понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Александар Вучић: Неопходно што пре наћи решење за питање КиМ; Народ ће имати прилику да се изјасни о решењу; У Резолуцији 1244 се не помиње Србија, већ СРЈ и садржи неповољне ствари по нас

Kоментари (97) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 07 август 2018 11:49
R
Ovaj mora hitno kod lekara !
Promocija kapitulacije i sirenje defetizma nije posao predsednika !
Nema opravdanja za veleizdaju i drugog naziva !
Zemlja bez zastite ustavnog poretka nemoze ocekivati nista drugo od ove bede !
Препоруке:
187
6
2 уторак, 07 август 2018 11:52
Деда Миле има фарму
Мора да му је птријарх одржао јако вакело!Као и увек, на крају - ништа! Сад лепо да га питају: зашто је уопште и сазивао конференцију кад није рекао ништа?
Препоруке:
134
6
3 уторак, 07 август 2018 11:53
TITO
NA ULICE NARODE.
VELEIZDAJA
Препоруке:
175
8
4 уторак, 07 август 2018 11:55
харун ал рашид
Косово и Метохија су отети силом, они који су га отели знају да све док српско руководство не призна отичимачину, то није и не може бити законски њихово. Нема признавања отимачине и крађе! Не могу нас због тога бомбардовати, не могу нас због тога избацити из ЕУ у коју нас никада неће ни примити.
Према томе, ситуација уопште није критична по нас, критична је по шиптаре и НАТО терористе, јер отето нису озаконили нити то могу.
Српска црква поново јасно и гласно да иступи са обавезујућим ставом да су Косово и Метохија неотуђиви део државе Србије и да запрети бацањем анатеме на државно руководство које би било каквим поступком признало отимање Косова и Метохије од Србије уз помоћ бомби, осиромашеног уранијума и хиљада мртвих Срба.
Препоруке:
138
7
5 уторак, 07 август 2018 12:06
nikadsnobom
..Jadno i bedno..Destruktivno i defetisticki..Isprazno,nategnuto,..dosadan govor bez jasnog povoda..Ponovljene iste fraze o "stranim investicijama" i "boljoj buducnosti",..ako se "oslobodimo" Kosova i Metohije,..a sve u cilju pripremanja javnosti na kapitulaciju..Ono sto je vidljivo,to je da sam Vucic deluje sve jadnije i bednije i sve vise farsicno dok pokusava da ubedi javnost u "neminovnost" buducih poteza vlasti..
Препоруке:
148
8
6 уторак, 07 август 2018 12:15
ел србињо
на неважно питање о положају хрватске мањине у србији каже како се припремио за то и говори податке. значи да је знао да ће му то питање поставити. изрежирана и строго контролисана конференција за штампу.
Препоруке:
115
5
7 уторак, 07 август 2018 12:18
Causa Spectandum
KRAJ!
Препоруке:
88
4
8 уторак, 07 август 2018 12:26
Ђорђе
Ово ме подсећа на оне најгоре рекламе које нам представљају све као да је баш сада прави тренутак, последњи тренутак, итд. То су манипулације. Лаж. Као, ако то не купимо сада, нећемо моћи више никада. Капиталистичко зло. Тако и ови политичари, баш у улози ко зна чијег капитала, лажу како то морамо сада и то баш тако како они кажу. Као да сутра не постоји. Као да су они Бог, а нису. Све је црно, само су они решење. Да могу да нас сатру и поробе већ би то урадили. Боре се за неке руде, за неки геостратешки положај, за мутне послове, за ко зна које ствари, а успут им ништа није свето.
Препоруке:
114
6
9 уторак, 07 август 2018 12:26
Defetizam
"Највећи проблем по нас у 1244., а Албанци срећом нису знали да на прави начин то искористе, је Члан 11, у којем се оставља могућност да се грађани Косова изјасне о статусу на референдуму. Девет година од Рамбујеа Албанци без правно валидног референдума донели су одлуку позивајући се на одлуку из 1999., која је била противправна у сваком погледу", објаснио је он.


Pa eto rekao si im, nije ni sada kasno da se izjasne na referendumu?
Препоруке:
99
2
10 уторак, 07 август 2018 12:28
Aleksandar
Ko li mu je samo smislio tu glupost da je Rezolucija 1244 "nepovoljna po nas". Ovaj ne samo sto je notorni ludak, vec i sve nas smatra za jos vece ludake.
Препоруке:
149
6
11 уторак, 07 август 2018 12:31
Guru
Narod će imati priliku da se izjasni, ali nikako da se pita ili odluči.
Препоруке:
90
10
12 уторак, 07 август 2018 12:46
Moki
Ono kad stavis Zoranu Mihajlovic i Kosovo i Metohiju u isti kos... treba li dalje?
Препоруке:
77
13
13 уторак, 07 август 2018 12:47
Мики
САД = НАТО = ЕУ = зло

Јашари = Тачи = Харадинај = терориста

Вучић = Дачић = Љајић = издајник

Путин = Лукашенко = Асад = државник

Космет је Србија.
Препоруке:
100
11
14 уторак, 07 август 2018 12:48
Хрватска је Србима учинила Олују,а Србија се све по списку одужила
Зар је кинески амбасадор незналица?
Или Путин..
Сви они који упозоравају на нужност решавања питања Косова и Метохије у складу са резолуцијом 1244 су незналице или демагози?
Или је то самопроглашени најбољи студент права.
О министарки у влади премијера Брнабића,разговараће се у странци!?
Тако је то кад је председник државе,председник странке и када си повезан или ниси.
Тито и остали диктатори су слично поступали са"дисидентима"у својим редовимс.
Али и он се обрачунавао са"мангупима у својим редовима"али то Вучићу не одговара.
Ако је већ набројао шта је све Србија(по Ахтисаријевом плану)уложила у Космет и Србе у периоду владавине снс-а,могао је поменути шта је уложила у Албанце и"албанску државу":
Судство,полиција,граница,гранични прелази,царина,телекомуникације,катастри,изборни закони,подршка Тачију и Харадинају да дођу на власт(српска листа подржала ућк)цивилна заштита,лична документа и таблице,разграничење са Црном Гором и визна либерализација..
Препоруке:
82
14
15 уторак, 07 август 2018 12:49
Miomir
Ughhhhh ala cemo sad da mu pokazemo sa zestokim komentarima,ima ,AVAV da ne spava veceras. :)
Da vidimo sta ima da kaze patriotska ,opoziciona opozicija,zivo me interesuje dokle seze njihov prag tolerancije.Ko ce da nas povede? Ovaj tip I cela njegova kula of karata PADA ako izadje 50 000 na ulice I ne mice se nikud 24 sata,pobegli bi glavom bez obzira,ali avaj, sindrom zarobljene ptice u kavezu,ne ume I ne sme da poleti,moze jos 6 godina zestokih kritika na internet portalima,em je efikasno,em deluje (da se AV jako zabavlja I zeza).
Ajoj ,preci nasi,nemojte nam oprostiti nikako,ne zasluzujemo nista.
Препоруке:
62
7
16 уторак, 07 август 2018 12:49
olosh
"За разлику од њих који су ишли да се додворавају по центрима моћи, ја сам о резолуцији 1244 говорио и Пенсу, Меркеловој и Макрону. Све то има у службеним белешкама. Они ни да помену нису смели", рекао је Вучић.

Sta si im govorio, ovo isto sto i nama? Da se ne pominje Srbija nego SRJ i da je nepovoljna po nas. Hrabro.
Препоруке:
80
2
17 уторак, 07 август 2018 12:49
Овако је било
Бљување, пљување, лагање, измишљање.

Нисам гледао од почетка, али после пар минута ми је постало јасно да Вучић као и сви његови "функционери" се јавно обраћају психијатрима због сопствених менталних поремећаја.

Биће нас милион мање наши људи не да неће да се враћају на Косово, него неће ни у градове по Србији, и да одлазе у свет.
За време "злог ДОСа" исељавало се просечно 24000 становника (већином избеглица). Вучић је поставио рекорд од 60 хиљада годишње са укупно 275000 исељених 2012-2017 старости 24год.

Када је лудак Вучић изјавио да ће "његово решење" за Косово и Метохију бити "најбоље икада", престао сам да гледам.

Да су живи Српски хероји из Треће Срске армије превођени Генералом Божидаром Јанковићем, да "објасне" издајничкој фукари Вучићу које је најбоље решење за Косово и Метохију.

За Србију су више учинили волови који су вукли Српске топове у ослобађању Косова и Метохије 1912. године

него Вучић, Дачић, Шешељ са највећом антиСрпском фукаром
Препоруке:
85
24
18 уторак, 07 август 2018 12:54
Morlak
Ovoga treba pod hitno zanavek odstraniti od politike. Inače smo svi gotovi!
Препоруке:
90
4
19 уторак, 07 август 2018 12:58
Овако је било
Defetizam
"Највећи проблем по нас у 1244., а Албанци срећом нису знали да на прави начин то искористе, је Члан 11, у којем се оставља могућност да се грађани Косова изјасне о статусу на референдуму. Девет година од Рамбујеа Албанци без правно валидног референдума донели су одлуку позивајући се на одлуку из 1999., која је била противправна у сваком погледу", објаснио је он.

Pa eto rekao si im, nije ni sada kasno da se izjasne na referendumu?

Вучић јавно признаје да је био издајник још 1999. године као члан владе Србије, која је прихватила ултиматум Черномирдина и Ахтисарија, капитулирала у Куманову што је резултирало Рез.1244

То ради свестан да ће ментално поремећени "титићи", "слобићи", "шешељићи" и "вучићи", све учинити да капитулацију "одбране" као "победу мира"

Издајник признаје да је омогућио шиптарима државу и да им помаже 1999 и 2012-2018 да легализују "државу" у УН.
Препоруке:
63
30
20 уторак, 07 август 2018 13:11
geras
bolesnik.
Препоруке:
75
3
21 уторак, 07 август 2018 13:14
nenad
Vazno je da narod veruje Vucicu.
Sto mu vas sacica na NSPM ne veruje, nema veze.
Препоруке:
41
37
22 уторак, 07 август 2018 13:15
Srbi znajte, ako me ne sprečite, u inat vama, Srbiji, Rusiji i Kini kao Merkelin papučar, Blerov i Klintonov učenik u dogovoru sa mojim uranijumskim prijateljima i SNS - ovcama što pre rasparčaću i rasprodaću Srbiju, jer sam pošten kao kriminal.
Ubedjujem vas da nam država nije potrebna. Na sve sam spreman radi vlasti. Izgubio sam pamet, ne znam šta radim i zato sam se u Zagrebu fotografisao se ispod portreta ustaškog vikara Stepinca, koji je radio za one što su pobili stotine hiljada Srba, Jevreja, Roma, antifašista i članove moje familije. Tako ću se pokorno boriti za Veliku Albaniju i za tihi nastavak egzodusa Srba. Na tome ću defetistički insistirati, kao što Zapad podržava Hrvatsku u slavlju pogroma i genocida nad Srbima. Nisu vama lenčugama, već su meni prijateljski zapadni andjeli omogućili da budem Grandiozni Izdajnik i da referendumom predam Kosmet šiptarskim teroristima Tačiju i Haradinaju, da rasprodam Srbiju, ponizim sebe i da vas uvedem u EU rajh. Ima da rintate kao ponosni robovi i u pelenama za 20000 dinara. Sve što ste radom gradili decenijama predaću stranim i domaćim kapitalistima. Vama koji me niste podržali kada sam bio za nemačku parolu 100 za 1 tako ću se osvetiti.
Srbija mora da umre! Živela Nemačka!
Препоруке:
89
5
23 уторак, 07 август 2018 13:15
precanin
...opa! istice mu vreme koje je dobio da odradi posao koji su mu dali i za koji je placen...sad nema nazad a vreme istice...ako narod i dalje ostane narkotizovan e onda posao moze da se prosiri na Rasku oblast,Vojvodinu i ko zna koje jos delove...KAKO RADILI TAKO NAM I BOG POMOGAO!
Препоруке:
78
3
24 уторак, 07 август 2018 13:18
Деда Миле има фарму
Као у оној народној пословици, цитирам: "Магарац у Цариград, магарац из Цариграда!" Е тако и ово, будала пре конференције, будала после конференције!
Препоруке:
81
4
25 уторак, 07 август 2018 13:28
Форевер Јанг
"ја бих сад решио то питање али ми устав не дозвољава"!!!!!!!!!!!!
Замислите да један председник који се заклео на Устав ово изговори! Страшно!
Препоруке:
96
2
26 уторак, 07 август 2018 13:32
раја
Еј квислингу у састав СРЈ ушле су Србија и Црна Гора, касније названа СЦГ. Није "косова" ушло као некакв трећи члан већ је оно ушло у СРЈ у саставу Србије. Према томе тамо где пише СРЈ читај Срибја, а не како теби квислингу одговара да браниш своју злочиначку политику против наше државе.
Препоруке:
89
4
27 уторак, 07 август 2018 13:41
Zašto
Nenade@zašto ti se toliko sviđa da budeš dvorska luda?
Препоруке:
44
12
28 уторак, 07 август 2018 13:42
Све је речено
ништа обављено.
Гузице на улице!
Препоруке:
62
4
29 уторак, 07 август 2018 13:43
A niko da ga priupita...
Nikako da ga neko pita kako to misli da potpisuje bilo kakav novi papir (dogovor, sporazum, sta god) sa secesionistickim predstavnicima Siptara sa Kosova i Metohije, i sa predstavnicima zapadnih zemalja koji podrzavaju i podsticu siptarske secesioniste, kada oni, kako Siptari tako i njihovi zapadni mentori, nisu ispostovali niti jedan od do sada potpisanih papira, ni Rezoluciju SB UN 1244 ni briselske sporazume. Ozbiljan i odgovoran drzavnik takvima vise nikada ne bi poverovao, ne bi se upustao u nove dogovore sa onima koji ranije dogovoreno ne postuju, a kamo li da im ustupa deo teritorije svoje zemlje. Takvom "drzavniku" ubrzo ce neki novi secesionisti da serviraju nove predloge dogovora o ustupanju drugih delova njegove zemlje...
Препоруке:
51
3
30 уторак, 07 август 2018 13:45
gandra
dokon covek - ne zna sta ce sa sobom pa gnjavi sa jednom te istom pricom iz dana u dan, iz sata u sat- posto zivi jako skromno i nema para za letovanje - predlazem da se pocnu skupljati dobrovoljni prilozi da mu omogucimo dvonedeljno letovanje - da i mi srbi malo danemo dusom od ove napasti
Препоруке:
45
2
31 уторак, 07 август 2018 13:46
пензионер Цвико
Кратки коментар: овај млати празну сламу, и то подуже. Но он није проблем, већ ми који га трпимо заједно са његовом празном сламом.
Препоруке:
57
3
32 уторак, 07 август 2018 13:47
Volim jesti cvarke
Ovo je u pravu u vezi ZSO ako je formiramo jednodtrano.Da preti Albanska akcija na Severu KiM u koju se VS nece moci a ni smeti mesati.Kompromis se po cenu svega mora naci.E sad sta je to sto bi zadovoljilo i Srbiju i Kosovo danista kompromisa dodje.Misljenja sam da je to ipak razmena teritorija.Vucic je vec nekoliko puta ponovio da je Sever KiM za Srbiju crvena linija ispod koje nece ici.Logicno je da ce Albanci za gubitak Severa KiM traziti Bujanovac Presevo Medvedju to se samo od sebe namece kao resenje.Resenje po principu vecinski Srpski Sever KiM za vecinski Albanski Jug Srbije.Kosovo tom razmenom teritorijalno nebi bilo umanjeno.A Srbija bi dobila kakvu takvu satisfakciju za gubitak Kosova.To je ono bolje ista nego nista u vezi Severa KiM.
Препоруке:
4
72
33 уторак, 07 август 2018 13:53
rex
za nas narod vaznija je situacija u Parovima nego na Kosovu.
Препоруке:
60
2
34 уторак, 07 август 2018 14:04
Ne moze Vucic referendumom!
Ne moze Vucic nikakvim parcijalnim referendumom da promeni Ustav Srbije u delu koji se odnosi na, od Siptara i NATO okupirano, nase Kosovo i Metohiju. Ako namerava da menja granice Srbije, Vucic i njegova vlast moraju da napisu novi Ustav, iz njega izbace Kosovo i Metohiju kao juznu srpsku pokrajinu, i da takav predlog Ustava stave na referendumsko glasanje. Da bi takav predlog prosao, potrebna je vecina od dve trecine glasaca...
Препоруке:
38
1
35 уторак, 07 август 2018 14:05
чисто онако
У Резолуцији 1244 се не помиње Србија, већ СРЈ и садржи неповољне ствари по нас

Чита ли ово тужилац за ратне злочине против Срба?

Зашто је онда влада потпредседника Шешеља, Николића са министрима Вучићем, Гојковићком, Табаковићком заједно са скупштином Србије прихватила ултиматум Черномирдина и Ахтисарија и капитулирала и повукла Српске трупе са Косова и Метохије.

Ако је то тачно зашто се "патриоте" Вучић, Дачић, Шешељ, Вулин са "српским радикалима" нису побунили и одцепили се од СРЈугославије одбијајући капитулацију владе СРЈугославије и председника СРЈугославије.

Жалећи се на Рез. 1244 Вучић се жали на сопствену издају целих 90тих и до сада.
Препоруке:
32
20
36 уторак, 07 август 2018 14:09
Vladimir M.
Nevazno ko govori,vec sta se govori (mada niko normalan ne bi kao Av-e nudio,poklanjao teritorije i predstavljao sve kao normalno-ni Ceda nije toliko naivan i nepromisljen).

" Mi " smo ratovali,pregovarali i ne moze,ne ide-mora se doneti odluka (U INTERESU MIRA,koliko god svima patiotima/nacionalistima to smetalo i verovatno sada psuju,u najboljem slucaju)-godine 2008.(kako je lepo primetila jedna ugledna novinarka,sa desnih pozicija) Srbija se prakticki odrekla Kosova (skoro referendumom).

Kostunica je izgubio od Borisove licemerne politike Kosovo + Evropa (sto se znalo da je neostvarivo i sto je narod prihvatio,na neki dvosmislen nacin-ipak je smeksan taj,i po istrazivanjima o Kosovu,ekstremni srpski stav).

Treba izvuci neko resenje (ali podela,korekcija je opasna,losa,glupo resenje,koje bi samo izazvalo nove sukobe na svim prostorima)-neku minimalnu vezu ako je moguce zadrzati (opet mislim da je ona prica o uniji,prihvatanju Kosova u UN sansa-a sutra je sve moguce)
Препоруке:
4
24
37 уторак, 07 август 2018 14:12
Volim jesti cvarke
Zato smatram da nije realno vezati slucaj KiM za Republiku Srpsku.Amerikanci da su to hteli mogli su jos 1995 dozvoliti prikljucenje Republike Srpske Srbiji.I tako nekakav balans pravde uspostaviti.Ili naj kasnije to su mogli dozvoliti odma 1999 kad su NATO trupe usle na KiM.Medjutim oni to nisu dozvolili a tesko da ce ikad tako nesto i dozvoliti.Zato mi poziv Predsednika Dodika Vucicu da veze slucaj KiM sa Republikom Srpskom.Deluje vise nego utopijski.
Препоруке:
11
7
38 уторак, 07 август 2018 14:12
Стојан
Пре референдума хоћу да објавите резолуцију 1244 и њено тумачење од Ђорђа Вукадиновића.
Нећу да се сагласим са пројектом МОСАД.
Хоћу повратак Срба из Београда у Србију и на Косово. Доста је са пражњењем Србије и њено претварање у безвредну пустару.
Препоруке:
30
1
39 уторак, 07 август 2018 14:19
vera
Ipak nas je dove do dna i sada nema kuda vise. Ostala nam je jos jedino ulica pa sta nam Bog da.
Препоруке:
39
2
40 уторак, 07 август 2018 14:20
Onaj kome se zuri jeste NATO
Onaj kome se zuri sa "resavanjem" pitanja Kosova i Metohije jeste NATO, odnosno celnici NATO zemalja, koji je nase Kosovo i Metohiju bombama okupirao i servirao ga kosmetskim Siptarima! NATO-u se zuri da konacno izdejstvuje da se Srbija, sama, dobrovoljno i zvanicno, odrekne Kosmeta i da u martu 2019. godine, na dvadesetu godisnjicu od ilegalne agresije na Srbiju i okupacije Kosova i Metohije, NATO moze da se pohvali uspesno okoncanom "humanitarnom kampanjom" protiv Srbije. A Srbija nikako ne sme da zuri i nikako ne sme da preda Kosovo i Metohiju da bi omogucila NATO-u da konacno proslavi svoju pobedu. Nase odustajanje od Kosova i Metohije oslobodilo bi NATO zemlje svake krivice za zlocine koje je pocinio nad nama!
Препоруке:
33
2
41 уторак, 07 август 2018 14:26
student
NE SME DOCI DO ODRZAVANJA REFERENDUMA!

NEMA PREDAJE!
Препоруке:
43
3
42 уторак, 07 август 2018 14:31
Овај је баш решио да нас потопи!
Вучић поновио, већ десети пут у скорије време:

Неопходно је што пре наћи решење.

Од чије он плате живи? Шиптарске?
Препоруке:
48
1
43 уторак, 07 август 2018 14:32
KIKI
PSIHO… !!!
Препоруке:
45
3
44 уторак, 07 август 2018 14:32
poruka
Imali ste sest godina vlasti i za to vreme umesto korisnog pokazali ste da ste dripci, mafija i najgori od najgorih sns i sateliti ..evo jednog iz te ekipe u clipu vrlo je uverljivo o kome se radi..

https://www.youtube.com/watch?v=vRSkIT3CLtY

Imate neki dogovor sa Albancima a posto Vucic najvise voli novac radi se znaci o
nekoj pozamasnoj monetarnoj koristi..od koga saznace se sa vremenom.

Posle svega sta je do sada napricao, najbolje je da ode sto pre ! Za sada su odabrali da zaludjuju narod, da lazu, da pljackaju da rade grozne stvari..kao da se neko boji Vucica i njegovih keramicara i izvrsitelja "poslova" ..
Kao rezultat ove vlasti imamo iseljavanja mladog skolovanog sveta i svakog ko moze da pobegne iz Srbije. Siromasenje naroda..zivot je sve tezi i sve skuplji..imamo fabrike gde su gazde razni "prijatelji" rezima iz raznih zemalja i gde se radi za 200e mesecno ..to je novo industrijsko roblje ..Vucic, Dacic i kamarila NISU resili ni jedan problem. Odlazite !
Препоруке:
26
2
45 уторак, 07 август 2018 14:37
Vučiću IZDANJIČE!!!!
………..Vučiću IZDANJIČE!!!!
Препоруке:
40
1
46 уторак, 07 август 2018 14:40
Pele
Ako ima jos uvek casnih ljudi u POLICIJI i VOJSCI uhapsite izdajnika i bulumentu oko njega koja se 6 god izivlojava nad nama i nasom decom. Hapsenje i pred NARODNI SUD, jer za ovaj haos i ludilo neko mora da odgovara. Ovaj bandit sa svojom bratijom i kumovima je celu zemlju prodao i uvukao u svoje mafijaske kombinacije.
Препоруке:
35
1
47 уторак, 07 август 2018 14:52
Student
Ne odlazi narod iz Srbije zbog Kosova već zato što su domaći okupatori u vidu nekoliko partija prisvojili državu za sebe i svim ostalim građanima uništili život.

Zato odlaze i to ne samo mladi... A mi treba da pevamo ako nas za trideset godina bude samo milion manje. Demografsko opadanje sada uopšte ne zavisi od Kosova.
Препоруке:
37
7
48 уторак, 07 август 2018 14:59
Звонимир Бгд
Наставићемо зато да се боримо да добијемо највише што можемо, а да изгубимо најмање што морамо.

Мора се само умрети.
Питање је - како? Да ли као човек или као крпа.

Слобода се не добија. Слобода се стиче.
А држава се мора бранити и очувати! Средство су људи и државне институције и установе - Скупштина са посланицима, Министарства са дипломатама, судови са судијама, Војска Србије са војницима, САНУ са академицима, предузећа са службеницима, фабрике са радницима, школе, болнице... све су то ресурси које држава ИМА.
Само остаје питање: где се та држава упутила?
Ако је и даље на путу у ЕУ (и НАТО), онда она срља у амбис и патиће до горког свршетка.

Први задатак мог народа и државе је да се макне са смртног гребена ЕУ и смогне снаге за комплетну ПРОМЕНУ курса ПОЛИТИКЕ усмереног петооктобарском катастрофом. Тамо су сви наши непријатељи.
Али, с обзиром на већинско расположење како власти, тако и опозиције, нема тога на видику...
Препоруке:
47
3
49 уторак, 07 август 2018 15:00
С. Станишић
Александар Вучић, у даљем тексту издајник, лажов, ђубре, лаже!
Управо читам текст резолуције 1244, тачка 11 и ту нема ни помена о одржавању некаквог шиптарског референдума. Манипулише и са тиме да се у резолуцији не помиње Србија, а изоставља чињеницу да је Србија правна наследница Савезне Републике Југославије.
Препоруке:
43
0
50 уторак, 07 август 2018 15:14
ВРС
Све је слагао ѕа Резолуцију 1244.У њој јасно пише на више мјеста да је КиМ дио СРЈ т.ј.Србије и нема спомињања било каквог референдума за 9 година.

Reaffirming the commitment of all Member States to the sovereignty and
territorial integrity of the Federal Republic of Yugoslavia...A political process towards the establishment of an interim political
framework agreement providing for substantial self-government for Kosovo, taking
full account of the Rambouillet accords and the principles of sovereignty and
territorial integrity of the Federal Republic of Yugoslavia
Препоруке:
33
4
51 уторак, 07 август 2018 15:17
Ђука
- Морамо да се суочимо са тим - каже Вучић, и истиче да ће нас у наредном периоду бити милион мање ако не решимо "косовски чвор".


Хоће нас бити мање, за шта си и ти добрано заслужан, али ће бити мање и Шиптара. У Албанији им опада број за 20-30 хиљада сваке године. Мање их је за 450.000 од 1989. Вероватно је слична статистика и на Косову. Нису ово године после Другог светског рата па да им расте број. Стигао телевизор и у њихове куће.

Вучић наравно, ову чињеницу заобилази јер се обавезао да ће завршити посао за Албанце. У његовим сликама само Срби пропадају, а Албанци не. A то да ће се наталитет повећати ако преда Косово, је тек будалаштина. Мада његови бирачи могу да прогутају све.
Препоруке:
32
4
52 уторак, 07 август 2018 15:33
Мики
чисто онако , Srbija nije 1999.god. potpisala kapitulaciju. Kapitulacija je kad predaš svoje oružje a Srbija nije predala svoje oružje. Posle potpisivanja mirovnog Kumanovskog sporazuma na KiM je prva stigla Ruska vojska i Putin.
Препоруке:
20
3
53 уторак, 07 август 2018 15:40
Onako usput
Predsednik Vučić je na konferenciji za štampu govorio o Briselskom sporazumu iz aprila 2013. god. Taj sporazum više liči na Ultimatum Srbiji iz EU. Srbija je ispunila sve iz Ultimatuma. A Albanci sa Kosmeta, ništa. Sada se drže samo neke ZSO kao nečega mnogo značajnog. Pominjanje "pet godina u neradu", je aluzija na prethodnog predsednika Nikolića. Samo je propustio da kaže da su ga on i Dačić, gurnuli u stranu i izolaciju, zajedno sa njegovim Platformama o Kosovu i Metohiji. Doduše, on je svojom pasivnošću po tim pitanjima to i zaslužio. Govoreći o Rez. 1244 SB UN on ponovo govori o njenim, po nas nepovoljnim tačkama. Kaže kako "niko" neće da sluša o Rezoluciji. Taj "niko" su učesnici NATO agresije na SRJ - Srbiju 1999. god. Zato treba razgovore o Kosovu i vratiti u UN gde ima ko da sluša i analizira REZ. 1244. Govoreći o ubijenom srpskom konzulu u Prištini, on posmatra Kosmet tog vremena kao albansku teritoriju. A to je bila naša teritorija pod turskom okupacijom - turska država.
Препоруке:
21
3
54 уторак, 07 август 2018 15:59
Dingo
Mozda sam ja totalni debil ali iz Vucicevog govora shvatam da on zapravo odustaje od ideje hitnog "resavanja" kosovskog problema i prakticno prihvata status zamrznutog konflikta za Kosovo kao jedino moguce trenutno resenje pravdajuci svoje ustuknuce napadima opozicije, neznanjem naroda, reakcijom svetskih sila i sl.

Izgleda da je ostar stav Srpske Pravoslavne Crkve po ovom pitanju svetinja i crvena linija preko koje se niko ne usudjuje da predje sto vidim kao glavni razlog Vucicevog odustajanja...
Препоруке:
5
3
55 уторак, 07 август 2018 16:15
I niko od novinara da ga pita....
U poslednje vreme Vucic se oglasava gotovo svakodnevno a novinari propustaju da ga upitaju da prokomentarise to sto i Rusija i Kina insistiraju na postovanju Rezolucije SB UN 1244 i ponavljaju da nema zurbe sa konacnim resenjem pitanja Kosova i Metohije, sto je sassvim suprotno od onog za sta se zalaze Vucic. Ali, naravno, novinari iz njemu na usluzi medija to ne smeju da ga pitaju a oni iz medija koji su u sluzbi stranih faktora ne zele da ga pitaju jer im odgovara Vucicev stav. Sve u svemu, nema nezavisnog novinarstva, a tako je potrebno da cujemo sta predsednik Srbije kaze o stavovima Rusije i Kine!
Препоруке:
16
0
56 уторак, 07 август 2018 16:23
ХСК
Јел то он то данас сугериса да КиМ није било наше јер смо имали конзуле у Приштини ? Да су наши владари правили манастире и цркве на туђој земљи ? Привремено запоседнута територија, исто као и сад, магарче. Не шири демагогију !!! Рече ти "Сагласили се Амфилохије и Наташа Кандић, ко би рекао", лепо су те обучили, лепо одговараш на унапред знана питања које вам је неко припремио, мислиш да усадиш људима мисао да су поменути исти, да раде против Србије, ниско и провидно, није "раја" толико глупа !!!! Срамотно. Разлика је велика, олош од Н.К. ради за шиптаре, а наша црква, од постанка за нас. Да није ње, ни нас не би било. Џабе вам свакодневно блаћење кроз ваше медије.
Препоруке:
21
2
57 уторак, 07 август 2018 16:36
АХ
Срби а и опозиција ће се жестоко кајати ако овог психотичара који крши устав сваки дан не скину са власти што пре како знају и умеју.
Уместо да чекају сваки дан на његову нову небулозу у режији страног фактора и домаће политичке мафије треба једноставно прво тражити његов опозив и поднети тужбе судским органима а онда прикупити сто хиљада потписа за референдум о његовој смени са власти и судској одговорности. Ово све пре његовог неуставног референдума о издаји који спрема.
Опозиција ако није у стању да прикупи сто хиљада потписа и сто хиљада људи на протестима ПРЕ његовог лажног референдума и не треба да постоји као што нажалост после овог умоболника неће постојати ни држава вредна помена ако се опозиција а не народ не освести.
Препоруке:
22
2
58 уторак, 07 август 2018 16:39
Slavomir Srpski
Evo odgovora ne 4 razloga Ace sVrbina:

1. Неопходан је мир између Срба и Албанаца. To najvise zavisi od Albanaca i njihovog stvaranja velike Albanije. Oni od toga ne odustaju, dakle mira nece biti.

2.Тек са решеним косовским питањем Србија може да се посвети економском напретку. Ali to protivreci ekonomskom napretku ovih godina kojim se Aco dici, a koji se ostvarise i bez priznavanja "Kosova". Dakle laze.

3. Србија би повећала ниво страних инвестиција и побољшала имиџ у свету. Mozda, ali Kina ce ovde investirati sve vise. Radi "imidza" ne izdaje se sopstvena drzava i narod.

4.Уколико Србија не реши косовски чвор 2050. године имаће милион људи мање него кад то не би било решено. Cisto spinovanje bez cinjenica: demografija nije linearna: uglavnom se povecava posle ratova, posebno pobednickih> Dakle spremimo se da do tog datuma radjamo vise i da pobedimo pokusaj otimacine.

Koliko se da videti, razlozi Ace sVrbina su bez cinjenica, bazirane na lazima i na spinovanju.
Препоруке:
19
7
59 уторак, 07 август 2018 16:41
Dragan
Ako većina želi da živimo od prodaje srpskih teritorija onda se ni ne vredi buniti.
Препоруке:
15
4
60 уторак, 07 август 2018 16:48
nemanja@volim jesti cvarke
Nisu se Srbi 2008 odrekli Kosova,samo su poverovali u ono sto su zeleli da cuju da pored cvaraka mogu jesti i jos nesto.E to je sustina bila price.Ali cak ni to nije toliko tacno.Vi kad pogledate glasove Ds i te njegove kolacije koje je naravno lagala narod vrlo uspesno da moze i jedno i drugo i trece,i glasove ldp-a za koji opet vecinski glsaaju manjine vi cete videti da je 42-43% glasalo za tu pricu.Opet napominjem nisu oni glasali pre za evropu nego za kosovo,nego su slagani ,dozzvolili su da ih lazu.

Na drugoj strani dss,srs i sps su uzeli 47% glasova.I te 2008 godine Srbi su bili sebe,svoju stav i sovju teritoriju.To sto se Dacic kasnije prodao to je druga tema,ali ono sto je on pricao u kampanji i ono za sta su ljudi glasali je opet nesto sasvim drugo.

Nnisu glasaci radikala,socijalista i kostunice izgubili od licemerne politike Borisa Tadica,nego se Dacic preko nocio promenio i podrzao Tadica i njegovu licemernu politiku.
Препоруке:
14
1
61 уторак, 07 август 2018 16:51
Slavomir Srpski (2)
Clan 11 u r.1244 ne daje bilo kakvo pravo albancima na referendum. Vec sam to pojasnio, jer jedino aneks 2 je validni sporazum u Rambujeu, podpisan od SRJ 3 juna 99. Medjutim pokvareni Francuski ambasador u OUN je posle 3 juna deponovao dokument (С/1999/648) iz finalnog Rambujea (gde se pominje referendum, pa stoga nije prihvacen niti podpisan), ali koji NIJE sporazum jer je odbacen od SRJ i time je otpocela agresija na nas. Jedini validan sporazum Rambujea je deponovan u OUN kao (С/1999/649), koji je podpisan od SRJ 3 Juna u BGD pred Ruskim i EU izaslanicima: taj Ramubuje sporazum je u stvari eksplicitno kao ANEKS 2 deo r1244. Stoga pozivanje reference na francuski dokument (С/1999/648) u Clanu 11 nema nikakvu PRAVNU vrednost, jer protivureci Aneksu 2 po kome samo sutinska autonomija za KIM je predvidjena.

Zasto pravnik Aco laze? Da su Albanci imali pravo referendumom po r1244, njih bi USA vec sprovela i time ostvarili Kosovo kao clanicu OUN. U lazi su kratke noge.
Препоруке:
16
7
62 уторак, 07 август 2018 16:54
Студент
@Звонимир

Држава нема те ресурсе јер су скоро сва места у јавним институцијама попут факултета, судова, полиције итд. заузели политички подобни које сем те подобности немају друге квалификације за посао који обављају. Нестручни и послушни, они су способни једино за то да на крају месеца приме незаслужену плату. Због њих пропадају здравство, факултети, судови, полиција, Телеком, ЕПС и све што је у државном власништву.

@ВРС

У Р1244 поштовање територијалног интегритета СРЈ формулисано је тако да се односи на успостављање привремених институција самоуправе на Косову и суштинске аутономије која треба да траје док се политичким процесом не одлучи коначан статус Косова. Тако и пише у самом тексту, када прочитате целе реченице, а не само делове.
Препоруке:
3
7
63 уторак, 07 август 2018 17:01
Вести
Једна је лоша. Овде нема институције импичмента.

Друга је добра. Ближи се 5. октобар.
Препоруке:
16
6
64 уторак, 07 август 2018 17:35
Звонимир Бгд

nemanja@volim jesti cvarke
Nisu se Srbi 2008 odrekli Kosova,samo su poverovali u ono sto su zeleli da cuju da pored cvaraka mogu jesti i jos nesto...nisu oni glasali pre za evropu nego za kosovo,nego su slagani ,dozzvolili su da ih lazu.

И тако заиста појели још нешто...
Догађаје из 2008.г. сте дали укратко и истинито.

Студент
@Звонимир
Држава нема те ресурсе јер су скоро сва места у јавним институцијама попут факултета, судова, полиције итд. заузели политички подобни

Писао сам о ресурсима који своју снагу имају само уколико дође до ПРОМЕНЕ политичког курса. Читајте мој коментар у целини, не само први део. Дакле, имали би снаге, јер имамо чиме! Међутим, велике су заблуде већинског дела гласача који излазе на изборе у вези са већ постављеним погубним усмерењем ("Србија на еуРопском пРуту"). Зато сам у последњој реченици свог коментара суздржани песимиста.
Препоруке:
10
1
65 уторак, 07 август 2018 17:38
Бојан, Приштина
Треба разумети особу, познату под именом Александар Вучић.

С обзиром на његово стварно порекло, он је врло заинтересован да Косово не само не буде српско - него да буде Албанско, те стога он улаже све своје снаге и долично се бори за свој народ.
Препоруке:
23
3
66 уторак, 07 август 2018 17:43
Vladimir M.
Mogli bi raspravljati o GLASACU DACICA I NJEGOVOJ SAVESTI ili pameti-posle takve izdaje Ivice,samo je povecan rejting S P S - a na sledecim izborima.

Najvaznija stvar:narod se ovde 2000. odlucio za EVROPU (sto je najgore,za bilo kakvu,po svaku cenu-iako nije vazno sta mislim,ne slazem se ni sa njima,ni sa patriotskim ekstremnim stavovima da se cuvaju teritorije po cenu naroda).

Prosla su vremena Principa,mucenistva (pa i onih crvenih revolucionara i opet je nevazno pojedinacno misljenje svakog od nas).Nikada ne bih izabrao primer/put Sirije (mislim da je svako neodgovoran i neozbiljan,najblaze,ko prizeljkuje takve ishode) ili primer levicarske antiimperijalne Venecuele.

Ne mogu da shvatim ni stav crkve-trebalo bi da smiruje strasti,ne znam kako u hriscanstvu moze biti tolike agresije,gordosti,inata,iako svi znamo kakvi su " ljudi " na vlasti i oko nje.

-- Ne slazem se sa (svim) analizama potpisanog po interesantnom jelu-razumem i jasno je sta se htelo postici --
Препоруке:
3
9
67 уторак, 07 август 2018 17:43
Ах
// Dragan
Ako većina želi da živimo od prodaje srpskih teritorija onda se ni ne vredi buniti.

Вреди Драгане, ни 1804 Карађорђе и устаници нису били већина раје у Србији која је била углавном уплашена као и ви данас. Увек је једну земљу и народ спашавала свесна и храбра мањина а не несвесна већина. Зато су нам и подметнули ову данашњу назови "демократију" подмазану новцем и лажним вестима проданих медија да нас лепо поробе и униште новцем и издајом а највише пасивношћу.
Препоруке:
16
1
68 уторак, 07 август 2018 17:45
Анти - југословен
Да је Председник Србије у својој души Србин, државни став би био и Косово и Метохија и Република Српска! Не би слушали ову кукњаву, цмиздрење и кукавичлук, сви су криви, шмрц, шмрц, само ја се борим шмрц...
Препоруке:
17
3
69 уторак, 07 август 2018 17:53
Овако је било
Стојан
Пре референдума хоћу да објавите резолуцију 1244 и њено тумачење од Ђорђа Вукадиновића.

Уредник НСПМ, аналитичар и народни посланик Ђорђе Вукадиновић није правник да би дао правно тумачење, али ле НСПМ већ годинама објављивао правна тумачења од домаћих правника.

Резолуција 1244

- на Српском http://www.srbija.gov.rs/kosovo-metohija/?id=19944
- енглеском https://undocs.org/S/RES/1244(1999)
- руском http://undocs.org/ru/S/RES/1244(1999)

Основни проблем са Резолуцијом 1244 што су њени гаранти исте оне земље које су
- бомбардовале Српски народ
- натерале на капитулацију СРЈ и Србију 1999
- после бомбардовања "постале мировне снаге"
- као "мировне снаге" допустиле убијање и протеривање Срба
- признале исламску терористичку "државу косово"
- покушале да изгласају "геноцидност" Српског народа


Вучић не може да настави даљу пљачку и распродају Србије док прво не преда Косово и Метохију.
Препоруке:
6
27
70 уторак, 07 август 2018 17:54
Шешељ?
И даље ћути!
Препоруке:
16
23
71 уторак, 07 август 2018 17:57
гандра
@Dingo... вучић увек "забацује на све стране" надајући се да ће нешто да упеца - пошто суштински он нема појма шта да ради - радо би издао али не зна како то да изведе - овај утисак који ви имате, да је практично одустао од велеиздаје, узрокован је јучерашњим пријемом у патријаршији - кад га је патријарх натерао да клечи на кукурузима - сутра кад га меркелова изриба - опет ће јаче да забацује ка велеиздаји - уплео се ко пиле у кучине - није способан нити да изда, нити да има било какав државнички одговор, својим западним газдама- ако не изда
Препоруке:
16
2
72 уторак, 07 август 2018 18:20
Конобар
Лаж, једна другу сустиже а НЕМА (Вучић избегава) сучељавање.

Уместо сучељавања на ТВ екранима у Србији фарма.

Гебелсовштина : више пута поновљена лаж постаје ... и тако манипулатор претвара лаж у истину.И онда питање како толики број гласача - уши мрдају магарцем!

Цар је го : империја жури, рок истиче, исток далеко...? Како се ''попео'' на врх и приграбио механизме - постало јасно. Како ће да ''сјаше'' са врха - е то ће ускоро постати јасно.
Препоруке:
15
1
73 уторак, 07 август 2018 18:20
kapitulacija (definicija) za "mikija" koji brani kapitulante Vučića, Dačića i Šešelja i sebe
Мики
Srbija nije 1999.god. potpisala kapitulaciju. Kapitulacija je kad predaš svoje oružje a Srbija nije predala svoje oružje.

Definicija kapitulacije
Kapitulacija je sporazum, odnosno čin kojim tokom rata ili sličnog oružanog sukoba država ili veća vojna formacija

pristaje na prestanak oružanog otpora, odnosno

predaju teritorije,

ljudstva ili opreme neprijateljskoj državi, vojsci ili paravojnoj formaciji.

Za stranu koja se odlučila na kapitulaciju se govori da je kapitulirala.

9.juna 1999. SRJugoslavija i Srbija je kapitulirala NATO generalu Džeksonu i

predala teritoriju Kosova i Metohije

povukla trupe vojske i policije sa svojim vlastima.

Da SRJugoslavija nije kapitulirala nebi bila donešena Rezolucija 1244

Ultimatum za kapitulaciju koji su doneli Černomirdin i Ahtisari, po kome je SRJugoslavija kapitulirala defakto je potvrdila da UN ne postoje nego da su logistička podrška NATO-SAD
Препоруке:
4
27
74 уторак, 07 август 2018 18:29
Мики
Овако је било , Основни проблем са Резолуцијом 1244 што су њени гаранти исте оне земље које су
- бомбардовале Српски народ
- натерале на капитулацију СРЈ и Србију 1999 .

Србија НИЈЕ потписала капитулацију 1999.год. У Кумановском споразуму не постоји реч капитулација. Капитулација је кад предаш своје оружје а Србија није предала своје оружје. Немачка и Јапан су у Другом светском рату потписале капитулацију и предале су своје оружје а Србија није предала. После потписивања мировног Кумановског споразума на КиМ је прва стигла Руска војска и Путин. Србија није 1999.год. предала КиМ , шиптари су прогласили КиМ као државу тек 2008.год.
Бошко сваки дан већ годинама пишеш исте лажи али ИСТИНУ ти не можеш да сакријеш. Ако је Слободан Милошевић 1999.год. предао КиМ зашто онда сада шиптари и Брисел моле Србију да призна КиМ као државу. Слободан није предао КиМ .
Препоруке:
24
4
75 уторак, 07 август 2018 18:41
Сима Страхота
Једини закључак који може да се извуче из говора председника је да ће нас Срба, ако Шиптарима сад у септембру не признамп независност, за пар година бити милион мање.
Препоруке:
9
2
76 уторак, 07 август 2018 18:41
brzi
Za R 1244 je AV u pravu. R 1244 je samo krovni dokumenat čiji sustavni delovi su i sporazumi iz Rambuea i Kumanova, i u sporazumu iz Rambuea je predviđen referendum o obliku i načinnu života na KiM kao konačno rešenje. Inače AV je veliki pasivni krivac za svo ovo zbivanje jer je u vreme kada je Sloba svojom suludom politikom prema KiM stvorio uslove za sve ono što se događalo od 98. pa do današnjice. Srbija je imala dve pokrajine, Vojvodinu i KiM, a Sloba je suštinske upravne promene sprovodio samo na KiM jer mu je ta teritorija trebala za izborni inžinering ( krađe) na svakim republičkim ili državnim izborima u njegovo vreme. Da je stvarno mislio sa upravnim promenana iste reforme kao na KiM sproveo bi i u Vojvodini ali onda verovatno ne bi dočekao ni 95. godine i Daytona na vlasti nego u sanduku u najgorem slučaju jer je Vojvodina u sasvim drugim interesnim sferama nego KiM.
Препоруке:
4
24
77 уторак, 07 август 2018 19:26
Altoman
Izbor je u sledećem: ili ćemo imati državu Srbiju i braniti je po svaku cenu ili je nećemo imati. Dešavalo se mnogo puta kroz istoriju da neka država ili deo države u ratu bude okupiran ali ne znam za slučaj da se u miru neka država dobrovoljno odrekla svoje teritorije. Da li smo toliko sluđeni i ojađeni kao narod da budemo prvi koji će na to pristati? Ako se pokaže da jesmo onda za Srbiju i Srbe nema budućnosti.

Geopolitička mapa sveta se uveliko menja,to samo slepac ne vidi. U EU i NATO se sigurno nećemo hleba najesti. U današnjem svetu, mala država kao Srbija može da ostvari svoje interese samo u saradnji sa onom velikom silom koja će ostvarujući svoje interese ostvariti i interese Srbije.
Препоруке:
12
1
78 уторак, 07 август 2018 19:38
фукара
Ајде, бре, доста лупетања. Па ко може још да чита непрекидне небулозе овог издајника. Дижи се народе и растерај ову багру која вам растури земљу.
Препоруке:
15
2
79 уторак, 07 август 2018 19:45
Звонимир Бгд

Шешељ?
И даље ћути!

Не ћути. Него је некима ушла вода у уши.
Где Шешељ да ћути! Када је он то ћутао?

У свим својим наступима др Шешељ критикује Вучићеву и назадњачку политику лаковерности према западним менторима и пасивности у спољној политици. Више пута је поновио да су у ЕУ сви наши непријатељи и да то погубно усмерење треба одбацити, преговоре обуставити и окренути се Русима и ОДКБ. То је став његов и радикала чији је лидер. Ти њихови ставови нису ништа ново и нису се мењали. Његов рејтинг код гласачког тела је на најнижем нивоу. Није ни чудно, јер је највећа већина гласача и анкетираних на страни оних који подржавају опредељене за "еуРопску будућност Србије".
Уосталом, то доказује и актуелни посланички састав Скупштине Србије.
Препоруке:
41
10
80 уторак, 07 август 2018 19:49
Мики
kapitulacija (definicija) za "mikija" koji brani kapitulante Vučića, Dačića i Šešelja i sebe
Мики
predala teritoriju Kosova i Metohije .

Ма одговори ти мени ако је Слободан Милошевић 1999.год. предао КиМ зашто онда сада шиптари и Брисел моле Србију да признамо КиМ као државу.
После потписивања мировног Кумановског споразума на КиМ је прва стигла Руска војска и Путин.12 јуна 1999.год. долазак руских војника на аеродром Приштина . 18 јуна 1999.год. потписан званичан уговор у Хелсинкију о учешћу руских трупа у саставу КФОР . 10 јула 1999.год. 86 руских војника из састава КФОР размештено у Косовској Каменици . 17 јун 2001.год. Путин у Приштини. Зашто је Путин повуко Руску војску са КиМ ?? Зато што је НАТО слуга ђинђић одбио предлог Путина да помогне трошкове останка Руске војске са 16 милиона долара годишње. Састанак Путина и ђинђића је био у Београду 17 јуна 2001.год.
Препоруке:
33
4
81 уторак, 07 август 2018 20:17
Драган Р
Споразумом из 2002. године који је поред Србије и Црне Горе потписала и Европска Унија (у њено име, на нашу велику срамоту, злочинац Хасвијер Солана, али то је друга прича)Савезна Република Југославија(СРЈ)је престала да постоји а као њен правни следбеник створена је Државна заједница Србија и Црна Гора (ДЗ СЦГ). У члану 60 Уставне повеље (Устава) ДЗ СЦГ у чијем је стварању, понављам, учествовала и ЕУ, дословце пише: ,,У случају иступања државе Црне Горе из државне заједнице Србија и Црна Гора, међународни документи који се односе на Савезну Републику Југославију, ПОСЕБНО РЕЗОЛУЦИЈА 1244 САВЕТА БЕЗБЕДНОСТИ УЈЕДИЊЕНИХ НАЦИЈА, односили би се и у целости важили за државу Србију, као следбеника,,. Онај ко ово зна а изјављује да се Р 1244 не односи на Србију је смрад, олош и криминалац, или тешки болесник, који Србији наноси немерљиву штету, а таквима није место у политици и јавном животу већ иза решетака или у некој специјалној медицинској установи.
Препоруке:
13
0
82 уторак, 07 август 2018 20:17
ингогнито
Звонимир Бгд

Шешељ?
И даље ћути!


Не ћути. Него је некима ушла вода у уши.
Где Шешељ да ћути! Када је он то ћутао?


"четнички војвода" се потписује као "звонимир" то је сад збуљујуће. Чим је "војвода" отишао на операцију неста и "звонимра", "војвода" из болнице ето "звонимира"

Реци ти нама радикалски издајниче ако је Вучић као што каже издајник из 1999 како то да ви радикали "нисте"
Препоруке:
9
28
83 уторак, 07 август 2018 20:26
докле да издајничка фукара води главну реч...
"звонимир.бгд" и "мики" бране Вучића покушавајући да одбране Шешеља и Милошевића да нису заједно издали Србе на Косову и Метохији, капитулирали и предали их шитпарским терористима.

Spisak ubijenih i kidnapovanih Srba na Kosovu i Metohiji 1999. godine

http://www.intermagazin.rs/spisak-ubijenih-i-kidnapovanih-srba-na-kosovu-i-metohiji-1999-godine/

Све ове Србе су Вучић, Дачић, Шешељ, Милошевићи, Драшковићи, "звонимири.бгд", "бојан.приштина" "микији"

издали и оставили да буду масакрирани, када су капитулирали 9.јуна у Куманову.
Препоруке:
7
30
84 уторак, 07 август 2018 20:29
pedjaprorus
Svega ovog ne bi bilo da Sloba nije povukao vojsku sa KiM.
Препоруке:
6
25
85 уторак, 07 август 2018 20:47
"патриотска издаја"
Вучић: Биће нас милион мање


Значи зато су Вучић, Дачић, Шешељ, Милошевићи издали Србе у РСКрајини, РСРпској и на Косову и Метохији.

Србија је од 1991-2002 имала губитак око 662 хиљаде становника и имала би на попису мање него 2011 године.

Али "срећом" Вучић, Дачић, Шешељ, Милошевићи издаше све Србе на Балкану па се у Србију доселило +662 хиљаде становника из свих република и "интерно раселио" са Косова и Метохије да инфантилни, дегенерисани и криминализовани радикални социјалисти не примете какав је катастрофални режим био 90тих.

Вучић уствари хоће да понови "срећан" подухват из 90тих и да преда КиМ шиптарим да би повећао број становника.

Шта ће нам КиМ кад имамо становнике за "добровољне даваоце органа" да продајемо кад распродамо територију.
Препоруке:
6
23
86 уторак, 07 август 2018 21:09
zoran
Nemojte slucajno da napisete da vojvoda vjekoslav mudro i hrabro cuti....udomio sina u mrski eu parlamet, plata mu je oko 4000 evra a ako zatrebaju dobrovoljci za neku budalastinu, ima ludaka po srbiji koji misle d je vjekoslav patriJotaa onda nazad na posao gde zaradjuju 250 evra mesecno....a potrosacka korpa 300 evra....vjekoslav to dobro zna, zato se obezbedio kod vucica a sina u eu mrski parlament...kosovo, ma lakocemo, zapalice eu zastavu(sin mu je u tom parlamentu), hrvatsku i americku i otice kuci na pivo i na krkanluk...haha
Препоруке:
13
5
87 уторак, 07 август 2018 22:00
Onako usput
Ma koliko govorili o SRS kao stranci koja "koriguje" kurs države prema Rusiji a traži distanciranje od EU sa sumnjivom budućnošću, njena upornost u tome je dosta neprimetna. Nažalost, njihove izjave više služe za njihove glasače, da ih ne bi napustili. Ovo se donekle može razumeti zdravstvenim stanjem predsednika Šešelja, ali se čini da na neki način ipak podržavaju neke od postupaka SNS koalicije. U vezi sa pitanjem Kosova i Metohije, gotovo da nemamo neki praktičan predlog upućen Vučiću. Ima se čak, moj je, utisak, kao da je Kosovo prestalo da bude predmet interesovanja SRS. Više su okrenuti pitanju Republike Srpske. Razume se da svi misle više o svom zavičaju nego o drugim ali, ne može se misliti, ili reći, ako ode Kosovo i Metohija, da bar sačuvamno RS. Treba sačuvati i jedne i druge, jer su obe Srpske zemlje. Čujemo izjave iz RS - ako Kosovo traži stolicu u UN, tražiće i RS. Ne može Kosmet da bude predmet za ucenjivanje. Jer je Kosovo i Metohija deo organizma koji se zove Srbija.
Препоруке:
8
6
88 уторак, 07 август 2018 22:06
пензионер Цвико
@volim jesti cvarke,
Једите до миле воље и ћутите док једете тј. пишете.
Препоруке:
5
2
89 уторак, 07 август 2018 22:20
Ne mogu da poverujem...
...svojim usima da cuju sta ova osoba prica sa najviseg mesta u drzavi.
Uzas!
Препоруке:
7
1
90 уторак, 07 август 2018 22:29
@volim jesti cvarke...
...uzmi malo i slanine!
Препоруке:
7
1
91 уторак, 07 август 2018 23:54
V.Vujic
Jasno je da Vucic sprema priznavanje Kosova.Cak ce u to ubediti i crkvu i patrijarha.Videcete da crkva nece ici protic priznanja Kosova.Naravno da ce biti i neka lakrdija od referenduma koji nista ne znaci.
No vecina nije pomenula kljucnu stvar.Sve ovo sto se sada desava oko Kosova,sav ovaj defetizam Vucica i cela ta kosovska prica,sve zo zapravo realno nema nikakve veze sa Kosovom.Nema veze jer Kosovo vec dugo nije srpsako,ono je vec prakticno u rukama Siptara i Amerike.Pa zasto onda zapadne sile traze priznanje tog Kosova kada ga vec imaju? Neki ce reci da se to trazi da bi nas ponizili,da bi ozakonili otimanje Kosova koje je po medjunarodnom pravu cista otimacina.Sve to stoji da su razlozi.Ipak glavni razlog zasto se trazi priznanje,i zasto sada halabuka oko Kosova,sve se to radi zbog predstojecih desavanja.Kada Vucic prizna Kosovo,onda ide dalje komadanje Srbije,postavlja se pitanje Sandzaka,Vojvodine,presevske doline.Zbog toga Zapadu treba priznanje Kosova.
Препоруке:
6
4
92 среда, 08 август 2018 00:04
Зорка
Део једног коментара ћу цитирати.."За Србију су више учинили волови који су вукли српске топове у ослобађању Косова и Метохије 1912...."Поштено, и пре њега, жути на власти, су се исто трудили. А он,још да се мало слика? Охо хо, леп подваљчић,набацио, ал никако подвалчину не успева са Тв, на нас--већину.Ето њега, ето њему јада. Ко га је слушао, наслушао се. Зна ли неко о чему , стварно?
Препоруке:
4
1
93 среда, 08 август 2018 07:33
Овако је било
Звонимир Бгд
Где Шешељ да ћути! Када је он то ћутао?

Ово су радикалски издајници у влади Србије 1999,

Потпредседник Војислав Шешељ
Потпредседник Томислав Николић
Министри
за информисање Александар Вучић
без портфеља Маја Гојковић
за економску и власничку трансформацију Јоргованка Табаковић
за саобраћај и везе Драган Тодоровић
трговине Зоран Красић
за локалну самоуправу Гордана Поп Лазић
за индустрију Лука Митровић
за бригу о породици Рада Трајковић
за заштиту животне средине Бранислав Блажић
за везе са Србима ван Србије Милорад Мирчић
вера Милован Радовановић
без портфеља Чедомир Васиљевић
без портфеља Божидар Вучуровић

Вучић признаје са Николићем, Гојковићком и Табаковићком да су издајници из 1999.

"звонимир" тврди да радикали нису издајници

и да су звонимир.Шешељ и радикали "сви изгинули" 1999. као што су изгинули "одбранивши" РСКрајину и РСрпску
Препоруке:
5
56
94 среда, 08 август 2018 09:22
Намћор
Оволико демагогије, лажи, замена теза, извртања чињеница, дефетизма.....нисам прочитао на једном месту, вероватно никада! Са једне стране, ово је отворена најава ВЕЛЕИЗДАЈЕ, а на другој страни потврда панике у којој живи овај болесник! "Причепили" га "западни пријатељи" да испуни што је обећао да би дошао на власт, а свестан је да то неће тек тако проћи...па сад не зна где удара! Треба заиста јак желудац да би се прочитале све ове бљувотине!
Препоруке:
5
1
95 среда, 08 август 2018 14:58
Овако је било
Onako usput
Ovo se donekle može razumeti zdravstvenim stanjem Šešelja, ali se čini da na neki način ipak podržavaju neke od postupaka SNS koalicije. U vezi sa pitanjem Kosova i Metohije, gotovo da nemamo neki praktičan predlog upućen Vučiću.

Осуђени злочинац Шешељ, који је исти као усташе, нападајући цивиле

је "све рекао" у среду 25.јула 2018.
Нека Албанци имају свој новац, своју полицију, своје пасоше, нека буду у свим спортским асоцијацијама... Могу да имају све, осим државе, рекао је Шешељ

Шешељ показује одакле потиче лудило Вучића. Само државе имају монету, пасоше, и учествују у националним такмичењима

Шиптари су већ имали своју полицију, тужилаштва, судство "свој новац марихуану" и своју државу АП Косово гласајући равноправно у СФРЈ против Срба са словенцима, турцима, хрватима и "брозовом нацијом војвођана"

Шешељева "болест брозовог јањичара" и издајника Српског народа је неизлечива.
Препоруке:
4
1
96 среда, 08 август 2018 15:40
Onako usput
@ Овако је било

Nisam zapazio ovaj Šešeljev predlog za budući status Kosova i Metohije. Ti si ga dobro analizirao i odbacio kao pogrešan. Ja sam u nastavku komentara, naveo da Kosovo gubi prioritet za SRS. Oni se okreću drugim ciljevima. Jer se, izgleda po njima, "Velika Srbija" može stvoriti i bez Kosmeta. Mi koji na Kosovo i Metohiju gledamo kao na nezamenljivi deo "organizma" Srbije, ne mislimo tako. Velika Srbija bez Kosova i Metohije bi uvek bila "okrnjena" Srbija.
Препоруке:
3
1
97 среда, 08 август 2018 17:13
Овако је било - НСПМ мора да се прати јер уредништву не промиче ниједан важан детаљ и догађај који огољава нашу "политичку сцену"
Onako usput

Nisam zapazio ovaj Šešeljev predlog za budući status KiM. Ja sam u nastavku komentara, naveo da Kosovo gubi prioritet za SRS. "Velika Srbija" može stvoriti i bez Kosmeta. Mi koji na Kosovo i Metohiju gledamo kao na nezamenljivi deo "organizma" Srbije, ne mislimo tako. Velika Srbija bez Kosova i Metohije bi uvek bila "okrnjena" Srbija.

Србија није била "велика" ни када је имала пуну контролу над Косовом и Метохијом од 1912-1941 откада су прво нацисти и италијанси фашисти заузели Косовоа и Метохију а онда Брозови нацисти, словенци, усташе, турци, бугари, мађари, шиптари и сада се види отпочетка и натогорци "исцртали" "малу Србију"

А што се тиче Шешеља "клања зарђалим кашикама" "бомбардовањем свих еврпских престоница" и Вучића од "100за1" до "немамо м2 на КиМ" какав уопште озбиљан разговор може да се води о "политици" из брозових антиСрпских филмова.

Баљезгање и булажњење је једино "велико" што Шешељ и Вучић нуде са напредно-назадним радикалима.
Препоруке:
3
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер