Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Pervertirani simulakrum, kroato-američka LGBT premijerka i ruski migovi - da li je moguće da nas uistinu toliko potcenjuju?

Komentari (63) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 20 jun 2017 16:42
...
Najveća stručnost Ane Brnabić je ta što je zaštitila njegovog kuma Petrovića u aferi reketiranje.
Ne bi me začudilo da je neki od stanova "stekla" posle te afere i uspešno obavljenog "posla".
Što se tiče potcenjivanja ipak je najveće njegovo potcenjivanje Ane(i pored svih "zasluga" za njega i kuma).
Postaviti je na funkciju predsednice vlade a onda saopštiti da je samo polupremijerka(lepša polovina naravno lepi Ivica) povredilo bi svakog ko ima bar malo karaktera. Ali tražiti karakter kod ljudi u Vučićevom okruženju je uzaludan posao.
Preporuke:
216
1
2 utorak, 20 jun 2017 16:44
Aleksandar Mihailović
Mnogo je nepoznanica, a osnovna je zbog čega neko ko je najuticajniji u državi beži sa najodgovornijeg mesta i iz prvih borbenih redova u logistiku i protokolarnu fotelju? Šta se to na frontu sprema te se istura pešadija koja treba da primi najrazornije vatrene/političkoekonomskopravne udare? Očigledno je da se nešto sprema i da to nešto treba da potpiše neko ko to može i sme da uradi i ko ima zaleđinu i mesto gde posle tog čina da se povuče jer je odradio posao veka, možda i milenijuma. Šta je to? Da li priznanje secesije KiM? Da li priznanje rasprodaje kosmetskih bogatstava? Da li rasprodaja srpskih oranica, banja, JP koja još uvek vrede? Možda uvođenje GMO, ukidanje humanitarnog ruskog centra u Nišu, ili ulazak u NATO? Da li će se uvesti još koji reket nad penzionerima i Vojskom i Policijom i iste svesti na beznačaj? Možda bez veze dramatizujemo, možda su iskrene namere u pitanju i priznanje zamora materijala, uz veru i ubeđenje da se sudbina države daje u sigurne ruke. Šta to znči?
Preporuke:
149
4
3 utorak, 20 jun 2017 16:58
Neo
Vladajuća stranka na svom Predsedništvu odlučila bi da „vrlo jasno, jednoglasno, daje veliko poverenje Vučiću, pošto je on taj koji u ovom momentu može da predloži najboljeg kandidata, u najboljem interesu države i građana Anu Brnabić”.
Ja apsolutno verujem da je Ana Brnabić najbolji Vučićev kandidat za Premjera. Međutim, to samo potvrđuje koliki su naprednjaci i njihovi koalicioni partneri idioti, kada među sobom nemaju nikoga ko je bolji od Ane Brnabić. Izgleda da je kod nje, u odnosu na njene druge "kvalitete", najveći kvalitet to što je lezbejka. Osećam genetsko gađenje prema seksu sa osobom istog pola, a kada bi mi to bio najveći i jedini "kvalitet", učlanio bih se u Srpsku naprednu stranku.
Preporuke:
159
2
4 utorak, 20 jun 2017 17:31
Kaljuga pod kontrolom
Za okupiranu teritoriju predvidjenu za raspad, za kriminalizovani sistem obmane, sile, pljacke i mafijaskih izivljavanja u kome drzava ne postoji, gde se elita, politicari i ustanove prostituisu i gde prestonica i sever uz manjine vuku u raspad, sasvim je normalno da je vodi najdrskiji, najperverzniji i najkriminalniji moralni makro i odgovarajuca medijsko-policijska aparatura.
Preporuke:
131
2
5 utorak, 20 jun 2017 17:42
penzioner Cviko
Sve je razotkriveno, sve znamo, sve je kao na dlanu. Ostaje samo jedno "klep" i muva je gotova. Mnogi su postavili pitanje skidanja dotičnog sa vlasti ali bez rešenja. Evo, dotični se sam nudi i ostvariće to, jer je to vrhunac vlasti. Zlo ne može dugo da traje...
Preporuke:
110
1
6 utorak, 20 jun 2017 18:13
mala primedba
Osoba sa zastavicom duginih boja i ona trojica sa mutnim facama na slici iznad njene su potpuno isti, i zaista bi bilo krajnje vreme da se prestane sa korišćenjem prideva patriotski kod njih, pa čak i pod navodnicima.
Stvari treba nazvati pravim imenom, u pitanju su moderne poturice, kao i svi ostali koji vrše propagandu u korist ovog režima, DSS, radikali, zavetnici itd.
Preporuke:
91
30
7 utorak, 20 jun 2017 18:50
ni reči...
Gospodin Antonić naizgled opravdano, na kraju svog teksta postavlja (retoričko?) pitanje: "Zar nas uistinu toliko potcenjujete?". Ne znam kako AVAV i njegova družina, ali ja mislim - uzimajući u obzir podršku srpskog biračkog tela koje on uživa, da vas oni ne potcenjuju, nego u stvari i precenjuju. Videćete vi još šta će vam oni sve napraviti dok (na ovaj - ili onaj način) ne odu/budu uklonjeni.
Preporuke:
125
2
8 utorak, 20 jun 2017 18:54
Dado
Ma koliko autor nastojao da ukaze da Aleksandar Veliki nekoga potcjenjuje, smatram da Aleksandar Veliki nece izgubiti vlast. Vladat ce Aleksandar Vucic od danas i narednih 30 godina, plus ovih 5 od 2012 godine, to je 35 godina, a kad uzmemo i vrijeme ministrovanja prije 2012 godine, bice upamcen Kao jedan of najduzih Po stazu vladara Srbije.
Preporuke:
30
58
9 utorak, 20 jun 2017 19:03
drago_ca
Iz biografije:
Tokom studija u Londonu radila je za „Srpski informacioni centar“ na poziciji administratora i osobe zadužene za odnose sa javnošću. Samom centru je glavni zadatak bio da održava kontakt i interakciju između reformističko nastrojenih stranaka u Srbiji sa civilnim medijima u Velikoj Britaniji

Kako se na prosti srpski prevodi kovanica "civilni mediji u V.B.?

Iz Vikipedije o Kaliguli:
U tom svom samoljublju čak je, smatrajući se reinkarnacijom Jupitera, tražio pravo na jedan hram na Palatinu. Svog je konja pod imenom Kasač proglasio senatorom i konzulom.
Preporuke:
94
2
10 utorak, 20 jun 2017 19:05
penzioner Cviko
Mnoge od onih 30% glasača (od ukupnog broja) koji su glasali za Vučića, molim da odgovore, da li su glasali za ovo? Znate, nezgodno je ako ima većinu u Skupštini a nema u narodu. Ova molba proizlazi iz Vaše odgovornosti koju ste izrazili zaokruživanjem na listiću.
Preporuke:
117
2
11 utorak, 20 jun 2017 19:06
Tatijana
Aleksandar Mihailović
"Očigledno je da se nešto sprema..."

Sve što ste naveli da se sprema, već se dogadja godinama unazad.
Preporuke:
91
1
12 utorak, 20 jun 2017 19:10
GSM
Neverovatno! Gore od najcrnjih slutnji i najizopačenijih zamisli jednog, A najvećeg V, pedera!
Preporuke:
86
3
13 utorak, 20 jun 2017 20:10
Bojan, Priština
Državljanka hrvatske ???




Migrantima 1,4 miliona dinara da otkupe napuštena seoska domaćinstva ???



Stvareno sam ostao bez reči.

Mora da se prestane da se ova nakaradna pseudo-država naziva velikim i svetlim slobodarskim imenom Srbije, da se ne skrnavi i sramoti ta velika ideja, koje ceo naraštaj nije dostojan.
Preporuke:
120
3
14 utorak, 20 jun 2017 20:22
Neporobljeni Srbin
Kaligula sedi u Vašingtonu, a Kasač na Andrićevom Vencu!!!
A štalu valja i počistiti... kad se nakupi đubreta.
A već se nakupilo... da ne može da se diše!!!
Preporuke:
101
0
15 utorak, 20 jun 2017 22:02
Kvante
Vladari Srbije dobijaju dozvolu od Zapadnih sila da rade šta hoće u ovoj zemlji, da kradu izbore, gazeći volju građana samo da Zapadnim silama završe posao, odnosno prodaju sve vitalne resurse koji su preostali u državnom vlasništvu. Međutim, ne može tako doveka. Jednog dana će morati da se desi revolucija i da se većina prodatih resursa nacionalizuje a prodavci najsvirepije kazne.
Preporuke:
86
0
16 utorak, 20 jun 2017 22:11
Filozof
Na žalost kao i uvijek
Sve tačno i argumentovano!
Preporuke:
69
3
17 utorak, 20 jun 2017 22:21
uzaludna pitanja
@Neporobljeni Srbin kaže i pita: “...A štalu valja i počistiti... kad se nakupi đubreta.
A već se nakupilo... da ne može da se diše!!!“ E, pa kad smo već potegli antičku istoriju i čišćenje štalskog đubriva – da i ja potpuno uzaludno pitam: “A ima li na vidiku negde nekog Herkula da počisti tu štalu“? Šta je – mukla tišina? E, pa to vam je što vam je!
Preporuke:
60
0
18 utorak, 20 jun 2017 22:32
Sima
Ne, nisam glasao za ovu vlast. Zato ne spadam u babune.
Preporuke:
59
1
19 utorak, 20 jun 2017 23:22
Rajko
Pretpostavio sam da će Brnabićka biti premijer. Šiptari i Hrvati odlično sarađuju; homoseksualci i lezbejke takođe i dobro se razumeju.
Ipak, predviđam da će nas Ana prijatno iznenaditi.
Preporuke:
7
41
20 utorak, 20 jun 2017 23:39
Srbin crnac, ateista
Zašto se ne kaže otvoreno da je postavljanje Ane Brnabić za premijera i dalje nametanje sodomske ideologije (eto za koji dan i "Praj vik", nedelja nekakvog ponosa valjda) bio direktan uslov Srbiji da bi se otvorila nova poglavlja pregovora sa EU (valjda ih je deset ukupno)?

Očevidno je da je kolonijalna uprava srbijanskog bantustana već nedeljama ili mesecima radila propagandnu pripremu u medijima, kako bi se javnost pripremila za premijera ove vrste.
Preporuke:
48
3
21 utorak, 20 jun 2017 23:53
Dragan, Katun
Ne da nas potcenjuju, već brišu .......!
Ima li Slobodane bar u tvom vidokrugu, sličnih tebi a da hoće da se "podmetnu" za smislen pokret da kroz dogledno vreme nekako ove otklonimo.
Nezahvalno ali je neophodno.
Preporuke:
40
1
22 sreda, 21 jun 2017 00:20
au mile
Napuštanje mesta predsednika vlada koje je zamenio mestom predsednika države je čista iznudica. Jer osim Vučića ova vlast nema ništa drugo. Da se nije uključio u trku za predsednika, bilo bi potpuno neizvesno da li bi neki drugi kandidat (na primer Toma Nikolić, na čijem je urušavanju, uzgred budi rečeno, radio sve ove godine)dobio izbore. A gubitak predsedničkih izbora bi neminovno doveo do urušavanja celog režima. Zato Vučić nije smeo ništa rizikovati.
A izbor Ane Brbanić za predsednika vlade je tek samo jedan nametnuti bizaran kadrovski potez od strane zapada, slično kao prilikom izbora Stros-Kana, Guzenbauera, Tonija Blera (svima znanog ratnog zločinca i lažova), koji najbolje oslikava njihovu perverznu prirodu i želju da se dodatno narugaju poraženom protivniku. Kakva je to na kraju krajeva država kada nije mogla pronaći boljeg premijera.
Preporuke:
59
1
23 sreda, 21 jun 2017 02:41
boban
Sve ovo pod predpostavkom da je On normalan.Medjutim,ako se krene od cinjenice da On ipak nije normalan ,onda se sve moze lako objasniti.
Da ,podcenjuju nas.
Da .varaju nas.
Da,izivljavaju se nad nama.
Ruse se nocu gradjevinski objekti,maltretiraju se gradjani-svedoci,dave se novinari,laze se,krade se,batinasi kruze Srbijom u crnim djipovima.....
Da li bi normalan,castan i ozbiljan covek ikada pristao da ucestvuje u reziranoj lakrdiji spasavanja deteta u Feketicu ili pruzanju pomoci "onesvescenom" mladicu u cirilici.Iz ta dva primera se jasno vidi sa kime imamo posla.
Preporuke:
49
3
24 sreda, 21 jun 2017 04:43
Ratko
au Mile

Upravo Tako da se nasi zlotvori s zapada dodatno narugaju porazenom narodu...tj.nama Srbima.Boze dragI ima li u Srbiji mojih Srb/a/kinja???
IMa li te Boze ?
Preporuke:
41
1
25 sreda, 21 jun 2017 10:13
Srki
Vucic je konkretan.On konkretne pare krade od srpske socijale i koristi ih za korupciju glasaca.On konkretne batinase salje vama pod prozor.Vi ste teoreticar.Opisujete drustvo na sajtovima,a stanje drustva je vise manje svima jasno.Obradovic je ogovarac i zenska klafraca.LSV,LDP nisu opozicija.Ko je jos opozicija?Niko.Prema tome vi ste,gubitnici.
Preporuke:
28
2
26 sreda, 21 jun 2017 10:22
Hrle
Mislim da je licemjerno najprije napisati da se nema ništa protiv manjina i LGBT osoba pa onda uspoređivati Anu brnabić sa mačkom ili kaligulinim konjem. To je potpuno odricanje ljudskog dostojanstva gđi brnabić pa kako se god krili iza učenog pisanja i zgražanja nad vučićevom autokracijom.Ona je sama rekla da ne želi biti brendirana kroz LGBT budući to nije karakterna osobina.Ni sam ne podržavam radikalne izričaje rodne ideologije ponajprije zbog djece ali nisam ni za omalovažavanje i izrugivanje nikoga.U 21 stoljeću to spada u domenu opće kulture
Preporuke:
15
55
27 sreda, 21 jun 2017 10:32
Milan Rakic
Ne gospodine Antonicu, oni tako dobro znaju sa kim imaju posla!
Preporuke:
41
0
28 sreda, 21 jun 2017 10:48
Mićko
Ama može da radi šta hoće. Što neko ne uzme pa ne izanalizira kako bi opozicija mogla doći do nekakvog pristojnog medija, makar i alternativnog. To bi bila korisna analiza.
Preporuke:
24
0
29 sreda, 21 jun 2017 11:31
Cika Glisa
Dzabe pisanje i filozofija Antonicu, Vucic ce Jos dugo, dugo vladara, desetinama godina.
Preporuke:
8
25
30 sreda, 21 jun 2017 14:14
@cika Glisa
najduze sto Vucic moze da vlada je do ulaska Srbije u nekakvu perifernu evropu sa ostatkom zapadnog Balkana.Onda ce da postane smetnja samim poslodavcima sa zapada.No,lako je moguce da i pre ode,ako dodje do vecih otpustanja u drzavnim sluzbama ili ako mmf prestane da daje kredite.Vucic vlada zhvljujuci mmf kreditima s kojima kupuje SNS clanove preko drzavnih plata
Preporuke:
27
4
31 sreda, 21 jun 2017 16:03
MIMI
Pa Kaligula je svog konja proglasio konzulom! Kasnimo 2000 godina a nema razlike u samovolji vladara! Stvarno za ocajavanje i nista drugo!
Preporuke:
23
1
32 sreda, 21 jun 2017 16:49
Cika Glisa
@cika glisa

Vladati ce Vucic Jos minimalno 10 godina Kao Predsjednik Drzave so 2027 godine, a Jako vjerovatno i do 2037 a Pola Pola i do 2042 godine.
Preporuke:
8
14
33 sreda, 21 jun 2017 17:31
Dejan
Nije mi jasna jedna stvar samo, ako može neko da mi objasni. Kako je moguće da nam Rusija do te mere odmaže??! Ne mora da nam pomaže baš ništa, posebno ne ovako kao do sad sa 6 migova čija reparacija košta kao novi avioni, ali tolika količina vetra u leđa Vučiću je poražavajuća i neobjašnjiva. Ne mogu da verujem da Putin nije znao zašto Vučić dolazi kod njega nekoliko dana pred izbore, zašto je morao da bude sredstvo u njegovoj izbornoj kampanji? Zar Rusi zaista misle da u krajnjoj liniji NIS neće biti nacionalizovan i predat zapadnjacima i da će se njihova politika ovde završiti kao i u Crnoj Gori?
Preporuke:
49
4
34 sreda, 21 jun 2017 18:44
Boba
Ne podcenjuje nas nego prezire jer niko ne mrda prstom da ga pošalje na lečenje koje mu odavno treba.

PS
Za Dejana. Rusi su imali izbor između vladajućeg lažova koji kaže da neće u NATO i prozapadnih lutki kao Janković i Tadić koje hoće. Šta bi vi uradili na njihovom mestu?
(Nažalost prava patriotska opozicija je marginalna.)
PPS
Ne brinite ni Ruse ne košta ništa da obećavaju MIGove. Znaju da se lažovima plaća istom valutom.
Preporuke:
30
2
35 sreda, 21 jun 2017 18:50
To je zato što Rusi nisu
prijatelji Srbije.
Preporuke:
6
36
36 sreda, 21 jun 2017 19:04
Dejan
@Boba
Uopšte se ne slažem sa tobom, nema suštinske razlike između Tadića koji je za NATO i Vučića koji navodno nije, a u stvari jeste.
Uzgred, pa mi propadosmo totalno i načisto sa ovakvom politikom koja je u krajnjoj liniji sa Anom Brnabić isto za NATO, samo se kuva žaba i sprema teren. Zar je moguće Putin to ne zna? I kažeš samo marginalne stranke su protiv NATO-a, pa zašto nisu podržali te marginalne stranke i time im povećali procenat nekoliko puta? Vuk Jeremić je daleko iskrenije za neutralnost od Vučića, pa nije dobio podršku Rusije. Mogli su da ne podrže nikoga, ja se ne sećam ranije recimo na izborima da se ruski predsednik viđao sa nekim par dana pred izbore. To je bila mnogo poštenija opcija.
Preporuke:
35
3
37 sreda, 21 jun 2017 19:31
Ovo ne pokušavajte,kažnjivo je!
Ja nisam naučnik kao naš profesor i promišljam bez ograda i precizno navedenih činjenica.To,mi daje slobodu misli i intuiciju,ali umanjuje težinu teorije.Ipak,ja ne mislim proizvoljno,nego uvažavam sopstveni naučno-informacioni horizont.Zato isključivo u "naučne" svrhe i u cilju razvoja NSPM izlažem "teoriju razotkrivanja izdajnika".Gerilska komunistička vojna doktrina jeste osnova te teorije.Oni su imali petlju da napadnu osvajača i suprotstave se kvislinzima.Zato su platili visoku cenu i imaju stvarne gerilske heroje koji su im bili moralno opravdanje za suđenje izdajnicima.Danas je dokazano i ponovilo se sve po istom okupatorskom modelu.Rehabilitacije i revizije nisu slučajne.Izjednačavanje Blajburga i Jasenovca??!Koji je komunista isporučio četnika Nemcima???Jesu streljali, ali u ime svog zakona a ne okupatorskog poretka!Vučić brani i nameće okupatorski poredak!Narod to vidi kao nužno zlo da ne bude rata.Napasti Vučića bez napada na okupatora je jalov posao.To jeste kažnjivo
Preporuke:
17
6
38 sreda, 21 jun 2017 19:47
2 Ovo ne pokušavajte,kažnjivo je!
Mislim na verbalne napade.Tako su napadali Slobu.Slobu je narod video kao branioca Srba i radnika.Dugo je bilo bezuspešno dok NATO nije uzeo KiM.Ja potenciram razliku između Đinđića i Vučića.Đinđić je zaista verovao u zapad i čim je malo obrnuo ćurak kada je video sve na vlasti, još ispade heroj?? Vučić ne veruje tako, on pragmatično uzima svu vlast.Ako ga naterate da krene na svoj narod,gotov je politički.Agresora napasti svim sredstvima a Vučića čak ni verbalno.Kvisling će morati da brani okupatora i njegov poredak!!! Ja ne priznajem čak ni Kumanovski sporazum.Po meni Vučić nije problem, već je samo efikasan sluga.Ako napadnete svaku strukturu NATO među Srbima kršite zakon.Koštunica je morao da istraži napad na ambasadu i paljenje džamije a ne OVK zločine.Zato je i pukao.Kada Vučić počne masovno da hapsi,gotov je.U CG je sve još jasnije.Srbi danas nemaju heroje...Profesora ovlašćujem da naučno obliči ovu teoriju koju sam ja skuckao usput na mobilnom telefonu. Samo je NATO meta!!!
Preporuke:
19
6
39 sreda, 21 jun 2017 21:03
Joki
Ona je slika i prilika nakazne i naopake politike koju vodi av,av...
Uz to ona ne zna ni da govori, sriče, seče reči, čudo od deformacije govora...
Biće ona bruka za Srbiju i to velika!
Preporuke:
20
2
40 sreda, 21 jun 2017 21:13
Boba
Dejane, tražili ste objašnjenje a vaše neslaganje nije objašnjenje. Jednostavno Rusi se ne bave dizanjem opozicije, to ne smatraju svojim poslom za razliku od mentora sadašnje i žute vlasti. To je posao za narod i onu malobrojnu još nepokvarenu inteligenciju.
Ni meni se to ne sviđa ali je to prosta činjenica i posledica toga da nemaju resursa za rasipanje. Ništa ih ne košta da Aci Dramoseru obećavaju kao što ni njega ništa ne košta da pravi cirkus za naivne.
Da su išli protiv volje tri četvrtine biračkih naivaca (Vučić+Janković+Beli)zar mislite da bi išta postigli?
Tu ne pomaže ni zdrava pamet a kamoli Putin.
Ne možete spasiti nekoga koje je rešio da se udavi i to je nažalost naša kolektivna dijagnoza.
Ovako će se Aca i dalje pretvarati da je 'neutralan' što su Rusi procenili kao maksimum od ovakve Srbije.
I ne krivim ih. Ne zaslužujemo ni obećanja.
Preporuke:
29
2
41 sreda, 21 jun 2017 21:48
Dejan
@Boba
Hvala na odgovoru, medjutim u vašem objašnjenu se podrazumeva da su Tadić i Janković različiti od Vučića, te da je ruska logika bila da podrže Vučića ko nije isto što i oni, dakle da oni ne znaju pravu istinu, a ja tvrdim da znaju, milion pokazatelja ima, nije potreban genije da bi to video.

Ovaj drugi deo, mogu da se načelno složim sa Vama, mada imajte u vidu da to što "nismo zaslužili" da nam Rusi pomognu je posledica agresije koju sprovodi zapad već više od četvrt veka. Nismo od juče došli u ovo jadno stanje, nas su uništavali, korumpirali izolovali, bombardovali, zasipali propagandom, Rusija je imala DUŽNOST da nam pomogne makar deseti deo od onog koliko su Turci, Britanci i Amerikanci pomogli bosanske muslimane, Hrvate i Albance. Njihova ISTORIJSKA DUŽNOST je bila da pomognu jedinom evropskom narodu pored Jermena koji ima simpatije prema njima, posebno nakon toga što su glasali za sankcije kakve nikad nigde u svetu nisu sprovedene, čak ni prema Severnoj Koreji
Preporuke:
36
2
42 sreda, 21 jun 2017 22:36
Marko Obilić
Od istog autora
https://www.youtube.com/watch?v=t-KGzB_Sm1A
https://youtu.be/vRDbZnPfFII?t=104
Preporuke:
1
0
43 sreda, 21 jun 2017 23:22
Hrle
Čekajte da Rusija riskira sukob sa Zapadom zbog Srbije.MožEte se načekati zato što Rusija kroz Srbiju ne može realizirati nikakav strateški interes osim podbadanja Europe i Amerike kao još jedan adut za cjenkanje sa zapadom koji bi ona rado žrtvovala za neki za nju bitniji.Rusija nije protiv Srbije ali da bi baš ratovala za nekoliko sela i šljiva po Bosni ili kosovu-teško.Treba se urazumiti i graditi vlastitu poziciju bez spasonosnog zamki sa strane
Preporuke:
13
33
44 četvrtak, 22 jun 2017 00:20
Boba
Dejane Rusi savršeno dobro znaju sa kim imaju posla i upravo zato ništa ne preduzimaju jer ponoviću čista logika govori da zasad nemaju sa kim da sarađuju.
Ni carska Rusija nije mogla mnogo da uradi dok se Srbi nisu digli protiv Turaka i najviše protiv poturica. Isto vam je i danas.
A ovi koji nam savetuju da zbog toga postanemo evropoturice kao i oni znaju vrlo dobro zašto to rade.
Međutim strpljen spašen. Kada glasači budu pasli travu i bukvalno opametiće se. Nažalost to je jedini lek.
Preporuke:
14
4
45 četvrtak, 22 jun 2017 00:23
Dejan
@Hrle
Druže, za tvoju informaciju Rusija je već u otvorenom ratu sa zapadom i bez nas. I nije svaka pomoć Srbiji "povod za rat" sa zapadom, niko normalan ne očekuje da sad Rusi krenu da ratuju za Kosovo ili Republiku Srpsku, a kao što smo videli nisu se mnogo pretrgli ni sopstveni narod da zaštite u Ukrajini van Krima. Ali mogli su milion drugih stvari da urade da su hteli, koje ih ne bi mnogo koštale, a nma bi pomogle.
Recimo bar da ne daju otvorenu podršku Vučiću za izbore, neka nam ne odmažu ako niša drugo.
Preporuke:
28
2
46 četvrtak, 22 jun 2017 00:58
Đorđe
Željko prevazilazi Vučića sa svojim obrazloženjima. A što voli da briše komentare, gore nego Blic i B92. Prosto mi bude krivo što tu i tamo kliknem na njegov sajt a iz puke radoznalosti kako li je sad odbranio druga Vučića...

Moj utisak je da je Željko ucenjen kao i Vučić Hagom, obojca su petljali tamo gde se svašta radilo.
Preporuke:
14
0
47 četvrtak, 22 jun 2017 08:51
Hrle
@ Dejan
Što se tiče ruske podrške vučiću zbog mig-ova i primanja prije izbora kod Putina to se može protumačiti kao podrška Kremlja.Ti dogovori oko migova traju već dulje vremena i po mome sudu nisu financijski povoljni za Srbiju.Vučić je lukavo tempirao dolazak u Kremlj,a u stvari ga kupio.S druge strane Putin je znao da bi Vučić pobijedio i bez toga a kad bi podržali nekoga od proruskih partija u stvari bi pomogli najjačem kandidatu opozicije koji je još manje po volji Moskve od Vučića.Moskva poduzima neke korake podrške prema vođama i narodima iz slavenskih zemalja ne što oni to trenutno zaslužuju već da ostane zapisano u povijesti i taj kontinuitet ostaje stalno ali to je dokaz moći a ne nemoći.Na primjer Hrvatsku su potpomagali s oružjem,financirali agrokor,Rusi iz Rusije ili drugih zemalja su glavni naručioci brodova iz Hrvatske a to su poslovi u milijardama.
Preporuke:
5
26
48 četvrtak, 22 jun 2017 11:44
Dejan
@Hrle
Ti se pozivaš na rusku politiku devedesetih koja je u to vreme bila pod suštinskom kontrolom anglo-amerikanaca. Nezavisna Rusija nikad ne bi vojno i politički podržala Hrvatsku niti slala oružje Hrvatima. Rusi znaju da ste vi Hrvati jurišali na Staljingrad, pa ste se posle toga vraćali "doma" razmazani na gusenicama sovjetskih tenkova.
A to što kažeš da Rusija sarađuje ekonomski sa Hrvatskom i kupuje brodove, to je naravno greška kao i mnogo toga u ruskoj politici, i sve više ljudi to shvata. Lilčno poznajem neke koji su se do juče divili Putinu, a danas su vrlo rezervisani. Danas se Hrvati zajedno sa Banderovcima, Tottenkopf-om i ostalom ekipom iz četrdesetih ponovo gomilaju na ruskoj granici. Pametna država nikad ne bi pomagala ekonomiju države koja je otvoreno neprijateljska, a ruska politika evidentno nije pametna ni logična. Na primeru Srbije se to jasno vidi.
Preporuke:
26
0
49 četvrtak, 22 jun 2017 12:24
Nele
Poceli neki penzioneri oni okoreli glasaci za Vucica da okrecu list zbog ovog imenovanja ove kancelarke i otkazuju viljenom liku poslusnost
Preporuke:
7
0
50 četvrtak, 22 jun 2017 15:37
Dr
Taj čovek isto tako mogao je za premijera da imenuje i mačku.


Umesto mačke, smatramo da bi bilo bolje postaviti Bizona (sa veliko B) na mestu predsednika Vlade. Izborom bizona (malo B) bi se ustvari potvrdilo ono o čemu profesor Antonić piše u tekstu.
Preporuke:
7
0
51 četvrtak, 22 jun 2017 16:52
Dejan
@Boba
Kazes da znaju sa kim imaju posla pa ne preduzimaju nista. Podrska Vucicu protiv nasih interesa nije bas nista nego je vrlo velika steta. Ja bih voleo da smo mi u stanju da se sami odbranimo ali nismo i zato nam jeste potrebna pomoc. Ni Hrvati nista ne bi uradili bez pomoci Nemaca Amerikanaca. Da li si svestan kolicine pomoci koju su imali svi nasi neprijatelji? Medijske politicke, sankcije, placanje pete kolone i na kraju vojne? Koliko je Rusija nama pomogla kad je stala na noge? A dobili su i NIS budzasto. I ti mislis kako je to sasvim OK sto nisu nam nista duzni?

No, u redu stvar, ali onda neka se čiste zauvek iz Srbije Zeleznjak, Baburin Guskova, Resetnjikov, Ponomarjova i ostali sarlatani sto dolaze ovde na cevape vec 20 godina i zamajavaju nas. Lakse cemo sami da se borimo ako znamo na cemu smo. I nek vode sa sobom Miroslava Lazanskog i Dinkica iz Sber Banke. Oni svojom politikom potpuno miniraju svaki nas autenticni otpor.
Preporuke:
17
3
52 četvrtak, 22 jun 2017 18:08
Hrle
@ Dejan
Slažem se da sadašnja vlast u Rusiji ne bi vojno pomagala Hrvatsku zato jer je Hrvatska u NATO-u pa nije ni potrebno.Hrvatska ima vojnike na ruskoj granici ali to je zbog politike odvraćanja Rusije jer bi sada Rusija ako išta počne imala posla američkim i njemačkim vojnicima premda bi ona mogla za nekoliko sati pregaziti te jedinice.To su potvrdili i vojni eksperti sa zapada.Rusija ni ne želi nikakve vojne sukobe ali važno je da se ostavi dojam da želi.Što se tiče vojnika Hrvata na Staljingradu pa Rusi su ih i cijenili zato što su prodrli dalje od Nijemaca do traktorskog zavoda.Mnogi su se vratili iza rata ali ih je dočekao pogrom u Jugoslaviji.Pa i sam Tito je bio kao austrijski vojnik zarobljen pa zavrbovan od NKVD-a.U Kremlju uvijek postoji struja koja podržava Hrvatsku bez obzira na njeno ponašanje,ali to je pitanje psihologije kada te privlači suprotstavljena sličnost
Preporuke:
3
24
53 četvrtak, 22 jun 2017 22:12
Povodac
niste pomenuli sliku gde ona svoju ljubavnicu drži na povocu za pse.
Slika lansirana pre godinu dana, znači ne sada.
Preporuke:
9
0
54 petak, 23 jun 2017 16:45
Majstor Bob
Koliko sam ja video neke podatke, Brabonjićka je 3/4 Srpkinja, da ne preterujemo.

Čudi me kako Vučko nema neke šiftarske kadrove oko sebe, to bi bilo europski napredno...
Preporuke:
6
0
55 petak, 23 jun 2017 16:50
Dejan
@Hrle
Ne znam zasto pises o sadasnjem vremenu kad celo vreme govorimo o vremenu rata Srba i Hrvata. Dakle u to vreme, ni jedna nezavisna ruska vlast nikad ne bi podrzala Hrvate u ratu sa Srbima. Jeljcin je bio agent stranog interesa i od Rusije verovatno nista ne bi ostalo da je neko takav ostao na vlasti. Takva Rusija jeste podrzala Hrvate, ali to je kao kad bi recimo Ceda Jovanovic bio na vlasto u Srbiji.
Preporuke:
11
0
56 subota, 24 jun 2017 00:18
Majstor Bob
Što se tiče tog "podržavanja", setite se perverzne ruske ljubavi prema bugarštini...
Rusi su, kao i Nemci, još uvek u početnom stadijumu primanja hrišćanstva. Dakle, kao beslovesno slovensko pleme, oni posmatraju kao iste Srbe, hrvate, poljake i bugare.
Tužna istina...

Uostalom, pogledajte kakav stav danas imaju Grci. To je hrišćanstvo. Mi smo oko 500 godina ispred Rusa u tom pogledu, iluzorno je očekivati da će oni nas podržati zbog pravoslavlja. Ruska braća su u Varšavi i Berlini, ne u Beogradi i Atini.
Preporuke:
2
5
57 subota, 24 jun 2017 16:10
Suljagina Fata
Da smo uredjena, pravna država, Ana Brnabić bi bila smenjena sa mesta ministarke za državnu upravu i lokalnu samoupravu zbog nesredjenih biračkih spiskova, što se pokazalo na nedavno održanim izborima za predsednika Republike.
Devojka je pokazala svoju nekompetentnost i nesposobnost, a sad je neki još hvale kako je odličan profesionalac?! Ne znam samo na osnovu čega.
Žalosno je što je predložena za predsednicu vlade i isto tako je žalosno što će to i postati.
Preporuke:
11
0
58 nedelja, 25 jun 2017 02:08
Ja
tekst koji je svakako razoružavajući za svakog SNS bota....odgovirio sam znajući da zna da mi je jasno da su mostovi žablji (ovde)..pa mu rekoh: "Vrh, baš otrežnjujuće ali niko da objasni zašto mu onda Rusi, Kinezi, Arapi, da ne kažem Izrael (iz respekta prema Gosn Lj. Karanu) drže bočne prilaze i učestviju u "pervertiranom simulakrumu" ili je situacija slučajno sama po sebi toliko strašna po nas da se pravimo "žablje mrtvi" (ovde) i to svi znaju (naročito mi)... na kraju krajeva mi smo se upisali u prvoborce... red je valjda malo na druge...a naše da čekamo...u Srbiji više nema opcija...idi da pecaš ako nisi fizički spreman i skini me sa mail liste...ti ostaješ na mojoj"
* ovde:
Pusti me pa ću ti ispuniti jednu želju - kaže zlatna žaba. Jes', ja te pustim a ti me zajebeš..Ma neću, samo reci šta ti treba? Neću da te pustim, ništa nisam jeo već dva dana. Pa traži novac, jelo samo razmisli dobro imaš samo jednu želju.Ajde napravi most. On je pusti a žaba napravi most baš kao gimnastičar
Preporuke:
0
0
59 nedelja, 25 jun 2017 05:38
Boba
Lupate Dejane kao maksim po diviziji a evo i zašto. Zar mislite da je Rusija mogla da pomaže Srbiji 1941 tako da je slala oružje Nedićevoj kolaboracionističkoj vlasti???
Mi imamo okupacionog upravnika koga narod zbog nečega trpi, da li je to neobaveštenost, ispranost mozgova ili čisti kukavičluk ili čisto jajarenje na kraju nije ni bitno - rezultat je isti.
Kako možete očekivati od Rusa da budu veći Srbi od lažova kolji vladaju Srbijom?
Shvatite da nama Rusi ništa ne duguju, mi sami sebi dugujemo osvešćenje i oslobađanje od nametnute samookupacije.
Tek onda ćemo moći da očekujemo pomoć.
Preporuke:
2
1
60 nedelja, 25 jun 2017 16:23
gavrilo
Slobodane, nema tu nikakve krivice dotične gospođice!Ako je ima onda je u nama, ne čak ni u u Av,AV,AV- u jer on laje i reži onako kako ujka Sam zateže lanac!Ali mi, gdje se izgubi naš Narod?Ko smo mi postali? Pričalice, nesposobnjakovići, bla, bla, bla...ako jedan Vučić može da pravi pitu od govana i da je servira nama a mi da ćutimo i naslađujemo se njenom ukusu, oprosti, ali je problem u NAMA!Odavno govorim da srbsko govno može da se počisti radikalno ili na tenane da se jede i uživa!Mi smo se opredijelili da ga na tenane jedemo. Dobar tek što bi rekla naša bivša braća!
Preporuke:
2
0
61 nedelja, 25 jun 2017 18:12
Dejan
@Boba
Ne, lupetate vi i to drastično lupetate kad smo već prešli na tu vrstu vokabulara. Uporno odbijate da odgovorite zašto nam Rusi odmažu? Ne zašto nam ne pomažu, nego zašto duvaju u jedra onima koji rade na uništenju ove države? Sovjetska armija nije ničim pomagala Milana Nedića, a zašto danas pomaže našu kolonijalnu "vlast"? Zašto nas zamajavaju kojekakve Guskove, Baburini, Rešetnjikovi i ostali šarlatani, zašto nam šalju preskupe rđave avione?
Dok je još bilo velikih elemenata otpora, u medijima, političkim partijama, različitim organizacijama Rusi nisu ništa uradili da ih podrže, i sad se to svelo na marginalne džepove otpora. Ugušeni su svi mediji u kojima su se bar malo oglašavali oni koji se protive, proterani iz medija silni novinari, intelektualci, ili promenili stranu. Šta meni znače dva očajna internet sajta njihova i jedan bedni radio Sputnjik na kome defiluju Darko Trifunović i njemu slični a ne mogu ni da provire Dragan Petrović i drugi koji su beskompromisne patriote
Preporuke:
3
0
62 nedelja, 25 jun 2017 18:42
Dejan
@Boba
Mi smo bili u nokdaunu posle petog oktobra, i godinama je još bilo šanse da se pomogne pravoj opoziciji i da se ne dođe do ovoga sad. Postojali su velika uporišta otpora, organizacije, postojao je i građansko-patriotski NIN, jedno vreme i Politika gde je objavljivao i Antonić. Rusi nisu NIŠTA uradili da nam pomognu ni do 2006, ni do 2008, pa ni do 2012. E posle 2012. smo U NOKAUTU, i sad je kasno, i stoji ono tvoje da "nema kome da se pomogne". I objasniću ti zašto narod podržava ovaj okupacioni sistem, kad ti već nije jasno. Zato što se narod PREDAO, a to nije došlo juče, agresija traje skoro 30 godina, drugi narodi ne bi ni postojali do sad. 30 godina je trebalo da kvislinzi od bednih džepova i marginalnih stranaka od 1990, sa velikim parama postanu najjača struktura u političko-medijskom prostoru Srbije. Ni to nije došlo preko noći, ali "neko" im je pomoga i to sa velikim parama.
Preporuke:
2
0
63 ponedeljak, 26 jun 2017 19:48
drago_ca
Posle dve nedelje turističke ture po Srbiji (Beograd-Bečej-Sombor-Subotica-Bgd-Despotovac-Sokobanja-Studenica-Ovčar Banja-Užice-Sjenica-Ivanjica-Bgd)moram da resetujem moje stavove o Srbiji.
Ja, kao turista, koji je obišao neke turističke destinacije u (stranoj) zemlji stekao sam sledeće utiske o Srbiji:
1. Srbija je bogata zemlja.
2. Srbija nije zapuštena zemlja (ono što sam ja video vozeći preko 2.000 km)
3. Ljudi su umereno zadovoljni sadašnjom vlašću i čini im se da stvari idu na bolje.
4. Iznenadila me je zagriženost nekih visoko obrazovanih starih poznanika u njihovoj podršci Vučiću. Argumentovan razgovor i analiza stanja su nemogući.
5. U Srbiji neće biti nikakvih promena u skorije vreme.
Preporuke:
4
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner