Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Katalonija, Škotska, Republika Srpska – kako se pravilno boriti za samoopredeljenje

Komentari (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 10 oktobar 2017 06:04
Spiridon
Ako se traže poređenja onda je Katalonija Slovenija-Hrvatska a Španija Srbija-Jugoslavija. Dakle prvo treba znati da je za vreme Frankove vladavine bilo zabranjeno korišćenje katalonskog jezika pa je kao posledica toga da ljudi koji su se školovali tada ne umeju da pišu katalonski tj samo ga govore. Pod dva cela priča je posledica ekonomske krize koja drma EU, jer Katalonci kao bogatiji nisu zadovoljni raspodelom sredstava iz državne kase pošto plaćaju 23% ukupnog poreza koji se skupi u Španiji a Madrid im vraća samo 10% u vidu investicija. Pod tri trenutnoj situaciji pogoduje što je Rahoj na čelu vlade koju predvodi Partido Popular koji su čvrsta ruka desničari i koji su poslali čuvenu Guardia Civil da rastera demonstracije-referendum, jer je ista po zlu poznata iz doba Franka. Pod četiri problem je španski ustav iz 1978 koga mnogi vide kao frankistički. Pod pet pravo je uvek proizilazilo iz sile a ne obrnuto, tako da su poređenja sa Srpskom besmislena jer se babe i žabe ne sabiraju...
Preporuke:
24
12
2 utorak, 10 oktobar 2017 09:32
Samoopredjeljenje
Danas a tako je bilo i u prošlosti a biće i u budućnosti pravo na samoopredjeljenje naroda u nekoj državi do otcjepljenje od te države imaju pravo, imali su pravo i inače pravo i moći će to provesti samo oni narodi koji su spremni, voljni da upotrijebe sva sredstva da brane to svoje opredjeljenje a ukoliko nemaju volje ili nisu spremni da ulože napore ili ako nemaju sredstava , prije svega vojnih a odriču se istih u odbrani svoga samoopredjeljenja i nisu voljni da ih nabave i upotrijebe, takvi koji neće neće ni obraniti samoopredjeljenje, takvi će ostati samo na snovima o samoopredjeljenju i otcepljenju.Oni koji su radili, rade i raditi će suprotno od toga obraniti će svoje pravo na samoopredjeljenje i na otcjepljenje.Tako je bilo u Sloveniji, Hrvatskoj, BiH, tako će biti u Kataloniji i Kurdistanu, tako će biti svugdje gdje ima protivnika samoopredjeljenja do otcepljenja.
Preporuke:
18
2
3 utorak, 10 oktobar 2017 09:36
penzioner Cviko
Kod činjenice da je Katalonija najbogatiji deo Španije, slučajno ili namerno, izostavlja se činjenica da je bogatsvo ostvarila unutar Španije. Šta se desi kad se najrazvijeniji region odcepi, najbolje pokazuje Slovenija. Ekonomija joj ne beleži željeni uspon već pad. Nema tržišta pa je prisiljena da otvara fabrike u bivšim SFRJ republikama. A u vreme krize sa Grčkom, pokretalo se i pitanje izbacivanja Slovenije iz "EU-tanazije". Kako stvari stoje ovo pitanje se uvek može aktuelizovati. Dakle, otcepljenje nije dobro za ekonomiju ali je dobro za raspad birokratske tvorevine "EU-tanazije".
Preporuke:
23
8
4 utorak, 10 oktobar 2017 10:01
.
Autor je pomenuti Republiku Srpsku i njen "model" uspoređujući ga sa "modelima Slovenije, Hrvatske i BiH" i naveo najvažniju stvar "onako usput, između redova" da "isti ne bi mogao garantirati odgovarajući rezultat".Da, upravo navedena autorova konstatacija je "odgovor zašto samo priča o nezavisnosti a bez konkretnog djelovanja u vidu referenduma o nezavisnosti", jer autor navede "ne postoje garancije za rezultat" jer se stavlja "na klackalici ili kocku i ono što se ima" uz jasne protivnike "samoopredjeljenja" a to su NATO pakt, Hrvatska, Bošnjaci,nepovoljan razmještaj teritorije, koja je neprirodno razuđena i s vojnog aspekta bez strateške dubine, posebno u rejonu Brčkog, Modrićem, te posebno u tom pogledu težak položaj zapadnog dijela RS.Da Upravo navedeno je opozicija sugerirala Dodiku, ne kao kukavičluk već kao razumnu situaciju kada ga upozoravala da ne srlja u referendum.
Preporuke:
12
6
5 utorak, 10 oktobar 2017 10:25
.
Autor pomenuti unutrašnji dijalog i demokratska prava, pa i pravo naroda pa i srpskog na samoopredjeljenje do otcepljenja.Da bog da Republika Srpska već danas to postigla i dobila sporazumni ili dogovorni razlaz, ali teško, teško će to ići, kada će protivnici nezavisnosti Republike Srpske odmah reći s što Srbi (JNA i Srbi) nisu dozvolil mirnu secesiju Slovenije, Hrvatske, BiH, što se vodio rat na Kosovu i Metohii, što se i danas od strane Srba osporava referendum o nezavisnosti i nezavisnost Crne Gore a onako usput i Makedonije.Srpski narod ima pravo na samoopredjeljenje do nezavisnosti, ali to mu nije priznato i morao je ratovati i 1991 i 1992 kada je branio svoju plebiscita u / referendum skupina odluku o ostanku u zajednici sa Srbijom (Jugoslaviji), tako da ne vjerujem da se danas ili da će se situacija u budućnosti promijeniti nabolje, jedino tako, kako je i bilo ili još gore jer je veće neprijateljstvo i zamrzavanje nego tada.
Preporuke:
13
8
6 utorak, 10 oktobar 2017 14:25
serpska sarma, a mož i pasulj@ Spiridon
Niko kao Spiridon, stari liberaš, a u kome čuči komunac! Važno je samo "da ne bude fašizma" i ostale TITOISTIČKE floskule!
Preporuke:
21
9
7 utorak, 10 oktobar 2017 16:03
Spiridon
@ serpska sarma, a mož i pasulj

Tja bilo kome sa iole pameti bi bilo jasno posle mog početnog poređenja Srbije sa Španije odnosno Hrvatske sa Katalonijom na čijoj sam ja pretežno strani ali gde svaka pamet prestaje tu počinje zemlja srBskih internet heroja. Elem pokuašao sam, zahvaljujući nekom ličnom poznavanju situacije i gomili poznanika pretežno iz Madrida i Bilbaoa, odnosno nešto manje iz Barselone i Valensije da objasnim kao posmatrač sa strane u kom grmu leži katalonski zeka ali ne vredi gluvom patriJoti šaputati ni ti ćoravom srBskom podvižniku namigivati. Doduše nisam znao da je patriJotama sad počelo da smeta kada se ne priča o generalu Francisku Franku u superlativima...!?! Šta uostalom više tu reći a ne zaplakati, jer kako je počelo verovatno ćete da uskoro krenete i da pišete kako samo globalistički liberaši govore loše o Musoliniju i Hitleru, zato što ih Soroš plaća da to rade...
O tempora, o mores...
Preporuke:
11
12
8 utorak, 10 oktobar 2017 16:31
penzioner Cviko
Evo potvrde onog što sam napisao u prethodnom komentaru, najnovija vest iz sveta, odnosno Španije:

"Tri velike privredne grupacije kotirane na berzi u Madridu najavile da prebacuju sedište van Katalonije".

Koliko će ih još otići u veći deo Španije? Ili ako se ovako nastavi, šta će biti sa snagom katalonske privrede koja bi Kataloniji trebala da obezbedi još bolji život?

U socijalističkoj privredi imali smo jake firme koje su poslovale na SFRJ tržištu. Posle raspada, nestale su.

Kinezi su napravili neku verziju "socijalizam plus kapitalizam" ali ova priča vodi u drugu temu.

Zašto je dobro da se Katalonija otcepi. Zbog domino efekta. Puca Španija, puca "EU-tanazija". Mi će mo ako u međuvremenu opet ne zaglavimo u neku demokratsku jazbinu, biti slobodni. Živela slobodna Srbija!
Preporuke:
12
6
9 utorak, 10 oktobar 2017 20:48
brzi
@penzioner Cviko
Brojke ( BDP pre raspad SFRJ i BDP samostalno) vas demantuju. A jedini koji se bune i žale da je bilo prije bolje su jedan dio državnih uhleba i onaj dio naroda koji je nekada živeo kao stado ovaca o kome su brinuli drugi. Ista priča je i u privredi, oni koji su ulagali u razvitak preživeli su dok su oni koji su bili osnivani po političkoj a ne privrednoj liniji propali. I dobro je da su propali, barem se sada ovaj poreski novac kojim su se nekada preživljavali ti politički privredni projekti korisnije troši.
Preporuke:
9
8
10 sreda, 11 oktobar 2017 10:05
Brojke lažu
brzi
Brojke ( BDP pre raspad SFRJ i BDP samostalno) vas demantuju. A jedini koji se bune i žale da je bilo prije bolje su jedan dio državnih uhleba i onaj dio naroda koji je nekada živeo kao stado ovaca o kome su brinuli drugi. Ista priča je i u privredi, oni koji su ulagali u razvitak preživeli

Tvoji argumenti za neonacističke sloveniju i hrvatsku, mogu jedino da se porede, da su "stada ovaca" iz nacističkih logora sami krivi što su bili okupirani i ubijani a "pametni nemci" što su ih ubijali i opljačkali i odneli zlato u Švajcarsku, te su na opljačkanom i dovedenim novim "logorašima" napravili 4 rajh.

Za "prethodnim vremenima" žale oni koji su pomagali u okupaciji Srpskog naroda, jer sadašnji kvislinzi ne traže njihove višedecenijske proverene usluge izdajnika

Plan titovih "nacional socijalista" iz Drezdena je izvršen do 1999. Ostala je još vojvodina po prvobitnom planu, ali će yunostalgičari dati i sandžak i jug do Niša za par evra povećanja
Preporuke:
3
7
11 sreda, 11 oktobar 2017 10:16
@Spiridon
Ti si "naš idol". Sad idi


i pametuj onima sa kojima radiš zajedno protiv Srpskog naroda kao "evropski demokrata"
Preporuke:
6
5
12 sreda, 11 oktobar 2017 10:20
@ Spiridon
Nekada se sa vama ne slažem, nekada me baš nasmeju vaši inteligentni komentari pravog cinika, nekada malo preterate istina, ali ovog puta ste u pravu.
Znate ovde ima ljudi koji misle da je samo staljinizam i komunizam bio loš, a fašizmu nemaju šta zameriti, jer to je demokratija sa patriotskim primesama, taman po njihovoj meri i ukusu. Stvarno nemam nameru da čitam hvalospeve o fašističkoj ideologiji. Radije bih pristao da mi zalepe na čelo etiketu liberaša na čelo.
Preporuke:
7
6
13 sreda, 11 oktobar 2017 12:34
Spiridon
@Spiridon

Ti si "naš idol". Sad idi

i pametuj onima sa kojima radiš zajedno protiv Srpskog naroda kao "evropski demokrata"


Pod jedan sedi dole jedan, ne kaže se Srpskog već srpskog sa malim početnim slovom, to jest nauči prvo elemntarni pravopis svog rođenog jezika, pa onda pričaj/piši bilo šta. Pod dva hvala na pitanju ne smatram se, niti sam se ikada smatrao demokratom a ponajmanje evropskim (šta god to već bilo)a za odgovor oko toga šta ja to i sa sa kime zajedno radi protiv srpskog naroda, mislim da je najbolje da se obratiš nekom psihijatru, možda ti on može pomoći. Kada dođeš u njegovu ordinaciju a ti mu reci: Doktore, bolujem od paranoične psihoze, postoji jedna zavera i ima taj neki Spiridon koji se urotio protiv mene i celog srpskog naroda, on i još ti neki ljudi sa kojima on to sve zajedno čini. Eto, bila je moja ljudska dužnost da ti pomognem koliko god da je to bilo u mojoj moći. Svako dobro...
Preporuke:
4
4
14 sreda, 11 oktobar 2017 13:04
2@@ Spiridon
Slažem se. PatriJota ima monopol na NSPM te mu nije dovoljno što dnevno pošalje sto komentara, već bi svojim prostaklukom da eliminiše sa portala svakog ko iole ne doživljava rodoljublje na isti način kao on SrBski patriJota.
Preporuke:
5
3
15 sreda, 11 oktobar 2017 13:09
Spiridon
@ sreda, 11 oktobar 2017 10:20 @ Spiridon

Znate ovde ima ljudi koji misle da je samo staljinizam i komunizam bio loš, a fašizmu nemaju šta zameriti, jer to je demokratija sa patriotskim primesama, taman po njihovoj meri i ukusu.


Ako vam to nešto znači, ponekad namerno preterujem da bih izazvao reakciju kod ljudi i da bi stavili malo prst na čelo i zapitali se u šta to oni veruju. Što se tiče fašizma, stvar je jako jednostavna. Naime ljudi lutaju, jer su iz jednog ispiranja mozga u titoizmu uleteli u devedesete i turbonacionalizam, gde su im bivši partijski sekretati objašnjavali šta je tačno patriotizam uz neizbežni arsenal najneverovatnijih teorije zavera sa kote Masoni-Vatikan-Globalisti-Soroš. Sve u svemu sve je to jedna magla u njihovim glavama koju im prodaju šarlatanski tekstovi i onda mic po mic, malo Le Pen u Francuskoj, pa Orban u Mađarskoj, onda Tramp, pa AfD u Nemačkoj, sad eto i Franko. Nažalost znam tačno odakle vetar duva i ne sviđa mi se ali ni malo...
Preporuke:
6
3
16 sreda, 11 oktobar 2017 13:14
sramotno
Dežurna pudla je tu da otera svakog ko drugačije misli. Nemam reči da iskažem gađenje prema toj vrsti prostakluka i nipodaštavanja drugačijeg stava na tako primitivan način.
Slika i prilika naših slobodnih medija i naše slobodne države.
I onda neka neko kaže da nisu svi isti, i da nije samo drugačija ambalaža, a sadržaj isti.
Preporuke:
6
2
17 sreda, 11 oktobar 2017 13:45
brzi
@Brojke lažu

"When numbers talk bullshit walk" ili u prevodu "Kada brojke progovrore demagogija učuti".
Preporuke:
5
2
18 sreda, 11 oktobar 2017 14:50
Spiridon
@ sreda, 11 oktobar 2017 13:14 sramotno


Dežurna pudla je tu da otera svakog ko drugačije misli. Nemam reči da iskažem gađenje prema toj vrsti prostakluka i nipodaštavanja drugačijeg stava na tako primitivan način.


Postalo moderno da se pišu nepotpisani komentari na temu ko će bolje da dobaci sa kote kao baba iza kace. To oko pudle je pretpostavljam primer kako treba biti uljudan a ne prostak koji nipodoštava, pa je l' da!? Koliko ja primećujem moje mišljenje je ovde više kao endemska izumiruća kategorija, jer ostatak vas ste što se kaže složni kao jedan, pa uz maršala Titu i vožda Slobu, te junačke sinove, vas neće ni pakao smesti, vi dižete čelo, vi pišete nepismeno a smelo i čvrsto stiskate po internetu srBsko patriJotsku pest. Prema tome dragi moj, problem je kao i uvek što vi želite sami sebe da slušate u odjeku i da se osećate sigurno i ušuškano u čoporu istomišljenika, te čim dođe neko drugačiji i kaže nešto van horskog guslanja odmah nastane panika i kukanje...
Preporuke:
6
5
19 sreda, 11 oktobar 2017 21:41
@brzi i kus

"When numbers talk bullshit walk" ili u prevodu "Kada brojke progovrore demagogija učuti".
Znači Vučićeve "brojke" nisu tačne ali "njegovog tate" jesu?
Pa od koga nauči da bude lažov i lopov?

Hoćeš da kažeš da su svi tekstovi na NSPM koji napadaju Vučića zbog lažnih brojki, "demagoški" i da postoji samo jedna prava istorija a to je titovih komunista i njihovih "brojki" i da pri tome tvrdiš da su jedino komunistički "izvori tačni"

Ako su tvoje "brojke tačne" kako to da je cela privreda krahirala još pre 1990.

Suprotno usvojenom mišljenju, da je "moćna privreda" SFRJ propala zbog "zlog zapada", SFRJ nikad nije ni postala država, nego "čekaonica" za ubijanje i proterivanje Srba.

Da u Stradiji postoji obični test inteligencije, bilo bi manje "komentatora" a naročito, Vučićevih, Dačićevih i Šešeljevih glasača, a decenijama nebi bili tamo gde jesmo i gde smo sada.
Preporuke:
2
3
20 četvrtak, 12 oktobar 2017 01:43
brzi
@@brzi i kus

Ja sam o brojkama pričao o ex SFRJ prije raspada i posle raspada. A vi spominjete Vučića a zaboravljate sve koji su bili pre Vučića. Vučić je samo posledica vašeg 200 godišnjeg narodno društvenog, mentalnog, nemara jer od kada postojite kao samostalan država stvorili ste samo jednu instituciju, koja funkcioniše sve ostale su njegova ikebana, svoga društva, koja odlučuje o svemu, vašeg vožda. Sve ostale institucije su kod vas ikebana vožda da može sa lakočom da vlada vama. A največa tragedija vašeg naroda jeste da svakog svog vožda birate sami i ništa ne naučite iz vlastitih iskustava. Krivac za to vam je vaša šuplja istorija koja je pravljena po sistemu što se babi snilo to je babi milo. To što sam naveo je konstatacija vaših istoričara ( Antić, Belajac, Mičeta, Marković) i radi te šuplje vlastite istorije i stradate kao narod jer uvek kada dođe do nekog međunarodnog političkog belaja vi ko po koncu vučete pogrešne poteze po sebe.
Preporuke:
4
4
21 četvrtak, 12 oktobar 2017 09:37
Hemus
@ brzi

Šta je to "šuplja istorija"?
Šta je to " medjunarodni politički belaj"?
Preporuke:
3
4
22 četvrtak, 12 oktobar 2017 10:42
Seljak Bezemljaš1
Rat i njegove ciljeve, i uslove u kojima se rat vodi i ciljevi ostvaruju, formira istorija.Ciljevi su nacionalni interesi definisani mnogo pre rata.
Nacionalno stoji kao osnova, kao koren koje opstaje bez obzira na poraze, na političke,kulturne,ili bilo kakve druge socijalne pokrete.
Sve ostalo je obična logoreja.

Postoje velike sile koje ostvaruju svoje interese i izvan razuma.Do poraza koji ih vraća među male a pobednika stavlja među velike.I postoje "mali"narodi.

Nije jednostavno kao što izgleda.
Istorijska kretanja izgledaju haotično kao što su površnom posmatraču haotična kretanja ljudi na pijaci.
Prošlost dobija smisao tek u budućnosti.

Bombardujući Srbiju (Jugoslaviju)SAD nisu znale da će im se to naročito preko Rusije vratiti kao bumerang.
Što otvara put RS za pregovore.
nastavak
Preporuke:
8
3
23 četvrtak, 12 oktobar 2017 11:12
Seljak Bezemljaš2
Evo primera kako radi istorija.
U Prvom srpskom ustanku Srbi su uništili tri turske armije.Više nego sve zapadne zemnje u ratovima sa Turskom, do Beča i nazad.
Večna slava srpskim ustanicima.Bez toga ništa ali to ne bi bilo dovoljno.
U tri rata sa Turskom od 1718.g pa do 1791.g. teritorija je opustošena.Naročito je Austrija sa velikom verskom netolerancijom čistila muslimansko stanovništvo. Kada je došlo do ustanka nije bilo znatnijeg broja pro turskih stanovnika koji bi gušili ustanak.To se dešavalo u svim drugim zemljama.(Taj nesretni pravac doline Morave jednom je odigrao i za nas)
No ni to ne bi bilo dovoljno.
U ratu sa Turskom,Austrija je koristila znatan broj Srba u takozvanim frajkorima (slobodnim odredima).To će stvoriti obučene vojnike i sposobne vođe.
Arhimandrit Stevan Jovanović napisaće 1791.g. Program srpske samouprave (to postoji od Temišvarskog sabora 1790.g.)Niko to nije čitao.
nastavak
Preporuke:
6
3
24 četvrtak, 12 oktobar 2017 12:15
brzi
@Hemus
"Šuplja istorija" vam je to da imate ozbiljne vremenske rupe između pojedinih događaja iako se u tim vremenskim rupama događalo svašta. Navešču primer: Između Dušanovog carstav i prvog vašeg ustanka vaša istorija gotovo da ne postoji, barem ne u pisanom obliku da bi je učili i izučavali, a u to vreme se dogodilo svašta na vašoj teritoriji, mnoge bitne stvari pre svega po vaš narod. Ista priča sa šupljinama se nastavlja u vreme Karađorđevića i Obrenovića, a od prvog svetskog rata nadalje istorija vam je pisana ko da su je pisali žurnalisti žute štampe a ne istoričari. To nije moja konstatacija nego konstatacija vaših istoričara. I radi manjka izrađene vlastite istorije na osnovici arhivskih i istoriskih građa vama istoriju prpovedavaju razni Tarabići, babe Vange i slični. I na toj osnovci prave vaši političari i današnjost a sve to na kraju osetite vi sami na stnadardu svoga života koji je radi tih činjenica loš gledano u proseku na vaše celokupno stanovništvo.
Preporuke:
5
6
25 četvrtak, 12 oktobar 2017 13:15
@Spiridon
A još me više iznenađuje što si se našao prozvan u mom komentaru "sramotno" koji nije bio tebi upućen, već ovima što su te neopravdano napali.
E sada ako se ti osećaš kao dežurna pudla to je druga stvar.
Ja sam jedan sasvim nebitan lik koji u slobodno vreme čita tekstove na NSPM i ponekad pošalje neki komentar. Zato se i ne potpisujem. A i ti sigurno nisi Spiridon, a nisi ni pudla, mada si pametan.
Inače, pudle su inteligentne životinje, ako ti je za utehu. Pozdrav.
Preporuke:
2
2
26 četvrtak, 12 oktobar 2017 18:34
Hemus
@ brzi

Jeste, brzi. U pravu si.
Fali nam mnogo istorijske i arhivske gradje, čak i i iz doba Nemanjića. Fale nam i mnoga druga istorijska i umetnička blaga.
Tokom dva svetska rata, Nemci su izneli iz Srbije vagone istorijske, arhivske gradje, umetnicčkih dela, srednjevekovnih povelja, katastarskih knjiga...itd.itd.
I nisu nam vratili.
A mnogo toga su bombardovali i spalili.
A što se tiče istorije Srba i Srbije i kvaliteta srpske istoriografije, ne bih o tome. To je tema za kvalifikovanu naučnu debatu, a ne za komentare po portalima.
A.....i ti nisi dobronameran sagovornik. Iz tvojih komentara izbija netrpeljivost prema Srbima. Ovim komentarom si emitovao čist kultur-rasizam.
Preporuke:
4
7
27 četvrtak, 12 oktobar 2017 21:34
Seljak Bezemljaš3
Niko od vojnika te 1791 nije čitao Program srpske samouprave.
Možda zato što nisu bili pismeni ili zato što su pred turskom vojskom bežali iz Srbije.Sa njima i oko 100.000 civila proklinjući Austrijance.

Nisu čitali ali će se vratiti u Srbiju i biti odlična alatka za sprovođenje tog programa, jer je važilo pravilo "od Kočine krajine Srbi znaju da ratuju".
Da li znaju da pregovaraju?
Kako, kad!
Kada je Napoleon 1812 ušao u Moskvu Srbi uopšte ne znaju da pregovaraju. Tačnije, niko ih i ne sluša.

Tri godine kasnije ruski kozaci su u Parizu Šatore su razapeli na Jelisejskim poljima,,konje poje u Seni i iz zabave pecaju šarane u ribnjacima Versaja.
To snažno utiče na srpsku sposobnost pregovaranja.
Knezu Milošu pripada slava veštog pregovarača.
Paša u Beogradu pada pred Miloševom veštinom ali se sultan u Carigradu opire.

Kozaci iz Pariza stižu nadomak Carigrada (Jedrene rusko Turski rat 1828.g.)Sultan odmah shvata srpsu diplomatsku veštinu i piše hatišerif o autonomiji.
Preporuke:
7
1
28 petak, 13 oktobar 2017 09:09
el srbinjo
neki ovde pišu komentare protiv sebe (pod drugim nikom) da bi u odgovoru poentirali. da ne kažem koji, sami će se prepoznati.
Preporuke:
2
4
29 sreda, 18 oktobar 2017 10:16
Marijan
Ne zanosite se odvajanjem i prisajedinjenjem Republike Srpske Srbiji. Dejton je tu jasan i Hrvatska je garant njegove provedbe. U slučaju otcjepljenja Hrvatska mora intervenirati, dapače rado ćemo to učiniti.

Ako se ukine Dejton tada se brišu granice RS i kreće novi lov na teritorije, u kojem opet imate slabe šanse sudeći prema iskustvu.

Pozdrav
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner