субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: Није проблем само у опозиционим сујетама, већ што су многи од њих заправо играчи режима; свако ко се прави да у Србији постоји нормална политичка сцена и атмосфера - саучесник је диктатуре

Kоментари (47) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 05 јануар 2018 12:47
Prolaznik
Odlican tekst, pozdrav Djordju !

Zbog sitne licne koristi, Srbi cesto ne vide opstu korist.
Препоруке:
67
7
2 петак, 05 јануар 2018 13:01
gandra
sapica bije glas da nije previse inteligentan - a on ima najpragmaticniji politicki stav - plus direktno uzima glasove sns-u i sps-u - cak mislim da je on pokazna vezba kako oteti vuciceve glasace - sto se tice spavaca tu je je duplo "s" - sutanovac i seselj
Препоруке:
55
118
3 петак, 05 јануар 2018 13:16
@ гандра
Све би се то променило када би нестале ове политичке странке, и када би се бар на локалу гласало само за људе. Брига ме чији си док радиш посао и док не крадеш и не отимаш од сиротиње и избеглица.
Препоруке:
46
7
4 петак, 05 јануар 2018 13:24
фрљ
`Нормално` је да свака нова политичка `удавача` највише воли да се што боље (богатије) `уда` ...
Препоруке:
20
7
5 петак, 05 јануар 2018 13:25
ТАКО ЈЕ
Мислим да нема превише разлога да иде на изборе јер су два ипак битна опозициона актера Јанковић и Јеремић изван парламента.

Тако је. У парламенту је Пајтићева Јерков, али не и владајући ДС.

А у парламенту је више саиграча и потенцијалних партнера за које је питање да ли би поново ушли.

Ту вероватно мислите на Двери и соло посланике Санду, Дијану, вашу маленкост и ДЈБ.

Опозиција му у парламенту у овом саставу не прави велики проблем, а повремени инциденти могу да му послуже, ако треба, као алиби за изборе или као показна вежба како је та опозиција тобоже неконструктивна и рушилачка.


Одлично запажање. Најбољи пример је Бошко Обрадовић који је испадима у парламенту ишао на руке СНС.
Препоруке:
19
61
6 петак, 05 јануар 2018 14:11
историја је учитељица
Али свако ко покушава да се прави да у Србији постоји легитимна политичка сцена и нормална атмосфера, са мање-више нормалним јавним политичким и медијским животом, заправо је саучесник – можда и несретни саучесник – у одржавању ове диктатуре.
Само мала допуна:

После 55 година диктатуре до 2000. поново је успостављена диктатура, што је сасвим нормално јер већина гласачког тела која излази на изборе је прошла "дрил испирања мозга". Вишестраначје је исувише компликовано за њих.

Зато као и пре гласају за диктатора који им баца "коске", док му они "машу" и изјављују му љубав и тетовирају његов лик и име на телу чак и оног који им отворено каже да ће да изда и народ и територију.

На који начин спречити оне који су се одрекли територије и Срба у Јужној и Старој Србији, Српској црнојгори, западно од Дрине,

да се одрекну и Срба и територија и у самом београдском пашалуку, када су деценијама васпитавани баш у "београду на води" да раде против интереса Српског народа.
Препоруке:
25
80
7 петак, 05 јануар 2018 14:22
има лопова довољно само је мањак пара
gandra
sapica bije glas da nije previse inteligentan - a on ima najpragmaticniji politicki stav - plus direktno uzima glasove sns-u i sps-u - cak mislim da je on pokazna vezba kako oteti vuciceve glasace

Да би био лопов, не треба интелигенција него само мањак морала.

Шапић је "надградња" свих комунистичких непотистичких династија и породица, од Марковића, Стамболића, Милошевића, Драшковића, Шешеља, Кркобабића, Вучића, Малих, "браће сантос"

јер је увукао комплетну породицу, тазбину са пријатељима у "политику", те подмићујући новцем опљачканим од свих грађана, најкриминализованију популацију која је најдуже времена провела у испирању мозга, да је уништавање Србије "добро за њу" те има "гласачко тело" "после нас потоп"

Наравно да се Шапићу диве све криминализоване особе које још нису дошле до могућности да пљачкају као он, и који сматрају да је нормално довести целу фамилију у пљачку јер би и они исто то радили да могу.

Гласај за лопова да скинеш лопова?
Препоруке:
20
96
8 петак, 05 јануар 2018 14:30
браво
номинално опозициона сцена је пуна Вучићевих скривених или полускривених играча који имају задатак да спречавају ту врсту уједињења. Дакле није проблем само у сујетама појединих актера већ у томе да су многи актери у директној или индиректној вези са режимом.

Ђорђе, по обичају, ни по бабу, ни по стричевима. Поштено и убојито.
Препоруке:
41
4
9 петак, 05 јануар 2018 14:34
...
Господин Вукадиновић то неће директно да каже, али мислим да је доста јасно на које то "тролове", ровце и саучеснике мисли. Пре свега војводини вадикали, Чеда, Чанак (отворено), па и Шулетова дс (мало боље скривено).
Препоруке:
61
2
10 петак, 05 јануар 2018 14:44
@ историја је учитељица
Можете да промените државу или народ, веру...ове што тетовирају вучића на малом мозгу тешко да можете да промените.
И највећа царства су пропала, сигурно не због паметних људи.
Да ли је вама блискији неки паметан човек из другог народа или тај кретен што је истетовирао политичара на лобањи?
А увек је било како већина хоће или како већину убеде да хоће и да море.
Кад ми кажу да нема алтернативе или да је све или/или, узми или остави, ја одмах знам да лажу и да нешто ту дебело смрди.
Увек има алтернативе.
Уосталом, мора се само умрети.
Све друго је ствар избора.
Зато само ја за оно усе и у своје кљусе. Свако носи свој крст.
Народ, грађани, гомила, маса, а шта је то?
Препоруке:
35
2
11 петак, 05 јануар 2018 14:45
ради се о томе
Да у Србији није обична диктатура него диктатура психопатије, диктатура болесника .....
Препоруке:
65
2
12 петак, 05 јануар 2018 15:32
Pele
Gospodine Djordje recite glasno da je ovo diktatura u najgorem obliku, gde nad vecinom vlada nepismeni OLOS koga su ovi iz EU tamnice doveli na vlast. Upoznali smo s ena jednom mitingu i rekao vam, da ova banda nece mirno predati vlast, i da su spremni na sve.
Препоруке:
54
2
13 петак, 05 јануар 2018 16:28
Srki
Da bi se prepoznalo pravu od lazne opozicije,potrebno je ipak imati mali inteligencije i vremena za razmisljanje.Nazalost,prosecan covek toga nema.Za mene nije prava opozicija onaj ko napada samo recima i na tome se zadrzava.Kako god bile teske uvrede prema vlastima,ako su samo uvrede,nista od opozicije.Onaj ko organizuje konkretne ali i uspesne akcije,bi vec mogao da bude opozicija.Ako neko organizuje protest na koji se odazove malo ljudi,taj namerno nije ylozio trud u organizaciju i propagandu i protest zapravo ide u korist rezima,jer je malobrojan.Prava opozicija bi stampala reklamni materijal,imala svoj radio,svoj sajt,koji bi bio posecen...u Srbiji toga gotovo da i nema.Srpska opozicija je jako jeftina roba u ovom siromastvu.Stice se dojam da je gotovo nema
Препоруке:
38
3
14 петак, 05 јануар 2018 16:29
Petar B.
Uglavnom se slazem sa g. Vukadinovicem. Takodje mislim da je g. Vucicu dodatan faktor da izbegne parlamentarne izbore to da mu cak ni ti izbori ne garantuju pobedu na BG izborima.

Sto se tice "lojalne" opozicije, jasno je da g. Vukadinovic misli na SRS, LSV, LDP i DSS.
Препоруке:
156
231
15 петак, 05 јануар 2018 17:00
...
има лопова довољно само је мањак пара
Шапић је "надградња" свих комунистичких непотистичких династија и породица, од Марковића, Стамболића, Милошевића, Драшковића, Шешеља, Кркобабића, Вучића, Малих, "браће сантос".
Препоруке:
10
113
16 петак, 05 јануар 2018 17:36
antiBot
Opa al botovi ne vole komentare Petra B. Ko zna zasto?
Препоруке:
117
80
17 петак, 05 јануар 2018 17:37
@ ....
Мала бара,пуно крокодила, а многи се нашли прозвани, увређени и озлојеђени.
Препоруке:
27
10
18 петак, 05 јануар 2018 18:36
AntiSNSBot
A da mi malo bojkotujemo izbore? Da im pokazemo da ih sve redom preziremo! Gradjana Srbije se sete samo pred izbore, inace tzv.poslanici a u stvari stranacki vojnici, potpuno zaborave otkud oni uopste u Skupstini, kako su tu dosli i koga treba da predstavljaju! Oni treba da budu servis gradjana a ne svojih partija! Menjati izborni sistem pod hitno! Ako opozicija pristane da nefer uslove i trci trku kao za izbore za predsednika, kad se u medijima nije ni pojavljivala, bojkotovati takve izbore! Sve partije koje budu ucestvovale u takvim neuslovima su produzena ruka ove vlasti!
Препоруке:
10
56
19 петак, 05 јануар 2018 19:05
@AntiSNSbot
Mnogi građani to i rade, ne izlaze na izbore, inače bi ih bilo na hiljade na portalu. Znam mnoge koji su se zarekli da do kraja života neće glasati.
Ima mnogo saučesnika diktature. To su svi oni koji mirno sede u parlamentu.
Препоруке:
43
5
20 петак, 05 јануар 2018 19:21
Турас
@ Коментари - Вукадиновић и логичка предизборна аналитика . Све је тако и јасно већ дуго времена .
Али не треба заборавити врло активну -додуше лукаву- Вучићеву интерну политику . Већ нам је познато да његова јурњава "свуда и на сваком месту" задивљује просечне бираче . И он ће да одлучи . Одлучиће тако да СНС победи . Осим ! Ако тата из Брисела каже ; Вучко у шошке и нпр. Јанковић на сцену .За сада Вучић стоји као монолит , назови србске политике . Заборављамо господо код кога стоји новчаник . То је нажалост од 2000 г.најважнији фактор .
Препоруке:
80
10
21 петак, 05 јануар 2018 19:30
da vidimo
u zadnjih 5 godina,kolko je koja opoziciona stranka odstampala letaka,kolko je puta pozvala na proteste i kolko je uspela sakupiy protestanata,koja stranka ima najposeceniji i najuredjeniji sajt,kolko puta su kontaktirali nezadovoljne radnike,kolko promena zakona je pokrenula u skupstini,kolko tuzbi je pokrenula,da li je uspostavila kontakt sa udrugama ratnih veterana....
jako,jako slaba aktivnost opozicije,Samo reci i cekanje
Препоруке:
9
32
22 петак, 05 јануар 2018 19:55
@AntiSNSBot
Cuo si Djordja-Vucic ima dovoljno lojalne opozicije da izigrava regularnost i obesmisli bojkot. U tim uslovima, bojkotovati izbore je nesto najgluplje sto se moze uraditi. Ovde ima samo dva puta-izbori ili ulica.
Препоруке:
46
8
23 петак, 05 јануар 2018 20:02
Мићко
@AntiSNSbot

А да, уместо бојкота, мало победимо у Београду? И учинимо крај овој ноћној мори.
Препоруке:
49
15
24 петак, 05 јануар 2018 20:04
Мики
Турас, Брате мили за сваки ваш коментар Милион +++++++++++++
Препоруке:
26
11
25 петак, 05 јануар 2018 20:16
Бојан, Приштина
Морам рећи да се не слажем.

Овде имамо диктатуру - али не Вучића већ западних глобалиста.

Окупација је стање, унутрашња квазидемократска диктатура је метод.

Вучић је тренутни извршилац, ко год следећи буде зајахао биће још гори јер запад од сваког следећег тражи више.

Тадић је смакнут јер просто више није имао потенцијала пред народом за одлуке око Косова, гори Закон о раду, даље реструктуирање Епс-а, и осталих државних система чиме их припрема за продају.

Тако да кад Вучићу буде деструктивни потенцијал на измаку - они ће наћи још горег и спремнијег на већу издају.
Препоруке:
84
41
26 петак, 05 јануар 2018 20:58
Љермонтов
Бојан, Приштина-једино што постоји је диктатура испраних мозгова,погрешно навинклован народ,на сцени је диктатура хуља,овим народом више од 100 година владају лопови,курвари,распикуће,убице све у свему људски талог у сваком погледу,300 година робовања орјенту је створило од Србина једног тромог источњака на све се то накалемио комунизам који нам стоји ко пилету сисе и компрадорски либерализам а резултат је мутирање и дегенерација морала,запад је ту најмањи проблем они само користе наше слабости.
Препоруке:
19
85
27 петак, 05 јануар 2018 21:13
@ "балкански шпијун"
Бојан, Приштина
Морам рећи да се не слажем.

Овде имамо диктатуру - али не Вучића већ западних глобалиста.

Окупација је стање, унутрашња квазидемократска диктатура је метод.

Вучић је тренутни извршилац, ко год следећи буде зајахао биће још гори јер запад од сваког следећег тражи више.

Тако је. Сви су други криви само не они који су гласали за Вучићеву антиСрпску политику још од 1993-2000 када је после неуспелог убацивања на Пале, убачен директно за "секретара" "патриотских радикала" који не само да су издали РСК и РС него су за 30 Јудиних сребрњака капитулирали и предали КиМ.

Ко гласа сада за Вучића, Дачића и Шешеља, него они исти издајници и криминалци из 90тих појачани за дегенерисане криминализоване потомке.

"дошли глобалисти" па убацују листиће у кутије?

Класична комуњарска прича да се оперу деценије гласања против Српског народа уз гласање за највеће комунистичке лудаке.
Препоруке:
19
100
28 петак, 05 јануар 2018 21:33
Бојан, Приштина
@ Љермонтов

Једна изрека каже : да народ има власт баш какву заслужује.

Јесмо вала свакакви и свакојаки - ал баш да нас оваква власт западне, то нисмо.

Све сам преварант и незналица.

Али ту је зачкуљица - ово није наша власт !

Јер ова власт не црпи извор у народу него првенствено у спољњем фактору.

Дајте бар пола поштених медија. Равноправне услове без спољњег уплитања. Директну демократију и председнички систем место парламентарног (као пре 2000год)

Гарантујем, да би (и овакав)народ одабрао одличног председника.
Препоруке:
78
6
29 петак, 05 јануар 2018 21:37
Мики
"балкански шпијун"
који не само да су издали РСК и РС него су за 30 Јудиних сребрњака капитулирали и предали КиМ.
Ко гласа сада за Вучића, Дачића и Шешеља, него они исти издајници и криминалци из 90тих појачани за дегенерисане криминализоване потомке.

Srpska Krajina nije izdata. Srbija nije mogla da prisvoji pola teritorije države Hrvatske članice UN . Hrvatska je član UN od 22 maja 1992.god. Srbija nije potpisala kapitulaciju u Kumanovo niti je priznala KiM kao državu.
Препоруке:
62
8
30 петак, 05 јануар 2018 22:03
н.н.
Од када је Ђорђе ушао у политику, не више само као аналитичар, већ и као активни учесник и народни посланик - спознао је, и стога променио сопствени став о томе (и ево, саопштио га), једну важну константу политичког деловања код нас: да сујете политичара нису (наш) највећи проблем! Да, многи опозиционари су играчи режима, и заједно са њим играчи Великог Селектора - то је примарни проблем промена на боље!
За нас би био прави луксуз и знак спољашње слободе када бисмо били препуштени (само) сујетама (наших) политичара, каквих год. Такву срећу уживају грађани само неколико држава света, ми сигурно не, и то није од скоро.
Овај моменат запажам јер је моје праћење овог сајта од самог његовог почетка било веома помно и - готово једино што сам замерао изванредним текстовима Ђ.Б. било је његово потенцирање наводне сујете једног, тада водећег политичара као највећег проблема, и то у време када је он кренуо својим (нашим) путем, а његова опозиција играла по тактовима Империје...
Прошлост!
Препоруке:
31
4
31 петак, 05 јануар 2018 22:12
Љермонтов
Бојан, Приштина-напротив то јесте наша власт,можемо ми да се тешимо да Вучић краде гласове он их не краде он их купује,цео државни апарат је уз њега,запослио је око 60 000 својих чланова у последње 3 године пута 3 члана породице па ви видите само по тој основи,плус пензионери који су лоботомирани које може да купи са 5000 за нову годину
Препоруке:
10
62
32 петак, 05 јануар 2018 22:25
Давид Елазар
Слажем се са Бојаном-Приштина.

Није ми јасно зашто тако озбиљни људи исправни у родољубљу, великог знања и успешни у политичким тумачењима (као М. Вучинић, Ђ. Вукадиновић, С. Антонић) упорно истрајавају на тако недалековидој идеји као што је "уједињавање опозиције" и "борба против диктатуре". (Жао ми је ако личим на СНС бота - није ми то намера).

Свој став о овој теми сам изложио детаљније у коментарима на текст М. Вучинића "Стожероманија". Укратко - нисам за масовно уједињавање опозиције у околностима када 70-80% опозиције тражи одобрење за рушење Вучића од његових газди. Већ сам за налажење стратегије како да ова колонијална управа добије подношљивији облик, па да (леве и десне) патриоте делују у складу с тим. Уједињавање опозиције је препуно замки, а изгледи су никакви.
Препоруке:
28
35
33 петак, 05 јануар 2018 22:26
Мики
Љермонтов : овим народом више од 100 година владају лопови,курвари,распикуће,убице.

Šta je bilo loše u Socijalizmu ?? Svi građani SFRJ su živeli kao u raju. 1 nemačka marka = 8 dinara.
Препоруке:
45
8
34 петак, 05 јануар 2018 22:49
Zvonimir Bgd
Politika kojoj je cilj uclanjenje Srbije u EU nije spavacka, vec budna i nastavlja svoje trajanje.
Zaceta petooktobarskom katastrofom a rodjena sa prvom dosmanlijskom vladom, to pogubno mrtvorodjence odrzava se u formalinu evo vec 18-tu godinu!
Da bi se privela kraju, temperatura kuvanja zabe je sve veca. Danas je takva da zaba vise iz lonca ne moze da iskoci, sve i da hoce, jer se setila svoga jada.

Ta tzv.bezalternativna politika Srbije na euRopskom pRutu je uzrok svakog naseg lutanja do gorkog svrsetka.
Po meni, prava opozicija rezimskom putu u propast jesu iskljucivo oni koji su izricito PROTIV EU! Kako programski, tako i na delu.
Препоруке:
43
1
35 петак, 05 јануар 2018 23:48
александар
Уједињавање, али само националне опозиције.
Стварање гранитног принципијелног патриотског блока против признања "косове" и уласка у ЕУ.
Постоји озбиљан потенцијал за такву врсту заиста принципијелног и идеолошког уједињавања. Већина народа нити жели у "ЕУ" нити жели капитулацију у вези са нашим КиМ. Биће тешко, треба се ангажовати, радити од врата до врата, али без муке нема успеха. Почети првим кораком, али без илузија да ће бити брзо и лако.
Уједињавање са онима који би да воде исту, па чак и више издајничку политику, једноставно нема ама баш никакву сврху. Ако ми неко објасни шта се добија уједињавањем са Шукијем, Јанковићем и сличнима, алал му ћуфте.
Препоруке:
17
31
36 субота, 06 јануар 2018 00:33
шта је то парламентарна демократија ?
Давид Елазар
Слажем се са Бојаном

Није ми јасно зашто тако озбиљни људи исправни у родољубљу, великог знања и успешни у политичким тумачењима (као М. Вучинић, Ђ. Вукадиновић, С. Антонић) упорно истрајавају на тако недалековидој идеји

Вучић врхунски продукт инфантилне и дегенерисане Страдије а не дегенерисаног запада и само наставља оно што су му претходници радили од 1941 против Српског народа зато је и у коалицији са титовим јањичарима Дачићем, Шешељем, Вулином, Драшковићем напредним социјалистичком радикалним јуловцима и добија гласове титових јањичара, који су са потомцима у огромном броју у сталном страх да ће их стићи заслужена казна и да ће им бити одузето опљачкано.

Ако не знаш зашто поменути интелектуалци инсистирају на својим ставовима парламентарне демократије, "ниси ни шрошао поред демократије" што није ни чудо јер се "слажеш" са "мишљењем" идолопоклоника прошлог диктатора који је власао једноумљем инфантилних и дегенерисаних као и Вучић сада...
Препоруке:
5
57
37 субота, 06 јануар 2018 00:42
.
шта је то парламентарна демократија ?

Вучић врхунски продукт инфантилне и дегенерисане Страдије а не дегенерисаног запада и само наставља оно што су му претходници радили од 1941 против Српског народа зато је и у коалицији са титовим јањичарима Дачићем, Шешељем, Вулином, Драшковићем напредним социјалистичком радикалним јуловцима и добија гласове титових јањичара.

Vojislav Šešelj mrzi iz dna duše Tito. Šešelj je skinuo sliku Tito sa zida i polomio.
Препоруке:
27
35
38 субота, 06 јануар 2018 01:13
Чича са Јастрепца
Ђорђе је у свом елементу. Бритки промишљени коментари наше збиље. А наша збиља је урођеничка јер значајан део народа одрекао српског идентитета (писмо, европске вредности, ...), о НАТОу сви сада ћуте, а богме је и Русије све мање у јавном простору, ...
Одлика урођеничког идентитеа је да се беспоговорно и некритички прихватају вредности белих господара који деле ђинђуве и похвале а траже само ситнице а то су материјални ресурси и беспоговорну послушност.
Срби су као народ пропали и постали урођеничко племе које има тужну судбину (видети индијанце у Америци, ...).
Странци могу само да кажу "Ништа лично. Све ово је бизнис".
Препоруке:
37
6
39 субота, 06 јануар 2018 01:42
Боба
"Критика опозиционих актера има смисла поготово у односу на често нереалне амбиције да се буде такозвани стожер, први у селу. Али понекад та критика звучи неправедно па и лицемерно поготово када долази споља, од људи из средина у којима се политички живот одвија у нормалним релацијама каквих у Србији нема."

Драги Ђорђе у праву сте за лицемерје споља само што је оно главни а не споредни фактор у Вучићевој диктатури.
И верујте њихов политички живот у 'нормалним релацијама' је само мало боље уређено и режирано позориште од ове Вучићеве балканске крчме али је исто тако марионетско позориште.
Када опозиција схвати да је ово што се натура суштински проблем јер неминовно доводи на западу до владавине плутократије а у сиромашним земљама до полуробовског колонијалног статуса тек ће онда бити шансе да се нешто промени. Верујте веће су шансе да се на Марсу запате воћке него да у земљама као што је Србија процвета 'демократија'. Ми морамо наћи свој пут који нам је историја показала давно.
Препоруке:
29
3
40 субота, 06 јануар 2018 01:55
Бојан, Приштина
@ Давид Елазар

Слажем се у потпуности са свиме што сте написали.
Није то никаква стожероманија него сасвим реална клопка.
У опозицији имамо две политике.
Једну већ познату коју оличавају реликти ДС-а(која је политика СНС само са грађанским лицем) и једну која тражи простор и шансу коју представљају, Двери, Здрава Срб. и Отаџбина.
Хипотетички, после уједињења свих, једна би политика била основни курс а друга припомоћ.
Патриотска опција, будући у старту слабија може само да буде припомоћ.

Ту сада имамо и Јеремића који је из мени несхватљивих и непознатих разлога усрљао у жуту опцију иако би у рудољубивом блоку сигурно наишао на бољи пријем, поштовање и био би боље позициониран унутар коалиције.
Препоруке:
26
31
41 субота, 06 јануар 2018 09:34
лаже и паралаже@ Боба
Само да не буде опет демократија по Брозу.
Ови су створили економску неједнакост, а претходни, ваши, су створили друштвену коју би ви поново да инсталирате Србима.
Писмо глава либерала и марксиста.
Али чим се вратимо на ту причу, одмах се потегне тема национални осећаји, Русија, као прашина у очи.
Препоруке:
8
26
42 субота, 06 јануар 2018 10:19
Бојан, Приштина
@ Мудрац из Страдије

Добро, ај нас молим те просветли - који је то владар од Милоша великог био по твојој вољи?

Стално држиш поуке, те инфантилни, јањичари, оваквим онакви(пискараш нешто без везе), ај'д реци за кога си ти?
Препоруке:
26
4
43 субота, 06 јануар 2018 16:16
Просветлење не могу да доживе они који су се одрекли нације, вере и фамилије и постали идолопоклоници
Бојан, Приштина
@ Мудрац из Страдије

Добро, ај нас молим те просветли

Теби као патолошком милошевићевцу већ деценијама уопште нема помоћи, ни "просветлења", јер после 30 година нема "депрорамирања" идолопоклоника

Једино решење је затварање у исту установу са Вучићем, Дачићем и Шешељем
Препоруке:
7
28
44 субота, 06 јануар 2018 16:36
biznismen
Kad je rec o Sapicu, dobro se pokazao u N. Beogradu. A i u poziciji ima bivsih DSS,koji glume samotnjastvo, a u stvari su najgori poltroni SNS, Vukosavljevic, npr. Takve treba prozivati stalno. Poz Djordju.
Препоруке:
2
5
45 субота, 06 јануар 2018 17:07
evo da ti odgovorim...
Šta je bilo loše u Socijalizmu ?? Svi građani SFRJ su živeli kao u raju. 1 nemačka marka = 8 dinara.


Država koja je nastala na otimačini privatne i državne imovine, na krvavim odmazdama vidjenih ljudi da bi im se otela imovina, morala se tako i raspasti - u krvi i otimanjem već otetog.
A ti sanjaj tu prenaduvanu i nerealnu vrednost DM i zapitaj se ZAŠTO ti merilo nije RUBLJA nego kapitalistička marka. I ako se ovde živelo "kao u raju" zašto su se uzimali krediti od tih trulih kapitalističkih zemalja, zašto su se uopšte uzimali krediti ako je socijalizam bio samodrživ i razvojan?
I da li je gastarbajter bolje živeo od radnika u SFRJ?
Za SNS je i sada socijalizam, sve je njihovo i rasloplažu kako oni žele a ostali su narodni neprijatelji. Žao mi je MIKI, ali tvoja moralno politička podobnost je zastarela, sada neki drugi uživaju kao i ti nekada.
Препоруке:
7
20
46 субота, 06 јануар 2018 19:10
пљачкаши и профитери су уживали у пљачки грађана и државе у "социјализму"
evo da ti odgovorim...
I ako se ovde živelo "kao u raju" zašto su se uzimali krediti od tih trulih kapitalističkih zemalja, zašto su se uopšte uzimali krediti ako je socijalizam bio samodrživ i razvojan?

Целе 80те су гастарбајтери издржавали СФРЈ јер је камата на девизе била највећа у европи, те су поред ~5 милијарди марака дознака рођацима не само подизали стандард профитерима "социјализма" него и држави. Због пљачке привреде кроз плате, режим Милошевића са Карићима и Мишковићем прво је 1989 опљачкао грађане и растарбајтере за зајам "за привреду" (запослени су поклањали читаве плате а гастарбајтери хиљаде марака) а 1993 је опљачкао за девизну штедњу гастарбајтере који су веровали Милошевићу

Србија ће још 20 година да исплаћује стару девизну штедњу опљачкану од Милошевића пре 25 година а дуг је још 1.2 милијарде евра

Не може се лопову пуног стомака објаснити да је погрешно што је крао. То треба хапсити.
Препоруке:
6
45
47 субота, 06 јануар 2018 20:23
+
Ово гласање помоћу кеш меморије је чудотворно.
Зар и на Бадње вече морамо да слушамо хвалоспеве комунизму?
Мир Божји, Христос се роди!
Препоруке:
4
3

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер