Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Milorad Dodik: Podržavam Vučićevu kandidaturu zbog njegove izjave da više neće biti akcija poput "Bljeska" i "Oluje"

Komentari (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 26 mart 2017 17:01
Dr
DOdik mora da zna da ko god se do sada oslanjao na Vučića uvek je loše završio...
Preporuke:
127
4
2 nedelja, 26 mart 2017 17:09
Milorade,ne preteruj
Pa jeste i on je podržao referendum u Srpskoj(sic).
Hoću reči,podržao je Bakira Izetbegovića i unitarnu Bosnu.
A sa Zvizdićem mimo Srpske dogovara carinsku uniju sa šiptarima iz Albanije iz"kosova"i Milovim montenegrinima.
Preporuke:
118
6
3 nedelja, 26 mart 2017 17:15
CCCC
Predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik podržao je danas u Novom Sadu kandidaturu Aleksandra Vučića za predsednika Srbije zbog, kako je naveo, Vučićeve izjave da nikada više neće biti zločinačkih akcija prema srpskom narodu kakve su bile "Bljesak" i "Oluja".
- Mi u Republici Srpskoj smo te Vučićeve reči, na mestu kakvo je Gradina, dobro čuli i razumeli. Vučić i kad ne bude predsednik Srbije, kad mu istekne mandat, obavezao je tom izjavom sve buduće predsednike Srbije da moraju biti čvrsto zaleđe celokupnom srpskom narodu. Srpski narod, krajiški narod, te obavezujuće reči veoma dobro pamti jer ih je zapravo izgovorila Srbija - rekao je Dodik.


Da budemo jasni "bez cenzure" Dodik kaže slijedeće Vučićeva je ko i cara Lazara, kao što je Lazar obavezao svojom kletvom sve buduće vladare Srbije i sve Srbe tako je i Vučić obavezao za ubuduće sve. a Vučić je Srbija, neodvojiv znak jednakosti.Da se razumijemo to su Dodikove riječi, tako sam ih rastumačio.
Preporuke:
22
15
4 nedelja, 26 mart 2017 17:16
Ana
I još da nam gospodin Dodik objasni čime ga je Vučić ucenio pa da ga podrži? Njegovom imovinom u Srbiji?
Preporuke:
108
6
5 nedelja, 26 mart 2017 17:18
providno
Plaši se Dodik odmazde Vučića, jer će zajedno sa usa i EU gazdama napasti ga.
Ostalo je luk i voda.
Preporuke:
96
6
6 nedelja, 26 mart 2017 17:21
Ultravizitor
Bio je vUCKic dugogodišnji velikosrpski nacionalista na gvanicama Kavobag Oguvin Kavovac Vivovitica. Doduše, o granicama na jugu nisu nikad ni pričali. Sada vidimo da se Svrbija svela na beogradski pašaluk. A i njega su doveli na vlast bez izbora kao Dodiga, za kojeg su tek posle počeli i da glasaju.
Preporuke:
62
11
7 nedelja, 26 mart 2017 17:23
yes
On je na kraju kazao da nikada do sada nije učestvovao na izborima u Srbiji ali da će 2. aprila izaći na glasanje u Konzulatu u Banjaluci, a sve to je prokomentarisao rečima “pitajte me za koga ću glasati”, pokazajući rukom prema bilbordu Aleksandra Vučića, javlja Tanjug.



Dobro predsjedniče Dodik i ja ću glasati ko i ti za Aleksandra Vučića, neka si nam rekao za koga da glasamo.
Preporuke:
14
62
8 nedelja, 26 mart 2017 17:26
Dodice, od sada te smatram bednim protivnikom i izdajnikom Srba iz Srbije
Po koju cenu i zasto sudbinu naroda okaciti o jednu predizbornu, lazjivu recenicu za idiote?!
Nisu li on, diplomac i koferce prekrsili ama bas svako obecanje biracma i parolu 2012?
Preporuke:
75
7
9 nedelja, 26 mart 2017 17:31
Reko ja vama a bi ne povjerovaste
Ja sam uvijek znao i već godinama pišem na NSPM da Dodik nije principjelan političar i da nije niakav srpski politički heroj već da je obična politička sijenka predsjdnika Vučića (predsjednika Srbije nakon 2.aprila 2017.godine).
Preporuke:
60
13
10 nedelja, 26 mart 2017 17:35
koba
Dodo, Vučić je poznat po tome što drži reč!

Sve što je do sada obećao, ispunio je.
Pitajte samo srpske penzionere (koji ne vole da budu bezobrazno bogati), srpske radnike (koji su srećni što rade i ako punih pelena), srpske malobrojne vojnike (koji se zabavljaju prebacujući smeće iz jednog kontejnera u drugi), ...

Jednom rečju, Vučić je usrećio Srbiju sve po savetima Blera, Guzenbauera, Kurca i ostalih dokazanih srpskih prijatelja.
Svakog dana posadi neki kamen temeljac, a kada će niknuti - ne zna se.

Ima i jedna dobra stvar za one koji pate od zatvora. Neka samo uključe tv i gledaju Vučića desetak minuta. Rešiće se problema, garantovano.
Preporuke:
67
0
11 nedelja, 26 mart 2017 17:45
Mixo
Pitanje je koliko je ova podrška pragmatična i pametna za RS. S jedne strane, izjave AV da se Bljesak i Oluja neće ponoviti ne znače apsolutno ništa jer se i ne mogu ponoviti - u NDH Srba skoro pa i da nema. Ako meni ovakve izjave zvuče debilno, onda Krajišnicima tek treba da zvuče kao uvreda. Sa druge strane, obećanja ovog mamlaza iz Srbije su već odavno predmet zajebancije jer do sada ni jedno nije ispunio (bar ne ona za nas Srbe).
Dodik očigledno igra na kartu Vičićeve već sigurne pobjede jer zna vrlo dobro koliko bi se ovaj osvetoljubivi neuravnoteženi bilmez okomio na njega i interese RS u slučaju da on pobijedi a da je podrška izostala. Ja lično mislim da bi za Srbe u regionu i Zukorlić bio bolji na čelu Srbije od Vučića (na kraju krajeva i Zukorlić je bezrezervno podrzao AV). U najmanju ruku, Dodik se trebao postaviti maksimalno neutralno prema ovim izborima, otprilike onako kako se AV pravio lud za vrijeme našeg referenduma o Danu RS.
Preporuke:
62
5
12 nedelja, 26 mart 2017 18:15
s.p.Lajković
Razlog ti je baš originalan Srbne, ili si i ti Srbin samo dok postoji opasnost da izgubiš fotelju? Naravno da neće biti ni bljeska n oluje kad je tvoj drug idiot poklonio državu šiptarima?

Još jedan dokaz da je potrebna nova krv u politici a da sve stare snage treba direktno iz politike na robiju.
Preporuke:
49
5
13 nedelja, 26 mart 2017 18:50
Anka Krajina
nikada više neće biti zločinačkih akcija prema srpskom narodu kakve su bile "Bljesak" i "Oluja"

Naravno da neće jer odande više nemaju koga da isteraju!
Ne reče kako se zvala ona akcija 1999. kad na Kosovu ne osta Srba ni za zakletvu?!
A, kako će se zvati ove u pripremi saznaćemo i bez tebe i Vučića.
Bruko i sramoto! Od Antinog reformiste do Vučićevog podrepaša!
Preporuke:
53
10
14 nedelja, 26 mart 2017 19:02
Vlado Banja Luka
Dodik je opljačkao i uništio Republiku Srpsku. Ali, džaba je to ovdje pisati, kad se jave kvazi-Srbi i internet patriote sa ovog portala da me prozivaju i napadaju. Za one koji npr ne znaju Dodik i Vučić imaju gomilu zajedničkih (pljačkaških) poslova u Srbiji i RS. Trenutno su najaktuelniji Telekom Srbije iz koje se izvlače milioni. Telekom Srpske u centru Banja Luke koristi nelegalno sagrađeni oblakoder od Dodikovog kuma Mileta Radišića za čije iznajmljivanje plaćaju brutalne pare. Drugi sličan posao je firma Prointer koja dobija sve tendere za tzv IT usluge u RS i Srbiji, a drže je Kokeza i Dodikov sin Igor...
Preporuke:
59
8
15 nedelja, 26 mart 2017 19:23
Vera
Mislila sam da si pametniji? Ovaj nas bi prodao i pokrov Majke Bozije,kao sto je prodao i Srbe sa Kosova a nece tebe? Ovom izjavom si ubio svaku nadu i veru u buducnost ono malo patriota koji su bar tebi verovali. Tuga nevidjena!
Preporuke:
55
4
16 nedelja, 26 mart 2017 19:27
precanin
...zar i ti Miiiiile?!?
Preporuke:
47
3
17 nedelja, 26 mart 2017 19:28
Tito
Bogati, ni ja vas nisam ovako rasturao...
Preporuke:
50
5
18 nedelja, 26 mart 2017 19:35
negi
@ Mixo.....Ovo je očekivan potez Mila Dodika biznismena koji ima veći broj nekretnina i biznisa sa stanovima u Beogradu nego svi Srbi preko Drine zajedno.Kad još dodaš i poslove sa Acom Đukanovićem sve je na mestu.Kao predsednik RS Mile Dodik je napravio katastrofalan potez po RS i srpski narod u RS,podelivši podršku Srba iz Srbije na one koji podržavaju Vučića i one koji ga ne podržavaju. U principu nije trebao da se meša i tu ga je Mektić nadigrao prozivkom po medijima.Obrazloženje takvog njegovog stava je još gore od same podrške.
Preporuke:
39
7
19 nedelja, 26 mart 2017 19:41
Stana
Zar i ti, Mile, brate?!
Preporuke:
39
3
20 nedelja, 26 mart 2017 19:49
Stradija za nato honorarce
Dodik je podržavao i Tadića i bio na njegovim mitinzima pred prošle izbore,znaju ovdašnji na položajima da uvedu sankcije kako neki vole da kažu "prekodrinskim" Srbima i usred rata a ne u miru na putu u eu sa više brzina!
Preporuke:
44
1
21 nedelja, 26 mart 2017 19:50
Borko
Besmislena izjava Dodika, Vučić ni prstom ne bi makao na neku novu Oluju. Ne može, tačnije neće, npr. da spreči Tačija da sruši zid na mostu u KM, a kamoli nešto više
Preporuke:
47
3
22 nedelja, 26 mart 2017 19:58
Rodoljub
Mazda bi bilo vazno napomenuti da vecina Srba iz RS/Bosne se ne slaze sa Dodikom....mnogi of nas smo zapanjeni zbog njegovog svaleranja prvo sa Tadicem pa sad sa Vucicem. Znam da je Srbija a posebno Vojvodina puna bosanskih Srba I Krajisnika iz Hrvatske I da se oglase jesam li u pravu da mi il I nas 90% ne podrzava Vuciceve izdajnicke projekte I politiku beznadja I rasprodaje budzasta svega sto je Nama sveto...nismo mi clanovi partija I mnogi do nas Srba van Srbije ne mozemo da glasamo ali odgovorno tvrdim da se ne slazu ili osudjuju Dodikovu poltronsku politiku...meni je vaznije u odbrani srbstva I srbskih interesa da izadje na crtu Vucicu nego recimo stalno prepucavanje sa Bakirom. Ali oces????....licni interes je u pitanju....
Preporuke:
35
4
23 nedelja, 26 mart 2017 20:01
Srki
naravno, britanske obavestajne sluzbe i o Miletu znaju ponesto, i naravno to podele sa svojim glavnim obavestajcem u regionu
Preporuke:
36
4
24 nedelja, 26 mart 2017 20:04
cisto onako
Za vreme Vuciceve vladavine iz Srbije se iselilo bar 150.000 ljudi, verovatno i vise. Eto Bljeska i Oluje, samo mnogo perfidnije.
Preporuke:
53
2
25 nedelja, 26 mart 2017 20:06
penzioner Cviko
A koji bi od ostalih kandidata podržao akcije poput "Bljeska" i "Oluje"? Prema tome ovo je prazna izjava koja Dodiku daje mogućnost manevra ako bi stvari krenule drugim putem. Ako pobedi Vučić, biće rekao je ono što drugi nisu i time upotpunio preizborna obećanja.
Preporuke:
31
2
26 nedelja, 26 mart 2017 20:13
nenad
Bravo za dodika.
Celo Srpstvo stoji iza Vucica.
Ceo slobodni svet.
Cela Civilizacija.
Preporuke:
14
21
27 nedelja, 26 mart 2017 20:33
Neša (Glodur)
Lični interes "U ime naroda".
Preporuke:
19
5
28 nedelja, 26 mart 2017 20:44
Boba
Dodika su na ovo verovatno pritisli Rusi kojima još uvek nije jasno da je svaka kratkoročna korist koju imaju od Vučića ništavna u poređenju sa dugoročnom štetom koju pravi i Srbiji i celom srpskom narodu.
Ipak on je morao i mora da bolje od njih zna ko je Aleksandar Vučić, prevejani lažov, potuljeni konvertit psihopata i izdajnik svega srpskog i za ovo ga ne može ništa opravdati.
Videće i sam i svi oni koji su ćutali na ovo ZLO a kamoli oni koji su ga podržavali.
Preporuke:
23
5
29 nedelja, 26 mart 2017 20:48
Jovan P
Dodik podržava svakog ko je na vlasti u Srbiji. To znači, ako mi izaberemo nekog drugog podržavaće i njega.

Ako ga srbi izaberu onda su zaista lud narod.

Pored ovolike podrške sa svih strana samo srpski inat ga može srušiti.
Preporuke:
35
1
30 nedelja, 26 mart 2017 20:53
Teoretičar
Ne sviđa mi se ovo što je uradio Dodik,ali mislim da Dodika ne
bi trebalo mnogo da osuđujemo,isto kao i Putina,jer oni moraju
makar formalno da imaju "dobre"odnose sa rukovodiocem Srbije,
bez obzira o kome se radi.Vučića moramo mi sami da "oborimo",ne
možemo da očekujemo da to uradi neko sa strane.Zato,svi na izbo
re i glasanje za Stamatovića,Obradovića,Jeremića,Radulovića ili
Jankovića.Neko od njih će sigurno u drugi krug i onda svi glasa
nje za njega i "kancer" je gotov.
Preporuke:
25
13
31 nedelja, 26 mart 2017 21:07
negi
@ Teoretičar....Zašto tupiš,Dodik je jasno i glasno rekao da će da glasa za Vučića,dajući signal Srbima iz BiH koji žive u Srbiji da i oni to urade. Ovo nije podrška već glas za Vučića.
Preporuke:
21
6
32 nedelja, 26 mart 2017 21:09
Boško
Podržavam Vučićevu kandidaturu zbog njegove izjave da više neće biti akcija poput "Bljeska" i "Oluje"
Da je ovo reko "Mujo ili Haso" u vicu.

Naravno da neće biti "bljeska" i "oluje" jer su Srbi zahvaljujući izdajničkoj politici baš sadašnjeg režima u Srbiji zauvek proterani (ili ubijeni) u hrvatskoj koje su obuhvaćene u dve neonacističke akcije čišćenja Srpskog stanovništva po starom ustaškom planu.

Dodik (ne)zna da je "njegova država" nastala kapitulacijom u Dejtonu potpisivanjem, "dejtonskog sporazuma" kome su se protivili članovi delegacije Srba iz bosne a predvodnik delegacije zavrišio u Hagu kao "ratni zločinac" dok je potpisnik "postao" "faktor mira i stabilnosti" jer je izdao Srbe u bosni i hrvatskoj.

Sada je Vučić "faktor mira i pomirenja" i "legalizuje" kapitulaciju u Kumanovu ("kumanovski sporazum") "briselskim sporazumom", a onaj koji je već izdao jednom Srbe u bosni

opet će, kao i Srbe sa ove strane Drine

Jednom izdajnik, uvek izdajnik...
Preporuke:
29
5
33 nedelja, 26 mart 2017 21:50
Kaži NE
trojnom EU-MMF-NATO paktu i kvislinškim bitangama!
Preporuke:
20
1
34 nedelja, 26 mart 2017 22:28
Da, da teoretičaru, ti i tvoja teorija
Teoretičar


Previše teorije a stvar je jasna, Dodik je nedvosmisleno i jasno rekao da glasa za Vučića a kad on kao predsjednik glasa onda glasa i Republika Srpska za Vučića i svi Srbi u Srpskoj i BiH koji imaju pravo glasa (državljanstvo Srbije).Molim bez teorije koja ima za cilj da sakrije Dodikove postupke, kad Dodik sam javno govori za koga će glasati.
Preporuke:
12
9
35 nedelja, 26 mart 2017 22:41
Kom Vučiću da verujemo?
Vučić je izjavio i da će ubijati muslimane "100 za 1"!!!
Preporuke:
13
1
36 nedelja, 26 mart 2017 22:52
Bojan, Priština
...ako Dodiku išta bude doakalo glave - to će biti ovo kalkulantsvo.

Treba biti lukav i mudar i meriti svaku izjavu u složenim okolnostima - ali podržavati jednog tkzv. Vučića - ravno je obmani i gnusnom laganju naroda.
Preporuke:
17
4
37 nedelja, 26 mart 2017 23:32
Ognjeslav Kostović
Ljudi ne zanosimo se analizama, teorijama zavere, ucenama i slično. Jednostavno uvek će prvi čovek RS podržavati(bar na rečima) najmoćnijeg čoveka u Srbiji. Čak iako mu ovaj radi o glavi.
Mile je pre Ace podržavao Borisa, a oni pre njega one pre ove dvojice. Tako je to po prirodi stvari. Kad neko od vas komentatora bude najjači u Srbiji Mile će podržavati njega i to je sva mudrost. Ne stvaramo odijum prema našoj braći u RS i prema njihovim manje ili više mudrim vođama, sve dok se u Srpskoj i BiH bore kako treba.

Nema od ovoga neke štete. Ko je prozreo Vučića ovo ga neće pokolebati. Ova podrška će se primiti samo kod već prepariranih.
Preporuke:
18
5
38 ponedeljak, 27 mart 2017 00:26
Ne klepeći nanulama
Da Dodik i njegova kriminalna hobotnica manje kradu srpski narod u RS , ne bi trebala finansijska pomoć Srbije,setimo se samo propasti tzv. " Bobar banke", ili njegove " trgovine" sa vilom u Beogradu, odnosno kriminalne transakcije preko " Pavlović banke", taj čovek samo priča kako je Republika Srpska snažna i da jača , tu " žvaku" ne vadi iz usta , dok narod u RS skapava od gladi.Similis simili gaudet, zato je on za Vučića i nada se neće ga dirati.
Preporuke:
12
5
39 ponedeljak, 27 mart 2017 00:41
Ne klepeći nanulama
Da je onaj Mektić imao mu**, Dodik bi već odavno odmarao ... u nekom zatvoru, ovako on i dalje palamudi o navodnoj odbrani srpstva,"kradem te a ti me voliš", to može proći samo kod nas Srba.
Preporuke:
11
7
40 ponedeljak, 27 mart 2017 01:01
Ozrenac
Zar vi ocekujete da Dodik kaze nesto protiv Vucica? Sta mislite, sta Srbi iz RS (pa i sam Dodik) iskreno misle o njegovoj blamazi u Srebrenici kada je jedva izvukao glavu na ramenima? Sta misle o izvinjavacima Tomi i Tadicu? Sta misle o briselskoj blamazi, donacijama Srebrenici, islamskom auto-putu prema Sarajevu? Sto iz pristojnosti, a vise iz straha, Srbi iz RS, pa i sam Dodik moraju da podrzavaju protuve kao sto je Vucic. Ista prica je i sa Tadicem... Braco iz Srbije, mi smo okupirani kao i vi, samo, cini mi se, da vi niste toga svjesni. Najbolje rjesenje je da niko od vas ne izadje na izbore, i da sto prije tjerate sav taj sljam iz Srbije... Sramota me, kada cujem da nasu maticu predstavlja Nenad Canak , ili, hohstapleri poput Cedomira Jovanovica. Trenutno sam u Novom Sadu, pa sam malo snimio situaciju u nasoj dragoj Srbiji. Nazalost, narod je na ivici ludila. Svi sanjaju da udju u EU, furaju se na nepostojece zapadne vrijednosti, opcinjeni su americkim projektom Preletacevic...
Preporuke:
6
2
41 ponedeljak, 27 mart 2017 04:53
Jugoslavija
Oj Republiko Srpska među šljivama...
Preporuke:
7
0
42 ponedeljak, 27 mart 2017 09:59
Niz
Podrzavao i Tadica, pa znamo kako je prosao.Samo nek se niz nastavi :)
Preporuke:
6
0
43 ponedeljak, 27 mart 2017 10:08
gavrilo
Ako iko u srbskom rodu vodi pravu politiku onda je to Milorad Dodik!Dodik zna da srbski narod u BiH mora uvijek da bude uz Srbiju bilo ko da je na njenom čelu osim ljudi kakvi su čanak ili čedo Jovanović.Sa takvima Republika Srpska nema što da traži.Ja lično sam protiv AV,AV,AV-a , njegovu VIZIJU ne vidim, čak mislim da je pogubna za Srbiju, ali ko zna, možda je AV zaista nepredvidivi Vizionar i potpuno razumijem Dodika i mislim da radi pravu stvar za Republiku Srpsku.Neka je nama SRPSKA dobro i da bude još bolje a to može samo uz dobru saradnju sa Srbijom i Rusijom!Mi ne smijemo da se dijelimo, naročito kada su sudbosne odluke u pitanju!Politikanstvo i politički ukusi su sasvim nešto drugo, zato Mile dobro ore!
Preporuke:
4
7
44 ponedeljak, 27 mart 2017 10:51
Dui
Milorad sluti da će mu trebati zaštita preko Drine prije svega zbog duge vladavine,a zna se na Balkanu kakve sve sukobe s pravom to podrazumijeva.zato milorade pazi samo da ti tada budu još na vlasti one koje podržavaš.
Preporuke:
3
0
45 ponedeljak, 27 mart 2017 13:04
Živko Peković
Milorade, čovjek je od rijeječi, sve što je do sada obećao tako je i bilo, jel' da, pa nema bojazni da i ovo obećanje neće biti ispunjeno.
Preporuke:
3
1
46 ponedeljak, 27 mart 2017 13:19
CCCC
gavrilo
... zato Mile dobro ore!


Ore, kao? Kako dobro ore? Može li jasnije?
Preporuke:
0
0
47 ponedeljak, 27 mart 2017 14:37
Srki
sve vise sumnjam u Dodika kao britanskog agenta.Onog spavaca,koji treba da se aktivira ako Rusija preuzme utecaj na Balkanu.Britanci u svakoj opciji imaju coveka, to je njihova snaga.
Preporuke:
3
2
48 ponedeljak, 27 mart 2017 14:52
Pp
Brzo će Srbi da zaborave, kao što su zaboravili da je Dodik podržao separatiste na crnogorskom referendumu.
Preporuke:
3
1
49 ponedeljak, 27 mart 2017 17:37
gavrilo @ ssss
Može, ore, znači pripremiti zemlju za sjetvu u ovom slučaju rečeno u metafori jer Republika Srpska mora ostati stabilna bez obzira na sve turbulencije koje potresaju ne samo srbiju nego i susjede tu naročito mislim na neviđeno ustašstvo u Krvatskoj pred kojim EU zatvara oči ali i u Federaciji stanje nije ništa bolje gdje vizionari Islamske države pokušavaju udaviti Srpsku!Zato je Srpskoj potreban mir i stabilnost i mora biti u najboljoj vezi sa Srbijom bez obzira ko njom upravlja osim ako nisu u pitanju baš pravi Izdajnici tipa Jovanović-Čanak koji jesu da se prizna Lažna Država , koji jesu da se prizna Genocid kojeg nije bilo, koji jesu da nestane Republika Srpska ...
Preporuke:
1
1
50 četvrtak, 30 mart 2017 17:25
Peter RV
Ništa čudno kad se jedan oportunista hohštapler divi drugom- identičnog kvaliteta !
Jedino što ih razlikuje je, da je ovaj pulen onoga Holbruka koji je toliko usrećio Srbe na Kosovu, dok je onaj preko Drine, u Srbiji,došao na vlast po milosti one debele protestanske Nemice.
Ili da nastavimo da se mirno čudimo?
Preporuke:
2
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner