недеља, 05. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Предизборни скуп Саше Јанковића у Београду: Више од десет хиљада људи у "победничкој шетњи" скандира "Готов је"

Kоментари (87) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 29 март 2017 19:43
александар
Не дао Бог да ови другосрбијанци дођу на власт.
Господар је лош, али од ових нема горе.
За било кога само не за тзв. "грађанску Србију".
Препоруке:
78
165
2 среда, 29 март 2017 19:47
Гуливер
@александар

Јел укусан сендвич? Није као да сам ја за Јанковића, али од Вучића нема горег!
Препоруке:
164
42
3 среда, 29 март 2017 19:48
Petar B.
Gledam miting i ne mogu se oteti utisku da je g. Vucic GOTOV.

Ko ima bilo kakve dileme oko prve, druge ili trece Srbije, neka poslusa govor Generala Malinovica. Samo uzmite maramice - trebace vam!
Препоруке:
163
25
4 среда, 29 март 2017 20:00
Nenad
Budimo sa Saletom, Acom i Vukom bez straha za EU raj(h) spremni.
Препоруке:
64
48
5 среда, 29 март 2017 20:15
cisto onako
Pa zasto da ne i za Jankovica u drugom krugu? Njegova spoljna politika se nece razlikovati od Vuciceve, ali ce se bar prilike unutar drzave unormaliti. Ako udje u drugi krug, u sta sumnjam, i za njega bih pre glasao nego za Psiha.
Препоруке:
115
21
6 среда, 29 март 2017 20:21
Gradjanin
Razmisljam o komentaru @Aleksandra koji kaze :
За било кога само не за тзв. "грађанску Србију".

I pitam se : Ako nece "gradjansku", kakvu bi on Srbiju zeleo ?
Препоруке:
84
23
7 среда, 29 март 2017 20:27
Јован
Георгиеву и Дуди свака част, али другосрбијанској боранији Турајлићки, Коју, Ђуричку и Трифуновићу далеко лепа кућа.
Препоруке:
97
35
8 среда, 29 март 2017 20:29
виђено
Шутановац, латиница ..., нема шансе да гласам за то.
Никако за Вучића, али,тешко и за ово, само у крајњој нужди.
Препоруке:
87
21
9 среда, 29 март 2017 20:53
Zoran
za Gradjanina: ne govorim u ime Aleksandra, neka se on sam javi, no pretpostavljam da mu je na umu ono sto i meni a i mnogim drugim posetiocima ove liste: nije u pitanja gradjanska Srbija nego Srbija u kojoj ideologija LDP-a i njenog odvratnog predsednika olicena na skupu prisutnim i govornicima, poznatim simpatizetrima i aktivistima Cede Jovanovica, postaje preovladjujuca: ukidanje Republike Srpske, priznanje "Kosova" i pomoc istom u uclanjenju u UN, menjanje ustava i izdvajanje ne samo KiM-a nego i Vojvodine iz sastava Srbije, uclanjenje Srbije u NATO, zavodjenje sankcija Rusiji, izjednacavanje raznopolinih i istoponih veza za sklapanje brakova i obavezno menjanje edukacije najmladje dece gde se i prirodno i nastrano predstavlja kao prirodno i jos mnogo, mnogo toga drugog sto ne moze da stane u hiljadu karaktera komentara. Steta za Sasu Jankovica: pristojan covek koji bi, uveren sam, bio kudi kamo bolji predsednik od favorita ali ne pripadam grupi sa Djurickom, Turajlickom i inima.
Препоруке:
65
20
10 среда, 29 март 2017 21:00
Петар Пантелић
Само се надам да ово неће бити део понуде за други круг. Искрено, ова екипа ми изазива гађење.
Препоруке:
70
27
11 среда, 29 март 2017 21:12
александар
Пре ове праве хистерије око Господар Вучића, на овом сајту су расправљали националисти свих боја о битним, понављам заиста битним српским националним темама.
Нажалост, времена су се променила. O tempora, o mores.
Некада би овај другосрбијанац Јанковић и његови подржаваоци Турајлићка, Павићевићка, разни глумчићи - циркузанти другосрбијанци и остала празноглава грађанистичка булумента, на овом сајту могли да добију само презир, што једино и заслужују.
Стари сам поштовалац НСПМа и искрено ми је жао што многи размишљају искључиво о персоналној "промени".
За овога што би да ме нахрани сендвичом, препоручујем му да проба еуропску грађанску шаргарепу коју му нуди Јанковић и његова булумента.
За овог што каже да од Вучића нема горе, нека замисли ситуацију да му министри буду Турајлићка, Павићевићка, Теофил Панчић или Ђуричко и Којо. И од горег има горе.
За овог што се пита каква Србија ако није "грађанска", једноставан одговор је српска Србија, само национална Србија.
Ајд сад.
Препоруке:
78
37
12 среда, 29 март 2017 21:17
negi
@Aleksandar @ Jovan....... U tome i jeste problem što nema "građanske Srbije" već podaničke,zombirane,šlihtarske i potuljene Srbije koja se pretvorila u stado.A stada se gaje samo za jednu stvar.
Препоруке:
53
11
13 среда, 29 март 2017 21:20
+++
За њега да гласам нећу никад, из личних разлога пре свега, а и због магловите политике, па таман ушао и у други круг. За мене је он нула и као човек, па макар га подржало 90% граџана и граџанки Страдије, нико ме неће померити да баш њему дам глас, а што се АВ тиче то се подразумева.
Држава Страдија је држава српског народа из свиг грађана који у њој живе. Тако пише у Уставу, а могуће да баш због тога Устав некоме не одговара, и да се многи на овоме месту праве Тоше и глуме наиву.
Е сад навалите са минусима. Али пре него што почнете да лупетате и делите паТке, ставите прст на чело.
Ближе се избори у Франсуској. Килари је папа. Само је будућност Страдије са Клинтонистима? Не, наравно, нити ће они који о нама одлучују претежно то допустити. Осим ако овај (не)човек није немачка резервна карта.
У 21. веку све се мења.
Препоруке:
57
33
14 среда, 29 март 2017 21:21
Моравац
У Србији може да победи само кандидат кога подржава Запад. А то је овог пута Александар Вучић!Биће му све дозвољено!
Препоруке:
40
18
15 среда, 29 март 2017 21:30
Аца Драмосер опомиње
О, народе мој! Ја, ваш краљ, поручујем вам, да једино ја могу да вас спасим сметова и поплава…
Ej, narode moj… Šta je to sa tim mojim narodom? Zameniću ga za neki nov, šta će mi polovan narod, zamenim to pa koliko dobijem, nije važno…
Препоруке:
42
5
16 среда, 29 март 2017 21:34
Љиљана
Steta za Sasu Jankovica: pristojan covek koji bi, uveren sam, bio kudi kamo bolji predsednik od favorita ali ne pripadam grupi sa Djurickom, Turajlickom i inima.

------------------

Ивер не пада далеко од кладе. С ким си такав си, осим ако мислите да је био у бољем друштву као приправник у влади Мирка Маријановића и Зокија Анђеликовића, где је пртходно испекао занат, пре него што се препоручио Државној безбедности. Дакле имао је и он својих лутања, баш као и Вучић. Али пензионерско место председника Николића је сасвим "заслужио" - ред би било после пет година у Министарству спорта и разоноде и десет у омбудсману, још једно два председничка мандата онако пензионерски као наследник Гробара (горе не мож ваљда), па у неку амбасадицу отом потом, па у пензију.
Леп поздрав из Словеније.
Препоруке:
45
23
17 среда, 29 март 2017 21:38
Zoran
"Gledam miting i ne mogu se oteti utisku da je g. Vucic GOTOV. "

Sta gotovo? 10.000 u BEOGRADU? Nista. To je skoro nista.

U Krusevcu ne bi mogao da okupi 500 coveka.
Препоруке:
37
28
18 среда, 29 март 2017 21:39
Oliver Kromvel
Nije problem toliko u Saši Jankoviću ali ljudi oko njega su horor film.Sa njim na vlasti Srbija bi bila do Bubanj Potoka,oko njega je jako puno autošovinista i to onih pravih srbomrzitelja.Žao mi je ja njega ne mogu da prihvatim i taj čovek neće dobiti moj glas,u prvom krugu ću izvesti kompletnu familiju i glasaćemo za Jeremića,bez obzira na sve mane daleko je prihvatljivija opcija.Što se tiče građanske Srbije vi bi dragi čitaoci trebali da znate da je građanska Srbija streljana 1945,osim ako pod građanima ne smatrate unuke titovih generala iz 6 Ličke koji su se proslavili u oslobađanju Dedinja od mrskih monarhista.Saša Janković je za mene kulturnija i prefinjenija varijanta Čede Jovanovića,on je iskreni drugosrbijanac,ja mu skidam kapu na fer i poštenoj kampanji,nije pokušavao da se dodvori nikome,tambura u svoju tamburu,mislim da iskreno veruje u ono što priča ali takva ideologija meni nije bliska.
Препоруке:
82
12
19 среда, 29 март 2017 21:40
Gradjanin
Rekao bih da kod mojih sugradjana postoji neka netrpeljivost prema reci "GRADJANIN".
Ne umem to da objasnim.
Препоруке:
28
23
20 среда, 29 март 2017 21:43
Јован
@negi Ако у други круг оду Вучић и Јанковић, ја не излазим на гласање у другом кругу. То је моја лична одлука. Такву грешку сам направио 2012. и још нисам сварио оно што сам тада појео гласавши за Николића, тако да ту грешку сада нећу понављати. Зато се уздам у то да Јеремић оде у други круг. У сваком случају, сви на изборе 2-ог!
Препоруке:
62
17
21 среда, 29 март 2017 21:48
али
@Моравац

Вучићу је Путин пожелео срећу на изборима, нешто не памтим да су то урадили на Западу. Реално, од ових што су најближи другом месту...
Препоруке:
12
22
22 среда, 29 март 2017 21:48
Рђосав
- бесплатна поука: у Србиiи "грађанско" значи "издаiничко". Тако iе од 1941-ве до данас.

- радничко, сељачко - то може бити патриотско. Грађанско? - iок.

- зато iе и пропала ДСС, пошто ниiе имала дефинисан социiални слоi коме се обраћа. `Тели да буду "грађански патриоти"?! То не бива. Оксиморон, што би рекли ови школовани (iа сам човек сељак па се слабо разумем у таi интелектуални вокабулар...)
Препоруке:
38
34
23 среда, 29 март 2017 21:50
bravo Kromwele,...
...istina je tu negde. Jankovic ce dobiti moj glas samo ako udje u drugi krug sa vucicem i nikako drukcije.
Препоруке:
49
7
24 среда, 29 март 2017 21:55
precanin
...sarenilo...pistaljke...vec izgovarani slogani...a kao da smo resetovali secanje od pre 20ak godina...sve me ovo podseca na vreme koje je proslo,a sada kao imamo nesto novo,nevidjeno...firer je los...zuti su losi...crveni se ne ponovili...a nama kao da nije dosta i hocemo manje zlo uy dodatak hleba i igara...prema tome,opet ponavljam MAKAR I BACIO UYALUD GLAS NA STAMATOVICA ALI BAR DA ZNAM DA NECU IMATI ONAJ OSECAJ GADJENJA POSLE TOGA...a vi ostali navalite...jos malo pa nestalo...kako radili tako nam i Bog pomogao.
Препоруке:
35
12
25 среда, 29 март 2017 21:55
@ Oliver Kromvel
Vi bi dragi čitaoci trebali da znate da je građanska Srbija streljana 1945,osim ako pod građanima ne smatrate unuke titovih generala iz 6 Ličke koji su se proslavili u oslobađanju Dedinja od mrskih monarhista.-------------Znamo mi to, ali Janković to "ne zna" ili tačnije pravi se fin, za njega je građanska Srbija Kralj koji ne govori srpski jezik sa najboljim izgovorom i tako to, on je tipičan predstavnik te gradžanske Svrbije koja je streljala po Beogradu svoje političke oponente i oduzimala im imovinu. Da je predstavnik neke druge građanske Srbije a ne te fine za bacit peglu, bio bi monarhista kao Bećković ili liberal kao A. Nedić.
Препоруке:
22
13
26 среда, 29 март 2017 22:01
ЗР
Евентуално бирати између Вучића и Јанковића је исто као када би пред осуђеника на смрт ставили избор између смрти стрељањем и смрти вешањем. Ако дође до таквог избора, у њему немам намеру да учествујем, као што 2012. нисам гласао у другом кругу, јер није имало између чега да се бира. Код Јанковића нема апсолутно никакве назнаке да би нешто мењао у стратешким концепцијама и правцима вођења политике, за разлику од Јеремића или Радуловића, за које бих свакако гчасао када би ушли у други круг.

Да се разумемо, ако би се на неким наредним изборима поновила ситуација са прошлих, да режим покушава крађама да спусти било коју искрено опозициону листу испод цензуса или да јој украде мандате, наравно да бих без размишљања да сам у прилици на поновљеним изборима дао глас тој опозиционој странци, без обзира на њен програм.
Препоруке:
48
16
27 среда, 29 март 2017 22:10
Драган Богосављев
На листићу осим западног кандидата Вучића имамо бар 5 који су западнији од њега.Од преосталих 5 који се изјашњавају против ЕУ а које све сматрам патритама ја бирам оног кога сматрам најбољим а то је Др. Војислав Шешељ. Гласао бих за њега и да није најбољи јер од тих кандитата једини има шансу по мојој процени. Спреман сам да подржим и било кога другог од тих кандидата ако се којим случајем неко до њих пласира. Што се тиче додовских кандитада који једва чекају да уведу Србију у фашистички нато, који би да уведу санкције једином пријатељу, који предлажу увођење обавезног популарсиања хомосексуализма у школе, који признају Косово, који признају геноцид у Сребрнци, е они мој глас не могу доботи баш никада. Ако неко од њих буде против кандидат, изаћи ћу на изборе и гласати за Вучића и неће ме гристи савест јер иако је издајник и болесник толики болесник није.
Препоруке:
11
62
28 среда, 29 март 2017 22:12
Рђосав
@ЗР - а Шешељ? Што прескачеш наiбољег?
Препоруке:
13
50
29 среда, 29 март 2017 22:30
Johnny
@ Моравац
А зашто Ви не покушате да у фамилији изборите 5 или 6 гласова за Обрадовића или Јеремића или Белог .. па неко од тих Ваших нека избори два три нова гласе .. и тако редом .. па онда не би Запад могао да ради шта хоће .Судбину своју у своје руке !!
Препоруке:
35
2
30 среда, 29 март 2017 22:31
sokrat
U Beogadu bi i društvo za zaštitu kućnih ljubimaca okupilo deset hiljada.
Препоруке:
25
32
31 среда, 29 март 2017 22:41
Боле
Будимо реални. Јанковић ће добро проћи у Београду и то само у четири београдске општине Стари град, Врачар, Савски венац и Нови Београд што ће му укупно донети доста добар резултат у Београду. Проћи ће нешто боље и у Војводини али лошије него у Београду, али у централној Србији нема никакве шансе. Ако Јанковић уђе у други круг он не може угрозити Вучића.
Препоруке:
13
2
32 среда, 29 март 2017 22:42
Роксанда
Не ваља вам Јанковић?

Па што онда нисте потписивали за Фајгеља?
Препоруке:
6
10
33 среда, 29 март 2017 22:44
gandra
da - slazem se sa komentatorima da su ovo raznorazni derivati titoizma i jugoslovenstva - srbija mozda i ima gradjanstvo, ali ovi na slici sigurno nisu ti - pa u svim normalnim drzavama gradjansko i patriotsko nisu suprotnosti - ovo je neka nakazna papazjanija svega i svacega - ljudi bez identiteta, isprazne ljudske ljusture - sve u svemu jedno veliko nista - a sa druge strane - vucic za sobom vuce izgladneli ubogi narod kojem je i poslednju paru izvadio iz dzepa - sludjeni, uplaseni - srbija je jednostavno zemlja na samrti
Препоруке:
15
2
34 среда, 29 март 2017 23:08
ЗР
@ "Рђослав"

Врло јасно сам написао "искрено опозициону листу", а не "квазиопозициону" или "листу режимске пудлице" попут Шешељеве.
Шешељ није део опозиције, већ власти.
Препоруке:
19
2
35 среда, 29 март 2017 23:50
Булиџа
Не можемо ми а да не паметнујемо и другима савете делимо, и своја уверења проглашававамо за једину истину. Гласање и то тајно и јесте да свако изрази своје убеђење без туторсва других. Зато не држите лекције никоме гледајте своја посла и пустите друге га гледају своја.
Препоруке:
5
3
36 четвртак, 30 март 2017 00:35
@Gradjanin
Па они који се залажу за "грађанску Србију" треба да објасне каква је то Србија. Не постоје ни грађанска Француска, ни грађанска Британија, ни грађанска Кина... само постоји нека "грађанска Србија". Ако тиме хоће да кажу да живе у градовима а не на селу, онда је то прилично глупо јер у свим земљама света постоје становници градова и житељи села али онима из градова не пада на памет да се називају грађански Французи или грађански Немци
Препоруке:
18
1
37 четвртак, 30 март 2017 02:55
Јован Т.
Другосрбијанци, заборавите на неки нови 5. октобар, неће тога бити... имали сте већ један и показали сте се неспособни, неморални, нетолерантни, непоштени и незрели и ништа корисно нисте урадили. Нема више играња са државом. Вучић је (нажалост) реакција на ваша недела од 5.октобра наовамо... Тад је ЦИА подржала и организовала преврат, сада стране службе држе Вучића. Ви сте две стране исте медаље... али вашу смо гледали преко 10 година и надам се никад више. Сада гледамо ову другу страну исте медаље, док се и она не излиже и не оде у историју... надам се што пре. Али ви, другосрбијанци, нећете се никад попети на главну бину, осим овако на Тргу... да водите државу - не. Кад Јанковић гласно и јасно каже: ''Ја сам Србин, поносан сам што сам Србин и волим Србију'', долази у обзир за неко разматрање. Сва недела овог режина не могу критикивати представници претходног који је био јако лош, не само на економско-политичком, него и моралном плану. Зато се и Шутановац крије, не сме на бину. Брука.
Препоруке:
26
5
38 четвртак, 30 март 2017 03:03
Zoran
Gledao sad Trifunovica, Koju....

Ovi ne mogu da pobede i ako ih Zapad podrzi.

Bez brige.

I oni koji ih slusaju nisu sigurni jel to to.

Nema od njih nista. Ovaj ce biti treci ili cetvrti.
Препоруке:
20
7
39 четвртак, 30 март 2017 03:46
Zuti Bujke
Srbija ce vremenom postati gradjanska u celini to je prirodan proces.Ljudi kod nas jos ne kapiraju te stvari demokratija,gradjanska prava(sta je to jeli se maze na leba).Normalno posle 60 godina diktature i ispiranja mozga laznom istorijom.Trebace jedna cela generacija za jedno 15-20 godina da se stvari promene u tom pravcu.
Препоруке:
6
12
40 четвртак, 30 март 2017 07:51
Јанковић је признао Косово дакле,
без коментара!
Препоруке:
15
5
41 четвртак, 30 март 2017 08:13
стари издајник
Драги коментатори, са вама као 'омладином',Велики Вођа не мора да брине за своју будућност.Ви сте решење тајне његовог великог и по свој прилици дуготрајног успеха.Што рече пречанин нека вам је Бог у помоћи, требаће вам!
Препоруке:
8
7
42 четвртак, 30 март 2017 08:19
нови фосили
Он је и као Омбудсман штитио те новокомпоноване грађне, па ће њихов заштитник бити и кад буде председник.
И комунисти су после рата радили све по закону ( осим када је Броз поручивао да се не морају уве држати закона као пијан плота).
Препоруке:
14
3
43 четвртак, 30 март 2017 08:44
Milos
Siguran sam da novi DOS nije resenje, a Jankovic, zahvaljujuci sopstvenom politickom neiskustvu, upravo usmerava vodu na Vucicevu vodenicu. 5. oktobra 2000. sve sto je u Srbiji politicki promisljalo je stalo iza Kostunice i Djindjica i to je bilo sasvim OK. Kako politika i stranke postoje da bi se artikulisala razlicita politicka misljenja, tako su i razlike izmedju dva glavna aktera bile sasvim razumljive i za ocekivati. Nakon nezakonitog hapsenja Milosevica, Kostunica i DSS defitnitivno izlaze iz DOS-a i tzv. "Predsednistva DOS-a", neformalnog tela koje je za racun DS vladalo Srbijom. Da li i sada neko zeli da pravi to isto, sve i sa sjajnim ciljem rusenja Vucica? Jankovic ubedjuje vec ubedjene, a tako moze do 5%, ali ne vise. Pa citava Vuciceva kampanja je zasnovana na pljuvanju po DOS-u, a, da budemo iskreni, tu ima po cemu da se pljuje. Tolika pljacka, pogotovo od 2008-12, tesko da ce ikada biti nadmasena. Doduse, saznacemo sta je Vucic krao tek kada mu vidimo ledja.
Препоруке:
16
4
44 четвртак, 30 март 2017 08:55
СРАМ ТЕ БИЛО СЕЉАЧИНО
Јанковићу реци народу у каквим си односима са РЈТ пре него што проговориш ишта о Савамали и заштити грађана?!
Знамо да си посредство Роберта Сепија заштитника за националне мањине у омбудсману заташкао случај злоупотребе овлашћења и тешког мобинга и лажирања дисциплинског поступка против радника - некада В.Ф. ОЈТ Зорана Јаковљевића кога је директно на то место довео Бојан Пајтић (данас унапређен у Вишег јавног тужиоца у Н. Саду - познатог по застари криви. пријаве против М Гојковић).
А повреда 28 чланова Правилника о управи у јавном тужилаштву у Н. Саду - матичној кући РЈТ Доловац, ништа?
Знамо да си својевремено прикрио пријаву против целог врха тужилачке организације и министра правде Неле Кубуровић из времена када је била помоћ. министра, да си ћутао уместо да проговориш и наложиш контролу рада ДВТ.
Да си уместо дужности наложио редован судски поступак у коме прво рочиште није заказан ни после годину дана.
Какаве то законе и који то Устав ти штитиш?
Препоруке:
17
5
45 четвртак, 30 март 2017 09:06
@ Булиџа
А ко си па ти да делиш савете?Значи само да ћутимо, јер иначе немамо где простора да било шта кажемо и да гледамо оно што нам углавном сервира Вучић, а сада твој Јанковић дупликат. Да се дивимо како је вама малограђанима лепо, а кад вам лепо није било, јер и кад нисте били на власти држали сте судство, универзитет, цивилни сектор, ДБ и остале службе.
Препоруке:
5
5
46 четвртак, 30 март 2017 09:18
***
Та т.з.в. грађанска Србија неће да гласа за Вука Јеремића кога познаје и признаје цео свет, али Јанковић јој је много драг. Колико је само НВО (цивилни сектор) финанисрао преко Британске амбасаде док је био Омбудсаман. Они дају паре, а он онда као ага распореди онима за које мисли да су им средства потребна (лојалних њему и његовој партији чији члан формално није, јер све је неформално, транге франге, нормално, и све по закону је ли а како другачије? Да није тужно, било би смешно). Е ти су јуче шетали по Београду са фамилијама по лепом дану по повратку из шопинга, чланови ДС и сателита и наивци. Тешко у Београду скупити десет хиљада људи од партијских прилепака и испушених муштикли који лепо живе, а не зна се шта у ствари раде.
Препоруке:
11
3
47 четвртак, 30 март 2017 09:23
???
Када неко од јавних личности каже да подржава Вучића, обично истакне да он следи политику започету 05. октобра. Исто и Јанковић. У чему је онда разлика?
И Вучић је био речит, али условно поштен док није дошао на власт.
Дај ми власт, па ћеш видети ко сам.
Препоруке:
9
7
48 четвртак, 30 март 2017 09:25
@ стари издајник
Јес, ти си омладинац и младограђанин.
Препоруке:
5
2
49 четвртак, 30 март 2017 09:25
negi
@ Jovan......Nisam komentarisao za koga ćeš da glasaš to je tvoja stvar već tvoj stav.Stavom da nećeš da budeš građanin.Samo u Srbiji se polemiše oko toga,da to negde pomeneš(i u Rusiji i Kini)zatvorili bi te u ludnicu.Ako nisi građanin šta si,podanik,rob,šta? Samo Srbi mazohistički pokušavaju da vrate točak istorije u nazad. Svako ko pročita ove komentare pita se da li je moguće da još ima takvih ljudi na planeti.Čudimo se što Ludi Milojko( nije to sprdnja on to jeste)upravlja ovom državom i ovom narodom kao da smo brod ludaka,pa mi to dokazujemo svakim svojim komentarom.Naši stari u srednjem veku imali su više pameti i integriteta nego mi danas. Car Dušan je u srednjem veku doneo Zakonik gde je sve ljude(stanovnike njegove carevine,građane) izjednačio pred zakonom i sudom da bi njegovi Srbi danas odbijali da budu građani.Neka nam je Bog u pomoći i uopšte je nebitno za koga ćeš da glasaš(glasaš kao građanin) već je bitan stav koji imaš.
Препоруке:
5
8
50 четвртак, 30 март 2017 09:35
Srki
bilo ko, samo ne Vucic.Ima solidnih kandidata - Stamatovic, Jeremic, Jankovic ...
Препоруке:
7
3
51 четвртак, 30 март 2017 09:42
rdjosav
Ako Borka Pavicevic stoji na celu "gradjanske" Srbije, a Sutanovac viri iz glasacke publike, jasno je kakav je nacionalni sastav.

Zato njima i nije odgovarao predsednik iz srca Srbije.
Препоруке:
13
6
52 четвртак, 30 март 2017 09:45
моје мишљење @@ грађанин
То је малограђанска Србија. Дакле, сељаци који су дошли у град "трбухом за крухом" па остали у граду, или дошли из малог места као што је Лозница у Београд, несигурни у себе и отуђени од својих корена, траже нови урбани идентитет, и презиру све претходно што има било какве везе са селом, њивом, плугом, ћирилчним писмом, православљем, народним обичајима, националном литературом, историјом, фолклором. Сада су одједном грађани света, борци за демократију, духовити Кесићи, борци против примитивних сељака и радника. Интелектуалце који се не уклапају у њихов културни ниво изопштавају, ниподаштавају, називају поспрдно. То је та малограђанска Србија, плус она мало старија налик овој новијој на коју се наталожила, Крсманови унуци, чији су се родитељи ваћали у Козарачко, а они се тога стиде и радије слушају Владу Георгијев или бар Карлеушу.
Препоруке:
13
3
53 четвртак, 30 март 2017 09:55
Моравац
@ али

То што је Путин пожелео срећу Вучићу значи да је одлично разумео ко је фаворит, неће ваљда да јавно подржи кандидате који имају 5% подршке? Уосталом, Вучић одолева притиску да уведе санкције Русији и залаже се за војну неутралност...Пуна капа!Али, Путинова јавна подршка је једно, а ЗАПАДНА подршка испод жита,преко тајних служби, то је подршка која одређује победника! Па сви видимо како стоји Александар Поповић, најбољи кандидат за председника, нема шансе да добије неформалну (драгоцену) подршку само зато што је потенцијални "руски човек". Вучић остаје мезимац Запада, тек кад се то промени - пустиће нас да изаберемо другог!
Препоруке:
6
4
54 четвртак, 30 март 2017 10:04
@ negi
Ti se uvek nađeš prozvan zato što ne pratiš pažljivo na času. Ne pričamo mi ovde o građanskoj, veš o malograđnskoj Srbiji.
Nije ovde reč o zajedničkom imenitelju za sve državljane Stradije, već za jednu povlašćenu grupu građana iz glavnog grada, koja je sama sebi dala za pravo da otimačinom i prisvajanjem svega nekad, pa i tog naziva koji je opšti, sebe izdigne i privileguje, u koju grupu verovatno spadaš i sam, inače se ne bi se jedini našao prozvan.
Препоруке:
8
2
55 четвртак, 30 март 2017 10:05
Posmatrac
I Sasa Jankovic u Beogradu i Srbijanka Turajlic u Novom Sadu, ODLICNI GOVORI, ODLICNE IDEJE !

Kad pomislim na govore koje drze (tj citaju) Dacic, Vulin, Stefanovic i Co . . .
Препоруке:
4
12
56 четвртак, 30 март 2017 10:21
Србија... до "Круга двојке"! Дух Јове Капичића, Ђорђа Сорош...ића & Анђелине Џоли...ћ
Не давимо Бе'јоград... и Круг двојке!

Српско-монтенегринско-грађанистички (хорор)-"филм".

"Удруга" Шорошевих "сликописних дјелатника" Друге Србије и Круга двојке.... за друга-грађанина Јанковића.

УДАВИМО (велику) СРБИЈУ!
Препоруке:
11
5
57 четвртак, 30 март 2017 10:26
Спиридон
@ negi

Е мој пријатељу коме ти објашњаваш неке од најелементарнијих ствари у универзуму, полазницима вечерње школе новог православља, срБског патриЈотизма и теорија завера у периоду 1990-2000, истим онима који су се крили у подруму када је било помрачење сунца у августу 1999, док је цео свет уживао гледајући све то. Шта они знају сем оног чувеног титоистичког да ти који нешто другачије кажеш самим тиме клевећеш и лажеш!? У сваком народу има таквих али су само у Србији они 95% већина, само се деле на три међусобно мрзеће групације. Прва групација лумпенпролетерске крезубе фукаре којој треба ован предводник или ти га Вођа, друга заљубљена у саму себу и die Beste макар би се неки ред знао ЕУ и трећа срБско патриЈотска ништа то није случајно, све су то издајници која је 1990 открила срБство па их и даље држи та заљубљеност. Ено ти уосталом филма Три карте за Холивуд, све је исто као и сад или било кад, једни за Америку, други за Русе а трећима Тито и отац, мајка и Бог на небесима...
Препоруке:
5
10
58 четвртак, 30 март 2017 10:39
Gradjanin
U redu, patriote, ocajan je Jankovic, neka Vucica neka dokusuri drzavu, nemojte da mi arlaucete kao ranjene zveri kada se to desi. Ne valja Jankovic, nemojte za njega glasati ni u drugom krugu, ali nemojte da kukate da je Vucic los i da lose zivite.

Sama ideja da vi pojam "gradjanska Srbija" shvatate kao elitizam, ljudi koji zive u gradu, i to u krugu dvojke, dovoljno govori o sirini vasih pogleda. Naravno i da medju pristalicama Jankovica ima dosta "umisljenih" koji tako shvataju "gradjansku Srbiju", ali to uopste nema veze sa pojmom gradjanstva i demokratije.
Препоруке:
5
10
59 четвртак, 30 март 2017 10:44
Спиридон
@ моје мишљење

Колико ја знам Кесића он је мој стари комшија горе са Чубуре, увек био добар дечко, нешто повученији додуше као млад а иначе живео у једној приземној кући направљеној пре другог светског рата, па ме само интересује како ти се он уклапа у ту твоју Лозница-Крсман малограђани смехотресну теорију. Мислим нешто ми се она стара Чубура знајући је као свој џеп слабо уклапа у ту Крсманову Србију која игра козарачко коло, још мање ми личи на Лозницу а оно опет изроди Кесића тог вашег "другосрбијанца". Када смо већ код тога да пребројавамо црвена крвна зрнца, ево ја тражим овде међу вама срБским патриЈотама безуспешно месецима било кога, ко је имао било кога са пушком у руци код Драже Михајловића у ЈВО. Када вас погледам како се данас по интернету бусате у груди и причате о Крсмановим потомцима, увек се питам како они моји што су сви код Драже били изгубише тај рат мајка му стара, када је толико великих интернет Равногораца данас, можеш Бог те твој осам дивизија да направиш...
Препоруке:
9
9
60 четвртак, 30 март 2017 11:10
раја
Не зна се који је гори АВ или овај. Зато пошто нема никакве шансе да победи Србин у полуделој Србији онда дај шта даш, а то је ЈЕРЕМИЋ.
Препоруке:
8
5
61 четвртак, 30 март 2017 11:16
Спиридон
@ Gradjanin

Нису то патриоте већ патриЈоте па још срБске, све дечица деведесетих и тог кафанско-гибаничарског квазинационализма. Прекомпликовано је за њих да схвате како је основна цака којом Вучић влада да држи своје противнике увек посвађане, док његови шарови од Цвијановића, Врзића и Вучичевића који мало косе на национално десно, односно од Луковића и Небојше Крстића који косе на либерално лево, само трују и продају завере, Американце, Русе и остала лудила. Дражи је њима увек Вучић јер прва љубав заборава нема, колико до јуче су држали код себе у новчанику његову слику поред Шешељеве и Томине. Разочарала их стара љубав па су сада опасно бесни на њега али не толико да би са злим издајницима и страним шпијунима имали било шта. Објаснио је то њима њихов војвода Воја још давнијех дана, па се тога и дан дању слепо држе као једанаесте Божије заповести...
Препоруке:
8
5
62 четвртак, 30 март 2017 11:54
baba Živka
Da nisi ti Spiridone Jankovićev prijatelj iz BIA?
Kanda se on pretežno s takvima druži. Žena radnik MUP-a a prijatelji i saradnici (bivši) radnici BIA.
Препоруке:
9
5
63 четвртак, 30 март 2017 11:59
šio nam ga Spiridon
Tako je bilo i dok je DS bio na vasti.
Sve pošten svet koji krade i gospoda koja čačka nos.
Ko drugačije kaže kleveće i laže.
Ako nisi za Pajtića, Živkovića ili Jankovića onda si za Šešeljugu, opančar i gibančar, seljak sa sela.
Čim nisi s njima, odmah si protiv njih.
To je njima njina borba dala da imaju Titu za maršala.
Dalje od tog ne mere.
Ma logično.
Препоруке:
8
5
64 четвртак, 30 март 2017 12:29
Milica
Da ste imali usi i oci da slusate i vidite, kod mnogih od vas nebi bilo dileme, Dva kandidata sa liste su jedini spas za Srbiju. Stamatovic ili Aleksandar Popovic. Oboje javno govore i ponavljaju da Srbiji ne treba NATO i EU. Svi ste okrenuti i komentarisete Vucica, Vuka, Jankovica. Bilo ko od njih, ako pobedi vodice virtuelno ka EUi nastavlja se nas slobodan pad. Ko prezivi pricace.
Препоруке:
9
6
65 четвртак, 30 март 2017 12:30
у томе је разлика
Да ли можете да замислите Јанковића у УН са Вива Вокс и "Марш на Дрину"?
А са Владом Георгиевим?
Такви ће промотери Србије бити у свету ако победе на председничким изборима, па ви драге даме и господо, браћо и сестре, грађани и сељани, другарице и другови, народе и народности, одлучите по чему би више волели да презенитују у свету државу у којој живите да ли по балади "Анђеле" или по "Боже правде" или "Марш на Дрину".
Или можда по Цециној:"Прођи самном кроз црвено."
Препоруке:
4
1
66 четвртак, 30 март 2017 12:36
Спиридон
@ šio nam ga Spiridon

Е туго моја, не смете ни својим надимком да се потпишете а камоли да кажете шта су вам радили у породици када је грмело 1941-1944, да ли је била топла јорган планина а пиво ладно или друга Тите војска. Иначе читај два пута моје коментаре ако ти ограничени интелектуални капацитет не дозвољава из прве да схватиш написано. Дакле још једном за понављаче из задњих клупа, за Спиридона између вас срБских патриЈота и путиноида, њих die Beste само ЕУ и Америка, мора неки ред да се зна и оних лумпенпролетра са два зуба у глави и огромном љубављу према Вођи, данас Вучићу, јуче Слоби а прекјуче Тити маршалу никакве разлике нема. Сви до једног сте плитки, да плићи не може бити и једино умете да мрзите једни друге, односно треће. Када нешто боље размислим и треба Вучић свима да вам влада, он вам је најбоље огледало које вас све у комплету одсликава до у најситнији детаљ.
Спиридона авај пут води на неку другу страну, мени ни из џепа ни у џеп да ли ће Вучић да влада овде...
Препоруке:
3
8
67 четвртак, 30 март 2017 12:46
@ Милица
Не, већ само коментаришемо овај текст.
А гласање је лична ствар сваког појединца, као и опредељење за или против наведеног.
Препоруке:
3
0
68 четвртак, 30 март 2017 13:24
моје мишљење
Сигурно ти је име Спиридон срећо, а то што мој претходни коментар нису хтели објавити није до мене.
Лаку ноћ.
Препоруке:
5
1
69 четвртак, 30 март 2017 13:31
За "У томе је разлика"
Основна разлика је у следећем.
Постоје људи који брину о томе шта други мисле о њима. То су особе ропског духа које се осећају инфериорно. И постоје људи којима је важно шта ОНИ МИСЛЕ О ДРУГИМА. То су особе супериорног духа.
Међу особама ропског духа најнижи слој су они који желе да се допадну својим џелатима у овом случају кукавичким назови-силама које су у чопору од 19 бомбардовале једну малу земљу. Не зна се ко је беднији. Да ли тих 19 кукавица или њихове жртве које желе да се допадну тим кукавицама.
Препоруке:
7
0
70 четвртак, 30 март 2017 13:32
сељак
Гласаћу за Сашу Јанковића зато што га подржава Спиридон, а он је права људина и прави интелектуалац, чија је фамилија за разлику од фамилије свих осталих коментатора овде, а противника Јанковића - никоговићка.
Препоруке:
4
5
71 четвртак, 30 март 2017 13:55
negi
@ Spiridon.....Čitam i ne verujem šta čitam.Ej,zameriti nekom "što je građanin",čoveče dokle je ludilo otišlo. Možeš Jankoviću i njegovim sledbenicima zameriti mnogo toga ali zameriti da su "građani" to mora da si totalna dijabola,kao kad bi detetu zamerio što je dete ili ženi što je ženskog roda.Kada čovek pročita ove komentare postaje mu jasno zašto samoproglašene srpske "patriote" zaziru od Evrope,od sveta, od ostalih naroda u okruženju. Tačno zna ju da "nisu u vinklu" i da će to svi da vide i primete,boje se da će drugi da ih vide onakvim kakvim jesu. Izmislili su i samoproglasili sebe za srpske "patriote" da bi se maskirali i sakrili od normalnog sveta. Guslaju ovde o nekakvom "nacionalnom interesu" kako bi sakrili svoju nesposobnost da žive i razmišljaju kao sav normalan svet.Sve je to jedno foliranje i mrsomuđenje, potuljena mimikrija kojom se pokušava sakriti da si i dalje Miloševićevac i Šešeljevac a ovde prodaju m... za bubrege.Ej, Srbijo ko te brani i čemu li se nadaš?!
Препоруке:
3
10
72 четвртак, 30 март 2017 14:40
gde ja stadoh...
Gde sendvičar Spiridon Gargamel stade, tu sendvičar Negi Azrael produžava.
Препоруке:
7
2
73 четвртак, 30 март 2017 15:00
Milija
Cela problematika "gradjanske Srbije" u ocima "osvescenih patriota" lezi u tom "gradu" - patriote misle da je to oznaka porekla, i posto se oni ne stide seoskog porekla (a 99% Srba je sa sela, pa je tako nesto i suludo), misle da "gradjansko" znaci i "pomodarsko, folirantsko, odricanje od sopstvenog porekla i identiteta".

E pa NE ZNACI to, "gradjanska Srbija" najprostije receno oznacava demokratsku Srbiju sa vladavinom prava.

Ali "problem" u vasim glavama jeste sto to podrazumeva i da gejevi mogu da prave paradu - a vi cete I POSLE SVEGA STO VAM RADI VUCIC radije umesto TAKVE Srbije, gde vam gejevi jednom godisnje setaju ispod prozora, radije opet odabrati nakaradnog Vucica - odbijanjem da glasate za Jankovica u 2.krugu.
Naravno, ne radi se samo o gej paradi, vec o citavom kompleksu LJUDSKIH PRAVA I NACIONALNOG IDENTITETA za koji vi mislite da se tako moze izgubiti.

Stavite prst na celo, da li ce ISTA ostati od Srbije i SRPSKOG nakon Vucica, dajete kozi da cuva kupus.
Препоруке:
2
5
74 четвртак, 30 март 2017 15:30
samo bez sikiracije
Prvo su nas devedesetih sahranili Milošević, Šešelj, Vučić, Vulin, Kerkez, Marijanović i ostala ekipa sa bismismenima poput Dafine i Jezde, Karića, Božovića, Peconija, a onda su na red došli Dinkić, Pajtić, Šutanovac, Živkoivić, Kostić, Mišković, pa opet Vučić, Dačić, Vulin...sad je kanda opet došao red na Murtu umesto Kurte.

Umesto nenada, svojih pet minuta dobio je Spiridno.

Ipak, pojavio se Beli Preletačević da im svima održi lekciju. Ako nas to ne protrese i ako ne oteramo sva ta u suštini ista g. nema nam pomoći.
Препоруке:
3
2
75 четвртак, 30 март 2017 15:53
Zoran
"E pa NE ZNACI to, "gradjanska Srbija" najprostije receno oznacava demokratsku Srbiju sa vladavinom prava. "

Pa sto se tako i ne deklarise: Drava gde se postuju prava. Ili demokratsko drustvo...ali NE ona se deklaris ekao GRADJANSKO. Cudno.

Ali u sustini nije to gradjanska Srbija. Gradjanska Srbije u Srbiji znaci elita.

Samim tim znaci da se ljudi ne vrednuju isto, vec postoje neki vis evredni i neki manji vredni. Da ne ulazimo to kako nekog proglasiti elitom. Elita se vrednuje u Srbiji po DIPLOMI, ali ne i po poslu koji radi.

U Srbiji je SVE naopako. I gradjasnka i demokratska i nacionalna opcija, sve je izvrnuto.
Препоруке:
2
0
76 четвртак, 30 март 2017 16:00
@Milija
Поштовани Милија, видим да сте културан и образован човек отвореног, космополитског духа, па вас молим да ми помогнете како да преведем на неки од европских језика - француски, енглески, немачки или италијански - израз "грађанска Србија". Треба да напишем писмо пријатељима у Паризу о величанственом скупу Саше Јанковића али не знам како да напишем на француском да је цвет грађанске Србије био на том скупу.
Унапред вам захваљујем.
Препоруке:
4
0
77 четвртак, 30 март 2017 16:01
@ Milija
Aman čovek, ne radi se tu ni o demokratiji ni o ljudskim pravima. Prvi sam za to da se poštuju ljudska prava svakog čoveka, manjinska prava i nacionalni identitet odnosno kulturna prava.
Ali ovde se radi zar ne vidiš o mafiji, o kriminalu, o bandi koja nas je opljačkala, o organizovanom kriminalu svih političara, mafije i pravosuđa.
I jedni i drugi i treći - SPS (JUL) i SNS(SRS) i DS(SDS,LDP) naneli su podjednaku štetu ovom narodu, i nisu zaslužili da vadaju NIKAD VIŠE.
Nikog ko pripada bilo jednima, bilo drugima, bilo trećima ne podržavam. A ljudska prava su na žalost i ovog puta zlouptorebljena od lopova ili će to biti U SVRHU MANIPULACIJE PROSEČNIM LJUDIMA.
Препоруке:
3
0
78 четвртак, 30 март 2017 16:14
Treci put
Ne razumem skakanje ovih pristalica SJ i tog dela (malo) gradjanske Srbije, ako neko nece da glasa za pomenutog kandidata. Ljudi nece da glsaju za njega a ni za Vučića i tačka. Jednostavno im je odvratna ta grupacija Turajlićka, Sergej, Djuričko. Imalu su i ranije pregršt autošovinističkih izjava a imali su i u skorije vreme. Od tih njihovih stavova bi se pravi gradjanski misloci nacionalnog stanovišta, iz doba predratnog Beograda postideli itekako. Em što su im ti njihovi nastupi vrlo neukusni, pa mene više podsećaju na ove klintonkine liberal-ekstremiste nego na gradjanski svet. Nekazem da kod SJ nije bilo finih ljudi jeste, ali zbog dobrog dela gore pomenutih deo Srba ima problem s njima. I nemojte odma da podmećete Vučića jer dok je Vučić u početku svog mandata prodavao Srbe na KiM i puzao u Briselu(mada to radi i danas) malogradjanska Srbija je to hvalila. Vučić jeste kriminalizovao i kulturno osakatio Srbe i to dosta uz pomoc EU, ali ne vidim resenje kao i mnogi drugi u SJ.
Препоруке:
5
0
79 четвртак, 30 март 2017 16:25
GEDZA
JANKOVIC? NIKAD, PLJUNUO JE NA CIRILICU, STA OD NJEGA DA SRPSTVO OCEKUJE OSIM EU/ NATO / 5/OKTOBARSKU PRICU !!!
Препоруке:
8
0
80 четвртак, 30 март 2017 17:04
SIROTINJA UZVRAĆA UDARAC MALOGRAĐANIMA I SELJOBERIMA
SAMO JAKO, SVI ZA BELOG I BEZ SIKIRACIJE!!!
Ako Beli uđe u drugi krug biće to konačni poraz ove malograđanske Stradije i one lopovske i seljoberske, biće to sasvim zaslužen šamar u lice i vlasti i partiokratiji i opoziciji koja to nije, biće to početak kraja.
Sve ostalo je poraz i već viđeno u začaranom krugu.
Ako vas nisu razočarali do danas SPS, SRS, SNS, JUL, SDS, DSS, DS, LSDV, LDP i ostala banda, ako nemate decu, a imate siguran posao i platu preko partijske knjižice, ako vam nije stalo kako ćete živeti sutra i od čega ćete se lečiti i plaćati režije, koliku penziju ćete primiti i da li ćete je uopšte primiti, ako vam je svejedno gde će prekosutra ili za par godina deca živeti i da li će je biti,ako ne marite gde će biti državna granica, šta će biti službeni jezik, a ko gazda svake fabrike i imanja, glasajte ponovo za svoje ljubimce i znajte da će se sledeće godine sigurno 100.000 ljudi iseliti iz Stradije.
Uživajte.
Препоруке:
4
2
81 четвртак, 30 март 2017 17:24
negi
@ gde ja stadoh.....Koja si ti zamlata,ja ne podržavam Jankovića i već sam to sto puta ponovio i obrazložio zašto ću da glasam za Jeremića. Ali od trenutka kada je Putin podržao Ludog Milojka kao da vam se mozak okrenuo,počeli ste da se ponašate isto kao Ludi Milojko.Vaše foliranje da nešto zamerate Ludom Milojku palo je onog trenutka kada je Putko izdao komandu.Bar se nemojte folirati više da mislite svojom glavom ako glavu uopšte imate. Du.e vam je u Srbiji gde se zaklinjete u nekav "patriotizam" a mozak u Moskvi,ako to što nosite ispod kape može da se nazove mozak.Samo bez tog foliranja.
Препоруке:
1
5
82 четвртак, 30 март 2017 18:48
Zuti Bujke
Moram da napisem 2-3 reci o ovim komentarima koje sam procitao pre mene.Svakom normalnom coveku u Srbiji bilo da zivi na selu ili gradu trebalo bi da bude interes stvaranje drzave jednake za sve,gde ce svi gradjani biti jednaki pred zakonom i imati jednake plate i uslove za zivot.To nije danas slucaj gde imamo burzoaziju-vladajucu klasu(a uglavnom je rec o potomcima komunista tih istih koji su se borili navodno protiv burzoazije) sastavljenu od par hiljada ljudi koji se nalaze mahom u Beogradu.Onda imamo ispod jos 2-3 klase.Cilj ove vladajuce klase je ostanak na vlasti,radi ocuvanja bogatstva i izbegavanja krivicne odgovornosti za zloupotrebe sluzbenog polozaja,mito,pranje novca i ko zna cega jos.Zbog toga njima nisu u interesu reforme i oni pokusavaju to da sprece na svaki nacin.Zbog toga to raspirivanje nacionalizma velicanje onog nesrecnika i diktatora Milosevica,crnjenje 5.oktobra izazivanje i huskanje protiv drugih i drugacijih.Istorija i cinjenice se ne uce na pink-u happy tv.
Препоруке:
3
0
83 четвртак, 30 март 2017 19:03
Спиридон
@ negi

Ма где то да схвате друга Тите пионири, чика Слобе верници, браниоци срБства и патриЈотског јединства. Надам се да примећујеш да не постоји аргумент али буквално један једини у свим њиховим коментарима, јер се све своди на село весело Шешељица ad hominem, пошто су их тако научили и онда једино то умеју да ураде када се нађу у проблему. Шта да год било ко од нас каже а да искаче из унисоног мукања чопора одмах креће, ти си из БИА, ти си за Јанковића, ти си бот сендвичар... Неспособан је њихов мозак да обради било шта ван оног уског два са два погледа на свет, пошто је све ван те границе неко зло, то су неки Сорошевци, убачени агенти и шпијуни, издајници или ботови.... Туга и то она најгора, све Слобе, Шешеља, Томе и Вучића бивши и садашњи гласачи. Ево да извршимо анкету, осамдесет посто њих овде што се сад окупило па чопоративно арлауче су гласали Тому и Вучића 2012, по које год паре да се опкладимо...
Препоруке:
1
3
84 четвртак, 30 март 2017 20:08
Milija
Ne, u pravu ste, bio sam potpuno u krivu - evo uvideo sam sada nakon tako jake argumentacije.
Treba glasati za Vucica u 2. krugu, niposto za Jankovica, jer glas za Jankovica znaci i glas za Sergeja Trifunovica, koji je naneo vise zla srpskom narodu nego Slobodan Milosevic, Bil Klinton i Adolf Hitler zajedno. Svaka cast Vucicu, nasem oslobodiocu od zlog Jankovica!

Za sarkasticnog komentatora koji se interesovao kako se "gradjanski" prevodi na strane jezike - https://en.wikipedia.org/wiki/Civil_society
Препоруке:
0
3
85 четвртак, 30 март 2017 20:09
Нео
Вучић јесте болесни изрод, али овај Јанковић није ништа мање зло. Тврди да сам припадник геноцидног народа. То му не опраштам.
Препоруке:
6
2
86 четвртак, 30 март 2017 20:43
negi
@ Spiridon...Ne treba da se kladimo vidi se to iz komentara,samo su čekali opravdanje da to ponovo urade,a opravdanje je stiglo u vidu Putina. Najgore što će sutra kad ovo prođe nastaviti da guslaju kako su protiv Ludog Milojka,čak će se i utrkivati ko će žešće da ga oplete.Tako isto i kad ih podsetiš kako su guslali Trampe-Srbine.Video sam svašta u životu ali licemera i prevaranata kao što su samoproglašene srpske "patriote" priznajem nisam,doduše isti su kao i ovi što sebe nazivaju nekakvim "drugosrbijancima" ili braća po ocu. Samo im pomeni Dražu i UDBU i videćeš kako rastu minusi i kako bez razmišljanja proradi ugrađeni refleks.
Препоруке:
2
3
87 петак, 31 март 2017 03:25
За Miliju
Грађанско друштво има два значења.
Једно је значење на које упућује Википедија - скуп невладиних организација. То значење је новијег датума.
Друго значење, тачније прво јер је оно старије, јесте - скуп свих држављана једне земље. Чувени Наполеонов законик којим се између грађана, француских држављана, регулишу односи као што су куповина, продаја, закуп, брак, старатељство, јемство...)се зове Code Civile, тј. Грађански законик.
Узгред, поред Грађанског законика којим се регулишу ова питања у свим земљама постоје и Кривични законици. После Устава, они су два најважнија правна акта у свакој држави.
Према томе, присталице Саше Јанковића који истичу да су грађани, могу да буду или чланови невладиних организација или једноставно држављани Србије.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер