понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Зорана Михајловић: Нема градње аутопута Београд-Сарајево док у БиХ не буде постигнут договор о траси

Kоментари (12) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 11 август 2017 12:37
Seljak Moravac
Zorana,sve da bude pre nego Moravski koridor. Moravci znaju da cekaju (sacekace vas na izbore)
Препоруке:
14
0
2 петак, 11 август 2017 12:42
Мики
"Аутопут пут би требало да финансира Турска, највероватније кредитом који ће враћати БиХ и Србија".

Значи било шта да правимо морамо да зајмимо паре.Е моја Србијо.У Југославију аутопутеве су правили наша предузећа са нашим парама.Пут Брчко - Бановић правили су ИЗВИЂАЧИ .Пут Гламоч - Ливно правили су ИЗВИЂАЧИ .
Препоруке:
17
1
3 петак, 11 август 2017 12:52
dobra ideja
vi malo kasnite ali dobra ideja
isto kao i sa ikejom
kaze otvara se koja je otisla pre 26 godina iz beograda pa se vratila 2017e ..
odlicno ali je proslo 26 godina

vama treba puno autoputeva i
to bgd-budimpesta
bgd-sofia
bgd zagreb
bgd sarajevo
bdg-temisuare

da imate pet autoputeva

*da nema putarina ili taxe putarine paige jako niske
da povecate promet milion puta jer ste zaotali 30 godina
*naplacujete autoput spavalista i parking i motele i hotele bazene, ikeje sve pored autoputa
da otvarate mnogo auto car fabrika i da imate ugovore da svi gradjani menjaju aute sve za gradjane i sve za dzabe da se pokrene svet .
em sto nevoze , nego neznaju nista , minimum 10 auto car industrija da svi voze svi , aute , motore, elektricne bicikle da se pokrene sve iz mesta .../zasto srbija umire /jer nema para i nema pokreta i sve je preskupo nema ekonomkog motora...
da vi znate vi bi bili bescarinska zona cela srbija kakva eu i bakraci 15 aerodroma i 5 i vise autoputeva
Препоруке:
6
2
4 петак, 11 август 2017 13:05
?
dogovor je vazan, on kucu gradi. Evo naprimer uza, skroz uska Srbija u kojoj veca naseljena mesta, ona sa 50+ hiljada stanovnika uopste nisu povezana autoputem.
Nista bez dogovora.
Препоруке:
3
3
5 петак, 11 август 2017 13:08
Ма, не!
Важно је да је траса Ниш-Приштина-Тирана неспорна.

Је ј' да, Вучићу?
Препоруке:
20
0
6 петак, 11 август 2017 13:52
Славко Требиње
Интересантна су ова страна тј турска финансирања и кредити.Шта ће да финансира, а да то не могу Србија и Република Српска одн БиХ.Нама треба џада до Требиња и Херцегновог, преко Гацка и Билеће. Српска џада кроз српске крајеве, поља и долине. Да се повежемо
Препоруке:
17
0
7 петак, 11 август 2017 15:51
Мики
Славко Требиње ,велики поздрав Живела Република Српска


Ko na srpskoj zemlju pokazuje snagu
Život će da ostavi na srpskome pragu
Nevesinje, Trebinje, Gacko, Bileća
To je zemlja Nemanjića, tu je borba najžešća
Ko god čizmom gazi našu zemlju dragu
Život će da ostavi na srpkome pragu
Nevesinje, Trebinje, Gacko, Bileća
To je zemlja Nemanjića, tu je borba najžešća
Ko na Srbe krene nestaće bez traga
Život će da ostavi kraj srpskoga praga
Nevesinje, Trebinje, Gacko, Bileća
To je zemlja Nemanjića, tu je borba najžešća.
Препоруке:
4
0
8 петак, 11 август 2017 16:17
Путеви су потребни, али
Аустроугарска и Немачка су уцениле Србију на Берлинском конгресу да узме високе кредите под врло неповољним условима, и изгради пругу према данашњој Македонији и Бугарској, која тадашњој Србији у том тренутку уопште није била приоритет, али је била важна поменутим државама ради њиховог вечитог циља о продору на исток. Србија је морала да то прихвати, јер је питање коначног ослобођења земље од вишевековног ропства било животно питање Србије и српске државе. Данашњој Србији аутопутеви нису приоритет. Регулација река је, на пример, сто пута важнија него кредити за изградњу путева према Албанији и БИХ. Мелиорације у пољопривреди су такође много важније од нових аутопутева. Програми за депопулизацију и ревитализацију села, такође, и још многи други пројекти, су такође стварна потреба Србије и услов њеног опстанка као државе и народа. Аутопутеви нису пројекти од животног значаја за данашњу Србију па је питање зашто се по сваку цену инсистира на њима.
Препоруке:
5
1
9 петак, 11 август 2017 17:08
будалетина
покварена будалетина!
Препоруке:
5
0
10 петак, 11 август 2017 18:44
Ova Zoka iz G17+ je glasala (zajedno sa Joksimovickom)...
...za rezoluciju o Srebrenici
Препоруке:
5
0
11 петак, 11 август 2017 19:18
Србин црнац, атеиста
Зашто не изградите обе трасе аутопута? Ионако кажете да вам је буџет препун пара за све што треба.
Препоруке:
4
0
12 субота, 12 август 2017 12:08
Јоко Србин Црногорац
Путеви су потребни али,
Путеви су потребни Немцима, Албанцима, НАТО, да по својој колонији јурцају, а да ми плаћамао и враћамо кредите.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер