понедељак, 06. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

СПС, СДС, ЛДП, ЛСВ и Покрет социјалиста осудили СПЦ због одржавања помена Љотићу

Kоментари (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 30 април 2017 17:54
Мики
Љотићевци су помогли Немцима у стрељању ђака у Крагујевцу . Дража Михајловић у Другом светском рату је био Четник а његов син Бранко и његова ћерка Љиљана су били Партизани .
Препоруке:
113
22
2 недеља, 30 април 2017 18:00
харун ал рашид
Црква је одвојена од државе, па према томе, и због тога што је Љотић био православни хришћанин, може и треба да му држи парастос, исто као и сваком другом православном лицу. То што је Димитрије Љотић био идеолошки противник комуниста нема везе са Црквом већ са политиком.
Препоруке:
47
102
3 недеља, 30 април 2017 18:01
Куш!
У чему је проблем? Па парастос је црквени обред кроз који се Богу упућују молитве за упокојење (смирење) умрлог. Тај обред се врши над свим грешним и умрлим члановима Цркве, и то неограничено трајно, осим за оне хришћане који су се подвигом посветили и по смрти су прибројани и уписани у диптих светих. За њих се не чине парастоси, јер су они већ, од Бога и Цркве посведочено, већ у Царству Небеском! А Љотић, као крштени православац, има право на редовне помене, без обзира на врсте грехова или злочина које има на души, и то нема везе са повампирењем фашизма међу онима који се моле за њега, нити са величањем његовог лика и дела.
Препоруке:
56
100
4 недеља, 30 април 2017 18:02
Европа Европљанима
@Мики

Димитрије Љотић је српски херој.
Препоруке:
27
117
5 недеља, 30 април 2017 18:02
gica
Šta je strašno u činu davanja parastosa jednom čoveku?Da li svi moraju da znaju ko je on!Kakve veze ima parastos sa politikom?
Препоруке:
43
100
6 недеља, 30 април 2017 18:07
2 pitanja
- Ko finansira navedene partije?
- Kako se odnose prema zrtvama komunisticke strahovlade?
Препоруке:
42
93
7 недеља, 30 април 2017 18:15
СМРТ ФАШИЗМУ - СЛОБОДА НАРОДУ!
ДА ЗДРАВСТВУЕТ ПОБЕДА!
Препоруке:
100
15
8 недеља, 30 април 2017 18:16
?
Oni koji osudjuju SPC i Ljotica kao *saradnika okupatora* su nebrojeno puta VECI NARODNI IZDAJNICI i SARADNICI OKUPATORA . Parafrazirajuci D.Ljotica *drama savremenog covecanstva* .
Препоруке:
41
88
9 недеља, 30 април 2017 18:22
Zoki
Ljotić je bio fašista .
Препоруке:
79
21
10 недеља, 30 април 2017 18:25
Joca
Љотић за време Другог светског рата био је уз Немце .
Препоруке:
75
13
11 недеља, 30 април 2017 18:29
Bot
Botovi rade punom parom, ne slave 1.5.
Препоруке:
22
70
12 недеља, 30 април 2017 18:30
самуил самарићанин
Осуђујем нападе на СПЦ, вернике, свештенство и монаштво, ма долазили они из редова политичких партија или тзв.цивилног сектора..., неке минорне политичке организације не би биле примећене у јавности да се није догодио овај, иначе миран и редован службени чин током или после одржане свете литургије заупокојене породице Љотић...ово се мора толерисати, у мери у којој неке цркве и заједнице толеришу све оне богоугодне радње, које често наилазе и на неразумевање, али и на отпор и верног света и неверника..., све на земљи чинимо као неодстојни, и грешни људи...., па читаве империје, цивилизације и модерне државе изграђене су и на ратовима, и на терору, и на геноциду, одмаздама, егзекуцијама, прогонима и спаљивањима вештица, и другим пострадањима човековим...Црква се овим није умешала у државна питања, па се ни ви браћо и сестре не мешајте у питања црквеног обреда. Црква овим чином није учинила ни опроштај грехова ретким Србима фашистима, нити још мање, и далеко било, позвала на фашизам!
Препоруке:
25
61
13 недеља, 30 април 2017 18:42
Orwell 1984
Ko je to vrednosti promovise SPC?Mogao bi sutra neko da odrzi parastos Hitleru i Pavelicu oni su krsteni hriscani takodje.Fasizmu je mesto na djubristu istorije.Ovo nase drustvo sve vise zastranjuje nadam se da necemo doci jednog dana da se pitamo sta smo bogu zgresili.
Препоруке:
40
25
14 недеља, 30 април 2017 18:48
Константин
Хахаха како су се све странке које потичу од комуниста осетиле прозваним да реагују. Слет марксистичких снага, сви су ту! Само најнеписменији потомци комунизма могу да мисле да држава може да прописује коме сме да држи парастос.
Препоруке:
41
19
15 недеља, 30 април 2017 18:53
Ratko Mladić je Srpski heroj
Fašizam je ušo u Srbiju 5 oktobra 2000.god.
Smrt fašizmu sloboda narodu .
Препоруке:
48
7
16 недеља, 30 април 2017 18:55
Теоретичар
Љотића не могу да "оперу" ни Црква,ни Бог лично.И ту нема
шта да се прича.
Интересантно је да се овде јавља пет најгорих и најлицемер
нијих партија у Србији,изузев,наравно,недостижне СНС коју
нико не може да превазиђе.Тешко ономе или оној ствари коју
ова петорка"брани".
Онако,као узгред,колико ја знам СПС више не постоји...
Препоруке:
24
21
17 недеља, 30 април 2017 19:02
jazavac
Saznanje prosecnog Srbina o Ljoticu, dolaze uglavnom iz komunisticke istorije, koja se ne moze pohvaliti objektivnoscu. To ne znaci da Ljotic nije bio saradnik okupatora, ali mozda ne toliko crn, kako su ga ovi obojili.
Препоруке:
19
40
18 недеља, 30 април 2017 19:03
серпска сарма, а мож и пасуљ
Текст: "СПС, СДС, ЛДП, ЛСВ и Покрет социјалиста осудили СПЦ због одржавања помена Љотићу"!? Хммм, а кад дође време да понеке дилбере УПИТАМО за Бриселски "споразум" и остала НЕПОЧИНСТВА испоставиће се још и да је Мита Љотић био "мала маца" справ ових ХУЉА!? Уосталом, да се преброје ЖРТВЕ за које су Љотић и његови следбеници одговорни и оне за који су комунци и њиови НАСТАВЉАЧИ ОДГОВОРНИ, можда се испостави да је НЕКОМЕ "МЕШИНА ГРЕХА" ПРЕПУЊЕНА, чак и више од Мите Љотића!? И немојте ми бобоњати о томе да су "нас патлиџани ослободили", пошто је одговор само један, ослободила нас је ЦРВЕНА АРМИЈА, коју су чинили совјетски народи, а међу њима ПРЕ СВЕГА РУСКИ НАРОД, ког се "наши" комунци тако радо ОДРИЧУ (а драге су им американске паре!), баш као што се ОДРИЧУ и својих сународника (види под Крајина, Српска, Косово), а због чега!? Због њиове "црвене" ГУЗ...! ФФФУУУЈЈЈ лицемери!
Препоруке:
30
35
19 недеља, 30 април 2017 19:30
Naravno
Димитрије Љотић је српски херој.

Aleksandar VuchicI i Tomislav NikolicI sa Ivica DachicI, takodje.
ZhelUdac nema interesovanje za ideologije, samo gi vareNJe interesuje.
Препоруке:
10
11
20 недеља, 30 април 2017 20:20
немачко бре!
Ако је могао Николај Велимировић,зашто не и ови данас?
Препоруке:
21
12
21 недеља, 30 април 2017 20:52
»Бошко« ░
Од овог сулудог милошевићевца "микија" не можеш да стигнеш на ред. 10 сулудих коментара на свакој вести са идиотским именима.

СПС, СДС, ЛДП, ЛСВ и Покрет социјалиста осудили СПЦ због одржавања помена Љотићу


Ко "осуђује" цркву "која је одвојена од државе" него припадници Вучићеве антиСрпске коалиције, фукара из 90тих се удружила са фукаром од 90тих против Срба.


ПС Уопште не браним Љотића (нити имам разлога да га оптужујем), јер уопште не постоје релевантни исоријски податци, који би потврдили сву лажну пропаганду забрањене терористичке комунистичке партије која је током ~6 месеци боравка Совјетске војске на тлу југославије ликвидирала +60 хиљада Срба који су се противили окупацији терористичке комунистичке партије која је још 1928 године донела програм за уништење Срба са словенцима, усташтама, турцима, мађарима, бугарима, шиптарима и НАТОгорцима, и све своје злочине над Српским народом приписала "митским злочинцима" "четницима"
Препоруке:
17
30
22 недеља, 30 април 2017 20:54
серпска сарма, а мож и пасуљ
Само да приметим да су "напрдњаци" ПОЗАЈМИЛИ њине БОТове горепобројаној "малој, малој гру ПЕ...."! Узгред, као што рекох, кад за неку годиницу припадници гореиментоване "мале, мале групе пе...." буду окопавали широка кромпиришта Забеле и падинске Скеле, да ле ће ико од ових БОТова да се усуди да тражи да Црква чати молитву за "све који су у затворима и на робији", па и за гореиментовану "малу, малу групу пе...."!?
Препоруке:
14
23
23 недеља, 30 април 2017 21:02
»Бошко« ░
@серпска сарма, а мож и пасуљ

Е ако си им реко, кад ја "не могу" јер однос између мојих и "микијевих" коментара се држи 1:10 "микија"

Али то ти је та демократија, где више вреди десет сулудих коментара, од исте будалесине него један иоле паметан.
Препоруке:
7
17
24 недеља, 30 април 2017 22:41
синиша, професор синиша
Да ли је и Љотић слао писмо немачком канцелару у коме ће рећи да остаје одан његовој политици.

У ствари питање је, дали је само Љотић био одан немачком канцелару.
Препоруке:
10
4
25 недеља, 30 април 2017 22:46
Студент
Замислите да Католичка црква одржава мису за Павелића.
Препоруке:
4
10
26 недеља, 30 април 2017 23:01
Непристојан ник
Па и вама изродима ће црква да одржи помен.
Препоруке:
9
5
27 недеља, 30 април 2017 23:06
Zvonimir Bgd
Димитрије Љотић је био фашиста, злочинац и издајник свог народа и ништа не може променити те историјске чињенице.

Potpisujem.

Paradoks je nasih dana da aktuelni vlastodrsci iz pozicije svoje sopstvene politike kolaboracije sa okupatorom - osudjuju istorijske kolaborante, kvislinge i zlocince. S druge strane, neki danas rodoljubivi pokreti koji su u poziciji aktivnog otpora aktuelnoj okupatorskoj politici - brane ili cak velicaju notorne saradnike okupatora iz 2.sv.rata!

Ova pojava, naravno, ima i svoje izuzetke. Ali je sama po sebi skoro pa neverovatna, takoreci shizofrena...
Препоруке:
8
7
28 недеља, 30 април 2017 23:58
sibin
Za sve:Zašto se upotrebljava pojam fašizam kada g.Ljotić nije bio fašista (radi ravnanja ni Hitler)!Oni su pripadnici druge ideologije koja u svom drugom delu ima pojam koji je doskora bio "fetiš" za naše i istočno evropske komuniste!Nije zgodno loše zvuči!
Препоруке:
4
4
29 понедељак, 01 мај 2017 00:13
Здравко
Прочитајте књигу "Кроз једно мучно стољеће" аутора Хрвоја Магазиновића, има на интернету у пдф формату. Научите мало, дозволити зрну сумље да узнемири комунистичке "истине" утјериване крвљу и мачем. Прогледајте! Или ви већ све знате па греота убијати вријеме залудним читањем.
Препоруке:
5
3
30 понедељак, 01 мај 2017 00:30
Немања-Серпска сарма,а може и пасуљ
Чињеница је да је Црвена Армија ослободила Београд,и већи део Србије,али извините неће моћи да је све она ослободила.Ко је ослободио све западно од Србије,тамо црвене арминије ни било?Да не причам како је 12 славонска бригада много пре доласка црвене армије ослободила многе славонске градове.
Слободу Славонцима нису донели руси,него партизани.

Веч у лето 1943 године цела Пожешка котлина изузев саме Пожеге и усташког упоришта Плетернице је била ослобођена.Нисмо сви чекали Русе,неки су и сами извојевали своју победу.
Препоруке:
3
6
31 понедељак, 01 мај 2017 00:41
Немања@Бошко
Црку опште не желим да коментаришем јер њена срамна улога у задњим годинама и служење режиму А.Вучића није вредна помена.Изузев часних и поштених људи који се налазе у њој,као што је епископ Григорије.

Али оно што је битно је да ви покушавате да негирате опште прихваћене чињенице.Кажете комунистичка је пропаганда направила биографију Љотићу.Значи ви тврдите да је он био шта?Да ли је он слободно ишао кроз окупирану Србију,да ли је он хапшен ,малтеретиран,убијен од стране Немаца?Сматран непријатељом Немаца?Да ли је он или неко дуги био на челу СДК?Ако су некоме Немци овде веровали и подржавали га као и он њих ,то је дефинитивно Димитрије Љотић.И сад је пропаганда да је Љотић био сарадник Немаца,не није био извните сви смо ми дебили он је у ствари био на челу антифашистичког покрета и погинуо је у борбама за Крагујевац или неки други град све у свему дао је велики допринос борби против окупатора.

Мислим смејурија,докле је људска глупост спремна да оде.
Препоруке:
2
4
32 понедељак, 01 мај 2017 02:04
синиша, професор синиша
Невероватно како мало људи знају разлику између италијанског фашизма и немачког националсоцијализма, односно нацизма.

То су две приличито различите идеологије док су идеологије.

Са друге стране хрватско усташтво се не може назвати идологијом, исувише је примитивно, и више је врста канибализма него идологије.

Међутим кад је у питању политичка пракса ту постоје значајне сличности и између италијанског фашизма, немачког нацизма и хрватског усташтва.

Кад је у питању Љотић ту се може говорити о идеологији која се може у многи чему изједначити са немачким нацизмом, али не и италијанским фашизмом.

Углавном у свери идеологије Љотићева идеологија је права катастрофа и ја је најискреније и најдубље осуђујем.

Међутим кад је у потању политичка пракса, може се рећи да Љотић нема скоро никакв значај. ОН није практиковао своју идологију.

Нису постојали логори, није било инвазије на друге земље, није било чак ни масовних убистава. Било је вербалних испољавања и то је све.
Препоруке:
3
6
33 понедељак, 01 мај 2017 02:21
»Бошко« ░
Zvonimir Bgd
Димитрије Љотић је био фашиста, злочинац и издајник свог народа
Potpisujem.

Paradoks je nasih dana da aktuelni vlastodrsci iz pozicije svoje sopstvene politike kolaboracije sa okupatorom - osudjuju istorijske kolaborante, kvislinge i zlocince. S druge strane, neki danas rodoljubivi pokreti koji su u poziciji aktivnog otpora aktuelnoj okupatorskoj politici - brane ili cak velicaju notorne saradnike okupatora iz 2.sv.rata!
Ајде шешељевац не млати празну сламу, "потписујеш" за Љотића "јер је било на телевизији" а штитиш издајнике Шешеља, Вучића, Дачића.. јер "није било на телевизији" да су издали све Србе на Балкану

Наравно да ће "вучићевци" за неколико деценија да причају да је "информер" у уствари "најтачнија историја" шта се дешавало у Страдији за време Вучића.

А титови испрани мозгови понављају шта су видели у комунистичким филмовима и новинама, јер је то "истина" јер "било на телевизији"

Дегенерација окупацијом.
Препоруке:
10
5
34 понедељак, 01 мај 2017 13:31
Срле
Љотић некад = СПС(Ивица Дачић) данас
Препоруке:
6
5
35 понедељак, 01 мај 2017 15:38
Zvonimir Bgd
@ Здравко

Hrvoje Magazinovic je poznati hrvatski ljoticevac. Svako ima pravo da napise knjigu kao pojedinac i da u njoj iznese svoje poglede, svoja secanja, svoja tumacenja proslosti. Tako i on. Ali, svedocanstva pojedinaca proglasiti 'istinom', opasno je. U najboljem slucaju, takve knjige mogu biti deo istine. Postoji nebrojeni broj svedoka i ucesnika koji su pisali memoare i autobiografije. Tvrdnje i tumacenja u njima su cesto protivrecna i nikako se ne poklapaju. Mada govore o istim pojavama.

Zato je tu istoriografija, kao nauka o proslosti. Ona uzima u obzir sva ova pisana dela samo kao istorijski izvor. U tom domenu ona jesu znacajna. Istoricari vrse uporedjivanja razlicitih svedocanstava sa sacuvanim dokumentima kao tzv.'izvorima prvog reda'. Proverava se autenticnost dokumenata-izvora, a onda se zajedno sa drugim izvorima gradi jedan mozaik proslosti.
Zato, jedna knjiga nikako ne moze biti dokaz neke istine. A da se nesto iz nje nauci, to jeste moguce.
Препоруке:
2
0
36 уторак, 02 мај 2017 21:51
»Бошко« ░
Немања@Бошко
Мислим смејурија,докле је људска глупост спремна да оде.
Али оно што је битно је да ви покушавате да негирате опште прихваћене чињенице.


Сам твој коментар је пример опште прихваћености глупости комунистичке историје.

Писана и "општеприхваћене чињенице" су из "пера" забрањене терористичке комунистичке партије која се тероризмом на позив Коминтерне истовремено борила и против Српског народа изазивајући немце да их убију и униште што више, што и јесте њихов основни програм од конгреса у Дрездену, када су комунисти позвали словенце, хрвате, мађаре, бугаре, шиптаре, турке и натогорце у борбу за "ослобођење" против Српске "буржоазије" (читај народа)

Комунистичка банда одкако је склопила споразум са усташама 1935 отворено ради против Српског народа кога је поделила у пет измишљених држава са три измишљене нације.

Колики ментол човек треба да буде да прихвати "опште прихваћене чињенице" комунистичког окупатора
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер