петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Желимо да ЕУ буде јака, јединствена и независна - проћи ће неко време и Украјина ће имати власт пријатељску према Русији и Србији

Kоментари (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 05 новембар 2017 11:58
patriotsko rukovodstvo?????
covece, gde ti zivis?
Bolje je da se vratis u Rusiju, nemoj sramotiti svoju zemlju!
Препоруке:
43
76
2 недеља, 05 новембар 2017 12:04
Мићко
Па да, то је то. Спутњик је руски Информер. Тровачки медији. Стварно, ако се ослободимо, биће то захваљујући само нама самима. Неће нам бити први пут. Живела Србија.
Препоруке:
43
67
3 недеља, 05 новембар 2017 12:14
Велемајстор!
Спутњик брзоплето генерализује појам опозиције у Србији.

Али...

Прецизни Чепурин је ту да то исправи: прозападна опозиција, један део опозиције...
Препоруке:
57
12
4 недеља, 05 новембар 2017 12:31
Турас
Ко је искрен нема примедби . Сасвим поштено .Русија је била и остала братска држава .
Препоруке:
76
17
5 недеља, 05 новембар 2017 12:36
Каплар
Овај "спутњик" сам још давних дана престао да пратим !! Никако не могу да схватим став и поруке коју ово руководство РФ и њени изасланици шаљу Народу Србије ?! Америма када то одговара њиховим интерсима истерају Србе из хрватске , потисну их из БиХ , униште их На Космету , направе марионетске државе које упорно подржавају и развијају али зато наша " браћа " не знају где ударају?! И ја лично се борим за престанак " евро интеграција " и војно и економско везивање за Русију а онда дођу Руси и насмеју ми се ( или пљуну ) у лице ?! Није ни чудо што им је нато дошао на пар стотина километра од Москве.
Препоруке:
47
32
6 недеља, 05 новембар 2017 12:41
Бојан, Приштина
Као што сам у коментару из вести са сличном темом консатовао : Просечан Србин ће увек гласати по инстинкту за оне који имају руску подршку.

У неким другим околностима, када би ствари биле јасније и када 90% политчких актера неби били мутни типови, народу то неби био једини критеријум по ком би се политички опредељивао - овако још је једино тај инстинкт преостао.

Кључна ствар : Руси(мислим на њихову власт) нису глупи да не виде ко су Вучић и остали напредњаци, али из неког мени непознатог разлога свесно подржавају људе који раде потпуном уништењу државе Србије и српског народа.

Доћи ће дан када ће историја дати оцену да су Србију уништавала најгори издајници и марионете западњачког окупатора - а тада ће први пут у историји на руском образу бити љага, што су баш њих политички подупирали и делили им ордење.
Препоруке:
56
15
7 недеља, 05 новембар 2017 12:43
Bya-Bya
Kao što sam već pisao, Porusice=Poturice.
Препоруке:
19
53
8 недеља, 05 новембар 2017 12:46
С. Станишић
Господо ви који на овако негативан начин коментаришете шта је господин Чепурин рекао, прочитајте пажљиво цео интервју. Немојте се хватати само за једну просто проширену реченицу да је српско руководство патриотско. А шта је требао да каже!? Да је рекао било шта супротно томе по чему би се разликовале његове изјаве од изјава којекаквих емисара и трећеразредних политичара који нам доносе листе захтева које треба да испунимо,. Да ли је требао да говори као украјински амбасадор?
Препоруке:
65
18
9 недеља, 05 новембар 2017 13:11
Sebastian
U kojoj si ti zabludi Čepurine. Spasavaj svoj narod u Donjecku, Harkovu, Odesi a ostale zaboravi zauvek. To je ustašoiziran narod kome nema spasa
Препоруке:
21
38
10 недеља, 05 новембар 2017 13:39
пензионер Цвико
Задивљује оптимизам. Још само да се реализује. Препреке у српско-руским односима дефинисао је и Тома Николић у тросатном разговору са Путином. Верујем да ће се то решити јер је то услов за остварење добрих односа. У целој овој причи не треба сметнути са ума да Русија гледа пре свега своје интересе. Зато русофили и србофили у Русији будите умерени у својим изјавама. Оне иду као прилог уз изражени оптимизам, оне су свакако подлога за добре односе али изнад свега и увек је интерес и само интерес.
Препоруке:
25
15
11 недеља, 05 новембар 2017 13:49
@Sebastian
Славеносербск у Донбасу је српска престоница око милион Срба избеглих из Војводине пре двеста година пред турском најездом.

Руси, Срби - увек заједно!
Препоруке:
51
8
12 недеља, 05 новембар 2017 14:22
hahahahahah
i dolazimo do istine
ako neko pricita saopstenje dveri o mafijasima i mafiji srbije i procita ruskog ovog ambasadora sta on govori nesto tu nije u redu ???

evropska unija je ruski projekat prodaje ex sssra i to je velika lopovska prevara ...
i naravno raspad evropske unije i raspad ruskih ludackih ideja
evropska unija je u raspadu i to se samo pojacava ...
iz krize u krizu iz krize u krizu ...

*koga pogadja raspad > sve a najvise rusiju jer ona
trguje lopovskim ugovorima sa turcima i sa nemcima i njih pogadja najvise ...inace su nebitni likovi ...

*ako ambasador ovakav kakav je deceniju prica gluposti a neprekidno se raspada jugoslavija pa srbija o cemu se tu radi ??/
to su sve do jednog ex sssr kgb agenti koji su se enormno obogatili kao milijarderi danas i oni nezna se koliko ih je ko sta laze i krade isto sto dveri govore to sigurno i rusi pricaju u rusiji jer niko nezna sta je istina tamo ? ali raspad eu je i pogodice kinu i rusiju isto kao i ameriku sve zajedno!
Препоруке:
15
32
13 недеља, 05 новембар 2017 14:50
Крсто Новић
Одем ових дана пред Руски дом у Београду и угледам занимљив оглас. Руска туристичка фирма из Петрограда се рекламира лево на српском језику и хрватској латиници, па десно на руском језику и руској ћирилици.
Руси нас сматрају латинском земљом. Разумем да смо за то и сами криви , јер је хрватске латинице у српским земљама више од 90%. Али, ипак ?У НИС-у су затекли ћирилицу, уведену у време Слободана Милошевића, а сада је све у латиници. Па ЛУКОИЛ, Збербанк.
У време кад је Динкић био у власти чита он пред ТВ камерама бројеве рачуна неких наших на неким америчким острвима, добијене факсом из Мађарске. Кад оно српска ћирилица. Знају Мађари које је по Уставу Србије српско писмо, па то поштују.
Препоруке:
35
11
14 недеља, 05 новембар 2017 15:33
Neka večno živi Aleksandrov
Ja bih prvo nešto indirektno o Majdanu i 5. oktobru. Rusija se uvek principijelno oslanja na dejstvujušću vlast zemlje partnera a posebno zemlje prijatelja. To je moralno ispravno(i jeftinije) u skladu sa politikom ne mešanja u unutrašnje stvari,a baš to radi SAD i onaj Oleksandr.Međitim ako je partner mala prijateljska zemlja koja u Rusiji vidi majku zaštitnicu, tiranija vlasti izazove razočarenje u Rusiju jer ona ne štiti goli narod od takve tiranije i nepravde. Onda se liberali ili nepatriote lako okrenu zapadu,a još ako pljušte dolari...Drugi aspekt je saradnja sa EU a posebno Nemačkom.Svi znaju da su SAD ovde većinu pogroma uradile preko Nemačke i čak hitlerovskih ideja pa i revanšizma. Majka Rusija baš kao Vučić preko Angele želi protivtežu anglo-saksonskoj dominaciji. To radi i Kina.A nemački džin ekonomski gazi evropu a Srbe urniše već 20 god. Da li Srbija ptodata Nemačkoj?? Otuda i Majdan!
Препоруке:
25
11
15 недеља, 05 новембар 2017 17:11
Бојан, Приштина
Овде већина народа мисли да треба радити у сопственом интересу, чувати га. Руководиоци су другачији, патриотски расположени. Мени се ипак чини да је потребно да сви буду врло, врло опрезни

Чисто да укажем да се цела полемика овде води, око оваквог става руских званичника који АВ-а и Ану Брнабић квалификују као патриотско руководатво и то не само на речима него подршком у пуном капацитету.
Препоруке:
15
11
16 недеља, 05 новембар 2017 17:41
Лајави
Eкселенција Чепурин је изгледа или врло неозбиљан или озбиљно КОРУМПИРАН. Рећи да је ОПОЗИЦИЈА АНТИСРПСКА И ДА РАДИ ЗА ЗАПАД у једном делу интервјуа, а у другом делу интервјуа критиковати ШТО ЈЕ ОНАЈ АМЕРИКАНАЦ ХОЈТ ЛИ аман дочекан у рангу Државног секретара САД-а, је мало амбивалентно. Реално онај Американац јесте ниво неког левог шефа у нашем МИП-у, сад што му је наш Председник ничим изазван и супротно свим дипломатским обичајима и протоколу дао значај КАО да је ДРЖАВНИ СЕКРЕТАР Стејт департмента то није проблем Американаца. То говори више о оном несретнику којег Чепурин и хазјанин Путин подржавају, него о Американцу.
Ми Срби остајемо сами са собом и сами ћемо се борити против Вође који нас води у пропаст!!! Ништа лепше од тога!!!
Препоруке:
27
13
17 недеља, 05 новембар 2017 17:50
@patriotsko rukovodstvo
Koga Čepurin to pa sramoti?
Zar bi ambasador smeo da radi suprotno interesima države Rusije?
Zar nije danas Toma Nikolić odlikovan u Moskvi?!
Препоруке:
18
9
18 недеља, 05 новембар 2017 17:53
Ja sam tvoja devojka
scena iz "Mi nismo andjeli 1", a to je i politika Srbije prema Rusiji.Kada se pokazalo da zajednicka ljubav svih Jugoslovena, Zapad, voli samo neke, da islamska braca iz Nesvrstanih vole samo neke, srpsko rukovodstvo je, pocetkom devedesetih, izmislilo da je Rusija saveznica SRJ (Sloba, Bulatovic i Milo su Srbe i Crnogorce videli kao Jugoslovene, kao da se radi o Srbima i Slovencima, a Rusi su trebali da nas vide k'o Srbe iz 1914-e iako vecina Beogradjana iz 1914 ne bi umela da procita latinicne natpise po tadasnjem i sadasnjem Beogradu), pozivajuci se, valda, na tradicionalno prijateljstvo Jugoslavije 1 i 2 i SSSR-a (Jugoslavija 1 poslednja u Evropi priznala SSSR, Jugoslavija 2 bila 1948-e na ivici rata), ti Jugosloveni i komunisti odlaze u Moskvu da traze pomoc od Rusije, koja je raspustila VU i SSSR i sada bi trebalo da se konfontira sa Zapadom oko Jugoslavije 3!?1999-e je bilo jos bolje, kada smo se proglasili clanom zajednice Rusije i Belorusije ocekujucu, valda, da se nasi...
Препоруке:
11
10
19 недеља, 05 новембар 2017 18:07
Ja sam tvoja devojka
...problemi rese 3. svetskim ratom izmedju nikada slabije jelcinovske Rusije i NATO-a!?Zanimljiv odnos jedne male drzave koja u svetskoj sili vidi nekog ko je obavezan da ratuje za nju!?Pitanje je sta Srbija nudi Rusiji, osim obaveze da Rusi ginu za Srbiju?Pre 5 godina u Skupstini Srbije je sedelo 100% proEU poslanika, danas ih je 85%, sa tendencijom novog povecanja, sudeci po rezultatima predsednickih izbora.Srbi nisu u stanju ni da glasaju za odnose sa Rusijom, a Rusi bi trebalo da ginu za Srbiju.Rusija ima veliki broj muslimana, granici se sa islamskim drzavama, saveznici su joj islamske drzave, velika je zabluda da ce u promenjenim svetskim okolnostima Rusija tek tako dozvoliti Srbiji da ratuje sa muslimanima oko KiM i RS.Srbija ce sve morati da zasluzi, a ona nema polozaj jedne Bugarske, ljudstvo Albanije, niti ekonomske odnose sa Rusijom bilo koje drzave iz okruzenja.
Препоруке:
12
14
20 недеља, 05 новембар 2017 18:28
Slavko
Za pocetak Amerika i Srbija ce smjeniti Dodika ki Rusko Hrvatskog eksponenta.To ce biti prvi korak ka suzbijanju Ruskog plana da izvrse proboj na Jadran.Smjenu Dodika moremo ocekivati sljedece godine.
Препоруке:
6
30
21 недеља, 05 новембар 2017 18:32
Фетјукович
Саша Јанковић - Хљестаков. па то је генијално.

Уопште узев веома духовит интервју, посебно кад се има у виду да је реч о дипломати вансеријског калибра.
Препоруке:
12
11
22 недеља, 05 новембар 2017 18:56
александар
Нажалост, Чепурин је у заблуди.
Као што се усташки латиничарски Нато Montenegro никада више неће вратити Српству, тако се ни прозападна Украјина никада више неће вратити својим изворним руским коренима. И ми и Руси можемо само да помажемо наше народе тамо, мада ће процес стравичне, темељне асимилације и индоктринације младих нараштаја временом учинити своје. Росија је у бољем положају јер је вратила Крим и држи шапу над Донбасом. Ми смо сада усташки Montenegro заувек изгубили инжењерингом великих непријатељских западних сила, уласком Натоа тамо и "преломом у мозгу" приличног броја изрода од својих корена тамо.
Препоруке:
17
17
23 недеља, 05 новембар 2017 19:34
Jos jedan "Tribalac"
U Srbiji se tajkunsko kriminalni rezim u Moskvi posmatra kroz prizmu nasih nacionalnih frustracija. Militantniji "Kremljoidi" (NSPM ih je pun) u takvom okruzenju deluju kao tumaci koji navrat nanos pronalaze logiku iza najsumanutijih poteza svojih miljenika u Kremlju i takvu logiku "telale pucanstvu".

Od takvih nakaradnih pojava su mozda najgori oni koji potenciraju da Rusija nema racunicu da se krupnije angazuje u Srbiji. Trenutno na globalu traje rat civilizacija. Civilizacijski jedino je "anglosfera" jasno omedjena, dok se centri drugih civilizacija iz petnih zila trude da zive u nekoj virtuelnoj stvarnosti. Arapski centar se odao dekadenciji i prizemnosti, a slovenski politickoj narkomaniji gde se gradi uobrazilja prijateljstva sa Nemcima, Turcima itd dok se svakodnevno gubi uticaj u slovenskim zemljama, tj realne mogucnosti se bespovratno gube dok se juri za politickom uobraziljom. Upravo iz ovog razloga je arapski i slovenski etnos najveci stradalnik rata civilizacija
Препоруке:
17
6
24 недеља, 05 новембар 2017 19:54
Coki
Ajde Rusi dosta vise lovackih prica.
Препоруке:
21
20
25 недеља, 05 новембар 2017 20:46
брљ
Веома интересантан интервју... Нажалост, овдашња дипломатија никако да достигне ниво оне из времена СФРЈ. А петљају се у њу и они чије је знање на нивоу `курсаџија` ал` са пар екселанс - улизиштвом ( нарочито према Западу) ? Па зар се не зна кога прима председник, кога премијер, кога министар, кога заменик итд. Беееее-дно
Препоруке:
22
6
26 недеља, 05 новембар 2017 21:01
milos
Bravo g.ambasadore
Препоруке:
25
11
27 недеља, 05 новембар 2017 22:50
Zabrinuti
Gospodine Cepurin, o kojoj to "opoziciji" goivorite, o ljudima koji su punih dzepova rusili vlast da bi i oni sami nastavili sa istom ideoloskom matricom, uz zaglusujuce ponavljanje reci "reforme, reforme". A i danasnji vlastodrsci su isti oni stari koji su ucestvovali u svim nasim porazima od raspada SFRJ. Ako vec zelite da pomognete bratskom narodu, onda to i ucinite na nacin dostojan bratskog odnosa. Vi sigurno niste ni svesni sa kojim postovanjem Srbi gledaju povratak Rusije Bogu i svojim korenima. jedan od gledanijih filmova je bio Drugo Krstenje Rusije, da ne pominjem knmjige Mitropolita Sniceva i Arhiepiskopa Averkija Tauseva, o klasicima da ne trosim reci. vase danasnje koketiranje sa ovom danasnjom vlasti u Srbiji je pljuvanje u lice svakom Srbinu. bezbozni ljudi vladaju srbijom, ljudi zeljni vlasti i privilegija. Pokazite nam na delu tu bratsku pomoc i ljubav o kojoj govorite, ne samo Vi. Shvatite da ovde zive Srbi svesni svoje vere, istorije, predaka, ljudi cistog obraza...
Препоруке:
7
12
28 недеља, 05 новембар 2017 22:57
Zabrinuti
... ljudi koji su kao veliki Njegos, tuzni i bez igde ikoga, metaforicki receno. Vi, Moskva, Vi ste Treci Rim. To vam i vise nego dovoljno govori sta treba da radite i kako da radite. Pomazite malobrojnijoj braci u Hristu. Ostavite se politickih preklapanja i floskula tipa "izabrana vlada, izabrani predsednik"... I sami znate kako i zasto su bas ti i takvi izabrani. Ordenje ne manjka, ni u Rusa ni u Srba, ti meni serdare, ja tebi vojvodo. Vas orden krase grudi coveka najblaze receno sumnjive prosloti i morala, potseticu vas samo na detalj u vezi diplome doticnog. nadam se da shvatate da Vasim ponasanjem i sami duvate u jedra okupacije od strane EU i NATO, duboko necovecnih organizacija koje ne trpe razlicitost, u svojoj sustini. Ceo jedan narod koji decenijama krvari i kome se kuca pljacka i raskucuje Vi deklarativnim pricama o bratsvu, a cineci i pojedine iritantne poteze razocaravate i opravdavate one parole o ruskoj guberniji, te i ovi su iti kao i oni iz evrope. nadam se da...
Препоруке:
7
12
29 недеља, 05 новембар 2017 23:06
Zabrinuti
... znate da se Srbi danas vaspitavaju citajuci Jovana Kronstadskog, Brjancaninova, Serafima Sarovskog, Pogodina. pomenucu i "hodajucu enciklopediju Britaniku" Bolotova, pa ucenika mu Brilijantova, a i Viktota Trosnikova. Srbi plemene sebe raskosnom ruskom dusom. ne radi se tu o politici ili o interesu, o parama, o procentima, o privilegijama. Ne zivi se samo o hlebu, zar ne? Ljubav prema bratu u Hristu je na delu u Srbiji, iskrena, okrepljujuca. naseoci su uprte u Treci Rim, kao najmnogobrojniju bracu. Ne oglusujte se o vapaje Srba, napustenih i izdanih, preplasenih i opljackanih, prevarenih i laganih. Ne govorim o politici, nego o bratstvu, o pomoci iskrenoj, bezuslovnoj,hriscanskoj. Znate da je u Moskvi igrana predstava Solunci govore Antonija Djurica u reziji Cisane Murusidze. Ima jos takvih Srba, znajte to, odanih Bogu i Otadzbini. dao Bog da se ujedine Pravoslavni kao sto se ujedinila i nasa i Vasa zagranicna Crkva sa svojom maticom, sa samim sobom.
Препоруке:
5
11
30 недеља, 05 новембар 2017 23:35
Турас
@ Бојан Приштина --"Руси(мислим на њихову власт) нису глупи да не виде ко су Вучић и остали напредњаци, али из неког мени непознатог разлога свесно подржавају људе који раде потпуном уништењу државе Србије и српског народа."
-Јасно је да је власт једно а руски народ друга реалност . Ја сам убеђен да Путин је одликовао (Тому)Србију а не србску владу . Да врло добро зна разлоге и циљ Вучићеве политике . Сигурно боље од свих нас на НСПМ .Да ли ми знамо циљ руске политике ?
Једино што знам да Русија неће и не сме да нас препусти натовцима . Русија је једина данас којој можемо и морамо веровати . Иначе смо пропали .Шта је урадила србска опозиција у корист Србије од 2000те ?
Није у стању да се конституише у делотворну опозициону снагу да би у нечему парирала овој партократији .Шта је још остало у чему овај народ може да верује ?
Препоруке:
13
13
31 понедељак, 06 новембар 2017 00:54
Бојан, Приштина
@ Турас

За мене Русија није чак ни руски народ, него је све оно што је за нас увек била у историји, узданица која нас је најмање 2-3 пута спасла истребљења, и без чије помоћи нас Милош Обреновић и Карађорђе никад неби спасили турског ропства.

Али, ово што ради актуелна путиновска власт је срамотно.

Може се помагати Србији и без подршке овој и претходним властима од 5 октобра 2000. Пример је подршка у УН нпр по предлогу резолуције о Сребреници.

Да су они према овој власти бар благо резервисани или макар неутрални , опозицији би било лакше да се идентификује пред народом - а док Чепурин Вучића означава као Патриоту чак је и то је немогуће.

То је кључ свега, није шала - круцијални проблем Срба то што од 5 окт 2000 ми не можемо да изаберемо своју аутентичну власт него имамо марионете и западне скутиноше који имају све полуге и користе их уништење државе и преумљење народа до своје супротности.

Зато, потпуно је сумануто да Русија подржава те процесе !
Препоруке:
16
14
32 понедељак, 06 новембар 2017 05:35
Боба
Нажалост руска политика у Србији је ужасно кратковида и због тренутне политичке користи је спремна да држи главу у песку око практичне окупације Србиоје од страних обавештајних служби и монтираних издајника на власти. Та политичка корист је само у томе да квислиншка упртава у Србији глуми неутралност пред сопственим народом и Русима док уништава српску државност, војску и привреду. Дугорочни резултат тога је уништење сваке независности и снаге
Србије што никако не може бити у руском интересу.
Проблем је што они не виде реалну алтернативу овој власти јер је тзв проевропска опозиција још штетнија за Русију.
Поука је да се док се Руси не опамете морамо по ко зна који пут у својој историји сами ослобађати бар до оног степена до којег је то могуће. Овог пута то је најтеже јер је окупатор добро сакривен иза лажних 'патриота'. Човек се само запита где су Русима очи када причају да су и шиптар и двоје хрвата које воде Србију у пропаст 'патриоте', изгледа где и гласачима СНСа - код свраке.
Препоруке:
13
10
33 понедељак, 06 новембар 2017 09:29
@@patriotsko rukovodstvo
da, da, usput mu je napomenuo da je jako zadovoljan sa fondacijom njegove zene!
Препоруке:
7
5
34 понедељак, 06 новембар 2017 09:36
раја
Нисам против Руса зато што нас нису бомбардобали али сам против њих зато што подржавају АВ који је једнако антисрбин и издајни као и опозиција за коју је у праву да је антисрпска. Само што је овај кога они подржавају на власти па нам чине зло веће подржавајући га.
Препоруке:
9
10
35 понедељак, 06 новембар 2017 09:40
Београђанин
Слажем се. И надам се.
Препоруке:
7
5
36 понедељак, 06 новембар 2017 09:42
Maša
Odličan intervju, otvara oči.
Jako dobro je upoznat ruski ambasador i sa situacijom u Srbiji i sa situacijom u svetu. On smatra da EU ima budućnost i da je ovo trenutna kriza.
Jasno je koga smatra prozapadnom opozicijom - Jeremić, Šutanovac, Janković, a činjenica da Toma prima orden u Moskvi, a da je aktuelna vlast veoma prihvatljiva za saradnju govori kakvi su ostali po njima.
U spoljnopolitičkom smislu vlast je idealna i za Brisel i za Moskvu i za Vašington manje više, a kako je narodu koga briga.
Sa EU moraju da imaju dobre odnose, jer je kako je napomenuo robna razmena 500 milijardi eura, živimo jedni pored drugih, sve je to istina.
Srbija će ući u EU onako kako on to vidi, to za Rusiju nije prepreka, već jedino što se traži je neutralan status, a Kosovo je naš problem gde nas oni načelno podržavaju iako znaju da je ulazak u EU uslovljen nezavisnošću, odnosno promenom Ustava! Na taj način odašilje se poruka da oni nisu zainteresovani za KiM sve dok je Srbija neutralna.
Препоруке:
9
7
37 понедељак, 06 новембар 2017 09:56
размишљање на тему
Често се може чути став да ЕУ нас неће, што можда није далеко од истине, јер излазак Британије из ЕУ, а пре тога референдуми на којима није усвојен устав у Француској, Холандији и Ирској то потврђују. Нису претерано или уопште заинтересовани за нове чланице ни у Немачкој, ни у Француској што потврђују резултати истраживања, а Турска је ветеран пред капијама ЕУ била деценијама, па је постало потпуно јасно да је пријем у ЕУ бар за Турску, а могуће и за друге кандидате, шала мала.
А да ли они нас хоће у Евроазијску унију и какви су у том случају интереси Турске на Балкану, јер Балкан и Кавказ су тренутно, само тренутно, у другом плану?!
Из ове изјаве руског амбасадора који као репрезент руске политике на Балкану и добар познавалац Србије следи, будућност Србије је у ЕУ. Како онда у том контексту схватити понашање тзв. проруске опозиције овде у Србији озбиљно или популистички?!
Уосталом негде сам прочитао да је Путин чест гост Либералног клуба. Русија није само Путин, али шта ми желимо?
Препоруке:
8
2
38 понедељак, 06 новембар 2017 10:22
@ Боба
А шта је по вама алтернатива, нови рат на Балкану?
Како другачије остварити тај ваш сан о тзв. Великој Србији, односно уједињењу свих српских земаља у једну државу, него ратом?
И шта очекујете да Руси или било ко други крваре за такву ствар у 21. веку када знамо да је Русија мултиетничка и мултинационална држава у којој не живе сви Руси у једној држави.
Нико није више кратковид од неких људи на порталима који живе од фантазија по принципу шта је баби мило то јој се и снило.
Препоруке:
10
15
39 понедељак, 06 новембар 2017 11:08
небитан
Желимо да ЕУ буде јака, јединствена и независна


И желите Србију у тој проклетој антисрпској ЕУ. Каква чудна захвалност према народу који је деведесетих крварио и можда својом жртвом спречио, или бар успорио да се запад устреми и на комадање РУсије.
Препоруке:
9
8
40 понедељак, 06 новембар 2017 18:03
sale
Од Русије је само име остало и можда Рускиње.
Препоруке:
5
10
41 понедељак, 06 новембар 2017 18:37
Zvonimir Bgd
То је за нас веома велики и веома важан празник, и он представља историју јединства Русије и јединства народа. У последњих 20 година, направљени су велики кораци на помирењу ставова о прошлости — онога што је било пре Револуције — Царска Русија, и после Револуције — Совјетски Савез. Свако има свој став, мишљења се не подударају, али много је мање конфронтације.

Eh, kada bi nasa Srbija tako nesto postigla...
Има ли негде у свету слободе говора и демократије?
— Све је релативно… Они који су хтели да монополизују своје право на демократију, све више губе и право и демократију. И делују све ноншалантније.

Izuzetno dosetljiv i dobar odgovor na vazno opste pitanje.

Porazavajuce su pohvale aktuelnoj srpskoj vlasti, ali ostaje stari odgovor - ne mogu Rusi biti veci Srbi od nas samih...
Препоруке:
3
2
42 уторак, 07 новембар 2017 02:42
Боба
@@Boba
Не вреди коментарисати подметачине писане по рецепту који користи Бљиц и остала медијска и режимска агентура за окупацију Србије. Тај 'фазон' видите већ вам је дебело излизан и нећете моћи вечно да га продајете наивнима док пљачкате и смањујете Србију док не нестане.
Ради оних наивних вреди понављати да одбрана државних и историјских и међународних права Србије по важећим резолуцијама није и не може бити никакво позивање на 'велику Србију' онако како је схватају великобритански империјалисти и њихове слуге у региону (гле ироније).
У питању је право на оно што Србији припада по свим основама и то ће се право остварити кад тад на велику жалост свих манипулатора а и брижних баба.

А што се тиче Руса никада не треба идентификовати тренутну политику њихове власти са Русијом јер ако ту грешку направимо признаћемо да је Србија 'ванбрачно дете' које не зна ни ко му је отац ни ко су му преци али нагонски ради за њих баш као и садашњи 'газда' Србије.
Препоруке:
3
6
43 уторак, 07 новембар 2017 20:58
Оливер Кромвел
Већина вас овде није у стању да схвати да велике силе све посматрају кроз једну много сложенију призму за њих не постоји Србија већ регион односно Балкан,једна појединачна државица са пар милиона убогих становника,ограниченим ресурсима,слабом економијом,лошим менталитетом уз све то геополитички скрајнута није никакав плен због којега би се ратовало или отимало.Из Руске перспективе Србија је приоритет другог реда,геополитички Србија је караула и ништа више,из перспективе Русије Бугарска и Румунија које излазе на Црно море су много значајније,у тим државама данас нема велики утицај нити је могла да спречи њихово приближавање западу јел је становништво углавном непријатељски настројено према Русији.Русија се није изборила за равноправан статус Руса у Естонији и Летонији а ви очекујете да спасе Србију.Русија нема капацитете пре свега економске али и геополитичке да било кога осим пар земаља бившег ССР а интегрише.Русија је нео либерална земља попут Америке на истим таласним дужинама.
Препоруке:
3
6
44 уторак, 07 новембар 2017 21:08
Оливер Кромвел
Русијом владају олигархије,Путин је ту потпуно небитан,није се он сам изабрао неко га је обликовао и пустио у оптицај,постоје две олигархије,безбедоносна бивши КГБ и војна,они су господари живота и смрти у Русији,дудуше у држави тог типа и не може другачије.Братство између Срба и Руса не постоји то је мит,све се своди на интересе,руска олигархија као и руска средња класа воле новац и раскошан живот никаква братства их не интересују,Вучић као добар технолог власти је укапирао да може да купи наклоност Москве,стрпаће од народа опљачкан новац у дџепове руских олигарх,депутата,министара,амбасадора,исто то ради и са представницима западних земаља,наравно они сви жмуре на његово вероломство док им не досади или док не почне да им угрожава интересе тада иде под гиљотину и не може га нико спасити,у основи он мисли да је паметан али није,на паре није нико гадљив али ако пређе неке линије готов је.Чепурин је типичан углађени апаратчик британског типа никада му незнаш шта ти стварно мисли.
Препоруке:
5
6
45 уторак, 07 новембар 2017 21:17
Оливер Кромвел
Немојте мислити да су они необавештени,просто су незаинтересовани имају другачији интерес или неки интерни договор са каубојем преко баре.Срби немају разлог да очајавају већ да схвате да морају сами да среде своје двориште а у међународној политици да буду опортунисти,доста нам је русофила,еврофила,американофила и свих осталих фила,ми морамо да се окренемо себи и да процењујемо шта је у датом моменту наш интерес и колико би нас одређена одлука могла коштати.Русија генерално нема шта да понуди Србији ни у економском ни у друштвеном смислу иако смо деклеративно русофили у пракси ми нагињемо ка западу знају то и они,са друге стране запад нас не жели нити ће нас желети докле год каубој преко баре буде доминантан,једина опција је да се што скупље продамо ономе ко да више у супротном ризикујемо нестанак.
Препоруке:
3
5
46 среда, 08 новембар 2017 00:13
Турас
@ Коментари - Веровати и надати се није наивност .
Коментари (већина)прецењују моћ Русије .Али моћ је и могућност спровести је .Русија је војно моћна али далеко од тога да је (запад)уважава и као првредну силу.Ако сте пажљиво пратили интервју Путина од О.Стоуна ,приметили сте подударност са ставовима врха руске владе .Путин на упозорење Стоуна зашто САД назива "партнером" када она води анти руску политику , одговара да је то природно и да другачије не може бити . Господо , ова планета је мала обзиром на војну моћ и Русије и САД . Путин гради руски утицај у свету кроз политику привредне и енергетске сарадње . А где смо ту ми - Србија ? Ми се морамо потрудити да пратимо корак развоја и то не само Русије . Запад уважава војну моћ али поштује само силу новца .
Препоруке:
5
1
47 среда, 08 новембар 2017 09:21
nema više vremena
Dobra je emisija pre neki dan bila na Balkan Infu. Tešanovićevi gosti su bili Aleksandar Radić, koji priča o činjenicama, kao neko ko je preživeo kao dete rat u Kninu i kao vojni analitičar realno i otvoreno predočava u kakvom stanju se Srbija zaista nalazi i zbog čega i gospodin Džon Bosnić koji je došao iz Kanade i ima slavne pretke, priča iz svog bogatog radnog i životnog iskustva u diplomatiji, onako moralistički.
Iskreno, meni i jedan i drugi deluju kao dobro plaćeni lobisti suprotnih strana. A gde smo mi tu? Mi obični ljudi, drugovi, i drugaričice, građani i građanerke, dame i gospoje, braća i sestre, šala mala, ali stvarno?

Jer, kada se zavesa populizma strgne ostaju fakti. Na desetine hiljada ljudi se godišnje iseli iz ove države, ljudi su bedno plaćeni za pošten rad, neprijavljeni, na birou, zemlja je opljačkana, parama se kupuje pet minuta slave i na Istoku i na Zapadu, država odumire, jer državu čine i ljudi i teritorija.
https://www.youtube.com/watch?v=vPLgsJnBJ30
Препоруке:
4
2
48 четвртак, 09 новембар 2017 22:09
Majstor Bob
O tome kako se mešaju stranci u srpske poslove: danima traje propaganda da se izjednači muljanje proamerikačkih otpada i Rusa. A mala je razlika: jedni su nam krvopije i zlotvori, ustašo-šiptarski pokrovitelji, a drugi nas uvek podržavaju.

Zanimljivo: da li ste primetili ko drži lekcije kako treba da priđemo eunijskom ološu: američani, norvežanci i ukro-ustaše. Niko od njih nije u eu. Oj, evropska unijo, sramoto među narodima.
Препоруке:
4
2
49 недеља, 12 новембар 2017 13:46
АНА
Је ли Русија могла послати горег амбасадора?
ОВО ЈЕ АПСОЛУТНИ ПОЛИТИЧКИ ПРОМАШАЈ!!!
Препоруке:
2
3
50 четвртак, 16 новембар 2017 02:00
Евет ефендија
Брате од тетке, колико овде ботова има...
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер