недеља, 12. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Слободан Антонић: Последња опомена патриотама

Kоментари (47) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 04 април 2017 12:20
Спиридон
Патриотизам у земљи Србији је тамо где је и био свих ових година, лажан у истој оној мери у којој је био када је на власт дошао Слободан Милошевић. Немојте ми рећи да за Александра Вучића гласају било какви про ЕУ грађански либерали, већ иста она лумпенпролетерска квазипатриотска руља која је некада викала Слобо, слободо! Тако да господо моја драга тамо смо где смо и били, ништа се није променило у суштини, јер мени лично је било потпуно јасно још тамо 1989 да је цела та национална еуфорија само лоше изрежирана удбашка представа која је отишла исто како је и дошла. То што сте погрешно мислили да је све оно тада било искрено и право, шта да вам радим а за овакав успех на изборима нису вам криви ни евроатлантистички Јанковић, нити Бели. Просто снага онога што би се могло звати патриотизмом који није напрдњачко-вадикалски је у оквиру истих оних неколико процената где је одувек и била, само се данас ДСС из деведесетих зове Вук Јеремић на овим или Двери-Ђорђе-Санда са прошлих избора...
Препоруке:
65
14
2 уторак, 04 април 2017 12:26
синиша, професор синиша бр.1.
Патриотизам није индивидуална људска особина, него однос појединца и шире групе који почиван на постојању друштвених нагона који могу да се задовоље једино у групи.

У том односу појединац са једне, а нација и држава са друге појединац се потчињава групи, а група га штити, пре свега безбедносно, али и на друге начине, од здравствено економски и слично.

У том односу појединца и групе код нас Срба је дошло до озбиљних потреса тако да је питање постојања Срба као групе заиста врло озбиљно.
Питање да ли постоји ишта заједничко за Србе је толико озбиљно и толико извесно да се може рећи да ми фактички као народ не постојимо.

Смешно је очекивати да ће неки "патриотски" лидер да нас спасе од непатриотског.

Питао сам рођаку, шта ће да уради кад јој кћерка напуни двадесет година.

Послаћу је тетки у Аустралију, јер њена сеста живи у Аустралији.

Али видети спас своје деце у тетки у Аустралији крије опасне замке. Па ћу их описати.
Препоруке:
35
1
3 уторак, 04 април 2017 12:26
макса987
Имао би Јанковић и више гласова да млади и апстиненти разочарани у петооктобарску власт нису гласали углавном за Белог. Дакле рачунајте минимум 20% за Јанковића да је сасвим реално, ако не и више. Грађанисти су били уједињени око заједничког кандидата Јанковића плус 10% Бели где спада и део Јеремићевих гласача.
А што се патриота тиче, волео бих знати ко спада у ту категорију пошто ми није сасвим јасно, као ни то шта то тачно значи.
Може ли грађаниста бити патриота или то могу бити само самопрокламоване патриЈоте типа Обрадовић и Шешељ, дакле националисти које, показало се, нису изашли на изборе у већем броју или су гласали за Вучића.
Јеремићу је с једне стране замерена веза са Тадићем, а с друге стране чињеница да је породично из СПС језгра (отац члан СПС, бивши дирекетор Југопетрола). Да није тога, и да је обезбедио ширу академску подршку мислим да би боље прошао.
Препоруке:
30
11
4 уторак, 04 април 2017 12:26
Republika Srbija
Slobodan Antonić realno analizira situaciju. Samo treba dodati da atlantistima (drugosrbijancima) nije primarni cilj rušenje NATO-Vučića, već sabotiranje građanske desnice. Jer Vučić se ne može pobediti ako mu se ne oduzme bar deo birača, a to drugosrbijanski kandidat ne može da uradi, kao što je Janković. Dok je Vuk Jeremić zato i bio najopasniji kandidat po Vučića, jer je pokušao da zahvati njegove birače. Ostalo je lepo i argumentovano opisano u tekstu.
Препоруке:
58
4
5 уторак, 04 април 2017 12:30
ЗР
Анализа је суштински коректна, мада се види да су симпатије на Јеремићевој страни.
Препоруке:
36
7
6 уторак, 04 април 2017 12:33
Фантом Слободе
Глуп народ заслужује лошу власт.

Да пати и умире на рате, на мандате.
Препоруке:
50
4
7 уторак, 04 април 2017 12:41
синиша, професор синиша бр.2.
Дакле, о стању нашег народа и стању наше државе најбоље говори чињеница да практично сви Срби виде перспективу своје деце негде изван Србије, од Шведске и Норвешке до Аустралије и Новог Зеланда. Дакле, од Србије и спства нема ништа.

Тужно, жалосно, али тако је. Ту ништа не би променио никакав другачији изборни исход. Не мислите ваљда да би Чанак спсио Србију, па и Јеремић и Вук и Наташа, мада ја да се питам за председника би гласао за Наташу. Прелетачевић или Вучић СУШТИНСКЕ разлике нема, и један и други су кловнови.

Дакле, остају тетке и стричеви у Шведској и Аустралији.

Али ту почињу проблеми.

Братићи и сестричне покушавају да искористе и намагарче тетке и стричеве, а и тетке и стричеви богами понекад злоупотребљавају братиће и сестричне.

Треба радити на унутарпородичном поштеном договору.

Срби не функционшу као народ, немају државу и остала је ПОРОДИЦА као последња одбрана.

Надоградња добрих породичних односа.

То је све. Вила чаробница не постоји.
Препоруке:
37
8
8 уторак, 04 април 2017 12:46
Непристојан ник
Патриотски кандидати? Ко је од њих патриотски кандидат господине професоре?
Препоруке:
27
10
9 уторак, 04 април 2017 12:51
небитан
Овај текст је углавном анализа самих кандидата, али кандидати су углавном огледало бирача тако да је једнако битна и анализа духовног, менталног, моралног и образовног стања Срба. Кандидати су ту ѕанимљиви тек као средство утицаја на поменута стања.
Дакле, Срби који су се препознали у вучићу не завређују никакав коментар,све је о њима речено у видео снимку чији линк је Антонић приложио у свом тексту. Утицај вучића на њих је да сви заједно једни друге са осмехом на лицу вуку у дубоки понор из ког никад неће изаћи. Јанковић се повезао са пронато/еу масом и пробудио оне преостале "стерилне" Србе који сањају недосањани сан да живе негде на западу али нису имали прилику да то изведу. А патриоте су једна потпуно апатична и утучена група коју је убило 17 година ДС/СНС диктатуре и који би волели јаког представника али им је Обрадовић преслаб а Јеремић сувише енгиматичан са својим наглим преласком из ДОСовског у родољубиви миље. Мораће да буде стрпљив и да то дуго доказује као искрен прелаз.
Препоруке:
31
4
10 уторак, 04 април 2017 12:56
Nislija
Odlična analiza. Putin nek pojede SNS sendvič.
Препоруке:
48
5
11 уторак, 04 април 2017 13:05
Oliver Kromvel
Ništa specijalno nije uradio Janković,ako malo dublje analizirate rezultate videćete da je došlo samo do koncentracije glasova građanista i ništa više,nisu dobili ni jedan glas preko toga što pokazuje i broj apstinenata.DS-6%,DJB-6%,LDP-2% i još nešto resto sa strane eto to je Saša Janković,iskoristio je infrastrukturu DS-a,pokupio gotovo svo Radulovićevo glasačko telo i LDP-ovce,ni jedan glas preko toga.Drugo to nije uspeh Jankovića već DS-a koji mu je pozajmio svoju stranačku logistiku tako da je sukob neminovan,ili će pokušati da stvara svoju stranku na štetu DS-a ili će pokušati da preuzme DS.

Vuk Jeremić je u startu pukao zato što je dozvolio da se oko njega okupe ljudi poput Tadića i Velje Ilića,kampanja mu je bila mlaka,nedifinisana,previše amerikanizovana sa sve drzanjem zene za ruku to u Srbiji ne prolazi a nije ni imao konkretnu populaciju kojoj se obraća već je sve išlo okruglo pa na ćoše.

Vojislav Šešelj je završio karijeru,prodao se i to je skupo platio.
Препоруке:
73
7
12 уторак, 04 април 2017 13:13
Oliver Kromvel
Glumeći vučićevu starletu malo se preigrao i doziveo debakl,najgori u političkoj karijeri,iako ima malo obraza penzionisaće se,vreme ga je pregazilo.

Boško Obradović je dokazao da je intiligentan kao zelena salata,priča o neregularnim izborima a prvi je potrčao da istakne kandidaturu.Ovde niko ne piše da je Obradović u Čačku pretrpeo katastrofu da je na 4 mestu sa malo više od 7% glasova,promenio je imidz,gej frizurica,odelo od 1000 evra,selfi sa Pernarom,primanje u goste Švaba iz AFD-a Nemačkog,kakve to sve veze ima sa izvornim Dverima sa kojima je 2012 dobio 4,7%.Ako ima malo obraza podneće ostavku odveo je Dveri na ivicu statističke greške i da mu nije bilo SRI prošle godine ne bi taj nikada video parlament.

Beli Preletačević je samo hir,revolt i sa danom glasanja je ta priča završena.

Opozicija je imala dva izbora,ili zajednički kandidat ili bojkot neregulartnih izbora uz zahtev za sređivanjem biračkog spiska i otvaranje medija da moze da se čuje i druga strana.
Препоруке:
52
19
13 уторак, 04 април 2017 13:31
kokio
И госн Антонић пати до разних демона деведесетих. Како Јанковић толики баш "атлантиста" поред живог Чанка?
Препоруке:
7
48
14 уторак, 04 април 2017 13:32
синиша, професор синиша@ Оливер Кромвел бр.1.
Србија је разбијено друштво и држава.

као данс се сећам Сарајева 1992. Сећам се коментара и накнадне памети. КАД СМО ВИДЕЛИ ДА СЕ ЈЕВРЕЈИ ПАКУЈУ И ИДУ НА ПРВИ АВИОН И МИ СМО ТРЕБАЛИ ДА КРЕНЕМО И ДА НЕ ПИТАМО ГДЕ.

Било је и других. ЧИМ СМО ВИДЕЛИ ДА НЕМА ЦИГАНА НА УЛИЦИ И ДА ОНИ НЕ ПРОСЕ НЕГО БЕЛЦИО ТРЕБАЛО ЈЕ ОТИЋИ.

Али, зар не видите да ни азиланти из Авгганистана неће да живе у Србији.

Шта треба да раде деца, да ћекају осам година да Кореанац направи фабрику Вучићч је отвори и онда почну да раде за сто двадесет евра.

Готова прича нема ништа.

Каква опозиција, какве патриоте, то не постоји.

Зар вам није јасно да се ни Вучић, као уосталом и Ђукановић не уздају ни у банку, ни у војску, ни у полицију.

Један прича приче жваке за лудаке, а брат скупља новац за збрињавање породице. Негдне на сигурносм.

Ко има породицу нека на поштеним односима регулише односе. И још нешто, али то је врло ретко. Ко има пријатеља.

Нема решења у држави и народу који су у распаду.
Препоруке:
40
4
15 уторак, 04 април 2017 13:40
Nenad
Ja sam glasao belog a imam 45 godina.I mnogi drugi ne tako mladi.Bosko je nastupio kao da je zeleo samo da promovise sebe i dveri.To nije put.Na vlast u Srbiji ne moze da se dodje u svilenim gacama.Svi izbegavaju terenski rad i misle da su najvazniji minuti na rts-u.A najvazniji su jaki ljudi na terenu.A nase patriote bi samo na tv da ponavljaju jedno isto.
Препоруке:
38
5
16 уторак, 04 април 2017 13:41
синиша, професор синиша@ Оливер Кромвел бр.2.
Шта је алтернатива. Дати пар хиљада последњих евра неким преварантима из лажних универзитета, Мегатренд или Сингидунум, а ни државни нису много бољи, па онда махати са тим шареним папирима и мислити кад је могао председник Николић, или министар Стефановић, може и моја кћерка. Не може.

МОра имати неки занат, пекарски, куварски пре него што крене код третке у Аустралију.

Али.

НИшта боље од Срба неће проћи ни Хрвати ни Бошњаци, па чак ни Албанци. Али Хрвати и Словенци мисле о томе.

Шиптари су по први пут у процепу.

Правда ће победити, али за неке ће бити касно.

Све у свему, неће бити у ситуацији да нас покољу као 1941. и 1914., али реч је о животној перспективи. Стицању знања за светско тржиште рада. И тражење чврстог ослонца. А то је само породица.

Заборавимо више и СНС и ДС и комунисте и монархисте, поготово личности.

Ђинђић је најгоре прошао јер није имао брата.

Дакле, занат, језици, породица и знање.

Ћао политико, то је за губитнике.
Препоруке:
27
4
17 уторак, 04 април 2017 13:46
моје мишљење @ Оливер Кромвел
Одлично запажање за Обрадовића, за Јанковића и Јеремића, као и увек, углавном.
Опозициони лидери су се показали неискрени. Њихов циљ је био нешто друго а не победа на изборима углавном. Време ће брзо показати шта је циљ био сваком од њих. Некима да освоје 1% кеш сигурицу, некима да се појаве на телевизији и тестирају снагу, некима да оснују странку...ал је народ увек на губитку.
Тачно је да је Прелетачевић можда како кажете само "хир", али за нас који не гласамо у принципу, ово је било за промену и максимално што од нас можете очекивати а у сусрет захтевима да буде што већа излазност на изборима.
Не слажем се са синишом, професором. На нашој политичкој сцени многов је више кловнова од Прелетачевића, он је један озбиљан млад човек, који се појавио у право време, од кога ако нема користи нема ни штете. Од осталих политичких кловнова овај народ има само штету.
Деца данас уче енглески у првом разреду, немачки у петом, ту је и грађанско васпитање. Србија ће бити земља стараца и тајфуна.
Препоруке:
27
4
18 уторак, 04 април 2017 13:50
uporno netolerantan
"Пошто се на овим изборима ваљда дотакло дно, следи нужно прегруписавање и опоравак. Надам се да ће за то бити више снаге и памети, него што их је било на овим изборима".

Nazalost nema nista od ovoga,mali Alek podesava izbore kada to njemu odgovara tj.dok ne udesi predizbornu atmosferu,ne ugovori sastanke sa Putinovom i Merkelovom itd... Za razliku od atlantista na strani patriota je mnogo manje trojanaca,a na patriotskoj strani imate Seselja (5%),DSS (1,5%) i razni Parovici kao na proslim parlamentarnim izborima.Treba spomenuti i Obradovica (2,5%)koji se zarad samopromocije odrekao podrske Jeremicu.

Pravo pitanje je da li treba cekati?... i po ko zna koji put nadati se "ujedinjenju i pameti" ili formirati neku novu snagu koja ce se obracunati sa trojancima do nekih narednih izbora.

Ako se ceka = kao da nista nisi napravio.

Ako delujes = moras imati u vidu da te mali Alek posmatra i spasavat ce svoje trojance,a moguce i raspisati izbore pre "ujedinjenja i pameti".
Препоруке:
15
4
19 уторак, 04 април 2017 13:55
Goran
Za uspeh na izborima u Srbiji, najbolje će vas pripremiti FDU -- Vučić, Beli, Sergej Trifunović & Co i par tobože kandidata za predsednika (Parović, Šešelji Čanak) su osvojili >90%!

Jeremić se mora pozicionirati kao desni centar i podići patriotski blok.
Препоруке:
21
5
20 уторак, 04 април 2017 14:12
Владимир Ђилас
@Oliver Kromvel

Добар коментар,поготово лепо изанализирано за Јанковића, само бих се надовезао, да кандидатура госп. Обрадовића није знак неинтелигенције, већ жеље да се постигне што је могуће боља позиција у преговорима око заједничког кандидата.
Објективно, један кандидат био то Јанковић или Јеремић није одговарао ни Обрадовићу ни Радуловићу због оправданог страха да ће им преузети бирачко тело. Што се код Радуловића и показало.
За Јеремића важи исто, поготово што планира да оснује странку.

Господин Јанковић неће моћи бити лидер опозиције иако ће покушати да се наметне, јер како сте рекли 16% гласова је највише што грађанисти могу узети.

Опција је: или два опозициона табора Јаковићев (ултра грађански) и патриотски (па ко год био у њему) или
заједничка предизборна платформа која би имала само једну тачку:
очување институција државе, без спомињања "тешких" тема.

Видећемо којим ће се путем кренути, у сваком случају очекују нас београдски, а можда и парламентарни избори.
Препоруке:
18
2
21 уторак, 04 април 2017 14:26
Лајави
Неко је горе написао да је опозиција била НЕИСКРЕНА, СЛОЖИО БИХ СЕ С ТОМ КОНСТАТАЦИЈОМ. Другачије се не може објаснити, чињеница ДА ТРЧЕ ТРКУ ПОД ОВИМ УСЛОВИМА. Нормална, здрава и ДРЖАВОТВОРНА опозиција би прво покренула широк дијалог и расправу око изборних услова првенствено са позицијом, а потом ако не би дошло до договора, ишло би се на протесте, па и бојкот ИЗБОРА.
Овако ситни и парцијални интереси су победили и имамо то што имамо, сада кукања нема.
Што се тиче Јеремића, он је по мени ВЕЛИИКИ ГУБИТНИК ових избора, имао је веома скупу кампању, а постигао врло мршав резултат, чини ми се да би његова супруга прошла знатно боље.
Он као да је водио кампању за парламентарне изборе.
Деловао је књишки и извештачено, а то наш народ не воли.
Друго приметио сам и да не барата подацима, када говори о неким појавама (дуг, запосленост, просечна плата). Једноставно сувише фраза општег типа. Уз то руку на срце, његова финансијска средства су крајње сумњивог порекла.
Препоруке:
16
7
22 уторак, 04 април 2017 14:29
Кнежевић Милан
Солидна анализа, господине Антоничу; да би била боља- требало је да поменете још неке ситнице.
Прво- представљање Јеремића као патриотску опцију је заиста "немогућа мисија", после свега што је радио као министар у Тадићевој ери. Нагледао се овде народ таквих, и не верује више у таква "преумљења". Патриотска опција је са пуним правом била неповерљива према Јеремићу, јер он ни једним својим потезом није показао да је лојалнији "првој" Србији од оне "друге". Ни једним.
Даље, недостатак идеолошке подлоге коштало је све кандидате; сви су, у покушају да обухвате што шире поље у гласачком телу били неухватљиви да ли су десница, левица, либерали или конзервативци; то тако више не иде.
Ту робу више нико не купује, и отуд овај јадан резултат. Овде су сви шокирани добрим резултатима Белог, који нема програм; а у ствари, једино га је он и јасно изрекао- само за оне који су пажљиво слушали.
Он је против овог у суштини- десничарског терора.
Препоруке:
25
9
23 уторак, 04 април 2017 15:28
ПАКА
Потпуно је разумљиво што г. Антонић, као уважени актер медијске естраде, даје толики значај медијима и њиховом утицају на крајњи исход избора. Да се, међутим, и дивови медијске сцене могу преварити, најбоље илуструје случај Белог Прелетачевића и Вука Јеремића. Најпростије упоређење утрошених средстава за пропаганду и медијске подршке Јеремићевом штабу у односу на екипу Белог и упоређење обострано постигнутих резултата говоре како је мантра о контроли медија и њиховој улози практично неодржива.
Препоруке:
11
15
24 уторак, 04 април 2017 15:35
Да је опозиција бојкотовала изборе
Вучић би стао уз раме брата Кима из Северне Кореје са 97%+ гласова!

Вучића не би подржавало 75% грађана Србије!

Показао би се као извор НЕСТАБИЛНОСТИ!

Знате кад играте баскет а други центар вас угурава у кош, зида, ви се измакнете и он направи кораке, буде ваша лопта, још падне на бетон.

После 17 година изласка на изборе овог пута нисам, по први пут и не кајем се, бесмислено излазити са милион лажнох гласача, без контролора на КиМ и медијским мраком горим него и време Слобе, потпуни мрак, 30% свих гласача се информише преко нета!

7,1 милион грађана а гласача 6,7 милиона, рецимо податак од пре пар година 900.000 основаца у Србији па још деца до 7 година плус средњошколци!!!

Опотиција ја пристала да буде ИКЕБАНА вучића!!!!!!
Препоруке:
36
4
25 уторак, 04 април 2017 17:42
ПАКА
Опростите што се поново јављам. Хтео бих да појасним:-Јеремић је, у односу на Белог, имао десет пута већу медијску подршку, а освојио је дупло мање гласова. И?
Препоруке:
17
6
26 уторак, 04 април 2017 18:03
@ ПАКА
И то је доказ да се народу смучила политика и генрално сви политичари, а посебно странке, а не да је неко покрао Јеремића или већ кога.
Ја познајем масу људи који су гласали за Белог и млађих и старијих, из гради и са села. Мене чуди што није ушао у други круг и освојио више гласова од Јанковића.
Препоруке:
11
0
27 уторак, 04 април 2017 18:04
covek iz loznice
Ali stvaranjem,,tzv VELIKE KRALJEVINE,POCINJE EROZIJA TOG I TAKVOG SAMOSTALNOG SRBSKOG SELJAKA,PREBEGAVANJE U GRADOVE,PRAZNJENJE SELA,PRAZNJENJE METOHIJE,KOSOVA,NAJZAD SRBIJE UNUTRASNJOSTI!OVO STO SAD PRICAM,EKSPLODIRALO JE ZA VREME,,TENDECIOZNO,, BROZA,KOJI JE S NAMEROM,DA SRBIJI,,ZADA I KONACAN UDARAC,DAL kao OSVETU ZA URUSENU K&K MONARHIJU,dobili smo Obezbozenu,siromasnu,izumirujucu Srbiju,kojoj kvazi patriote(SESElj,Dveri,)drobe kojekakve gluposti!Milan ST.Protic,KOGA ne uvazavam napisao je skoro ISTINU,Mi smo Narod u procesu IZUMIRANJA I TO..NEZAUSTAVLJIVOG!LAZAN KOMFOR POD BROZOM..PLATILI SMO...KOSOVOM,I TO JE NEUMITNA ISTINA!MISLIM DA NAMA TREBA PRE SVEGA...MIR!Da ako mozemo,ikako da se BIOLOSKI POVRATIMO,BAR NA POZITIVNU NULU!a patriotizam je SVE ONO STO DOPRINESE TOME!Tako Ja vidim ovu TEMU!POZDRAV
Препоруке:
11
5
28 уторак, 04 април 2017 18:09
Sima
I jos nesto da dodam. Od te politike da evropska unija ima alternativu treba odustati. Evrofanatici imaju 80 do 85% birackog tela , treba svi da se presaltuju na evropski put u sunovrat ako hoce glasove.
I jos nesto ko zucche da ce da brani teritorijalni integritet Srbije odma leti ispod cenzusa. Isto tako ko kaze priznacu Kosovsku nezavisnost opet leti ispod cenzusa. Nego politika izdaje, ali da se ne kaze javno da je izdaja daje najbolje rezultate. Sta da se radi narod tako voli ko hoce glasove mora da se prilagodjava.
Препоруке:
14
4
29 уторак, 04 април 2017 18:51
александар
Драго ми је што је професор Антонић овако добро сецирао и описао антисрпског "кандидата" Јанковића. Тај део ме је подсетио на раније његове ненадмашне анализе и коментаре о "другој Србији".
Препоруке:
14
2
30 уторак, 04 април 2017 19:12
Бојан, Приштина
Као што сам пре неког времена овде и написао, западу је битно да овде на власти има ефикасну уништитељску и компрадорску власт али и алтернативу у алтер-егу таквој власти.

Циљ је брилијантно постигнут. Сваки су нам параметар живота наштеловали по својој вољи.

Треба за ово одати признање западу, јер на овоме ради озбиљан систем којем је глава у Тавистоку и сличним институтима где ради хиљаде научника друштвених/социолошких/филозофских наука, а којем су руке тајне службе и невладине организације које роваре на терену и друштвену стварност филигрански прецизно обиликују у жељеном смеру.

...неке ће сествари поправити тежко а некеможда неће моћи никада
Препоруке:
25
1
31 уторак, 04 април 2017 19:30
Неиспрани Мозак
О веберистима, безалтернативистима, грађанистима, атлантистима, сатанистима и осталим компрадорима, господин Антонић је довољно написао и пише. Ја бих подвукао чињеницу која је овим изборима огољена до порнографије, а то је, да је патриотска Србија запала у фазу дубоке хибернације!
Уместо духовне и интелектуалне елите друштва (свако поштовање господину Антонићу и не више од пар њему равних), друштвеном јавом (не јавношћу) Србије ординирају самопрокламовани трибуни "патриотске" провенијенције који се гуше у:
- АРОГАНЦИЈИ
- Егоцентризму
- Медијском идиотизму ("идиотизам" као појам за неукост, а не за ментално обољење, не дај Боже)
- Ситношићарџилуку (неки би то назвали "егоизмом")
Патриотско бирачко тело Србије је детектовало овај примитивни, јалови и опскурни "патриотизам" и сурово га казнило бирачком апстиненцијом и прелетачевићевим игроказом.
Ко није схватио поруку коју је пренео Прелетачевић, нема шта да тражи у политици, а нарочито међу патриотама!
Препоруке:
12
0
32 уторак, 04 април 2017 19:53
серпска сарма, а мож и пасуљ
За оне који оспоравају Јеремићев патриотизам, цитираћу ДОКАЗАНОГ СРБОМРСЦА Ненада Тов...... Чанка: "Вук Јеремић је Војислав др Коштуница No. 2, ТУРБО варијаната, "светска, а наша", умивена, која је видела света и тамо научила много, али која је остала националистичка..." Наравно, за Ненада Тов...... Чанка, "ТИТИЋА са дна каце", бити националиста (речено неутралније: "патриота", "суверениста" и сл.) је нешто страшно, но овде бих додао нешто друго. Вук Јеремић у ОРГАНИЗАЦИОНОМ и ИДЕОЛОШКОМ погледу дели исте мане са Коштуницом, превише КЊИШКОГ, а премало КОНКРЕТНОГ, што се СРЕЋОМ ДА ИСПРАВИТИ, бар код Јеремића, који је ДОВОЉНО МЛАД и ПАМЕТАН да то уради, ако схвати да се то МОРА УРАДИТИ! У том смислу, он има једну ПРЕДНОСТ и још једну МАНУ у односу на Коштуницу, МЛАЂИ је и ЕЛАСТИЧНИЈИ од Коштунице, али кад дође на власт, добиће ЗЕМЉУ УРУШЕНУ до НЕПОЈАМНОСТИ! Јер, главна МАНА Вучића и екипе је што су ТРАГИЧНО НЕКОМПЕТЕНТНИ, па онда све остало! А НЕКОМПЕТЕНТНИ су НАЈГОРЕ ШТЕТОЧИНЕ!
Препоруке:
16
6
33 уторак, 04 април 2017 23:15
Nista ne razumem
@Nenad
Svi izbegavaju terenski rad i misle da su najvazniji minuti na rts-u

Slazem se. Lepo vreme, lagane cipele na noge, pa peske po Srbiji. Vise meseci, ako treba i godina. Peske ako treba do poslednjeg sela na vrhu planine gde svih 97 seljana glasaju za Vucica jer imaju samo prvi program RTS. I to je Srbija. Nesto kao Gandijev "mars soli". Krene se na put, pa kad stignes do slobode. Usput se pridruzuju ljudi, pa nas ima vise. Okrenes se oko sebe, kad ono hiljadu ljudi levo, desno, svuda oko tebe. A Englezi kipte od besa. Put do slobode se najbolje predje peske, ne u autu, ne od studija do studija. Trump je bio vest, a ne gost. Gandijev mars soli je odlican primer za "terenski rad". Medjutim svi Gandiji u Srbiji su trenutno zauzeti. Beli je bio do pola Gandi. Prvo su ga ignorisali. Onda su mu se smejali. Pazio je previse da ga ne tuku. Gandi se toga nije plasio. Zato Beli nije mogao da pobedi. Nije imao dovoljno hrabrosti. Ali svakako vise od mnogih od nas.
Препоруке:
3
1
34 уторак, 04 април 2017 23:41
Бошко
Тако су се ови избори показали као озбиљан индикатор слабости патриотских снага.
Српске патриоте убијају и затварају од 1941 године од комунистичких окупатора, којима је био циљ дебилизација и дегенерација Српског народа, што се јасно види по свим "демократским коментарима" Антонићевог текста.

Они који сада "пљују" Обрадовића исто би тако сутра "пљували" и Вукадиновића или Рашковић-Ивић да се случајно кандидује као патриотски кандидати, (што би аутоматски значило укидање привилегија и лустрацију свој нагомиланој фукари)

а "промовишу" Јанковића који уопште неби имао реалне шансе да иза њега нису стали "жути лопови", који су управо својим антипатриотским деловањем поново увукли зло из 90тих из канализације на политичку сцену 2008 удруживши се са лажним патриотама Дачића, који је им је подметну "кукавичије јаје" да би извукао најпримитивнију банду напрдњака, које Дачић сад "намешта" као и "жуте лопове"
Препоруке:
5
4
35 уторак, 04 април 2017 23:58
mala primedba
"Јеремић 5,3%,Обрадовић 2,3%,Стаматовић 1,3%"
ukupno oko 9 %, pa to i jesu otprilike svi patriotski glasovi u Srbiji. Šešeljevi i Popovićevi birači nisu patriotski već sektaški, a govoriti i dalje da Vučić dobija patriotske glasove je smešno. Radikalsko-slobistička bulumenta nikad nije bila patriotsko biračko telo, to je klasični lumpenproleterijat koji poseduje samo glupost, niskost, primitivizam i mržnju prema obrazovanim ljudima, što i komentari koji se ovde pišu na račun Jeremića odlično pokazuju. Ono što i drugosrbijanskim i lumpenproleterskim kritičarima Jeremića najviše smeta je što je obrazovaniji i uspešniji od njih, što bi lako mogao da ostvari njihov san i da živi u Americi i sl, a on ipak troši vreme na ovu zonu sumraka. Što se tiče Belog, i on je slično Vučiću bio zastupljen u medijima više od svih opozicionih kandidata zajedno. A što se tiče Jankovića, kakav god da je opet je tri koplja iznad Vučića.
Препоруке:
8
6
36 среда, 05 април 2017 03:32
Ултравизитор
Ако је вУЧКић регуларно и добио изборе, или чак чисто покрао, онда је то првенствено захваљујући издаји Путина и Русије, и донекле Додика.
Препоруке:
4
3
37 среда, 05 април 2017 04:32
Bokelj
Poštovani g. Antoniću, mnogi u Srbiji ovo ne čitaju a i da čitaju ne bi razumjeli. Da je drugačije i Srbiji bi bilo dragačije!
Препоруке:
3
0
38 среда, 05 април 2017 08:43
Ludi skretnicar
Jeremic za lidera nacionalno demokratske opozicije? Ne budite smesni, pa covek je na ovim izborima doziveo debakl od kog se nece oporaviti. Kampanja bez ideja i poruke. Nije trebao niko da ga saplice, sam se ubio. Antonic ga preterano opravdava. A Putinu zelim novog Mila u liku AV, kao zahvalnost za podrsku u finisu kampanje.
Препоруке:
11
4
39 среда, 05 април 2017 15:15
Др
Ма ради се о удбашким корумпираним структурама, нема ту п од патриотизма. Нико ко гласа за Вучићеву старлету Шешеља или за Јовановићев ДСС није патриота, него продужена рука диктатора који доводи Шредера да нам се смеје 24. марта.
Препоруке:
3
2
40 среда, 05 април 2017 15:32
Немања@Луди скретничар
Једини сте овде смешни ви,кад вам може пасти на памет да ће Путин у Вучићу добити Мила Додика,пре би се могло рећи да ће добити и да има једног друга Мила.

Јеремић је очекивао више,очекивао је дупло више,и очигледно да је изгубио доста гласова од почетка кампање.Али ако погледамо да је Радуловић 2014 био месец дана у кампањи узео 70 000 гласова,а две године касније преко 200 000 гласова,политички капитал Јеремића опште није мали.Напомињем иза њега није стала ни једна озбиљна странка,све је сам урадио,њему потписе нису скупљали Тадић и Веља,и кампању на локалу радиле друга партије.

Јанковић је добио гласове и бивших напредањака радикала,и бивших лдп-еоваца јер су сви пали у замку да је он број један у опозицији,што је на крају постао,али се поставља питање да ли ви стварно мислите да ће неко у наредних пар година успети да прича причу која ће бити прихватљива и бившем радикалу и бившем лдпеовцу?Не неће,мораће једном да прича,а другог да разочара.И сад се поставља питање где
Препоруке:
1
2
41 среда, 05 април 2017 15:32
Немања@Луди скретничар
ти други и за кога ће да гласају.Апсолутно је јасно да после ових избора Чеда,Чанак,Тадић а богами и Радуловић тешко да ће постојати на српској политичкој сцени.На другој страни мислим да је Шешељ коначно го,и да ће се на наредним изборима борити за цензус,а ДСС може да стави кључ у браву и на Букуљи направи опроштајну журку.

Значи постоје простори за нове странке,нове покрете.Једино ако Србију не видите у двопартијском систему где имамо СНС И Јанковића.Наравно треба бити искрен и рећи да са причом да је Сребреници био геноцид никад неће узети 45% гласова и владати сами са националним мањинама,знаћи потребне су још неке партије.

Вук Јеремић има преко 100 канцеларија,има људе који сус стали иза њега и радили за њега,има 200 000 гласова капитала и то опште није мало.

Ми смо имали изборе где ни једна странка праве опозиције није прешла 220 000 гласова,а ви сад бацате гласове Јеремића као да су то чачкалице а не 200 000 људи који њему верују.
Препоруке:
2
1
42 среда, 05 април 2017 20:23
Majstor Bob
Ситношићарџилуку


Kakva lepa srpska reč, skoro kao pesma!
Kakvo nagomilavanje nota
шћрџл
Препоруке:
3
0
43 среда, 05 април 2017 22:04
Студент
Немојте да се самозаваравате. Ово није последња опомена патриотама, већ њихов последњи чин.

Патриотизам, онако како га замишљате ви, је имао своје време. Сада је другачији час и другачије ствари су народу битне.

Него, уместо ламента над ДСС-ом и Вуком Јеремићем, лепо изађите с нама на улице да срушимо тиранију.
Препоруке:
3
1
44 среда, 05 април 2017 22:53
Ненад
У свим анализама протеклих избора као једно од питања се поставља "ко је био чији зец", али нико изгледа није схватио да је управо Прелетачевић био Вучићев "зец"! Не да би смањио број гласова неком од кандидата, него чисто да повећа излазност и пружи легитимитет изборима. Против вучићеве машинерије, у овом тренутку једино решење је био бојкот, а управо је ту Бели одрадио свој део посла, извео је на изборе велики број људи који иначе не би гласали!
Препоруке:
3
0
45 четвртак, 06 април 2017 00:48
Nemanja@Student
Podrzavam vas,ali necu da da dodjem.Razlog je vrlo jednostavan,gde ste vi u predizbornoj kampanji,i gde ste na dan izbora?U mladenovcu?Glasaci Belog?Nejde tako druze,i nece nikad ici tako,znaci imali smo svi zajedno priliku da se borimo,protestvujem,zahtevamo,i na kraju glasamo.Nismo to uradili,Vucic je predsednik kraj price.

Ja cu svoju borbu nastaviti tamo gde sam stao na dan izbora,a vasu podrzavam.
Препоруке:
1
0
46 понедељак, 10 април 2017 23:34
Јован Т.
Има патриота и међу гласачима Вучића, прочитајте јучерашњи интервју глумца Слободана Ћустића који је дао за ''Блиц'' http://www.blic.rs/vesti/politika/uticaj-intelektualaca-na-izbore-2-zasto-je-custic-glasao-za-vucica-a-velikic-podrzao/e17mbye. Да није гласао за Вучића (што је овде постао неопростив, готово смртни грех), ставове Ћустића би потписало и подржало 90% старих читалаца НСПМ. Уједно упоредити Ћустићеве ставове и ставове Великића који је гласао за Јанковића.
Препоруке:
1
0
47 понедељак, 10 април 2017 23:39
Јован Т.
Да су Двери, ДСС и СРС изашли са једним, нестраначким кандидатом (нпр. Коста Чавошки), они би имао исто, ако не и више гласова од Јанковића и патриотска опозиција би се вратила на политичку сцену. Највећи противник јединству је Шешељ и док он не промени мишљење, неће бити ништа од ширег Патриотског блока. Друга варијанта је да ДСС и Двери нађу као предводника неку харизматичну личност и удруже се, стану из те особе. Волео бих када би то био неко попут господина Антонића.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер