srpske pozeljno je da imaju odlicne odnose ali imati odlicne odnose sa Vucicem koji krsi Ustav Srbije nije dobro.
Препоруке:
15
9
114 недеља, 12 август 2018 16:28
Ne, ne veruj političaru
Nikada ne veruj političaru.
Препоруке:
13
2
115 недеља, 12 август 2018 16:37
Намћор
Видим да и Додик (и "наш" Председник, када плаши народ), а и многу у коментарима баратају претпоставком да је Албанаца 2 милиона на Космету. И по томе би имали скоро 30% посланика. Међутим, њих нема ни близу толико. У најбољем случају, има их око 700.000 (толико има издатих СИМ картица за мобилне, а многи их тамо имају и по две),а тада не би имали 30% већ 10-ак. Ако томе додамо да се мора утврдити колико њих, уопште, има српско држављанство, а колико досељено из Албаније, онда им број не би био ни 500.000...а тада би могли да рачунају на 7-8% посланика. И то мења целу причу.
Мислим да је Додик, на жалост, инструментализован у служби "коначног решења" које нам спрема издајник на челу државе!
Препоруке:
23
2
116 недеља, 12 август 2018 17:02
Da, hrišćani, kad bi se lagali.
Manjaca
...I to noseca dva Hriscanska naroda...


Upravo ti "hrišćani" su od 1941 do 1945 godine pobili Srba / pravoslavnih što Turci nisu za 450 ili 500 godina.
Препоруке:
12
4
117 недеља, 12 август 2018 17:03
Tурас
@ недеља, 12 август 2018 11:46 Onako usput - 2 Ko олако бира пут често оде странпутицом . Ви сте верник ЕУ одредница за Србију . Да ли сте се запитали , када исправним сматрате да шиптари и остале мањине имају ЗВАНИЧНО свој језик , зашто то није пракса у ЕУ земљама ? На шта би таква земља личила ? Замисли када У Русији - 360 насионалности ,свако тражио у државним институцијама да говори на свом језику !? Зар не видите парадоксалност своје , и глупост србске владе , у оваквим одлукама ;Штампање школских књига на рватском , мађарском , словачком... Све те будалаштине се финансирају из буџета ! ЗАШТО ?
Препоруке:
10
5
118 недеља, 12 август 2018 17:04
Sorry
@ Ne, ne veruj političaru, …političari = pjevalke = stralete , vlada = rijaliti .
Препоруке:
7
3
119 недеља, 12 август 2018 17:04
Ratko
Milorade Dodiku SRAM TE BILO .
Препоруке:
17
2
120 недеља, 12 август 2018 17:05
Vukosava
ANALITICAR
šta se praviš naivan čovek kada i sam znaš da Dodik "igra" kako Vučić "svira".
Препоруке:
18
4
121 недеља, 12 август 2018 17:06
Mitrovčanac
On je personifikacija današnje Srbije.Nadam se da će ovakve protuve brzo nestati,a da će na političkoj sceni Srbe predstavljati čestiti i plemeniti ljudi ,koji od ovakve bagre ne mogu da dišu.On je takva bitanga da ne zaslužuje ni najgoru kritiku.
Препоруке:
12
2
122 недеља, 12 август 2018 17:23
Komunista Uvek
Ovakva izjava je uvod u izdaju RS cim se zavrsi s izdajom KiM. Srbi iz BiH i sire povedite racuna.
Препоруке:
11
3
123 недеља, 12 август 2018 17:34
Onako usput
@ Onako usput (@ Vlado Banja Luka)

Pokušavam da pronadjem razloge za negativne ocene tog komentara. Prvi je razlog, što sam iskreno pohvalio predsednika Dodika. Čudi me da bar komentatori iz RS ne podržavaju svog predsednika. A drugi je, što sam povezao njegovu izjavu, ili predlog za Kosmetsko pitanje, sa zahtevom upućenim njemu od strane državnog vrha Srbije. Bilo bi mi draže da su ovi minusi od SNS botova.
Препоруке:
7
12
124 недеља, 12 август 2018 17:36
Manjaca
Da je pravde ti Bosnjaci nebi trebali nista da predstavljaju u Bosni.Niti da ih se bilo sta pita bez obzira sto cine 50%.Oni nisu drzavotvoran narod kao sto su druga dva naroda.Oni su postali uljezi u Bosni.Onog momenta kad su presli na Islam.I oni shodno tome ne zasluzuju da bilo sta i bilo o cemu da odlucuju.Zato kazem da Dejton nije posten.Bas iz tog razloga jer se uljezima dao mehanizam da majorizuju druga dva naroda.Mi nikad Bosnu prihvatiti necemo u kojoj Bosnjaci imaju pravo da odlucuju o bilo cemu.
Препоруке:
3
15
125 недеља, 12 август 2018 17:51
Ako je verovati izvoru informacije ili dezinformacije?
Opšti broj stanovnika Kosova je 1 739 825, ali bez tri opštine na severu zemlje, od čega 92,93 posto čine Albanci, a 1,47 Srbi. Rezultat je objavila takozvana "Kosovska agencija za statistiku".

Link:

https://www.slobodnaevropa.org/a/kosovo-ima-1739825-stanovnika-srba-skoro-1-5-posto/24715904.html


Poslednji popis na Kosovu i Metohiji održan je 1981. godine, i tada je Kosovo i Metohija imalo 1, 584, 440 stanovnika.
Препоруке:
3
9
126 недеља, 12 август 2018 17:56
RTS o popisu stanovništva na KM
Milion 739 hiljada 825 stanovnika na Kosovu, od čega su 92,93 odsto Albanci. Oko pola miliona manje stanovnika u odnosu na procene UN i lokalnih statističara. Srbi većinom bojkotovali popis.

Na popisu stanovništva na Kosovu registrovano 1.739.825 stanovnika, od kojih su 92,93 odsto Albanci, ili svega 100.000 više nego što je, bar do sada, imalo pravo glasa. Na narednim izborima oko 300.000 glasača manje.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/9/politika/1177988/na-kosovu-17-miliona-stanovnika-.html
Препоруке:
5
4
127 недеља, 12 август 2018 17:58
Sten
Dodice, demantuje te praksa. Pre 1999. su Kosovo i Metohija bili integrisani, pa nije bilo ni 3% Siptarskih poslanika. No ono sto je jos vaznije, Siptari nikada nece ni pristati da budu reintegrisani, tako da bi to bio zamrznuti konflikt ili bolje, status quo. Buduci da i ti ovo znas postavlja se pitanje zasto zastupas ideju cepanja Srbije? Necu da spekulisem, ali tesko je za to naci razlog koji bi te stavio u svetlo boraca za srpske interese.
Препоруке:
20
3
128 недеља, 12 август 2018 18:19
Ел_Команданте
Наивна логика да ако ми пустимо Косово у УН, пустиће и запад Републику Српску да се одвојих од БиХ. Наравно да неће, шта год да незванично (вероватно) шапућу велике силе Додику, од тог посла нема ништа. На страну што шта год да се деси, Србија не сме да се одрекне Космета и никакви трговачки аранжмани ту не долазе у обзир, чак и ако су могући, а овај на који Додик рачуна није могућ.
Све ово сам написао под претпоставком да Додик није као Александар Вучић купљен од стране запада и шиптарске наркомафије.
Препоруке:
18
3
129 недеља, 12 август 2018 18:21
Ах
Шта се чудите када "босанчероси" (нису то сви Срби из Босне али ови који су најгласнији на власти у Београду заслужују итекако овај епитет) воде УДБУ и државу још од Тадића и сада под Вучићем. Само у њиховим ограниченим погледима на геополитику може постојати тупава идеја да ће запад дозволити уједињење Срба преко Дрине са Србијом. Наравно да од тога нема ништа и да ће се отарасити и Додика и РС онда када уз његову помоћ скрате Србију и формално за Косово.Баш бих волео да видим неког како они кажу "србијанског" политичара на власти у Бањалуци или Подгорици. "Не мере...".Нешто је дубоко погрешно са народом који допушта да му делови који су периферија у политици воде државу.Као кад би данас Британију водили Канађани само зато што су истог порекла. Не бива Милораде. Ако смо браћа нису нам ни кесе сестре а камоли наша кућа да је ви делите.
Препоруке:
17
6
130 недеља, 12 август 2018 19:06
Reciprocitet
Jedina ispravna politka Srba u Bih je politika reciprociteta.

Hrvati u BiH mogu imati ista prava kao Srbi u Hrvatskoj.

Herceg-Bosna treba da ima jednake prerogative kao i republika Srpska Krajina.

Samo Bosna i njene institucije sa inteligentnim Srbima u njima mogu odbraniti Srbe preko Drine. Republika Srpska to ne moze uciniti.
Препоруке:
6
13
131 недеља, 12 август 2018 19:16
Mladen
Mile, može li BiH da podnese da potpuno integriše Republiku Srpsku?
Препоруке:
7
5
132 недеља, 12 август 2018 19:47
а нпр. овако:
Зашто људи упорно форсирају отцјепљивање РС од БиХ, па уз то још припајање Србији. Правац којим Србија иде је у толикој мјери погубан и богохулан да је то страшно. Закони у Србији, посебно они који се тичу породице, школства и дјеце су такође антисрбски и нису у складу са нашом традицијом. Република Српкса, која је се не налази под толиким притиском као Србија и која је колико толико слободнија од Србије, ипак је у бољој позицији и умјесто да се ради на конструктивним плановима за будућност, на расту наталитета, на очувању идентитета; умјесто да бодре омладину и стварају услове за останак и опстанак у држави они оплели стару пјесму из 90их. Па јел могуђе? А онда на све то би господин Додик као да зафркне муслимане, тако што ће шуровати са Хрватима... Па зар ми не знамо ко су и шта су Хрвати. Муслимани и Православци су реметилачки фактор на овим просотрима који треба одстранити, а ви се господо моја досјетите ко су Хрвати.
Узмите мало Његоша у руке, Дучића, Достојевског.
Препоруке:
12
4
133 недеља, 12 август 2018 19:47
СССС
Srbi treba da su agresivniji u pogledu volje da sačuvaju svoju teritoriju i u pogledu volje da se ujedine u jednu državu.
Препоруке:
9
4
134 недеља, 12 август 2018 20:02
Gojko
Ideja i plan o razgranicenju sa Albancima i podeli KiM je prvo nastala kod naseg poznatog knjizevnika i prvog predsednika SRJ Dobrice Cosica.U svojoj knjizi "Kosovo" je objasnio sta hoce i koji su mu argumenti.Za njega se ne moze reci da nije voleo svoj narod i da nije bio uman i mudar covek.Kaze u globalu (bez citiranja) da prvo:
1) Treba ostvariti jedinstvo po pitanju Kosova sa svim parlam.strankama i Srbima sa KiM.
2)Postoji Albanski maksimilisticki zahtev koji predvidja KiM plus "presevska dolina".
3)Postoji srpski zahtev da se nista ne prizna i da se celo KiM vrate u okvire R;Srbije.
4)Postoji teritorijalno razgranicenje kao kompromis istorijskog i etnickog prava koji podrazumeva a)postovanje privatne, drzavne i crkvene svojine. b)postovanje demorafskog stanja pre pobune UCK i pre agresije NATO alijanse.Ovo je samo mali deo knjige.Onog koga interesuje problem Kosova je verovato vec procitao ovu zanimljivu knjigu a ko nije treba da je procita,radi diskusije!
Препоруке:
0
15
135 недеља, 12 август 2018 20:33
NS
Jedina ispravna politika prema Kosmetu je drzanje statusa qvo sto je predlagao Kostinica i cekanje boljih vremena. A u jednoj stvari je Dodik u pravu, aktivno ukljucivanje kosmetskih Albanaca u Skupstinu Srbije bi nas pretvorilo u jednu vrstu Makedonije. Pa mi nemamo patriotsku vlast ni bez albanskih glasova, a kamoli sa njima.
Препоруке:
6
11
136 недеља, 12 август 2018 20:45
Manjaca
@ Reciprocitet. Ako cemo se drzati reciprociteta u odnosu prema Herceg Bosni.Onda mozemo slobodno zaboraviti na Republiku Srpsku integrisanu sa Srbijom.Suludo je povlaciti i traziti reciprocitet prema Herceg Bosni zbog Krajine.Krajinu smo izgubili zahvaljujuci megalomaniji Krajiski politicara.Koji su trazili pola Hrvatske da bude pod Krajinom.Krajina je zavrsena prica.Republika Srpska mora da se sacuva i integrise sa Srbijom.To nam svima mora biti prvorazredni cilj.Zbog toga reciprocitet je stetan i nepotreban kad je interes Republike Srpske u pitanju.
Препоруке:
2
10
137 недеља, 12 август 2018 21:03
Каплар
@"nema ih vise od 900 hiljada" .. на својем задњем гостовању на порталу "Правде" г-дин М. Јакшић је изнео детаљне податке о наталитету на Космету. Јакшић тамо говори " 98-е год. на Космету је рођено 30.000 албанске деце , 2017 год. на Космету је рођено 17.000 беба свих националности". Г-дину Јакшићу неизмерно верујем па препоручујем и теби да погледаш тај интервју са њим и за промену чујеш нешто паметно.
Препоруке:
5
3
138 недеља, 12 август 2018 21:18
geras
jel' to mile sondira teren za svog bolesnog i poremećenog zemnlaka po pitanju najnovije sulude izjave - ideje ? još 5 miliona evra za gospodina mileta.
Препоруке:
9
3
139 недеља, 12 август 2018 21:19
Manjaca
@Gojko.Dobrica je bio dalekovid i veoma mudar covek.On je bio jos tad svestan realne situacije na Kosovu.Koja ni malo nije bila povoljna po Srbiju.Ali je predlozio da Srbija pogled sa Kosova usmeri prema Republici Srpskoj.Za koju je govorio da je jedina prava konkretna kapitalna Srpska pobeda jos od 1389.I da se Republika Srpska integrise sa Srbijom kao satisvakcija za gubitak Kosova.Koliko se secam vecinom su ga svi kritikovali u Srbiji zbog tog stava.Jedino Predsednik Milosevic se posredno slagao sa Cosicevim stavom.Jer je predsednik Milosevic uz nase rukovodstvo Republike Srpske.Pravi stvoritelj Republike Srpske.Ja imam Upravo tezu da je Milisevic mnogo zasluzniji za stvaranje Republike Srpske.Nego svi skupa i Karadzic Mladic Koljevic Plavsicka Krajisnik.
Препоруке:
1
21
140 недеља, 12 август 2018 21:21
Lideri
Na pocetku jugoslavenske krize Milosevica sam smatrao za pravog lidera i drzavnika. Onog casa kad je izdao Srbe iz Krajine koje je pre toga huskao na pobunu i zbog cega je i pokojni Raskovic preminuo od jada kad su ga brutalno poceli napadati kao nedavno Ivanovica sa Kosmeta, a danas predstavnike crkve i sve one koji imaju imalo patriotskog i drzavnickog osjecanja, rascistio sam s njegovom politikom. Pokazao se kao tipicni komunisticki lider kojem je funkcija vaznija od svega.
Nakon potpisivanja briselskih sporazuma odmah sam rascistio s Vucicevom i Dacicevom izdajnickom politikom jer su se pokazali pravi ljigavci i sitni izdajnici koji su za razliku od Milosevica, koji je ipak vodio rat i pokusao barem nesto, izdali samo zarad funkcija i prljavog, kao i onaj Nikolic koji je poceo sa platformama o Kosovu pa se na prvi pritisak sklonio kao zadnja fukara. Za pravog lidera Srba zato sam smatrao Dodika, koji nakon ove izjave i dodvoravanja izdajnicima za mene takodjer odlazi u deponiju.
Препоруке:
15
3
141 недеља, 12 август 2018 22:17
Manjaca
Republika Srpska i Srbija to su dva oka u glavi koja moramo integrisati.Sve drugo je sekundarno i nevazno.
Препоруке:
2
22
142 недеља, 12 август 2018 22:27
М.В.
Милораде, изгубио си пет гласова моје породице на предстојећим октобарским изборима у Републици Српској, а на које си увијек до сада могао рачунати.
Препоруке:
23
4
143 недеља, 12 август 2018 22:28
RSK
Manjaca
Republika Srpska i Srbija to su dva oka u glavi koja moramo integrisati.Sve drugo je sekundarno i nevazno.


Sve je to Srbija.
Препоруке:
6
6
144 недеља, 12 август 2018 22:42
RSK
Manjaca
Republika Srpska i Srbija to su dva oka u glavi koja moramo integrisati.Sve drugo je sekundarno i nevazno.


Tačno.
Препоруке:
2
13
145 недеља, 12 август 2018 23:11
Zoki
Mislim da su u ovom momentu lazne ideje i status quo i podela. Nista ne zavisi vise od nas na Kosmetu.
Podela bi nama najvise odgovarala ali realno niko je nenudi.
Status quo znaci neku srpsku Oluju . Smesno.
Max je Zajednica srpskih opstina + priznanje Kosova.
Znaci vucko daje ostavku ili ostaje da vlada kao Djukanovic ili Nedic . On je vec obavio posao . Srbije vise nema na kosovu. Ostace upamcen kao izdajnik u oba slucaja.
I za kraj zamislite nas narod i srpske vodje , 2 puta pobednici u svetskim ratovima a granica na Kopaoniku.ili Hrvate oba puta gubitnici ali sa celom jadranskom obalom dunavom i 3% srba cisto ono kao da imaju nekog da maltretiraju.po potrebi.
Препоруке:
9
9
146 недеља, 12 август 2018 23:51
Samo Sloga Srbina Spasava
@ Zoki
Sto bi pregovarali sa Srbijom ako ce sve biti kako ONI kazu?Stvari su mnogo slozenije. Na silu se moze sve ali ne uvek i ne na duzi rok.Postoji srpski narod na Kosovu, oni proterani , oni na severu i oni na jugu Kosova,a postoji i velika imovina.Treba imati strpljenje i slogu.
Препоруке:
8
4
147 понедељак, 13 август 2018 00:00
Владимир
Не може да се дели глава Лазарева.
Препоруке:
5
3
148 понедељак, 13 август 2018 00:39
Srbin iz Bosne
Ne znam da li mi je jadnije bilo kada ste me na ovom istom mestu prozivali i cak i vredjali (kao da ja imam neki licni interes sto pisem u komentarima...) a o njemu pricali u superlativu kada sam pisao da Dodik nije nikakva srbenda i da sve radi iskljucivo iz licnih interesa i da je nevidjeni lopov ili kada sada citam kako ga upravo za to prozivate i dodajete i milion drugih stvari (kako je neotesan, prost..... a eto bas to nije bio prije dvije godine, nego je bio ,,brate car”) zato sto se odrice kosova. Kakav smo narod to je cudo.... Nije on lopov zato sto je vucicev bot i prica njegovu pricu da treba dati kosovo nego zato sto je LOPOV, a to je bio od kako je dosao na vlast. I nije on bio nikada patriota nego je pricao tu pricu da bi mu ona omogucila da nesmetano bude LOPOV. Moramo nauciti da razgranicavamo stvari i da svakako budemo realniji. P.S. obratite paznju kako kao nagrada odma ide clanak u blicu: Milorad Dodik: ,,spremaju mi 6. oktobar”
Препоруке:
6
4
149 понедељак, 13 август 2018 02:20
Србин црнац, атеиста
Миле мало шири пропаганду из својих интереса. Албанаца има дупло мање него што тврде, што значи да не би имали више од 15%.
Препоруке:
4
2
150 понедељак, 13 август 2018 06:12
Manjaca
@Lideri.Slobodan Milosevic je ulozio sebe potpuno u projekat stvaranja Republike Srpske.Covek je pomagao maksimalno nasu borbu protiv dzihadista.Njegov cilj je bio jasan ali i potpuno kompatibilan. Sa ciljem Srpskog naroda u tadasnjoj Bosni i Hercegovini.A cilj je bio jasan stvoriti Srpsku drzavu na teritoriji Bosne i Hercegovine.I sve uciniti da se taj cilj ostvari i bude verifikovan od velikih sila.Milosevic nije izdao Krajinu.Krajinu je izdalo svojeglavo tvrdoglavo Krajisko rukovodstvo.Koje nije slusalo Miloseviceve savete i predloge. Ali i Krajisnici koji nisu bili spremni masovno da ginu za tu Krajinu.U Republici Srpskoj mi smo masovno ginuli za ostvarenje cilja zvanog Republika Srpska.36.000 Srpski zivota je ugradjeno u temelje Republike Srpske.
Препоруке:
0
8
151 понедељак, 13 август 2018 06:59
Аца
Нешто не видим да срби у Хрватској имају 30 одсто места у парламенту и место премијера? А Хрватска не изгуби легитимитет пред међународном заједницом. Сви ми знамо на који начин ће КиМ бити враћено, а у том пакету иду и одређене последице.
Препоруке:
4
3
152 понедељак, 13 август 2018 07:51
Zoki
Za samo sloga srbina spasava

Postojala je imovina Srba u hrvatskoj, stednja u ljubljanskoj banci. Pa nista.
Oni koji ostanu na kosovu bice asimilovani kao u albaniji a crkve ce biti unistene.
Jel mozes sebe i svoju decu da zamislis dole?
Mi smo imali sanse za isto i propustili. Cao.
Imamo srece da je muslimana u raskoj malo inace bi i tu naj.....
Raditi se o ovome:
Kad Srbi pobede dobiju sugoslaviju a kad izgube beo pasaluk.

AV je izdajnik ali ipak radi u skladu sa snagom i mentalnim sklopom naroda.
Препоруке:
1
6
153 понедељак, 13 август 2018 08:38
Hemus
Da ostane status kvo.
Zašto?
Zato što pregovore vode bitange iz Beograda, Prištine i Brisela, uz bitangu iz senke ( SAD i Nato).
Te bitange su privatizovale države, unije, medjunarodne institucije itd.
Vladaju, upravljaju manipulacijama i bezočnim lažima. Lažu oko svega. ( komentator "tri tačkice" je ukazao na blerovsku i slične "logike" kao razradjene i širom sveta proširene metode manipulacije).
Nosilac suvereniteta države je narod. Ali države su nam oduzete uz objašnjenje da je to za naše dobro.
Kako Vučić vlada u Srbiji, tako vlada Tači na Kosovu, Milo u CG, Rama u Albaniji, Zaev u Makedoniji, Borisov u Bugarskoj, Natolinda u Hrvatskoj, Mejova u VB, Merkelova u Nemačkoj...
Vučić rasprodaje državu. Sve. Od država se prave teritorije sa razvlašćenim i upropašćenim i sludjenim stanovništvom.Drže narode pod kontrolom tako što ih, izmedju ostalog, huškaju jedne na druge.
Povika na vuka, a lisice meso jedu.
Препоруке:
7
1
154 понедељак, 13 август 2018 08:45
Manjaca
Republika Srpska ce biti samostalna i ujedinjena sa Srbijom.Bez Srbije ili sa Srbijom.Mi uglavnom necemo jos dugo na silu ziveti u balijanistanu zvanom Bosna i Hercegovina.Bosna nije nasa drzava nasa drzava je Republika Srpska.
Препоруке:
1
7
155 понедељак, 13 август 2018 08:54
Manjaca
@Zoki.Tacno sugoslavija nas je unesrecila.E da nam vise niko takve sugoslavije vise nebi nametao.Neophodno je ujediniti Republiku Srpsku i Srbiju.Republika Srpska je Srpska Sparta.Da smo imali 1941 Republiku Srpsku nebi ustase pobile u Jasenovcu 700.000 Srba iz tadasnje Bosne i Hercegovine.Ujedinjenje je spas za sve Srbe.Republika Srpska i Srbija.
Препоруке:
1
7
156 понедељак, 13 август 2018 08:55
Hemus
A što se tiče Albanaca i suživota....
Pita li Tači nešto Albance?
Briga li je njega za svoje sunarodnike?
Shvataju li Albanci svoj položaj?
KiM je jedan privatni posed u rukama mafijaša, albanskih, zapadnih i srpskih.
I Srbija je privatni posed. Nije država. Vučić je razdržavio i prisvojio.
Ovi mafijaši trguju.Trguju narodima, državama, životima, a ne samo oružjem, drogom, energentima, novcem... Ta trgovina se zove politika.
Kažemo da danas u svetu nema ideologije. Nema. Šta će trgovcima, mafijašima ideologija?
Njima su dovoljni razradjeni marketinški trikovi.
Kako prodaju prašak za veš, tako prodaju i sve drugo.
Ista metoda, samo se nasnimaju reklame prilagodjene tržištima i upakovane u odgovarajuće jezičke slogane.
Stotinama godina živimo sa Albancima. Saradjujemo i bijemo se. Snašli bi se mi jedni s drugima da nismo svoje živote stavili u ruke banditima i madijašima.
Препоруке:
1
4
157 понедељак, 13 август 2018 09:10
Горштак
Један милион је осмина од 8 милиона, а то је 12,5%, а не 30%.

На изборима У Србији гласа око 3,5 милиона људи, а на КиМ око 470 000 (од тога око 50 000 за "српску" листу). То све скупа даје око 4 милиона гласача д којих су свега 400 000 гласови Албанаца. Значи - имали би 10-12% посланика у парламенту (25-30 посланика на 250), и то све албанске партије заједно.

P.S. Уз то, Албанци воле да гласају дупло. Долазе из Приштине у Медвеђу организовано аутобусима да гласају иако ту не живе, па са Косова иду и у Македонију и у Албанију да гласају јер су одатле дошли ко зна кад а још увек су на списку. *** Њихов број је највећа мистерија на свету, уз проналазак точка и нестанак диносауруса.
Препоруке:
6
2
158 понедељак, 13 август 2018 09:13
простаклук
@Reciprocitet
Hrvati u BiH mogu imati ista prava kao Srbi u Hrvatskoj.

Тешко да би се међу београдском културно-просветном елитом могао наћи неко ко би прихватио тако безобразно поређење. Шта ви мислите, децу лепо васпитавају.
Препоруке:
0
3
159 понедељак, 13 август 2018 09:23
Hemus
A ovo što Dodik priča......to je ono:" vaše belo, biće belo, ako ga operete ovim....( ili kako to već ide)....kupite već danas na akciji..."
I mnogi misle ako ne kupe, da njihovo "belo neće da bude belo" i da će onda da lipšu, jer im je utuvljeno u glupe glave da se sve u životu vrti oko beline belog veša.
To je moć reklame. A ta moć samo radi na isključenom mozgu.
Mile snima reklame u Vučićevoj produkciji.
Препоруке:
4
2
160 понедељак, 13 август 2018 09:47
Rezime
Dok Srbin ne bude imao volju da ponovno ratuje za oslobođenje i ujedinjenje srpskih zemalja sve je "prazna priča". Očigledno Srbin je nakon 1995 i 1999 godine i previše izgubio na samopouzdanju, pa dok se to ne promeni, niko neće previše tespektovati srpske nacionalne interese.
Препоруке:
4
5
161 понедељак, 13 август 2018 10:03
Београђанин
Боље да се држи става да ће на столицу Косова у УН затражити столицу Српске у УН.
Препоруке:
3
2
162 понедељак, 13 август 2018 10:05
Rezime
Ako uzmemo da je srpski nacionalni cilj, vratiti Kosovo i Metohiju ne može bez rata sa celim albanskim nacionalnim korpusom jer nema više granice između Kosova i Metohije i Albanije. Dalje ujedinjene Republike Srpske sa Srbijom opet bez rata ne može uz mogućnost da se ostvari nacionalni cilj ili izgubi i ono na čemu se danas. Republika Srpska Krajina i njeno vraćanje, isto, rat i neizvjesnost. Bez rata ništa, drugi neće dati svojevoljno da bi se ostvarili srpski nacionalni ciljevi.
Препоруке:
2
6
163 понедељак, 13 август 2018 10:29
Rezime
Ratovima 1912. i 1913. godine se postiglo ujedinjenje stare i jućne Srbije u Kraljevinu Srbiju (Makedonija i Kosovo i Metohija), ratovima od 1914 do 1918 godine se postiglo oslobođenje i ujedinjenje srpskih zemalja zapadno od Drine i južna srpska zemlja Crna Gora. Čak se prebacilo i daleko na zapad do Triglava (što nije i bilo nužno), ali tada je snaga srpskog oružja bila na vrhuncu a volja za ratovanjem nije bila upitna. Danas Srbi čekaju da im neko nešto vrati onako iz milosti? Nema od toga ništa, ako Srbin nema volje da ponovo ratuje, niko mu ništa neće vratiti onako da se smiluje.
Препоруке:
1
6
164 понедељак, 13 август 2018 10:31
Goran5
Srbija ima oko 6.800000 glasača, a Šiptara ima oko 1.000000. Dakle ukupno 7.800000. U Šiptarske glasače nikako se ne mogu računati oni koji nemaju Srpsko državljanstvo, odnosno doseljenici iz Albanije. Procenat glasača je 87% Srbi 13% Šiptari. Gde je tu 30% Šiptara u srpskom parlamentu?
Препоруке:
6
1
165 понедељак, 13 август 2018 10:58
Manjaca
@Rezime.A zasto bi mi uopste vise ginuli kad smo ipak sacuvali naj veci deo teritorija?Stvorili smo Republiku Srpsku prvu Srpsku drzavu zapadno od Drine.I sacuvali smo Srbiju Izuzev Kosova.Vojvodina je sacuvana Raska takodje.Nema potrebe vise uludo ginuti bar ja tako mislim.Treba samo ujediniti Republiku Srpsku i Srbiju i to je to.Time bi ujedno i resili Srpsko pitanje na Balkanu.
Препоруке:
0
11
166 понедељак, 13 август 2018 11:40
Rezime
Manjaca
@Rezime.A zasto bi mi uopste vise ginuli kad smo ipak sacuvali naj veci deo teritorija?Stvorili smo Republiku Srpsku prvu Srpsku drzavu zapadno od Drine.I sacuvali smo Srbiju Izuzev Kosova.Vojvodina je sacuvana Raska takodje.Nema potrebe vise uludo ginuti bar ja tako mislim.Treba samo ujediniti Republiku Srpsku i Srbiju i to je to.Time bi ujedno i resili Srpsko pitanje na Balkanu.

Glavno je da si ti sačuvao svoju kuću i da živiš u svojoj opštini a to što su Srbi u RSK ostali bez svoga i na Kosovu i Metohiji bez svoga i na drugim mestima u Federaciji BiH bez svoga.
Treba ujediniti, samo imaš li ideju kako ćeš ako ti drugi ne daju bez rata? Kad ti drugi kažu, čik izvoli pokušaj ali ćeš dobiti rat? Znači nije baš "uludo" ako ne možeš drugačije ostvariti nacionalni cilj. Ti bi to onako "imam pravo i bude", da je moglo tako ne bi se ratovalo ni u periodu od 1991 do 1995 i 1998 i 1999 godine jer svi su "govorili isto da imaju pravo", kako Srbi tako i drugi.
Препоруке:
4
5
167 понедељак, 13 август 2018 11:52
Manjaca
@Rezime.Mozemo bez rata ujediniti Srbiju i Republiku Srpsku.Samo slozni moramo biti i mi u Republici Srpskoj i vi u Srbiji.Ovo nisu devedesete danas su na Srpskoj strani.Rusija Kina Izrael Austrija koje bar nas u Republici Srpskoj podrzavaju.Tramp je na Srpskoj strani njegov savetnik Stiv Benon takodje.Tramp i Putin su voljni podrzati Srpsko ujedinjenje.Potrebno je da mi Srbi cvrsto stanemo iza svojih zahteva.Jer ne zaboravi niko ne simpatise ove dzihadiste u Sarajevo.Svi ih se groze pocev od Izraela do Austrije.To je jak dzoker u nasim rukama kojeg moramo iskoristiti.Putin ce ucutkati Erdogana bude li Erdogan se nesto bunio na ujedinjenje Srbije i Republike Srpske.Imamo mi jake saveznike da realizujemo nas plan o ujedinjenju.
Препоруке:
1
6
168 понедељак, 13 август 2018 11:55
Onako usput
Juče sam u komentarima pokušao da predvidim mogući rasplet problema sa Kosovom i Metohijom. Nisam se osvrtao mnogo na Dodikovu računicu sa procentom učešća Albanaca u organima vlasti države Srbije. Nažalost, komentari su ocenjivani i negativno. Komentatori i čitaoci su većinom idealisti. A ja sam pokušao da budućnost sagledam što realnije. Da kažem ono što Srbija mora da uradi radi vraćanja svoje pokrajine Kosova i Metohije. To nije samo teritorija. Tamo žive brojni ljudi. Ti ljudi očekuju da se stanje uredi po novim standardima demokratije. Podsećanje na ono što je nekada bilo, ne može da nam previše koristi. Posle ovih godina moramo da izvučemo neke pouke. Svakako da se moramo držati Ustava Srbije. Izjava predsednika RS Dodika je prilagodjena sadašnjem razmišljanju, a možda i planiranju, u vrhu vlasti u Srbiji. I doživeo je da ga komentatori nazovu raznim imenima. Na njega se sručio sav gnev, koji je namenjen i vrhu vlasti u Srbiji sa Vučićem na čelu. Treba uvek biti objektivan.
Препоруке:
8
7
169 понедељак, 13 август 2018 12:08
Rezime
Hipotetičko pitanje, kako ćeš sprečiti ove a linku, ako zaista budu tako ludi da idu do kraja u svojim namerama koje sada navode, link:

http://www.nspm.rs/hronika/riza-haljimi-pripajanje-presevske-doline-kosovu-predstavlja-ostvarivanje-dugotrajnih-ambicija-albanaca-sa-ove-teritorije.html


Hoćeš li morati izvesti vojsku, policiju?

Drugo hipotetičko pitanje, ako eventualno postaviš "granicu" i pasošku kontrolu na "liniji razgraničenja" između Federacije BiH i Republike Srpske (naprimer na putnim pravcima u Doboju i dr), šta misliš da bi se desilo? Kako bi te oni pokušali sprečiti da ne bude granice?
Препоруке:
0
2
170 понедељак, 13 август 2018 12:21
Marko
Kakve ovaj Dodik ima veze sa Srbijom. Neka rešava svoje probleme...
Препоруке:
6
2
171 понедељак, 13 август 2018 12:26
Deni
Možete vi ujediniti RS i Srbiju ali morate računati na žrtve. Kolike, to niko ne zna. Pokušajte pa da vidimo.

Na miran način nećete nikada, to je obično zamajavanje.
Препоруке:
0
7
172 понедељак, 13 август 2018 13:06
Manjaca
@Deni.Kad se Srbi i Hrvati udruze vas muslimane se nista pitati nece.Mi Srbi sigurno sami necemo krenuti u odvajanje.Isto ce i Hrvati uraditi.Paralelno mi i Hrvati cemo to izvesti.I sta cete vi muslimani tad poduzeti? Nista kukacete i trazicete pomoc od Erdogana.Koji nece smeti pisnuti od Putina i Netanjahua.Pomirite se sa cinjenicom da mi ne zelimo ziveti u Bosni u kojoj se Bosnjaci nesto pitaju.Svati Bosna ce biti po meri Srba i Hrvata ili je nece biti.Sad birajte.
Препоруке:
2
6
173 понедељак, 13 август 2018 13:23
СССС
Manjaca ja ne razumem odakle kod tebe tolika vera i poverenje u Hrvate? Hrvati su 1941 do 1945 godine činili šta su činili, 1991 do 1995 činili šta su činili i uvek više makar i u licemernom savezništvu bili sa nehrišćanima a kontra hrišćana pravoslavnih i ti opet zapeo "braća hrišćani". Ili si politički naivan ili, šta?
Препоруке:
5
2
174 понедељак, 13 август 2018 13:35
Ročnik
Pozdrav susjedi. Vidjeh zanimljivu temu pa da se uključim. Mislim jesmo neprijatelji ali možemo govoriti otvoreno, zašto ne.

Nama je svejedno, ali nije mi jasno kako tako olako dajete teritorij koji je dio vaše povijesti. Narod bez povijesti nema oslonac ni moralnu snagu da izdrži.

Što se tiče Republike Srpske vidim ima ovdje naivaca pa vjeruju u nekakve sporazume šta li. Mi ćemo sve učiniti da vratimo Posavinu i još neke krajeve u naše ruke ako do otcjepljenja dođe.

Svaka čast narodu tamo ali imamo i dosta nreaščišćenih računa sa RS. Npr popalili razrušili i opljačkali su nam pola Hrvatske. Sa Srbijom nemamo nekih problema. Neka nitko ne zamjeri, zašto da se lažemo.

Svako dobro i napravite što je najbolje za vas.

P.S. i da, Dodik radi protiv vas. Ima dokumentacije, prisluškivanih razgovora.. Ali vi to ionako već znate
Препоруке:
1
5
175 понедељак, 13 август 2018 15:07
Manjaca
@Rocnik. Ako to pokusate uradili.Onda puca nas savez sa vama.I tad postaje legitimno da vratimo Drvar Grahovo i Glamoc u okvir Republike Srpske.Pa cete opet imati Srbe na kriticnom mestu za Hrvatsku. Nije to bas tako kako ti mislis.
Препоруке:
1
3
176 понедељак, 13 август 2018 16:05
Србин са ове стране Дрине
Е моји босански Срби. Прелиставао сам коментаре поводом чланка вашег председника Додика. И сада видим колико је тешко бити председник таквим људима. Ви не схватате да је ваш Додик прави "Јаблан" из приповетке Петра Кочића. Ви, уместо да се поносите са њим и његовим делом, бацате се дрвљем и камењем на њега. Изгледа вама одговара неки други, као Никола Поплашен, па да вам га Високи представник УН мења по свом расположењу. Мућните мало главама и размислите о томе.
Препоруке:
7
4
177 понедељак, 13 август 2018 18:45
Za 'Srbin sa ove strane Drine'
Jel to ti gotiviš čoveka koji već decenijama bogati na grbači sopstvenog naroda, pod čijom vlašću zataškavaju ubistva srpske omladine. jadno
Препоруке:
2
2
178 понедељак, 13 август 2018 19:34
Србин са ове стране Дрине
@ Za 'Srbin sa ove strane Drine'

Не "готивим" ја никога. Само се питам одкуд таква нагла промена расположења према Додику? Није ваљда зато што размишља као његов земљак Вучић? Уосталом, ваш председник, ваша брига. Ми имамо своје бриге.
Препоруке:
5
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер