I sta sada? Placemo na gadosti koje se izgovaraju o Srbima. Da li se to desava u Hrvatskoj gde smo navikli na takve stvari? Ne! To se sve desava u nazovi Srbiji i nikome nista. Mogu oni biti jos okrutniji, a i bice, jer rade u interesu EU-Nato partnertstva. Srbi, sramota da vas je.
Preporuke:
0
0
2
ponedeljak, 15 jun 2009 15:19
N(euro)za
Bilo bi dobro da pobrojani na sudu odgovaraju za govor mrznje. A to pre svega znaci da se 'procesuira' stotine tuzbi i da u ovoj zemlji napokon pocne da se postuje zakon. Ali mislim da im je mnogo teze od svake presude da zive sa sopstvenim radnim biografijama. Da li ste primetili da predstavnici druge Srbije vicu kada govore, ponasaju se bahato, agresivno, prave grimase i gotovo nokontrolisano gestikulisu i menjaju ton? N(euro)za je u njihovom slucaju pre svega izraz unutrasnjih kontradikcija koje je tesko opravdati pred samim sobom.
Preporuke:
0
0
3
ponedeljak, 15 jun 2009 15:22
Mirko Grbić, Banjaluka
Nedavno nas je Slobodan Antonić upečatljivim tekstom „Izazivanje nacionalne, rasne i verske mržnje i druga Srbija“ podsetio na strašne autošovinističke ispade „naših“ rodomrzaca. Za Nikolu Samardžića Srbi su „biološki otpad“, Marko Vidojković kaže da smo „krezubi smrad“, a Petar Luković misli da smo „kolektivni kreteni“. Nema sumnje, da su bilo šta od toga rekli za Jevreje u Nemačkoj ili većini drugih država EU, dospeli bi na sud i bili osuđeni.
* * *
U psihoanalizi još od čika Frojda, sa dopunama njegove ćerke Ane, operiše se sa pojmom odbrambeni psihološki mehanizmi.
Jedan od desatak njih je i PROJEKCIJA. Ukratko ono što jesam, svoj ego, super ego.... pojedinac projektuje u spoljnu sredinu, u druge, pripisuje im svoje osobine.
Sartr je to zgodno formulisao sintagmom: “Pakao to su drugi”!
Preporuke:
0
0
4
ponedeljak, 15 jun 2009 15:32
Jasna Simonovic
Ljubazno molim osobe koje upotrebljavaju izraz Prva i Druga Srbija da u svojim mislima odstrane ograde kojima "tranžiraju" ljude Srbije ...U Srbiji svako ima svoje ime i prezime...
Preporuke:
0
0
5
ponedeljak, 15 jun 2009 16:35
Dragoslav Jovanović
Krajnje je vreme da se sa pisanja kolumni i komentara konačno pređe na akciju. Verujem da u svim nacionalno svesnim strankama kao i među njihovim simpatiѕerima ima dovoljno stručnih advokata i ostalih ljudi iz pravne struke koji treba da presaviju tabak i počnu sa pisanjem tužbi. Ako trenutna vlast toleriše ovakvo iživljavanje i vulgarno vrđanje srpskog naroda (a pojedini zvaničnici te vlasti i aktivno učestvuju u tome!), onda se mora naći put i način da ova zajapurena družina odgovara za širenje mržnje i ovo štetočinsko ponašanje prema sopstvemom narodu.
Preporuke:
0
0
6
ponedeljak, 15 jun 2009 17:15
Marija
Fenomenalan tekst koji bi morao da inspiriše naše državne organe da deluju.
Preporuke:
0
0
7
ponedeljak, 15 jun 2009 17:35
Dimitrije sine Mitre
Sramotno je da gradjani Srbije pisu zalbe protiv oslobadjajuce presude u korist drzave Srbije po pitanju "genocida" u Srebrenici kada se zna da fabrika "istine" kojoj pripadaju i potpisnici te zalbe neprekidno uvecave broj zrtava . Odnos Predsednika drzave, Prmijera i tuzilastva nije SAMO sramotan nego je direktno krsenje polozene zakletve o borbi za zastitu Drzave Srbije i njenih gradjana.
Preporuke:
0
0
8
ponedeljak, 15 jun 2009 17:46
Rikard Baric
„Ljudska priroda je takva da mrzimo one kojima smo mi učinili zlo.“
(citiran je Tacit)…
Jedan američki doktor (zaboravio ime) istraživao je područje religija i zaključio: «Ljudima treba samo onoliko religije koliko je dovoljno da zamrze druge.»
Što onda ako se dogodi da netko primi – veći iznos religije, a da u njemu za to nema nikakve zasluge.
Ako NSPM ima prostor za ovu tema, molio bi da mi (komentarom ovdje) dopusti pokušaj da objasnim. Treba mi više prostora od ovog koji kometari inače dopuštaju.
Preporuke:
0
0
9
ponedeljak, 15 jun 2009 18:08
Julija
Meni je u svom tom pravnom slalomu koji se zove pravni obračun sa Srbima za dešavanja u '90-im, najinteresantnije kako se analogije primjenjuju tamo gdje im nema mjesta, dok se različite okolnosti zanemaruju, tamo gdje onome ko ih koristi to nije u interesu. Srbi su ratove vodili isključivo na svojim etničkim a i državnim teritorijama (ako smatramo da je SFRJ bila i srpska država), za razliku od recimo, Njemaca u II svjetskom ratu koji su vodili agresivne ratove, a sa kojima sada vole da nas porede. Ne mogu imati isti tretman građanski i osvajački ratovi. (Tu stoji i ona početna zabuna oko Ustava, JNA, secesionizma, legitimnosti unutrašnjih granica i sl.) Brojevi žrtava, uz svo naše civilizovano zgranjavanje, nisu nebitni, jer je ipak riječ o pravu i težina zlodjela ima svoje bitne reperkusije. Svakako da je više stotina hiljada žrtava u LOGORU više nego nesrazmjerna upotreba sile kao odgovor za to što je "hrvatima rađeno u dvadesetim i tridesetim godinama stoljeća" (a šta im je to zapravo rađeno?). Svakako da odmazda hrvatske vojske nad srpskim civilnim stanovništvom krajem devedesetih, etničko čišćenje i politika diskriminacije koji su uslijedili u toj zemlji ne zaslužuju drugačiji tretman od onog koji je doživjela srpska država i vojska posle kosovske tragedije 1999.g. Smatram da moramo ustanoviti određeni stepen preciznosti kada pravimo poređenja, jer ipak, nije riječ o jeftinoj književnosti, već o utvrđivanju fakata što ima za posledicu primjenu istih pravila na ista činjenična stanja. I obrnuto, ne može se primjenjivati isto pravno pravilo na različita činjenična stanja.
Preporuke:
0
0
10
ponedeljak, 15 jun 2009 21:04
direktan govor mržnje i kontekstualni antisrbizam druge Srbije
Sve je rečeno, treba nam akcija! Posle Antonića, autor je još eksplicitniji – dignuti glavu, vreme je za tužbe! Ako smatramo da nas ima dovoljno i da nismo krpe, hajde da se organizujemo i pređemo na teren koji druga Srbija dobro poznaje i koga se plaši kao vatre, tj.da ih udarimo po džepu! Čitao sam više puta da je u pitanju novac, tobože, druga Srbija ga ima, a prva nema, što jednostavno nije istina. Evo, ja sam nešto malo zaradio u životu i pripadam pr(a)voj Srbiji. Ako bi se urednici ili neko iz javnog života, kome se može verovati, potrudili da animiraju čitaoce spremne na borbu i „bez novčanih poteškoća“, ja se javljam da plaćam advokate, makar jednim većim delom, i to one dobre, vrhunske! Ne potpisujem se iz nekih svojih, određenih razloga, ali sam na raspolaganju uredništvu ako dođe do neke prave i organizovane akcije u smislu utuženja perjanica druge Srbije. U određenim okolnostima ne bežim ni od objavljivanja mojih generalija, jer živim daleko, u inostranstvu, a siguran sam da mi druga Srbija ne može nauditi ni poslovno, ni bilo kako, jer su njeni pripadnici izvan Srbije naprosto zanemarljiva mizerija... Dakle, neko bi morao da organizuje celu stvar, možda akademici Ćosić i Bećković(?), svakako neko od ugleda i reči među stradalnicima i simpatiteriam prve Srbije. Finansiranje sudske akcije ne gledam kao neki veliki problem, a poznajem dosta osoba koje bi svojim sredstvima rado pripomogle...Pozdrav!
Preporuke:
0
0
11
utorak, 16 jun 2009 01:19
Velizar
Bravo, gospodine Anđelkoviću!
Vaš tekst i tekst profesora Antonića, na koji se pozivate, već je pravi pledoaje za nužnu odbranu srpskog nacionalnog i državnog dostojanstva. Pukao je kolan svečevoj kobili, i kola su već sad krenula niza stranu. To jedino ne primećuju najamni delatnici s otrovom na jeziku i mržnjom u duši. Oni, doduše, ne znaju ni kako izgledaju dok ruže i kleveću narod među kojim su osuđeni da žive.
Samo spokojno nastavite Vaš rad, jer on pruža uverljivu dokumentaciju za neke buduće, a drugačije procese, bez kojih ni ova država, ni ovaj narod ne bi mogli da opstanu. Hvala.
Preporuke:
0
0
12
utorak, 16 jun 2009 02:03
McMurphy
Neposredno pred ovaj zadnji rat, jedan hrvatski funkcioner SKH je izjavio da je hrvatski nacionalizam opasniji (od srpskog) jer djeluje kroz institucije sistema. Sad, kad nas je D.A. podsjetio na najupečatljivije izjave iz NVO pa i iz same vlasti, moramo se upitati kako se hrvatski nacionalizam tako dobro infiltrirao u institucije u Srbiji. Tako sirovu nacionalnu nesnošljivost kakva stiže iz NVO odavno ne pokazuju ni hrvatski nacionalisti u Hrvatskoj. Čak je i jedan Stipe Mesić prividno nacionalno-tolerantniji u ulozi samodeklariranog "antifašiste". Doduše, iz te pozicije mu je puno lakše kriviti Srbe za etničku čistoću u Hrvatskoj.
Preporuke:
0
0
13
utorak, 16 jun 2009 03:51
DRAGAN BANAT
postavlja se pitanje da li su te osobe SRBI ili da li se izjašnjavaju kao SRBI , ja mislim da nisu nego da su i dalje jugokomunisti zato i tolika mržnja prema SRBIMA
Preporuke:
0
0
14
utorak, 16 jun 2009 07:59
Dijasporac
Sve što ste izneli je argumentovano, spominjete Vesnu Pašić,joj,joj,po završetku "Oluje" neki je đavo pozvao u Hrvatsku da " pegla" žrtve,izjavila(postoji snimak u HTV), da nije sve tako strašno kako se izveštava i sve u smislu pojedinaćnih incidenata,sastala se i sa Budišom i hvali ga itd, ma portparol(za strane medije, žena je Srpkinja), da je ga tražio Tuđman nebi boljeg izabrao.Razmišljam i ta jede srpski HLEB... pa taj Pančić...!!! Evo pozivam ih u Republku Srpsku na gostovanje, dođite među tribalne,ružne,krezube, agresivne,netolerantne Srbe,stvarno i jesmo prema takvima !!!
Preporuke:
0
0
15
utorak, 16 jun 2009 08:33
jututunac
dugo pratim sta nam se desava iako sedim na ovoj drugoj strani.
Pljuvaci po Srbiji i Srbima tipa Pesic, Dereta, Kandic and comp... ce postojati sve dotle dok ih ova vlast stiti, a narocito sudstvo koje nije NEZAVISNO od vlasti u Srbiji. Oni to itekako znaju i itekako koriste. Kada sudstvo postane zaista odvojeno od vlasti jednostavno ce zatvoriti usta jer bi njihovo izlivanje mrznje moglo da donese neku godinu zatvora...sto sada zdusno pokusavaju da nametnu svojim "politickim protivnicima". Uzmite knjige i procitajte sta je ovakvima radio veliki Njegos da bi spasao svojevremeno, Crnu goru. I oni, bahati i oholi, bi trebalo to da znaju. "Kazna" ce ih sigurno stici kad-tad, ali naravno, primerena sadasnjem trenutku savremene i demokratske zemlje Srbije ili kada to postane. A postace, ma koliko se ti nesrecnici trudili da je osakate na svaki nacin, trudeci se da zemlja ostane " cardak ni na nebu ni na zemlji" sto trenutno jeste. Trenutno Srbija nije Srbija, a nazalost Beograd je postao najveci antisrpski grad na ovoj planeti, sto je i bio cilj ovih. Da se to promeni treba mnogo umeca, energije, vremena, pameti...dok ih Srbija pretvori u marginalce koji ce nestati sami od sebe (i cuditi se kako se i zasto to dogodilo).
Preporuke:
0
0
16
utorak, 16 jun 2009 09:26
jelisaveta
Ja se prvi put javlja i ako vec mesecima pratim samo ovaj sajt, jer mi se zgadilo da citam bilo sta drugo. Ovde nalazim utehu, jer kada otvorim OTROV od sajtova koa sto je B92 ili BLIC zaista se rastuzim. Tu sam da vam da punu podrsku i da vas zamolim da zaista krenemo u odlucniju akciju, nekih peticija, angazovanja nekih javnih licnosti, podizanja tuzbi. JER NE ZELIM DA IKO MOJU PRELEPU DECU zove biloskim otpadom ili da se moj sin nekom sutra izvinjava sto je srbin. Razmisljala sam i privatno da podignem tuzbu, jer me kao gradjanku zaista vredjaju, znam da nemam sanse, ali barem da se zna, da im ne precutimo, da galamimo, da se nedamo.
Molim vas da se ozbiljnije organizujemo
Preporuke:
0
0
17
utorak, 16 jun 2009 11:29
Miroslav Đukić
Stvari treba nazvati pravim imenom. Nekako lako prolaze sva etiketiranja Srba,mi na to ne reagujemo. Tako, početkom devedesetih Srbi su (samo) bili "komunisti", "srbokomunisti", a sad isti prozivači etiketiraju iste Srbe kao "genocidne", "fašiste" i sl. Mislim da se nepotrebno ustežemo da imenujemo njihov govor mržnje kao ono što on jeste: ustaštvo/nacizam. Da bi neko bio ustaša, da bi zastupao ustaštvo, nije neophodno da isti rođenjem i poreklom bude ne-srbin (na primer: Hrvat). Poznat je primer Sekule Drljevića i Savića Markovića Štedimlije, koji su u Zagreb otišli kao etnički i javno deklarisani Srbi, a tamo postali nepatvorene ustaše montenegrinske provinijencije.
Preporuke:
0
0
18
utorak, 16 jun 2009 12:05
Gazda Gruja
Antisrbizam je vrlo lak za objašnjenje - pogledamo ljude koji ga propagiraju i vidimo da se dele u tri grupe:
a) pripadnike inostranih i (pored njih) naroda sa prostora eks Ju koji, po zadatku, forsiraju svoju ratnu propagandu i ciljeve na štetu naših. Ovo je grupica samo. Ima ih 10-tak.
b) domaće arhi-snobove koji svoj duboko ideološki prezir prema "nižima od sebe", tojest, kako oni kažu, "seljacima", "primitivcima" (čitaj - narodu) ispoljavaju tako što podržavaju tu neprijateljsku propagandu jer se, duboko u sebi, ideološki slažu da tu "nedotupavu masu" treba ili na silu obrazovati (što je posao za njih, "elitu" je li) ili (opet na silu) istrebiti. A to je posao za NATO, jer, zaboga, neće valjda "elita" da "prlja ruke". Ovih ima oko 1000.
v) domaće oportuniste koji bi i rođenu majku prodali za pare, koji ne pitajući i ne udubljujući se u ono što rade, za "šaku eura" promovišu tuđe ratne propagande i/ili ideje. Nemaju svest o tome što rade, lova im je jedina religija i jedino merilo stvari. Njih je najviše. Možda i celih 500.000.
Redosled akcija kontra svih ovih, je, kad se ovako gleda stvar - vrlo jasan:
a) za oportuniste - bitka za "harts end majnds" mora da se dobije. Ovo uopšte nije teško, oportunista se, po difoltu, NE UDUBLjUJE u ono što radi, njega lako pridobiješ šarenim marketingom. I obećanjem za DVE (bolje tri) šake eura.
b) "elite" zbog veleizdaje, podrivanja ustavnog poretka, narušavanja nacionalne bezbednosti, itd. izvesti na sud
v) strane državljane, ujutru već, vratiti kući...
Tako se to radi.
ALI NE BRINITE, OVO SE NEĆE DESITI !
Verovatnije je da ćemo da nestanemo za 4 - 5 decenija kao narod i država.
Sam pao sam se ubio, rekoh već.
Preporuke:
0
0
19
utorak, 16 jun 2009 15:05
1 + 1 + 1
Ako hocemo da tuzbe krenu poput bujice, podnesimo jednu, sami. Izaberimo najgoreg sovinistu/sovinistkinju i pokazimo im sta zaista mislimo o njima.
Zacudicemo se kada za dva-tri meseca nekoliko stotina tuzbi osvane u postanskim sanducicima organizacija i pojedinaca koji zive od veleizdaje. I pitacemo se: Odakle svi ovi ljudi? A kada nekoliko stotina ljudi podnese tuzbe, to ce uciniti i nekoliko hiljada. Zar mislite da u Srbiji nema nekoliko desetina advokata koji se ne bi rado specijalizovali za ovu vrstu tuzbi? U vremenu krize mogli bi da pocnu sa tuzbama za nacionalnu diskriminaciju Srba, i da nastave sa tuzbama za versku netoleranciju. Sto vise ljudi ode kod advokata, njihove usluge ce biti pristupacnije. Potrebno je otvoriti Fond za pomoc zrtvama antisrpske diskriminacije.
Poslusajmo makar jednom ovu liberalno-demokratsku ekipu. Neka o prav(n)im potrebama naseg naroda odluci trziste. A trziste su ljudi. Ljudi su ljuti. Vreme je da se presavije tabak.
Preporuke:
0
0
20
utorak, 16 jun 2009 15:58
The Tao
Slazem se sa Rikardom Baricem. Zbog ljudske prirode o kojoj prica Tacit, Hrvati mrze Srbe. Pobili su milion Srba bez otpora i zato ih mrze.
Preporuke:
0
0
21
utorak, 16 jun 2009 16:28
Nebojša Malić
Uz dužno poštovanje g. Anđelkoviću i ostalim autorima i komentatorima ovde, meni nešto u svemu ovome strašno smeta. Ako uzvratimo nevladnicima istom merom i njih tužimo za govor mržnje... zar to ne daje legitimitet instituciji verbalnog delikta, koju oni koriste da nametnu svoju ideologiju Srbiji? Verbalni delikt je zla i naopaka institucija kako god da se gleda; nemoguće je da upotreba tog koncepta ima dobar rezultat.
Ako priznamo da postoji govor i mišljenje koje može da bude zabranjeno, onda je samo pitanje ko će da definiše tu kategoriju. Čak i da u tome ogromnu prednost nemaju nevladnici i poslušnici, šta će se desiti kada jednog dana u skorijoj budućnosti taj podanički režim ode? Ko je to u stanju da odoli iksušenju da zabrani stavove koji im se ne dopadaju, ako već postoje sredstva za tu zabranu? Setite se Ektona i šta je rekao za apsolutnu vlast.
Ovo što nevladnici sada rade, kako tužbama tako i onim odvratnim zakonom o zabrani "fašizma" (o čemu je ovde bilo reči), je pokušaj da silom nametnu svoja ubeđenja kao jedinu istinu. Zar mi, koji se borimo za istinu i pravdu, da posegnemo za istim mračnim oružjem? Nikad!
Preporuke:
0
0
22
utorak, 16 jun 2009 21:00
Rikard Baric
The Tao, ne afektirajte kao Jaspers. Hrvati su pobili njih, a gdje ste u ovom vi lično? Imate li uopće ime?
Preporuke:
0
0
23
sreda, 17 jun 2009 00:05
Frulaš
Uopšte ne vidim problem da se takvi likovi poput Pančića i Pešićke tuže za govor mržnje. Zašto da ne, niko nema pravo da se tako izražava, niti ima tapiju na taj pojam.
Preporuke:
0
0
24
sreda, 17 jun 2009 19:07
Gazda Gruja
Frulaš Uopšte ne vidim problem da se takvi likovi poput Pančića i Pešićke tuže za govor mržnje. Zašto da ne, niko nema pravo da se tako izražava, niti ima tapiju na taj pojam.
Problem je, rođače, u gazdi. Njihovom gazdi. Ume da bude besan kad mu diraš ljubimce.
Jer, ne boj se, nisu oni sami od sebe tako hrabri. Nego im gazda čuva leđa, pa su se osilili. Misle da su nedodirljivi.
A i jesu, pošto niko neće njihovom gazdi da se zamera - ergo, ne postoji ono što se kolokvijalno zove "politička volja" da se "gospoda građani" lepo tuže, pohapse i efektivno sklone "sa ulica". Da nam ne truju decu.
Nema niko... petlju... da na Gazdu krene, pa se taj strah prenosi i na gazdine čauše. Ez simpl ez det.
Preporuke:
0
0
25
sreda, 17 jun 2009 23:38
Dijasporac@ g. Maliću
Delim Vašu zabrinutost u vezi verbalnog delikta ali ovo što rade rodomrsci nije verbalni delikt.DRŽAVA JE VEČNA, VLADE SE MENJAJU ,kod njih je suprotno,njihov je princip suprotan u kontinuitetu. Ovo što se dešava u Srbiji neodoljivo asocira na Jelcinovu Rusiju , ne može ni jedna država sačuvati svoj teritorijalni integritet ukoliko je iznutra njeni građani negiraju i rade na disoluciji teritorijalne celovitosti,oni su involvirani i u vladinom i NVO sektoru. Istupi rodomrzaca su činjnice etablirane u celoj Evropi i Srbiji, Biserko,Kandićke,Vučo,Pešićka,Čanak,Čeda i ostali treba da budu krivično gonjeni,ja ne sumnjam da će sa promenom vlasti mnogima biti zabranjena neprijateljska aktivnost. Poštovanje !
Preporuke:
0
0
26
četvrtak, 18 jun 2009 10:51
Znaju oni...
Gospodine Malicu,
Posteno je i tolerantno zalagati se protiv verbalnog delikta i slicnih izmisljotina koje podsecaju na Titovo lakrdijanje sa pravnom drzavom. Ali ovde je u pitanju nesto drugo: Moralni zakoni i nacionalni opstanak. Znam da ce 'zabrinuti' graknuti zbog mogucih zloupotreba, ali u ovom trenutku je najvaznije da je istina ono sto govorimo MI, a laz i nepravda ono sto govore i traze ONI. Ako mislite da ce se demokratskim ubedjivanjem i diskusijom (razmenom misljenja) nesto zaista resiti, onda ne uvidjate sa kim imate posla: ljudi o kojima govorimo poznaju samo (ne tako demokratsku) razmenu novca i usluga, o srpskom nacionalnom interesu ne vode racuna. Ne zalazem se ni za kakvu vrstu konfrontacije osim prilicno jasne podele na NAS i NJIH, koja se pre svega odnosi na ETICKO delanje i koja vec postoji u velikom broju tekstova na sajtu NSPM.
Preporuke:
0
0
27
četvrtak, 18 jun 2009 19:27
Nebojša Malić
Da ne bude zabune, nemam ja nikakve iluzije da se sa rodomrscima može raspravljati ili civilizovano razmenjivati mišljenja. Na kraju krajeva, oni sami otvoreno odbacuju bilo kakav dijalog sa neistomišljenicima. Ali ako je ovde reč o problemu s kojim se suočila Rusija pod Jelcinom, hajde onda da ga i rešavamo kao Rusi. Dakle, regulisanjem statusa tzv. nevladinih organizacija, a ne tužbama za govor mržnje. A to podrazumeva promenu vlasti. Pa hajde od toga da krenemo.
Apsolutno se slažem da je ovo stvar opstanka države i nacije, ali baš zato tvrdim da je neodgovorno stavljanje dodatnih metoda represije u ruke aparata koju već kontrolišu rodomrsci i nevladnici, u ime borbe protiv istih.
Preporuke:
0
0
28
sreda, 24 jun 2009 23:44
Ne ocekujte milost ... Specnaz
Pa sta sad reci a ostati uljudan .
Prvo sva ta kamarila oko NVO sektora je dobro obucena i placena . A suvise dobro zasticena i forsirana od strane " zutih "
* * *
U psihoanalizi još od čika Frojda, sa dopunama njegove ćerke Ane, operiše se sa pojmom odbrambeni psihološki mehanizmi.
Jedan od desatak njih je i PROJEKCIJA. Ukratko ono što jesam, svoj ego, super ego.... pojedinac projektuje u spoljnu sredinu, u druge, pripisuje im svoje osobine.
Sartr je to zgodno formulisao sintagmom: “Pakao to su drugi”!
(citiran je Tacit)…
Jedan američki doktor (zaboravio ime) istraživao je područje religija i zaključio: «Ljudima treba samo onoliko religije koliko je dovoljno da zamrze druge.»
Što onda ako se dogodi da netko primi – veći iznos religije, a da u njemu za to nema nikakve zasluge.
Ako NSPM ima prostor za ovu tema, molio bi da mi (komentarom ovdje) dopusti pokušaj da objasnim. Treba mi više prostora od ovog koji kometari inače dopuštaju.
Vaš tekst i tekst profesora Antonića, na koji se pozivate, već je pravi pledoaje za nužnu odbranu srpskog nacionalnog i državnog dostojanstva. Pukao je kolan svečevoj kobili, i kola su već sad krenula niza stranu. To jedino ne primećuju najamni delatnici s otrovom na jeziku i mržnjom u duši. Oni, doduše, ne znaju ni kako izgledaju dok ruže i kleveću narod među kojim su osuđeni da žive.
Samo spokojno nastavite Vaš rad, jer on pruža uverljivu dokumentaciju za neke buduće, a drugačije procese, bez kojih ni ova država, ni ovaj narod ne bi mogli da opstanu. Hvala.
Pljuvaci po Srbiji i Srbima tipa Pesic, Dereta, Kandic and comp... ce postojati sve dotle dok ih ova vlast stiti, a narocito sudstvo koje nije NEZAVISNO od vlasti u Srbiji. Oni to itekako znaju i itekako koriste. Kada sudstvo postane zaista odvojeno od vlasti jednostavno ce zatvoriti usta jer bi njihovo izlivanje mrznje moglo da donese neku godinu zatvora...sto sada zdusno pokusavaju da nametnu svojim "politickim protivnicima". Uzmite knjige i procitajte sta je ovakvima radio veliki Njegos da bi spasao svojevremeno, Crnu goru. I oni, bahati i oholi, bi trebalo to da znaju. "Kazna" ce ih sigurno stici kad-tad, ali naravno, primerena sadasnjem trenutku savremene i demokratske zemlje Srbije ili kada to postane. A postace, ma koliko se ti nesrecnici trudili da je osakate na svaki nacin, trudeci se da zemlja ostane " cardak ni na nebu ni na zemlji" sto trenutno jeste. Trenutno Srbija nije Srbija, a nazalost Beograd je postao najveci antisrpski grad na ovoj planeti, sto je i bio cilj ovih. Da se to promeni treba mnogo umeca, energije, vremena, pameti...dok ih Srbija pretvori u marginalce koji ce nestati sami od sebe (i cuditi se kako se i zasto to dogodilo).
Molim vas da se ozbiljnije organizujemo
a) pripadnike inostranih i (pored njih) naroda sa prostora eks Ju koji, po zadatku, forsiraju svoju ratnu propagandu i ciljeve na štetu naših. Ovo je grupica samo. Ima ih 10-tak.
b) domaće arhi-snobove koji svoj duboko ideološki prezir prema "nižima od sebe", tojest, kako oni kažu, "seljacima", "primitivcima" (čitaj - narodu) ispoljavaju tako što podržavaju tu neprijateljsku propagandu jer se, duboko u sebi, ideološki slažu da tu "nedotupavu masu" treba ili na silu obrazovati (što je posao za njih, "elitu" je li) ili (opet na silu) istrebiti. A to je posao za NATO, jer, zaboga, neće valjda "elita" da "prlja ruke". Ovih ima oko 1000.
v) domaće oportuniste koji bi i rođenu majku prodali za pare, koji ne pitajući i ne udubljujući se u ono što rade, za "šaku eura" promovišu tuđe ratne propagande i/ili ideje. Nemaju svest o tome što rade, lova im je jedina religija i jedino merilo stvari. Njih je najviše. Možda i celih 500.000.
Redosled akcija kontra svih ovih, je, kad se ovako gleda stvar - vrlo jasan:
a) za oportuniste - bitka za "harts end majnds" mora da se dobije. Ovo uopšte nije teško, oportunista se, po difoltu, NE UDUBLjUJE u ono što radi, njega lako pridobiješ šarenim marketingom. I obećanjem za DVE (bolje tri) šake eura.
b) "elite" zbog veleizdaje, podrivanja ustavnog poretka, narušavanja nacionalne bezbednosti, itd. izvesti na sud
v) strane državljane, ujutru već, vratiti kući...
Tako se to radi.
ALI NE BRINITE, OVO SE NEĆE DESITI !
Verovatnije je da ćemo da nestanemo za 4 - 5 decenija kao narod i država.
Sam pao sam se ubio, rekoh već.
Zacudicemo se kada za dva-tri meseca nekoliko stotina tuzbi osvane u postanskim sanducicima organizacija i pojedinaca koji zive od veleizdaje. I pitacemo se: Odakle svi ovi ljudi? A kada nekoliko stotina ljudi podnese tuzbe, to ce uciniti i nekoliko hiljada. Zar mislite da u Srbiji nema nekoliko desetina advokata koji se ne bi rado specijalizovali za ovu vrstu tuzbi? U vremenu krize mogli bi da pocnu sa tuzbama za nacionalnu diskriminaciju Srba, i da nastave sa tuzbama za versku netoleranciju. Sto vise ljudi ode kod advokata, njihove usluge ce biti pristupacnije. Potrebno je otvoriti Fond za pomoc zrtvama antisrpske diskriminacije.
Poslusajmo makar jednom ovu liberalno-demokratsku ekipu. Neka o prav(n)im potrebama naseg naroda odluci trziste. A trziste su ljudi. Ljudi su ljuti. Vreme je da se presavije tabak.
Ako priznamo da postoji govor i mišljenje koje može da bude zabranjeno, onda je samo pitanje ko će da definiše tu kategoriju. Čak i da u tome ogromnu prednost nemaju nevladnici i poslušnici, šta će se desiti kada jednog dana u skorijoj budućnosti taj podanički režim ode? Ko je to u stanju da odoli iksušenju da zabrani stavove koji im se ne dopadaju, ako već postoje sredstva za tu zabranu? Setite se Ektona i šta je rekao za apsolutnu vlast.
Ovo što nevladnici sada rade, kako tužbama tako i onim odvratnim zakonom o zabrani "fašizma" (o čemu je ovde bilo reči), je pokušaj da silom nametnu svoja ubeđenja kao jedinu istinu. Zar mi, koji se borimo za istinu i pravdu, da posegnemo za istim mračnim oružjem? Nikad!
Uopšte ne vidim problem da se takvi likovi poput Pančića i Pešićke tuže za govor mržnje. Zašto da ne, niko nema pravo da se tako izražava, niti ima tapiju na taj pojam.
Problem je, rođače, u gazdi. Njihovom gazdi. Ume da bude besan kad mu diraš ljubimce.
Jer, ne boj se, nisu oni sami od sebe tako hrabri. Nego im gazda čuva leđa, pa su se osilili. Misle da su nedodirljivi.
A i jesu, pošto niko neće njihovom gazdi da se zamera - ergo, ne postoji ono što se kolokvijalno zove "politička volja" da se "gospoda građani" lepo tuže, pohapse i efektivno sklone "sa ulica". Da nam ne truju decu.
Nema niko... petlju... da na Gazdu krene, pa se taj strah prenosi i na gazdine čauše. Ez simpl ez det.
Posteno je i tolerantno zalagati se protiv verbalnog delikta i slicnih izmisljotina koje podsecaju na Titovo lakrdijanje sa pravnom drzavom. Ali ovde je u pitanju nesto drugo: Moralni zakoni i nacionalni opstanak. Znam da ce 'zabrinuti' graknuti zbog mogucih zloupotreba, ali u ovom trenutku je najvaznije da je istina ono sto govorimo MI, a laz i nepravda ono sto govore i traze ONI. Ako mislite da ce se demokratskim ubedjivanjem i diskusijom (razmenom misljenja) nesto zaista resiti, onda ne uvidjate sa kim imate posla: ljudi o kojima govorimo poznaju samo (ne tako demokratsku) razmenu novca i usluga, o srpskom nacionalnom interesu ne vode racuna. Ne zalazem se ni za kakvu vrstu konfrontacije osim prilicno jasne podele na NAS i NJIH, koja se pre svega odnosi na ETICKO delanje i koja vec postoji u velikom broju tekstova na sajtu NSPM.
Apsolutno se slažem da je ovo stvar opstanka države i nacije, ali baš zato tvrdim da je neodgovorno stavljanje dodatnih metoda represije u ruke aparata koju već kontrolišu rodomrsci i nevladnici, u ime borbe protiv istih.
Prvo sva ta kamarila oko NVO sektora je dobro obucena i placena . A suvise dobro zasticena i forsirana od strane " zutih "
No svemu ce doci kraj pa i njima