субота, 04. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Краљево: Три особе приведене због цепања плаката Александра Вучића

Kоментари (16) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 21 март 2017 12:19
на контејнерима ништа ново
Уништавали имовину снс-а?
Па што се не угледају на београдске напредњаке па га каче високо на бандере да не могу да га изнервирани грађани цепају.
Или на банкине?
А контејнери,по којима роваре убачени?
На контејнерима је некад стајало:"аванти преваранти".
Данас га и тамо лепе,прелепљавају.
нико
Препоруке:
30
0
2 уторак, 21 март 2017 14:01
Војислав
Шта приведени? Хапсити и на дугогодишњу робију послати свакога ко се дрзне да другачије мисли и ради.Треба да се схвати и разуме шта је то демократија. Нарочито треба да се одети на својој кожи.
Препоруке:
21
0
3 уторак, 21 март 2017 15:14
ман.сити
Чија су имовина трафо станице,бандере,контејнери,канте за смеће,излози затворених радњи,мостови,улази стамбених зграда итд,одакле вас посматра његово будно око,да није и ти имовина СНС.
Препоруке:
16
0
4 уторак, 21 март 2017 15:17
nenad
svi oni rade za tajkune i Soros i narkomafiju.
Svako treba da urami Vucicev plakat kuci.
Препоруке:
9
5
5 уторак, 21 март 2017 15:21
Бошко
"Сада је свима јасно да је Саша Јанковић директни налогодавац противзаконитих радњи и да је након лажи и претњи, почео да спроводи и физичко насиље широм Србије"
После отворене Вучићеве аболиције за "ноћне терористе" у Савамали, те Вучићеве најаве да би он предводио рушитеље у сред бела дана (без одлуке суда) јасно је да напредњаци и Бучић не само "аутобуском бандом" него на сваки начин покушавају да застраше грађане и унапред праве себи алиби за све будуће "акције" за које су "изазвани"

На који начин смирити Вучићево примитивно кабадахијско гласачко "тело" које нема "мозак" јер "има вучића"

јер гледајући свакодневно искеженог и искревељеног егоманијака Вучића на свим медијима, несхватљиво је да после постанка "господара вучића"

он спреман даприхвати мирно пораз и оде на ђубиште историје са својим примитивцима, коме по својим "успесима" и "понашању" итекако припадају.
Препоруке:
15
0
6 уторак, 21 март 2017 15:47
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Бошко
Основно је схватити Поштовани да је дотични ЛИК, чије плакате цепају у мом Краљеву, просто речено КУКАВИЦА, из тога СВЕ ОСТАЛО проистиче, па и његова агресивност. Уосталом, који би ЛИК дао "зелено светло" да се онако ДУШМАНСКИ НАПЉУЈЕ ЖЕНА његовог политичког опонента (која уз то још није доживела благодати родитељства), ако није КУКАВИЦА!? Јер, САМО КУКАВИЦЕ се иживљавају над СЛАБИЈИМА!? Ако то знамо и ако ту чињеницу узмемо у обзир, онда ћемо ЗНАТНО ЛАКШЕ НЕГО ШТО ОЧЕКУЈЕМО да урадимо оно што је НЕОПХОДНО, а то је да НАШУ ЗЕМЉУ ВРАТИМО НАМА САМИМА, Србима, а и осталим њеним лојалним грађанима. Узгред, приметио бих да је цепање плаката веома непродуктивно као вид протеста против тог ЛИКА!? Много је пробитачније, промућурније, НЕПРИМЕТНИЈЕ и ЕФИКАСНИЈЕ са собом носити неки бољи фломастер или бар хемијску оловку и са ПАР ПОТЕЗА додати изнад оних његових скоро-па-силиконских усана "БРКОВЕ" одговарајућег "ДИЗАЈНА" из 1930-тих... Просто, да простије не може бити, а ВРЛО ЕФИКАСНО!
Препоруке:
17
0
7 уторак, 21 март 2017 15:49
...
"Сада је свима јасно да је Саша Јанковић директни налогодавац противзаконитих радњи и да је након лажи и претњи, почео да спроводи и физичко насиље широм Србије", пише у саопштењу.

Па стварно, какво је то физичко насиље над плакатима?
Над активистима би се и могло толерисати, зар не СНС багро?
Препоруке:
14
0
8 уторак, 21 март 2017 16:19
Бошко
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Бошко
Много је пробитачније, промућурније, НЕПРИМЕТНИЈЕ и ЕФИКАСНИЈЕ са собом носити неки бољи фломастер
Нисам ни Брозу цртао бркове а нећу ни сада кад ме леђа ионако боле да неби "ни приметила" режимски пендрек као пре

Моје окружење су бивши официри, удбаши, "официруше и удбашице"(највећи број) те партијски профитери који су се обогатили у задњих 27 година те "купили" "откупљене станове", а профитери једни друге не дирају него подржавају у "ротацијама".

Сваки пут када имам прилику одмах се умешам у "дискусију", комшија, пензионера "шахиста", или "политбироа" који се састају по мом крају,

и када наиђем "растерујем их, ко турке на буљуке"

да се склањају и склањају своју срамоту што и даље гласају за "напредне социјалисте",

јер се чак и боје да слушају како неко критикује "успехе" Вучића и Дачића и "владе",

а камоли да покушају да аргументовано одбране своје "мишљење" са "дачићо-вучићовизија"

јер њима ни "цртање" не помаже
Препоруке:
6
3
9 уторак, 21 март 2017 16:34
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Бошко
Мислим Поштовани да НИСТЕ у праву, просто зато што од оних НЕКАД храбрих "патлиџана" НИЈЕ ОСТАО ни "П", а Бога ми "Х", просто речено сви су они ЕВОЛУИРАЛИ у једне МАТЊЕРИЈАЛИСТИЧКЕ п........! Довољно је мало им ПРИПРЕТИТИ и одмах се ПОВЛАЧЕ!? Друго, а што у жару Вашег антикомунизма не примећујете, а што су неки други НСПМ-ови коментарори приметили (нпр. извесни "сељак беземљаш"), Срби су СА ВРЕМЕНОМ ЗАВОЛЕЛИ комунизам, не схватајући да их је исти КОРУМПИРАО!? Шта ћете, тако то бива, кад се из "опанка" ома ускочи у "шимике"& "фрулице"!? Но, не бих толико резилио на обичан свет, он је такав ОДУВЕК БИО, много је важније сад ОБРАЧУНАТИ се са ЈЕДНОМ ФРАКЦИЈОМ СК Србије, оном Слобе Милошевића (СНС, СПС и СРС су наследници!), да би по њеном УКЛАЊАЊУ са ВЛАСТИ, а добрим делом И ОД ИМОВИНЕ, прешли на другу фазу УКЛАЊАЊА ФРАКЦИЈЕ СК Србије коју је предводио Иван Стамболић, а која сад чини највећи део идеолога и део чланства тзв. граџанистичких странки!? Та фаза се СРЕЋОМ може обавити У МИРУ!
Препоруке:
8
1
10 уторак, 21 март 2017 16:55
dobro je dok
ne pucaju
Препоруке:
7
0
11 уторак, 21 март 2017 19:30
sorry..,
Cepanje plakata od AVa , pa da li je on normalan! Eto 100za jednog ..., "
To nema ni u Svici , kada cepaju / crtaju po plakatima / bace na pod ..od Blochera itd. ?!
Препоруке:
2
0
12 уторак, 21 март 2017 20:21
Шуцштафелу:
Ел ћете доћи по мене, или да вам се добровољно предам, пошто сам данас у по бела дана испред шуцштафел - станице у канту за ђубре нацио свеску пуну фекалија, на чијиј насловној страни је био Александар Вучић, коју су ми утрапили активисти СНС-а?
Препоруке:
5
0
13 уторак, 21 март 2017 21:13
Бошко
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Бошко
Мислим Поштовани да НИСТЕ у праву, просто зато што од оних НЕКАД храбрих "патлиџана" НИЈЕ ОСТАО ни "П",
Царе :)

Сећам се како је у основној школи мој друг из клупе питао: "А како су се ти "партизани" "борили" када су стално били окренути леђима непријатељу, бежећи пред немачким офанзивама."

Потпуно си у праву на поделу "комуниста" (није то прави израз али ако су они сами тако себе звали када су се одрекли Српства и Православља постајући "интернационалисти" и антихристи (атеисти) нема потребе да им се измишља друго име.

Иако се бивши СКС првобитно поделио на три групације Милошевићевце, Стамболићевце и Шешељевце,

та "разлика" је избрисана удруживањем милошевићеваца са шешељевцима, док је од 2012 велика већина "стамболићеваца" се удружила са "бившим шешељевцима и милошевићевцима) као "напредни социјалисти"

Потврђује се да се "комунисти" па и "бивши" увек удружују против Српског народа
Препоруке:
2
0
14 уторак, 21 март 2017 23:03
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Бошко
Шешељевци су ИЗМИШЉЕНИ (ко други, него Радмило Богдановић!?) да би се: 1) народу замазале очи са "оригиналом фалсификата" националне опције, што је ЛОШЕ; 2) парирало Вуку Драшковићу и његовом ИНСТАНТ "четништву" као ДРУГОМ "оригинал фалсификата" националног, по свему судећи КРЕИРАНОГ од MI-6 и сродних служби, ако је веровати пуковнику Јевтовићу, (тешком милошевићевцу, ал за Вука му верујем, причо ми tet-a-tet!)!? Као такви, Шешељевци ГЕНЕРАЛНО су ШТЕТОЧИНЕ, ал ако ћемо право, чак и са Милошевићевим ОГРОМНИМ БРЉОТИНАМА& Шешељевим ШТЕТОЧИНСТВОМ, питање ШТА БИ БИЛО ОД НАС да смо ОДМАХ "легли на руду" ко Чеси, дал би Рватине, Бошњаци, Македонци и Шкипетари можда "поштовали људска права српске мањине", ко што Вук ДРОМБУЉА или би нас У МИРУ ТЕРАЛИ, као што је то било за Титина вакта!? Мислим да је то ОСНОВНО ПИТАЊЕ, а не што је Милошевић радио то што је радио!? Радио је ЛОШЕ, али да ли је могло боље то је заправо ПРАВО ПИТАЊЕ!? Ако ћеш поштено, мислим да ТЕК САД МОЖЕ БОЉЕ, ПРЕ НИЈЕ МОГЛО!?
Препоруке:
1
1
15 среда, 22 март 2017 08:18
Бошко
серпска сарма, а мож и пасуљ@Бошко
са Милошевићевим ОГРОМНИМ БРЉОТИНАМА& Шешељевим ШТЕТОЧИНСТВОМ, питање ШТА БИ БИЛО ОД НАС да смо ОДМАХ "легли на руду"
Шта то нису урадили и која права су испоштована Српског народа? (чак није испоштован ни референдум из 1998)

Мешаш на реторику 90тих са реалношћу Срба који су мајоризовани у словенији и македонији, протерани и убијани у хрватској, босни и на Косову, и на путу мајоризације у црнојгори сада,

што је завршено са милион Срба избеглица и још увек непознатим бројем убијених.

"нове државе" је први признао председник "титове србије" који се састајао са "председницима" "титових држава",

као што је на 14. конгресу СКЈ уместо да су сецесионисти похапшени, са смешком одмахнуо словенцима "да могу да иду" и растурио СКЈ и СФРЈ

Циљ полтрона Стамболића је био да се дочепа "титове србије" (Дедиња), и без Косова, (и без војводине, санџака, да му је тражено)

Вучић и Дачић, са "позадинцем" Шешељем само настављају 90те
Препоруке:
0
0
16 среда, 22 март 2017 13:56
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Бошко
Оно што знам јесте да су после распада СССР Руси мање-више "исцурели" према РУСКИМ ЕТНИЧКИМ ТЕРИТОРИЈАМА, посебно у средњоазијским републикама покојног СССР-а!? Такође знам да се после геноцида 1938-45 Јевреји НИСУ ВРАЋАЛИ у Немачку, нити у источну Европу, где их је пре било НА МИЛИОНЕ, већ су ишли у новосновани Израел или Америку!? Пазите, све је то било у ФОРМАЛНОМ МИРУ, тако да је ВРЛО РАЗУМНО ОЧЕКИВАТИ да би при евентуалној конфедерацији или мирној дисолуцији СФРЈота у условима ПАДА Берлинског зида (што значи да ми Срби ТАД НИСМО ИМАЛИ НИЈЕДНОГ САВЕЗНИКА), ВРЛО ВЕРОВАТНО ДОШЛО до "цурења" Срба КА Србији, вероватно И У ВЕЋЕМ ОБИМУ НЕГО САДА!? Такође је вероватно да бисмо тад У МИРУ ЗАДРЖАЛИ Црну Гору, вероватно би имали и ВИШЕ ПАРА од КРЕДИТА, а можда И НЕ БИСМО (видите текстове Дејана Мировића о томе ШТА је Источној Европи донело учлањење у ЕУ!?), које бисмо вероватно ПРОФУЋКАЛИ, привреда би такође била РАСПРОДАНА, овако... имамо ОРЕОЛ ПРВОГ ПОБУЊЕНИКА против Империје! Мало ли је!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер