Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

“Komsomolskajaa Pravda”: Makron je gej psihopata koji mrzi svoju državu

Komentari (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 08 maj 2017 13:49
...
Tačana opis
Preporuke:
73
6
2 ponedeljak, 08 maj 2017 13:55
Neporobljeni Srbin
Nešto me ovaj psihopata koji mrzi svoju državu neopisivo podseća na jednog njegovog balkanskog psihopatu - kolegu!!!
Preporuke:
84
9
3 ponedeljak, 08 maj 2017 13:56
penzioner Cviko
Prijatelji me pitaju, da li bi ja neku mladu... Odgovoaram im: šta Vam je, ona mlada ra razmenjuje žvale sa starijim muškarcem koji je vršnjak njenog dede? I kad sam bio mlad imao sam isti stav. Ni po koju cenu nisam mogao da budem žigolo a kamoli još da tada mlad, živim sa matorom babom, koja je naborana, koža smežurana, češće oboleva, spram svojih godina, ma koliko puta kazala da se oseća mladom, ima sasvim druga osećanja i pogleda na život, itd. Jednostavno, čovek koji nije u stanju da sebi organizuje život u skladu sa prirodnim zakonima, isto ne može omogućiti ni drugima. Zato je Makron izborni promašaj Francuza koji nisu svesni da su Francuzi. Oni, kao i jedan broj Srba, razmišljaju sa TV-om a na mestu gde je srce kucaju im evri u opni koja se novčanik zove.
Preporuke:
63
8
4 ponedeljak, 08 maj 2017 14:08
makron je gej odnosno peder
To se vidi iz aviona, pogledajte ga!
Preporuke:
65
6
5 ponedeljak, 08 maj 2017 14:10
posmatrač
Ruski fašisti su inače tako 'zabrinuti' zbog nevoljenog francuskog naroda, od strane gej predsednika!
A nekako im je i van domašaja. Znaju oni kako sa njima, desetorica na jednog sa sve junačkim cipelarenjem!
Prsla im ljubimica, nije lako!Ajde, sad rekord u minusima!
Preporuke:
10
95
6 ponedeljak, 08 maj 2017 14:15
Lep pozdrav iz Colmo
Nije tajna da je Gej - Gej francuskog lobija , ta majica - ta T- Shirt ..
sada znate i Vi ... ah, ja i violett kravate su p****
Preporuke:
41
5
7 ponedeljak, 08 maj 2017 14:24
nemo
ima li neko da nije gey,peder kako vi neuvredljivi pisete-99,9999999999 pedera u svetu,ovi sto su sa zenama,devojkama,sve maska,fol.................
Preporuke:
6
52
8 ponedeljak, 08 maj 2017 14:26
ANALITIČAR
Izgleda da mu je ova cura koja mu je u stvari mama samo pokriće za ljubav prema muškarcima . Dekadencija je strateška odrednica za Francusku .

Pariska Komuna tj. 1789ta je uništila Francusku kada je masonerija došla na vlast i srušila kraljevinu . A onda je pariska komuna bila inspiracija za rušenje Rusije ( takođe masonerija ) 1917te i za rušenje Austrije i Pruske ( Nemačke ) .

Gavrilo Princip i Mlada Bosna - uopšte nije važno da li su bili patriote . Oni su osnovani preko britanske obaveštajne službe , Lord Pamlmerston je vodio - ujedinjenje Italije - pokret Risorđimento 1871ve produžena ruka Londona . Zato su " ujedinitelji " Italije ratovali sa vatikanom . Masonerija kontra vatikana . A onda Vlada Gaćinović ideolog Mlade Bosne stvara Mladu Bosnu po uzoru na Mladu Italiju preko masonskih loža i agenata Britanije . Isto u Turskoj Mladi Turci Kemal Paša Ataturk masonske lože iz Soluna u rušenju Turske kao muslimanskog carstva i stvaranje masonske turske ( sluge Londona i Nju Jorka )
Preporuke:
44
9
9 ponedeljak, 08 maj 2017 14:30
Neporobljeni Srbin @ penzioner Cviko
Auhhhh... Dobro je.
Taman sam se uplašio da se nije oženio sa svojom babom, kad ono nije - oženio se sa svojom mamom.
Evropa je to, brale!!! Znaju oni red!!!
Preporuke:
56
5
10 ponedeljak, 08 maj 2017 14:35
T-Shirts
Makron nije pobedio - Glasački listići nisu brojani .Nije birala francuska , birali su gej GLOBALISTI !
Preporuke:
49
6
11 ponedeljak, 08 maj 2017 14:56
brzi
Al se raspiskarila ova ruska varijanta Informera. Po onome što se može pročitati Macron je dobar odabir i za francuze i šire. Koliki su tragičari ovi rusi ukazuje činjenica da vežu demokrtiju i rusku vojnu čizmu a u svetu je opšte poznato pravilo da tamo kde je kročila ruska vojna čizma, ili njezini "sateliti", nije bilo ni d od demokratije i posle njihovog sloma u svim tim državama demokratija je veča ili manja farsa, nešto iz suštinskih razloga jer narod nije naviknut posle komunističko socialističke diktature da odlučuje sam ko če da jih vodi a nešto iz razloga jer se u novonastalim aprtijama pojavljuju iz komunističko socialističke ere koji su promenili samo partisku boju a ne i navika.
Preporuke:
7
61
12 ponedeljak, 08 maj 2017 14:57
ljubav ne zna za godine
Njegov privatan život, njegova privatna stvar. Ako je njemu lepo u braku sa tom ženom i ako su srećni, a očigledno da jeste sudeći po fotografijama, načinu međusobnog ophođenja, dužini veze i hrabrosti da uđu u nju uprkos razlici u godinama, pozicijama, kritici malograđanske sredine, što bi to drugima smetalo. Deluju prilično srećno za razliku od nekih parova koji su generacijski bliže jedni drugima. A seks je i onako prolazna stvar.
Ako je u redu da Tramp bude u braku sa 25 godina mlađom ženom, zašto Makron ne bi bio u braku sa isto toliko starijom ženom koja ga očigledno inspiriše jer je pametna? Pogledajte kakvog dečka ima Verica Rakočević ili Duška Jovanić na primer, a i neke političarke vole starije muškarce istina.
Preporuke:
23
30
13 ponedeljak, 08 maj 2017 15:09
ZabavE i žurkE
tek doIlaze.
Nema jednog jedinog "aNalitiČara" da se pozabavi ČINjENICOM da je broj poništenih oli belih listića veći od ZAJEDIČKOG broja
listića za patriote i naciste.
Mislim da je broj veći za skoro milion.
Sve je u redu, muzikanti se sakupljaju.
Preporuke:
27
5
14 ponedeljak, 08 maj 2017 15:13
Ultravizitor
Kako neko može da mrzi nešto što ne postoji? Ne verujem da je to stav Rusije ili bilo koga normalnog u toj zemlji. Jedan od prvih savetnika Marin LPen je gej, Florjan Filipo sasvim korektan i inteligentan tip. Ovde se radi ponovo o hajci na Ruse jer se želi pokazati da su primitivni i zluradi.
Preporuke:
30
7
15 ponedeljak, 08 maj 2017 15:24
nemo
kaze se dobar film ima 1000 mana,a los samo jednu,da ne valja nista;isto je sa levicarima i desnicarima;trebalo bi da postoji regulatorno-meritorno ili kako vec telo,koje sprovodi arbitriranje oko pustanja komentara na portalima;ovako nista........
Preporuke:
16
6
16 ponedeljak, 08 maj 2017 15:24
ANALITIČAR
Ljubav ne zna za granice

Ljubav, u pravu ste je intimna stvar ali staviti ispraznu Dušku Jovanić kao primjer i uzor srpkinjama je bolesno. Druga stvar srpska pravoslavna Crkva odobrava brakove gde je muž maksimalno 15 godina stariji. Glumac Branislav Lečić je morao ako je htio Crkveni brak da traži odobrenje SPC, dobio ga je Leka. Jer je bio od supruge stariji čak preko dvadeset godina. Dakle nije baš tačno da je sve prirodno a još manje je tačno da je sve dozvoljeno. Jadna je nacija u kojoj su Karleuša i starlete i mafijaši kao Kristijan uzor omladini. A inače Francuska i Holandija su duboko bolesne i dekadentne. Jedan francuski ministar je umro na gej žurci, pritom je bio pod uticajem opijata. Nije dobro da nam uzori budu nenormalni ljudi. Ako je neko homoseksualac neka to zadrži za sebe. Šta bi bilo kada bi normalni muškarci i žene reklamirali da su normalni . Propast Zapada je to što je nenormalno postalo normalno . Postindustrijsko društvo Žak Atali , Frensis Fukujama
Preporuke:
42
7
17 ponedeljak, 08 maj 2017 15:27
serpska sarma, a mož i pasulj
Na stranu ovaj tekst ruske "Komsomolske pravde", zasnovan na tzv. "psihološkoj analizi" Makrona, sproveden od nepoznatog francuskog psihoterapeuta (što je bio postupak U DLAKU ISTI kao i problematične "analize" nekih američkih psihoterapeuta u vezi "lika& dela" Donalda Trampa), mnogo je značajnije DA li će se Makron IZBORITI sa ne tako malim PROBLEMIMA KOJI ga ČEKAJU, a na koje on VRLO MALO MOŽE da UTIČE!? U tom smislu evo linka sa ruskog sajta "russkaya vesna" (linK): http://rusvesna.su/news/1494197150 pa vidite KAKO Makron može da reši i DA LI MOŽE da REŠI sledeće PROBLEME: 1) Kako upravljati zemljom BEZ IKAKVOG UPORIŠTA u upravi? 2) Šta sa parlamentom, ako je on DESNIČARSKI (neodegolisti), a Makrona birali levičari i MANjINE!? 3) Ekonomija i "rezanje" koje najavljuje, ŠTA sa sindikatima!? 4) Spoljna politika, oće li Francuska kao NUKLEARNA SILA sa OZBILjNOM vojskom da i dalje, po Sarkozijevom i Olandovom uzusu NEOZBILjNO koristi tu silu i da se ZARAD Nemačke i SAD i dalje zavađa sa Rusima!?
Preporuke:
25
3
18 ponedeljak, 08 maj 2017 15:33
cisto onako
Je l' sigurno ovo clanak o Makronu? Podseti me na nekog drugog.
Preporuke:
39
1
19 ponedeljak, 08 maj 2017 15:44
serpska sarma, a mož i pasulj@ brzi
Na stranu ovaj tekst, primetio bih da "Informer" ne šalje SPECIJALNE DOPISNIKE u inostranstvo, u Siriju ili Donbas ili druga "vruća mesta", kao što "Komsomolska pravda" šalje reportere Koca i Stešina ili Dariju Aslamovu da ispita KO je taj lik koji je kao hotelski "bodigard" spasao neke Nemice u Kelnu prošle Nove Godine, kad su ih "emigranti" sa Bliskog Istoka napastvovali!? Pazite, možda se neće složiti sa TUMAČENjIMA tih događaja, ali fakat je da su novinari "Komsomolske pravde" BILI TAMO i pored ostalog preneli i neke VAŽNE INFORMACIJE, koje je fala Bogu lako moguće razlučiti od NAKNADNIH tumačenja!? Obaška, što NEKIM ljudima čak i na Zapadu i takva TUMAČENjA su PRIHVATLjIVA!? Prema tome, pre nego krenete da SPINUJETE a conto JEDNOG teksta, raspitajte se okolo možda izbegnete JEDNOSTRANOST.
Preporuke:
27
3
20 ponedeljak, 08 maj 2017 15:46
ANALITIČAR
Srpska Sarma

Legendo pišite češće . Veoma ste obrazovana osoba i patriota i živa enciklopedija : )

Pozdrav
Preporuke:
17
4
21 ponedeljak, 08 maj 2017 16:04
@ ANALITIČAR
Nije Duška Jovanić svetli primer Srpkinjama,daleko od toga, mada nekima možda jeste uzor, to vi i ja ne znamo. Poenta je da u svakom društvu ima takvih primera i da svako ima pravo na privatnost i izbor partnera, dok ne ugrožava druge. Ne znam da li je Makron vernik, ali nisu svi Srbi vernici niti postoji Ustavna i zakonska obaveza crkvenog braka. Živimo u sekularnom društvu, ali vama niko ne brani da privatno verujete, da ispoljavate svoja verska uverenja, da budete član crkve, da poštujete pravila i običaje koje crkva nalaže, ali ne možete svoja religijska uverenja nametati drugima i ismevati druge samo zato što nisu isti kao vi. Dakle, uredu je to da vi smatrate da razlika između supružnika može biti maksimalno 15 godina kao što crkva nalaže, ali isto tako je uredu da neko ko nije član crkve živi po svojim pravilima ako time nikog ne ugrožava.
Preporuke:
17
4
22 ponedeljak, 08 maj 2017 16:13
Srbin crnac, ateista
Liči da su Rusi prilično ljuti zbog neuspeha projekta Le Pan. Mislili su da će preko nje imati u Evropi jednu važnu zemlju koja će biti protivteža američkom vazalu Nemačkoj, ameri su to naravno prozreli i svi ostali su se ujedinili protiv Le Panove samo iz tog razloga. Prirodno je da malo sikću.
Preporuke:
11
17
23 ponedeljak, 08 maj 2017 16:25
mila beograd
Koji od prethodnih predsednika Francuske nije imao za sobom bracnih i vanbracnih afera?
Ni jedan od njih.
Preporuke:
22
2
24 ponedeljak, 08 maj 2017 16:29
infantilan tip
pitali ga šta će na stolu držati i trebalo je da ponese taj predmet na suočavanje, izabrao je gramatiku ?! i pri tom je zaboravio!

toliko o novom predsedniku Francuske
Preporuke:
16
3
25 ponedeljak, 08 maj 2017 17:18
penzioner Cviko
Slažem se da je izbor životnog partnera svakog od nas, njegova privatna stvar ali to ne znači da je taj izbor društveno prihvatljiv. Znate ono "kad bi babe rađale decu..." Jednostavno ne ide sa onom životnom maksimom "sve u svoje vreme sa sebi ravnima". Koliko znam, Makron nema svoju decu ali kao predsednik Francuske može tuđu decu da šalje u rat... nema svoje a drugom bi da popuje. I kad nas, među političarima, ima ljudi koji žive van normalnog porodičnog života a nama obećavaju sreću. Ja im ne verujem. Zato ne verujem ni Makronu ni bilo kome drugom pogotovo ako je ko Hitler...
Preporuke:
18
2
26 ponedeljak, 08 maj 2017 17:23
Muti,potrebana si Edipu
Izgleda da je Le Pen bila u pravu:
"Francuskom će vladati žena,
Ili ja(Lepenka)ili Merkelova".
Preporuke:
21
0
27 ponedeljak, 08 maj 2017 17:24
brzi
@ANALITIČAR

Nenormalno je i to da neka crkva u 21. veku kada je jasno kao beli dan da osim moralnih nauka ( 10 svetih zapovedi) u Bibliji sve ostalo bajka propoveda kolika može da bude razlika u godinama među supružnicima. Taj primer je najbolji pokazatelj zatucanosti monoteističnih religija ( i hriščana i juda i mohamedanaca) jer neče da prihvate stvarnost života u realno vreme. I onda se čudite zašto ima sve veči broj ateista/agnostika kada vam religiski sveštenici propovedu živod kao u kamena doba.
Preporuke:
5
39
28 ponedeljak, 08 maj 2017 17:26
ANALITIČAR
@ Analiticar

U pravu ste, država Srbija je sekularna država gdje su državna i crkvena vlast odvojene. Intimno sam vjernik ali nisam od onih koji bi davao drugim ljudima stroge zabrane. Rodio sam se kao Srbin, Srbi su jako dobar narod i ponosan sam na nas ali nam se o glavu obija što ne umijemo da mrzimo. Niko nije kriv što se rodio kao Bošnjak ili Hrvat jer niko nas nije pitao šta bi željeli da budemo. Od naroda koji su katolici najviše volim Irce, čine mi se da su časni a od muslimanskih naroda su mi perzijci tj iranci najmudriji, nekako slični Srbima i Rusima, imaju karakter. Kažu da u Siriji obožavaju Srbe i Ruse. Od katolika čine mi se kao jako dobar narod italijani mada nisam sa ljudima živio pa ih ne znam. U Bosni sva tri naroda po meni su Srbi, samo smo se verski podjelili. U intimne ljudske odnose ne ulazim, samo mi smeta da Zapad agresivno propagira LGBT kulturu od koje pravi politiku a ne intimu. A ta zapadna uniseks kultura je 666, lucifer je i muškarac i žena , tako da..
Preporuke:
17
3
29 ponedeljak, 08 maj 2017 17:35
brzi
@serpska sarma, a mož i pasulj@ brzi

Praviti priču na porodičnom životu pojedinca je obična glupost koja prolazi jedino u žutilu kod propalih estradnih zvezda kojima je ponestalo umetničkog nadahnuča pa spas svoje kariere traže tako da svoj privatni život otvaraju javnosti ili preko rialiti šovova ili preko žute štampe.
Mene kao poduzetnika i vlastika preduzeča baš malo briga što moji zaposlenici rade kada nisu na poslu ali sam veoma striktan kod ponašanja na poslu. Zato sačekajmo šta če Macron uraditi na svojoj novoizglasanoj funkciji a šta radi kod kuče samo je njegova stvar.
Preporuke:
5
18
30 ponedeljak, 08 maj 2017 17:47
Ljubitelj žena@Ljubav ne zna za godine
Ako je u redu da Tramp bude u braku sa 25 godina mlađom ženom, zašto Makron ne bi bio u braku sa isto toliko starijom ženom koja ga očigledno inspiriše jer je pametna?
-----------------------------------------------
Ne vidiš razliku između mlade reproduktivne žene i žene koja je ušla u sedmu deceniju, nema ti pomoći!
Preporuke:
19
6
31 ponedeljak, 08 maj 2017 18:12
Krle
nozda kuva dobre makrone?
Preporuke:
10
3
32 ponedeljak, 08 maj 2017 18:29
Aleksandar
Moram reci da sam gledao italijanskog psihijatra:

https://www.youtube.com/watch?v=NNDgsw39m9s

Cica je vrlo uverlliv u svojoj analizi. Po klasicnim posledicama silovanja u 15. godini od svoje uciteljice njegov mentalni uzrast se tu i zadrzao. francuska na celu ima suludog tinejdzera!

Veoma opasno. Nada je u parlamentarnim izborima u junu, ako Melonsonovi Insoumis pobede da mogu ovog ludaka Mkrona da obuzdaju na osnovu parlamentarne moci.
Preporuke:
8
2
33 ponedeljak, 08 maj 2017 18:56
@ ljubitelj žena
Jasno smisao veze i braka je po vama reprodukcija.
Eto možete u skladu sa tim stavom predložiti zabranu stupanja u brak posle klimaksa? Ili ljudima koji nisu sposobni da ostvare biološko potomstvo zbog neplodnosti, zatim invalidima, starcima, jer tu je reprodukcija upitna? Ili mešanje sa migrantima čemu to vodi? Ipak, krv nije voda.
Preporuke:
6
5
34 ponedeljak, 08 maj 2017 19:03
negi
E jesu glupi ovi Francuzi,ne znaju da izaberu ni predsednika,ajde što to ne znaju ali što bre ne pitaše samoproglašene srpske i ruske "patriote" oni znaju sve. Čovek da vam da jednu kozu na čuvanje izgubili bi je u roku od pola sata a raspravljate o izboru Francuza.Pre podne mrzite sami sebe a popodne sve oko sebe.Pa vas takve ni rođene majke teško mogu da vole.Da li postoje na ovom svetu gluplji tipovi od vas? Jedino što vas motiviše je slepa mržnja prema svemu,danas ovome,sutra onome.
Preporuke:
5
12
35 ponedeljak, 08 maj 2017 19:30
tetka Đana
A možda je i Makron vratio knjigu učiteljici, posle 25 godina.
Preporuke:
17
0
36 ponedeljak, 08 maj 2017 19:55
Ne klepeći nanulama
Ja imam savet za Angelu , čuvaj se Makrona, ti si za njega curica !Verujem da će se napaliti na Angelu.
Preporuke:
17
1
37 ponedeljak, 08 maj 2017 22:22
mila w.@krle
Makaroni su testenina i kuvaju se.

Les macarons su sitni kolacici, raznih boja, slicni nasim puslicama, ne kuvaju se, vec se vise suse u rerni.
Preporuke:
2
1
38 ponedeljak, 08 maj 2017 22:58
Dragoslavić
....""Kao sve psihopate, on veruje da ima višu svrhu i vrednost. Ne voli Francusku i neće se boriti za francuski narod", tvrdi Sagatori...."

-Vučiću, ti li si li?
Preporuke:
7
2
39 utorak, 09 maj 2017 00:13
serpska sarma, a mož i pasulj@ brzi
Ovako dilberu, taj sajt duže pratim i direktno sam ukazao gde su oni OZBILjNI! Drugo, ako zamišljaš da je država ko tvoje preduzeće, ko što svi liberaši zamišljaju i ko što očigledno Mak(a)ron zamišlja, tu se ljuto varate, jer postoje STRIKTNA pravila koja ZA SVE VAŽE, pa i za njega! U tom smislu citirao sam i link za sajt russkaya vesna gde ozbiljan čovek ukazuje ne na diskutabilne stvari poput ovog "psihološkog portretisanja", već se priča o NAČINU ODLUČIVANjA u Francuskoj, gde je predsednik samo jedan od mnogih! Pazi, kod njih će za PAR MESECI biti parlamentarni izbori, a Mak(a)ron NEMA STRANKU! NEMA, znači sledi KOHABITACIJA! Ali to neće biti KON-DOMINIJUM predsednika iz jedne, a Vlade iz druge stranke, kao što se dešavalo u Francuskoj nekoliko puta tokom 1980-tih i 1990-tih, već će predsednik da bude POJEDINAC, a naspram njega VLADA koja predstavlja ZNAČAJAN DEO francuskog DRUŠTVA, verovatno desnog sa npr. Fijonom kao premijerom! Ukazujem na te momente, al ti i dalje liberaški bobonjaš!?
Preporuke:
4
3
40 utorak, 09 maj 2017 02:18
brzi
@serpska sarma, a mož i pasulj@ brzi

Kineska poslovica kaže da se mačka ceni po tome kako lovi miševe a ne kakve je boje. A ovde u ovom članku se na osnovici Macronovog privatnog života oče da pravi projekcija kakav če biti kao predsednik štoje šarlatanstvo bez primere. Ako bi več hteli da prave neke projekcije onda bi uzeli u ruke njegov poslovni CV koji je impozantan. Takođe u Francuskoj je na snazi predsednički sistem vladanja slično kao u SAD kde predsednik države gotovo samostalno rukovodi kompletnom izvršnom vlašču. Takođe je Macron samo formalno nestranački čovek inače je bio pripadnik centrističko liberlane partije čiji je poslednji predsednik države pre Macona bio Giscard D'Astagne. A to je stranka pragmatičara i neče biti ništa neobičajno ako če biti vlada sastavljena od svih partija koje su ga podržale u drugom krugu osim Melanshona.
P.S.:Sve uspešne države su vođene kao preduzeča kde se tačno zna kome je kde mesto i za šta ko odgovara.
Preporuke:
3
2
41 utorak, 09 maj 2017 10:21
serpska sarma, a mož i pasulj@ brzi, JOPET
Dilberu, ukazao sam ti na linkove ruskih sajtove gde ima više nego dovoljno tekstova koji su ukazivali pre izbora i ukazuju i sad da je Mak)a)ron NEKOMPETENTAN lik doveden SAMO da ZAVARA i to ne toliko zbog Marin LePen, koliko zbog nekih pripadnika francuske elite poput Fijona, koji su bili za NORMALIZACIJU odnosa "Heksagona" sa Rusijom!? Kad to nije uspelo, poseglo se za niskim sredstvom, ali POTPUNO EKVIVALENTNIM onom koje je Imperija koristila i još koristi protiv Trampa, eda bi ga "disciplinovala"!? Prema tome, svučene su rukavice, biće tuče! Koliko je to dobro za biznis, zaključi sam! Dalje, pokazan ti je link za tekst sa ruskog sajta russkaya vesna, gde su taksativno SKRUPULOZNO pobrojana UNUTRAŠNjA OGRANIČENjA Mak(a)ronovog mandata, bez ulaženja u a priori IZVESNOST neuspeha njegove politike "reformi da se ništa ne promeni"!? Ukazano je samo da je MOGUĆNOST NEUSPEHA tih Mak(a)ronovih "reformi" "VRLO VISOKA" zbog toga, toga i toga! I ti mesto da POBIJAŠ te stavke, nastavljaš po starom!?
Preporuke:
2
3
42 utorak, 09 maj 2017 13:19
pitam se...
Može li ko zamisliti izraz lica Trampa kada on i Mak(a)ron (izgleda da je bez jaja) budu predstavljali suprugejedan drugom?
Preporuke:
0
2
43 utorak, 09 maj 2017 17:09
Asg @Analiticar
Ako je neko homoseksualac neka to zadrži za sebe. Šta bi bilo kada bi normalni muškarci i žene reklamirali da su normalni
.

Heteroseksualci ,,reklamiraju'' svoju heteroseksualnost veoma često: kada se drže za ruke u parku, kada šetaju zagrljeni, kada objave da su u vezi, kada objave da su se verili, kada se venčavaju pa pave paradu automobilima, kada prave svadbe, kada se ljube na javnim mestia, kada pričaju o svojim partnerima...

Zašto homoseksualci ne bi smeli da rade isto to? Mi ne tražimo ništa preko onoga što heteroseksualci imaju danas.
Preporuke:
2
3
44 utorak, 09 maj 2017 17:11
Jan
Nisu u stanju sopstvenu državu da srede, makar da izgrade puteve koji sj bili civilizacijslo dostignuće predve hiljade godina, a komentarišu tuđe zemlje, kao oni znaju ko je mason, ko gej, ko psihopata. E moji Srbi, ludi li smo svi zajedno. Pa što mi izabrasmo psihopatu kad smo toliko pametni.
Preporuke:
2
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner