...da imamo Crno More odmah bi nas primili kao Bugarsku, oastaje da nas prime kao nekog pridruzenog, trecerazrednog clana.
To je nasa sudbina, akosovo dajemo za besvizni rezim! Tako rade bezveznjaci!
Preporuke:
18
0
2
nedelja, 15 april 2018 16:32
Patrik Morska zvezda
A ko je i zbog čega pitanje Kosmeta preneo iz SB pod okrilje EU i omogućio dolazak EULEKS-a?
Preporuke:
13
25
3
nedelja, 15 april 2018 16:41
bilo, jeste i biće
Šteta za Jeremića, rođen je u pogrešnom vremenu i na pogrešnom mestu. Jedva da je neko u Srbiji u stanju da se složi sa njegovim logičnim razmišljanjem i političkim stavom. Zato baš većina (na izbore izlazećih) građana Srbije glasa za Vučića. Njima nikako ne odgovara civilizovana ličnost i političar tipa Jeremića.(Bivši?)radikal i "najbolji" student prava Vučić sa svojom kamarilom su pravi izbor za njih. Tako je bilo, jeste i biće.
Preporuke:
28
5
4
nedelja, 15 april 2018 16:57
raja
Zna to i onaj kvisling da Srbija ne mora da bira jer od ulaska neće biti ništa ali on radi u saradnji sa njegovom Merkel. Ona mu je važnija od svih Srba i države. Koja bi budala tražila milost od dželata. On je saradnik i pomagač tih dželata u suprotnom ne bi trčao kod njih i nazivao ih prijateljima.
Preporuke:
20
0
5
nedelja, 15 april 2018 17:45
klackalica
Tako je Jeremiću.
Otvori im oči.
Ne Vučićima,nego biračima,jer ovi prvo to znaju,samo drže ove druge u neznanju i laži da bi na prevaru izdali Kosovo dok u isto vreme drže vladare Unije u"neznanju i laži"jer im je"kosovo"jedino preostalo da ne panu s'vlasti.
niko
Preporuke:
14
2
6
nedelja, 15 april 2018 17:48
Srki
pre svega, odnos eu prema Srbiji je ponizavajuci, nedostojan drzave i njenih gradjana. Prakticno, eu sa Srbijom razgovara kroz domace zadatke koji nisu nista drugo nego skup drskih ucena. Da, Srbija moze u potpunosti zivet bez eu, barem na ovom jadnom nivou na kojem je i sada, kao pregovarac.Ali mislim i na znatno boljem
Preporuke:
18
0
7
nedelja, 15 april 2018 22:40
Zvonimir Bgd
Čitajući kako i šta govori g.Jeremić, nikako da do kraja shvatim na kojoj je poziciji. Ne možeš ga uhvatiti ni za glavu, ni za rep. Sve nekako okruglo, pa na ćoše. Kažu da je takva retorika kod njega neka vrsta profesionalne deformacije, jer bio je (i ostao) diplomata.
Međutim, ovde je za mene porazno to što u njegovim rečima i ocenama ne vidim posebnu razliku u odnosu na vladajuću retoriku aktuelnog režima. Osim, npr. njegove ocene da je BRISELSKE pregovore "trebalo voditi daleko promišljenije i uz više diplomatske spretnosti"!
Sve ostalo je varijacija na sličan stav režima u vezi sa "smetnjama" Srbije na euRopskom putu.
U Srbiji postoje pristalice euRopskog puta ("eurofanatici") i protivnici ("evroskeptici"), kao i odlučni protivnici bilo kakvog pridruženja EU ikada ("jer su tamo svi srpski neprijatelji", V.Šešelj). Međutim, g.Jeremić je sam sebe nazvao "evrorealistom"! Šta li mu je to? Provalite sami...
Preporuke:
9
11
8
ponedeljak, 16 april 2018 07:56
Deda Mile ima farmu
Bre Zvonimire, nisu tebi slučajno dali takvo ime! Stalno nešto zvo(n)caš!
Kaži bre brate pošteno, ne slažem se sa njegovom politikom, odnosno sa svakom politikom koja odstupa od Šešeljevog mišljenja! Šta tu uvijaš, zavijaš i izvodiš? Tvoje je pravo da se ne slažeš i da podržavaš koga ti misliš da bi trebalo,ali nemaš prava da relativizuješ, izvlačiš iz konteksta ili navodiš na pogrešne zaključke, samo zbog toga što imaš suprotno mišljenje. Uz to pravo da podržavaš koga ti hoćeš ide i obaveza da prihvatiš dela i rezultate politike koju podržavaš. O Šešelju i njegovoj politici je na NSPM dovoljno rečeno.
Preporuke:
7
5
9
ponedeljak, 16 april 2018 12:02
Tanja Paunović
Gospodine Jeremiću kao profesionalni diplomata možete da dajete ponekad i dvosmislne odgovore, međutim Vaš stav po pitanju teritorijalne celovitosti i nedeljivosti Republike Srbije treba da bude jasan i nedvosmislen a to je da je član 8. Ustava RS obavezujući i bilo koji predlog koji je u suprotnosti sa ovim članom povlači svaku odgovornost. Nemate pravo da se pozivate na to da je to predlog koji eto nema podršku međunarodne zajednice, dužni ste da svoj stav javno saopštite i potvrdite da i kada bi neko u međ.zajednici podržao ovaj predlog Vi ga eksplicitno odbacite jer podsećam ne postoji primer u svetu da se neka država dobrovoljno odrekla dela svoje suverene teritorije i to čak predlaže kao "rešenje".Iz ovih razloga sasvim sam u pravu kada sam posle predsedničkih izbora osporavala Vaš izbor Čedomira Antića za člana saveta za politička pitanja jer isti javno predlaže rasparčavanje RS po principu "daj šta daš", što znači da je i za Vas tzv.podela odnosno kršenje Ustava prihvatljivo.
Preporuke:
3
2
10
ponedeljak, 16 april 2018 15:54
Zvonimir Bgd
Bre, deda Mile, moje ime i ja smo ovde najmanje bitni. Kao i to ko od čega odstupa. Komentarišemo svakog političara po malo, i to je sve. Skoro svi su oni imali prilike da pokažu svoja dela i rezultate, pa i Vuk Jeremić. A ono pokazalo se u svoje vreme - tropa! Nije da nije. Te pogubno prebacivanje arbitraže za Kosmet sa UN na EU, te pogrešno pitanje pogrešnoj instituciji... itd. Zalemiše nas.
Uostalom, pročitaj komentar koleginice Tanje Paunović u nastavku. Argumentovano piše.
Pa i Šešelj je za kritiku, što da ne? Nikako da ubedi raju u ono što govori i za šta se zalaže. Kažu, laže. On bar za te laži svesno ide da robija? Ali, opet šta znači Velika Srbija sada kada se smanjujemo? Neka se malo više potrudi, može on to, samo ako hoće...
Ni on, ni drugi nikako ostavke da daju. A kako i da daju, kada su naše stranke listom liderske! Oduzmeš im lidera i - gde je stranka?
Nego, napiši ti meni kako razumeš ono "EVROREALISTA"! Šta mu je to? Napiši i skidam ti kapu...
To je nasa sudbina, akosovo dajemo za besvizni rezim! Tako rade bezveznjaci!
Otvori im oči.
Ne Vučićima,nego biračima,jer ovi prvo to znaju,samo drže ove druge u neznanju i laži da bi na prevaru izdali Kosovo dok u isto vreme drže vladare Unije u"neznanju i laži"jer im je"kosovo"jedino preostalo da ne panu s'vlasti.
niko
Međutim, ovde je za mene porazno to što u njegovim rečima i ocenama ne vidim posebnu razliku u odnosu na vladajuću retoriku aktuelnog režima. Osim, npr. njegove ocene da je BRISELSKE pregovore "trebalo voditi daleko promišljenije i uz više diplomatske spretnosti"!
Sve ostalo je varijacija na sličan stav režima u vezi sa "smetnjama" Srbije na euRopskom putu.
U Srbiji postoje pristalice euRopskog puta ("eurofanatici") i protivnici ("evroskeptici"), kao i odlučni protivnici bilo kakvog pridruženja EU ikada ("jer su tamo svi srpski neprijatelji", V.Šešelj). Međutim, g.Jeremić je sam sebe nazvao "evrorealistom"! Šta li mu je to? Provalite sami...
Kaži bre brate pošteno, ne slažem se sa njegovom politikom, odnosno sa svakom politikom koja odstupa od Šešeljevog mišljenja! Šta tu uvijaš, zavijaš i izvodiš? Tvoje je pravo da se ne slažeš i da podržavaš koga ti misliš da bi trebalo,ali nemaš prava da relativizuješ, izvlačiš iz konteksta ili navodiš na pogrešne zaključke, samo zbog toga što imaš suprotno mišljenje. Uz to pravo da podržavaš koga ti hoćeš ide i obaveza da prihvatiš dela i rezultate politike koju podržavaš. O Šešelju i njegovoj politici je na NSPM dovoljno rečeno.
Uostalom, pročitaj komentar koleginice Tanje Paunović u nastavku. Argumentovano piše.
Pa i Šešelj je za kritiku, što da ne? Nikako da ubedi raju u ono što govori i za šta se zalaže. Kažu, laže. On bar za te laži svesno ide da robija? Ali, opet šta znači Velika Srbija sada kada se smanjujemo? Neka se malo više potrudi, može on to, samo ako hoće...
Ni on, ni drugi nikako ostavke da daju. A kako i da daju, kada su naše stranke listom liderske! Oduzmeš im lidera i - gde je stranka?
Nego, napiši ti meni kako razumeš ono "EVROREALISTA"! Šta mu je to? Napiši i skidam ti kapu...