Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sve je gotovo i propalo - čudo ne postoji i neće se desiti

Komentari (149) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 22 jul 2017 01:54
Sima
Naravno, živjet će (i snaći će se) ovaj narod. Ali kako i prema čemu?


Kad smo mogli da izdržimo 500 pod Turcima. Izdržaćemo i pod NATO-m.

Koliko puta smo bili na ivici smrt i nestanka i vratili se. Ali ne samo preživeli, već iz pepela poleteli.

Tako će biti i ovaj put.

Bog čuva Srbe... (iako mu oni baš nisu verni).
Preporuke:
125
106
2 subota, 22 jul 2017 07:44
Spiridon
Sve ovo što sada kaže profesor Vlajki je bilo kao na dlanu jasno još pre pet godina ali dobro ljudski je grešiti i verovati u nešto čega nema. Tako je sve ste u pravu profesore, zemlja Srbija je nepovratno izgubljena i klizi neumitno ka NATO paktu a da se tu ama baš ništa više ne može uraditi. Ruska diplomatija je kao i u Ukrajini ili Crnoj Gori napravila zemlju koju predstavlja smešnom a patriotske snage postoje danas samo na papiru i nagradno je pitanje da li će ikada više videti parlament. Nad Srbijom je zavladao mrak i najgore moguće neotitoističko jednoumlje kao nikada do sada, gde samo oni najgori i najpohlepniji imaju čemu da se nadaju, dok ostalima ostaje ili da trpe ili da pakuju kofere. Žao mi je Srbije, neizmerno je volim ali prosto tako i nikako drugačije stoje stvari u njoj a sve drugo su najobičnije prazne priče i glupava samozavaravanja. Tastaturnim busanjem u grudi se neće ništa promeniti a za bilo šta drugo nema nikakve ni teorijske šanse, dok eventualno ne dogori do nokata...
Preporuke:
205
16
3 subota, 22 jul 2017 08:59
penzioner Cviko
U oktobru ove godine navršiće se deset godina kako pišem komentare. Nedavno sam napisao da razmišljam da prestanem sa pisanjem a čitalac "Prečanin" mi je poručio, piši, piši. I evo sada G-din Vlajki piše isto. O Srbiji više nema šta da se piše! Sve što smo pisali bilo je nemoćno bez obzira na motive. Nemamo kome više da pišemo. Narod se povukao. To povlačenje pomalo liči na bojkot ala Gandi. Možda se varam. Ostalo je da se pod novom zastavom ako je usvoje u Skupštini, kao i promenom ustava, napiše još samo parta o Srbiji. A kome to treba? Ko će to da čita?
Preporuke:
160
7
4 subota, 22 jul 2017 09:01
Srbin
Jasno kao dan.
Preporuke:
127
3
5 subota, 22 jul 2017 09:16
a-minus
Došlo ti u glavu!
Preporuke:
72
17
6 subota, 22 jul 2017 09:16
pošteno
Iskreno i pošteno od gospodina Vlajkija. Nadao se, verovao i javno priznao grešku. Kamo sreće da i neki drugi pokažu makar delić njegove hrabrosti i iskrenosti. Ali neće. Jer je on radio i grešio iz srca, a oni iz interesa.
Preporuke:
173
7
7 subota, 22 jul 2017 10:16
Čudo
Kad on može biti profesor onda više čuda ne može biti.
Preporuke:
19
211
8 subota, 22 jul 2017 10:26
Balakaha
@Sima
Koliko puta smo bili na ivici smrt i nestanka i vratili se. Ali ne samo preživeli, već iz pepela poleteli.

Na žalost nema naroda bez nataliteta, što znači da žena treba da rodi troje dece. To je nekada bilo u Srbiji te smo se mogli oporaviti kao narod posle velikih pogibija. Sada nam ostaje sudbina Hazara.
Preporuke:
145
13
9 subota, 22 jul 2017 10:47
fik
Ovaj defetizam i autora i komentatora mi izgleda opasniji od samih činjenica.Kad se izgubi vjera u mogućnost nečega onda to i jeste kraj.Ne mislim da oni građani Srbije koji su protiv EU i nato će zakopati sjekiru i mada tako izgleda s obzirom na veliku kontrolu društva pa i izrečenih misli stanje nije baš tako nužno jednosmjerno.U Srbiji postoji velika većina koji svoju lošu situaciju tumaće zapadnim utjecajem.To je ogromna tiha većina kojoj nijedna politička grupacija nije do sada na adekvatan način artikulirala nezadovoljstvo.Ovo AV zbunjivanje istokzapad mi je kao sprečavanje uviđavanja istine kod građana.Ovo siromaštvo i s time povezana ogorčenost može imati dvije posljedice ili ulazak u EU zbog oćekivanja boljeg života ili radikalno odbacivanje svega što predlaže zapad.Pitanje je tajminga i uvjerljivog prikaza pred građanima.A počelo je kuvati
Preporuke:
87
50
10 subota, 22 jul 2017 11:30
Nele
Ne može to tako gospodine Vlajki, i ne sme se tako olako prepustiti gmazovima i reptilima. Oni se moraju udarati stalno i sa istinama i činjenicama, i svuda i u svakom trenutku. Prepustiti se zlotvoru nije oprostivo i ničim je opravdano. Da je tako srpsko ime bi se sada nalazilo po glinenim pismima i iskopinama, Srbi su uvek nalazili način za opstanak, makar i uz slepe guslare, hajduke i uskoke. Uradite ono čega ste se uhvatili i ne budite malodušni.
Preporuke:
128
12
11 subota, 22 jul 2017 11:45
Spiridon
@ fik

Nije defetizam pogledati surovoj istini u oči i daleko manje je štetno takvo ponašanje nego prodavanje sad će samo što nije snova, evo kuva a eno i iza ćoška Rusa. Pričam manje više istu ovu priču već pet godina ne zato da bih širio defetizam već samo zato da ne vih sebe i druge lagao a za to vreme sam dobio par internet opklada na temu neće naprednjaci ni do sledećeg proleća izdržati, kao i nebrojeno puta bio nazivan defetistom jer samo ustrajna vera Srbiju spašava. Problem svih problema u tzv patriotskom bloku je što ljudi žive negde u nekakvim geostraktičkim oblacima i odbijaju da vide stvarnost onakvu kakva ona jeste, narod koji živi u Srbiji i njegovo pravo lice čiji je savršeni odraz u ogledalu ova vlast. Malo ljudi na primer zna da ova igra koju Vučić igra, ovo stalno plašenje čas žutom Soroš patkicom, čas zaostalim mrziteljima razvoja i modernizovanja zemlje nije ništa novo, odnosno da je Mubarak vladao trideset godina Egiptom na potpuno isti način. Vučiću je ovo tek peta...
Preporuke:
90
13
12 subota, 22 jul 2017 12:53
sale
Poštujem Vlajkija,on je jedan od najdirektnijih javnih ličnosti,ali moram priznati da je greška kardinalna.Čudio sam se svakom ko je od jednog vučića ijednog časa očekivao išta dobro.Kao radikal bio je zlo,kao vrbovani agent još veće.Otišao je među Srbe na Kosovo dok još nije bilo sve izgubljenoe i umesto da ga tamo umlate on ih je preveo žedne preko vode i uštojio i na kraju prodao ko svinje na vagu.To nastavlja da radi sa svim ostalima u Srbiji,RS,CG i sve to uspeva prevarama,potkupljivanjima,ucenama.
Stvarno nema nade,a živeti se mora.Srbija je paralisana,masa neznanjem,intelektualci marginalizovanjem,zarobljenim medijima,retki povlasticama.Radoje Domanović nije slučajno rođen u Srbiji.
Preporuke:
129
6
13 subota, 22 jul 2017 13:22
momir
Nije "kukavno srpstvo" ugašeno iako mu je Vučić na čelu, pogrešan ste zaključak izveli, profesore. Svaki put kad tog političara iz huliganskog miljea pohvalite za blistavu inteligenciju, vi toj infantilnoj osobi duvate u jedra i podržavate ga u njegovom veleizdajničkom delovanju, gospodine profesore. Vaša jetkost je neiskrena, ona je rezultat neprihvatanja vaših pogubnih stavova koje ste izlagali pred čitalačkom publikom na ovom sajtu, a ne, navodno, uvida koje odranije imate u vezi sa crnom sudbinom Srbije. Čudo božije, koliko ste zaslepljeni!
Preporuke:
73
32
14 subota, 22 jul 2017 13:28
Milutin
Srpski narod ili narod Republike Srbije je u više puta raspisanim prevremenim izborima glasanjem "rekao" koju politiku hoće.Znači narod hoće ovu politiku koja Republiku Srbiju želi u Evropskoj uniji.
Preporuke:
38
87
15 subota, 22 jul 2017 13:31
Agnostik
Srbija zasigurno propada zbog, ajmo kroz tekst redom:

- otetog Kosmeta (oslobođen tek 1912/13.)
- Republike Srpske (Srbi današnje R.S. oslobođeni okupatora 1918.)
- Simbioze sa NATO (imali smo simbiozu sa Otomanskom imperijom, K/K i Trećim rajhom)
- Eksteritorijalnog centra Ruskog H.C (? Zanimljivo)

Teške tvrdnje.

Ja bih nekako sve rekao da SRB propada zbog smanjenja ljudske supstance u njoj, odseljavanja, civilizacijskog sloma(gladni i umirući od izlečivih bolesti, nepismeni) i tome slično.

Ja imam jednu ideju: da Vi koji mislite da je, na primer V.Jeremić atlantista/natovac/izdajnik opšteg tipa odete u neku zemlju (primer-Rusija) potpuno čistu od nato pakta a da ja sa trideset godina ne bih morao da pravim decu negde po Kanadama i Australijama, meni dobro, Vama dobro a broj Srba u Srbiji bar na mom slučaju nije smanjen.

Hvala.
Preporuke:
21
80
16 subota, 22 jul 2017 13:36
Vukoje
Spiridon ja sam u više navrata napisao da će čovek biti upamćen kao najduži po stažu vladar Srbije, koliko i Tito i više.
Preporuke:
29
30
17 subota, 22 jul 2017 13:53
Vladimir
"Kolo od sreće uokoli
vrteći se ne pristaje:
tko bi gori, eto je doli,
a tko doli, gori ostaje."
Preporuke:
44
6
18 subota, 22 jul 2017 14:03
Vukoje
Pošteno iz srca i duše, pošteno govore i rade oni koji nisu na plaćenim savezničkim i drugim funkcijama i koji ne naplaćuju svaku reč za ono što kažu.
Preporuke:
48
5
19 subota, 22 jul 2017 14:07
penzioner Cviko
@ Milutin,
To što ste naveli, da je na izborima srpski narod izabrao ovakvu vlast nije tačno. Pre svega, od ukupnog broja glasača za ovu vlast je glasalo oko 30% glasača. Dakle 70% nije glasalo za ovu vlast. Namerno ne iznosim broj glasača jer je predstavnik RIK-a izjavio da se pretpostavlja da je broj tačan. Kakav je to izbor na bazi pretpostavke? Zašto se ignoriše činjenica da oko 70% glasača nije glasalo za ovu vlast? To što jedan deo od ovih 70% nije izašao na glasanje, ne znači da se broj glasača redukuje na broj izašlih, da ne izašli nemaju pravo da kažu svoj stav na način koji njima odgovara. Ti koji nisu izašli nisu zadovoljni sa ponuđenim kandidatima. Trebalo je da se u uslovima okupacije i medijske zatvorenosti pojave neki novi likovi ali nisu. Naravno, u pravu ste ako prihvatimo, suprotno matematici i logici, da je 30% veće od 70%. Apsurd izbornog sistema?
Preporuke:
74
14
20 subota, 22 jul 2017 14:07
Spiridon
@ Vukoje

Nažalost da, jer kada se spoji sve ono najgore iz prethodnih režima, odnosno titoističko ispiranje mozga i kult ličnosti sa mafijaško burazerskim sistemom i sveopštim turbo folk šundom devedesetih i sve to začini sa polukolonijalnim režimom posle petog oktobra, dobije se upravo poluludi vođa i njegovih četrdeset hiljada naprdnjačkih hajduka. Sve su mu se karte namestile ali bukvalno u idealnom rasporedu, sluđeni i medijima zaluđeni narod, podrška Zapada i Milovih Arapa taman da creva ne krče previše na jednoj, odnosno potpuna indolencija i pogrešne procene Rusa i na onoj drugoj strani...
Preporuke:
60
10
21 subota, 22 jul 2017 14:20
»Boško« ░
@ Agnostik

Najzad pravi provokator, koji piše po svim pravilima antiSrpskih obaveštajnih službi, osim "imena" koje je promašaj.

Perfidno uvlačenje Jeremića, uz klasično odricanje svih Srba izvan okupatorskih granica titove "još uže srbije"

Gde si bio "srbine" februara 1804. da nam ti "objasniš" da oni koji su protiv turaka "idu u Rusiju" gde nema turaka, te da mi mirno "sedimo" pod turcima, a ne zalud da Srbi ginu da bi postali od poturica preko podkomunista, podevropljani.
Preporuke:
60
109
22 subota, 22 jul 2017 14:25
Milutin
Cviko, navodite podatak 70 odsto.Tih 70 odsto nije glasalo ni protiv, ako je podatak o 70 odsto apstinenata tačan.
Preporuke:
41
5
23 subota, 22 jul 2017 14:29
Vukoje
Ne izašli Cviko su mogli da kažu glasanjem šta misle za ili protiv ali nisu, znači nisu ni za a nisu ni protiv, neutralni, nepostojeći, znači oni za su pobedili.
Preporuke:
35
6
24 subota, 22 jul 2017 14:56
Agnostik
@»Boško«
Ne znam čemu lepljenje etiketa?
Srbin jesam, i po ocu i majci, drugo neću biti ni kada napustim ovu zemlju. Hvala svim silama univerzuma što sam po Vašim standardima "srbin" a ne Srbin. Čisto da Vas obavestim da je veoma nisko napadati nekoga na nacionalnoj osnovi, tome po iskustvu i nekom nepisanom pravilnu uglavnom pribegavaju kojekakvi...

Ali šta da vam dalje pričam... I da vas obavestim, ni jedan čovek nije zabeleženo živeo duže od 115-120 godina, tako da februara 1804. godine nisam bio nigde baš kao ni vi.

Pozdrav i smanjite proizvodnju i distribuciju etiketa, život je lepši bez toga.
Preporuke:
33
35
25 subota, 22 jul 2017 15:00
Lola
Da, čuda ne postoje i neće se desiti i to u slučaju A. Vučića. Ali ne treba generalizovati.

Dok zemlja i dalje srlja u pogrešnom pravcu, ipak ima nekih promena. Možda su male i nekom beznačajne ali mogu ukazati na nešto veliko.

- Prvo dok je Boga ništa nije izgubljeno. Tu je i dalje vernog naroda, koji pamti i koji razume.

- Potpuno odsustvo rada kulturnih institucija narod pokušava da premosti najrazlučitijim manifestacijama po selima i gradovima Srbije.

- Sve više ljudi je svesno šta je MMF i njima slični i javljaju se radnički protesti. Ne prodaje se EU više tako lako.

- Ja ne bih zanemario Kurir. Bez dobre zaleđine Rodić ovo ne bi smeo da radi. Uz manje ili više diskretno mešanje Rusije više medija se može probuditi.

- Sve je više intelektualaca (ne drugosrbijanštine) koji upozoravaju i pozivaju na slogu.

Sve ovo može biti ništa ali može biti i iskra. Npr dobar deo Srbije bi opusteo da nije maline i IT industrije. Kad sve izgleda da je propalo možda ipak nije.
Preporuke:
53
13
26 subota, 22 jul 2017 15:26
boban
"neospornom inteligencijom" -Inteligencija nije nikakva garancija razumnog odlucivanja.Druzio sam se u inostranstvu sa super inteligentnim ljudima, koji su sve zaradjeno trosili u kockarnicama i isli bez gaca i sa busnim carapama.

Nije jos sve propalo.Pogledaj pod:"Hugo Chavez".
Preporuke:
40
1
27 subota, 22 jul 2017 15:33
penzioner Cviko
@ Milutin, Vukoje,
Ako od sto odsto odbijemo trideset odsto onda je ostatak sedamdeset odsto. Tih 70% nije glasalo "za". To se ne može ignorisati bez obzira na način koji je iskazan. Da je za ovu vlast glasalo bar 51% od ukupno upisanih onda bi mogli kazati da je za vlast glasala većina. Ovako, "pobedila" je manjina. Osim toga birački spiskovi nisu tačni jer garnitura na vlasti nije u stanju da svakodnevno broji punoletno i živo stanovništvo a uz pomoć računara što to je prosto i jednostavno. I ovim dolazimo da pitanja da li su izbori uopšte bili legetimni? Ovo pitanje postavljano je i početkom predizborne kampanje ali su se oglušili oni koji bi trebalo da jasno kažu šta je šta.
Preporuke:
34
9
28 subota, 22 jul 2017 15:44
Spiridon
@ Lola

Pa sad kada smo već kod Boga nešto ne primećujem da ima nešto protiv da njegovi izabrani predstavnici u vidu patrijarha i ostalih velikodostojnika dele najviša crkvena odlikovanja Draganu Informer Vučičeviću ili julovskom pešadincu Vulinu, da se ne buni previše kada se osvećuju crkve koje pokradenim parama podižu veliki vernici kao Toma diplomirani master i Bata Gaša zvani još i Bata Santos. Što se tiče opet vernog naroda koji pamti, mislim da su njihova verovanja usresredila na buljenje u tv ekrane na kojima se navija za ružičaste pevačke zvezdice ili gubi vreme uz ostale rijaliti zabave, dok najviše pamte kada se o crkvenim praznicima i krsnim slavama najedu, napiju a bogami i provesele, što isto važi i za tzv radničke praznike tipa 1. Maja...
Preporuke:
44
13
29 subota, 22 jul 2017 15:48
Zemunac
Prvo je,gdin Vlajki PISAO Velikom Vodji govor za inaguraciju,potom ga prepoznao kao ZEN majstora,a sada nas sve priprema na NAJGORE,jer je sve propalo!Gdin Vlajki vidi ono sto vec dugo vidimo SVI,dok on svesno ili nesvesno paktira sa izdajom i Velikim Vodjom,KAO JEDINIM RESENJEM!Gdin VLAJKI,u proslom tekstu, cak pominje razlike u zen skolama ,i dve skole,kao da je ovaj magarac,KOJI VODI SRBIJU i sada PROSVETLJEN!DA li je,ikada u istoriji , ZEN Majstor bio vulagarni EGO MANIJAK,i patoloski lazov?Moral JE PRVA PRETPOSTAVKA ZA VELIKE UVIDE,pravo prosvetljenje,A TO JE i GLAVNA OSOBINA MORALNOG COVEKA,koji mora i treba da vodi Srbiju i ovaj narod!A POGLEDAJTE i NEmoral njegovog tima i Vlade!
Preporuke:
46
5
30 subota, 22 jul 2017 15:49
Spiridon
@ penzioner Cviko

Tom istom logikom dolazimo do cifre od oko 85% onih koji nisu glasali protiv ove vlasti, tako da manimo se dokazivanja nedokazivog jer dokle god se neko ne pojavi i ne zaokruži svog kandidata mi možemo samo da gledamo u pasulj i pretpostavljamo da li bi on glasao za Vučića-Dačića-Šešelja ili za nekoga iz prave opozicije...
Preporuke:
21
16
31 subota, 22 jul 2017 15:53
Spiridon
@ Agnostik

Ako želiš moj zaista najprijateljskiji i najdobronamerniji savet a ti pogledaj ovog sekunda šta ti je neophodno od stvari, pogledaj gde možeš da nađeš neke kofere povoljno a za Vuka Jeremića uvek možeš da glasaš i van zemlje, jer će te u suprotnom pitati starost gde ti je bila pamet i na šta ti je prošla mladost....
Preporuke:
24
14
32 subota, 22 jul 2017 16:01
Milosrdni andjeo
Ako je lider ucenjen zbog ratnih zlocina,koji ne zastarevaju,a CIA bira i podrzava bas takve,onda cudo ne moze i da postoji i nikada se nece ni desiti!MILO je uveo Crnu Goru u NATO,jer je ucenjen od zapada,a to su i TACI i Hardinaj na Kosovu!A gdin Vlajki UPORNO VIDI da je SAMO gdin Vucic jedini PUT,a dovoljno GA JE ZAMENITI!KAKO to uciniti,pokazace vreme,a vec sada su STRAJKOVI i pobune pocele da gase i zamracuuju ulazak FABRIKA u Zlatno doba!JOS kada i od seljaka napravi kmetove i prodaju zemlju strancima,stvorice sa PRAVA baza,od pobesnelih RADNIKA I SELJAKA,DA PONOVO OSLOBODIMO SRBIJU!OVO SADA nije put u kapitalizam,nego u duznicko ropstvo pod imperijalnim vodjstvom SAD!A pisite nam gdine Vlajki O SVETLOJ BUDUCNOSTI I POVRATKU suvereniteta Srbije!UMESTO DA POKRENE SELA,javnim radovima i zaposle ljude,dovode nam strane okupatore da od nasih seljaka naparave kmetove!A radnici i seljaci,su jedini koji mogu da uzmu oruzje,a ne ovi neodlucni intelektualci.TEK DOLAZE PROMENE!
Preporuke:
56
7
33 subota, 22 jul 2017 16:17
boban
Gospodine Vlajki,ako bih ja licno odlucivao o sledecem diktatoru Srbije,izmedju jednog zemljoradnika koji upravlja sa farmom od 100 krava i pravnika,profesora, neiskusnog,neproverenog sa "neospornom inteligencijom"...bla,bla,bla..,ja bih bez ikakve sumnje izabrao zemljoradnika.Zato sto on mozda nema velike skole, ali ima zdrav razum,efikasne radne navike,primenjuje domacinski pristup svemu sto mu je povereno na vodjenje.
Jedne od najvecih stetocina u istoriji Srbije su vizionar i filozof Djindjic,profesor Labus,asistent Dinkic,neostvareni pravnik Vucic.......
Preporuke:
56
3
34 subota, 22 jul 2017 16:32
Jugoslavija
...građani su dužni da znaju da učešćem u subverziji, kojoj je cilj spoljna dominacija nad njihovom zemljom, odnosno okupacija njihove zemlje, snose istorijsku odgovornost za ukidanje prava svojoj zemlji da postoji, ali snose odgovornost i za gubljenje kontrole nad sopstvenim životom i životom svoje dece. I mnogih drugih ljudi.
Smatrao sam kao svoju dužnost da upozorim građane naše zemlje, na posledice aktivnosti koje finansiraju i podržavaju vlade NATO alijanse.Građani mogu da mi veruju, a i ne moraju da mi veruju. Moja je želja da se u moja upozorenja ne uvere kasno, da se ne uvere tek onda kada bude teško da se isprave greške koje su građani u svojoj naivnosti, površnosti ili zabludi sami učinili. Pa će se te greške teško otklanjati, a neke možda neće moći nikada da se otklone...


S.Milosevic 2.10.2000.g
Preporuke:
115
8
35 subota, 22 jul 2017 16:40
Opasne teze prof. Vlajkija
Ovo je vrlo čudan, opasan i neočekivan stav g. Vlajkija. Neznam da li je on toga svestan. On sugeriše da je sve propalo i da svako nastojanje da se stvari u zemlji poprave nabolje, nema smisla. Sugeriše predaju i mirenje s crnom perspektivom. To je pogrešno i opasno. Postoji stara istina da niko nije pobeđen dok sam ne prizna da je pobeđen i dok se ne preda. Postoje porazi, ali nigde ne postoje samo pobede,porazi i pobede smenjuju. U pravednim borbama pravda uvek pobedi, jer je to zakon prirode. Jevreji se nikad nisu predali,i na njih se treba ugledati. Njihova država je danas jedna od najmoćnijih država u svetu, ali oni nikad nisu digli ruke i predavali se očaju i besperpektivnosti. Čuvena je njihovo vjeruju, dogodine u Jeruzalemu. Može se pasti sto puta, ali se uvek mora ustati. Da su naši stari pod Turcima mislili da je sve izgubljeno i da se ništa ne može, Srbije danas ne bi bilo. Neki i danas žele da po svaku cenu nema Srbije, ali se tome treba uvek suprostavljati i boriti se protiv toga.
Preporuke:
66
12
36 subota, 22 jul 2017 16:41
Lola @Spiridon
Ja ne pričam o većini, već o pozitivnoj manjini i pojedinim pozitivnim primerima. Zanesena gomila se ne može dugo hraniti pomijama, što više njih ostaje gladno može se obratiti drugoj strani, ukoliko se druga strana pokaže dostojna. To na prvom mestu znači da ne samo da zna, već i da radi i ima rezultate a ne samo da kuka da je sve gotovo.

Primer, radnike iz fijata bolelo uvo za Kosovo. Kad su pod tolikim pritiskom vide da ih država gazi, pa vide kako i druge gazi. Ali trebalo je prvo da ostanu gladni..
Preporuke:
36
2
37 subota, 22 jul 2017 17:42
Vukoje
Vlajki je u potpunosti u pravu predsednik Vučić je pobednik a Vlajkiju ostaje još mogućnost traženja pravne odštete za ptetrpljenu duševnu bol.
Preporuke:
12
25
38 subota, 22 jul 2017 17:57
rele
@ opasne teze profesora Vlajkija
Za kolektivni uspjeh nije dovoljna samo volja.Mora tu biti dosta i poštenja i svijesti da se treba podvrgnuti zajedničkom cilju koja podrazumijeva dobrovoljnu osobnu žrtvu.Zato mislim da usporedba s Židovima nije najbolja.Ben gurion je desetljećima tražio nekoliko najbližih suradnika s kojima bi stvarao državu Izrael kako ga ne bi netko izdao.U Srbiji se sami nude za osobni probitak na štetu zajednice.O obrazovanju i utjecaju u svjetskim elitnim krugovima svaka usporedba je bespredmetna
Preporuke:
28
2
39 subota, 22 jul 2017 18:53
Spiridon
@ Lola

Ne bih zaista da širim što kažu defetizam a još manje da pametujem, prosto pričam ono šta vidim i kako vidim. Voleo bih najviše na svetu da sve ovo loše sagledavam i da silno grešim ali ja vidim da će se ta većina u zemlji Srbiji zadovoljavati u nedogled svojim pomijama. Vidim potpuno uništeno društvo u svakom pogledu, moralnom, materijalnom i što je najbitnije duhovnom, gde su oni najgori gore na vrhu stavljajući sebi u džep koliko im se prohte, dok sve ono što vredi, ta neka prosvećena manjina tavori negde na dnu. U Srbiji vlada najpogubnija moguća negativna selekcija gde reč pametnog čoveka više ne znači ništa, jer je previše ćiriličnih Hepi luda, Šojićevevih klonova i svakojakih drugih šarlatana i ostalih klovnova. Uključite bilo koji domaći kanal, otvorite bilo koje novine i sve što ćete videti su splačine, šund i veličanje najgoreg mogućeg šljama. Srbija je ozračena i fizički i mentalno a Vučić nije tome uzrok, koliko je samo posledica svega što se decenijama dešava...
Preporuke:
40
4
40 subota, 22 jul 2017 20:02
Misija
Emil Vlajki je dugo vremena pisao ono što je narod i sam video i osećao, ali sam nije umeo da to stanje i osećanje tako efektno izrazi, na taj način. Svojim pisanjima, Vlajki je tako pridobio dosta poštovalaca za ono što je pisao. Pridobio je poverenje velikog broja čitalaca, i izgradio visok autoritet i poverenje naroda. Mnogi su mu poverovali, verovatno mu i dalje veruju.
Sada je nastao obrt. Pitanje je zašto? Sve, po ko zna koji put, potseća na situaciju da neko radi, govori i priča, nastupa populistički, privuče masu sebi, a onda u nekom ključnom momentu, kada je došao do faze kada mu marod sve bespogovorno, veruje u ono što radi i priča, obrne ćurak naopako. Pa se nameće pitanje šta je bila misija g. Vlajkija?
Preporuke:
38
9
41 subota, 22 jul 2017 20:15
Hugo
Chavez!
Preporuke:
21
2
42 subota, 22 jul 2017 20:34
»Boško« ░
Jugoslavija
Smatrao sam kao svoju dužnost da upozorim građane naše zemlje, na posledice aktivnosti koje finansiraju i podržavaju vlade NATO alijanse.

S.Milosevic 2.10.2000.g
Dosta više sa citiranjem tih prevarantskih govora.
EKSKLUZIVNA ISPOVEST, ŠAINOVIĆ:

Milošević je preko Kristofera Hila ponudio predsedniku SAD da Srbija uđe u NATO, a da zauzvrat Kosovo dobije autonomiju, bez nezavisnosti. Prvi put 1998, a drugi put za vreme pregovora u Rambujeu.

O izdaji Srba preko Drine
Milošević je želeo da odbrani narod koji se tamo nalazio, do nekog globalnog rešenja, autonomije.

Nikad kao delove neke buduće Velike Srbije, on nikada nije bio za tu ideju,

njemu su bila strana ta ubeđenja. Ipak smo mi svi bili Titovi komunisti.

Da je tako želeo I radio na tome pa valjda bi se srpska partija u Krajini i u Bosni zvala Socijalistička Partija Srbije
,

a ne Srpska Demokratska Stranka.
Preporuke:
18
107
43 subota, 22 jul 2017 20:40
»Boško« ░
Agnostik

Ali šta da vam dalje pričam... I da vas obavestim, ni jedan čovek nije zabeleženo živeo duže od 115-120 godina, tako da februara 1804. godine nisam bio nigde baš kao ni vi.


Sam dokazuješ da nisi Srbin nego "bukvalista" iz viceva koji je nastao "odnosom" između međeda i bukve.

Zašto odmah ne napustiš Srbiju? Čekaš da te ovi domaći "rusofili" provo odškoluju a onda umesto da odradiš dug, ti bežiš ko obična lopurda, da radiš za Srpske neprijatelje.
Preporuke:
18
85
44 subota, 22 jul 2017 20:53
životni profesor siniša
NIko mi nije jasnije i direktnije ovo isto rekao kao moj ujak Marko u maju mesecu 1992. godine. naime JNA se počela povlačiti iz BiH i on je rekao.Povlači se armija. To znači da su se predali. Sve gube i Kosovo, i nas, i Srbija će nestati. JNA mora da se bori i da pobedi, a ne da beži. Nema od koga da beži, sada su najači i sada moraju da se bore, kasnije će biti samo slabiji i neće se boriti.Povlačenje iz Slovenije je imalo smisla, povlačenje iz Zagreba takođe, ali povlačenje iz Bileće, Trebinja, Drvara gde su imali 100% narod uz sebe je znalčio i znači samo jedno izdaju zemlje.Tad je bilo gotovo. I tad smo znali da je gotovo. Ostalo je bilo stvar tehnike.Nije isto crvena Armija i JNA. Rusi u Češkoj, Poljskoj, Estoniji Letoni9ji nisu bili poželjni i njihovo povlačenje je bilo normalno, kao i povlačenje iz Slovenije JNA, ali iz BiH, se nisu smeli povući. Možda ni iz Makedonije.Svet nije ni jednopolaran ni bipolaran, a Srbija ne zna svoje mesto. Niti zna niti ga ima.
Preporuke:
46
4
45 subota, 22 jul 2017 20:55
Acko
Istina je, teško je, skoro pa beznadežno.
Ipak:
"Misli i delaj neuslovljiv od pretnji poraza ili obećanja pobede.
Nema pobede vrednije od vernosti sebi u porazu,
niti ima većeg poraza od izdajstva sebe zbog pobede!"

Ako se uprkos svemu budemo držali duga i obaveze prema našim precima koji su očigledno bili bolji od nas, doći će pobeda, velika i čista.
Preporuke:
25
0
46 subota, 22 jul 2017 21:26
...
Pismenom(i normalnom) dosta e sad je pitanje koliki je broj takvi i mogu li sprečiti ovo zlo!mislim da ako se ne zaustavi za godinu dana Srbi će postati kao Asirijanci!
Preporuke:
12
0
47 subota, 22 jul 2017 22:29
Srki
ne razumem zasto siriti beznadnost? Ovo moze da bude a i ne mora da bude.NATO se sada jos siri,ali sve sto ose siri,jednom se i skupi.Meni je pravo cudo da se SAD jos odrzavaju finansijski, zajedno osa dolarom.To uopste nije prirodno s obzirom na dugove i svetske procese.Losa situacija u SAD bi mogla da ima dva scenarija-rat sirih razmera ili demontazu NATO pod vodstvom SAD.Veoma je izgledno da ce evropa pokusat da se vojno osamostali od SAD.Gde ce u usvemu tome bit Srbija,zavist ce o tome ko ce da je vodi.Ova vlada nece jos dugo.Ono sto je jako vazno je da kad ode,bude kaznjena.Da budu kanjeni potpisnici Brisela,ali i barem stotinak ljudi koji su veoma pomagali ovu diktaturu,poput vecine ministara,nekih novinara i drugih.Sadasnja vlast mora da zavrsi u zatvoru za poruku drugima koji dolaze.Izdaja ne sme da ostane nekaznjena.Kazne moraju bit visoke
Preporuke:
24
2
48 subota, 22 jul 2017 22:34
Vukoje
Misija? Nema misije goli interes, čovek bi još koju funkciju i značaj mada mu je penzijski staž već 10 godina, neće da ustupi mesto mlađima, takvi su starci, svi misle posle njih neće biti ni sveta.
Preporuke:
7
13
49 subota, 22 jul 2017 22:47
Mićko
Pa ne, realno, nije li on hvalio istog tog Vučića, govorio kako će on drugačije poteze da vuče, i time i sam doprineo da stvar krene nizbrdo? Da se Vučić još bolje ustoliči. A nije jedini, to je poenta. I daleko od toga da je bio najglasniji. Mi ćemo propast zato št nam je elita najvećim delom krahirala, što intelektualno što moralno.

Brate mili, kad je počelo, pa ko sve nije duvao Vučiću u jedra. Sila njih. I sad se kao čude i vajkaju.
Preporuke:
26
4
50 subota, 22 jul 2017 22:53
nenad
Zavoleli smo Zapad.
Nema nazad.
Hvala Vucicu sto nas je promenio!
Samo da udjemo u NATO, da nam se obezbedi da mozemo da sluzimo Zapadu. To je san svih Srba!
Preporuke:
22
59
51 subota, 22 jul 2017 22:56
vlajki emil
Svim svojim čitaocima: s lijeva, desna i iz sredine, za i protiv mene, za i protiv NJEGA.

Uvijek sam piso ono što sam osjećao da treba da pišem. Ponekad bih se prevario, ali nikad oko važnih stvari. Moj jedini problem je što sam pošten i mislim da svi pametni ljudi moraju biti pošteni.

To je dokaz da ne poznajem ljudsku prirodu, i ono gdje sam pravio greške, to je bilo na tom planu, na planu prevelikog povjerenja ljudima.

Iako nisam vjernik, u duši sam kršćanin. Vjerujem da se netko može pokajati i preobratiti.

Vjerovali ili ne, vjerujem to i sada, ali mi iskustvo govori da nisam u pravu, i tu je moj križ.

Netko se upitao u svom komentaru kakva je bila moja stvarna misija radi mojih naizgled proturječnih javnih nastupa.

Odgovor: Moja "misija" je da budem čovjek, ljudsko biće, i to je sve.

Ali, neka se preplašeni umire. Neću više pisati o političkom stanju u Srbiji. Gotovo je.

Emil Vlajki
Preporuke:
41
12
52 subota, 22 jul 2017 23:09
Bojan, Priština
Na stranu Kosovo, pogledajmo ostatak Srbije?

Sela izumrla velikim delom, sada izumiru manji gradovi i varošice.

Migracija i Bela kuga nas jedu krupnim zalogajima - zapad, nemci, amerikanci su se potrudili da ovde života za mladog čoveka nema, zato mladi neojaničari nemajući drugog izbora odlaze tim istim zemljama da služe. Tužno.

U 18 veku, zapad je osvojio parče Šumadije i tu osnovao kraljevinu Srbiju i toliko je u njoj bilo dobro da su se Srbi iseljavali u Tursku u tolikoj meri da tu nije istalo ni 100 000 srpskih duša.

Tada je verovatno nastala ona izreka da je bolje da te Turci muče nego da te Latini uče...

Evo danas dođe vreme da se hvalimo time da idemo da nas Latini uče - zato ovako i prolazimo.
Preporuke:
62
6
53 subota, 22 jul 2017 23:11
Zvonimir Bgd
I da odmah kažem. O situaciji u Srbiji ne mislim više ništa pisati, jer se više nema što pisati, i jer je sve gotovo i beznadno.

G. Vlajki, nemojte biti na kraj srca. Nista nije gotovo, dok traje. I nista nije beznadno, dok zivot tece. A sve se menja, 'panta rei'...
Intelektualac, a "više nema što pisati"?! 'Ajte, molim Vas...

Znate kako je ono govorio onaj lukavi starac, najpoznatiji srpski politicar:
"Spasa nema, propasti nećemo!"
Sve je pitanje odnosa prema svetu koji nas okruzuje, a on nikada nije bio milostiv prema nama. Zato je jedan cuveni srpski filmadzija ovako naslovio svoj film:
"Biće skoro propast sveta", a onda dodao - "nek propadne nije šteta"!!!

A smisao zivota je u borbi:
"Onaj koji u zivotu trazi malo nece dobiti nista..." .... "Ili ce ti zivot biti cvece,ili tebe vise biti nece" ...
Preporuke:
31
2
54 subota, 22 jul 2017 23:14
Velika istina:
"...on ih je preveo žedne preko vode i uštojio i na kraju prodao ko svinje na vagu.To nastavlja da radi sa svim ostalima u Srbiji,RS,CG i sve to uspeva prevarama, potkupljivanjima, ucenama."

Bravo! Ali to nije mogao sam, angažovao je kompletno kriminalno podzemlje, kriminalnu srpsku "elitu", žute kriminalce, manjine i strance - sve lopuže i bolesne srbomrsce kao što je i on sam.
Preporuke:
39
0
55 subota, 22 jul 2017 23:21
Sale
Ovo je sve bilo vidljivo onda kad je Srbija pustila Knin krvatima. Sada je samo lagana završnica...
Preporuke:
33
52
56 subota, 22 jul 2017 23:36
Vladimir Đilas
Bojim se da je gosp. Vlajki u pravu.
Lično, možemo se ne slagati, boriti se protiv ovog sistema, ali taj napor rezultiraće malim ili ni malim uspehom.

Konstatacija za drugoplasiranog na predsedničkim izborima, je potpuno tačna.

Osvrnite se oko sebe, u svom okruženju nećete naći nikakvu želju za promenom sistema, borbom ili gubitkom makar i privremenog komfora.

Naći ćete, isključivo, ljude koji sistem prihvataju (kriminal, korupcija, nepotizam) i samo se nadaju da će se nekako uklopiti u njega, ili, o jada, izvući kakvu sitnu korist.

Opšta iskvarenost, čast veoma retkim izuzecima, prostire se društvenim tkivom kao rak, koji je, na žalost, metastazirao.
Preporuke:
35
2
57 subota, 22 jul 2017 23:39
Čupakabra
Sve je tačno što kaže Vlajki.. ali šta reći.. mnogo puta kroz istoriju nas gonila tuđa ruka, na kraju se iskoljebamo uz dosta žrtava, možda će tako biti i sada. Jeste mi idemo ka Nato, kolika je greška u tome braće Rusa? Velika.. možda si se dogovorili sa zapadom izvolte Balkan dajte nam istok Ukrajne i Krim, da li je to izdaja prema srpskom narodu? verovatno.. i šta sad? ostadosmo sami da bijemo svoju bitku, naši preci su u tome uspevali, ali mi nismo ni nalik njima.. Utakmicu za spas Srbije su izgubile i tkz patriotske organizacije koje su svoj lični interes stavili iznad interesa zemlje i naroda, svi su se prodali jedni naprednjacima drugi strancima, a to su dve strane iste medalje. Ah da , utakmicu su izgubili i srpski intelektualci koji su u narodu važili za nešto..
Preporuke:
22
16
58 subota, 22 jul 2017 23:40
Miki
Boško , ni jedan srpski političar ni jedna srpska stranka nikad nisu izgovorili da je Slobodan Milošević izdajnik .Slobodan nije mogao da prisvoji državu Hrvatsku članicu UN i nije mogao da prisvoji čitavu Bosnu i Hercegovinu .
Preporuke:
47
15
59 subota, 22 jul 2017 23:53
Turas
Iznenadio me Vlajki . Možemo nekad da budemo rezignirani ali... Nada umire poslednja . Pogotovu ljudi koji su se perom godinama borili sada bacaju "pero u trnje" . To ne odobravam profesore . Borba mora biti večna . Setimo se Njegoša .Što se Rusije tiče , možemo - i treba - da kritikujemo današnju politiku naše majčice . Ali ko može da zaboravi majku Rusiju ? To je isto kao bogohuljenje ! Vlasti mogu da se svakako ponašaju , ali narod ostaje jedan - Rusi i Srbi . Zato ne odobravam ovaj Vlajkijev komentar .
Preporuke:
26
8
60 nedelja, 23 jul 2017 00:20
sta predstavlja SANU?
Glas tih mudraca se ne cuje, osim u retkim slucajevima i po pravilu u negativnom kontekstu.
Koga oni predstavljaju i sta to oni dobro cine za srpski narod?
Zasto se ne oglasavau u, ocigledno, sudbinskim trenucima po celo drustvo? Kukavice!
Preporuke:
38
2
61 nedelja, 23 jul 2017 00:30
Mićko
@Vlajki Emil

Profesore, nemojte vi nama svaku pisati, što se kaže. U ovim komentarima malo radi i jed zbog opšteg stanja, pa budu i preoštri. U svakom slučaju, vi ste čovek koji zaslužuje poštovanje. Brinete se i činite za Republiku Srpsku, ako me sećanje dobro služi, bili ste i na onom mitingu protiv Briselskog sporazuma, onda kad su se svi bili zavukli u mišje rupe, na početku Vučićeve vladavine. Velike su to stvari. Pamtimo i zahvalni smo.
Nemojte šta zameriti. Pozdrav.
Preporuke:
20
4
62 nedelja, 23 jul 2017 01:01
Zvonimir Bgd @ vlajki emil
Gospodine Vlajki, ja Vam verujem.
Nema mesta klonulosti zbog eventualno izneverenih ocekivanja, zbog mozda slabijeg odraza Vasih misli i poruka u javnosti. Niko nije bezgresan.
Uvek se nadju i oni koji su "mnogo ranije" "ZNALI" sve ono sto drugi "nisu videli" i sl. Takvi nikome nista ne prastaju.

A ne moze se uvek biti 'pobednik'.
Evo, cak je i Novak Djokovic najavio svoje povlacenje. Mozda on to mora, jer radi se o zanimanju u kome je bioloska mladost i fizicka energija vazan element uspeha.
U Vasem zanimanju najvazniji su znanje i zivotno iskustvo. A vi toga nemate malo. Naprotiv. I sto je takodje vazno, imate postenja. To se vidi u nacinu Vaseg pisanja.

Napisali ste odgovor zajedljivcima i 'nevernim Tomama':
Odgovor: Moja "misija" je da budem čovjek, ljudsko biće, i to je sve.

Upravo zato, nastavite tu svoju misiju promisljajuci i pisuci o politici, pravu... svemu.
Jer, potrebni ste nam.
Jer, vremena su takva - svecom trazimo COVEKA!
Preporuke:
21
4
63 nedelja, 23 jul 2017 01:03
Trt
Ovaj narod je zemlju dao raznim vucicima, nikolicima, vulinima, gasi keramicaru, nesi slini, nasoj maji radikalki, raznim zoranama, nekulturnom risticevicu, djuki bizonu, martinovicu....iskreno, bolje i nezasluzujem....a i obrni, okreni mi smo gotovi i polako nestajemo, da ne govorim o tome koliko smo propali i koliko propadamo svaki dan sa ovim kretenima....kakve pa sad veze ima sto nas vode mamlazi i prodane duse!
Preporuke:
15
3
64 nedelja, 23 jul 2017 02:04
Nema predaje
Srbija je okupirana. Na vlasti su kvinslinzi,mediji su pod kontrolom okupatora,SPC vode unijate, tzv.inteligenicja i SANU je potkupljena ili preplašena ,bijela kuga ovladala,omladina se iseljava,stanovništvo siromašno i raspamećeno.Ono što je dobro je da Zapad tone iz dana u dan t.j.EU i NATO gube bitku po bitku pred Istokom,a čim Zapad pukne dolaze bolji dani za Srbiju ! Do tad se treba boriti da ti dani dođu što prije i da se okupatoru i kvinlinzima oteža okupacija Srbije .

Život je borba-kad prestaneš da se boriš prestao si da živiš !
Preporuke:
23
3
65 nedelja, 23 jul 2017 02:04
Nisi ni prvi ni poslednji kojeg su komentatori najurili
Emire Vlajkiju nisi ti prvi kojeg su komentatori " napljuvali i oterali".Da li se više iko seća kako su isto ko i tebe najurili Čamdžića A. koji je kao i ti mislio da može pošteno.I njemu su isto tako kao i tebi dobronamerni ukazivali da su i drugi pre njega namireni od komentatora, tako da se ne žalostiš, nisi ni prvi ni poslednji takve sudbine.
Preporuke:
12
9
66 nedelja, 23 jul 2017 02:11
»Boško« ░
Vladimir Đilas
Bojim se da je Vlajki u pravu.

Osvrnite se oko sebe, u svom okruženju nećete naći nikakvu želju za promenom sistema, borbom ili gubitkom makar i privremenog komfora.

Naći ćete, isključivo, ljude koji sistem prihvataju (kriminal, korupcija, nepotizam) i samo se nadaju da će se nekako uklopiti u njega, ili, o jada, izvući kakvu sitnu korist.
U pravu tek sad?

Oni kojima nije ispran mozak, sećaju se da je oduvek bilo ovako, ali zbog "neuznemiravanja javnosti" mediji nisu pisali o tome. Sad kao partijsko zapošljavanje su "izmislili" "naprednjaci", postavljanje funkcionera, direktora nepotizmom?
Preporuke:
17
47
67 nedelja, 23 jul 2017 03:00
Nikola
Srpski narod nikad ne odustaje od Kosova. Po četvrti put je privremeno okuprano. Jevreji 2000 godina strpljivo su čekali i dočekali obnovu države Izrael. Jevreji: "Nikad nećemo zaboraviti svoju svetu zemlju Izrael". Srpski sezonski političari ne mogu dsrivati našu svetu zemlju. "Tvrd je orah..."
Preporuke:
19
2
68 nedelja, 23 jul 2017 03:16
Causa Spectandum
@ Miki
Boško , ni jedan srpski političar ni jedna srpska stranka nikad nisu izgovorili da je Slobodan Milošević izdajnik .Slobodan nije mogao da prisvoji državu Hrvatsku članicu UN i nije mogao da prisvoji čitavu Bosnu i Hercegovinu .


Vidi Miki, ne lupetaj!!

Od kraja 90-te, pa do konacnog Milosevicevog sloma, sve je radjeno pogresno, na osnovama autoritarizma i baniditizma: arkanizacaija, dafinizacija, "privatizacija" .... pa se desio napad nato-a na SRJ. Rat vodjen pod strategiskim ciljem ocuvanja njega i samo njega kao autoriteta, onosno na isatovetnim osnovama kao rat u Hrvatskoj i Bosni - bez muda i bez ratnog cilja.
Posle je opozicija postala pozicija, pa nastavila po starom. Razlika je bila sto su se ovi novi dodvorili zapadu, ali je ostalo jednako lose kao i pre.
Ovi novi - opozicionopozicioni sa koca i konopca su najgori, ali to Milosevica i potonje ne opravdava.
Preporuke:
20
52
69 nedelja, 23 jul 2017 05:53
Boba
Generacije odrasle u komunizmu koje su sanjale potrošački 'raj' su propale i izgubljene. Imputirati svoj poraz celom narodu je pogrešno, opasno i defetistički. Dolaze nove generacije koje neće imati tih kompleksa, oni koji su rašli u džungli koju su stvorile izgubljene duše kao Vučić Dačić i ostala malo je reći mafija.
Majka priroda ima rešenja za sve takve situacije jer na sreću niko od baraba koje su zasele na grbaču naroda nije večan.
Zato strpljenja i biće bolje, i proces dolaženja iz pozadine u glavu tupadžijama koje su glasale za svoju propast igra neku ulogu iako izgleda užasno spor.
Preporuke:
15
6
70 nedelja, 23 jul 2017 07:04
Jugoslavija
Mislim da je prof. Vlajki mogao malo podrobnije da obrazlozi svoje razloge za ovakav stav i sta ga je to tako naglo nagnalo da se ovako izjasnjava. Ovo "necu vise pisati" djeluje veoma cudno. Sad tek treba da pise i govori jer ovo sto je pisao do sad nije ni vredelo kako sam priznade. Da mu nije neko kojim slucajem zabranio da pise?
Meni djeluje kao da jeste.
Preporuke:
37
0
71 nedelja, 23 jul 2017 08:04
Dingo
Pretposlednju recenicu zapravo treba staviti na sam pocetak, ali sa korekcijom da Rusija nije pogresila u politici na Balkanu vec je, mozda i u dogovoru sa Zapadom, svesno digla ruke od Srbije i prepustila je njenoj sopstvenoj sudbini. S druge strane, zapadne sile ne zele Srbiju vec komade njene teritorije: Kosovo, Vojvodinu, istocnu Srbiju, Rasku...Srbija se nalazi pred presudnim godinama a mozda i mesecima svog opstanka.
Na Rusiju vise ne treba racunati,na to uze se vise ne treba spustavati, to je gubljenje vremena i energije, spas potraziti mozda u evropskim zemljama sa situacijom slicnoj nasoj :Spaniji, Francuskoj, Svajcarskoj pa zasto da ne i u Ukrajini...Dakle, ulazak u Nato i EU ali sa Kosovom i Vojvodinom "u komadu."
Preporuke:
5
16
72 nedelja, 23 jul 2017 08:17
čitalac
Da Srbija voli ugnjetavače i ceni ih. Srbija voli MMF NATO, Srbija govori engleski i piše ćelavom latinicom. Srbija je prodana rasprodana a radnici su robovi sa najnižom platom u svetu. Srbije je družina pedera lezbejki i ostalih sodomista koji orgijaju. Srbija je puna korupcije. Srbija je rasprodana voda zemlja vazduh. Srbija umire ljudi odlaze. Srpski intelektualci su gumenjaci i prodane duše. Maldi iz srbije odlaze. Ljudi se nabijaju u gradove i sela su prazna. Srbija je stara i bolesna. Srbija nema opoziciju. Srpski poslanici su prodane duše a ima ih četvrt hiljade, izuzetak su Vukadinović i Sanda možad i možda još neko. U Srbiji zbog bede svaki dan neko izvrši samoubistvo ili prekolje ženu pa onda onda sebe. U srbij se na pregled čeka x meseci. I tako dalje eto i mog teksta
Preporuke:
15
6
73 nedelja, 23 jul 2017 08:18
Poštovalac NSPM
Pokušaću kratko. Mislim da je profesor pogrešio u jednoj stvari a to je da ni Srbija nije u planu da ostane pa samim tim nema šta da uđe u EU. Sada je već potpuno jasno da je na delu koncept stvaranja nove države na ovom prostoru koja trenutno ima radni naziv Zapadna Balkanija čiji će status biti strogo kolonijalni i potpuno otvoren za ostvarivanje naci-globalističkih ciljeva NATO moćnika. To je država u kojoj će se dogoditi prirodno odumiranje Srba pod kontrolom srpskih kompradora i stranih subverzivnih elemenata, o tome je već profesor rekao. Tačno je da nada poslednja umire a naša nada sa svakim građaninom koji napusti Srbiju sa svakim nerođenim detetom i sa glupom neodlučnošću pre svega vojnih penzinera kao i časnih penzionera mup-a. Ja se još uvek ne osećam kao baba i strina, a svakim danom sve manje imam i sve mi je teže kao i svima u ovoj zemlji. Živela Srbija.
Preporuke:
19
2
74 nedelja, 23 jul 2017 08:24
Profesor
"Moja zemlja propasti nece. Mucenica je ona oduvek bila ..."
Preporuke:
12
1
75 nedelja, 23 jul 2017 08:59
petar petrović
SVE OVO ŠTO JE REKAO EMIL VLAJKI JE, NAŽALOST, APSOLUTNO TAČNO!
Preporuke:
30
4
76 nedelja, 23 jul 2017 09:17
nenad
Ovo o cemu pise Vlajki je: VOLJA BIRACA. Od 2012 imamo niz veoma ubedljivih pobeda Vucica , njegove stranke i koalicije. Cesto i sa vise od 50 odsto. Uz izlaznost koja je redovno iznad 50 odsto pa i osetno iznad toga. Smeta li biracima so je Vucic 25 godina vodio jednu, a sada dugu politiku? Sto je otvoreno predao pet srpskih opstina pod pravni sistem Pristine? Sto je dao sve - od granica do telefonskog broja? Sto je kobajagi ratovao protiv tajkuna, a to mu je trebalo samo za rejting i imidz? Sto nije bio u stanju da podrzi najobicniji referendum Srba u Srpskoj o Danu republike? Sto su ga ponizili u Srebrenici? Sto je uveo najrestriktivniji zakon o radu? Sto je od medija nacinio sluge? Sto ga u Vasington, Briselu i Berlinu postrojavaju? Ne smeta. Da smeta, ne bi glasali za njega u dvomilionskom broju. A opozicija uglavnom zeli da bude - Vucic. Sta bi Jankovic radio drugacije? Nista. Sutanovac? Jovanovic? Radulovic? Sve je to volja Srba. Vucic je foto-robot prosecnog Srbina danas.
Preporuke:
21
27
77 nedelja, 23 jul 2017 09:39
Nema odustajanja
Tačno je to g. Vlajki napisao.
Šta nam valja činiti?
1. Boriti se za ѕdravu naciju jer U ZDRAVOM TELU JE ZDRAV DUH1
2. Boriti se za veći natalitet
3. Boriti se za bolje obrazovanje
4. Boriti se za moral

NATO bombe su posejale višestruko opasne otrove u BiH, Srbiji i srpski opredeljenom Herceg Novom. Pojačan je sterilitet i broj slučajeva malignih i autoimunih bolesti. Koeficijent inteligencije mladih je niži,agresija raste,usvajaju se obrasci zapadne pop-kulture i srozava moral.
Ima puno posla za patriote. Ne smemo dozvoliti da se ostvare terminatorskr namere i da ostane Srba za pod jednu šljivu.
Preporuke:
16
2
78 nedelja, 23 jul 2017 09:49
Vukoje
Mićko nasuprot ja smatram da Vlajki radi pokazivanja elementarnog poštovanja prema čitaocima koji komentarišu njegovo pisanje treba da odgovara na neka pitanja i nejasnoće koje komentatori imaju u vezi njegovih stavova.
Preporuke:
14
2
79 nedelja, 23 jul 2017 09:55
aleksandar
Vlajki, Čovek sa velikim Č.
Najbolji od najboljih, jer intelektualac i misleći čovek koji se bavi javnom delatnošću mora biti pošten i častan. A to je tako retko danas.
Preporuke:
17
5
80 nedelja, 23 jul 2017 10:04
mrljavko
Zavoleli smo Zapad.
Nema nazad.
Hvala Vucicu sto nas je promenio!
Samo da udjemo u NATO, da nam se obezbedi da mozemo da sluzimo Zapadu. To je san svih Srba!

Zezas li se to. Ako je zezanje izgleda da nemas sta da kazes. Ako ozbuljno mislis najverovatnije je da sanjas i zamisljas da te svi vole u tvojoj romanticnoj glavi, bez obzira sto to nije tako. Ti imas svoj san i svoje zadovoljstvo sanjajuci beg iz realnosti. Vidis, verovatno imas pravo, kad kazes da je to san svih Srba. Kada ti stave noz pod grlo odna svakom mora da bude san samo ono sto mu se kaze da mora da sanja. Tu si tu potpuno u pravu. Mozda se to na tebe i ne odnosi, jer ti si vec voma dvano potrcao da dobrovoljno zaspis i bez da ti noz pod grlo stave. Dovoljno je bilo da te mrko pogledaju i andjelski ti se nasmese i tebi odmah postalo jasno, sta treba da sanjas. Izgleda da si shvatio da ti je najlakse i najlepse lagati samog sebe.
Preporuke:
7
7
81 nedelja, 23 jul 2017 10:25
Milojko
Pitanje za Vlajkiju?


Napisali ste da nećete više pisati o Srbiji a o čemu će te onda pisati da bi Srbe zanimalo?
Preporuke:
3
16
82 nedelja, 23 jul 2017 10:29
Slavko
Jeste tesko ali ima lijeka srpstvo propada jer Rusija jos nije doboljno jaka ali kada ojaca NATO ce biti unisten a RSK obnovljena
Preporuke:
12
13
83 nedelja, 23 jul 2017 10:35
Mihailo
Slavko zar zaista veruješ da NATO ili AmerikA pojedinačno može biti uništena od Rusije a da i Rusija i celi svet ne budu uništeni? Ukoliko se to desi neće biti potrebna nikome ni RSK, kad sve ode u uništenje.
Preporuke:
8
9
84 nedelja, 23 jul 2017 10:56
Risto
Svaki normalan čovek ovo već odavno zna. Veliki je problem u biračkom telu, podjednako u onom delu koji apstinira i onom koji glasa za jednu crvenu ili je debelocrevne ideologije pa čuva svoj status. Može se slobodno reći da je srpsko biračko telo medijski nepismeno. Isto je to i u SPC. Zvaniočni deo se otvoreno stavlja na stranu šizme i kvislinga, a oni koji nisu poklekli i istrajavaju na Hristovoj nauci saterani su u katakombe.
Preporuke:
12
2
85 nedelja, 23 jul 2017 11:05
Slavko
@Mihailo

Ne mere biti unistena atomskom bombom ali se NATO moze raspasti i doci u SAD one snage koji su protiv kao Ron Pol. Shvati me ja sam iz Knina i danas najvise volim Republiku Srpsku ali bih volio i nasa RSK da se obnovi.
Preporuke:
14
9
86 nedelja, 23 jul 2017 11:29
gandra
da utesim gospodina vlajkija - srpska "duboka drzava" nece dopustiti konacnu izdaju kosova
Preporuke:
16
2
87 nedelja, 23 jul 2017 11:36
Slavko
U znadete ljudi da se pojavio jedan trol. Neki ustasa uzeo moj nik ime i lazno se predstavlja kao Krajisnik koji zeli kraj RS!!!!!??????

Ja vam garantujem da takvog nema svi mi Krajisnici volimo RS i vise nego RSK jer ona danas postoji i jer su mnogi borci RS ostavili kosti kod nas u Krajini kao Veljko Milankovic i samo uz pomoc RS ona more biti obnovljena ponovo. I Rusije naravno.

Svaki drugi Krajisnik u kuci drzi Dodikovu i Putinovu sliku pored ikone krsne slave!
Preporuke:
16
7
88 nedelja, 23 jul 2017 11:56
Kaplar
Sviđalo se nama ili ne i bez ulaženje u analizu lika i dela autora teksta on je samo izneo činjenice i ništa više. Srbija više ne liči (i to već duže vreme) na organizovanu državu , opšta je kriza u narodu i mala je verovatnoća da će tu bilo šta da se menja.Možemo mi da se pozivamo na " duh ",slavnu prošlost,narodnu svest ali sve to pada u vodu pred izbore kada ekipa na vlasti počne sa obećanjima i deljenjem radnih mesta i kada pro-režimski mediji objave " da ako nema Njega neće biti i penzija " i tu se sve završava . Najdisciplinovanije glasačko telo penzioneri su za svoje penzije prodali svoje pretke a i potomke . Samo neka legne tih 16.000 rsd nije bitno šta mi je radio i pričao moj deda a i ko će da kroji sudbinu mojem unuku , treba preživeti sada i odmah ?!A sa druge strane na bilo kakvu naznaku odstupanja od ove politke koju vodi AV zapad će na nas udariti možda i jače nego 90-ih god. prošlog veka. A sve su učinili da budemo dosta slabiji nego što smo bili tada .Kako god - Ne valja ..
Preporuke:
18
5
89 nedelja, 23 jul 2017 12:17
el srbinjo
Sve je tačno što kaže Vlajki.. ali šta reći.. mnogo puta kroz istoriju nas gonila tuđa ruka, na kraju se iskoljebamo uz dosta žrtava, možda će tako biti i sada.

a zašto uvek moramo da se iskobeljamo uz dosta žrtava? jer u miru ne znamo da rešavamo stvari. od zadnjeg rata mi toliko tonemo u glib da ćemo kad tad morati da se iskobeljamo uz dosta žrtava.
Preporuke:
11
1
90 nedelja, 23 jul 2017 12:37
el srbinjo
što se tiče vučića i naprdnjačke kompanije, odmah su se videle njihove namere. tu nije bilo nikakve nepoznanice. vučić je srljao u izdaju, a toma kobajagi kočio zbog patriotskih glasova. vučić nas je toliko obogaljio, ostalo je samo još da nas izvede na masovno streljanje.
Preporuke:
20
0
91 nedelja, 23 jul 2017 12:38
Dragoslavić
U pravu ste gospodine Vlajki, međutim....nije se jednom desilo da krene tiran u posetu koloniji...i krivina u Sarajevu...okrene tok istorije u drugom pravcu.
Puna je istorija takvih primera!
Ne daj Bože da se tako nešto desi na Balkanu, mada....ni Sirija nije daleko.
Preporuke:
13
1
92 nedelja, 23 jul 2017 12:38
Filipović
Bilo je jasno da Amerika, koja oduvjek u Srbima gleda potencijalne saveznike Rusa, želi da razbije Srbiju. Celovita Srbija je po njihovom viđenju najveća opasnost za američke interese na Balkanu, ma kako to čudno zvučalo. Oktobarski puč 2000. godine značio je dolazak na vlast jedne prozapadne i proameričke marionetske vlasti u Beogradu. Uprkos svemu što je ova vlast uradila po nalogu Zapada, a što se zove demokratizacija, proces razbijanja Srbije nastavlja se na razne načine, ali uvijek sa istim ciljem: otimanje djelova zemlje i smanjenje države. Sada je na redu ponovno uspostavljanje autonomije Vojvodine, u kojoj je već sve srpsko zamjenjeno vojvođanskim. Vojvodina ulazi u projekat regionalizacije koja će dati osnova za slijedeće „autonomne oblasti“, a one će na mig „velikog brata“ tražiti samostalnost. Ukratko – srpstvo je u agoniji koja polako vodi ka samouništenju.
Preporuke:
18
0
93 nedelja, 23 jul 2017 12:46
@životni profesor siniša
JNA se nije smela povući iz Slovenije, u Sloveniji se branila država, a ne u Bosni. Sve ostalo je prodavanje magle. Nisu valjda Srbi u Krajini ili Sloveniji manje vredni od onih u Bosni?
Preporuke:
13
7
94 nedelja, 23 jul 2017 12:46
el srbinjo
Causa Spectandum@

pa se desio napad nato-a na SRJ...

za neke je "milosrdni anđeo", za druge napad, a za treće zločinačka agresija što jeste prava definiicija. ne možemo da se usaglasimo kako da nazovemo to što su nas ubijali, a sve zbog političkog mešetarenja.
Preporuke:
11
1
95 nedelja, 23 jul 2017 12:46
Vukašin
Nego Slavko zaštiti svoj Nik autorskim pravom i ako neko uzme tvoj Nik a ti ga na sud i sudom mu naplati odštetu za duševne boli, ko i Vlajki što bi trebao zbog pobede Vučića.
Preporuke:
2
11
96 nedelja, 23 jul 2017 12:59
Prečanin
Pesimizam bi trebalo da bude privatna stvar. Dekuražirao se Vlajko, trt Mileva. Kao da ostali nisu. Nećemo da se besimo. Predlažem neki antistres program, mačke su dobre za to. Nudim četiri komada, prugaste, kontejnerke ( Belku su mi ubili, bolje da emigriraju, šta im spremam). Pozdrav za Cvika, ljubim ti dioptriju, care, i za Momira.
Preporuke:
2
13
97 nedelja, 23 jul 2017 13:15
Banditski brlog
Vlajki je nekada hvalio Vučića gajeći iluzije da će taj psihopata da uradi nešto dobro za Srbiju. Ali mu je definitivno došlo iz fotelje u glavu ( narod veli bolje ikad nego nikad) pa je video da ima posla sa kurvinim sinom, patološkim lažovom, vašarskim šibicarom veleizdajnikom, koji je Srbiju pretvorio u banditski brlog. I onda ljudski priznaje grešku i konstatuje da je sve otišlo u Honduras.

I nije to nikakav defetizam nego potpuno realno sagledavanej svari...
Jedina mu je greška što i dalje misli da je Vučić inteligentan. Valjda što je sto puta čitao jednu lekciju dok je studirao. Ili možda što tečno govori engleski.Profesor izgleda nezna da psihopatama glatko ide učenje stranih jezika. To je važilo i za Miloševića i sada za Vučića.

Profesor se ipak osvestio. Ali za razliku od njega, vidimo da naklane ovce (čitaj:zombirani, anestetizirani , hipnotisani, sluđeni i zbunjeni Srbi), i dalje masovno i bezglavo srljaju u propast i trče za vukom.

•Izmeniti•Odgovoriti•Podelit
Preporuke:
18
5
98 nedelja, 23 jul 2017 13:21
Spiridon
@ Boba

Izvinjavam se zaista poštovani gosn patriJoto a o kojim to novim neopterećenim generacijama mi govorimo...?! Naime postoji neopterećena opcija a. koja jedino zna za Cecu, Jecu, Lukasa, socijal darvinizam ovdašnjeg potrošačkog raja i koji se savršeno kao podmladak uklapa u postojeću političko-medijsko-mafijašku menažeriju a takođe postoji i neopterećena opcija b. koja jedino gleda da završi svoj fakutlet što pre može i onda spakuje kofere, te pobegne glavom bez obzira iz Srbije?
Preporuke:
10
5
99 nedelja, 23 jul 2017 13:45
au mile
Gospodin Vlajki je nažalost potpuno u pravu.
Čuda se ne dešavaju.
Zaista, kada pogledate našu elitu jasno Vam je nikakvog napretka Srbije ne može biti.
Našu elitu većinom čine ekonomisti neoliberalne orijentacije(Vujović), trgovinsko-špekultivni orijentisani biznismeni,(Mišković, Kostić), latifundisti - vlasnici ogromnih površina obradivog zemljišta, mahom bivši i sadašnji DB-ovci, rođaci uticajnih političara.
Mi nemamo supstancu, nemamo ljude koji poseduju znanja, čak i kada bi se stvorili uslovi, da pokrenu zemlju.
EU i SAD nam se smeju. Kao što ih ne zanima stotine hiljada iseljenih Srba, naše frustracije zbog otetih teritorija,neće se smiriti dok ne "reše"pitanja Sandžaka i Vojvodine, odnosno Republike Srpske. Većina budućih političara će zbog čančeta pomija koje nam zapad daje da ne crknemo od gladi, servilno prihvatiti sve.
Dobro plaćeni marketinški stručnjaci i mediji će nam objašnjavati da nema alternative i da je to put koji moramo da pređemo zbog prethodne pogrešne politike.
Preporuke:
21
1
100 nedelja, 23 jul 2017 13:57
Slavko
@Vukasin

Ustaski trol i to providan. I namerno glumi nepismenog coveka da bi brukao Krajisnike. Koristi izraz "LJEMACKA" za Njemacku, iako niko u Krajini ne govori tako i iako svi Dodiku pjevamo "Na Dinari i na Drini za Srbina svakog brini"...

Zivjela RS!!!

Zivjela Rusija!!!

Zivjela RSK!!!
Preporuke:
24
8
101 nedelja, 23 jul 2017 14:03
Spiridon
@ el srbinjo

Akcija bobardovanja SRJ Jugoslavije 1999 godine nikada nije nosila naziv Milosrdni anđeo čisto informacije radi, odnosno da budemo precizni naziv celokupne operacije je bio Allied Force tj u prevodu Udružena sila a američki deo učestvovanja u toj operaciji se zvao Noble Anvil tj Plemeniti nakovanj. U prevodu naziv Milosrdni anđeo je izmišljotina Miloševićve propagande nastala od navodne greške kineskog predsednika koji je rekao Noble Angel tj Plemeniti anđeo a ostalo je nafilovano u čisto propagandne svrhe i eto zadržalo se i danas, pošto 99% Srbije veruje da se to zvalo Milosrdni anđeo a nije...
Preporuke:
11
13
102 nedelja, 23 jul 2017 14:24
Jugoslavija@životni profesor siniša
Cijenjeni Sinisa!

Objasnite svom ujaku Marku da se iz tad vec medjunarodno priznate i nove UN clanice BIH nije povlacila JNA vec JA-Jugoslovenska armija, kasnije VJ- Vojska Jugoslavije. Zahvaljujuci toj JA koja se povukla Srpska Republika BiH, kasnije Republika Srpska imala je sva sredstva na raspolaganju da formira sopstvenu armiju VRS, oslobodjeno Podrinje doduse sa Srebrenicom i Zepom u zaledju, ali dovoljno za taj vitalni uslov opstanka i odbrane RS. Istina koridor prema Krajini nismo stigli da probijemo, to su zvanicno uradile snage RS i RSK. Vojska RS i RSK su cijelo vrijeme rata imale nesebicnu pomoc Jugoslavije u oruzju, municiji, hrani, lijecenju. Veliki dio budzeta SRJ bio je opterecen davanjima za Srbe preko Drine. Njihovim "vodjama" to nije bilo dovoljno pa su se "pomamili" umislivsi da su oni predodredjeni od Svevisnjeg da vode svekoliko Srpstvo. Tu im je bio i kraj. Najveca katastrofa bilo je neprihvatanje Vens-Ovenovog plana...itd itd... Pozdrav Vama.
Preporuke:
12
7
103 nedelja, 23 jul 2017 14:28
Milutin
Čuj bre, banditskog brloga, znači zato što govorim četiri strana jezika ja sam za tebe psihopata? Banditskog smiri doživljaje , to je tebi krivo što ne govoriš niti jedan strani a ni srpski ne razumeš najbolje, a za bosanski ili bošnjački, hrvatski i crnogorski moraš pitati prevodioce?
Preporuke:
4
8
104 nedelja, 23 jul 2017 14:54
Marinko
Jugoslavija po tom Vens Oven lanu teritorija Republike Srpske je bila razdvojena hrvatskim kantonima i u istočnom delu veći deo sadašnje Republike Srpske bi pripao Bošačkom kantonu.Istina i danas teritorija Republike Srpske nije nešto kvalitetno povezana (razuđena i ovisi o koridoru od neka 4 kilometra u Brčkom), ali je bolje tako nego Vens Oven plan.ISTINA BILO BI MANjE ŽRTAVA, MANjE ZAMRZE KOD SVIH, A NEBI SE DESILA NI SREBRENICA.
Preporuke:
7
6
105 nedelja, 23 jul 2017 15:17
Marinko
Ipak činjenica da je prema Vens Oven planu rat mogao biti zaustavljen u aprilu 1993 godine, nakon godinu ratovanja je velika stvar.Jeste da su Srbi trebali vratiti 27 odsto teritorije, ali opet se to desilo ali sa nebrojeno više žrtava na svim stranamama i nažalost neuporedivo većom zamrzom.Mnoge bi majke sačuvale decu da je to prihvaćeno.
Preporuke:
6
4
106 nedelja, 23 jul 2017 15:20
Kao što reče Pašić:
"Spasa nam nema, propasti nemožemo !"

Profesor Vlajki prosto nije u pravu ! Postati Malodušan, nije vrlina. Ovaj njegov teks, nije vetar, već je Orkan u jedra Vučića i SNSa.

Dragi i poštovani profesore, hajte Vi prespavajte malo, ohladite krvna zrnaca i mozak, otiđite na odmor iznad 1000 metara nadmorske visine. Umirite osećanja. Pa nam se vratite čio, vedar i optimističan.

Ovo što ste Vi "ispalili" u nauci se zove "Primalni krik".

Vi imate pravo da se ponašate i pišete kako god hoćete, zaslužili ste to. No, ovo što radite je bezkorisno i neće pokrenuti ništa osim Vašeg povlačenja.... Još nam Trebate Profesore !!!

Ima u Vama Vatre.I Pameti. I Iskustva....

Srdačno Vas pozdravlja Ljubomir Jarić
Preporuke:
25
6
107 nedelja, 23 jul 2017 16:17
Turas
@ Milutin --što govori četiri a razume sve jezike osim pojmovnika .
Jedno pitanje (nema veze sa Ku testiranjem)Da li čovek koji ne govori četiri jezika - ne govori ni jedan - je manje pametan od tebe sine Milutine ?
I zašto vređaš čoveka (banditski brlog)koji je izneo prihvatljivu predpostavku . Znam jednoga poliglotu nemož`se oteti utisku koliko je sličan idiotu .
Treba biti umeren sa konstatacijama , da se ne ispadne smešan .
Preporuke:
7
5
108 nedelja, 23 jul 2017 16:25
Vlajki je valjano uvideo da nikakve racionalizirajuće akrobacije opravdavanja Vučićeve proameričko-evroatlansko-na(r)cističko-antikomunističke patologije ne pomažu.
Međutim, Vlajki se plaši da krene u odlučnu, direktnu i žestoku kritiku tanatoidnog, kriminalnog, autokolonijalnog, antiradničkog i kapitalističkog sistema koji personifikuje Vučić pod patronatom MMF-a i Svetske banke. Zato je, nažalost, rešio da odustane od daljeg bavljenja Srbijom.
Preporuke:
20
3
109 nedelja, 23 jul 2017 17:04
@Spiridon
Ala si se raspis'o, posle ces da citas "Washington post", a od citanja prave litarature, npr. Hajdegera, nista, pa ce posle biti trt-mrt, zivot ili smrt.
Preporuke:
9
7
110 nedelja, 23 jul 2017 17:37
hih
Štap li je profesora ovako obeshrabrilo za ovakav obrat.Jesu li to zlobni komentari ili neki događaj kao okidač,ili neka informacija koju neće da podijeli s javnosti.Nešto mu se dogodilo što je povezano s njegovom privatnom sferom čim je on ovako dramatično nastupio
Preporuke:
9
1
111 nedelja, 23 jul 2017 18:07
Jugoslavija
E Spiridone Spiridone.

A nije li vam palo kojim slucajem na pamet da vas wikipedija laze da NATO svoju cuvenu operaciju nije zvao "nakovanj" vec andjeo. Ucite nas "naivne" da ne nasjedamo na rusku i Milosevicevu propagandu a gledajte sebe. Vi nasjedoste na euroatlantsku i ustasku. Ajde sad malo gugl u sake pa se javite. Termin nije "noble anvil" vec "merciful angel". Happy search!
Preporuke:
20
4
112 nedelja, 23 jul 2017 18:19
Aleksa
za Emila Vlajkija

Trepere reči u vašem komentaru (maloj ispovesti) i to ne oko jednog žarišta.

Kršćanin u duši,verujem,zna da dobro drvo nosi dobre plodove,a loše drvo loše. toliko o vučiću ili "aci" kako ga zovete.

Nije neobično da se ljudi koji su pošli u nauku, nesnalažljivi u praktičnim stvarima.

Ne ljutite se, ali u vašim rečima se vrlo oseća potreba za samoisticanjem. naravno da čovek treba da drži do sebe, pogrešno je biti veći ili manji u svojim očima, a šta drugi misle... šta svet govori... ljude se ceni i po rečima i po delima.

govorim za sebe. znam i pamtim vaša pojavljivanja podrške srpskom narodu na mestima, gde se oni koji bi zbog funkcija tamo trebali da budu nisu pojavljivali, ali bilo je to najblaže rečeno neukusno istupiti sa podrškom vučiću i njegovim pokroviteljima u vreme poslednjih "slobodnih i fer" izbora.
nemate vi čime Emile Vlajki da pritisnete takve ljude.

Za to Rusija ima Rogozina.
A ima i nas.
Ne nije gotovo, dok je Srba i Rusije.
Čemu očajavanje?
Preporuke:
12
3
113 nedelja, 23 jul 2017 18:39
»Boško« ░
Causa Spectandum
Od kraja 90-te, pa do konacnog Milosevicevog sloma, sve je radjeno pogresno
Posle je opozicija postala pozicija, pa nastavila po starom.
Ovi novi - opozicionopozicioni sa koca i konopca su najgori
Milošević je rasturio SKJ na 14.kongresu (tražeći demokratizaciju što je najsmešnije od svega)a komunisti se podeliše na tri frakcije
- okorele uz Miloševića
- primitivne uz Šešelja
- intelektualce višeg sloja

Posle 2000te frakcija "intelektualaca" kojoj nije odgovarao "nesposobni" Koštunica, 2008 udružili se sa "okorelim" predvođenim Dačićem te je pljačka ponovo počela

od 2012. na vlasti je ono najgore što je rođeno i došlo u Stradiju predvođeno Vučićem (okuplja sav najgori otpad iz svih "partija") i Dačićevom titoističkom bandom a kao "pojačanje" poslan i Šešelj sa Radulovićem

Od povratka komunista 2008 "intelektualaca" i "okorelih" uz pojačanje "primitivnih" Vučićevaca 2012 javni dug je TRI PUTA VEĆI a izdaja Srba kao da ih sam Tito predvodi.
Preporuke:
4
39
114 nedelja, 23 jul 2017 18:46
Realan
Svaki suštinski, ne retorički i demagoški, potez u cilju spasenja Srbije je surovo kažnjavan. To znaju oni koji su pokušali, među njima i ja. Brutalna eliminacija iz javnog delovanja, to je bila mera protiv nas. G. Vlajki je učinio koliko je mogao. Uzgred, Dobrica Ćosíć je neposredno pred svoj kraj u amanet ostavio bolno razočarenje i priznanje da od Kosmeta treba odustati, jer se više ništa ne može uraditi.
Preporuke:
3
13
115 nedelja, 23 jul 2017 18:47
Boba
@Spiridon 'a o kojim to novim neopterećenim generacijama mi govorimo...?!'

Izvinjavam se druže graDŽanine pokorni ali uvek je bilo i BIĆE generacija koje su vaše crvotočno vijuganje u blatu nadvišavale za milion kopalja. Samo zahvaljujući njima vi i dalje postojite samo što vam je teško to objasniti, nemate jednostavno kapacitet da gledate šire. Čak i ako danas izgleda da se još nisu rodile rodiće se, čak i ako izumru u Srbiji doći će iz drugih krajeva gde je još ostalo Srba kao što su dolazili vekovima uostalom. Svoj defetizam, cinizam i nedostatak vere u bilo šta ne pripisujte celom narodu.
Bilo je uvek i biće čak i dece izdajnika koji su postali rodoljubi jer je to zakon prirode kao što su deca nekadašnjih oslobodilaca postajali najcrnji izdajnici svog naroda.
Preporuke:
14
5
116 nedelja, 23 jul 2017 19:06
Milutin
Turas ne razumeš ti ništa.od zezancije, četiri strana jezika srpski,hrvatski,crnogorski,bošnjački i bosanski.Materlji srpski plus ovi strani.
Istini za volju na nivou B2 govorim engleski, C1 nemački, B2 ruski i B1 arapski.
Preporuke:
6
2
117 nedelja, 23 jul 2017 19:13
Milutin
Turas meni su smešni ljudi koji za sebe kažu da su Rusofili a ne znaju ni 100 reči tog velikog i prelepog ruskog jezika.
Preporuke:
6
10
118 nedelja, 23 jul 2017 19:31
mrljavko
ja tekst g. Vlajkija nisam doziveo nikao ni kao pesimistican, ni kao malodusan, ni kao predaju Vucicevim zonglerajima, ni podrsku njima, a ni kao neko pogresno usmerenje. Da bilo koji od tih utisaka ima koji komentator, to dolazi od njegovog lukavog proturanja kritickog omalovazavajuceg stava jer pripda drugom taboru, ili od sopstvene malodusnosti. Koliko sam ja razumeo, g Vlajki je skro nemilosrdno i grubo rekao "budale, vi ne vidite kuda idete, ako vam se svidjaju sva ta g...a eto vam ih, jedite ih". I to je upravo to. To sto kaze da nema drugog povratka, je samo parafraza da ce se sutra zaliti i od onih za i od onih protiv, kada bude moralo da ih se jede. Naravno da nije isao dalje da objasnjava da posle toga jedenja moze ipak da se pronadje i nesto drugo za jelo.
Preporuke:
5
2
119 nedelja, 23 jul 2017 20:05
gavrilo
Vi ste, kao i dosad, dali , NAŽALOST, potpunu sliku ogranizma koji umire.Koliko taj "antizapadista" mrzi svoj Narod da ne vidi kuda ga vodi je ČUDO koje traje i još bizarnije - koliko još stvari treba da se desi da RUSI vide da su samo Magarac u Vučićevom karavanu prema EU i NATO, gdje će dobiti samo ŠIPAK odnosno Duplo Golo!
Preporuke:
13
4
120 nedelja, 23 jul 2017 20:32
covek iz loznice
prof.Vlajki je u pravu...Srbija je zaspala,ali..kako i ne bi!kratak prelet istorije govori sl..Kralj Aleksandar,posle 1918,stvara Jugoslaviju,umesto Srbiju,narocito stoga sto je izgubio 1/3 muske populacije,On ne,snazi Srbiju,nego,nesrecno je uvlaci s Srbomrziteljima u Kralj.SHS!?Pa ni to,nije kraj..dolazi 1944/45..gde jos veci,a kao sto ce se pokazati,sl.decenija,jos veci udar na Srbiju,kroz Broza,KPJ,Srpske komuniste!Ni tu nije kraj...dolaze post Broza,godine(80-e)gde umesto da uhvatimo..kakav-takav voz,,REKONSTRUKCIJE SRBIJE,KOJA JE NAPUSTENA 1918-e,Mi s S.Milosevicem i Njegovom ludom suprugom,gajimo SAN,tj.Slobo i Njegova karakondzula gaje iluziju o,,novom s Njima dvoma tronu Jugoslavije,koja se,,strpostava u nizu sitnih gradjansko-medjuetnickih ratova,strahovitim sankcijama,koje traju i danas!?Da ne budem,lose shvacen...Crnogorac,Milosevic,a ne neki Srbin,koji bi imao osecaj za Svoj Narod,gura nas u provaliju,u koju padamo
Preporuke:
9
53
121 nedelja, 23 jul 2017 20:46
covek iz loznice
Milosevic,kobno postavljen za NAS,u najnezgodnije vreme..kada se prelama prelaz iz kvazi Brozovog komunizma,preokreta Evrope/Nemacke..u 21 vek...srlja...stvara se kvazi,na ostatcima Broza,takozvana,,gradjanska opozicija,koja,takodje nema Nacionalna osecanja,,obnove Srbije,olicena u Djindjicu,drpatorska,kriminalna,kojoj,bar to vidimo da ne menja ni Vucic,sam pripada!Morate,ovde Vi koji dajete shvatiti,da dosta Srpskog Naroda,pa i mladezi,mozda ima NACIONALNOG PONOSA(utakmice,himna)ALI NEMA VISE NACIONALNE BORBENOSTI,KAO U 19.veku i u dobu Karadjordja/Milosa!Mnogi ce te GRMETI,NA MOJE sl.RAZMISLJANJE..nek Nam uzmu teritorije(Kosovo itd.)nek nas nasilu(a i kako drukcije,pr.C.G.)uvuku,a vec smo okupirani,pa ne moraju formalno,jer to formalno Vuk Draskovic je i potpisao...u taj kilavi NATO,samo nek Nas ostave bar Srbiju kao za vreme Milana Nedica...neko vreme MIRNU!da ne bude rata ovde..jer,kako Neko rece..ZENE TREBAJU DA RADJAJU,JER SAMO S RADJANJEM,SRBIJA SE RADJA-NOVA!sve drugo je smrt
Preporuke:
10
49
122 nedelja, 23 jul 2017 21:15
Saša
Već dugo vremena ne komentarišem ali se ovo nije smjelo propustiti...

Kako to neko odluči da proglasi da je sve gotovo? Kada taj neko to shvati ?

Ko je htio da gleda i da ne laže odavno je vidio o čemu se ovdje kod nas, mislim Srbija i Crna Gora, radi a najviše štete su napravili upravo oavkvi koji su se stalno nešto nadali.

I uporno bili na strani režima. Ja ne vjerujem u opozicionare koji primaju platu od sistema, ni kao profesori ni kao poslanici. Ko vjeruje sretno mu bilo.

Jedino što je sada gotovo... Gotovi su ovi koji mogu zaj... narod da postoji neka nada dok se vuku svi mogući pogrešni potezi.

Ja sam to dvadesetak godina gledao u Crnoj Gori a evo zadnjih deset u Srbiji.

Iskreno, mislim da je jedina mogućnost da se pojavi neki napredak u tome da se svi ovi što su se bilo kada nešto nadali ako ništa drugo sami od sebe ućute. Od toga mia colpa... nema hleba.
Preporuke:
6
5
123 nedelja, 23 jul 2017 21:31
Beograđanin
Za razliku od Vlajkija (sa kojim se inače slažem), ja se nisam nadao u veberobsko čudo. Od starta sam znao da je ovaj naš izgubljen jednom zauvek. I mi s njim.Ustvari, nadu sam izgubio oktobra 2000, gledajući kako se masa raduje dok je gorela skupština. To su mogli samo bezumnici. Ali oni su i prevladali.
Preporuke:
40
3
124 nedelja, 23 jul 2017 21:37
Observantes
G. Vlajki unapred zna sudbinu srpskog naroda? To niko ne može da zna jer "racionalno iz datih elemenata" sve anticipacije čine neozbiljnim. Kad bi sve bilo tako lako izračunljivo ( i predvidivo) i Adolf Hitler bi možda dobio II svetski rat ali nije. Planetarna dvodecenijska antisrpska propaganda + decenijska ratna agresija na srpski narod su učinili da srpski narod padne nisko a ne loši srpski političari od kojih malo šta zavisi na strateškom planu (pogotovo posle 5. oktobra!). Nas, kao narod, naravno, nije da ništa ne sprečava da napravimo pravedniju, organizovaniju i humaniju državu. Upravo ta stalna spolljna ("meka") agresija čini stvaranje slike o nekompetentnom narodu! Dakle, svega će se civilizacija nagledati ali da baš propadne srpski narod, teško!
Preporuke:
15
13
125 nedelja, 23 jul 2017 22:10
Miki
covek iz loznice , Slobodan Milošević je Srpski heroj .
Preporuke:
30
3
126 nedelja, 23 jul 2017 23:10
Dadada
Čovek iz Loznice, greska je bilo srpsko rastezanje na teritorije koje stanovnistvom i politickim legitimitetom nije moglo kontrolisati.Trebalo se ograniciti na teritorije gde je srpki narod bio relativa ili apsolutna vecina i poraditi mnogo pametnije na srbizaciji muslimana sa kojima se najvise i izmesano, a ne odbacivati ih optuzbama "prodali veru za veceru", ,optuzivati ih sto se ne vracaju pravoslavlju, optuzivati ih njegosevim optuzbama, stalno turci, turci.Trebalo ih je lepim nacinom privici u srpsku naciju, sa slobodom vere, ne optuzivati iz zbog islama i sada je Srbijja mogla biti na liniji Karlovac, Karlobac, Virovitica, BiH, Srbija, Crna Gora, Makedonija.Ovako na zapadu prekp Drine klimavo ko na na babinu zubu, tri ljute nbeprijateljske politike (hrvatska, bosnjacka,albanska) a sada sve vise i crnogorska, a moglo je i drugacije danse nastavilo kako je mudro radio Ilija Garasanin.Najvise srpskim nacionalnim interesima je nanela svadja sa muslimanima ,(rsk,bih,crna gora,kosovo).
Preporuke:
4
5
127 nedelja, 23 jul 2017 23:17
Dadada
RSK je nestala zbog rata u bih sa muslimanima, crna gora je izglasala nezavisnost jer su muslimani kao jezicak na vagi glasali za crnogorsku nezavisnost, kosovo i metohoja opet muslimani albanske nacionalnosti, republikja srpska, opet problem sa nezavisnosti i ujedinjenjem nedaju muslimani, a samo da se znalo privuci muslimane u srpsku naciju, ali nije se znalo i posledice su tu.
Preporuke:
3
7
128 nedelja, 23 jul 2017 23:28
Aleksa
"G. Vlajki unapred zna sudbinu srpskog naroda?"

O čemu piše Vlajki?
Da li o tome šta će da bude u budućnosti?
Ili o sebi, nadanjima i strahovima i razočaranjima?

To šta čini nije proricanje. Ako bi i bilo zar ne tako davno nije "prorekao" kako će "šahista aca" da pokaže svoje pravo "srpsko lice"?
Što se prognoze tiče,jeste to jedna od mogućnosti,ali nikako jedina i čak u srednjoročnoj perspektivi malo verovatna.
Vlajki piše o svojem sada.
Piše i jer ga je izgleda previše povuklo da piše, čak i onda kad za to (za nade) nije bilo nekih vidljivih realnih osnova.
Verovatno je to žaljenje, znači raspoloženje i uzrok za ovakvo obraćanje, kao i određeni umor. (Primećujete li kako se zamor, oseka, Vlajkijeva nada u skore promene, očituje odnedavno i u komentarima na NSPM?) Ali ne treba to čitati kao punu samokritiku, baš zbog spomenutih nijansi samoisticanja.
I nešto mi govori, da neće da ostvari svoju "pretnju" i prestane da piše o Srbiji (nastranu to da je i Srpska Srbija...). Lija je to.
Preporuke:
5
3
129 nedelja, 23 jul 2017 23:49
šklj
Laže onaj koji kaže da nikad nije pogrešio a uzdavši se u čoveka dokazuje koliko je to - prokleto...
Preporuke:
4
0
130 ponedeljak, 24 jul 2017 00:54
el srbinjo
Spiridon@

nije uopšte bitno kako su oni nazivali zločinačku agresiju, nego kako je mi nazivamo. akcija bombardovanja sigurno nije odgovarajući naziv. time se zločin umanjuje i ponižavaju se žrtve.
Preporuke:
12
2
131 ponedeljak, 24 jul 2017 01:20
»Boško« ░
Miki
covek iz loznice , Slobodan Milošević je Srpski heroj

Dana 6. oktobra, 2000. Slobodan Milošević se putem nacionalne televizije obratio naciji, priznao pobedu opozicije, i pokušaj krađe izbora.


"heroj" ne ubija svog dugogodišnjeg prijatelja i mentora Stambolića, koji ga je od studentskih dana postavljao na sve svoje funkcije u privredi, partiji i državne funkcije. Tvoj "heroj" je bio običan poltron Stambolića i sramota za svakog čoveka a kamoli za Srbina.
Preporuke:
6
22
132 ponedeljak, 24 jul 2017 06:13
Spiridon
@ Jugoslavija

Problem vas patriJota je generalno uvek taj što vam u principu, što smo se barem u vašem slučaju više puta uverili, slabo ide i maternji jezik a od stranih govorite strogo crnogorski, bošnjački i hrvatski, te ste onda uvek oslanjate na ovdašnje prevode originala, kao kod vas i Trampa na primer. Dakle to nešto se nije zvalo Milosrdni anđeo već Udružena snaga tj Plemeniti nakovanj i to je gola lako proverljiva činjenica koje se ja jako dobro sećam još iz vremena bombardovanja, pošto nisam kao vi čekao Spomenku Jović, Komrakova ili Čukića da mi nariču i kunu u dnevniku, već sam se informisao sa svih mogućih strana, čisto da me niko ne bi lagao.
Inače hvala na pitanju proguglao sam po vašem zahtevu i našao ovaj tekst na stranici Radio televizije Srbije od pre nekoliko godina. Piše vam sve što sam vam i ja rekao vrlo detaljno, pa se i sami uverite ko je od nas naseo na propagandu...

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/9/politika/52258/poreklo-imena-milosrdni-andjeo.html
Preporuke:
5
13
133 ponedeljak, 24 jul 2017 06:27
Spiridon
@ @Spiridon

Jeste vala baš, ja pišem a verne mi kere laju li laju iza plota uvek te jednu istu priču o Washington Postu i Hajdegeru. Jedino što dokazuješ tim oponašanjem Washington post ponavljajućeg papagaja je da lečiš svoje komplekse nalazeći smisao u tome da ideš okolo, čitaš moje komentare i ponavljaš jedne te iste dve tri musave i nepismene rečenice pod nadimkom @ Spiridon. Mislim to što je tebi nemoguće da neko zna nemački dovoljno da bi čitao nešto na njemu mi je skoro pa zasmejavajuće neverovatno. Evo hvala na pitanju upravo mi je inače došao i Suhrawardi-jev Hikmat Al-Ishraq na engleskom, pošto mi je arapski još u povoju, mislim ako ti treba materijala za neki budući komentar. Mada kada nešto bolje razmislim ti i nemaš pojma ko je Suhrawardi, tako da ništa...
Preporuke:
6
11
134 ponedeljak, 24 jul 2017 06:37
Spiridon
@ Boba

Ništa lepše uvek kažem ja nego kada ti počne dan sa internet busanjem u grudi malog patriJote. Kako je samo lepo slušati zvon ti ogromnih tastaturnih reči, tih patetičnih zaklinjanja, tih proročkih vizija koje nemaju nikakve veze a još manje uporišta u bilo kakvoj realnosti. No šta je realnost nego samo privid koji će čvrsta vera patriJotskih snova i velikih reči da iskuje u neko bolje sutra. Nego oko toga za decu izdajnika koja postadoše rodoljubi i vice versa vi to gosn patriJoto sigurno o vama i meni...
Preporuke:
6
11
135 ponedeljak, 24 jul 2017 06:46
Rumija
Vlajki, jačajte SRBSKU jer kada ovaj podivljali Vuk završi sa Kosovom vi ste na redu.Nadam se da Mile nije slijep kod očiju i da dobro vidi što ovaj radi!Bar vi ne morate da lažete Ruse, dovedite ih neka budu tu jer vaš egzodus će biti strašan!!!
Preporuke:
18
0
136 ponedeljak, 24 jul 2017 13:19
covek iz loznice
,,Miki,,S.Milosevic,ma kako Ja imao simpatija za Njega,narocito posle procitane knjige Slobodana Antonica,,JOS NIJE GOTOVO,,nije...HEROJ...nazalost,to je On,mogao postici,ali Njegovo vaspitanje(komunisticki sukob u Njegovom bicu,proizveden vaspitanjem od Oca-teologa i konfliktne majke-komunistkinje,kao uostalom i Njegove supruge,koji su indroktrinirani revolucionarnim komunizmom..A LA POZAREVAC-Davorjanka Paunovic,Mirjanina majka.....Draza Markovic Njegov brat i citava ta bulumenta Pozarevacka,koja je uostalom i dovela Broza,medj Srbe,pa su isti,prosli kako su prosli!)Mu,S.Milosevicu nije dalo,,JASNU ODREDNICU NACIONALNOG...tj.mesto Srbije u tadasnjim prevrtljivim godinama zadnje decenije 20.Veka!!!Glumio je nacionalno,radi tehnokratskog Njegovog opstanka na vlasti,a verovatno,bojeci se besa sopstvene supruge..jer..ne zaboravi...da nije Mire Markovic,nikad ne bi On,dosao visoko u tu Njihovu komu.hijerhiju!Njen ujak Draza Markovic,uzima vlast Srbije,nakon 1974!
Preporuke:
6
14
137 ponedeljak, 24 jul 2017 13:22
covek iz loznice
tako da..,,MIKI,,covek,(S.Milosevic)koji 1987,uzima vlast nad Srbijom...koja tada i industrijski,sa BDP-om,i sa brojem stanovnika,i sa svim parametrima,pa narocito vojnim je mogao tad,mnogo vise da uradi,nego SVI POSLE NJEGA,da ne ulazim u NJIHOVE KVALITETE!A nije uradio..dapace NISTA!
Preporuke:
7
14
138 ponedeljak, 24 jul 2017 14:06
Jugoslavija
Spiridone vi izgleda sve znate i svega se sjecate. To je zaista za divljenje. Odusevljen sam.
Preporuke:
10
1
139 ponedeljak, 24 jul 2017 14:36
@Spiridon
Istina je da nemam pojma ko je Suhravardi, ali to sto ga citas ne znaci da i ti imas pojma, jer citas i Hajdegera i to na nemackom, pa nemas pojma.
Preporuke:
9
1
140 ponedeljak, 24 jul 2017 16:05
Zvonimir Bgd
@ Spiridon

Vi mozete da budete koliko god hocete u pravu u vezi sa nazivom koji je agresor dao svojoj varvarskoj intervenciji nad nama. Mozete i da imate svoj licni model svestrane informisanosti, a ne samo sa srpskih medija gde "nariču i kunu u dnevniku", kako vi to dozivljavate.
Vi jos sigurno mnogo toga mozete.

Ali, vi ovde nemate poentu u vezi sa onim sto pokusavate da dokazete. Rat uvek sa sobom nosi propagandu zaracenih strana. Gubite iz vida da je NATO propaganda bila AGRESORSKA, a srpska bila odbrambena.
U kakvoj je srazmeri 'prestup' drugacijeg imenovanja agresorskih sifri u odnosu na "mit da je rat bio zbog humanitarne katastrofe i navodnog genocida na Kosovu"(B.Dimitrijevic)???
Na tom linku jedan komentator s pravom pise:
"Svejedno da li je Milosrdni andjeo ili Plemeniti nakovanj. Nije tu bilo niceg ni milosrdnog a plemenitog jos i manje..."

Ma, nema veze! Vazno je znati ko je Suhrawardi- Hikmat Al-Ishraq...
Preporuke:
13
0
141 utorak, 25 jul 2017 00:54
aleksandar
Zvonimire, sjajan komentar na Špiricino trivijalno pametovanje.
Ukazali ste na suštinu, sažeto i jezgrovito.
Preporuke:
13
0
142 utorak, 25 jul 2017 12:51
Jorg
Ne stvaraju cuda veru, vec vera stvara cuda.
Preporuke:
7
3
143 utorak, 25 jul 2017 13:15
Ivan Grozni
Suština problema je u tome što većina Srba ne vidi kakva im je sudbina namenjena. Ukratko, to je ostvarenje onih pet ciljeva koje Vučić mora da ispuni - priznavanje KiM, uvođenje sankcija Rusiji, približavanje NATO, gušenje RS i predaja preostalih strateških resursa strancima. Još veći problem je što većina misli da će nakon ispunjenja ovih ciljeva biti bolje. E pa neće. Postaćemo narod bez zemlje, jeftina najamna radna snaga i dobar materijal za pravljenje drugih nacija. Jedno je bar izvesno, Srbi će dati ogroman doprinos razvoju društvenih nauka u budućnosti? Kako? Pa tako što će se naša propast i kolektivno samoubistvo izučavati od strane pametnih ljudi u nekim drugim zemljama koje će zahvaljujući tome izbeći našu tužnu sudbinu. Mi smo narod koji nestaje, ne samo biološki, već pre svega duhovno. Ovo što imamo sada, samo su bedni ostaci nekada velikog naroda.
Preporuke:
12
0
144 utorak, 25 jul 2017 14:26
ANALITIČAR
Mene mišljenje Vlajkija uopšte ne zanima o Vučiću. Isto bi o Vučiću mislio i da ga Vlajki podržava kao i da ga napada. Vučić je kvisling koji je Kosmet prodao zajedno0 sa Dačićem briselskim sporazumima. Vučić je srpsku armiju poslao u jedinicama fašističkog NATOa na granice Rusije. Vučića svaki Srbin prezire, ološ lažljiva kriminalna pod čijem vlašću se Srbija zadužila 11 milijardi eura. Koji je sve opozicione novine pogasio , ostali su NSPM, Fond Strateške Kulture, Tabloid, Srbija Danas, Srbin Info, Srbski Facebook Komentar. Sve ostale je pogasio, pohapsio redakcije.Neke likvidirao čak.Umro je čuvar oko Savamale.Nedavno je umro čovek koji je Vučiću pretio preko fejsbuka.Izdajnik,tiranin, kriminalac.
Vlajki šuti o tome da nije uopšte tačno da šiptari imaju demografski bum. Albanija i šiptari iz godine u godinu imaju sve manje rođenih na Kosmetu i u Albaniji. Da ne bi ispalo da pričam protiv činjenica napisaću u sledećem postu uporednu analizu Srbije kontra Albanije+Kosova tj šiptara
Preporuke:
9
1
145 sreda, 26 jul 2017 11:23
...
Nema mesta malodušnosti! Ne sme se tako! Mora se s duhom, snagom, ispravnošću, braniti otačestvo i žrtve Knjaza Lazara! Mora se držati duhovna vertikala! Vučić i ini dođu i odu, kako god, ali na kraju odu! Srbija je večna dok su joj njena deca verna!
Preporuke:
6
1
146 sreda, 26 jul 2017 12:18
Prečanin
Jorg
Ne stvaraju cuda veru, vec vera stvara cuda.

Koliko treba da neko kaže jedinu pravu stvar.
Preporuke:
4
3
147 petak, 28 jul 2017 12:13
Kurjak
Vlajko se šali - bravo Vlajki.
Probudio nas je stresom istine. Ima nade, uvek ima nade. Da narod izađe na ulice ćuteći, kao kada se odvajala SLO, ovi bi pobegli glavom bez obtira u svoj krvnički NATO i Evropsku propast. Oni bi ih kao najroženije primili.
Vlajki, gospodine Vlajki, krećemo dalje. Ovo je usputna stanica.
Kao i ceo život.
Da je tako - jeste, ali nije.
Ne smemo se samoubiti.
Bolje da ubijemo pticu rugalicu.
Preporuke:
1
0
148 subota, 29 jul 2017 20:43
Jovan
Gospodin Vlajki je nesporno vrhunski intelektualac i politikolog, i osvedočeni rodoljub. Čudi me samo otkuda toliko loša procena u pogledu namera i mogućnosti doskorašnjeg premijera a odnedavnog predsednika, i otkuda poverenje u bilo kakvu Vučićevu pozitivnu inicijativu po pitanju opstanka Srbije i srpskog naroda?
Preporuke:
0
0
149 petak, 04 avgust 2017 05:25
Boba
Ah Pope Spiridone, Gradžanine pokorni vama ništa i ne objašnjavam jer nemate kapacitet da iz svoje gradžanske rupe bilo šta shvatite, zato prestanite da se busate u junačke evroplećke i pomirišite smrad koji se širi Srbijom svaki dan upravo zahvaljujući ne Vučiću nego kratkovidim gradžanskim slepcima čija je tupadžijska želja za potrošačkim komforom bila tolika da su zaboravili da oni koji zaborave istoriju moraju da je ponavljaju - kao kmetovi i robovi.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner