среда, 08. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Момир Турудић: Пропаганда на све нижем нивоу, Трамп води политику попут размаженог детета које нема много контакта са спољним светом; Видело се да има договора и, на срећу, прошло је без људских жртава

Kоментари (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 15 април 2018 13:44
gandra
"Све мање људи верује ономе што чују у вестима, пропаганда постаје све нижа, као да се обраћа све мањем броју људи“ - na primer cnn - ocigledno je da se ta tv stanica obraca mentalno retardiranima - kojih u zapadnom sveti izgleda da ipak ima veoma mnogo - cim ta tv stanica i dalje opstaje
Препоруке:
53
2
2 недеља, 15 април 2018 13:52
Amerika tuče po ušima
A Rusi traže podršku od ovih što im sevaju uši...?? Koga Rusija još da brani? Samo Severnu Koreju i Iran koji i nisu pouzdani saveznici baš kao ni Turci ni Nemci. Amerika bije po rusofilima, bije i progoni a Rusija trguje...Dokle???
Препоруке:
18
38
3 недеља, 15 април 2018 13:54
Зоран
Не слажем се са господином Турудићем. Тачно је да све мање људи верује пропаганди али банкстери производе све више полуидиота који верују пропаганди. А како у демократији гласају и људи и они што су (или нису ни то) завршили разне "Мегаблеје" то је опстанак Вучића неминован. Развили су верски школски систем у коме нема размишљања већ прихватања (да су страни инвеститори и отимачи наших производа добри за Србију, да је наша предност што смо јефтина радна снага спремна да гладује, да је наша будућност у прављењу интернет реклама за Кинеске гаће, да је добро усвајати стандарде Немачке аутомобилске индустрије (којих се ни она сама не држи него лаже) како би Србија живела од прања задњица Немачким бабама и дедама а не дај Боже од неке производње итд).
Не потцењујте оне што су опљачкали цео свет. Не плаћају они психологе и педагоге да помажу несрећнима него да раде за њихове прљаве интересе.
Препоруке:
56
4
4 недеља, 15 април 2018 13:55
Ako si muško moraš odbraniti svoju curu
Ili ona ode... Pa i ako dobiješ batine, moraš se boriti do zadnje snage. I kako sada ja da tražim od Vučića da brani Kosovo? Sa kim da ga brani??? Znam da posle ode sve do đavola ali kako da ga branimo kada su i narod i Rusija preplašeni... Ajd u zdravlje,valja saditi krompir!
Препоруке:
16
34
5 недеља, 15 април 2018 14:04
ob4cl
Broj jedan novinar za ceo bliski istok i muslimanski svet na nasim prostorima.
Препоруке:
21
11
6 недеља, 15 април 2018 14:15
Алекса
"Занимљиво је и да русофоби и русофили, и са друге стране они који воле или не воле Америку - нико није задовољан ни реакцијама Русије, ни потезима САД.

политика није волим-не волим.
осим тога Турудић своди културно-цивилизацијска опредељења на осећаје.
и даље, постоје русофили и русофили.
реакције Русије су биле баш како треба.
Препоруке:
38
10
7 недеља, 15 април 2018 14:17
Алекса
о тролови поцркајте од муке!
Препоруке:
29
6
8 недеља, 15 април 2018 15:09
Спиридон
@ Зоран

Не слажем се са господином Турудићем. Тачно је да све мање људи верује пропаганди али банкстери производе све више полуидиота који верују пропаганди.


Па сад нисам сигуран да је баш најбоље схваћено шта је Турудић желео да каже, јер та пропаганда није само она коју пласира Запад већ постоји и она друга страна која се исто тако игра потпуно исте игре. Ево да не идемо даље, да проанализирамо само тај израз банкстери, који је из неког "непознатог" разлога постао опште место у интернет коментарима. Исто важи и за мистериозну дубоку државу, која се одједном појављује у јавном дискурсу, баш као што су се појавили пре тога ти сада већ чувени банкстери. Између тих банкстера и дубоке државе био је и Трамп, кога су одједном заволели сви безјаци земље Србије, што-но-се-каже као по команди.
Тако да када смо већ код тог некритичког усвајања пропаганде и тих полуидиота, можда није згорега кренути од лагано-овлашнога погледа у огледало...
Препоруке:
10
15
9 недеља, 15 април 2018 15:23
Спиридон
@ Алекса


политика није волим-не волим.
осим тога Турудић своди културно-цивилизацијска опредељења на осећаје.
и даље, постоје русофили и русофили.
реакције Русије су биле баш како треба.


Е вала, сваког дана човек може нешто да научи на овом пустоме интернету. Ето да сам данас отишао на онај свет, не бих ни имао појма да постоје та културно-цивилизацијска опредељења!? Мислим знао сам да имају та политичка, да имају навијачка или да имају на крају крајева и та сексуална определенија али културно-цивилизацијска то су ми већ неки сасвим нови моменти. Такође да имају ти русофили и неки други русофили ми је исто тако једна досад невиђена новотарија!? Мада ако то посматрамо кроз визуру имају патриоте а богами и патриЈоте, онда су ствари мало јасније или ти да будемо прецизни, имају русофили а имају и кремљофили тзв путионоиди...
Препоруке:
16
11
10 недеља, 15 април 2018 15:39
Tramp
je kao politicka prostitutka , s'njim ide sve i Amerika u ....nikada njima nije dosta !
Препоруке:
16
2
11 недеља, 15 април 2018 15:57
gandra
ovaj sto se redovno kaci na tudje komentare...kao pijavica - pise takve besmislice da bi jedina uteha za njega bila da on sam razume barem delic onoga sto pise
Препоруке:
22
2
12 недеља, 15 април 2018 16:08
Размишљање је терористичка
Развили су верски школски систем у коме нема размишљања

и контрареволуционарна делатност, Фала Богу, Марићу и Жељку да нам не трују децу са тим.
Препоруке:
14
2
13 недеља, 15 април 2018 16:44
Спиридон
@ gandra

ovaj sto se redovno kaci na tudje komentare...kao pijavica - pise takve besmislice da bi jedina uteha za njega bila da on sam razume barem delic onoga sto pise


Рекао би човек да такве интернет јуначине, такви патриЈотски горостаси имају макар храбрости да се лично обрате мрској им особи, али видим постала мода да се добацује системом седи баба иза каца па нешто оданде добацује.
Види, искрено бих се забринуо када би такви као твоја маленкост схватили макар само и четвртину онога што напишем и то у буквалном облику, пошто би вам хуморни моменат већ преоптеретио систем
Елем, ако су то толике бесмислице, онда би та ваша омања патриЈотска чета требало да ме разбуца без много проблема а оно увек све буде скоро па монотоно а обрнуто од тога...
Препоруке:
7
10
14 недеља, 15 април 2018 17:14
jedan tren u zivotu malih ljudi
Ne..u zapadnom svetu mali covek mora mnogo da radi, pa onda porodica, stari roditelji..na kraju dana ne zelite da uklj. tv..vikendom mozete da skupite ono malo snage i da udarite u proteste ..ali se posle umorite i onda padnete i zaspete u subotu uvece u devet sati..umotani hladno je, deca porasla sada su svoji ljudi ..sta je ostalo..bunimo se mi, ali koliko je ostalo snage ..?
juce vozim na Menhetn i ista je sema vesti, kao kada su nas bombardovali daje se neko logicno opravdanje ..mozda i ima neki razlog, ne znam detalje ali NE mogu da slusam..mi i nasi zivci imamo rok trajanja ..nego daj da ove mlade osposobimo da budu ljudi pa "gde ja stadoh ti produzi.."
Препоруке:
16
2
15 недеља, 15 април 2018 17:44
Slavomir Srpski
Spiridone, da te nema trebalo bi te izmisliti :)

Vas cinizam je britkiji od onog iz britke britanije.

Ipak, propaganda na sve nizem nivou, sto rece ovaj pesnik autor, ali se bruka ipak ne moze obrisati kao sto se brise decij usrana guzica namirisanim papirom.

Sto smrdi u drzavi Danskoj? Kaze pesnik da smrdi taj dogovor, a ko sa djavolom dogovore gradi ti dogovori mu se o glavi obijaju (nije moja malenkost ovo izmislila vec ljudska antropoloska mudrost).

E sada ima ovde onih kojima i ti dogovori mirisu, ko sto balega mirise muvama. Pogotovo onom, specijalizovanim za te mirise: podguznim.

Jer tajnam zivljenja podguznim muva je bas to: da mirisu etiku kao sto mirisu i balege. Lepo je tim muvama pogotovo kada naidju na krave koje se ispraznjavaju redovno i obilato. Onda te muve mogu i da pomru od eticke srece i zanosa.

Problem? Pa to da nije svet sastavljen samo od podguznih muva.
Препоруке:
8
8
16 недеља, 15 април 2018 17:58
Спиридон
@ jedan tren u zivotu malih ljudi


Ne..u zapadnom svetu mali covek mora mnogo da radi, pa onda porodica, stari roditelji..na kraju dana ne zelite da uklj. tv..vikendom mozete da skupite ono malo snage i da udarite u proteste...
...juce vozim na Menhetn i ista je sema vesti, kao kada su nas bombardovali daje se neko logicno opravdanje


Нешто не примећујем да је у било ком свету било шта другачије, сем суме новца која се ставља у џеп. Иначе шема вести се није уопште променила још тамо од чувене Црне рупе у Калкути из 1756 године када су тадашње новине пумпале јавно мњење да се крене у одмазду. Да комедија буде заиста потпуна, управо сам сазнао да је тај чувени истраживачки центар код Дамаска који је погођен прексиноћ био у суштини за истраживање лекова за рак и за серуме против уједа змија, те да је колико у новембру била инспекција из OPCW-а и да су закључили да нема апсолутно нити једне једине супстанце која би се касније могла прерадити у бојни отров...Страшно...
Препоруке:
22
0
17 недеља, 15 април 2018 18:20
Slavomir Srpski (2)
A sada malo ozbiljnije o temi dana:

Prezivismo holkaust a jos smo i nezadovoljni !!!

Bogu hvala da je Trump na tviteru neozbiljan kao i Putinova obecanija. Ono sto Kremlju sada fali je da se i tehnoski unapredi i da pocne i Putin da tviterise. Da pokazu da ne zaostaju.

Jaoj sto smo se plasili da ce doci do treceg SV rata, a da Srbi za to nijesu krivi ni duzni.

I dok se Vucic time hvali, naime sto ne doprinosimo ljudskom nuklearnom holokaustu, pa onda uzdize do neba princip puzenja i trazenja oprosdtaja od siledzija (moram priznati da je ovim pretekao i monahe i da bi mozdabidne bilo bolje da se povuce u neki manastir na Svetoj Gori. Sto da ne, pretekao bi i mladog Rastka Nemanjica u svom poduhvatu).

Dakle dok se Vucic hvali da je neutralan, jos cemo mu biti zahvalni sto nas spasio dod tviterskog holokausta. Ne bi bilo pravedno da bas svi podelimo istu sudbinu, i mi i Natovci. Zar ne?
Препоруке:
8
2
18 недеља, 15 април 2018 18:50
Спиридон
@ Slavomir Srpski

Sto smrdi u drzavi Danskoj? Kaze pesnik da smrdi taj dogovor, a ko sa djavolom dogovore gradi ti dogovori mu se o glavi obijaju (nije moja malenkost ovo izmislila vec ljudska antropoloska mudrost)

За договор се знало одмах, пошто су се Сиријци истог секунда после бомбардовања похвалили да су их Руси на време обавестили шта и одакле да евакуишу, тако да су прошли без икаквих жртава и са неком малом штетом. Према томе Американци су дојавили Русима, да би они склонили своје људе и опрему, уз вероватно договор кућу гради да остану по страни и не раде ништа. Све ово између, сва она јефтина пумпања ево иду ракете сад ће да вас тамо развалимо к’о дете касицу прасицу, ‘ајд’ чик испалите неку рокетлу има да од вас остану само дугмићи, то је пропаганда за полусвет, за ове наше овде и оне тамо у Русији, то јест за ону њихову патриЈотску браћу близанце на Западу. Надам се да се само сећате оних снова око Украјине, ево га гази Путин, прекосутра улази у Кијев...
Препоруке:
7
2
19 недеља, 15 април 2018 19:00
Спиридон
@ Slavomir Srpski

Иначе, само да не заборавим... Све ово исто, на тим скоро па истим просторима то јест само једно или два шаховска поља у десно, се пре два века звало Велика игра, где су Велика Британија и Царска Русија играле своју игру утицаја, моћи и империјалних амбиција а без директних сукоба међу њима...
Препоруке:
4
2
20 недеља, 15 април 2018 19:04
Slavomir Srpski (3)
"Занимљиво је и да русофоби и русофили, и са друге стране они који воле или не воле Америку - нико није задовољан ни реакцијама Русије, ни потезима САД. А нема задовољства ни у Сирији на побуњеничкој страни“

E TO je ono sto nas Vucic godinma trazi i obecava nestrpljivim Srbima, koji padaju u nesvest u ocekuvanju njegovih profeticnih saznanija.

To je nama nasa sudba dala da imamo Acu za marsala, ali koji profeticki izjavljuje da nama je bas potrebna ovakva pobeda Sirijskog bombardovanja, gde NIKO zivi nije zadovoljan.

Mozdabidne da on sada misli da bi bilo zgodno da mi oslobodimo silom Kosovo, kano Asad oslobodi Damask i Dumu (ne onu rusku, naravno), pa da nas onako Natovci tviterski izbombarduju za jedan sat, i da onda sve prodje na tome. Nam Kosovo a Ntovcim opravdanje da su nas kaznili. Ili???
Препоруке:
4
2
21 недеља, 15 април 2018 19:30
Алекса
ко то још није чуо о "Спиридон" Шпиритус-Дангубићу?
прича се да су га одбили на кастингу за "Задругу", рекли му да таквог већ имају...
отад учесталије вилени.
заједно са покој-ником "negi" овде су, међу коментаторима, били знани као апостоли Глупости.
нагло су се повукли и откад се вратио - повећан - делује самостално. нејасно је шта се тачно догодило са компањоном.
однедавно показује непринципијелне симпатије у односу на е-сродника са ником "ali ipak".

ко то још није чуо о "Спиридон" Шпиритус-Дангубићу?
Препоруке:
5
4
22 недеља, 15 април 2018 19:40
Зоран
за Спиридона
Не знам шта значи дубока држава (претпостављам да није реч о Холандији пошто је она на највећој подморској дубини) али мој закључак да је постојање приватних банака, приватних нафтних компанија, приватних фирми за наплату струје и воде, приватних комуникационих компанија и приватних нарко мрежа супротан здравом разуму и интересу грађана произвођача добара, и оних који пружају неопходне услуге (просвета, здравство, војска, полиција,транспорт итд).То је производ мог размишљања (било исправног или погрешног)и искуства и није производ никакве пропаганде. Ако Ви мислите да је морално, корисно и нормално живети на рачун лагања људи и користити њихове слабости или тренутно лоше полажаје (укључујући и болести) за лично богаћење и пљачку онда ми немамо о чему да дискутујемо.
И шта значи безјаки грађани Србије?
Да ли Ви људе који не желе или не умеју да варају и пљачкају називате безјаким грађанима Србије?
Препоруке:
9
1
23 недеља, 15 април 2018 20:17
Slavomir Srpski @Spiridon
Надам се да се само сећате оних снова око Украјине, ево га гази Путин, прекосутра улази у Кијев...

Ma kako da se nesecam? Pa te dogodovstine su me uverile koliko se mora verovati Kremalju, i okolini.

Jeste d su onda ZAISTA imali ubijanje masovno u plamenu stotine Rusa u Odesi, pa nisu morali da izmisljaju neke "incidente" da odreaguju presecanjem Ukrajune od Belorusije do Moldavije, sto je samo koja stotina kilometara.

Ali izgleda da ovde na sajtu jos vlada kratko pamcenje. Sada trpe ustase u Kijevu i otimacinu objekata i imovine Gazproma, i na to cute. Nece da izazivaju zapadne ParNJore, da bi barem imali kakav-takav alibi ZASTO im cev godinama udarise tolike sankcije. Ali im je bitno da im Vucic, uplaseni mis, ne udari sankcije.

Dotle smo dosli
Препоруке:
9
4
24 недеља, 15 април 2018 21:12
Зоран
И да се разумемо, не правдам ја ни оне који подлежу глупостима у Руској пропаганди "Сиријци оборили 70% крстарећих ракета Совјетским системима из 60-тих и 70-тих година прожлог века". Па те системе је имала и Војска Југославије па није оборила ни 10%. Да ли смо то ми идиоти?
Томахавке Сиријци обарају без проблема а Калибар је немогуће оборити (на страну што ми је то део струке и знам какве навиогационе системе користе и једни и други).
"С-400 није гађао никог јер није дошао у његову зону одговорности". Па колико је то чудовиште каменом би га онеспособили да је пуцао а комоли ако на њега пошаљу 10 ракета истовремено.
Једина је разлика што мене и моју децу та пропаганда мање додирује него ова која ме учи да Европска унија нема алтернативу то јест да процес придруживања (новца и добара браћи Вучић и сличнима) мора трајати још десет година и да ни он нема алтернативу.
Препоруке:
6
2
25 недеља, 15 април 2018 22:55
Neša
Dotični novinar kritikuje medije a pripadnik je upravo strane koja obesmišljava novinarstvo. Ovde je zapravo meta Tramp, sve za njegovog vakta ne valja pa ni novinarstvo. Da su u Americi na vlasti demokrate sve bi bilo "sjajno". Licemerno. Tramp je ruski čovek koji urušava SAD i NATO i to ih najviše žulja.
Препоруке:
3
1
26 понедељак, 16 април 2018 07:08
Спиридон
@ Neša

Tramp je ruski čovek koji urušava SAD i NATO i to ih najviše žulja.


Па сад, злобници би рекли да ових дана претежно урушава институте за прављење серума противу змијских уједа по Сирији али знам ја да је све то једна дубокоумна страктика, јер се Трамп који је руски човек сада мало увлачи и подилази Сорошевим глобалистима, односно чим заврши то рушење по Сирији, ето њега и у Америку & НАТО да их све уруши али изнутра. Када буде завршио то унутрашње урушавање а он ће да им се свима насмеје у лице и да каже..
НЕКА ЖИВИ РУСИЈА!
НЕКА ЖИВИ ПУТИН!
Ево пазите шта сам вам рекао...
Препоруке:
1
0
27 понедељак, 16 април 2018 07:21
Спиридон
@ Алекса

однедавно показује непринципијелне симпатије у односу на е-сродника са ником "ali ipak".


А је л' се сећаш Алекса хејтер-којнеру, безјаче са хиљаду интернет лица каква је то само љубав била када су Реџи Тајипу онај пуч као гистро ЦиЈа и Сорош смештали, па коси Али Шипак у десно а ти косиш више онако мало на лево, да не дође до извесне пометње, али то је таква једна синергија била као да гледаш браћу the Бајић Бог те твој у интернет коментарској верзији митске песме Аој Швабо Геншеру!?!
Међутим пуче и ту тиква, издадоше те сви шипуркасти пријатељи, издаде те Трамп, изгубио све си битке али још водиш по пустоме интер-нету патриЈотски рат...
Препоруке:
2
0
28 понедељак, 16 април 2018 08:04
Спиридон
@ Зоран

Ако Ви мислите да је морално, корисно и нормално живети на рачун лагања људи и користити њихове слабости или тренутно лоше полажаје (укључујући и болести) за лично богаћење и пљачку онда ми немамо о чему да дискутујемо.
И шта значи безјаки грађани Србије?


Нису безјаки већ безјаци, авај ја сам вам пасионирани колекционар архаичних речи из нашег језика, речи које су сви већ заборавили или им делују неуклопљено у данашњи квазиурбани тј провинцијални мизансцен и припадајући им светоназор. Тако да је безјак неко ко тако иде около и безјачи то јест бенавко или ти тикван.
Иначе све то што ви описујете се колико ја знам зове капитализам али је неко очигледно био довољно паметан да скрене оправдани бес на неке мистериозне банкаре-гангстере који остају лако памтљиви банкстери а ако се и помиње капитализам онда је он неолиберални, зла сестра добре капиталистичке Пепељуге.
Према томе ради пропаганда, ради за све паре ради а народ верује...Верује наивно...
Препоруке:
1
0
29 понедељак, 16 април 2018 08:09
Спиридон
@ Slavomir Srpski

Надам се да се само сећате оних снова око Украјине, ево га гази Путин, прекосутра улази у Кијев...


Ma kako da se nesecam? Pa te dogodovstine su me uverile koliko se mora verovati Kremalju, i okolini.

Jeste d su onda ZAISTA imali ubijanje masovno u plamenu stotine Rusa u Odesi, pa nisu morali da izmisljaju neke "incidente" da odreaguju presecanjem Ukrajune od Belorusije do Moldavije, sto je samo koja stotina kilometara.


Оно што мене фасцинира је увек иста матрица у коме крену пропагандни таламбаси, испродају се на брзину велики снови и онда када буде ником ништа - следећи пут можда са нагласком на можда, се увек после тога прича како је то био у суштини онај једини могући потез генијалног велемајстора из Кремља, све друго би било пропаст, само је ова невероватно мудра страктика била она права...
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер