субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Београд: Аутобус оборио заштитну ограду градилишта код Дома омладине на две женске особе, вукао их по улици

Kоментари (4) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 16 октобар 2017 16:44
Неле
'Је.... , они у Француској,Шпанији, Енглеској одмах знају ко је направио диверзију, а Синиша Мали и компанија из ГСП немају појма ко им вози аутобусе по Београду.Одмах све њих упритвор на законских 48 сати па ће се сетити. Гамад.
Препоруке:
38
0
2 понедељак, 16 октобар 2017 17:03
Србољуб
Бус минус ѕна тачно у метар позиције свих возила у систему. Потребно је само тачно време и потрага би свела на неколико возила. Занимљиво је колико су смотани очевидци, нико није зуапамтио три броја и два слова.
Препоруке:
30
0
3 понедељак, 16 октобар 2017 17:07
Ђука
Свака већа улица у Београду се снима 24/7. Верујем да је и у другим градовима тако јер то не кошта много. Можда десетак хиљада евра, што је за буџет МУП-а сића. Премрежиш град и можеш да пратиш путању возила. У Београду има десетак јавних камера, односно камера чији је стрим доступан свим интернет корисницима. Полицијских има бар 20-30 пута више, а приватних има на стотине. Продавнице, ресторани, банке, итд. Тако да те приче како се ништа не зна, не пију воду. Овај аутобус није птица. Сигурно се зна ко је и шта је. Да не причам о оном рушењу у Савамали, где је коришћена грађевинска механизација. То не може да нађе само онај ко неће да нађе.
Препоруке:
29
0
4 понедељак, 16 октобар 2017 19:48
харун ал рашид
Већ месецима како трају ови шминкерски радови по београдским улицама, ја сам се само питао када ће се десити овакав инцидент или нешто још горе. Лично сам се уверио у пар наврата у Џорџа Вашингтона да ови што раде реконструкцију улица апсолутно никакав простор нису обезбедили за безбедно кретање пешака, него људи буквално морају да се крећу између машина које раде, радника, ископаних канала и разног отпада и кола и аутобуса који често туда пролазе, као код Карађорђевог парка. Види се да нико апсолутно не брине о безбедности људи. А и зашто би. Они који су наручили ове радове њима није ни стало до људи, само до власти.
Препоруке:
26
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер