петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Албанске странке у Македонији упутиле ултиматум за учешће у новој Влади: Траже промену Устава, заставе, химне и грба, извињење за „геноцид“...

Kоментари (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 07 јануар 2017 20:05
...
Их када ће Грци Срби и Јужни Срби са Србима Црне Горе једном већ разобличити ове дивљаке, њихове лажне бројеве, и лажне ултиматуме. Празне им пушке! А како време пролази биће све празније, па гледају да у задњи час нешто постигну. Тешко, но да имају Вучића као противника он би им све испунио.
Препоруке:
111
8
2 субота, 07 јануар 2017 20:59
GEDZA
EU/NATO/SAD , CE NAPRAVITI POSLE KVAZI DRZAVE KOSOVA I KVAZI DRZAVU SIPTARIMA U MAKEDONIJI, A MI SMO IM GOVORILI STA AMERI HOCE U MAKEDONIJI SAMO LUDI NAROD KAO I KOD NAS NIJE VEROVAO NEGO JE POSAO ZA ZAJEVOM , PA ETO IM SIPTARA I ZAJEVA NEKSE SA NJIM ZAJE..!
Препоруке:
91
3
3 субота, 07 јануар 2017 21:10
Ima li Srba u vladi Kosova?
A zašto Albanci ne bi bili u vladi, šta mislite vi srbski nacionalisti? U Makedoniji živi 26 odsto Albanaca, 64 odsto Makedonaca, i deset odsto su druge manjine.
Препоруке:
21
99
4 субота, 07 јануар 2017 21:24
Демограф
Бројност им даје право на извесне захтеве.

Штета што Срби своју бројност нису искористили боље.
Препоруке:
59
9
5 субота, 07 јануар 2017 21:42
самуил самарићанин
Ово је вероватно последња година за Македонију какву знамо, као бившу конститутивну чланицу СФРЈ..., узгред провео сам, сасвим случајно неке нимало пријатне тренутке током боравка у Пролом бањи ове године у друштву две породице Македонаца, урбаних, породичних људи, донекле и пословних људи, фини су и рекао бих да потичу из образованих кругова. Оно што је мене веома изненадило јесте дистанца коју имају према историјским српским политичким интересима, и колико им је засметала Дачићева опаска с почетка године, о томе да више неће званична Србија имати слуха за македонске интересе..., подругљиво су говорили о тој изјави. Уопште немају увида у пројекцију интереса албанске политике која подрива интересе других балканских народа, уопште их то питање не тангира, уопште немају свест о томе у каквој ће државној творевини доживети сутрашњи дан..., и каквог назива, знамења, граница, с којим суседима ће се граничити..., какве будућности?!?
Препоруке:
126
4
6 субота, 07 јануар 2017 22:02
Splićo
@Demograf

Srbi nisu mogli bolje iskoristiti svoju brojnost, jer su bili raštrkani na velikom prostoru.
Препоруке:
15
31
7 субота, 07 јануар 2017 22:04
boki nemacka
Slazem se sa komentarom o prolom banji i makedoncima.
Bukvalnö mi sa njima trebali bi imati distancu kao sa slovenijom
imali smo krvav 2 balkanski rat a posle albansku golgotu.
generalno makedonija je trebala da bude podeljena izmedju nas bugara i grka.
sam njihov naziv kod mene izaziva podsmeh.
Prosto oteli ime od grka.
Препоруке:
81
7
8 субота, 07 јануар 2017 22:15
.....
@Демограф

Посљастичари већ имају уступке на основу бројности. А Срби су, помешани са Цинцарима, најбројније живље у Македонији. Други по бројности су Блгари. Трећи Шиптари. Та смеса и јесу такозвани Македонци.
Препоруке:
59
5
9 субота, 07 јануар 2017 22:16
Johnny
@ ... Их када ће Грци Срби и Јужни Срби са Србима Црне Горе једном већ разобличити ове дивљаке, њихове лажне бројеве, и лажне ултиматуме.
Знате када ?!? Онда када се створи једна Србогора/ Балканогора/Славигора .. како већ хоћете ... када се збришу идиотске границе ,онда када Собрање буде у Скопљу , Уставни Суд на Цетињу , Влада у Крагујевцу, Просвета у Новом Саду , Пољопривреда у Суботици и тако редом . Војска у Нишу или Крушевцу.. али памети данас нигде а о мудрости ни да говоримо .
Препоруке:
59
12
10 субота, 07 јануар 2017 22:22
Кувар Бродски
Одлично, што Шиптари бахатији то шира коалиција против њих.
Препоруке:
72
6
11 субота, 07 јануар 2017 22:32
xxx
Изјавом коју су потписали Демократска унија за интеграције (ДУИ), Покрет Беса и коалиција Алијанса за Албанце, тражи се промена Устава ради увођење албанског као другог службеног језика, тражи се и једнака заступљеност Албанаца у свим државним институцијама...

Тим документом се тражи и дебата о химни, застави и државном грбу Македоније, да би државни симболи рефлектовали мултиетничност и етничку равноправност.


Sasvim legitimni politički i nacionalni zahtjevi u odnosu na činjenicu da Albanci imaju od 25 do 30% učešća u stanovništvu Makedonije (možda i više?), samo da su i Albanci toliko pošteni da daju ista prava i drugim nacijama gdje u oni većina i vlast? Samo ne daju Albanci nikome ništa u tom pogledu a posebno Srbima, Srbi kod Albanaca kao većine emaju nikakva prava.
Препоруке:
36
6
12 субота, 07 јануар 2017 22:46
иста мета, исто одстојање
Као и пре 100 година, треба нам Балкански савез православних земаља.
Препоруке:
54
3
13 субота, 07 јануар 2017 22:56
продато по набавној цени
Лак посо за Заева: име, грб и застава су грчки а "геноцид" су извршили(ко би други)Срби.
Препоруке:
46
3
14 субота, 07 јануар 2017 23:03
Цвико
На састанку-растанку, Киро Глигоров, казао је Милошевићу: "ми Македонци хоћемо да будемо своји на своме". Да ми је знати када ће то да буде, па да се радујем. Овако јок. Шта још Албанци треба да нам ураде, па да ми Срби нешто урадимо да их приведемо памети а Македонци да схвате да сами никад нису могли нити ће моћи и да морају да цене Србе.
Препоруке:
55
6
15 субота, 07 јануар 2017 23:08
Љеди Мармељада
Makedonci

Narod koji je školski primer krize identiteta...

Bugari ih smatraju Bugarima, Srbi Srbima, a Albanci strpljivo rade na tome da jednoga dana budu Albanci. Jedino Grke zabole šta su, samo im ne daju da se nazivaju Makedoncima.

Zbog toga se u njima razvila potreba da svima dokažu da su oni, ni manje ni više, nego direktni potomci Aleksandra Makedonskog. Kako bi to postigli, u svojoj prestonici su, u toku zadnjih deset godina, podigli monumentalnih antičkih spomenika skoro onoliko koliko ih je za života podigao sam Aleksandar. Pri tom imaju budžet koji je, čak i u poređenju sa našim, smešan. A na kraju svega, da ironija bude veća - ako je verovati nekim istoričarima - mladi Aleksandar je voleo svoje vojnike više nego što je uobičajeno, ako me razumete... tako da je vrlo moguće da on direktnih potomaka i nije imao.
Препоруке:
51
9
16 субота, 07 јануар 2017 23:23
Srbi kao srednjevekovna pojava
Nacionalizam, kao veliko zlo Srbije, ni ovde mnogi ljudi ne shvataju kao opasnost po opstanak nacije, jer ako društvo živi u devetnaestom veku, teško da će ga druge nacije poštedeti mržnje i udružene borbe protiv velikosrpskog nacionalizma. Odakle ta glupost da su Srbi, Bugari i Cincari najbrojnije "nacije" u Makedoniji, i oni su danas kao Makedonci. Pitaj Makedonce zašto ih ima 1,3 miliona, a Srba 35 hiljda. To što su svi Makedonci, Crnogorci i Bošnjaci za vas Srbi, to možete da okačite o rep nekom zatucanom popu.
Препоруке:
15
74
17 субота, 07 јануар 2017 23:55
Decko iz B. @ Splićo
"@Demograf

Srbi nisu mogli bolje iskoristiti svoju brojnost, jer su bili raštrkani na velikom prostoru."

Srbi su istrebljeni pogotovo na prostoru na kojem danasnji kao i tadasnji ustasi kvalifikuju kao njihovo. Ali nebrinite. Ono malo prezivelih ustasa nece trebati mnogo prostora da dele u skorijoj buducnosti koja vas ceka...
Препоруке:
42
3
18 недеља, 08 јануар 2017 00:03
Decko iz B.
"Makedonci" nista nemoraju brinuti. G. Dacic ce kao i dosada sve da ulozi da ta tvorevina jos dalje moze nama da unese stetu. Kao svoja genijalna politika da posle priznavanja trenutne strane okupacije sve i svasta daje, ne od sebe nego od gradjana Srbije, da Skoplje i dalje nas pljuje i sutira.

Pobednicka Terazijska politika. Nema sta!!!
Препоруке:
26
7
19 недеља, 08 јануар 2017 00:05
небитан
Мој коментар ће свакако увредити македонце али шта да им радим, историјске околности показују да сам у праву: дакле, македонци су народ заосталог рефлекса за самоодржањем, а очигледно и заосталог схватања стратешких процеса који им полако прождиру земљу. Додао бих и још да су македонци изразито затупљено усвојили антисрпски дух и идентитет који доминирају у свим земљама насталим од бивше СФРЈ. Да појасним ово последње: македонци су слепо прихватили да сваки свој политички потез изводе у складу са идејом да су Срби за све криви и да су Срби највећи непријатељи, и у том духу су препустили албанцима да постану прво битан а затим и пресудан фактор у њиховој политици. Уз мање антисрбовања македонци би се можда одважили да албанце ставе на право место, место мањине са свим правима каква имају мањине и ништа више од тога. Али, антисрбовање са собом обавезно носи и "проалбанисање" па ћемо ускоро гледати федералну, па конфедералну, па више никакву Македонију.
Препоруке:
60
24
20 недеља, 08 јануар 2017 00:14
Теоретичар
Македонци морају да ураде три ствари ако хоће да постоје.
1.Да се две македонске партије договоре око владе.
2.Да се окрену Србији и Бугарској уместо западу.
3.Да реше проблем са именом са Грцима.
Незнам који то појединачни интерес партија може да буде изнад
опстанка државе.(Нису усамљени у тој својој глупости,и ми Срби
нисмо бољи).
Незнам детаље о преговорима око имена али то морају да реше ка
ко знају и умеју.
После тога могао би да се оствари врло чврст блок Грчка,Македо
нија,Бугарска и Србија који би свим овим земљама олакшао живот.
У супротном,ускоро неће да постоје као држава.
Препоруке:
47
14
21 недеља, 08 јануар 2017 00:43
ЛЕДУ ГАГА, ВЕЛИКОСРБСКИ ХЕГЕМОНИСТА И АНТИДЕМОКРАТА.......
субота, 07 јануар 2017 22:23 Srbi kao srednjevekovna pojava
Nacionalizam, kao veliko zlo Srbije, ni ovde mnogi ljudi ne shvataju kao opasnost po opstanak nacije, jer ako društvo živi u devetnaestom veku, teško da će ga druge nacije poštedeti mržnje i udružene borbe protiv velikosrpskog nacionalizma


СВИМ СРБИМА У СВИМ СРБСКИМ ДРЖАВАМА ЧЕСТИТАМ 9. ЈАНУАР, ДАН СРБСКЕ ДРЖАВЕ РЕПУБЛИКЕ СРБСКЕ, И РАДУЈЕМ СЕ КАО И 9,5 МИЛИОНА СРБА НА БАЛКАНУ И 4 МИЛИОНА У РАСЕЈАЊУ СКОРОМ УЈЕДИЊЕЊУ СРБИЈЕ, ЦРНЕ ГОРЕ И РЕПУБЛИКЕ СРБСКЕ И ОБНОВИ РЕПУБЛИКЕ СРБСКЕ КРАЈИНЕ.

СРБИЈА СРБИМА!!!
Препоруке:
72
20
22 недеља, 08 јануар 2017 00:57
Београђанин
Нама Србима би много боље било да се угледамо на Шиптаре, када се тиче уједињавања око заједничких националних питања, него да кукумавчимо.

Али јок. Србин више воли млао власти и паре негу целу Србију.

У томе је проблем. Бре.
Препоруке:
58
12
23 недеља, 08 јануар 2017 01:14
@ ledu gaga hegemonista i luzer...
...jer srbima će i da ostane srbija! Ono šta ostane od nje, hahahaha
Препоруке:
7
46
24 недеља, 08 јануар 2017 02:12
Турас
Про шиптарски елементи који су подмитили , уз помоћ страних служби ,јефтине тзв. македонске странке и њихове челнике у досадашњој влади , долазе за ситне паре до велике Албаније . Пример - Вучић за Космет . Само овога нису купили . Њега су уценили на послушност , да не прође као његов учитељ Шешељ . Све приче о бројности шиптара и на тој основи права на власт су будалаштине . Албанци имају државу . Изван Албаније су мањине и немају никаква већа права него у Енглеској , Француској , западу који их подржава ,ствара фактор нестабилности ,елиминишући православље као базу руског утицаја .
Препоруке:
28
1
25 недеља, 08 јануар 2017 02:32
Јован Т.
Да су паметни, ове две завађене македонске групације би направиле велику коалицију, а ове албанске странке оставили би да своје спискове жеља окаче мачкама о реп или да их шаљу Babagjyshi (шиптарски Деда Мраз)да им их испуњава.
Препоруке:
23
0
26 недеља, 08 јануар 2017 04:57
Не разумем...
Зашто Срби брину бриге званичног Скопља? Ми треба да се реорганизујемо у сваком смислу, државном, привредном, друштвеном и културном посебно и видимо како ћемо живети наредних десет, педесет, сто и двеста година. Не треба да подржавамо надирање Албанаца у БЈРМ, али ни да бранимо ту бившу југословенску републику онда када она сама то не жели. Мислим да на југу треба да развијемо стратегију односа са Грцима, Албанцима и Бугарима и у тог малом геостратешком квадрату Балкана извучемо највише за себе. Срео сам више људи нашег порекла из БЈРМ, ти људи су жртве медијске пропаганде, они са Србијом не желе да имају ништа. Некада српски део Македоније, дакле западни, силом сложених друштвено-историјских процеса постаје албански. Србија је немоћна у том процесу и треба да редефинише односе са Скопљем у своју корист. Дакле, савез са Грчком и Бугарском и јасно дефинисана политика према Албанцима који постају наши јужни суседи у све ширем обиму.
Препоруке:
14
6
27 недеља, 08 јануар 2017 05:58
Rajko Zivotic
Makedonci su dobili drzavu bez ijedne bitke za razliku od Srba koji su ostavili silne zivote za tu teritoriju. Umasto da je cuvaju oni tu drzavu predaju tako lako Albancima. Najveci su im problem Srbi koji su im poklonili drzavu samo zato sto su pravoslavni. Kad ih cujem koliko veliki problem su im Srbi ponekad volim sto im ovo Albanci rade.
Препоруке:
27
2
28 недеља, 08 јануар 2017 07:13
Srbin iz Crne Gore
Poznato je da neki mali narodi, poput balkanskih, često plivaju izmedju megalomanije i realnosti.Makedonci se deklarišu da su naslednci carstva, ni manje ni više, nego Aleksandra Makedonskog.Podigli su mu spomenik u Skoplju, uz osudu višedecenijskog imenovanje Srba kao Hegemonista. Kada je Lazar Koliševski, narodni heroj i čelnik makedonskih komunista, prvi predsjednik SFRJ 1980. poslije smrti Josipa Broza Tita izjavio: „Jaka Srbija, jaka Jugoslavija,“ iščezao je sa političke scene države.Predstoji fereralizacija, pa republjik". Spremite se Dukljani!
Препоруке:
33
0
29 недеља, 08 јануар 2017 07:45
Causa Spectandum
Sada kada se desilo mislim da nema vise razloga da ne pustite komentar.

https://youtu.be/5hgfm90crmI

Pesma tacno opisuje situaciju.

Znam mnogo mekedonaca, i znam mnogo bugara u ovom belom svetu. Gle slucaja imamo zajednicku rec - BRACA, a zavadjena zarad nekog drugog.
Jedan moj bugarski brat je rekao istinu (inace rusofil koji tecno govori ruski) - kada bi se pravoslavni na Balkanu politicki ujedninili, cak bi i Rusija morala da pregovara.
Препоруке:
22
1
30 недеља, 08 јануар 2017 08:43
xxx
Албанске странке у Македонији упутиле ултиматум за учешће у новој Влади: Траже промену Устава, заставе, химне и грба, извињење за „геноцид“...


Bilo nekome pravo ili krivo, simpatisao ili ne simpatisao albansku politiku, činjenica je da albanska politika pokazuje izuzetnu nacionalnu samosvjest jer im uspjeva nešto što drugima nije uspjalo da u okviru albanske nacije drže različite religijske grupe (muslimane, rimokatolike,pravoslavne i dr.)
Lično nisam simpatizer njihove politike ali ne ignorišem činjenice,da su izuzetno nacionalno samosvjesni i da sve čine da povećaju i zadrže (zaokruže) svoj nacionalni životni prostor, što je u političkom smislu sasvim legitimno za bilo čiju nacionalnu politiku.
Препоруке:
20
4
31 недеља, 08 јануар 2017 09:52
Рајко
Жалосно је све ово. Али почињем да схватам дечију ругалицу: "Маћедонац с... баби у лонац"
Препоруке:
10
3
32 недеља, 08 јануар 2017 11:09
Arnie
Да се ми не мешамо. Искуство ме учи да ћемо на неки чудан начин опет ми Срби бити криви, овог пута Македонцима. Једва су чекали да се одвоје....нека се сами муче, мени је жао што се одвоји Црна Гора, ипак смо ми један народ....
Препоруке:
15
2
33 недеља, 08 јануар 2017 11:32
Поштовалац НСПМ
Да им наручимо опело? Помоћи им и да хоћемо нисмо у стању и наша је држава у нестајању само народ и политичари нису обавештени а елита још држи главу у песку. Живела Србија.
Препоруке:
12
0
34 недеља, 08 јануар 2017 11:52
mladen
Najpre da rascistimo!
Ovo umnogome lici na podvalu Gruevskog i vladajuce klike u Skoplju! Gle cuda! Albanskoj DUI i Ahmetiju sa kojima "bratski" preko 10 godina deli vlast i tendere i iz zemlje su izneli blizo 5( pet) milijardi eura,tek sada se uhvatise za nacionalno revolucionarne zahteve, Ustav, Zastava, "Genocid", Dvojezicnost, itd.
Nakon sto je doziveo fijasko( i pored tesne razlike) na izborima, i iz straha od mogucnosti da vladu pravi Zoran Zaev, nakon cega sledi neminovna krivicna odgovornost vladajuce porodicno stranacke grupacije zbog kriminala, u sta su ukljuceni i Ahmeti sa kompanjonima sa albanske strane,sada sledi ova "platforma", ciji cilj je izgleda samo jedan nemogucnost koaliciranja sa makedonske strane u ovakvim uslovima sa Albancima , i neophodnost od organizovanja novih izbora uskoro!
Zaev je postigao nesto do sad neverovatno na ovim sirim prostorima!Po prvi put polovina Albanaca koji su dosad glasali za albansku DUI, glasali su za makedonsku stranku SDSM!
Препоруке:
6
5
35 недеља, 08 јануар 2017 11:54
ANALITICAR
Ne znam da li je veca opasnost po srpski narod to sto svaki BOZJI DAN GLEDAMO PROPADANJE NASE NACIJE PREKO UZASNOG NATALITETA ili to sto je Srbija svetski sampion po broju izdajnika i izroda kao B. Kostres ili Vuk Draskovic. Na to treba dodati Kominternu i zasedanje u Drezdenu 1928. i direktivu o razbijanju Srba i stvaranju vestackih nacija kao muslimani, Crnogorci, Makedonci i ini. Makedonci nemaju ni minimum casti u svom odnosu prema Srbima. Da imaju postovali bi nas a ne ucjenjivali. Ne bi se ulizivali Zapadu. SADA LUDI SRBI BI IZGLEDA TREBALI da zaborave sve izdaje " brace Makedonaca" i da stanemo iza Makedonije a kontra siptara. Kao prvo siptara nema ni priblizno u Makedoniji koliko lazu da ih ima Makedonci su puno jaci, Srbi ne trebaju da se mesaju u njihov brak. Kada Makedonci sazriju kao nacija, kada Srbe budu gledali kao svoju bracu, kada prestanu Srbe gledati kao i Hrvate sto mnogi Makedonci rade. Kada prestne prezimena na IC pretvarati u prezimena SKI bicemo braca
Препоруке:
12
0
36 недеља, 08 јануар 2017 12:18
Бојан, Приштина
Ево још једног доказа колико је блесав свако ко са жугадијом покушава да води ма какав дијалог заснован на разумним основама и макар уз елементарно уважавање обостраних интереса.

Јаловијег посла на свету нема, они одлично разумеју само један језик а посебно када им се саопшти на одлучан и силовит начин. Та је једини случај када те поштују.

Што се Македонаца тиче, то у основи јесте наш народ и Македонија јесте наша историјска покраина, али авај кад је то маса систематски испраног мозга. Они су за три копља испред новокомповане Црногорштије или Монтенегрина, како их ко зове.

Мозак је то, треба бити пажљив са њима, пратити са стране и кад дође право време деловати, па ће се и тај огранак нашег народа вратити кући.

И Србе преко дрине су умало преварили да буду Босанци па непријатељи у њима пробудише Србе пар екселанс.

Тако ће и Македонце научити да им је све што имају Србија дала и Црногорце, Херцеговце и Личане да све осим некакви над-Срби.
Препоруке:
20
1
37 недеља, 08 јануар 2017 12:38
ANALITICAR
@ lady gaga

Najveca opasnost nama Srbima ne preti od siptara i ustasa, Amerike i Londona nego od takvih laznih nacionalista kao sto si ti . Takvi kao ti su 1990. odlazili u Republiku Srpsku Krajinu i huskali nase Srbe da se dignu protiv HDZa i Ustasa da bi taj isti Beograd kao garant krajiskih Srba te Srbe ostavio na milost i nemilost ustasama u Blesku i Oluji . Po kom to principu Srba ima 9 i po miliona Balkanu . Ajde genije otkrij mi kako nas ima 9 i po miliona ako je Srbija pod Vucicem i bajcetinskim hohstaplerom izgubila za 5 godina 200 000 ljudi a Republika Srpka ima samo milion 150 000 dusa a Srba nema ni milion u RS . Kako onda Srba ima 9 i po miliona na Balkanu . Takvi kao ti lazni nacionalisti koji srbuju u prazno su moj narod ukopali vise od siptara i ustasa . Nedavno jedan funkcioner Srbije rece nebulozu da Srbija ima 8 miliona ljudi a Srbija ima maksimum bez Kosmeta 7 050 000 . Takvi izrodi neodgovorni samo lazu nas narod , bitange neodgovorne
Препоруке:
6
13
38 недеља, 08 јануар 2017 13:09
Инцијијатива
Православних држава Балкана!!!!

За почетак
и за крај

свих оваквих уцена са разних страна!


Грчка, Бугарска, Румунија, Србија са Републиком Српском и у пуном свом капацитету са Косовом и Метохијом, Црна Гора и да се лепо реалности прилагоди уређење и мир на Балкану.

У наредној фази, савез са Русијом, и формира се озбиљна преговарачка позиција, одбрамбена сила и економски простор!
Препоруке:
10
0
39 недеља, 08 јануар 2017 13:10
Ахил
Сви политички успеси шиптара али и свих других народа осим српског народа на простору бивше СФРЈ су скувани у Вашингтону. Који привредни потенцијал имају шиптари на Балкану, коју индустријски или пољопривредни извоз имају, који им је БДП по глави или просечна зарада? Како да толика велика беда има толики политички утицаја без икакве економске основе?
Шиптари могу да имају национални понос и да се бусају, емоције су бесплатне али све што су постигли,
постигли су им други. Тако да се тај шиптарски понос и национална дрскост на лажној основи заноси. Е сада колико је САД још увек јак да мења границе на Балкану то ће будућност да покаже. Иначе Македонску републику и народност су сви форсирали који су хтели српски утицај у старој Србију задњих 150 година да сузбију.
Препоруке:
10
0
40 недеља, 08 јануар 2017 13:11
... по други пут
формирана је Вишеградска група, нема разлога да се не формира и оваква из првог коментара предлога група!

Нема ту много философије а има много добитака!
Препоруке:
9
1
41 недеља, 08 јануар 2017 13:23
Леду Гага
@ lady gaga

Najveca opasnost nama Srbima ne preti od siptara i ustasa, Amerike i Londona nego od takvih laznih nacionalista kao sto si ti . Takvi kao ti su 1990. odlazili u Republiku Srpsku Krajinu i huskali nase Srbe da se dignu protiv HDZa i Ustasa da bi taj isti Beograd kao garant krajiskih Srba te Srbe ostavio na milost i nemilost ustasama u Blesku i Oluji . Po kom to principu Srba . 9 i po miliona Balkanu . Ajde genije otkrij mi kako nas ima 9 i po miliona ako je Srbija pod Vucicem i bajcetinskim hohstaplerom izgubila za 5 godina 200 000 ljudi a Republika Srpka ima samo milion 150 000 dusa a Srba nema ni milion u RS . Kako onda Srba ima 9 i po miliona na Balkanu . Takvi kao ti lazni nacionalisti koji srbuju......


ШТО СЕ УЗБУЂАВАШ?
ЗНАМ ЈА ДА ТЕБЕ, КАО СВАКОГ ДОБРОГ УСТАШУ БОЛИ ДО КОСКЕ ТО ШТО ЈЕ УЈЕДИЊЕЊЕ СРБСКИХ ЗЕМАЉА НЕМИНОВНО.
П.С.

РЕПУБЛИКА СРБСКА, СРБСКА ДРЖАВА - 1.350.000 СТАНОВНИКА, 1.195.000 СРБА.

ЧЕСТИТАМО 9.ЈАНУАР!
Препоруке:
10
4
42 недеља, 08 јануар 2017 13:52
ANALITICAR
@ LADY GAGA

Na razne nacine radim za srpski narod 20 godina . Niko vec 10 koljena od predaka mi nije bio rduge nacionalnosti osim srpske . Srpski sam nacionalista , ali u praksi a ne lazni ako ti preko interneta . Srba na Balkanu nema 9 miliona i 500 000. Na pocetku rata nas je bilo 8 miliona i 800 000 na Balkanu . A sada ns je milion i 200 000 manje . Dati srpski naacionalista kao sto nisi to bi znao znala . Srbija o miliona bez Kosmeta . BH milion i 70 hiljada . To je 7 miliona i 70 hiljada . Kosmet 120 000 .
Препоруке:
8
4
43 недеља, 08 јануар 2017 14:04
ANALITICAR
@ LADY GAGA

Ustase su mi protjerali idiote porodicu iz RSK otaac mi je 1945 u Gospicu u zbegu docekao oslobodjenje, umro mu je brat u zbegu idiote kvazinacionalisticki.Za razliku od tebe sam pravi nacionalista a ne UDBASKI kao ti. Kazes da Srba ima 9 i po miliona. Toliko nas na Balkanu nikada nije bilo a ti bi to kao lazni nacionalista trebao da znas. Broj Srba je pao za preko milion od pocetka rata. Srbija uza bez Kosmeta 6 miliona a na Kosmetu 120 000. Dakle Srbija 6,12 miliona. Rep. Srpska u SRPSKOJ OKO 990 000, Brcko i Federacija ukupno nas ima milion i recimo 70 000 maksimum milion i 80 000. Sa Srbijom tacno sedam miliona i 200 000. Makedonija mozda 40 000. Znaci 7.24 miliona . Slovenija recimo 60 000. Dakle suma 7 miliona 300 000 . RSK i Hrvatska mozda mozda maksimum 160 000. Znaci 7,46 miliona i Crna Gora jos sa Crnogorcima koji su etnicki Srbi 350 000 maksimum 380 000. Dakle sreco moja Srba ima 7,8 miliona ili zbog zlikovackog NATOa milion manje nego pre rata
Препоруке:
9
2
44 недеља, 08 јануар 2017 14:57
Srpski patriota @ ANALITICAR i Lady Gaga
Zivim vec 27 godina u inostranstvu a vodim se kao da zivim (i) u Srbiji. To isto vazi i za mog brata i za neke druge clanove moje uze familije. Zbog toga cisto sumnjam da u Srbiji realno zivi vise od 6 miliona ljudi. Racunajte i s tim da nas svake godine u Srbiji ima za oko 50000 manje (negatavna stopa nataliteta i iseljavanje). Svakih deset godina gubimo najmanje pola miliona ljudi i to samo u Srbiji. Govorim o ukupnom stanovnistvu Srbije. A kada bih govorio samo o Srbima, kakvo bi onda bilo demografsko stanje nacije? Zato ne razumem brojke sa kojima baratate...
Препоруке:
8
1
45 недеља, 08 јануар 2017 15:04
ЛЕДУ ГАГА, ВЕЛИКОСРБСКИ ХЕГЕМОНИСТА И АНТИДЕМОКРАТА.......
оментар: 1 1
недеља, 08 јануар 2017 13:04 ANALITICAR
@ LADY GAGA

Ustase su mi protjerali idiote porodicu iz RSK otaac mi je 1945 u Gospicu u zbegu docekao oslobodjenje, umro mu je brat u zbegu idiote kvazinacionalisticki.Za razliku od tebe sam pravi nacionalista a ne UDBASKI kao ti. Kazes da Srba ima 9 i po miliona.


ШТО СЕ УЗБУЂАВАШ?

ТИ СИ НЕБИТАН.

БИТНО ЈЕ УЈЕДИЊЕЊЕ СРБСКИХ ЗЕМАЉА.

СРБИЈА - 6.700.000 СРБА
РЕПУБЛИКА СРБСКА - 1.195.000
СРБСКО КОСОВО И МЕТОХИЈА - 130.000
СРБСКА ЧЕРНА ГОРА - 500.000
ФЕДЕРАЦИЈА - 120.000
РВАТСКА - 250.000
СЛОВЕНИЈА - 80.000
АЛБАНИЈА - 150.000
МАЏАРСКА - 30.000
РУМУНИЈА - 50.000
БУГАРСКА - 25.000
ГРЧКА - 100.000
ИТД.
Препоруке:
8
8
46 недеља, 08 јануар 2017 16:48
ANALITICAR
@ Srpski patriota

Prijatelju hvala Vam na zapazanju, upravo sam to osobi koja se potpisuje kao LADY GAGA i napisao Kao prvo da je nacionalista nikada od nakaze i roba iluminata LADY GAGae ne bi uzela nadimak, da cijeni Srbe. Imate o Iluminatima i LADY GAGA na izvanrednom portalu VIGILANT CITIZEN i o satanizmu u njenim spotovima. Prijatelju SRPSKI PATRIOTA u pravu ste. Po nekim procenama vec sada je broj Srba u Srbiji spao na maksimum 5 930 000. Mnogi se fiktivno samo vode. Srbija je imala u zadnje dve godine bednih 65 000 rodjenih tako da realno sa nacionalnim manjinama tesko da ima i 6 950 000 dusa. Isto tako neodgovorni Statisticki Zavod Srpske i dan danas na sramotu tih zgubidana i neradnika koji imaju odlicne plate tvrde da SRPSKA ima 1 415 000. Dva olosa na celu statistickog Zavoda Radmila Cuckovic i Savanovic Rade jedan egoista par ekselans. Da bi nedavno izisli sa tvrdnjom da RS ima 1 170 000 dusa dakle neverovatnih 245 000 dusa manje sto su tvrdili djubrad
Препоруке:
2
1
47 недеља, 08 јануар 2017 17:32
Spiridon Gopchevic
Dve stranke sa makedonskim predznakom koje su dobile vecinske pakete glasova - mogle bi da samostalno formiraju vladu i rese situaciju.

Ali djavola rabota nalazi plodno tle u sitnim ljudskim slabostima: Prodati bilo sta za sitne licne koristi.
To mogu samo kratkovidi ljudi, nikako narodne elite.

ps.
Ova regija se nekad nazivala Stara i Juzna Srbija, a lekcije se jos ne naucise...
Препоруке:
12
0
48 недеља, 08 јануар 2017 19:51
Важно је да више никад не крваримо за оне који ће нам збити нож у леђа!
Ако нас је нешто историја научила после милиона жртава које смо поднели да срушимо 2 царства Аустро-угарско и Турско то је да Албанцима, Хрватима, Македонцима, Словенцима, "Црно Горцима" тј. Милогорцима и "Бошњацима" НЕ ТРЕБА ПОМАГАТИ!
Препоруке:
6
0
49 недеља, 08 јануар 2017 20:04
Srbin iz Crne Gore
U staroj Srbiji žive Srbi. Dokaz: Dvije najjače makedonske stranke se gložu i prepuštaju Šiptarima državu, izmjenom Ustava, dvojezičnost, zastava, himna...
Препоруке:
3
0
50 недеља, 08 јануар 2017 22:36
брљ
Треба посматрати права мањина у Албанији. Политика (САД, ЕУ, нато) фаворизовања Шиптара на Балкану је - прешла свој `зенит`....
Препоруке:
5
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер