среда, 01. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Синиша Мали: Градња метроа у Београду почиње 2020, имамо новац

Kоментари (11) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 22 јун 2017 13:25
имамо новца?
а још кад се учипе и пензионери, има и да пресипа...
Препоруке:
13
0
2 четвртак, 22 јун 2017 13:29
nenad
bice to gotovo i pre.
imamo kompetentne ljude na vlasti.

ja svima kazem da je ovo ono za sta su se borile i ginule generacije od 1804. do danas.
Препоруке:
12
6
3 четвртак, 22 јун 2017 13:35
Pančevac
4 milijarde evrića je mala investicija za ostvarenje cilja koji prepametni Srbi neće ukapirati na vreme.
Napraviš metro(izgovor je reševanje saobraćajnih gužvi u Bg) a u stvari ne ulažeš ništa u druge regione u Srbiji te tako poguraš što brže iseljavanje radno sposobnog stanovništva u Beograd.
Sela opuste i zamru,gradovi prestaju da postoje,a prepametni Srbi svi žive u Beogradu.
A mudri Albanci kupuju zemlju ,potplaćuju koga treba ,kontrolišu tržište i po niskim cenama u prestonici prodaju "pogače na ljeba".
Препоруке:
17
1
4 четвртак, 22 јун 2017 13:46
nenad
Da mi je metro povezan sa dolaskom Mubadale? ...Ako se neko uopste seca tog obecanja...
Препоруке:
14
1
5 четвртак, 22 јун 2017 13:51
Коске
Упитан да ли се одустало од приватно -јавног партнерства он је рекао да постоји неколико опција: да цео пројекат буде приватно - јавно партнерство, да се све ради из кредита и можда најближе решење је да Град обезбеди финасије за грађевинске радове, а да јавно-приватно партнерство буде на софтверу и композицијама.


Како време одмиче, напредњаци све више пуне џепове, па ће ови "приватни" партнери да буду све заступљенији у пројектима. То је модел пљачке из Београда на води. Паре украдене у јавним предузећима пребацују се у иностранство, на фирме отворене са рођацима или кумовима, па се онда као "непознати" инвеститори појављују у јавно-приватним партнерствима.

Мораће нови затвори да се праве.
Препоруке:
17
0
6 четвртак, 22 јун 2017 14:22
»Бошко« ░
Има новац покрадено од народа?

Дај паре за ПКБ битанго "#%$#$%# (то псујем) те метро.
Препоруке:
7
0
7 четвртак, 22 јун 2017 14:27
Braca Andersen
Izmisljaju budzetske radove nebili opljackali poreznike radi licne koristi ugradnjom u pgodbi i time velicajuci sebe kao eksperte.
Препоруке:
8
0
8 четвртак, 22 јун 2017 15:00
para zit
ta ideja je passe, pa citav se beograd pretvorio u andergraund jos poodavno, ali ovaj sitni dzeparos nije citao dovoljno knjiga da bi shvatio o cemu govori
Препоруке:
4
0
9 четвртак, 22 јун 2017 16:12
Дел Бој
Остап Бендер:
Градња метроа у Београду почиње 2020, имамо новац
Јел ово увод у репризу хиротонисања Ханибала Лектора на трон Животињске Фарме???
Препоруке:
5
0
10 четвртак, 22 јун 2017 21:04
Непристојан ник
Шта би онда са оним визионарима који потрошише милионе на идеју трамвајем у 21.век? Пуј пике не важи?
Препоруке:
1
0
11 четвртак, 22 јун 2017 21:29
Zvonimir Bgd
Градња метроа у Београду почиње 2020, имамо новац

Nije istina!
Prve stanice podzemne zeleznice u Beogradu, dakle prve i u Srbiji, sagradjene su devedesetih za vreme vlasti Slobodana Milosevica. I to u sred medjunarodnih zlocinackih sankcija i pritisaka na ziv organizam nase drzave.
Neka je vecna slava bivsem predsedniku Milosevicu, poslednjem rodoljubu na vlasti u Srbiji.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер