субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Блокирани сви рачуни Адрија медија групе; Курир: Диктатор Вучић хоће да нас угаси; Вукадиновић: Скандалозна, али очекивана мера ауторитарне власти која не може да издржи критику

Kоментари (69) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 07 јул 2017 17:58
Вучићевци су спремни на све
Не би ме зачудило да неком новом заврзламом сва средства са рачуна АМГ заврше на рачуну Пинка, да се нађе за неку нову Митровићеву јахту.
Препоруке:
107
0
2 петак, 07 јул 2017 18:26
Злочини лудачке владавине
Требало би навести све непосредне и посредне злочине лудачке владавине.
Да ли ће ико из "демократског" света реаговати?
Само народ својом побуном може зауставити а онда срушити антиљудски криминални режим.
Препоруке:
102
0
3 петак, 07 јул 2017 18:36
Petar B.
S obzirom na uticaj ovog slucaja na mogucnost slobodnog informisanja, poreska uprava bi morala da javno objavi sva potrazivanja AMG-a, kao i pozadinu ovog poteza. Mislim da se porez koji je duzan drzavi, vodi na druge firme g. Rodica, i poreska uprava mora imati jasne indicije i dokaze da su to povezane firme, da bi blokirala AMG. Pa cak i onda, postavlja se pitanje, sto drzava nije reagovala onda kada je dug napravljen (pre vise godina), vec je Predsednik Vlade srdacno caskao sa g. Rodicem pre samo nekoliko meseci.

Inace g. Vucic ovim potezima (iza kojih nesumnjivo stoji) nastavlja da unistava sve sigurnosne ventile u drustvu (pa cak i Kurir, kakav da je), pa ce se verovatno iznenaditi kada situacija u zemlji prokljuca. Ovo nisu dugorocno dobri potezi za njega niti za ovu vlast, i to govorim kao neko ko nema ni malo "ljubavi" za tabloide tipa Kurira.
Препоруке:
107
0
4 петак, 07 јул 2017 19:11
Ђука
Сведоци смо лаганог преласка из система страховладе у систем диктатуре.
Препоруке:
75
0
5 петак, 07 јул 2017 19:21
Srki
nek samo konfiskuju celu Adria mediju ako ogradjani to dozvole.Kad se vlast promeni, a promenit ce se kad tad,a gotovo sigurno oi veoma skoro,Adria medija mora da bude u potpunoosti vracena vlasniku,a svi u lancu koji su proveli ovo mafijasko onaredjenje mora da budu kaznjeni sa visokim kaznama zatvora,ako sud koji vise nece kontrolisat Vucic, utvrdi da nije bilo osnove.
Препоруке:
53
1
6 петак, 07 јул 2017 19:22
ЗР
Ништа чудно, све је то већ виђено. Има Вучић искуства у гашењу медија када је био министар информисања.

Ко није доживео или видео период 1999-2000. године, нека се припреми, ко је заборавио, нека се подсети.

Надам се само да су срећни и да живе боље они који су нон стоп раније трубили "како је под Милошевићем било боље него под злим досманлијама".
Препоруке:
53
105
7 петак, 07 јул 2017 19:24
Krle
Vucic je u panici.Rodic gaa je lepo oraaskrinkao javno.Novca ponestaje,svakim danom ce biti sve vise nezadovoljnuh u samom SNS
Препоруке:
74
1
8 петак, 07 јул 2017 19:28
pitanje svih pitanja
Vucic je u svojim ranim dvadestim postao ministar u rezimu Milosevica bez dana radnog staza. Naravno po americko-bankarskoj preporuci.Nema drugog nacina da je postao ministar u toj zivotnoj dobi.
Препоруке:
58
2
9 петак, 07 јул 2017 19:29
ја
Што се мене тиче ако би Вучић уништио Курир то би ми био први паметан потез од како ј на власт (нажалост то би урадио из погрешних разлога).
Што се тиче Курира мислим да је штета који су нанели нашем народу у последњих 15 година немерљива, а ако Срби немају ништа боље од Александра родића да понуде као алтернативу Вучићу онда Вучића и заслужујемо.
Препоруке:
46
41
10 петак, 07 јул 2017 19:34
Влада Канада
Курир бољу судбину није ни заслужио. Верно је служио АВ-а, ширио лажи, вређао све што је нормално. Типичан изданак Орвеловог света, који тако огавно смрди свуда око нас.
Препоруке:
55
31
11 петак, 07 јул 2017 19:36
Petar B.
S obzirom na uticaj ovog slucaja na mogucnost slobodnog informisanja, poreska uprava bi morala da javno objavi sva potrazivanja AMG-a, kao i pozadinu ovog poteza. Mislim da se porez koji je duzan drzavi, vodi na druge firme g. Rodica, i poreska uprava mora imati jasne indicije i dokaze da su to povezane firme, da bi blokirala AMG. Pa cak i onda, postavlja se pitanje, sto drzava nije reagovala onda kada je dug napravljen (pre vise godina), vec je Predsednik Vlade srdacno caskao sa g. Rodicem pre samo nekoliko meseci.

Inace g. Vucic ovim potezima (iza kojih nesumnjivo stoji) nastavlja da unistava sve sigurnosne ventile u drustvu (pa cak i Kurir, kakav da je), pa ce se verovatno iznenaditi kada situacija u zemlji prokljuca. Ovo nisu dugorocno dobri potezi za njega niti za ovu vlast, i to govorim kao neko ko nema ni malo "ljubavi" za tabloide tipa Kurira.
Препоруке:
35
0
12 петак, 07 јул 2017 19:48
Bgd
Vucic-Kurir-Mitrovic-SNS i ostala koalicija na vlasti su jedno te isto. Treba ih kompletno bojkotovati. Ne citati njihove tekstove i ne gledati ih jer truju dusu.
Препоруке:
36
23
13 петак, 07 јул 2017 20:10
Srki
dokaz da je vlast pocela da puca.Nema se novca,jer da se ima,Rodica bi kupili da cuti.Svake druge nedelje prodaju use drzavne obveznice u usve vecim iznosima. Panika
Препоруке:
63
0
14 петак, 07 јул 2017 21:47
......
ЗР, prestani više da pišeš laži .
Препоруке:
61
16
15 петак, 07 јул 2017 22:32
Бојан, Приштина
Увек је било довољно само да изврашаваш њихове налоге - и западњаци ће те прогласити за доброг момка.

Издајеш Косово, привреду, војску, цркву све се урушава из темеља, крадеш тј дрско отимаш, све распродајеш а задужујеш земљу - радничка права и зараде си свео на такав ниво, да стока има бољи третман у земљама налогодавца него радници овде.

Нема боље слике од ове да су Вулин и Вучић најевропскије фаце која ту другосрбијанску идеју која је у старту мртворођена, коначно закопава на отпад историје.
Препоруке:
60
2
16 петак, 07 јул 2017 22:33
brzi
Ha,ha. Vučić pao na limanicu sa zapada. Adria media gruop ima istog stvarnog vlastnika kao Blic; Axel Springer AG, dok je Rodić samo lokalni partner koji operativno vodi poslove. Na ovaj način Axel Springer AG posluje u svim državama kde god se pojavljuje, a pojavljuje se od Rusije pa do Islanda, ili direktno ili preko svojih kčerinskih mediskih preduzeča ili preko licenci ali pojavljuje i obično onaj ko se zamera toj mediskoj kuči ne prolazi najbolje na kraju.
Препоруке:
41
3
17 петак, 07 јул 2017 23:08
Naivno
Šta je sa pravom na reč? Ako neko nešto laže ima tužba za klevetu.
Препоруке:
23
0
18 петак, 07 јул 2017 23:09
gagi
Uopste mi vas nije zao gospodo iz Kurira. Bili ste najveci propagandisti Vucicevi , pisali ste mu hvalospeve , a njegove oponente bacali u blato , nista niste bolji od informera .

Takodje i dan-danas izbacujete svakondevno naslove koji bi postideli vecinu ljudi u Srbiji, samo da se podsetimo slucaj Jelene Marjanovic , niste dali porodici mira (ni ostali nisu bili bolji) STOKO !!!

Ja se ionako informisem sa interneta, tako da pisite sta hocete , kada se preko 50 posto ljudi u srbiji bude pocelo koristiti internet (sadasnja cifra je izmedju 20 - 30 posto ) odzonice i vama i televiziji
ako vam vec nije odzvonilo .
Препоруке:
27
22
19 петак, 07 јул 2017 23:13
miro
Ovo što radi AV pokazuje da gubi kompas. Svaki političar ima neki medij koji ne podnosi kao trump CNN,Kohl dok je bio kancelar nije dao intervju spiegelu a nikome ne pada na pamet koristiti institucije države za likvidaciju slobode tiska.Rodićevi kolege iz Informera i Pinka javno likuju i cijelo vrijeme su pozivali na linč što govori o jednoj bolesnoj atmosferi društva.Ovo neće proći bez posljedica po ugled režima,ali AV očito nije briga za ugled Srbije ako je i najmanje ugrožena njegova vlast
Препоруке:
42
0
20 петак, 07 јул 2017 23:36
александар
Ене де.
Још ћемо и Родића да величамо као врхунац "слободног новинарства".
А да видимо прво да ли заиста дугује порез?
Ако не дугује онда да сложно нападнемо Господара, ако ли пак дугује, онда и треба да буде блокиран.
Бтв, не верујем да ће дуго бити блокиран. Има извесне везе са једном амбасадом, која је колико пре неки дан славила свој одвратни празник.
Препоруке:
17
31
21 субота, 08 јул 2017 00:04
Спиридон
@ александар

Ене де а то за везу Курира и те амбасаде си сазнао ако се не варам пре коју годину од Жељка новинара у цивилу Цвијановића, када је оно исти овај Курир Родић имао своју прву свађу са Вучићем. Наравно као и сваком полазнику те чувене НС школе продавања Русије и геострактичке магле ти није пало на памет да ли је можда тај неко ко ти продаје ту глупу лаж о Куриру и амбасади плаћен да би те лагао и да би ти продавао тај отужни квазинационализам и квазирусофилију. Схватио бих пет дана, схватио бих и пет месеци али да људи буду толико глупи да после пет година и даље не виде ту јефтину пропаганду Бебе Поповића и сталну продају једних те истих лажи, које онда само разни а ла Цвијановић телали преносе доконој и затупљеној маси...
Препоруке:
46
2
22 субота, 08 јул 2017 00:11
Мићко
Ма нормално, бре, чим се појавила таква једна пукотина, одмах је почела да цури и истиче Вучићева моћ. Таблоид је медијски топ. Не дај се, Родићу!
Препоруке:
41
2
23 субота, 08 јул 2017 00:19
Мићко
Још једна ствар. За ове што вичу да им није жао Курира. А је ли вам жао себе? Ама о вама, о нама, се ради, није битан Курир као Курир. Хоћете ли се већ једном освестити? Или свако од вас има по један деневник у џепу, па је питање дана кад ће почети штампање.
Препоруке:
57
2
24 субота, 08 јул 2017 01:03
Dejan
Da se potresam zbog sudbine Kurira i zaposlenih, ne pada mi na pamet, isto su radili sto i Informer godinama, pa je doslo do incidenta unutar establismenta, verovatno oko podele plena.
Препоруке:
8
29
25 субота, 08 јул 2017 01:45
iko
ne slazem se sa odnosom prema neistinitim navodima; ako neko ko nije strucnjak ili zaduzen za neku oblast prica lazno, jasno je da se radi o pitanju izvora ili licno misljenje, koje moze biti i pogresno; to nije verbalni delikt niti kleveta; medjutim, mnogo je tezi slucaj onih koji su na vlasti ili izvori informacija, oni zainteresovanima moraju da polazu racune; tu nimalo ne pomaze institucija imuniteta; zapravo, kao sto imaju imunitet poslanici i drugi povezani sa drzavnim organima, to bi isto trebalo da vazi i za novinare; ista im je odgovornost, s tim a se u slucaju odgovarajucih problematicnih situacija, mora skidati imunitet; umesto toga, politicari su abolirani unapred, a novinari se i ubijaju i/ili unistavaju; malo je reci da se radi o diktaturi, srbija je zemlja nemrtvih-nezivih, zombilend;
Препоруке:
11
0
26 субота, 08 јул 2017 02:15
александар
Ма не, Шпирице.
Имам информације из прве руке. Случајно се моја професија преплиће са радом доброг дела медија и њихових власничких и управљачких структура. Не би веровао колико се у том свету све зна и колико је ово мала бара.
Распитај се и ти мало.
Да си мало мање надобудан, не би ти требао Жељко Цвијановић да повежеш два и два. Рецимо, за почетак, да чак и ти тако бриљантно бистар, невероватно интелигентан и крајње надпросечно и фабулозно паметан, повежеш зашто поједини медији, рецимо "Курир", једном америчком Скоту тепају и називају га "Скат".
Препоруке:
9
31
27 субота, 08 јул 2017 08:36
gandra
ocigledno je da napadi kurira na vucica idu iz americke ambasade - ne verujem da ce vucic imati petlju da kurir u potpunosti unisti - ali - videcemo - amerikancima je vucic ocigledno dozlogrdio - ali da li ce vucic imati petlju da se jace okrene rusiji - mislim da nece - i dalje ce da prica i eu i rusija - ipak tenzija moze da se opipa u vazduhu - kad dodamo tome scene radnika u fijatu koji kruze u grupama po fabrickom dvoristu - kao da su u logoru - bice lomova - nece se amerikanci smiriti dok ne dovedu u srbiji zaeva na vlast - za njih je vucic grujevski i mora da ode - opet cemo mi nacionalisti da posisamo vesla - vucic moze da se spasi samo snaznim okretanjem rusiji - ali on nije covek tog formata - unistice ga njegov kukavicluk - a mogao bi od sitnog politikanta u sekundi da postane drzavnik
Препоруке:
24
4
28 субота, 08 јул 2017 08:39
Зоран требињац
Све је једноставно: Вучић ради за њемце исто као и Минђић. Сви надтали сукоби сада су са бтитанцима. Хоће да преузму Србију од њемаца.. Тек сада обрачун слиједи..
Препоруке:
7
5
29 субота, 08 јул 2017 08:46
Спиридон
@ brzi

Колико је мени познато Адриа Медиа Груп и Рингиер никакве везе немају једни са другима, осим што је Курир пре две године прешао да се штампа из Политикине штампарије која се налази у Крњачи у АПМ принт који је у власништву Рингиера и налази се на Новом Београду. Реално речено АПМ принт има најбољу штампарију у Србији са свеже купљеном најсавременијом штампарском машином марке Вифаг из Швајцарске вредном пет милиона еура, тако да је и тај потпуно небитан потез могао бити условљен сасвим десетим и чисто техничким разлозима или неком заосталом проблематиком са штампаријом Политике. Рингиер је у Србији држао Блиц, Ало и 24 часа а онда је продао Ало пре месец дана, док Адриа држи Курир и Њузвик. Да је Рингиер власник Курира, сигурно не би имали било каква дуговања, нити проблеме са порезом али такође не би нападали овако Вучића као што то уосталом никад нису ни чинили Блиц или 24 часа о провучићевском листу Ало да већ и не говоримо...
Препоруке:
28
2
30 субота, 08 јул 2017 08:49
Mafija
Osnovni preduslov demokratiji je aternativa.Opozicija ima pravo na svoje medije. Ako je opozicija pametna, udružiće se da zaštiti kompaniju. Ne može se jedan kazniti a drugom oprostiti ista stvar.Tako radi nedemokratska vlast i sudovi. To nije pravni poredak!!! To je progon po nekoj liniji! Sutra si ti na redu! Jer to je princip i moral. Tako funkcioniše ceo zapad. Da raširim temu, mi smo Slobu izručili direktno agresoru. I onda je Koštunica našao pravni osnov da to legalizuje??! Kadija te tuži,kadija ti sudi?! Zamislite se malo zašto ženski princip u politici,lezbejke,feministkinje,pederi...? To je odsustvo logike i morala.Tako samo pederi i žene lakog morala pričaju o pojavama, i tako se pravdaju. Svako ko je pokušao raspravu sa takvim osobama zna o čemu govorim, dvostruki standardi, lažne optužbe, promena tvrdnje...Zapad je ubio Marka Kraljevića i sve samuraje... To nije život. To je ljigava lezbokratorska mafija. Ja ću sutra zbog ovog stava biti paranoik i sledi ludara..
Препоруке:
29
1
31 субота, 08 јул 2017 09:14
nenad
pravi potez vlade i naseg Vucica. Kako da se drugacije Vucic odbrani od medijske blokade tajkuna. Jednostavno, propaganda protiv Vucica je tako jaka, svi mediji su protiv njega. Zato Kurir mora da se ugasi. Zbog naroda, zbog nase dece, zbog nase Srbije. Da i nasa dec amogu da budu kelenri u Minhenu!

Hvala Vucicu.
Препоруке:
25
6
32 субота, 08 јул 2017 09:24
rex
Kako to da Vucic tolerise "Tabloid" koji pise daleko gore stvari od "Kurira"?
Препоруке:
9
0
33 субота, 08 јул 2017 09:56
Драгославић
Кад се заврши са куриром онда крећемо по кућама!
Препоруке:
31
0
34 субота, 08 јул 2017 10:36
rele
Zašto Vučić tolerira Tabloid a ne kurir ima više odgovora.Tabloid nema tako veliku tiražu ko Kurir,nema zbog veličine ni tako jaku međunarodnu zaleđinu koja može Vučića ugroziti,AMG ima nekoliko izdanja,Kurir izlazi svaki dan-Tabloid ne.Tabloid nema međunarodnu podršku jer opravdano napada i zapad i Rusiju i režim.U Tabloidu rade ljudi koji su bili Vučićevi najbliži suradnici i ne može baš protiv njih ići jer znaju mnogo o njemu.Tabloid dobiva informacije iz samog vrha vlasti od tzv. Patriota.Na kraju Vučić misli najprije riješiti za njega vreći problem pa tek onda manji.Demokratska javnost i opozicija moraju pokazati javno da se ne slažu sa ovakvom samovoljom
Препоруке:
16
0
35 субота, 08 јул 2017 10:36
Srki
okrupnit partiju na 700 hiljada ljudi i nije neka velika sposobnost,ali to kosta puno novca.Naravno,na krace staze,to je velika prednost za ostanak na vlasti,ali na duze staze,to je teret za opstanak na vlasti.Dosla su vremena kad je ogromno clanstvo postalo finansijski teret.Ako se tome doda i teret izdrzavanja rezimskih medija poput Pinka,dolazimjo do zakljucka da je vlast morala nekog odbacit sa valova.Normalno,odbaceni se od rezimskih pudlica pretvaraju u najostrije neprijatelje.Ovo je znak da vlast pomalo kuburi sa sredstvima i da ce odbacenih bivat sve vise,a samim tim ce i kriticna masa za rusenje rezima da dobija na velicini.
Препоруке:
19
0
36 субота, 08 јул 2017 10:44
пензионер Цвико
@Спиридон,
А да ли би власник "Блица" има нешто против укидања "Курира"? За колико би се повећао тираж "Блица"? У Југи, "Новости" су штампане у преко 450.000 примерака. Ови данас ус сића. Тога више нема али сви би да остваре што већи тираж. Друго је други задаци власника "Блица" који се наравно не могу занемарити а иду у "пакету"...
Препоруке:
13
0
37 субота, 08 јул 2017 10:48
Coki
Ratni huskac iz 90 tih je ponovo aktviran daljinskim. Ako ne radi sta mu se kaze leti u hag na sluzbeni put, sirenje nacististicke ideoloigije, sto za jednog. Obozava da zaludjuje tudju nevinu decu i salje ih na bajonete. Mnoge je majke zavio u crno. Bitanga bolesna.
Препоруке:
24
0
38 субота, 08 јул 2017 11:58
За "цокија"
Ко је болесна битанга?
Ниси јасан, можда због страха. Буди храбар и реци, на кога си мислио?
Препоруке:
0
5
39 субота, 08 јул 2017 12:14
животни професор синиша
Родић није једини који је изложен прогону, личном и незаконитом.

Колико сам обавештен надележни органи против њега нису имали никакве примедбе. Његово страдање је почело са личним нападима и одбранама.

Али, Родић је богат човек, има пријатеље, а има и могућност и има где да одговори на нападе. Барем делимично.

Међутим, шта са онима који немају паре ни таксу за судску жалбу да плате. Шта са онима који немају ни Интернет да ту огласе своје тешкоће, шта са онима који нису у могућности да се бране. Шта са онима који су под званичном депривацијом, којима је забрањено да раде и учествују у друштвеном животу, а за то не постоји никаква основа осим нечије воље "из система", то је формулација коју користе у СНС-у, кажу, он је у систему, или није у систему. Дакле шта за друштвеним прогоном оних који "нису у систему".
А шта са онима који су изложени прогону по списку из иностранства. На пример из БиХ. Кад Бакир каже, "очекујемо да тај и тај буде друштвено декласиран".
Препоруке:
22
0
40 субота, 08 јул 2017 12:21
Циле
Реч "Лудило" је овде преслаба!
Препоруке:
7
1
41 субота, 08 јул 2017 12:37
Djura
Sta reci ovom drzavom vladaju Lopovi Kriminalci Pederi a normalni treba da nestanu ili odu kod svetog petra.
Препоруке:
5
1
42 субота, 08 јул 2017 12:49
Спиридон
@ александар

Аха значи радиш нешто као графичку обраду за Информер или Печат, па су ти онда велики познаваоци гледања у пасуљ и небеске геострактике појаснили да се када се Скот прочита уназад и онда вредности тих слова саберу према хебрејском алфабету, да се добије ни мање ни више већ жиг звери 666...!? Ето а наивни би рекли на први поглед да је све то зато што се сам тај исти амбасадор представио када је дошао у званичној видео поруци, пошто човек зна наш језик, као Кајл Скат што је и писало на почетку исте те поруке. Реално речено не знам какав си са енглеским, пошто ти српски наДпросечно да не кажем натпросечно добро иде, али када се изговара презиме Scott се то о изговара као нека мешавина о и а, слично као што се у немачком ä, ü или ö не изговарају као наша а, у и о. Ваљда он сам боље зна пошто је Американац који успут зна и српски како се зове, него што то знате ти, Вучичевић, Врзић и велики маг и твој гуру Цвијановић. Жао ми је таквих као што си ти али најискреније...
Препоруке:
3
3
43 субота, 08 јул 2017 12:57
Спиридон
@ пензионер Цвико

Не знам заиста, лично мислим да Блиц и Курир немају исту публику, односно да би од гашења Курира највише профитирао на пример Информер, Ало или Српски Телеграф, пошто је то мање више иста врста таблоидне штампе. Оно што знам да АПМ Принт узима лепе паре за то што их штампа, тако да не верујем да би Рингиеру ишло на руку да нема Курира.

П.С. Иначе чисто да не буде неспоразума Курир као и целу ту жуту штампу презирем АЛИ као што би својевремено рекао Винстон Черчил на згаришту дечијег обданишта у Ковентрију: И са црним ђаволом ако треба а против Хитлера. Тако да ко не схвата ту елементарну чињеницу и заслужује Вучића да му влада, јер и није за боље...
Препоруке:
15
2
44 субота, 08 јул 2017 13:43
александар
Слабо, слабо Шпирице.
Можеш ти много боље. Као што рекох, веома си бистар. Готово као лепи плави Дунав. Можда за нијансу слабије.
Као не знаш зашто поједини скота не смеју да назову Скотом.
Завера Жељка Цвијановића? Трућања Господарових ботова?
Па јесте, у праву си, ваљда Скот боље зна како се изговара скотово презиме. И ти, заједно са њим. Изванредно познавање енглеског језика и српског изговора енглеских презимена. Поред таквог зналца, Скоту готово да и не треба бољи адвокат од тебе.
Препоруке:
1
6
45 субота, 08 јул 2017 13:52
александар
Узгред, Шпирица, своје енглеско језичко-семантичко знање би могао да продаш и Вукадиновићу на овом сајту.
Колико сам приметио, овде скота такође титулишу као Скот.
Завера Жељка Цвијановића? Могуће.
Препоруке:
0
5
46 субота, 08 јул 2017 14:00
Ђузепе
@александар

Презиме које се пише Scott се чита "Скот" уколико је особа из Британије, а "Скат" уколико је особа из Америке. Међутим, у Србији се јавило погрешно мишљење да они који изговарају са "Скат" то раде из додворавања.
Препоруке:
5
3
47 субота, 08 јул 2017 14:01
brzi
@Spiridon

Izmešao si sve i svašta. Ponajprije privredne (trade) i robne ( brand) marke. Adria media group je Springerovo vlastništvo od osnivanja nadalje i kdegod se pojavljuje i bavi se izadavanjem lokalnih izdanja ili vlastitih Springerovih medija ili medija za koje ima Springer lecenčna prava ( primera radi Playboy na tlu cele Europe ide preko Springera jer je Springer vlastnik licencije za celu Europu od Islanda pa do Urala). A na kakav način u kojoj državi posluje zavisi pre svega od mediskog zakonodavstva pojedinih država( koliak je dozvoljena koncentracija vlastništva medija na pojedinu pravnu ili fizičku osobu).Inače je Adria media group dio Springerove sredozemske divizije koja ima svoje sedište u Španjolskoj.
Препоруке:
3
0
48 субота, 08 јул 2017 14:45
александар
Ђузепе, вероватно и име великог америчког књижевника Фицџералда изговараш као "Скат". Вау, и ти си велики зналац као и Шпирица.
Ђузепе, држи се ти италијанског, више ти лежи.
Рецимо, пробај да нам откријеш како се то код нас изговара рецимо Ћићолина уместо Чичолина.
Препоруке:
3
2
49 субота, 08 јул 2017 14:57
nenad
Premudri Cvijanovic, ans najveci Analiticar, je davno razotkrio Kurir.
Препоруке:
4
0
50 субота, 08 јул 2017 15:30
Slobodna Vojvodina
Spiridone, mani se ovog aleksandra, znam ga ko zlu paru vec godina, verovatno misli da si iz Vojvodine pa te mrzi jer on mrzi narod odatle, Beograd mu je ceo svet. Jos podzava gnusno delovanje SPC.
Препоруке:
4
5
51 субота, 08 јул 2017 16:01
Спиридон
@ александар

Као што већ рекох мени је таквих кота Цвијановић & Печат, последња пошта Информер ликова најискреније жао али заиста. Мислим чиме се мозак просечног вадикала све да забавити и залудети то је заиста чудо једно. Значи открили сте нову није Скат него Скот енормну заверу по којој препознајете кога плаћа ЦИјА а ко је опет онај прави срБски патриЈота. Реално речено као што рекох ти ни српски не знаш како треба, одсек наДпросечно, а сада би овде још и енглески да објашњаваш. Дакле као што ти је Ђузепе лепо објаснио британски енглески изговор иде више иде на о а амерички енглески то о у Скот изговара више на а. Стицајем околности и без тебе, амбасадора или било кога ја сам то Scott у презименима увек изговарао више на а, зато што ми изговор вуче на ту страну али вероватно је и то део грандиозне завере. У суштини ни једно ни друго није грешка, он сам је инсистирао на Скат а све остало везано за то Скот-Скат је само типично пуштање гасова тако типично за мале срБске вадикале...
Препоруке:
2
1
52 субота, 08 јул 2017 16:13
Спиридон
@ brzi

Мислим да си ти мало побркао лончиће, јер сам стицајем околности седео са водећим људима Рингиера како у Србији, тако и у Мађарској и управо на том путу за Мађарску имао занимљиву конверзацију ко, шта, како и куда држи по Србији са свим инсајдерским пикантеријама Мишковићима, Ђиласима и осталим тада актуелним ликовима. Дакле немају везе са Куриром, сва Рингиер издања независно од бренда се увек и свугде штампају у њиховим штампаријама, Курир се све до пре две године штампао у Политици иако је могао да добије бољу, квалитетнију и што је најбитније јефтинију штампу у Рингиеровом АПМ Принту. Такође Вучић на Рингиер не би кренуо нити да му плате веруј ми да сад не објашњавам зашто, ово је нешто друго тако да мешаш бабе и жабе...
Препоруке:
2
1
53 субота, 08 јул 2017 16:39
Спиридон
@ александар

Иначе око тога са изговарањем имена Scott Fitzgerald-а није поента вадикалчићу како га ти изговараш, већ како га Американци изговарају и то је оно што ти одбијаш да схватиш. Овде се Беиџинг на пример изговара као Пекинг, Шанхај као Шангај, Техран као Техеран, Лос Енђелис као Лос Анђелес, Шикаго као Чикаго али такви као ти би почели да исмевају некога када би на пример рекао Шикаго или Техран...
Препоруке:
3
1
54 субота, 08 јул 2017 16:54
Шта о амбасадоровом имену каже Иван Клајн и НИН-у, 1. део
Ипак је О, не А

Oд почетка ове године, амерички амбасадор у Београду је Кајл Скот. То је често презиме, одавно познато, и никоме није падало на памет да га доводи у везу с нашом именицом скот, погрдног значења.

Преводили смо романе великог енглеског писца Волтера Скота (звали смо га, додуше, „Валтер“ под немачким утицајем), говорили смо о Роберту Скоту, истраживачу Јужног пола, аутора „Великог Гетсбија“ звали смо Френсис Скот Фицџералд.

Тек у наше време нашао се неки плашљивац који је помислио: „Јао, немојте да амбасадора називамо скотом, опет ће нас бомбардовати!“

Тако је лансирана идеја да треба рећи „Скат“, јер наводно Американци кратко наглашено „о“ изговарају као „а“. На многим радио станицама кажу „Кајл Скат“, телевизија Н1 редовно употребљава тај облик, таблоиди пишу час Скот час Скат.
Препоруке:
6
0
55 субота, 08 јул 2017 16:56
Шта о амбасадоровом имену каже Иван Клајн, 2. део
Политика“ пише правилно Скот, па је тако учињено и у броју од првог новембра, у чланку двоје њених сарадника на првој страни. У унутрашњости истог броја, међутим, објављен је извештај Фонета под насловом „Скат: нисам хтео да се мешам“, где се у целом тексту исти човек означава као Скат.

Теорија о „америчком изговору“ потпуно је погрешна, jер енглески је једaн језик. Говори се као матерњи у шест или седам држава, у свакој на помало различит начин, али ниједна од тих држава није помислила да своју варијанту прогласи за засебан језик и назове га својим националним именом. (То остављају Балканцима.) Кад се дају правила за транскрипцију (прилагођено писање) енглеских имена, ниједан правопис не поставља питање да ли је реч о Енглезу, Американцу или Аустралијанцу, да ли је дотично географско име из Ирске, Канаде или Новог Зеланда.
Препоруке:
7
0
56 субота, 08 јул 2017 16:58
Шта о амбасадоровом имену каже Иван Клајн, 3. део
Они који амбасадора зову „Скат“ морали би, ако су доследни, да говоре о „Халивуду“, у коме се додељује награда „Аскар“ и у коме су се прославили глумци као „Џан“ Вејн, „Там“ Круз, „Даналд“ Садерленд, Мерилин „Манро“, Џејн „Фанда“, Џоди „Фастер“ и други. На њиховој карти Северне Америке стајала би имена као „Бастон“, „Рачестер“, „Литл Рак“, „Вермант“, „Торанто“. Међу њиховим омиљеним америчким песницима били би „Лангфелоу“, „Раберт Фраст“, а сада и нобеловац „Баб“ Дилан.

Биће да је ипак боље да амбасадорово презиме пишемо Скот, без икакве зле примисли.

http://www.nin.co.rs/pages/article.php?id=105654
Препоруке:
7
0
57 субота, 08 јул 2017 18:03
животном професору синиши
Ништа, а и кога брига.
Зар нас нису у школи учили да је и у животу све слично као у животињском царству, ако не и горе.
Најјачи само опстају.
Препоруке:
1
0
58 субота, 08 јул 2017 18:26
brzi
@Spiridon

Pričaš o dve različite stvari. Axel Springer media je jedna divizija dok je tisak druga divizija unutar istog preduzeča. I na takav način su organizovana sva preduzeča koja se bave tiskanim medijima. I vaša Politika kao največe preduzeče tiskanih medija kod vas ima razdvojene delatnosti izdajaštva i tiska. I to su svugde samostalne delatnosti koje rade unutar istog preduzeča, samo su vlastnici isti dok sve ostalo funkcioniše na osnovici tržišno privrednih uslova. Kada si več zapeo za štamparije, tisak i Ringier Axel Springer AG. Njihov najtiražniji produkt u Nemačkoj, Bild, štampa se odjednom u tri različite štamparije da bi mogao da bude pravovremeno distribuisan diljem cele Nemačke ali je samo jedna štamparija u vlasti tog istog Ringier Axel Springera AG.
Препоруке:
1
0
59 субота, 08 јул 2017 18:39
унутармафијашки обрачун
Зашто није Родић то све одрађивао пре избора?Постојао је неки дил?Неко је неког израдио?Неко неког увек држи за ј..За шта ће премијера?
Препоруке:
1
0
60 субота, 08 јул 2017 19:28
александар
Немој Шпирице да нам се нервираш. Десиће ти се нешто, па ће вадикали бити криви.
Нека си ти нама жив, здрав, узбрдо брз, бистар и интелигентан.
У праву си, најмудрији, о свезнајући, језикословче и правописцу српскаго језика.
Дакле, дефинитивно прихватам твоје свезнање, скот није Скот, већ "Скат". Доле Цвијановић и вадикали.
Препоруке:
1
1
61 субота, 08 јул 2017 19:50
александар
A ти, "oslobodjeni", зар ти нисам више пута рекао да моју постојбину и мој родни Нови Сад у коме ми живе родитељи нећеш "ослобађати". Ја обожавам Срем, Банат и Бачку и наш народ тамо, али не могу да смислим вас "vojvodjane", Титове сирочиће.
Све је то Србија, а "vojvodina", то не постојати. То отпасти само.
Аутономаштво је антикултура и врхунски доказ глупости.
Препоруке:
2
0
62 субота, 08 јул 2017 20:16
Обсервантес
Зашто плакање за "Куриром"? И треба да га нема. И не само њега.
Препоруке:
4
1
63 субота, 08 јул 2017 21:34
Спиридон
@ Шта о амбасадоровом имену каже Иван Клајн

Дакле српска фонетика и англосаксонска фонетика су два различита света и ми просто немамо гласове којима би могли да правилно изговоримо много тога написано на енглеском. Најправилније је оно што раде Хрвати, то јест писати енглеске називе и лична имена на енглеском језику а не играти се већег Енглеза од њих самих па то преводити системом пиши као што говориш, зато што они не пишу као што говоре и не могу се мешати бабе и жабе. У преводу није ни о ни а у том Скот-Скат већ нешто између, односно он је Scott и крај приче, као што ни Los Angeles није нити може бити Лос Анђелес јер се тиме неправилно изговара име града. Ово што професор Клајн ради је на трагу његове чувене није философија него филозофија, пошто то јесте грчка реч али је код нас дошла из немачког!?? Све у свему ово би исто било као када би Грци нас убеђивали да се Београд не зове Београд већ Велигради, пошто њихова фонетика не познаје слово б, нити умеју да га изговоре...
Препоруке:
0
2
64 субота, 08 јул 2017 21:41
Спиридон
@ brzi

Ја теби причам да сам седео пет сати у колима тамо и пет овамо до Будимпеште са људима из врха Рингиера и да смо бистрили управо ту проблематику ко кога држи у медијима, ко кога штампа, ко коме тајно даје паре, ко коме дугује паре и све остало на дату тему, са све поприличном порцијом приче о Куриру. Дакле ти који Србију гледаш на разгледници знаш боље од људи који су у првих пет у српском Рингиеру о томе шта је све тачно у њиховом власништву у Србији. Не знам шта да ти кажем заиста на то...
Препоруке:
0
0
65 субота, 08 јул 2017 21:51
Спиридон
@ александар

Не бој се, једино што може да ми се деси је да ме заболи стомак од превише смеха. Лепи мој шта да ти кажем сем да је Шпирици ово само интернет разбибрига у тренуцима доконости, односно све те локалне српске Родић, Вучић, ЦИјА, МИјА, БИјА, Пинк и Информер занимације ме не дотичу превише и реално речено трудим се да и не пишем превише барем шта када су дешавања у Србији на тапету. Знаш како кажу што далеко од очију, далеко и од срца...
Препоруке:
0
0
66 недеља, 09 јул 2017 10:14
NAPRED
AL KAPONE NECE U CORKU ,OCE OCE KO BELA LALA.
Препоруке:
2
0
67 недеља, 09 јул 2017 13:42
александар
Тако је добри Шпирице.
Теби је ово само разбибрига у паузама састанака на самиту Г 20. Видим, и од Клајна се боље разумеш у језичке ствари. Вау. Свака част, готово се у све разумеш најбоље, као Господар. У све се меша, каже она реклама.
Једино, Шпирице, ниси и даље успео да докучиш да ипак има извесних разлога зашто поједини медији, невладине организације и издајнички настројени појединци најдражег амбасадора називају "Скатом". Ниси укапирао да то није тек тако, због лингвистичких разлога. Што говори да и иначе надпросечно бистри људи, такорећи генији, умеју да се спусте на ниво полуинтелигената.
Препоруке:
0
0
68 недеља, 09 јул 2017 13:52
Slobodna Vojvodina
@aleksandar

Nije meni problem što si se ti odselio u Srbiju i što povremeno dođeš u Novi Sad da obiđeš roditelje. Srem, Banat i Bačka su Vojvodina i toga su svi svesni. Pogledaj samo vremensku prognozu na vašem RTS-u. Uvek kada govore o pojedinim delovima zemlje kažu "južna Srbija", "zapadna Srbija" i sl. jedino nikada ne "severna Srbija" već uvek koriste izraz Vojvodina. Zašto je tako? Pa zato što su i oni svesni da Vojvodina nije "severna Srbija". Severna Srbija su Beograd i Šabac.
Препоруке:
0
2
69 недеља, 09 јул 2017 14:29
александар
Ти, "ослобођени", никада нећеш делити Србију. Пунктум. Нису се наши преци тек тако борили и сањали уједињење Срба.
Моју Атину српску никада нећеш одвојити од Српства.
Ако ли пробаш, ти и теби слични кроатофили, маџарони, Титови анационални будалаши, необразоване незналице и најгори од најгорих, слушаћете олују.
За аутономаштво и мржњу према сопственом народу, једини лек је образовање, да читаш, да учиш шта су ти били преци и за шта су се борили. Да заборавиш оно чему те учила Титова србофобна школа.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер