понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Путин о 11. септембру: Прекинуо сам све и позвао Буша

Kоментари (2) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 11 септембар 2017 19:53
Мики
Avion nije udario u kule bliznakinje. Takav sudar je fizički nemoguć iz nekoliko razloga.
- U slučaju pravog udara, avion bi počeo da se okreće kada bi njegov prednji deo udario u čelične stubove kule.
- Zatim bi došlo do odvajanja vertikalnog i horizontalnog repa aviona i njihovog padanja na zemlju. Motor aviona bi zadržao svoj oblik prilikom udara i bio bi pronađen među ostacima srušene kule.
- Nijedan Boeing 767 ne može da ostvari brzinu od 810 km/h na visini od 300 metara iznad nivoa mora. Motor jednostavno ne može da izdrži zapreminu gustog vazduha pri tolikoj visini i brzini.
- Deo trupa aviona sa 3-4 rupe na prozorima nije mogao da preživi udar u čelični stub kule na brzini od 800 km/h.
- Mnogi delovi aviona su morali pasti na zemlju jer nisu mogli da se probiju kroz masivne čelične stubove kule, uključujući 3 jezgra motora ukupne težine 4,5 tone, koji nisu mogli da nestanu tek tako.

Nemoguće je da je čitav avion tek tako nestao u sudaru.
Препоруке:
27
2
2 понедељак, 11 септембар 2017 22:51
@ miki
A šta je onda ceo svet gledao holivudski film?! Čime se ti hraniš da si tako pametan?!
Препоруке:
0
12

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер