Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

"Otadžbina": Otvoreno pismo Vladimiru Putinu - prijateljstvom Rusije i susretima sa Vama režim Aleksandra Vučića pred domaćom javnošću prikriva svoju kosovsku izdaju

Komentari (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 28 jun 2018 14:14
Goolag!
Cestitam rodjaci!!!
Preporuke:
147
17
2 četvrtak, 28 jun 2018 14:41
penzioner Cviko
"Informer" ovo ne spominje kao ni činjenicu da će se danas u Beogradu ispred Skupštine Srbije održati protest protiv izdaje Kosova i Metohije u 18 časova.
Preporuke:
161
7
3 četvrtak, 28 jun 2018 14:49
Vidovdan
Istina, na nasu nesrecu istina je.
Preporuke:
146
5
4 četvrtak, 28 jun 2018 14:49
Aleksa
odlično
Preporuke:
129
6
5 četvrtak, 28 jun 2018 14:55
momir
Alal vera, otadžbinska braćo. Učinili ste u ovom trenutku najbolju moguću i najčasniju stvar za opstanak Srba na Kosovu i Metohiji. To je prst u oko ovom nesoju na vlasti sa svim njegovim pretorijancima zajedno. Da li će se Vladimir Putin zaista i pokazati kao naš brat, ostaje da se vidi, ali vi ste ga veličanstvenim činom zadužili. Sa vama sam zauvek.
Preporuke:
124
4
6 četvrtak, 28 jun 2018 14:59
Pretorijanac
Davljenik se za slamku hvata.
Ova slamka je jaka kao brod.
Samo da taj brod zaplovi u pravom pravcu.
Preporuke:
96
3
7 četvrtak, 28 jun 2018 15:05
Vidovdan u Australiji
Nama Srbima u Australiji je podjednako tesko kao I vama braco, uveravamo vas da je i nama san nocna mora, a dan mucna glavobolja zbog izdaje koja se pred nasim ocima odvija. No, na vidovdanskoj sluzbi danas u crkvi, sem sto smo ozalili I opojali sve nase mucenike koji su dali svoje zivote za Kosmet, nas crkveni otac je naglasio da svi potpisi na papiru ne vrede NISTA dok god zvone zvona nasih crkava I manastira na Kosmetu. To je u nase duse unelo malo mira I nade da nasa pravedna borba nije uzaludna I da moramo da istrajemo! Pismo nasem predsedniku Putinu je odlican potez, makar za istoriju, za arhivu, da se zna ko je nas jedini pravi prijatelj I gde pripadamo.
Preporuke:
101
4
8 četvrtak, 28 jun 2018 15:06
I sa podrškom nama bratske antifašističke i antiterorističke Rusije, budimo zaštitnici i prijatelji naše otadžbine i oslobodimo je od evrounijskih kolonizatora, fašista i eksploatatora, od kriminalnog Vučića i drugih kvislinga.
Uprkos bednim kukavicama i slugama zapada na čelu Srbije, prisetimo se solidarnosti pokojnog predsednika socijalističke Bolivarske Republike Venecuele Uga Čaveza, iza čijih dela i sada stoji patriotski i pobednički deo venecuelanskog naroda predvođen levičarskim predsednikom Nikolasom Madurom u borbi za svoju otadžbinu protiv spoljašnjeg i unutrašnjeg neprijatelja: ''SAD su inicirale nezavisnost Kosova da ne bi dopustile jačanje Rusije u svetu i da bi otvorile novo žarište napetosti. SAD su za postizanje svojih ciljeva čak pribegle tome da na čelo Kosova postave teroristu, jer je politika Vašingtona usmerena u pravcu podele naroda i raspirivanja konflikata. Američki imperijalizam pokušava da, po primeru Kosova, postigne odvajanje naftom najbogatije provincije Sulija od Venecuele, ali mu to nikada neće poći za rukom.
Kosovo pripada Srbiji i u istorijskom i u geografskom smislu. Kosovska nezavisnost je neprihvatljiva, to je vrlo opasan presedan za ceo svet.'' – poručio je državnik Ugo Čavez.
Preporuke:
110
4
9 četvrtak, 28 jun 2018 15:08
Kosta
Svaka čast za naslov u njemu je suština. I druge reči su iz srca. Na žalost bojim se da Putin neće stići na Kosovo da podrži Srbe.
1.U deklaraciji o nezavisnosti Krima Rusi pominju tzv. presedan Kosova,
2.Vučiću daju barem posrednu podršku,
3.Neki ruski analitičari šire dezinformacije da Vučić manipuliše Putinom što je besmisleno ali indikativno,
4.Već su više puta naveli da neće biti veći Srbi od Srba iako smo mi 10 godina bili veći Rusi od ruskog rukovodstva i iako smo barem toliko zadržali Nato pakt,
5. Zaharova kaže otprilike da ako srpski zvaničnici nešto budu tražili u vezi KiM Rusija će dati odgovor (zna dobro da Vučko neće tražiti nešto smisleno ili da neće tražiti na vreme),
6. Rusija radi sa svima (pogledajte Bliski istok),
7. Srbija nije toliko važna ovoj Rusiji. Važniji su joj Mađarska i Hrvatska na Balkanu (tvrdi analitičar Sputnjika Andrej Koribko regionalrapport.com),
8. Nije Putin kao Sveti car Nikolaj Drugi Romanov.
Daj Bože da grešim.
Preporuke:
43
37
10 četvrtak, 28 jun 2018 15:11
DEUTSCHLAND DEMOKRATISCHE REPUBLlK
Ovo pismo je obicna glupost.Ni Milosevic ni Kostunica ni Djindjic ni Tadic niti Vucic nisu mogli problem Kosova resiti.Ustavom iz 1974 zapecacena je sudbina i Kosova i Vojvodine i Srbije i generalno Srpstva.A ustav SFRJ iz 1974 jasno kaze.Svih sest Republika i dve Autonomne Pokraine imaju pravo na samoopredeljenje do ocepljenja u okviru Avnojevski granica.Kao sto znamo svi su to iskoristili i Slovenija i Hrvatska i BiH i Crna Gora i Kosovo pa i Srbija tek kad se Crna Gora povukla iz Drzavne zajednice SCG.Ostala je jos Vojvodina a ostao je jos jedan Medjunarodni pozivni broj.Verovatno namenjen Vojvodini.Dakle ustav iz 1974 jasno kaze sta je cije i gde su cije medje.Svidjalo se to nama ili ne ali to je tako.
Preporuke:
15
134
11 četvrtak, 28 jun 2018 15:14
student
I zato NEMA PREDAJE!

Vlast i vladari, car i carevi su promenljive kategorije... ono sto ostaje je zemlja i njeno istorijsko nasledje!


Vladika Nikolaj, prozorljivo pise u "Nebeskoj liturgiji" - o desavanjima koja traju vec dugo dugo.


Solidarnost i strpljenje ce spasiti ovaj narod i ovu drzavu. A ciscenje jos uvek traje...
Preporuke:
60
7
12 četvrtak, 28 jun 2018 15:18
lutanje u tunelu
jadni kosovski srbi nikako da shvate i prihvate da su meta za potkosurivanje. i rusima, jer putin ima nekoliko kosova sa kojim će morati da trguje sa zapadom, kad-tad. a što se vučića tiče, on noišta ne prikriva. javno je potpisao briselski sporazum i javno sprovodi ukidanje države na kim. njegova veleizdaja je javna da javnija ne može biti. s tim u vezi, putin je nenadležan i neće intervenisati, uostalom, dobro se opekao u crnoj gori.
otadžbino, jedini nadležan za očuvanje teritorije srbije je vojska, njoj se javno obratite.
Preporuke:
22
42
13 četvrtak, 28 jun 2018 15:20
Comment ca va?
Nije Putin izabrao Vučića da vodi ovu zemlju nego oni koji izlaskom na izbore daju legitimitet okupatorskom namesniku i njegovim kolaboracionistima. Putin ćepodržavati svaku legitimnu vlast dok ona ne počne da vuče anti Ruske poteze. Nije on veći Srbin od Srba.
Preporuke:
74
7
14 četvrtak, 28 jun 2018 15:28
novi list
Zna Putin dobro ko je i kakav,av av.
I da će pasti.
Ali nemojmo od njega očekivati da bude veći Srbin od nas.
Ako ga trpimo,"dobro nam je".
I još nešto,u duhu rečnika"ruske bajke",nerešeno je.
"Zahvaljujući"kosovskom slučaju(prvobitnom grehu)Rusija je vratila u svoje okrilje Krim.
Zahvaljujući Rusiji,Vučić je na lažnom rusofilstvu opstao na vlasti(ne bi mu tu pomoglo deset Krleta i žutih bujketa).
Znači nerešeno.
Idemo iz početka,drugo poluvreme.
Dok se nije drznuo da uvede sankcije i uđe u nato.
Zato mu se žuri ali je zakasnio,jer mesec je Juli tu pred njegovim nosem.
A kako onda ne setiti se Klintona i donacuije i ...
hejter
Preporuke:
61
5
15 četvrtak, 28 jun 2018 15:36
penzioner Cviko
"Otadžbina" zajedno sa prof.dr Smiljom Avramov i ostalim potpisnicima poziva na protest, pred sudovima u Srbiji pokrenite sudski postupak za veleizdaju. Znam da će te kazati da ste pokušali, da ne vredi ali to je jedini način da se Srbija očisti od onih koji odbijaju da sprovode pravdu a nadležni su po slovu Ustava i zakona.
Preporuke:
77
5
16 četvrtak, 28 jun 2018 15:45
-
SSeSSeljevski brbljivac uporište ima jedino u lažima i prevari koje vešto koristi manipulišući inferiornima...
Preporuke:
52
7
17 četvrtak, 28 jun 2018 15:46
Komunista Uvek
Konacno da neko smogne snage i pokaze istinu. Ako je pretnja kako je neki smatraju, ja mislim da je ovo upozorenje poslanika da ne dodje do goreg. Ali, kako niko ne odgovara za permanentno krsenje Ustava, a krse ga mnogi iz vladajuce garniture, niti neka institucija niti organ preduzima bilo kakve mere da to spreci, to nema mesta ni da g Ristic snosi bilo kakve posledice za ovu izjavu i trazenje pomoci od ruskog predsednika. Ponasanje predsednika kao cara i njegove svite, izdaja zemlje i naroda, je jasna poruka narodu sta mu je ciniti. Svi smo Ristici!
Preporuke:
62
4
18 četvrtak, 28 jun 2018 16:06
Dragan R
Malopre su Večernje Novosti na svom internet izdanju izbacile naslov ,,Narodni poslanik Slaviša Ristić direktno preti ubistvom-Vučić će završiti kao Đinđić ako pokuša da napravi mir,, Prosto nisam mogao da verujem da bilo ko, a kamo li jedne novine koje važe za ozbiljne, može ovako besramno da izmišlja i da zarad interesa grupice hohštaplera crta metu na čelu jednom ozbiljnom, kulturnom i pre svega čestitom čoveku. Gde je i kome pretio Slaviša Ristić i može li bilo koji normalan čovek da preti onome ko želi mir? Slaviša je samo upozorio na ono što ovaj narod zna vekovima (ko s đavolom tikve sadi o glavu mu se obijaju)i čega se plaši da će se desiti (rasprodaja države)i ništa više od toga.Ovo nije obična kleveta, ovo je Gebelsovska propaganda i najbolji dokaz da je ova zemlja izgubila kompas.SRAMOTA I KATASTROFA!
Preporuke:
110
3
19 četvrtak, 28 jun 2018 16:12
Dragan
Sve lepo napisano o veleizdaji srpske vlasti!
Samo se plašim da i Rusija sluša “duboku državu”...i oni znaju da puste niz vodu države i narode koji su im bliski.
Preporuke:
34
9
20 četvrtak, 28 jun 2018 16:22
Ah
Režimski mediji kao Novosti spinuju pismo kao "Pretnje Vučiću zbog potpisivanja mira"??
Kakvog "mira" ako Srbija nije u ratu???
Naravno spin kojim se kuvaju srpske žabe i prikriva izdaja. Sve dok se ovakvim "novinarima" otvoreno ne govori da će jednoga dana snositi zakonske posledice za laži kao njihov gospodar za kršenje ustava i zakone biće spremni da rade sve podlosti.
Ako Srbija misli da opstane ovakvi jednoga dana moraju da sudski odgovaraju za sve laži koje su prosuli i prosipaju.
A Vučiću treba poručivati svaki dan da nije iznad zakona i ustava i da će doći dan kada će to videti u praksi, kad tad.
Preporuke:
67
3
21 četvrtak, 28 jun 2018 16:24
Nenad
Pismo je vrlo tačno,ali teško da predsednik Putin sve to već ne zna.
Preporuke:
68
2
22 četvrtak, 28 jun 2018 16:24
Nobody's Fool
A šta radi Vučelić ? Spinuje ,naravno,okačivši u svojim novinama tekst čiji naslov glasi :

Narodni poslanik Slaviša Ristić direktno preti ubistvom : Vučić će završiti kao Đinđić ako pokuša da napravi mir.

Simpatično u čitavoj priči je to što im se botovske horde još uvek nisu obrušile komentarima na njega (žderu sendviče na nekom drugom mestu), pa su oni koji udaraju vidovdanske pluseve na ovakav naslov prilično brojniji od kvislinške ekipe. ¯\(ツ)/¯
Preporuke:
66
3
23 četvrtak, 28 jun 2018 16:31
Ratko
Ovoj istini se nema šta zameriti. Vučić je postao agresivan prema Srbiji.
Preporuke:
66
3
24 četvrtak, 28 jun 2018 16:32
mala primedba
Bilo je i vreme da se to javno kaže, nadam se da će se naći neki mediji u Rusiji koji će preneti ovo pismo.
Preporuke:
54
4
25 četvrtak, 28 jun 2018 16:43
Ratko
DEUTSCHLAND

Lazes mnooogo lazes.Ustav SFRJ onaj zadnji iz 1974g. spominje samo narode konstitutivne narode koji imaju pravo na odcepljenje i to samo ako bi se na kraju krajeva slozili svi narodi konstitutivni.Nije tesko uz pomoc googl naci te podatke koje spominjem.
Preporuke:
90
2
26 četvrtak, 28 jun 2018 17:04
TA
VLADA je SRAMOTA Srbije"- sistematsko rešenje/ izgubljen slučaj neznanje, nesposobnost i nekompetentnost "!
Preporuke:
41
2
27 četvrtak, 28 jun 2018 17:08
DEUTSCHLAND DEMOKRATISCHE REPUBLlK
@ Vidovdan u Australiji.Ajde Prijatelju da se menjamo? Ajde ti dodji ovamo u Srbiju pa Srbuj do mile volje.A meni sredi vizu za Australiju.Jel moze tako?
Preporuke:
10
61
28 četvrtak, 28 jun 2018 17:14
Slavomir Srpski (2)
Koliko ovo pismo moze da tangira Putina?

Trebalo bi, jer r1244 je predlozena i od Rusije, i kao takva, Rusija je obecala prisustvo u KFORu na KIM, da bi garantovala tu rezoluciju i zastitila Srbe koji su ostali sami posel povlacenja policije i vojske po Kumanovskom sporazumu (koji je prethodio r1244).

Medjutim, Putin je vec otpisao KIM kada je tu garanciju izbrisao i avgusta 2003 povukao svoje mirovnjake. Da podsetim da je prethodno povukao svoje mirovnjake i iz RS isto bez razloga.

Srbija, posle r1244 ne moze da se mesa direktno u KIM, jer je to protektorat OUN, pa je bilo kakva odluka Rusije po pitanju KIM nezavisna od simpatija vlada u BGD.

Isto tako Putinova Rusija je odbacila molbu Srba na KIM da dobiju i rusko drzavljanstvo, koje bi im dalo vecu nadu da ce Rusija o njima vise da se brine.

Stoga sam vrlo skeptican da ce ovo pismo postaviti Putina da menja odnose sa vucicevom vladom Srbije: to da ce prihvatiti bilo kakvu njenu odluku o KIM.
Preporuke:
23
43
29 četvrtak, 28 jun 2018 17:23
DEUTSCHLAND DEMOKRATISCHE REPUBLlK
@ Ratko. Tacno ali koji Narodi i gde?To je vazilo samo za Srbe u Hrvatskoj i BiH jer su po ustavu tamo bili Konstitutivni.Pa se Srbija zbog Kosova odrekla konstitutivni prava Srba u Hrvatskoj.Nakon cega Tudjman mrtav ladan Srbe izbacuje iz ustava.Srbi recimo u Makedoniji nisu imali konstitutivan status kao ni Srbi u Sloveniji.Ocete mi reci da je Tudjman na svoju ruku bez dopustenja Beograda smeo Srbe izbaciti iz ustava?Nakon toga je Hrvatskoj i BiH alinarocito Hrvatskoj otvoren put da preinace celu stvar kako njima odgovara.Samo da bi se separatisali mimo volje Srpskog Naroda koji je po ustavu bio Konstitutivan i u Hrvatskoj i BiH.
Preporuke:
8
45
30 četvrtak, 28 jun 2018 17:38
Agent Za dojčlant
Ustavom iz 1974 zapecacena je sudbina i Kosova i Vojvodine i Srbije i generalno Srpstva.A ustav SFRJ iz 1974 jasno kaze.Svih sest Republika i dve Autonomne Pokraine imaju pravo na samoopredeljenje do ocepljenja u okviru Avnojevski granica.


Pomenuti Ustav sam više puta pročitao od početka do kraja. Polagao delove istog. Imam ga u pisanoj i elektronskoj formi. Navedite glavu/član/deo/ Ustava gde piše to što ste rekli.

Vi ste ili drugosrbijanac ili neko od bivših konstitutivnih naroda bivše sfrj. Kako bilo ovde ste ili po zadatku ili vam je lično zadovoljstvo da se predstavljate kao Srbin, koristeći izraze "mi, nama..." a da govorite sve protiv interesa srpskog naroda.
Preporuke:
73
4
31 četvrtak, 28 jun 2018 18:01
Dojčine, Demokrato, i Republikanče naš ponosni

DEUTSCHLAND DEMOKRATISCHE REPUBLlK
Ajde ti dodji ovamo u Srbiju pa Srbuj do mile volje.A meni sredi vizu za Australiju.


Pa nisi, valjda, Dojčine, tolika blesa da troluješ i botuješ, a da nisi dobio ni državljanstvo ni vizu? Baš smo mi, srbi, glup narod!
Preporuke:
43
7
32 četvrtak, 28 jun 2018 18:43
DEUTSCHLAND DEMOKRATISCHE REPUBLlK
Dojcine demokrato. Trazim vizu bilo cilju samo da begam iz Srbije.Rodjen sam u DDR Majka mi je iz Istocne Nemacke Nemica a otac mi je iz Srbije.Tako da nisam imao pravo na Zapadno Nemacke dokumente nakon ujedinjenja.Na jedvite jade sam preko oca stekao Jugoslovensko Drzavljanstvo.Zato zelim da idem bilo gde iz Srbije jer ovde nema zivota.
Preporuke:
10
43
33 četvrtak, 28 jun 2018 19:06
DEUTSCHLAND DEMOKRATISCHE REPUBLlK
@Agent za Dojcland. Ja volim Srpski Narod.Pa i sam jednim delom pripadam Srpskom Narodu.Ne vidim u cemu je problem?
Preporuke:
6
31
34 četvrtak, 28 jun 2018 20:10
Turas
@ Potparol MSP Rusije Lavrova Natalija Zaharova :
Srbska vlada može da potpiše u Briselu po kosmetskom pitanju šta god želi , Rusija stoji iza r. 1244 OUN .
Ako "Sputnjik"laže onda ovo - izgleda nije istina.
Pa može mnogi ovde kuckači i pretiskači da kuckaju šta im je volja .
Što se tovariš Putina tiče sve mu je poznato i ja verujem da Vučić pleše na žici i da mu nije lako . I ne bi smelo da mu bude lako . Srbiju čekaju teška vremena . Zemlja treba da sačuva jedinstvo . Ne verujem da će bilo ko smeti da prizna nezavisnost Kosmeta .Taj bi bio proklet od Srbskoga Roda za vek - vekova .
Preporuke:
33
3
35 četvrtak, 28 jun 2018 20:19
mrljavko
@DEUTSCHLAND DEMOKRATISCHE REPUBLlK"Sta znaci Kosovo je izgubljeno jos 1974". Koje mudrijasenje.Ne razumem. Kakav zakljucak.Jednog trenutka stvari mogu da se anuliraju i jednim zamahom ruke sve obrise sa stola i nikad da ne bude izgubljeno.Jedino je pitanje sposobnosti, odvaznosti i sile za ledjima.Sta nekog briga sta je bilo.Pismo ima opravdanja, ali treba znati da je Putinova uloga znacajno veca, pa samim tim na bazi aktuaknosti i tezine konstalacije i svih ostalih problema, najverovatnije da reakcija nikako nece biti bas ono sto su kreatori ovog pisma zamislili. Neki doprinos moze, ali hoda grlom u jagode sigurn biti nece.
Preporuke:
9
8
36 četvrtak, 28 jun 2018 20:33
Miki
Slavomir Srpski (2)
Medjutim, Putin je vec otpisao KIM kada je tu garanciju izbrisao i avgusta 2003 povukao svoje mirovnjake. Da podsetim da je prethodno povukao svoje mirovnjake i iz RS isto bez razloga.

Zašto je Putin povuko Rusku vojsku sa KiM ?? Zato što je NATO sluga đinđić odbio predlog Putina da pomogne troškove ostanka Ruske vojske sa 16 miliona dolara godišnje. Sastanak Putina i đinđića je bio u Beogradu 17 juna 2001.god.
Preporuke:
35
6
37 četvrtak, 28 jun 2018 20:49
Današnji Srbi?
Sve mangup do mangupa, gospodo!
Preporuke:
17
2
38 četvrtak, 28 jun 2018 20:56
Da li je moguće...
... da će i ovaj lažov da prevesla Putina.

Kao kriminalni car Milo - montenegrinski.
Preporuke:
27
3
39 četvrtak, 28 jun 2018 21:01
Putine, gospodine predsedniče...
... pa ta protuva jedina nije nosila Georgijevsku lentu na Paradi ove godine.

Zar vam to ništa ne govori?
Preporuke:
32
2
40 četvrtak, 28 jun 2018 21:11
svedok izdaje,Tači
Da je istina sve to:

Hronika
Hašim Tači: Međusobno priznanje Srbije i Kosova bio je cilj briselskog sastanka sa Vučićem
PDF Štampa El. pošta
četvrtak, 28. jun 2018.
Preporuke:
19
2
41 četvrtak, 28 jun 2018 21:26
Slavomir Srpski @Miki
Podvukao sam da su prvo napustili Republiku Srbsku. Jel i to zbog Djindjica?
Preporuke:
4
3
42 četvrtak, 28 jun 2018 21:50
...uzgred
Ristić je potpuno u pravu. Besramna `dreka`zbog "pretnje ubistvom" je zbog toga što je Ristić pogodio u `centar`. - A to je da šibicarski režim namerava da ishodi kod Putina da prihvati SVAKI `dogovor` sa Šiptarima a to znači i izdaju KiM.
Preporuke:
20
0
43 četvrtak, 28 jun 2018 21:51
Neša
Izdaja nema alternativu. Slogan Napredne Srbije koja nazaduje i nestaje.
Preporuke:
15
0
44 četvrtak, 28 jun 2018 22:43
s.j Potpisujem!
Neće ni njihova do zore goriti. Ne gubimo nadu, ostanimo odlučni i radimo na dobrobit svoje otadžbine.

Rečju i delom se borimo za Srpstvo i Srbiju. Ne govorim ja ovde o minama i bajonetima, već poštenom životu, slozi, odbijanju da nam promene svest, i odgajanju novih pokolenja tako da oni sutra nastave ovu borbu.
Preporuke:
24
0
45 petak, 29 jun 2018 11:51
Turas
@četvrtak, 28 jun 2018 21:26 Slavomir Srpski @Miki
Podvukao sam da su prvo napustili Republiku Srbsku. Jel i to zbog Djindjica ?
Ruska vojska raspoređena u RS je marširala do Kosmeta gde je raspoređena . Đinđić je kasnije smatrao da su "dovoljne" međunarodne snage na Kosmetu usled čega su se Rusi povukli .Postoji verovatnoća da je na Đinđića vršen pritisak za ovakav postupak .
Preporuke:
4
2
46 petak, 29 jun 2018 14:31
Slavomir Srpski @Turas
Moje pitanje je zasto su kao mirovnjaci u 2003 prvo napustili Republiku Srbsku, jer tamo nije bilo Djindjica?

Sto se tice napustanja KIM, ne razume zasto ih je zanimalo milsjenje petokolonasa Djindjica koji je prizivao na jos vece bombardovanje NATO sila! Ako Putin nije bio saglasan da NATO bombarduje Srbiju, zasto bi ga interesovalo misljenje NATOvca Djindjica?

Dakle TO ne moze da bude izgovor. Pre svega jer Srvbija nije nadlezna nad KIM vec samo OUN, po r1244 koju je sastavila i Rusija (Cernomidin-Ahtisari)i pri tom dala i garanciju Slobi da ce njihovi mirovnjaci na KIM stititi Srbe posle povlacenja vojske SRJ.

U stvari, to je i otpostovano jer kao mirovnjaci su prvi stigli na KIM i zauzeli pristinski aerodrom u 1999. Pitanje je zasto Puj-pike-ne vazi u 2003? Koje sankcije im je udarlia SRJ da pogaze obecanje dato?
Preporuke:
6
1
47 petak, 29 jun 2018 15:22
Veljko
Potpisujem svaku zapetu otvorenog pisma.
Preporuke:
7
0
48 petak, 29 jun 2018 15:45
Dojcine, Dojcine, da li da ti verujemo?
Dojcine demokrato. Trazim vizu bilo cilju samo da begam iz Srbije.Rodjen sam u DDR Majka mi je iz Istocne Nemacke Nemica a otac mi je iz Srbije.Tako da nisam imao pravo na Zapadno Nemacke dokumente nakon ujedinjenja.Na jedvite jade sam preko oca stekao Jugoslovensko Drzavljanstvo.


Na jedvite jade si stekao jugoslovensko drzavljanstvo, a nisi imao nemacko? A rodjen u Nemackoj, od majke nemice? Pa koje si drzavljanstvo imao pre tog jugoslovenskog? Patagonijsko?

A drugo, nemacko drzavljanstvo dobijali su ne samo nemci iz Rumunije i Ukrajine, nego i Nemci iz Kazahstana, ej, iz centralne Azije, oni koje je tamo dovela jos Ekaterina Velika, pre 300 godina. A ti, rodjen u Nemackoj, od majke nemice, pa nisi mogao da dobijes drzavljanstvo. Kako to? Moj savet, idi u konzulat, i pitaj ponovo.
Preporuke:
9
0
49 petak, 29 jun 2018 18:39
Nobody's Fool
Pomalo smešna i pomalo neočekivana situacija.Juče poslah komentar Politici ,reagujući na njihov tekst kojim opravdavaju naprednjačko huškanje na Slavišu Ristića.Citirah 2 ključne rečenice : "...on to obećao Zapadu prilikom dolaska na vlast...šta se dešava sa onima koji ne ispune obećanje." koje jasno pokazuju da čovek nije napisao ništa loše.Politika moj komentar nije objavila.
Potom videh Danasov tekst koji te 2 rečenice prikazuju,ali u različitim pasusima i odvojene frazom : "navodi se u pismu".Videvši ih tako,čitalac nema jasan uvid u Slavišin tok misli.Poslah komentar sa citatom.Nisu ga objavili.
Poslah komentar (sa citatom) i Novostima,zgađen njihovim lažima.Nisu ga objavili.
Jedini kojima komentar ne poslah,a objaviše ljudski te dve rečenice su ovi sa N1.Ta ekipa prati određenu (Srbiji nenaklonjenu) agendu,ali juče ispadoše profesionalci.
Preporuke:
5
0
50 petak, 29 jun 2018 20:53
teletabis
Dal smo mi ljudi normalni?

Dođu izbori, Iznogud pobedi. A do samih izbora svi cvilimo i osuđujemo šta to on radi sa KiM, sa penzijama i platama, … A tamo glasamo za njega.

Sad očekujemo da Putin zbaci legalno izabranu našom voljom ovu vlast. Dal je to realno? Rusija treba da postavi vlast u Srbiji? Stvarno besmisleno.

Potpuno razumem ljude sa KiM, izdani su, Dači je postavio granice i granične prelaze, a sad se smejulji i krije iza blesavog Iznoguda koji je svašta potpisao i to mora da ispuni. A posle toga će se pridružiti Đikiju, jer gazde obavezno uklanjaju nezgodne svedoke. Kako god okrene Iznogudu nema spasa.

Da živim na KiM verovatno bih se do sada iselio, ako ne u Srbiju ono negde van nje. Oni koji ostanu lako mogu da postanu švedski sto za trgovce ljudskim organima.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner