субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Слободан Антонић: Треба ли гласати у колонији - и зашто?

Kоментари (52) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 28 март 2017 19:19
Плави девет
Да изађемо,да гласамо и да га натерамо у други круг.
А онда сви заједно да га рушимо.
хејтер
Препоруке:
127
3
2 уторак, 28 март 2017 19:39
пензионер Цвико
Све написано је у реду, али. Шта ако из села у којима нико не живи стигну гласови ономе који је странцима предао преко 90 одсто Србије? Шта ако их буде више од нас? Како да то контролишемо кад се гласачки листићи ставе на гомилу? Док год нема јавне контроле гласачких места преко Интернета, нема ништа од поштених избора.
Препоруке:
63
13
3 уторак, 28 март 2017 19:42
Reddy
Nije mi jasno zašto ste toliko preokupirani tzv. izborima, ovaj put, predsedničkim? Pa, izbori su samo biranje već izabranih. A ako mislite da bi trebalo glasati i protiv razmislite o tome da to protiv ima i svoju drugu stranu, onu koja znači za. Tako se ispostavlja da je sam akt glasanja vrlo problematičan. No, ovde je u pitanju nešto sasvim drugo. Takozvani izbori su institucija parlamentarnih političkih sistema građanskog društva. Preko njih se realizuju separatni interesi relativno širih interesnih grupa, sve u ime većine, svejedno da li su u pitanju njihova predsednička, skupštinska ili forma lokalnog karaktera. U Srbiji je bitno poremećen "red stvari" kako je ustavom postavljen. U odsustvu jake strane koja bi zastupala interes najbrojnijeg, najamnog dela stanovništva, tzv. izbori svode se na unapred poznat rezultat. Takva perspektiva bitno sužava verodostojnost predstojećeg događaja. Šteta je što ovim povodom autor nije zaronio dublje u sam fenomen i biće ove institucije.
Препоруке:
27
50
4 уторак, 28 март 2017 19:47
negi
Ko kaže da je Srbija kolonija?!
Препоруке:
6
66
5 уторак, 28 март 2017 19:56
Страдија за нато хонорарце
Коректан чланак,али признаћете овима на положајима у Београду задњих око 100 година се тешко може веровати,Србија победи у 1.светском рату и владар утопи Србију у некакву нову заједницу,краљевину и тако побеђене непријатеље претвори у победнике,исто тако и после другог великог рата,Срби своје велике жртве,пошто су они и били већински учесници против нацизма поклоне новој комунистичкој тзв.заједничкој држави на властиту штету,што се показало прво 1943.у Јајцу,па 1974.са новим југословенским уставом и разбијањем Србије на три дела,затим данас на путу у еу са више брзина и помагање стварању "косова" и омогућавајучи пљачку са ммф-ом на челу.Дакле сваки на положају је у задњих 100 година радио против српских интереса и нема јасних гаранција да ће се главнина петооктобарског колонијалног система битније променити и после ових избора,ма ко победио!Срби великом већином чекају да "дођу Руси са искандерима" а онда ће их они дочекати овацијама из кафића на Теразијама и да пропадне нато и еу!
Препоруке:
42
11
6 уторак, 28 март 2017 20:02
Zoran
Eh, OFK Beograd iz dana kada su igrali Santrac, Ilija Petkovic, Sergije Kresic (da li se secate onih njegovih 'makazica'?), Dragoslav Stepanovic...U Zvezdi Kule Acimovic, Dzajic, Vojin Lazarevic, desno krilo Antonijevic; Pavlovic, Dojcinovski Klenkovski u half liniji a Krivokuca i Djoric bekovi...To su bili asovi! U poredjenju sa njihovim znanjem i vestinom u profesiji kojom su se bavili politicar Vucic bi mozda mogao u ono vreme da sedi na klupi Hajduka sa Zvezdare, a mozda ni to! Asovi nisu lagali gde god i kad god su stigli, nisu se prenemagali, nisu bili foliranti vec su se na terenu pokazivali i dokazivali, nisu krivili gledaoce za svoje slabije partije, igrali su za Zvezdu i OFK, za gledaoce koji dolaze da ih gledaju, slusali su svog trenera a ne trenera iz Nemacke, Brisela ili Vasingtona...O tempora, o mores!
Препоруке:
48
4
7 уторак, 28 март 2017 20:09
Страдија за нато хонорарце
Све је то некако стерилно,проевропски,нема довољно ватре и одлучности код противкандидата,хоћу да видим неку диверзију,да неко "запали гуме" код неке нато амбасаде,обоји њихове медије или банке у црвено,блокира њихов рад на један дан,овако сви играју неке представе по европским стандардима!
Препоруке:
34
19
8 уторак, 28 март 2017 20:17
Стево Филиповић - Напред у борбу!
https://www.youtube.com/watch?v=o3wOSVHLlPc
Препоруке:
15
2
9 уторак, 28 март 2017 20:27
романтичари с Карабурме
уторак, 28 март 2017 20:02 Zoran
Препоруке:
8
2
10 уторак, 28 март 2017 20:31
Srki
bez obzira na rezultate,pravi rodoljubi i opozicija bi morali u buducnosti znatno bolje da se organizuju i da preduzimaju daleko konkretnije korake.Opozicionari bi morali cesce privatno da se sastaju uz kafu,da razmenjuju misljenja,da stvaraju neformalne grupe,da skupljaju potpise gradjana za razne stvari.Recimo samo primer.Zasto se ne bi skupljali potpisi gradjana za promenu zakona o glasanju?Onaj ko ne izadje na biralista,da plati simbolicnih 5 evra kazne drzavi.Promenom nekih zakona,korak po korak,moze da se poljulja ovaj nakaradni sistem koji je danas u Srbiji.Pre svega zakona o strankama i nacina na koji biraju predsednike.Osnova demokratije je tajno glasanje celokupnog clanstva a ne samo delegata.Istaknuti intelektualci mogu reci,zasto bi mi podmetnuli ledja za promene?Odgovor je zato sto ste vi na takvim mestima i zato sto i vi trpite posledice ovog rezima.Mozda i najvise.A vi ste ti koji najbolje razumeju stvari i samim tim koji ih najpre mogu promenit.
Препоруке:
21
4
11 уторак, 28 март 2017 20:37
Aleksandar
I onaj ko dovodi ubicu nase dece da drzi predavanje na njegovoj konveciji švabu šredera...
Препоруке:
62
0
12 уторак, 28 март 2017 20:38
Ослободитељ
Наравно да не треба гласати у колонији. Опасно је заваравање да се систем који је грађен 70 и више година може срушити системски. Његова генеза је насилничка. Оно што опредељује настанак, одређује и нестанак. Тако мора бити и демонтиран, одн. створене претпоставке за његово уклањање. Они се предати без борбе неће.Задатак интелектуалаца је да указују на ту неминовност и припремају јавност за то, указујући на потребу изградње система заснованог на меритократији и кључној улози државе у покретању економије (искуства Кине, Ј. Кореје). До тога ће доћи када буде несношњиво великом делу народа.Узгред, постоје и други облици спознаје, осим научних, што их не чини мање вредним. Напротив.
Препоруке:
25
20
13 уторак, 28 март 2017 20:40
Nenad
Narod je hrabro za Vučića, za ponosnu kolonijalnu Srbiju u kojoj radnici prelepo gladuju u pelenama i veličanstveno vrše samoubistva. Ne dozvolimo da se bilo ko podigne protiv herojskog Vučića, našeg dobrotvora MMF-a, milosrdnog NATO-a i anđelske EU.
Препоруке:
45
4
14 уторак, 28 март 2017 20:41
milos
Odlican tekst profesore,ali dzaba nema ko da procita.
Препоруке:
44
11
15 уторак, 28 март 2017 20:41
синиша, професор синиша
Док сам чекао жену да изађе из продавбнце обуће приметио сам штанд Саше Јанковића.

Потпуно пуст. Један активиста је стајао поред њега. Било је очигледно да нико не сме да приђе том штанду. Мој унутрашњи осећај за праведност ми је рекао да треба да приђем и ја сам пришао. Онај један уз штанд се мало уизненадио и зачуђено чекао да ли ћу га напасти или му рећи нешто ружно.

Рекао сам му да сам страни држављанин, да у мојој земљи има краљица и да та краљица има свој задатак. Прво чува јединство земље и друго обезбеђује да избори за парламент и владу буду регуларни.

Рекох му. Ја сам монархиста и ја не гласам ја сам за КРАЉА.

Мало смо продискутовали о томе да принц, будући краљ не зна српски и да није популаран.
Зажелех им срећу.

У једном каснијем разговору на исту тему су се окомили на Карађорђевиће да су нанели велико зло Србима.

И то је нека борба мишљења. Заиста треба осмислити да ли нам треба сто краљева или један.
Препоруке:
17
30
16 уторак, 28 март 2017 21:00
SLAVICA
BRAVO PROFESORE,STETA STO VASE CLANKE BOTOVI NE RAZUMEJU
2.4.SVI NA IZBORE PO SAVESTI
Препоруке:
57
6
17 уторак, 28 март 2017 21:05
dijaspora
pretposlednji pasus, ali moglo bi jos mnogo toga da se doda! ja na zalost opet necu glasati jer sve vlasti cine sve da dijaspora skoro uopste ne izadje na izbore.
Препоруке:
36
0
18 уторак, 28 март 2017 21:54
Бошко
"млади комуниста" Вучић успешно примењује рецепт који је важио деценијама кад су комунисти користили националне мањине против Српског народа

Вучић је окупио у антиСрпску "напредну коалицију"
- мађаре
- шиптаре
- муслимане Љајића, Зукорлића, Угљанина
- драшковићвце
- бабаЈУЛин отпад од југословенске левице са Вулином
- профитер пребегле из ДСС предвођене преварантом Поповићем
- лоповску банду Карић
- пензионерску банду око ПУПС
- демократске лопурде пребегле из ДС и СДС
- "2000 жена са цецом"

а главну подршку му даје отпад од комунистичке окупаторске банде окупљен око "социјалиста" Дачића, за које гласају сви они дегенерисани током деценија комунистичке окупације

За други круг Вучићу прискочиће у помоћ и "режимска пудла" Шешељ

Прилика за све оне који су закаснили на бој на Косову, да покажу своје Српство и изађу "на црту" толиком броју Српских непријатеља.

Ко је Србин и српскога рода,
И од српске крви и колена,
А не дош'о на бој на Косово
Препоруке:
43
8
19 уторак, 28 март 2017 22:19
Marin
Nisam znao da je BiH postala kraljevina, u svakom slučaju Bakir je kralj svih kraljeva.
Lep pozdrav iz Slovenija.
Putuj igumane i ne pitaj za manastir.
Stradija je kolonija, izbori su farsa, kralj je mrtav, živeo kralj.
Препоруке:
12
5
20 уторак, 28 март 2017 22:37
boban
Odlican tekst.Za buduca pokolenja.
Ovi izbori su odlicna prilika da se prilicno tacno utvrdi koliko kretena ima u Srbiji.Svako ko glasa za Vucica, za mene je cist kreten.Izbor protiv kandidata nikada nije bio kvalitetniji .
Препоруке:
20
3
21 уторак, 28 март 2017 22:47
s.p.Lajković
U jednom se ne slažem sa g. Antonićem: ...Da takvog političara treba kazniti ali ne na izborima već na isti način kako on vlada - brutalno.
Препоруке:
21
5
22 уторак, 28 март 2017 23:02
равнодушан према плачу
Ако је то, на пример, устанак или револуција, нека уместо на изборе изађу на улицу и баце, рецимо, трули парадајз на зграду у Булевару кнеза Александра Карађорђевића 92. Ако им је пак то много, нека ураде нешто друго. Али, куцкати по тастатури – „фуј избори“ и „пих наивчине“, а после тога ништа друго не предузети, него поново куцкати „ма какви избори“, јалово је и глупо.
------------------------------
Нисам сишо с чуке да бацам парадајз у престоници у улици честитог Краља и гађам случајне пролазнике. Нисам то радио ни петог октобра, мада сам био огорчен, па нећу ни данас. Ми би то пре од вас другова очекивали да дижете револуцију. Али храброст је врлина глупавих зар не? У 21. веку све се мења. С
А и када смо нешто корисно радили за себе и друге, ви сте то сматрали бескорисним и другоразредним, глупим и јаловим, тако да нам је постало потпуно свеједно и за изборе и за мишљења о изборима.
Глупо и/или јалово, али тако вам је то.
Препоруке:
4
25
23 уторак, 28 март 2017 23:06
Поштовалац НСПМ
Позив је смислен и свакако оптимистичан, сваки човек који има духа гаји и наду да је активним учешћем бар покушао да измени своју судбину. Како радимо тако ће нам ваљда и господ помоћи. Изласком на изборе нешто ће се сигурно променити односно стећи ће се увид у оно шта смо и шта ће са нама бити бар за извесно време. Ипак има наде. Живела Србија.
Препоруке:
19
3
24 уторак, 28 март 2017 23:12
Umnjak
Нисам песимиста, али овај Слободанов текст ме је разгалио и додатно мотивисао. Хвала.
Препоруке:
25
2
25 уторак, 28 март 2017 23:22
Мићко
Да, диван је Милан Миленковић Основао радио са ког ће ширити истину - и позивати на бојкот избор. Његова је парола: "У кључном тренутку забијмо клип у точак."
Препоруке:
19
6
26 среда, 29 март 2017 00:26
Огњеслав Костовић
Да колонијалисти одговара масован излазак на изборе, гласање би било обавезно. Напротив колонијалиста већ скоро 2 деценије ради на томе да се на изборе не излази. Уз то се поткопава поверење у наше институције.

У свим земљама на свету оштрица јавности је уперена против владе а код нас тек за то има разлога јер су владе обично дубиозне и марионетске. Не код нас се води харанга против скупштине која је извор народне суверености. Уз то се "води кампања чак и против парламентаризма уопште"(ЂВ).

Највећи успех окупатора је што је посејао дефетизам. Убедио је милион, два госпи и господе да седе код куће и да им фукара на изборима оверава судбину. Ја тај слој нашег друштва привидно образованих, обавештених и добронамерних кривим и више него бесловесну руљу пинкаџија и пароваша.
Препоруке:
8
5
27 среда, 29 март 2017 00:52
Огњеслав Костовић
Да би отерао окупатора окупација мора да му постане нерентабилна. Овако окупација му је чист ћар: организује изборе, прогласи резултате које хоће, сви их прихвате и настави да износи милијарде.

"Ови неће отићи изборима..."Да би отишли прво мораш да гласаш и да их победиш на изборима. Онда окупатор има 2 опције. Да их призна и омогући ти утицај кроз политички процес и институције(пример војвођанских Срба у Аустрији). Или да их не призна и народу оголи своју грубу окупациону природу, али онда ће га народ мицати другим мање пријатним средствима.

А да би их победио на изборима мораш већ сада да се активно прикључиш некој политичкој опцији и да радиш на томе. Шачица неповезаних интернет револуционара и кафанских трибуна неће ни добити изборе ни организовати никакве демонстрације. То може само моћна организација а она се гради кроз уобичајен политички и изборни процес, кроз рад на терену, на штандовима и са колегама. Па се најпре у коалицијама освоји нека локална власт...Итд.
Препоруке:
9
5
28 среда, 29 март 2017 02:25
bog dano vic
izacicu na izbore iako znam da ce opet pobediti EEE Sonja Liht EEE i njeni...
Препоруке:
5
1
29 среда, 29 март 2017 05:36
igorv
Clanak poziva na aktivnost- i tako treba u svemu sto nas interesuje, potpisujem. Samo, mnogo ljudi vise voli da prica, i da time budu vazni, niti posebno veruju u nesto, niti hoce nesto da urade-i zato je dobar ovaj tekst,sto ih raskrinkava.Steta sto nije u nekim novinama sa vecim tirazem(mozda bi NSPM mogao da proba nesto sa youtubom? npr da ima goste pa debate itd malo vise nego sto je zasad ovde..)
Препоруке:
6
2
30 среда, 29 март 2017 06:49
серпска сарма, а мож и пасуљ
Да, треба гласати И У КОЛОНИЈИ. Да је нпр. Петар Кочић уместо што се кандидовао и победио на изборима за посланика Босанаског сабора 1910, наставио само да пише, ма и добро, како је само то он радио описујући босанску, претежно српску сиротињу, вероватно би, место што је умро у окупираном Београду у лудници, преживео рат и доживео слободу, АЛИ... вероватно би тада био нека врста тадањег Милана Миленковића. Која је и постојала и звала се... Бора Станковић, један од ретких српских интелектуалаца током WW1 који је био ... квислинг!? Добро, Милан Миленковић није квислинг, али није ни херој, каквим га неки приказују... Уосталом, изађимо и гласајмо за оне, за које мислимо да заслужују наше поверење.
Препоруке:
8
5
31 среда, 29 март 2017 07:53
Ослободитељ
Погледајте шта каже о мењању система и др Мило Ломпар. Уосталом, колонија не би била колонија, ако у њој и избори не би били контролисани. Излазак је легитимизација туђинске власти.Рђава је особина нашег народа да ради оно што је лакше за њега, а не оно што је тешко и ризично, а добро. Као што рече др Ломпар, људи верују да ће ствари бити боље, зато што они у то верују. Тако је и са изборима у овим околностима. Алтернатива је ризична и неизвесна, па онда људи себе лажу да ће се ствари решити потезом оловке на хартији. Устанак у колонији не значи одмах истрчати на улицу и викати, нпр, доле власт, дајте нам оружје, бацати се каменицама итд. За масовни бунт треба припремати терен, радити на подизању свести људи да се не треба плашити, да постоји јасан програм изградње новог система...Има још ствари али се овде не могу износити. Волео бих да чујем, колико се то колонија ослободило колонијалне власти простим кругом оловке на хартији.
Препоруке:
8
7
32 среда, 29 март 2017 08:01
доминђења
Логично је ово што пише господин Антонић.

Опозиционим лидерима и странкама, као и неформалним политичким групама и странкама у најави који чекају својих пет минута, нисмо потребни ми што куцкамо по тастатури, обични људи и ојађени грађани, јер кога брига за наше мишљење и све остало (читај нижа каста којој се повремено изругају у својим текстовима).

Њима су потребни само ГЛАСАЧИ спремни да заокруже где треба и да изађу на улицу ако треба и покажу мишице ЗА ЗАЈЕДНИЧКУ СТВАР.

Уосталом "едукација" у сврху изласка на изборе (илити политичка пропаганда) је сврха овог места, у суштини једина сврха, све остало је пропратна прича.

Остало није наша брига, тимови експерата у најави, већ чекају својих пет минута.

И тако сталоно.
Препоруке:
6
3
33 среда, 29 март 2017 08:21
Mile
Nece biti drugog kruga,HRAST -ZAPIS uzvraca,zadnji udarac .....
Препоруке:
6
1
34 среда, 29 март 2017 08:23
@ Ослободитељ
Слажем се.
Краљ Петар када је ишао у бој викао је замном, зато је и добијао битке!
Наша елита и кад пише чланак на ушушканом месту виче јуриш и још нам се исмева са парадајзом које тобож неко од нас што куцкамо треба први да баци.
А што га рецимо не би бацио неко од њих прво?!
Они мисле да смо ми толико гладни, да у очају и то треба да урадимо (а чак и када урадимо они кажу Вид будале!). Међутим, као што имамо прсте да куцамо по тастатури и знања многих других од дактилографије па до струке, тако можемо нешто и да радимо, а да не умремо од глади, а када до тога дође увек постоји могућност да тражимо радну визу и да се иселимо као оних 60.000 наших суграђана годишње.
Дакле, толико очајни нисмо, да би погинули за елиту која нас је више пута обманула, па ако елита нешто заиста жели да мења, мораће да прва баци парадајз.
Али биће да ни елити није догорело. Онда нека се не љути на прост свет.
Препоруке:
7
6
35 среда, 29 март 2017 08:27
DrJelaBisic
Ovog puta ne slazem se sa Profesorom.Poznat je moj stav:protivnik sam glasanja ako su opsti uslovi nenormanno nenormalni.Niko ne trazi ideal.Ali malo pristojnosti...Da ne navodim primere I uporedenja.Nama se uvek,kao neukima,nebavestenima,neobrazovanima I kada smo formalno obrazovani,zacaurenima i zatvrenima,nude resenja tipa "dza ili bu".Ili-ili.Ili igranje na tudju muzku-ili,ponovo,ubijanje I rusenje.Niko ne spominje Gandija I gandizam.Oterajte okupatore mirnim putem.Jeednotavno-ignorisite,zaobilazite sve sto je okupatorsko.Gandi je uspeo-mozda cemo I mi.
Препоруке:
5
10
36 среда, 29 март 2017 09:04
Ослободитељ
@ Ослободитељ

Лично сам велики критичар власти на локалу и због тога сам и више пута позиван на информативне разговоре у полицију, чак и због кривичног дела које гони по службеној дужности, што полиција не сме да ради. О сметњама које су ми се правиле на радном месту, да не говорим. Комотно је бити интелектуалац у колонијалној Србији, чак и антиколонијалног типа.

DrJelaBisic

Слажем се и са Вама. Нису примарна средства оружје и насиље, али масовност, одлучност и организација покрета треба да покажу да се неће презати ни од тога, уколико друга страна прибегне таквим мерама.
Препоруке:
3
7
37 среда, 29 март 2017 09:10
Бошко
DrJelaBisic
Niko ne spominje Gandija I gandizam.Oterajte okupatore mirnim putem.Jeednotavno-ignorisite,zaobilazite sve sto je okupatorsko.Gandi je uspeo-mozda cemo I mi.

А ви сте од "оних доктора" који кад дођу кући, после посла, поваде плаве коверте на сто, и пилиће, ћуриће, прасиће из гепека, добро ручате, и онда пуног стомака седнете за сто, (и са повећаном количином крви у стомаку због варења, а мањка за функционисање мозга) кажета:

А шта ово мени треба да уемсто да добро ручам излазим на изборе.

Док на послу саветује жртве силовања, и будуће жртве силовања, да се не отимају и не пријављују силоватеље него да "гандијевски прихвате своју судбину" јер су оне саме "криве" "што нису заобилазиле све окупаторско"

Типичан коментар за лажног патриоту и "демократу" који се "шуњају" око НСПМ тражећи прави моменат да шире дефетизам, и да позивају да се не супротставља окупатору, који њима обезбеђује (кад размисле) пристојан живот.
Препоруке:
9
6
38 среда, 29 март 2017 09:11
Миле поштар
И Драгаш је против изласка на изборе.
Да изборе сви бојкотујемо цар би био го.
Али треба поделити пет милиона еура из државне касе и омастити елитни брк, створити привид демократије на изборима, а онда оптужити ове џабалебовиће што куцкају по тастатури, које су претходно отерали њихови елитни другарићи из истог т.з.в. "круга двојке" из Београда, са којима се у духу толеранције баш лепо диване (та нису они неки дивљаци, бож сачувај), већ су то управо ти куцкароши, преваранти и битанге што не излазе на изборе, а имају за кога гласати.
Препоруке:
4
10
39 среда, 29 март 2017 09:37
@ ослободитељ
А да ли сте остали без посла и да ли је против вас неосновано вођен какав поступак, или сте само били на информативном разговору у полицији?!
Многи се хвале тим информативним разговорима у полицији, али су највише оштећени ипак они који немају добре везе и познанства и добру заштиту неке елитне групе.
Уосталом да сте јавна личност знало би се за вас. То што сте интелектуалац из малог места, то вам је у Србији исто као и да сте спремачица.
Препоруке:
6
3
40 среда, 29 март 2017 09:43
Огњеслав Костовић
Ма немојте ви ваше мудролије о неизласку на изборе сакривати иза широких плећа Мила Ломпара. Ломпар се јасно и громогласно изјаснио ЗА ИЗЛАЗАК на изборе, и јасно и гласно поручио ЗА кога гласати. И све то на РТС-у. Тако да нико од оних 2 милиона што седе кући и прдуцкају на фејсу о својој худој судбини не може да каже да им Ломпар није указао шта да раде.

Мило Ломпар и Слободан Антонић су теоретски, научно разбили колонијални (окупациони, компрадорски) систем до атома. Али они траже и практичну акцију, и то сада и одмах. Дакле већ на изборима. И пут од 1000 миља до ослобођења почиње првим кораком, а то је изађи и гласај.
Препоруке:
10
5
41 среда, 29 март 2017 09:53
Огњеслав Костовић
За пензионер Цвико, др Јела Бисић и остале који траже прво поштене медијске и друге услове па онда изборе. То је као да смо 1943 тражили од Хитлера да повуче тенкове и авионе јер их ми немамо па да се боримо поштено пушка на пушку. А он нам реко јес вала у праву сте ево повлачим их.

Уловићете зеца тако што ћете да му ставите соли на реп? А не, мораћете прво да га уловите тако брзог па му онда солите реп до миле воље. Дакле прво гласање, победа или бар освајање крупног утицаја, па онда диктирајте услове медијске и остале.
Препоруке:
8
6
42 среда, 29 март 2017 11:16
Марин @ Огњеслав Костовић
Да испуним своју грађанску дужност и гласам за Белог Прелетачевића могу, јер никоме не верујем заиста, али да са својих четири банке идем од врата до врата и стојим за штандом и убеђујем пролазнике које први пут видим у животу како треба да живе и мисле и за кога да гласају, нити могу, нити хоћу.
Нисам то радио никада, ни ја, ни нико мој, па нећу ни у будуће, макар немао леба да једем, јер људско достојанство нема цену, баш као ни слобода (по цену да ме прогласе за "либераша" или "пету колону"). За мене је то испод части, можда за неког није, па ко то воли и коме годи, нек изволи.
Ми би сви требали по теби да радимо све оно што ради Вучићева партијска булумента, да слушамо и поступамо по наређењу као војска послушника волонтера секташа, да идемо од врата до врата, да би се на крају исплатило. И већ сам тај партијски приступ свему ствара одбојност.
Уосталом ја сам могао да сам желео, да добијем посао преко партијске књижице а не да идем као просјак од врата до врата.
Препоруке:
6
4
43 среда, 29 март 2017 11:38
моја порука коментаторима
Будите оно што јесте и цените себе.
Будите имуни на лоше приче, заједљиве коментаре и цензуру.
Када наши умишљени интелектуалци свих боја, радници свих држ. сл. и фондова, први баце ружу уместо камен на жену или на народ, онда ћемо и ми њих ценити.
Колико они цене нас, толико ми ценимо њих.
Ништа они нису вреднији од нас, нити смо ми као људи и као народ мање вредни, зато што су се сналажљиво дочепали добро плаћене синекуре у државној служби и ухватили прикључак.
Никола Тесла и Лаза Костић новијег времена се још родили нису, па нема потребе да им се клањамо и да нас они својим увредљивим текстовима, порукама и предлозима понижавају.
То што нас лажу још би им и опростили, али да нас праве лудим неће и не могу.
Слобода је највреднија, слободу духа нам не могу одузети и када нас споља поробе. А врло су вешти. Ипак, нису савршени, далеко су они од савршенства.
Све елите на државним јаслама желе само једно - ВЛАСТ!
Ко вам другачије каже лаже, а може писати шта му драго.
Препоруке:
9
2
44 среда, 29 март 2017 11:40
ЗР
У највећем делу текста Антонић је у праву, поготову око овога за важност изласка на гласање и критике заговорника бојкота.
Међутим, прилично ми неубедљиво делује део у коме покушава да оправда евентуалну сарадњу патриота са другосрбијанцима, мишљења сам да се неке границе ипак морају знати. Уз сав напор, ја заиста не видим како би се "демонтирао окупациони апарат" ако би на власт којим случајем дошао Саша Јанковић, довољно је погледати његове званичне ставове на његовом сајту и увидети да ту нема превише разлике у односу на Вучића.
Јеремић или Радуловић би већ били друга ствар.
Препоруке:
6
4
45 среда, 29 март 2017 11:50
Rale
nazalost,kandidati opozicije si ne daju dovoljno truda.Kad vec nisu ravnopravni u medijima,trebali bi se vise osobno angazovati.Da sam ja recimo na mesti Stamatovica,za koga mislim da je jedan od najboljih kandidata,ja bi autobusom obisao sva veca mesta Srbije.Poljepio bi sa najjeftinijim plakatima formata a4 pola Srbije.Plakati bi bili izuzetno atraktivno osmisljeni u fotosopu.Ljudi bi se smijali kad bi ih videli.Ovako,Stamatovic,kandidat iz malog mesta,koji se nije ni makao odande,nema nikakve sanse.
Препоруке:
2
5
46 среда, 29 март 2017 12:28
Reddy
@серпска сарма, а мож и пасуљ

Koga ti da savetuješ?
Препоруке:
4
3
47 среда, 29 март 2017 13:09
DrJelaBisic 2
Za Oslboditelja:Slazem se.Sa jedva skupljenih 3% izasklih(oko 1,5%birckog tela)sta se postize izlaskom na izbore?Daje se legitimitet vlasti,trose pare(ima valjda nesto pametno sa njima da se radi?Pomozite sirotinju,da se ne vesaju na radnom mestu,jer nemaju pare da se vrate kuci,i obese u sljiviku)Trosi se I ono najdragocnije-vreme.Potencijalnim biracima se pokazuje da smo I mi deo tog cirkusa...Nista pametno.Ako iza sebe nemate odredjen,znacan broj istomisljenika-gde ce te?Da li se iko pitao zasto smo na nivou ispod statisticke greske(3%)?Gandi je raspolagao velikim brojem sledbenika,i taj broj se uvecavao.Negova akcia skupljanja soli je istorijska,a kod nas,i pored svih ranijih(da ne napisem davnih)veza sa Indijom(nesvrstani)niko o tome ne zna.So je bila drzavni,britanski monopol.Znate I sami da se so mngo ne trosi,a cak I ako je skupa-ne unistava budzet.Gandi je pozvao Indijce da sami,iz morske vode sushe so,a to je bilo kaznjivo.Za to se islo u zatvor.Medjutim,kada..
Препоруке:
3
4
48 среда, 29 март 2017 13:49
Бошко
@DrJelaBisic 2

А зашто се отворено не допишеш на списак Вучићевих обожавалаца, него шириш Вучићеву пропаганду.

Или имаш два "докторска имена" једно за Вучићев списак а друго "квазидемократско" којим шириш дефетизам.

Успут распитај се за гандијеву "сексуалну оријентацију" пре него што наставиш да шириш "гандијевске методе"
Препоруке:
5
4
49 среда, 29 март 2017 21:16
DrJelaBisic 4
Nastavak komentara2,komentar 3 je pojeo Kerber,pa cu ga rekontruisati,ali sam prozvana.Od kraja,prvo za Boska:Citala sam vise Gandijevih biografija.A i Teslinih,Dekartovih,Mocartovih...Nisam tabloidski tip.Ako bi mi neko dokazao ista lose o Tesli-ne bih iskljucila struju I sedela u mraku.Gandi je dao svoj doprinos,i mi to treba da koristimo.Dekart I Mocart su bili kockari.I nemojte misliti da heteroseksualne osobe nemaju svoje nenormalnosti.Nisam defetista,naprotiv.Politika AV je da izadjemo na njegove izbore I izgubimoZa Ognjeslava:Moj otac je,kao drzavni sluzbenik,dao otkaz 41.Nije hteo da radi za Shvabe.A nije mu bilo lako da izdrzava reditelje,sestre sa decom,ciji su muzevi bili u zarobljenistvu,bratance i batanice,tetke...I posle rata je dao ostavku na mesto sudije.Nije hteo da prima presude iz opstinskog komiteta.Nije time pobedio Nemce,niti...
Препоруке:
3
3
50 четвртак, 30 март 2017 01:56
Zvonimir Bgd
е, тај и такав политичар заслужује казну.

Zasluzuje.
Ако нам у томе помажу и неки другосрбијанци – супер.

Jeste super.
На изборима се не гласа само за, већ и против. У недељу, 2. априла, тако ћемо да гласамо. Па ћемо да видимо шта даље.

Eee, pa ne znam kako to mislite g.Antonicu. Vi najbolje znate da i glasanje 'PROTIV' ujedno podrazumeva glasanje 'ZA'. Ako ste, glasali protiv Vucica tako sto ste zaokruzili npr. Belog Preletacevica, vi ste realno glasali ZA. U ovom slucaju za Belog. Samim tim, vi svojim glasom protiv/za opredeljujete ishod glasanja i mogucnost dolazenja Belog na vlast. Iako vam taj Beli mozda nije kandidat koga zelite na vlasti, vi povecavate njegove sanse.

Ja mislim da niko ne bi trebalo da glasa 'protiv', vec samo 'za'. Znaci, da svako razmisli i zamisli (mogucu) situaciju u kojoj na vlast dolazi upravo opcija koju je zaokruzio. Da nam se ne bi opet desavali Djindjici umesto Milosevica i Nikolici umesto Tadica...
Препоруке:
0
2
51 четвртак, 30 март 2017 04:39
Бошко
Е баш ме интересује колико ће свих "демагошких патриота" "опљачканих пензионера" да поред свог коментара у недељу за изборе да окачи и слику свог гласачког листића да је гласао против највећег зла у Страдији.
Препоруке:
2
2
52 четвртак, 30 март 2017 08:04
Ослободитељ
"@ ослободитељ
А да ли сте остали без посла и да ли је против вас неосновано вођен какав поступак, или сте само били на информативном разговору у полицији?!
Многи се хвале тим информативним разговорима у полицији, али су највише оштећени ипак они који немају добре везе и познанства и добру заштиту неке елитне групе.
Уосталом да сте јавна личност знало би се за вас. То што сте интелектуалац из малог места, то вам је у Србији исто као и да сте спремачица."

Ти и теби слични, користите "Argumentum ad hominem". На такве коментаре не одговарам, да се не трудите даље.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер