Бушатлија неће да наведе главни разлог да превара са "сретним суфицитом" не може дуго да траје без новца који ће бити добијен "концесијом" Аеродрома, што је главни разлог.
Број становника у Србији ће бити за +25 година 2.5 милиона мањи него сада.
Коме уопште треба аеродром са 15 милиона путника јер све бомбастичне изјаве око "броја путника" су лажне, јер немају подлогу у приходу, који се није повећао као "број превезених путника" (са 5 на 7.5 милиона)
Нови концесор наравно ће све обавезе (од 4-16 милиона евра годишње) према Србији испуњавати пребијањем обавеза ЕрСрбије према аеродрому.
Од 2013 ЕрСрбија има дуг према аеродрому од 150 милиона долара такси које не плаћа.
Обзиром да нас "продаја" ЈАТа кошта до сада ~800 милиона долара,
"концесија" Аеродрома ће нас коштати Косова и Метохије јер ће новац добије ићи на подмићивање пензионера и запослених у јавним кућама за промену устава.
Број становника у Србији ће бити за +25 година 2.5 милиона мањи него сада.
Коме уопште треба аеродром са 15 милиона путника јер све бомбастичне изјаве око "броја путника" су лажне, јер немају подлогу у приходу, који се није повећао као "број превезених путника" (са 5 на 7.5 милиона)
Нови концесор наравно ће све обавезе (од 4-16 милиона евра годишње) према Србији испуњавати пребијањем обавеза ЕрСрбије према аеродрому.
Од 2013 ЕрСрбија има дуг према аеродрому од 150 милиона долара такси које не плаћа.
Обзиром да нас "продаја" ЈАТа кошта до сада ~800 милиона долара,
"концесија" Аеродрома ће нас коштати Косова и Метохије јер ће новац добије ићи на подмићивање пензионера и запослених у јавним кућама за промену устава.