четвртак, 16. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Максим Соколов: Терористички напад није узрок пада руског авиона који се срушио у Црно море

Kоментари (6) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 26 децембар 2016 11:26
Београђанин
С обзиром да је време било лепо, да су пилоти искусни, да је могућност саботаже врло мала (аеродром где је пунио гориво је био војни), изгледа врло вероватно да је у питању механичка грешка (замор материјала, отказивање опреме, мотора, грешка у одржавању...)

Али ипак треба сачекати резулате истраге, они ће бити поуздани јер олупина је доступна.
Препоруке:
7
2
2 понедељак, 26 децембар 2016 12:39
Бошко
Београђанин
С обзиром да је време било лепо, да су пилоти искусни, да је могућност саботаже врло мала (аеродром где је пунио гориво је био војни), изгледа врло вероватно да је у питању механичка грешка (замор материјала, отказивање опреме, мотора, грешка у одржавању...)


Оно што је сигурно је да ниједан тип авиона на свету није изложен тако екстремним условима експлаоатације као што су Руски авиони који лете у свим временским условима над Русијом.

Баш ме интересује како би се "понашали" боинзи и ербасеви у условима Сибирске зиме на -60
Препоруке:
9
3
3 понедељак, 26 децембар 2016 13:47
Београђанин
Наравно, несреће се дешавају, и то редовно.

По статистици из базе података о авионским несрећама PlaneCrashInfo.com,од 1960 - 2015, у свету су се десиле:

1104 несреће, од који су узоци 58% грешка пилота, 17% механички узроци, 9% саботажа и 6% временски услови.

Види се и полувековни просек од двадесетак несрећа годишње са фаталним исходом код путничких авиона и просеком од око 1,000 мртвих годишње.

Кад седнете у авион, шанса да погинете на том конкретном лету је врло мала, али постоји и износи око 1: 5 милиона.
Препоруке:
7
2
4 понедељак, 26 децембар 2016 14:16
Milić
Lepo rečeno,ali nije tačno. Svakom razumnom čoveku je jasno šta je istina. Međutim, ima razloga za ovakav komentar. U svakom slučaju, tragično i žalosno.Zločin.
Препоруке:
9
2
5 понедељак, 26 децембар 2016 15:00
Велизар М.
министар саобраћаја Максим Соколов изјавио је данас да терористички напад није "виђен" као главна верзија пада авиона.
Тас преноси да је ... казао да главне верзије узрока пада авиона не укључују терористички напад, већ да се разматра да ли је до несреће дошло због техничких проблема или грешке пилота.
Није најсрећнији избор речи. Шанса да јесте тероризам стварно је мала што је и рекао. Али обичан свет то тумачи као "ма није тероризам, сигурно". Знајући да се ништа не може искључити овако рано, сви ће помислити да се нешто заташкава.
"Верујем да ћемо данас лоцирати главне делове остатка авиона у Црном мору", рекао је Бондарев и додао да су тимови проширили област коју истражују.
Ово је потврда да су јучерашње приче о деловима расутим на "1.5 Км2" неутемељене.

@Београђанин
П и није време било баш идеално. Видљивост јесте била велика али база расцепканих облака на 700м, прекривање на 2500м, 50С, ветар у леђа 10 в. Нестабилно.
Препоруке:
3
1
6 понедељак, 26 децембар 2016 16:40
Gorjan
Lepo bi bilo kad bi imali petlju i da lepo kazu sta se stvarno desilo. Ionako ce sve izaci na videlo. Jedna velika metla i da se pomete u vrhu avijacije, i ne samo tamo.Nemoze se ovako. Samo se busaju u prsa i... Veoma je velikih razloga za pitanje "moze li se i dalje ovako"? Velika sramota.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер