Продаја возила марке "ФИАТ" у Србији некако не иде. Разлог су мале плате. Ово је доказ да политика малих плата не омогућава продају робе широке потрошње у већим размерама. Држава мора да мења ово стање тако што ће прописати веће плате, кад већ немамо синдикат који би морао да то избори. Може и другачије. Кад наша држава странцима даје субвенције да отворе нова радна места (читај плата око 250 евра) онда и грађанима нека да субвенције за куповине робе широке потрошње, па да видимо где ће доћи. Додуше ни у Немачкој није ништа боље. Тамо је завладао тренд из деведесетих година прошлог века. Логика им је, што мање плате како би власницима капитала остала већа добит. То власницима капитала може донети добит али је то кратко. За кога ће производити ако купци немају новаца? Подела чисте добити мора се мењати ако желимо тржишну економију. прва ствар је да власници капитала морају прихватити чињеницу да не може све бити њихово. И за њихов его има граница.
Препоруке:
19
5
3
субота, 24 март 2018 14:31
/
FIAT nije stigao u srbiju zbog srba i srbije
Препоруке:
29
1
4
субота, 24 март 2018 16:03
националиста
Пишите или пренесите и да немачки Континентал добија чак 19000 евра по радном месту, а да новог запошљавања неће бити.
Препоруке:
21
0
5
недеља, 25 март 2018 06:06
...
пензионер Цвико
Продаја возила марке "ФИАТ" у Србији некако не иде. Разлог су мале плате. Ово је доказ да политика малих плата не омогућава продају робе широке потрошње у већим размерама.
Опет бунцаш.
ФИАТ који склапамо, није роба широке потрошње
После увоза нафте, други највећи увозни трошак су аутомобили и резервни делови из немачке и пољске. Увоз гаса за грејање је тек на трећем месту.
У Београду има више регистрованих аутомобила него фиксних телефонских прикључака, а аутомобиле нема само иста радничка сиротиња која их није имала ни у "сретном социјализму" или је "имала" фићу и само једне гаће.
Каква бре кола за раднике, треба прово да плате 5 милијарди евра пензионерима 2018, да би се изгласала "сретна србија" без КиМ.
Тадића и Дачића, треба у затвор због укидања производних линија крајем 2008. са југом, 101, нарочито после "промене марке у евро" када су аутомобили заставе "добили" цену у еврима као што су имали у меркама.
Продаја возила марке "ФИАТ" у Србији некако не иде. Разлог су мале плате. Ово је доказ да политика малих плата не омогућава продају робе широке потрошње у већим размерама.
ФИАТ који склапамо, није роба широке потрошње
После увоза нафте, други највећи увозни трошак су аутомобили и резервни делови из немачке и пољске. Увоз гаса за грејање је тек на трећем месту.
У Београду има више регистрованих аутомобила него фиксних телефонских прикључака, а аутомобиле нема само иста радничка сиротиња која их није имала ни у "сретном социјализму" или је "имала" фићу и само једне гаће.
Каква бре кола за раднике, треба прово да плате 5 милијарди евра пензионерима 2018, да би се изгласала "сретна србија" без КиМ.
Тадића и Дачића, треба у затвор због укидања производних линија крајем 2008. са југом, 101, нарочито после "промене марке у евро" када су аутомобили заставе "добили" цену у еврима као што су имали у меркама.